Mam spory problem z podłączeniem cewki zapłonowej z dużym fiacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
No to te trzy kable to pewnie od cewek ładowania. Jeden wspólny i dwa osobne, te dwa są przełączane w stacyjce w zależności od tego czy jedziesz na światłach czy nie (jedna cewka ma 0,8A, a druga 1,5A), powinieneś je obciążyć np żaróweczką bo z tego co wiem może się taka cewka przepalić, tak słyszałem (tutaj na forum chyba też o tym pisano). 1 cewka...
(1) to +12V a (2) to masa który jest sterowany z compa sam i połączny z cewką wysokiego nap i w tym jest problem.
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Ja chcę zmienić z 6V na 12V ponieważ mam akumulator 12V z mz a tak bym musiał kupić nowy a i 12V w małym akumulatorze zawsze gdzieś się przyda.Ale wg was to gra warta świeczki??
To jest właśnie skutek tego, że za handel biorą się ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia o towarze i branży. [syntax=c]55K to moduł zapłonowy do Yamahy RX-Z/RXZ135 z 1985 roku, modelu przeznaczonego wyłącznie na rynek azjatyckiej polinezji. Natomiast zbliżone modele RX były przeznaczone na rynek Indyjski i krajach ameryki łacińskiej. Ten model nie...
Witam Pilnie potrzebuje opisu bezpieczników i przekaźników oraz schemat elektryczny układu zapłonowego a dokładnie opisy kolorów przewodów cewki zapłonowej tzn. który kolor jest zasilanie a które impulsy masy . Samochód to Chrysler Voyager 1997r pojemność 3.3 litra 6 garów Bardzo bym prosił o w/w schematy Pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.pl/4314411300_1... Na rysunku widać który pin, który nr, kolory to raczej w instalacji rozróżnisz.
Pierwszy typ,jak się domyślam z mikserem,przełączenie na gaz odbywa się po osiągnięciu pewnego progu obrotów,jeśli nie robi tego to prawdopodobnie a- przy odłączaniu akumulatora uszkodziłeś przewód,pewnie koloru brązowego podłączony uprzednio do cewki zapłonowej b-doszło do iskrzenia i uszkodziło centralkę przełączania na gaz w przypadku -a- sprawdż...
Jakie kolory? 2 przewody na akumulator, 1 impulsowy na + cewki zapłonowej.
Jak już rozrusznik kręci jak szalony zmierz napięcie jakie jest na cewce zapłonowej bodajże przewód koloru czarnego. A ten mechanior przeczyścił ci styki wewnątrz kopułki bo zapewne były zaśniedziałe. Zrób to sam.
Ty rozumiesz jak działa cewka zapłonowa? Plus jest stały, masa jest kluczowana przez sterownik, w takt sygnałów z czujnika położenia wału. Kiedy silnik nie pracuje (ale zapłon jest włączony), to na jednym zacisku cewki masz mieć +12 V, a na drugim "nic" (czyli efektywnie też będziesz miał 12 V "przez" cewkę). Sonda ma grzałkę o niskiej rezystancji,...
Witam, proszę o informację jak podłączyć przewody elektryczne do 3 pinowego podłączenia (do cewki zapłonowej) modułu GL-118. Jedno z tych wyjść jest wolne. Kolory przewodów z cewki to niebieski i czarny. Za odpowiedź serdzecznie dziękuję.
1 kolor brązowy - masa 2 kolor czarno/czerwony - do komputera (sterowanie cewką) 3 kolor czarny - zapłon
Aha. Jakiego przekroju są zwykle przewody do cewki zapłonowej? Może problem jest innych oznaczeń (kolorów)? pzdr. Michał
Cewka to jest 2-pinowa a 6-pinowy jest moduł który jest do niej przymocowany. Jak chcesz tą drugą podłączyć to przewody z pinów 1 i 2 razem do pinu 1, z pinów 3 i 4 razem do pinu 2, z pinów 5 i 6 do pinu 3. Kolorów przewodów nie podam bo podejrzewam błąd w schemacie który mam. Osobiście bym tam jednak wstawił niezawodną cewkę butelkową i jeszcze bardziej...
Jeżeli brak jest sygnału obrotów, to prawdopodobnie emulator obrotów ma jakieś chimery. Sygnał obrotów w sterowniku gazowym podłączony jest do pinu nr 40, przewód podłączony do niego (wtyczka) jest koloru fioletowo-białego i opisany jest jako 40 RPM. Z tego co czytałem nie należy do sterownika gazowego podpinać sygnału z cewki zapłonowej, bo to grozi...
figo76 jaki kolor ma iskra? W jaki sposób ustawiasz zapłon? Próbowałeś sprawdzać jak jest na innej świecy, przewodzie WN, cewce zewnętrznej? Cewkę świateł przekładałeś jakoś na miejsce zapłonowej?
Miernik do reki ustawić na pomiar diod. Diada jest równolegle z cewką zapłonową a masą - znajdziesz 2 przewody Diada jest równolegle z diadą - gaszenie a cewką zasilaczom AC zasilającą - oznaczysz następne 2 przewody . Zostaje znaleźć wejście impulsatora ( w jedna stronę oporność powyżej 107K Ohm) i gotowe . Dodano po 1 Jak odnosi się ten schemat do...
Jeżeli chcesz to naprawić to zacznij coś sprawdzać, może nie masz miernika ale z żarówką pewnie problemu nie będzie. Sprawdź zasilanie cewki zapłonowej nie znam dokładnie kolorów przewodów w tym aucie ale na jednym przewodzie cewki musi być plus po stacyjce. Mówisz że pompa nie chodzi, przypadkiem wyłącznik uderzeniowy nie wybity. Bezpieczniki sprawdziłeś,...
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
Pin 15 w sterowniku, przewód koloru zielonego
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
Zrób tak ten czerowny przewód ze świateł podłącz do cewki drugie wyjście z cewki podłącz do tego czarnego przewodu który wychodzi razem z tym czerwonym z aparatu zapłonowego" jeżeli nikt nie zmieniał kolorów".Jeżeli wszystkie elementy są dobre nie ma bata musi buć iskra.
I w czym problem ? Łączysz je kolorami np biały z czarnym paskiem do białego z czarnym paskiem, czerwony do czerwonego zwracając uwagę na grubość przewodu... a zapłonowe od cewki ze środkowego zdjęcia musisz kupić nowe. Powinieneś zaopatrzyć się w koszulki termokurczliwe, izolację i lutować, ale możesz i połączyć takimi łatwo dostępnymi kostkami https://obrazki.elektroda.pl/3577010800_...
Przewód oporowy był koloru niebieskiego i szedł wraz z wiązką po ścianie grodziowej na prawą stronę malucha, aż do cewki. Złączka normalnego, miedzianego przewodu z oporowym była za obudową dmuchawy po lewej stronie. W ostatnich "wypustach" malucha z klasycznym układem zapłonowym stosowano dodatkowy kabel z 2 szeregowo połączonymi diodami 3A pomiędzy...
Cześć. Mam taki sam zapłon z dwoma rezystorami. Moje pytanie, gdzie podłączam pojedynczy przewód koloru zielonego od kondensatora. W którym miejscu go przykręcam. Dziękuję.
Jeżeli jest to moduł [ ten z przewodami ] AC CDI , to jest zasilany bezpośrednio cewką zasilającą w statorze . Kolory przewodów , 1. biało-czerwony z modułu na impulsator , 2. czerwono-czarny z modułu na cewkę zasilającą , 3. czarno-biały z modułu to gaszenie na stacyjkę [ masowanie ] , 4. czarny z modułu na masę , 5. pomarańczowy z modułu na cewkę...
Zmierz sprężanie i napisz ile wynosi. Jaką najdłuższą iskrę można uzyskać między przewodem zapł. a masą? Jaki jest kolor iskry? Zmierz, napisz. Zamieniałeś świece miejscami? Zamieniałeś przewody zapłonowe na cewce miejscami? Zawsze ten sam cylinder nie pracuje?
Sprawdziłem cewkę, jest ok. Sprawdziłem świecę, jest ok. Sprawdziłem moduł, jest ok. Jak sprawdzałeś? Schemat pojazdu masz? Układ zapłonowy AC CDI, AC/DC CDI, DC CDI? Blokowanie jakieś tam jest - stop, stacyjka, boczna stopka, inne? Wrzuć zdjęcia modułu oraz wtyczki do niego, gdzie widać kolory przewodów. Oraz zdjęcie wiązki z magneta, gdzie widać...
Do cewki zapłonowej podłączona jest 3 pinowa wtyczka, dwa przewody są takiego samego koloru tylko mają inne paski, na obu jest sygnał obrotów
Wtyczka jest zakładana na cewkę zapłonową, jeden przewód we wtyczce to masa. Luźne przewody to : -impuls wyzwalania -ładowanie CDI -gaszenie Z tymi kolorami przewodów się jeszcze nie spotkałem, dlatego potrzebna jest informacja od czego jest moduł.
Diesle biorą z altka. Benzyna bierze impulsy z cewki zapłonowej... Podobnie jak elektronika LPG
To samo co masz na zdjęciu tylko z kolorami przewodów. To tylko opis modułu CDI. Cewka zapłonowa która jest na zdjęciu, to cewkomoduł współpracujący bezpośrednio z kołem magnesowym. Stosuje się takie w kosiarkach i agregatach, do Twojego układu zapłonowego się nie nadaje.
Jak jesteś dalej zainteresowany naprawą to: 1. Znajdź wyczyść i zrób zdjęcia (może lepszym aparatem) modułu zapłonowego i właściwej cewki zapłonowej - tej z której wychodzi kabel WN. Może być dwa w jednym. Na zdjęciach tego nie widać. 2. Odtwórz schemat układu zapłonowego z zaznaczeniem kolorów przewodów i połączeń masy. Jak sądzę jest banalnie prosty....
Masz źle podłączone. Prawdopodobnie dlatego uszkadzają się cewki w alternatorze. Czy posiadasz multimetr i umiesz się nim posługiwać.? Jeżeli nie, to dobrze by było taki kupić i nauczyć się jak wykonywać pomiary. Cel jest tego taki, aby sprawdzać sprawność osprzętu motocykla i poprawność połączeń. Napiszę co i jak powinno być podłączone. Ty musisz zweryfikować...
Wykręć świecę i sprawdź czy masz iskry i jakiego koloru. Jak masz zaśniedziały styk w cewce to taką cewkę musisz wymienić. Do ewentualnej wymiany to świece, przewody zapłonowe, cewka, filtr powietrza, przepływomierz. Jaki jest stan poduszek silnika i skrzyni ?
Jak wyżej ja, a później koledzy pisaliśmy, żebyś sprawdził oporność wymienionych wyżej elementów, oczywiście na bez używania rozrusznika, na "nieruchomym" silniku, czyli czarny przewód miernika podłączony pod COM przykładasz do masy np. metalowej części silnika, i przewodów wychodzących z silnika do modułu odpowiednio od zasilania zapłonu (powinien...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Sprawdź rezystancję cewki zasilającej - przewód ze statora zazwyczaj koloru czarno-czerwonego, do masy silnika. Z tego co piszesz wynika że uzwojenie jest przerwane, ale wówczas nie byłoby wcześniej napięcia na module zapłonowym, chyba że cewka zasilająca jest uszkodzona w sensie że raz łączy, później jest przerwa.
to nie jest cewka zapłonowa tylko cewkomoduł-o ile się nie myle ma różowy kolor...nie pamiętam dokładnie kolorów ale : na jednym z nich przy kręceniu rozrusznikiem powinno być około kilkudziesieciu wolt, na drugim impulsy z czujnika położenia wału na trzecim masa przy wyłączonej stacyjce.Postaram się dokładnie opisać wieczorem który kolor do czego Ale...
Masz jakiś miernik? warto dla pewności byłoby zmierzyć opór na przewodach w stosunku do masy, i wiedzielibyśmy więcej.. Moduł - Instalacja w skuterze Czerwony z czarnym - czerwony z czarnym(powinno być coś koło 400Ohm do masy) Czarny - Zielony Czarny z białym - ten najprawdopodobniej jest do gaszenia, gasi po zwarciu do masy - na razie nie podłączaj,...
instalacja jest 6 V bo ze stojana wychodzi 5 przewodów, kable wszystkie są oryginalne (kolory jak na schematach) jednak zanim "rozkopałem" elektrykę przy cewce zapłonowej były 2 diody prostownicze i brak akumulatora. Nie rozumiem dlaczego przewód z cewki zapłonowej nie może być połączony do masy :/ Dodano po 4 może mi ktoś podać dokładny i sprawdzony...
Gdzie w okolicach cewki zapłonowej (modułu Dis) masz czujnik temperatury silnika? W mojej astrze 1.6 8v 1999 silnik x16szr czujnik jest jak patrzysz na silnik po lewo poniżej przepustnicy w kolektorze ssącym przez który przepływa płyn chłodzący. Wtyczka dwupinowa kolory przewodów to niebieski i różowy. Wychodzi chyba z wiązki tej co tps itp a także...
A gdzie idzie trzeci przewód? W moim przypadku były to trzy przewody tego samego koloru, żółte. Jest wiec możliwość że pomyliłeś przewód i do bezpieczników idzie przewód z zielonym wykresem a dwa pozostałe do kompa.
Dokładnie są trzy urządzenia w postaci kości krzemowych: przerywacz do kierunkowskazów, cewka zapłonowa i jest też Voltagr-regulator od którego wychodzą trzy przewody: dwa tego samego koloru i jeden masowy. Wszystko jest ze sobą połączone w jedną całość i dlatego ciężko jest to rozgryźć. Natomiast z silnika wychodzą cztery kable: dwa na cewkę zapłonową,...
http://obrazki.elektroda.pl/7617408600_1... Po lewo od dołu masz wejście sygnału kablem RCA najlepiej zrobić to po niskim sygnale więc długi przewód 2x RCA - 2x RCA i nie oszczędzał bym lepiej taki za 40 złotych niż najtańsza chińszczyznę. Lepszy będzie gotowy bo pewniejsze połączenia. Jeśli znajdziesz takie wyjścia to już z górki....
Cewka jest uszkodzona. Zapewne po podgrzaniu opalarką doszłoby do całkowitej przerwy w uzwojeniu. Przyjrzyj się czy złącza nie różnią się kodowaniem, po stronie wtórnej jest klucz w przeciwną stronę ale nie wiem czy przewody WN nie posiadają jakiegoś specyficznego złącza. Cewki pod względem elektrycznym są takie same. Różne kolory wtyczek czy też kodowanie...
cewka kolor przewód przewód zapłonowy przewód zapłonowy kolor zapłonowy
samochody disel samsung firmware updater subiekt linux
miernik pojemności polonez budowa
Metody pomiaru prądu oscyloskopem: rezystor, sonda, cewka Rogowskiego Mikroprzełącznik SW604 w Panasonic RQ-SX55: Naprawa i Wymiana