Przewód zapłonowy to przewód zapłonowy... Nie ma większego znaczenia czy pochodzi z Rometa czy Yamahy. Ważne aby miał żyłę miedzianą. Przewody samochodowe z żyłą węglową (oporową) nie stosuje się w motocyklach.
Inne wprowadzone zmiany: Przewód izolowany – poprawna nazwa: kabel izolowany Przewód giętki – poprawna nazwa: kabel giętki Sznur – poprawna nazwa: kabel elastyczny Przewód napowietrzny izolowany – poprawna nazwa: kabel napowietrzny Przewód grzejny – poprawna nazwa: kabel grzejny Przewód pomiarowy – poprawna nazwa: kabel pomiarowy Przewód zapłonowy...
Na fotografii masz zdjętą fajkę ze świecy i łączony przewód zapłonowy: próba uruchomienia silnika ze zdjętą fajką, to ryzyko uszkodzenia cewki zapłonowej, zaś łączony przewód zapłonowy przy cieknącym gaźniku to pewny pożar. Pomijam ryzyko ucieczki iskry przez "izolację łączenia". Zamocuj cewkę bliżej świecy żeby nie trzeba było przedłużać przewodu zapłonowego,...
Wymień - skontroluj świece zapłonowe. Chyba nie zamieniłeś przewodów zapłonowych? Gdy wymieniałeś przewód hamulcowy - nie uszkodziłeś mocowania - samego czujnika położenia wału? Jest po prawej przedniej stronie jak wymieniany przewód.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Witam kolejność zapłonu powinna być jak dobrze pamiętam 1-2-4-5-3 a teraz ustawienie: Wykręć świece zapłonową i ustaw tłok na pierwszym cylindrze w górnym zwrotnym położeniu (suw sprężania i pracy) zdejmij kopułkę zapłonową i zobacz na który przewód wskazuje palec rozdzielacza jest to pierwszy cylinder następne zgodnie z obrotem palca 2-4... W ten sposób...
Napisałem ci , jeśli stało się to po wymianie świec to prawdopodobnie wypada zapłon na którymś cylindrze. Musisz wiedzieć na którym , więc wykręć świece zobacz która jest mokra i na tym cylindrze podmień przewód WN . Jeśli na obu kompletach świec jest tak samo to raczej nie świeca.
W takim układzie pozostaje sprawdzić; transformator zapłonowy może na iskrę - do przewodu czarnego przewód zapłonowy powinien dawać iskrę ok. 1 mm, lub sam palnik lampy.
15 zasilanie, ten przewód od cewki 1 cewka zapłonowa, tam gdzie był przerywacz masa wiadomo Przerywacz to ten przewód z platynek, który wcześniej szedł na cewkę zapłonową.
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Mocy tyle co kot napłakał, całe 41 KM, a elektryka, jeden przewód do cewki zapłonowej (moduł jest w aparacie zapłonowym) alternator 2 przewody (jeden do akumulatora, drugi do lampki kontrolnej) jeszcze kontrolka ciśnienia oleju i wentylator... Ot cała elektrownia, 4 przewody.
Co autor miał na myśli? Ma być jedna cewka. Jeden przewód WN na jeden cylinder, drugi na drugi. Na cewce pod zacisk 15 podajesz +12V po kluczyku pod zacisk 1 przewód z aparatu zapłonowego. To jest cewka niskoomowa, do klasycznego układu zapłonowego musisz mieć drut oporowy, lub rezystor dużej mocy ok 1,5 oma.
Obrotomierz chodzi po CAN. Czujnik wału to piny M13 i M14 (dłuższa wtyczka) w ECU, przewód zielony i zielony z czarnym paskiem. Według mnie spokojnie możesz się podłączyć pod cewkę, zadbaj tylko by przewód był odpowiednio umocowany i nie dotykał do przewodów zapłonowych.
Prrr, powoli panowie. Vectra A posiadała generalnie 2 rodzaje układów zapłonowych. Domyślam się że chodzi koledze o silnik C16NZ. Jest to stary układ, bodajże Hitachi, z wbudowanym modułem zapłonowym. Owszem, jest tam wtyczka 4-pin, ale oprócz niej musi być wtyczka 2-pin. 4-pin nas nie interesuje(dane do sterownika silnika), natomiast 2-pin(przewód...
To jest właśnie skutek tego, że za handel biorą się ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia o towarze i branży. [syntax=c]55K to moduł zapłonowy do Yamahy RX-Z/RXZ135 z 1985 roku, modelu przeznaczonego wyłącznie na rynek azjatyckiej polinezji. Natomiast zbliżone modele RX były przeznaczone na rynek Indyjski i krajach ameryki łacińskiej. Ten model nie...
Jeżeli masz silnik z Malucha, a przewód ten nie jest przewodem oporowym to będą Ci się paliły cewki zapłonowe. Jeżeli aparat zapłonowy pozostawiasz mechaniczny to szeregowo z tymi przewodami trzeba wpiąć rezystor o odpowiedniej rezystancji oraz odpowiedniej mocy. Niestety nie pamiętam jaką powinien mieć rezystancję.
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
teraz autko nie odpala strzela w filtrze i tłumiku Nie pomieszałeś kolejności przewodów zapłonowych ?
To zapewne oznacza że stacyjka nie ma połączenia z masą lub sama w sobie nie zwiera do masy. Początkowo polecam rozłączyć różne kostki w okolicy stacyjki i sprawdzić czy coś nie jest skorodowane. Jeśli tak - wyczyścić. Zalecam rozłączać kostki pojedynczo by się nie pogubić co gdzie było :) . Jeden przewód który idzie do stacyjki powinien być połączony...
Chcesz zielony, dwużyłowy przewód z modułu zapłonowego podłączyć pod ten aparat? Tak prusto nie będzie. Zauważ różnicę w budowie obu aparatów.
może ktoś rozwinąć dlaczego może mi "zabraknąć iskry na 2 cylindrach"?? Tak. I to własnie w momencie kiedy będziesz chciał wyprzedzać. Chodzi o to że iskra przeskakuje w mieszance paliwowej tym trudniej, im jest ona bogatsza. Potrzebne jest wyzsze napiecie by przeskoczyła. Kiedy przyspieszasz wciskasz mocno gaz, wzbogacasz mieszankę i napięcie przeskoku...
Zasilanie czyli plus na złącze nr. 16 a przewód od aparatu zapłonowego na złącze nr. 1. Góra czy dół nie ma znaczenia , jest to jedno wspólne połączenie.
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Najpewniej słynny "zielony kabelek" a dokładniej jego końcówki pod kopułką- odłącz od cewki-czujnika w aparacie zapłonowym i sprawdź czy nie trzyma się tylko końcówka na samej izolacji- tam wewnątrz przewód zawsze pęka od ciągłego przeginania. To taki prezent dla mechaników od fabryki ;)
Sprawdź też czy nie dostaje przebicia na mase poprzez kostke izolującą. Tą w aparacie zapłonowym przez którą przechodzi srubka do której podłanczasz przewód od cewki.
Być może nie na połączenia obrotomierza z modułem zapłonowym. To moduł właśnie generuje impulsy do obrotomierza.
Zmierz miernikiem oporność między dwoma pinami wtyczki ma wynosić ok. 1.5 kΩ jeżeli jest brak przejścia to albo przewód (najczęściej) albo cewka w aparacia . Jak zdejmiesz kopułkę to odłącz przewód ( ten zielony) i zmierz oporność na samej cewce ma wynosić też ok. 1.5 kΩ.Obydwa elementy są wymienialne przewód to bajka trochę gorzej jest z...
Kabelek od kondensatora jest przyłączony do wyjścia aparatu zapłonowego. Przewód ze zdjęcia jest osobnym przewodem idącym od cewki zapłonowej do aparatu, gdzie jest przykręcony do tego samego styku, gdzie kabelek kondensatora.
Odłącz 1 przewód od gaszenia z konektora przy module zapłonowym i powinno pomóc jeżeli uważasz , że to wina stacyjki , a ją zostaw w spokoju , bo sam nie dojdziesz do ładu tym bardziej jak już ktoś przy niej grzebał . :|
Rozłączanie zera nie powinno mieć istotnego wpływu. Statecznik pewnie wyzionął ducha, mniej prawdopodobna opcja to uszkodzone świetlówki lub wypięty przewód, ale to już sam musisz sprawdzić.
Zwykła cewka podwójna plus rezystor lub oryginalny przewód oporowy. Bez problemu znajdziesz na szrocie. Natomiast Twój problem leży zapewne w kondensatorze w aparacie zapłonowym lub samych platynkach.
Witam Przede wszystkim CC 700 ( tzw. Agent ) nie posiada ECU ( engine computer unit) tylko prymitywny moduł zapłonowy MED 210 albo 211 (dokładnie już nie pamiętam typu) , który czyta info z wału korbowego przez czujnik halotronowy i wstawia odpowiednio iskrę na świece z odpowiednim wyprzedzeniem - 2 zapisane charakterystyki. Najczęściej bólem ww. samochodów...
To jest przewód wysokiego napięcia i na taki trzeba go wymienić (przewód WN do układów zapłonowych. Pytanie jak on jest osadzony w cewce zapłonowej.
Układ podobny do tego z malucha, gdzie też był przewód oporowy zasilający cewkę zapłonową. Cewka podczas pracy rozrusznika dostaje zasilanie wraz z rozrusznikiem, po odpaleniu przez drut oporowy ze stacyjki ograniczający prąd cewce, celem oszczędzania cewki. Cewka dostaje pełne zasilanie tylko podczas odpalenia, później do dalszej pracy starcza już...
Zobacz cz monowtrysk podaje paliwo jak kręcisz,jak tak to aparat i instalacja ok. Jeśli nie ma tylko iskry może być brak zasilania na cewce(przewód czarny) lub kluczowania (moduł).
Cewka do zapłonu z przerywaczem to 4220. Przewód w aparacie zapłonowy przełamywał się od pracy regulatora podciśnieniowego, to trzeba sprawdzić. Przewód WN z cewki zapłonowej przybliż do masy, silnik ustaw tak aby styki przerywacza były zwarte. Włącz zapłon i ręcznie podnoś dźwignię przerywacza, w momencie rozwarcia styków powinna przeskoczyć iskra....
Pewnie kolejność przewodów zapłonowych pomieszałeś. Poprawna to 1342 czyli jeśli pierwszy na kopółce jest niezamieniony to następny przewód licząc w prawo do trzeciego cylindra, następny do czwartego itd.
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
Pierwszy z układów stabilizująco-zapłonowych zapala świetlówki bez podgrzania skrętek (zimny start). Drugi podgrzewa elektrody przy starcie, co znacznie przedłuża żywotność świetlówki. Połącz zgodnie ze schematem. Jeżeli jest to świetlówka zimnego zapłonu z trzonkiem G23 (dwa wyprowadzenia), to twój statecznik nie zadziała.
(at)robokop Dokładnie, moduł który jest pod cewką. Szybki sposób sprawdzenia: -Zdjąć przewód idący z cewki do kopułki -Włożyć w niego świece -Odpiąć trzypinowy wtyk czujnika halla na aparacie zapłonowym -do środkowego pinu włożyć kawałek miedzianego drutu -Włączyć zapłon -Dotykać drucikiem do masy Na świecy jest iskra - winny czujnik halla w aparacie...
Tyle Volt wychodzi z trafopowielacza. Tak musi być. Przy rozłączaniu przewodu anodowego kineskopu należy później rozładować kineskop. W przewodzie o którym mówisz jest to przewód wysokiego napięcia taki jak idzie do świec zapłonowych w samochodzie czyli normalny kabel z tym że z grubą izolacją.
Niebieski przewód na 16 zacisk cewki biegnie on z stacyjki z pinu 15 stacyjki , na innych cewkach jest też B+ oznaczenie . są też cewki z oznakowaniem 15 i obok B+ to nowsze cewki stosowane z zapłonem elektronicznym .
Impulsy na obrotomierz brane są z cewki zapłonowej ( zielony przewód).Pozdrawiam.
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
1 Brązowy i biały we wtyczce do cewki, to sterowanie cewki. Tu trzeba skrobać, aby połączyć razem miedziane żyły przewodów. Zielonego, z np brązowym. Skrobiemy trochę dalej od wtyczki. Brązowy odpowiada za iskrę na 2 i 3 świecy, biały na 1 i 4. Albo odwrotnie :) Losuj. 2 Przewody zapłonowe. Tu tylko owijasz przewód zapłonowy kawałkiem innego przewodu,...
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
Potrzebna tylko jedna cewka by odpalić. Chodzi o cewę do której podłączony jest przewód WN świecy zapłonowej. Reszta jest potrzebna dla zasilania instalacji ale do odpalenia jest zbędna.
W F-ce i to z 93 roku, to tam raczej ten prostszy zapłon siedzi... jeśli mnie pamięć nie myli, to dys sterowany czujnikiem wału/wałka... Cewka jest chyba sterowana impulsowo po przekręceniu kluczyka. Zdejmij przewód z cewki, dotknij silnika i niech ktoś przekręci kluczyk. Powinna pojawić się na tym przewodzie pojedyncza iskra. Jeśli się pojawi, ale...
No to może ten cylinder zalany olejem ma zakłócenia zapłonu, bo jest przebicie i prąd z cewki zapłonowej idzie w masę zamiast na elektrody świecy. A propos, świece w dobrym stanie i odstępy elektrod w normie, czy nie sprawdzałeś?
Przewód elektryczny posiada pojemność elektryczną, która jest tym większa, im dłuższy jest przewód, dlatego długi przewód tłumi impulsy zapłonowe. Rozwiązaniem jest zamontowanie zapłonnika bezpośrednio przy lampie.
A ja powiem krótko; jest taki przekaźnik "19" ... :) No rzeczywiście powiedziałeś ale co mają wycieraczki do cewki zapłonowej. Wracam do tematu. Wyciągnij wtyczkę z aparatu zapłonowego. W środkowy pin (w kablu)włóż kawałek przewodu. Wyciągnij przewód wysokiego napięcia (ten w środku kopułki) włóż do niego świecę i umieść ją w otworze do wyciągania...
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Każdy przewód może mieć inną rezystancję ponieważ zastosowano w nich drut oporowy. Im dłuższy przewód tym wyższa rezystancja. Dawniej kable zapłonowe miały jednakowe rezystancje bo miały zwykłe przewody i rezystory przeciwzakłóceniowe na końcach.
http://obrazki.elektroda.pl/8156362000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5898913300_1... Ze schematu wynika, że przewód żółto-niebieski to plus a niebieski, sygnałowy. Na zdjęciu cewki, które zamieściłem przewód prądowy chyba jest na górze. http://easyautodiagnostics.com/mitsubish... Układ zapłonowy...
Cewka wytwarza impuls podczas zmiany położenia magnesu a jeden przewód do cewki ja zwiera do masy? Jak wygląda schemat zastępczy tej cewki bo myślę że tam też jest elektronika. U mnie cewka ma 2 przewody: jeden cienki czarny z konektorem a drugi gruby z fajka. Nie rozumiem tego mechanizmu. Przypuszczam, że jest układ zapłonowy, podobny jak w moim agregacie...
Zaczynając od najprostszych rzeczy, to prawdopodobnie przyczyną jest uszkodzony przewód zapłonowy. Przewody do malucha kosztują 16zł/kpl. , nowe świece: 14zł/ kpl.
Tam jest pewnie hall w aparacie zapłonowym. Jeśli nastepnym razem zgaśnie odepnij przewód od aparatu i na chwilę zewrzyj O z - , powinno być słychać wtryskiwacz i powinna być iskra z cewki. Jeśli nie będzie to raczej hall do wymiany.
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
WN - wysokie napięcie, tj. cewka zapłonowa, przewód, świeca
Witam . Koleżanko na mój gust to mechanik chce Cię naciągnąć na wymianie rozrządu , nie wiem dlaczego taka diagnoza , ja stawiałbym , na silniczek krokowy , ale za mało danych , napisz czy auto utrzymuje wolne obroty , czy falują , przyczyn gaśnięcia może być wiele , pompa paliwa ,cewka zapłonowa, świece ,przewody zapłonowe ,przewody paliwowe, moduł...
Kupię przewód zapłonowy 5181806 z transformatorem WN do palnika AZ7 do kotłów BUDERUS G524 itp. Przewód może być używany. Zapłacę naprawdę dobre pieniądze. Zdjęcie przewodu 828885
Tak jak stwierdził przedpiszca, w samochodzie napięcia najlepiej mierzyc żarówką, a nie woltomierzem, bo przy okazji sprawdzasz jakość połączeń pod obciążeniem. A więc robisz tak: 1. Zdejmujesz pokrywkę przerywacza. Przyłączasz żarówkę pomiędzy kablem zasilającym aparat a masą. 2. Powoli pokręcasz kołem pasowym 3. Zarówka powinna zaświecać się, gdy...
Jeżeli strzela cały czas jedna cewka ,to bym sprawdził świecę od niej. Może ma przebicia,lub przewód.
Sprawdź taki zielonkawy przewód co idzie od modułu do aparatu zapłonowego
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
Nadal nie wiem gdzie podłączyć zasilanie czy od tych dwóch wolnych czarnych kabelków czy jakoś inaczej? No przecie masz tam kostkę - niebieski przewód N, czarny L. A i jeszcze co z uziemieniem(jeśli dobrze pamiętam to ten żółto zielony kabelek? Połączyć z przewodem ochronnym wszystkie metalowe części, czyli uchwyt oprawki (oprawkę kup nową, ta jest...
Przewód czarno-czerwony to cewka zasilająca CDI. Ten chiński ogier ma gaźnik sterowany elektronicznie. Nie miałem okazji oglądać jaki tam jest układ zapłonowy, jeżeli po stronie instalacji nie ma tego przewodu, to prawdopodobnie zapłon jest typu DC-CDI. Masz iskrę na tym silniku? Odpala?
Przyjrzałem się uważnie fotkom tej cewki zapłonowej z rozdzielaczem. Cewka jest poniżej palca rozdzielacza i przerywacza. Z niej wychodzi styk wysokiego napięcia który dochodzi do kopułki. Można zrobić tak - osobna cewka zapłonowa 12V. Wyjście wysokiego napięcia ( przewód ) dajemy w miejsce tego oryginalnego. Stara cewka pozostaje tylko że bez podłączenia....
(at)bubu1769 A nie zapomniał Szanowny Koleżka tym, że rozrusznik tego silnika, jak większość zaburtowych, wymaga przekaźnika do rozrusznika, o ile nie został zamontowany w silniku? Że alternator tam jest zespolony z układem zapłonowym typu CDI ? (koło magnesowe na podobieństwo motocyklowych) i że na łodziach z zasady stosuje się woltomierz, zamiast...
Luzy na wałku aparatu zapłonowego, losowo gubi wtedy zapłony - będzie szarpał. Podmienić aparat - identyczny jak w 1500, chociaż teraz mogą z tym być już problemy. W gaźniku nie ma żadnej filozofii, z tego rocznika ma pewnie jeszcze gigantyczne dysze. Przewód serwa nie zgnił?
odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale samochód już nie odpalił nie odpala nie ma iskry na żadnym przewodzie. Możliwe że iskra przeskoczyła w aparacie zapłonowy i go uwaliło.
A czy jeszcze jakiś przewód po lewej stronie nie wisi, chodzi mi o trójnik? Czy z aparatu zapłonowego też nie odchodzi jakiś wolny wężyk?
Zasilanie modułu zapłonowego jest dosyć "prymitywnym" odcięciem i łatwym w lokalizacji - przewód z krokodylkiem i po bulu ;) Łatwiej i lepiej byłoby odciąć sygnał z czujnika na wale korbowym sterujący m.in. pracą układu zapłonowego. Albo ... odłączać zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam !
Zewrzyj na uruchomionym silniku styki modułu zapłonowego (miejsce gdzie podpięty jest niebieski i czarny przewód), silnik powinien zgasnąć. Jeśli nie zgaśnie, problem z modułem. Jeśli zgaśnie, odepnij niebieski przewód od modułu i sprawdź czy masz przejście między niebieskim i czarnym przewodem (przełącznik w pozycji zero).
Masz z po stronie kierowcy dwa kable, grubszy na śrubę alternatora, cieńszy na wsuwkę alternatora przy regulatorze napięcia. Dodatkowo plecionka masowa między alternator a belkę tylną. Z boku będziesz miał jeszcze kostkę do oświetlenia tablicy rejestracyjnej i drugą do światła przeciwmgłowego. Analogiczna kostka jest z prawej do światła cofania. Z prawej...
Standardowa ten przewód owija się na przewodzie wysokiego napięcia, który dochodzi do aparatu zapłonowego. Jeśli impuls zaniknie na tym przewodzie sterownik musi odciąć gaz. Jest to prymitywna instalacja - ale tania. Jeżeli przebijał ci przewód WN to mogłeś uszkodzić centralkę gazu. Można też podpiąć ten przewód pod sygnał impulsu z cewki. Najlepsze...
Chodzi o ten przewód od cewki do aparatu zapłonowego, wyjmij go z aparatu zapłonowego i zbliż do obudowy metalowej silnika na odległość 1 cm. powinna być solidna iskra. Oj, nie ma tam piątego przewodu. Cewka jest w aparacie.
Jeżeli czarny to plus zasilania po kluczyku. Coś mi się przypomina, że ów pojedynczy przewód szedł do kondensatora przeciwzakłóceniowego umocowanego z boku na głowicy, ów kondensator tłumił zakłócenia jakie ewentualnie mogła generować cewka zapłonowa, ale nie był stosowany zawsze.
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
Zacząłbym od jakiegoś kondensatora na zasilaniu blisko serw. pierścienie ferrytowe jak najbardziej. Powinny być zainstalowane na początku i na końcu kabla, tak jak się to robi w przypadku przewodów komputerowych. Im więcej razy przepleciesz przewód przez pierścień tym lepiej. Oczywiście byłoby najlepiej ekranować przewód zapłonowy, bo to on zapewne...
Po wyglądzie palnika widać że jest wyeksploatowany i co jakiś czas następuje błysk i tylko słychać tykanie wymień palnik nawet na ten ifk na chwile i będziesz wiedział czy działa , jak dalej nie będzie działać to trzeba wymienić transformator zapłonowy [ środkowy przewód na lampie] .
Do przełącznika powinien dochodzić przewód pobierający impulsy z cewki zapłonowej podczas pracy silnika, może jest problem z jego połączeniem. Brak impulsów powoduje odcięcie dopływu gazu.
Ustawiasz wał korbowy na znak na deklu paska rozrządu. Rozdzielacz (palec) musi wtedy patrzec na przewód zapłonowy 1 cylindra, jeśli nie gra, to zamieniasz kolejnośc przewodów na kopułce, albo robisz jeden obrót wałem kobowym, aby znowu ustawic na znaki.
Układ zapłonowy do przejrzenia, przewody wysokiego napięcia, cewka, palec, kopułka. Jakby tam wszystko by grało, to tak jak wyżej napisano, sprawdził bym jakie ciśnienie wychodzi z pompy paliwa (czy takie jak powinno być). Ja sprawdzam przewody w taki sposób że biorę przewód i przyłączam go masy (karoserii). Następnie drugim końcem przewodu (z delikatnie...
KupOwać, nie kupYwać!!! Czarny cienki przewód służy do gaszenia silnika, więc chyba Ci jest potrzebny... manetkę podłącza się do przepustnicy (linką). W manetce masz też przycisk do gaszenia silnika. Przewód z oczkiem (z manetki) podłączasz do obudowy silnika, a drugi (czerwony) łączysz z ww. czarnym kabelkiem wychodzącym z silnika.
Wymień przewody zapłonowe Obstawiam to samo. Najlepiej kupić koszulki termokurczliwe i założyć dwie warstwy na przewód. Jak się uspokoi to tak zostawić.
Ciągniesz za gumy na świecach i schodzi. Nie za sam przewód, bo poprzerywasz.
I już?!?! Jeśli tak to bomba. Taki tester należy wpinać w każdy przewód świecy czy tylko między cewką i rozdzielaczem?
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Cześć. Posiadam Mercedesa W114 rok 1972, silnik 2,8 benzyna na dwóch gaźnikach. Układ zapłonowy składa się z cewki, dwóch rezystorów, kopułka, przerywacz, kondensator. Pytanie, w które miejsce podłączam kondensator, przewód zielony? Samochód przyjechał z odłączonym kondensatorem. Którą śrubę odkręcić i przykręcić przewód od kondensatora? Dziękuję.
Brązowy wtyczki podłącz pod 230 statecznika. Czerwonym połącz wyjście statecznika(opisane jako D ZRM-a) z zciskiem D układu zapłonowego. Brązowy oprawki podłącz pod LA układu zapłonowego, a niebieski oprawki pod N razem z niebieskim wtyczki. Kondensator- jeden przewód razem z brązowym wtyczki, drugi pod N układu zapłonowego. Eskę możesz pominąć-chyba,...
Czyli 1 na cewce to czerwony a 2 to zielony przewód? tak powinna byc iskra, a z czego ta cewka?
Cześć, Rezystancja cewki zapłonowej/zasilającej (czerwony przewód w barwach oryginalnych) powinna wynosić od 480om do 600 w zależności od temperatury, oprócz tego taka cewka generuje około 50v w zależności od siły kopnięcia. Rezystancja impulsatora (niebieski przewód) waha się w granicach od 27 do 30om dla org impulsatora (barwy białej\kremowej)
Zazwyczaj to byłą wina aparatu zapłonowego, albo naderwany zielony przewód łączący aparat z modułem albo coś przeciwciężarami regulatora odśrodkowego ( wyciągnięte sprężyny).
Na początek test układu zapłonowego: http://obrazki.elektroda.pl/7382374700_1... Wiesz, że ten metalowy styk fajki, do którego wkręciłeś śrubę to tulejka z gwintem i można ją odkręcić... zamiast niej dasz 2 nakrętki między które przykręcisz przewód z końcówką oczkową lub widełkową.
przewód zapłonowy wypadać przewód zapłonowy polonez przewód zapłonowy
gwint kuchenka gazowy otrzymać potwierdzenie połączyć kocioł bojler
pralka electrolux ew8tn3372p wlm20440pl rezystor
Zasilacz do orbitreka KH 707 - gdzie kupić? Vestel 17MB97 Blinking 6 Times: Troubleshooting Guide