można tak to określić z tego co kojarzę to w crosówce Suzuki Rm 125 nie ma akumulatora a jest moduł i cewka zapłonowa
Problem rozwiązany: - Egr założony nowy, - wymieniona cewka zapłonowa i juz nie szarpie. - pali 7-8,pierwsze pomiary były błędnie zrobione.
Rozbiera się bardzo łatwo, wyciągasz ten pomarańczowy plastik, pod nim zobaczysz szare ząbki trzymające konektory, trzeba podważyć gruba igłą albo czymś takim i powyciągać
Witam, Mam problem z moim quadem Campell 650, a mianowicie nagle zniknęła iskra, przez co nie mogę go odpalić. W instalacji samochodowy alternator od Tico, cewka zapłonowa od Suzuki Swift i aparat zapłonowy. Powiedzcie, w czym i jak szukać przyczyny? Co pomierzyć i jak? Stało się to nagle w jeden dzień, zaczął mieć problemy z odpaleniem, aż nagle w...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Model motocykla to Suzuki gk53c inaczej gsx400E/S moduł zapłonowy CDI to 32900-43402 nie mam zdjęcia i siły a po udarze mózgu jestem staram się coś zrobić... Laptopy poszły pc nie świecą monitory na telefonie działam obecnie nie jest funkcjonalny ale zawsze coś... Czujnik halla mają 325 omów dwa sztuki... Cewka zapłonowa osobna jest tylko 4omow...dwa...
Witam Ponieważ nie odpalił mi motor po zimie, sprawdziłem że przyczyną jest brak iskry. Następnie szukając powodu jej braku sprawdziłem czy podanie napięcia na cewkę wytworzy iskrę, i okazało się że iskry dalej nie ma a cewka ma zwarcie(jak podałem napięcie z akumulatora to zaraz pojawił się dymek a prąd pobierany przez cewkę to parę amperów - myślę...
a dokładniej gdzie? Cewka zapłonowa ma oznaczenie T1 na schemacie http://obrazki.elektroda.net/5_126526749... Skrzynka bezpiecznikowa znajduje się koło akumulatora http://obrazki.elektroda.net/83_12652685... http://obrazki.elektroda.net/68_12652687...
nie wiem jaki to dokładnie motorower bo nie mam dowodu.zdjąłem koło magnesowe i są tam dwie cewki.jedna z jednym uzwojeniem a druga z dwoma uzwojeniami.ta pierwsza jedno wyjście z cewki ma do masy a drugie bezpośrednio do cewki zapłonowej.no a na cewce zapłonowej mam tak że jak kręcę na zdjętym przewodzie to mam 30 v zmiennego prądu a jak przewód założę...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Spróbuj podłączyć kabel zasilający cewkę zapłonową.
Rezystancje cewki ok, wg AD i tyle w tym temacie mogę Ci podać,
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Wymiana statora i cewki zapłonowej rozwiązała problem.
Tam gdzie idzie napięcie+ do cewki zapłonowej
Robiłem już pomiary na wejściu do modułu przy odłączonych przewodach i zarówno cewki ładujące jak i impulsator ok. Podłącze cewkę zapłonową od skutera tak jak radzi BANANvanDYK i zobaczę czy będzie iskra.
Witam! Bardzo prawdopodobne jest to, że mogą ci się nie domykać zawory (mogą być też wypalone), ale jest też prawdopodobne, że objawy te wskazywały by na niesprawność układu zapłonowego (cewki). Musisz troszeczkę posprawdzać - ciśnienie na zaworach, układ zapłonowy... Elektroda wszak wróżką nie jest! Pozdrawiam
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Coś jest namieszane. Przy gaźniku miałbyś chyba inną cewkę zapłonową (nie mam pewności) Model aparatu zapłonowego sugeruje, że to z Suzuki SJ413. Musisz dokładnie posprawdzać "klamoty". Podsyłam schemat dla wersji z gaźnikiem, może pomoże rozwikłać problem. https://obrazki.elektroda.pl/1619519900_... Dla porównania schemat z modelu...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Założenie obrotomierza od innego motocykla nie jest większym problemem, prócz konieczności dopasowania mocowania oraz podłączenia. Obrotomierze zazwyczaj pobierają impulsy z jednej z dwóch cewek zapłonowych, jednak w przypadku nowszych motocykli sygnał może być pobierany z modułu zapłonowego lub ECU.
Nie "nie odpala po wymianie świec", tylko przed wymianą też nie odpalał, prawda? Więc szukaj w układzie zapłonowym. Kluczowanie cewek jest? Sygnał z impulsatora/ów jest? Paliwo dociera do cylindrów?
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
okej, świece były mokre, po wyceszeniu wygrzaniu na kuchence gazowej i wkręceniu w motocykl - zapalił. Kolejne problemy, ale one już w sumie były od zawsze czyli trzyma wysokie obroty, a chwilkę jak się nagrzeje to słabe, że aż gaśnie. Po prostu falujące obroty od 1000 - nawet 5000 tys. Czyżby regulacja gaźników ? a może cewki zapłonowe?
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Nie rozumiem czego szukasz, ale mam nadzieje że pomoże: T1-cewka zapłonowa
Kolego jaja sobie ze mnie robisz ?? Zobacz jak są ułożone bezpieczniki ? Obróć sobie o 180 stopni bezpieczniki, a w ogóle co do opisów to widziałeś w diesle'u cewkę zapłonową czyli IG COIL ?. Wysłałem Ci prawidłowy opis, i wartości są identyczne na rozpisie z twoimi w skrzynce.
te cewki są w ice w orginale po coś ponad 200 zł 602790024
Ten impulsator to nie czujnik Halla, tylko czujnik indukcyjny a to jest spora różnica m.in. w zasadzie działania i sygnale wyjściowym. W pilarkach nie ma impulstatora, jak również w niektórych skuterach (np. Suzuki). Jest po prostu cewka zasilająca, napięcie zasilające jednocześnie wyzwala układ zapłonowy (np. po przekroczeniu 10V ujemnej połówki napięcia...
Ma ogromne znaczenie. Pickup Coil posiada praktycznie każdy układ elektroniczny, signal coil już niekoniecznie. Jaką funkcję spełnia "cewka sygnałowa"?
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Stałe napięcie
Sygnału na wtryski przy kręceniu niema. Przekaźnik pompy podczas kręcenia załącza się i słychać pompę, cewka zapłonowy ma dobrą masę.
http://obrazki.elektroda.pl/9420703000_1... Modul z Suzuki gn 125 8 pin odblokowany bez blokasy obrotow. 1 - empty 2 - empty 3 - empty 4- cewka 5- impulsator 6- impulsator 7 - minus 8- plus
hejka nie napisałes czy wymieniłes swiece zapłonowa i czy do cewki dochodzi napiecie...
Powstał delikatny problem po zmianie silnika w aucie. Silnik stary: suzuki samurai 1,3 z jedno punktowym wtryskiem - sygnał do obrotomierza brany z cewki zapłonowej. Silnik nowy: suzuki baleno 1,6 z wielopunktowym wtryskiem i dwoma podwójnymi cewkami - sygnał do obrotomierza brany z komputera. Oryginalny samuraiowski obrotomierz jednak nie działa. Na...
sprawdziłem, z odłączoną wtyczką obroty spadają ale silnik normalnie pracuje musisz mieć jakieś zwarcie gdzieś albo brak masy sprawdź, czy na cewce na kablu czarnym z białym paskiem jest ciągle plus po stacyjce i czy nie ginie jak odłączysz ten zawór i na aparacie zapłonowym tak samo chyba jest taki czarny z białym paskiem - to w suzuki zawsze kabel...
Jeśli to taki sam układ jak w DR bigu (w sumie w dwóch modelach o największej pojemności), to masz na stojanie alternatora dodatkową cewkę (największa i zdaje się na samej górze), która zasila niezależnie moduł zapłonowy. Dodatkowo jest mała cewka wyzwalająca. Opisz rodzaj awarii.
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Chyba że zły moduł zapłonowy dobrałem
Cewka zapłonowa, moduł bądź czujnik. W sieci masz serwisówkę do GSX i tam będzie opisane jak sprawdzić wszystko.
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Zgadza się , jeżeli komuś się przyda to cewka kupiona na popularnym serwisie aukcyjnym pod nazwą "CEWKA ZAPŁONOWA,MODUŁ MONSUN KOS KINROAD XT50 2T" działa w Rg 80
Witam, Cewka ładująca moduł zapłonowy w skuterze Suzuki Address AH50 uległa uszkodzeniu. Mam możliwość jej nowego nawinięcia lecz potrzebował bym jej parametrów: grubość drutu, rezystancja. Niestety z tej uszkodzonej nie mogę policzyć zwojów, ponieważ już wcześniej była przezwajana. Jest to dwutakt, zapłon bezimpulsatorowy. Pozdrawiam
czyli najlepiej pewnie bedzie kupic jedna sprawna i zmieniac pokolei
Ciekawa sprawa z tym, że silnik nierówno pracuje na dwóch cylindrach. Z tego co widzę jest jeden gaźnik na dwa cylindry i zawory membranowe. Podejrzewam że może być problem ze szczelnością pomiędzy komorami korbowymi. Na jednym z katalogów części podano, że na środku wału jest zwykły simmering, a nie uszczelnienie labiryntowe. Jeśli rzeczywiście jest...
świeca zapłonowa suzuki cewka suzuki suzuki cewka
thrustmaster zasilanie zerowe pliki cewki laguna
philips upgrade loader komunikat podgrzewanie
Wzmacniacz Williamson - Mało Basów: Przyczyny i Rozwiązania Najlepsze kondensatory sprzęgające do wzmacniacza lampowego