Zrobię jak mówisz i zobaczę. Zauważyłem też ze cewka jest cała w rdzy i ma przebarwienia na obudowie, czy to coś niepokojącego ?
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
kumpel w accordzie miał taki sam problem albo podobny i była walnięta cewka zapłonowa. Też 1,8 vtec. a jak z układem zapłonowym. świece przewody?a hola tam chyba są cewki indywidualne. sprawdź ukł. zapłonowy
Witam. Mam taki problem z hondą , brak iskry , palec i kopułka czysta , cewka na pierowtnym ok 1 Ω na wtórnym 9kΩ ( katalog EPS podaje 18kΩ) napięcie wejsciowe się pojawia ( impulsy 12V) natomiast na wyjściu tylko ok 50V . I teraz mam pytanie czy poszła cewka czy moduł zapłonowy sterujący cewką który jest w aparacie ?
Witam posiadam Honde Civic 1.5 V-Tec. Dziś brat przełożył kable od świec do swojego samochodu ode mnie chciał sprawdzić czy jego są sprawne czy nie. Po założeniu z powrotem przewodów do mnie odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale...
aparat zapłonowy {moduł albo cewka na 100%} miałem to samo tylko że wymieniłem cały aparat
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
Cewka - też bym szedł w tym kierunku, lub może sprawdź czy nie ma przebicia na kopułce, wymieniać to raczej na nowe wg mnie.
Schemat D14A2 w powiększeniu elementy aparatu zapłonowego http://obrazki.elektroda.net/95_12549786... kostka podwójna kabel czarny z żółtym paskiem + po kluczyku masa na obudowie. T1 cewka wn A52 moduł zapłonowy B75 czujnik prędkości B132 czujnik położenia wałka rozrządu B54 czujnik położenia wału korbowego do testów podłącz kostki zmasuj porządnie...
z tego roku hondki lubią rdzewieć na tylnych błotnikach, więc to normalne jak ta to ma bo zdjęcie lipne i nic nie widać, aparat zapłonowy , cewka - to rzeczy wrażliwe w civikach więc jak ciężko go odpalić to uważaj, sprawdż czy właściciel dbał- kiedy rozrząd wymienił, w jakim stanie filtry , zawieszenie najlepiej poproś o jazde na dziurach. możesz odwiedzić...
W tych aparatach psuły się tylko dwie rzeczy -cewka zapłonowa -moduł Ale to idzie łatwo sprawdzić.
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Auto nie ma modułu zapłonowego. Jest cewka, sterownik ECU oraz czujnik wału. Bez podpięcia pod komputer nic nie wskórasz. No chyba że masz dodatkowy alaram.
Kolega oglądną sobie filmik ? To by wiedział co to (zdjęcie masz w swoim poście źle dodane), przerywacz jest w aparacie zapłonowym. 810989 Jak chcesz to ogarnąć to musisz wiedzieć co jest co i zrobić tam porządek bo jak dobrze widzę to tam pod cewką masz jakiś stary kondensator podłączony do tego rezystora. Sprawdź dokładnie gdzie idzie każdy przewód...
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
Podmień cewkę zapłonową.
Witam, mam takie pytanie, co to jest za blaszka w obudowie filtra powietrza, jest taka jak by miedziana i do niej dochodzi wężyk od spodu obudowy, zaznaczyłem na czerwono, pytam ponieważ wydaje mi się, ze przez to na ssaniu nie otwiera się klapka w dolocie powietrza, pozdrawiam?
Witam. Mam dość nietypowy problem. Posiadam Civica VI i nie działa mi dmuchawa. Odkręciłem panel tych pokręteł, odpialem wtyczkę ta która idzie do sterowania nawiewem (stopnie od 1 do 4) no i nie ma na nim napięcia. Dodam też to że w hondzie była klima, sprężarka itp no ale ktoś wymontował zapewne po to aby sprzedać. Sprzedający zrzekał się że dmuchawa...
Witam serdecznie czytam wiele informacji na temat wyciszania samochodu. lecz chciałbym się dowiedzieć co użyć i jak do wyciszenia nadkoli i drzwi? pozdrawiam i dziękuję za info.
jakie prądy dochodzą . po kluczyku jesyt tylko plus a minus dostac powinien z ecu jak chcesz sprawdzic caly modul to po przekreceniu kluczyka podaj na czrno bialy kabelek w tej kostce co idzie ich osiem i powinna byc iskra .
witam problem taki brak iskry prawdopodobnie padł moduł aparatu zaplonowego najgorsze ze niemozna go nigdzie kupic jest to honda civik 1.3 czy mozna zalozyc jakis inny z innego modelu jak tak to bym prosil o jakies wskazowki jakto przerobic jak pomierzyc dzieki za rady
Witam! szyba kierowcy jak ja opuszcze i spowrotem chce zamknac to jedzie do gory ale wyskakuje z uszczlki i krzywo trafia w gorna uszczelke:( trzeba ja reka dopychac w strone tylu samochodu:( albo do srodka auta:( a co do centralnego zamka to w dzwiach z tylu - prawych nie dziala tylko dziwnie harczy jakby tryby o cos harowaly czy cos... dziwny dzwiek....
Witam! Honda Civic 6 bez klimy z przyciskami nawiewu. Baaaaardzo słabo wieje na szybę, po deszczu nie chciało mi odparować szyby. W innych kierunkach jakby wieje. Są tu jakieś klapy do poprawy, czy jak to działa? W golfie MK2 się taśma klapy nawiewu zaklejało i było git a tu? Jak to ogarnąć?
Dzień dobry, Dziś rano chcąc wyruszyć autem (Honda Civic,1.4, 98r,sedan,gaz) do pracy poczułem się jak król polskiej wsi z dziurawym wydechem, lub jak w bolidzie F1. Nie wiem czym jest to spowodowane. Auto odpaliło normalnie, dopiero chcąc wyruszyć zaczęło warczeć, stojąc w miejscu chodzi cicho, dopiero po dodaniu gazu słychać nagły warkot. Znalazłem...
Znalazłem problem i padła cewka zapłonowa :)
Wyczyść palec i styki przerywacza, sprawdź cewkę zapłonową. Pozdrawiam
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
U mnie problem już rozwiązany, przyczyną okazała się cewka w aparacie zapłonowym (iskra waliła na boki). Jeszcze raz podkreślę, że objawy identyczne w każdym punkcie kolegi Endrju111. Tak więc jeśli ktoś ma takie objawy, niech zaczyna od cewki w aparacie zapłonowym.
Do sprawdzenia układ zapłonowy, wysterowanie cewki i moduł.
Posądzenia mam dwa: -zanika napięcie na sterownik, po pojawieniu się zaczyna on pracę na nowo (stąd szarpnięcie-zgubienie paru taktów) i błąd immo, bo immo wtedy nie startuje razem ze sterownikiem. -zła praca układu zapłonowego (któraś z cewek, świeca) i częśc amplitudy WN "cofa" się w kierunku sterownika powodując reset.
cewka sprawdzona?
I jeszcze jedno, raczej nie czekałbym z tym zmniejszeniem przerwy, aż znowu cewka padnie, jak w poprzednim moim poście napisałem.
A jaka rezyzystacje powinna mieć cewka zapłonowa bo mi pokazuje 1,5
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
Co ma ciśnienie do szarpań, napiszesz? Zazwyczaj padała cewka zapłonowa (jest w aparacie), dostawała ulotów.
Dzieje się tak kiedy jest żle podpięta cewka-zaciski uzwojenie pierwotnego,no chyba że Twój oscyloskpo ma funkcję odwracania obrazu.
Nie ma instalacji gazowej. Przewody sprawdzone są ok. Ostanio troszke szukalem w necie i znalazlem podobny problem przy cieplym silniku. Podobno winna tego problemu jest cewka zapłonowa. Czy to mozliwe? Jak najprosciej sprawdzic sprawnośc tej cewki?
Oscyloskop wykazał bardzo wysokiego napięcia piki pochodzące od cewki zapłonowej. Dalsze postępowanie jest oczywiste. Autko śmiga. Pozdrawiam wszystkich, którzy służyli pomocą.
A z cewki zapłonowej próbowałeś?? albo czujnika położenia wałka rozrządu??
Czesc. mam Honde Civic 1.4 benzynka-gaz 2007 UFO r 100000 k. przejechane . Szukałem na forach tego problemu nic nie mogłem znaleźć lub nikt nie potrafił pomóc .. Problem szarpanie podczas jazdy , podczas dodawania gazu .. Jestem mechanikiem maszyn produkcyjnych wiec zabrałem się do dziela z tym problemem i podzielę się tym z wami bo taki problem dotyczy...
Pozwólcie że podłącze się pod ten temat bo już skończyły mi sie pomysły :( a mam podobny problem to znaczy mój CIVIC zgasł i stwierdziłem brak iskry. sprawdziłem już: - Aparat zapłonowy (cewka, czujniki, moduł zapłonowy) jest OK bo robiłem zamianę w CIVICu kolegi i działał. - Sprawdzałem bezpieczniki i wyglądają OK. - Znalazłem ten wyłącznik zderzeniowy...
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
Bezwład sprawdzony. Wtyczki mam takie ale w innej osłonce, sprawdzałem błędy ponownie nic nie miga. Sprawdzałem napięcie na wtyczce ecu ale cewki zapłonowej i wytrysków i jest w każdym. A zasilanie ecu to które pin-y?
Tak ci powiem że w zasadzie układ zapłonowy jest dość łatwy w diagnozie sterownik -moduł-cewka. Zmień mechanika bo oba silniki jakie występowały są dość proste sprawdzasz czy jest paliwo na wtryskach, iskra ,musi działać. Ciekawe gdzie dokładnie mieszkasz .
O jakiej pompie mowa? Cewka zapłonowa i moduł zapłonu są zasilane ze stacyjki. Sprawdź czy miga dioda w EDU Kolego ale to, czy występuje napięcie to chyba Ty masz stwierdzić??
W module zapłonowym nic nie ma. Rozwiązania były dwa -w aparacie trzy cewki, łatwo namacać miewnikiem -dwie cewki i jeden czujnik zaraz kolo koł pasowego silnika. Jaki masz błąd, 41?
Ktoś w ogóle sprawdził czy "aparat zapłonowy" jak i cewka ma zasilnie oraz czy jest ciągłość przewodów pomiędzy aparatem a ECU. Czy sprawdzany był sygnał jaki dostaje ECU z aparatu? Czy jest kluczowanie wtrysku? Wydaje mi się że taka informacja jak pojemność silnika ma tutaj znaczenie.
Nie było wyraźnego spadku napięcia na akumulatorze przy przekręceniu kluczyka (maks 1,5V) tak więc zabieram się za wyciąganie rozrusznika. Dodatkowe pytanie, czy wymiana cewki zapłonowej oraz przestawienie rozrządu o ten jeden ząbek tak jak być powinien, może zmienić cokolwiek w tym całym "szarpaniu" samochodu?
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Jednoznacznie wskazuje to na czujnik halla prąd idzie na cewkę lecz nie dostaje impulsu z czujnika. do sprawdzenia czujnik halla w aparacie zapłonowym Honda nie stosowała czujnika halla, proszę nie wypisywać niedorzeczności.
Honda Civic 2009 VIII 1.4 i-VTEC (L13Z1) – szarpanie i brak mocy po rozgrzaniu Samochód szarpie i traci moc, szczególnie przy 2500–2700 obr./min, po rozgrzaniu silnika. Na zimno objawy praktycznie nie występują. Auto nie wchodzi na obroty, maksymalnie ok. 2400–2700 rpm przy pełnym gazie. Jedyny błąd to P0171 (uboga mieszanka). Zrobione i sprawdzone:...
Jakiś czas temu w mojej Hondzie Civic VI 1,4i d14a8 zapaliła się kontrolka silnika, rozrusznik kręcił ale auto nie odpalało, brak iskry na świecach. Komputer pokazał błąd aparatu zapłonowego. Kupiłem więc drugi używany (sprawny według sprzedawcy) aparat i wymieniłem tylko bebechy a dokładnie cewkę, moduł zapłonowy i palec rozdzielacza. Błąd silnika...
Sprawa zakończona! Ufffff! Okazało się, że poszedł moduł zapłonowy i cewka, kwoty wymieniał nieziemskie ale zapłaciłem 200 zł bo tyle miałem i rozstaliśmy się.... ale postanowiliśmy zostać przyjaciółmi ;) a szczerze mówiąc to już nigdy ów fachowiec mojej hondy nie tknie i bedę go swoim wrogom polecał ;) teraz mam zamiar wymienić olej w silniku ale się...
dzięki panowie za odpowiedzi.uszkodzenie już zostało usunięte - uszkodzoną okazała sie cewka w.n która to na sucho dawała iskrę jednak w warunkach pracy pod ciśnieniem ta sama iskra okazała się za słaba i nie zawsze była co powodowało brak pracy motorowni, pomogła wymiana na nową, a przy okazji musze dodać że ten system wtrysku jaki jest w niej zastosowany...
honda civic cewka zapłonowy zapłonowy honda civic honda civic cewka aparat zapłonowy
speaker workshop pomiary narzędzia ogrodnicze zrobić pilot serwisowy samsung
regeneracja baterii alkalicznych bosch lodowka kgn36a03
Ferroli Zefiro Eco 11 E3 Error: Combustion Start-Up Failure, Ignition & Ionisation Faults Mercedes A-Klasa W169 1.5 benzyna – jaki płyn chłodniczy MB 325.0, G48, HOAT, pojemność, wymiana