Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
15 zasilanie, ten przewód od cewki 1 cewka zapłonowa, tam gdzie był przerywacz masa wiadomo Przerywacz to ten przewód z platynek, który wcześniej szedł na cewkę zapłonową.
Silnik jest na gaźniku czy na wtrysku? Który rok produkcji? Na szybko znalazłem serwisówkę z rocznika 2004, silnik na wtrysku. W instalacji elektrycznej są specjalne złącza rozdzielcze w których są blaszki-zworki rozdzielające zasilanie i masy na poszczególne przewody i odbiorniki. Jeśli problem dotyczy tylko braku zasilania (+12V po stacyjce) na cewkę...
A jak niby to się miało by stać? Na przykład, ktoś wyłączy zapłon podczas jazdy lub spali się bezpiecznik. Zasilasz cewkę bezpośrednio z akumulatora, a do rozłączania jej w momencie przerzucenia na żółwia zastosujesz przekaźnik.
Coś przerabiałeś w instalacji zapłonu, że jest zasilana cewka WN z akumulatora? Miałem kiedyś jawę 50 i tam zapłon był zasilany z cewki o napięciu 8 V.
Skuter marki SIM jakie napięcie powinno być na cewkę wysokiego napięcia i zasilania cewkę cewki
Witam.Szukam do tego samochodu rozpiski przekaźników , szukałem w necie i nie znalazłem . Problem jest taki że cały czas idzie zasilanie na cewkę rozrusznika,czy jest włączony zapłon czy nie, objawy jak by przekaźnik się skleił .
http://obrazki.elektroda.pl/9839134100_1... Dodano po 1 Witam Podłączenie transoptora do układu zapłonu i połączenie dwóch układów razem pokazuje dokładnie załączony przeze mnie powyżej rysunek . Przewód "+" zasilania zapłonu należy podłączyć w miejsce tam , gdzie była poprzednio zasilana cewka zapłonowa używana w zapłonie konwencjonalnym...
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo Dzięki za rozpiskę ale to nic nie dało odciąłem zasilanie na 2 i klapa musi być sterowany z EKU bo gaśnie i nie chce odpalić. A w jakich położenia kluczyka...
Hej. Na początek, żeby nie pchać się w koszty, sprawdź, czy jest pewna masa na cewce wysokiego napięcia, i module, (możesz zrobić sobie próbnik z żarówki 12V, najlepiej ok. 21W podłączyć jeden przewód do + akumulatora a drugim sprawdzać masę przy cewce i module ), jak to będzie ok, to teraz trzeba sprawdzić czy nie ma jakiegoś problemu układzie wyłączającym...
Masz tutaj schemat z instalacja. 6V W miejsce oryginalnych cewek swietlnych stosujesz cewki stosowane jako zasilanie zapłonu.Maja one większą moc. cewka powinna miec wyprowadzone 2 przewody ktore łączysz do mostków prostowniczych. Na schemacie jest dodatkowo zapłon bateryjny , kierunkowskazy , stop oraz sygnał dzwiekowy prądu stałego. Oryginalny sygnał...
Kostka włącza kilka pozycji i nie włączy zasilania na cewkę - zapłon
kabel czerwono-czarny z zielonym (lub masą silnika) nie ma przejścia, rezystencja nieskończoność!! To jak masz jakąkolwiek iskrę??? Przecież to zasilanie cewki CDI. Skąd zapłon ma brać energię? COś źle mierzysz lub schemat nieadekwatny. mierząc napięcie idące na cewkę jak próbuję uruchomić skuter skacząć na kopce na kablu czerwono-czarnym i masie waha...
A obroty wału widzi sterownik?,a czas wtrysku podczas rozruchu pokazuje?,a zasilania i masy sterownika sprawdzone?,a zasilanie cewek po zapłonie?,a może jakieś odcięcie dołożone kiedyś tam? Jak to wszystko ok.to pewnie ster uwalony.pozdr.
Witam . Na dyszę idzie (+).Cewkę jaką posiadasz ,olejową czy suchą?.Jeżeli masz tradycyjny układ zapłonowy z aparatem to wyjście z cewki łączymy z aparatem ,a na aparacie kondensator 0,22µF.Cewka sucha pracowała przez t.z.w rezystor drutowy (taki przewód niebieski,gdyż ta cewka wymaga niższego napięcia zasilania,jedynie jak startowało się rozrusznikiem...
Może być uszkodzona cewka zasilająca zapłon, jeśli magneto o nią tarło.
Powtarzam. Gdyby to był problem z czujnikiem położenia wału (impulsatorem) to by nie było wcale iskry. Brak zapłonu na dwóch cylindrach to np. uszkodzona cewka WN (po nagrzaniu dostaje przerwy lub zwarcia międzyzwojowego), brak zasilania na cewkę WN (zapłon TCI) lub uszkodzenie modułu zapłonowego (jednego z wyjść). Ale jak masz problem z pompą paliwa,...
ten iskrownik jest masowy zielony przewód który wychodzi z iskrownika jest połączony z obudowa, Masa jest wykorzystywana do cewki zasilającej zapłon CDI (ta czarna). Pozostałe cewki (żółte przewody) są bezmasowe.
Jak masz taką możliwość to porób kilka zdjęć tej instalacji, zwłaszcza wtyczek przy module, instalacji z silnika, i cewce wysokiego napięcia. Nie wiemy co Twój elektryk tam zrobił, impulsator, cewkę zasilającą zapłon, wstępnie możesz sprawdzić wzrokowo, i następnie czy mierząc jej oporność w stosunku do masy. Sprawdź też przerwę między impulsatorem,...
Na 4 i 23 na pewno nie ma zasilania... To są kluczowane masy, do sterowania przekaźnikami. Jeśli tam podłączyłeś 12 V, to obawiam się, że usmażyłeś to ECU. Główne zasilanie jest na 35, a 26 to jest wzbudzenie (w IAW 8F go nie ma, jest wzbudzany przez cewkę przekaźnika pompy paliwa). Oczywiście gdy zapłon jest wyłączony na 4 masz 12 V przez cewkę przekaźnika...
bo jezeli nie jest to DCI ze wzgledu na ten tranzystor Darlington, to dla czego wszedzie jest opisywany jako DCI nawet w sklepach gdyby nie byl to tez by tak pisali ? Jak to zweryfikowac ? Cewka jest na 99% do tego moto. Jade do skuterowcow z tymi gratami .. Ujmijmy to tak, fabrycznie w Twoim moto masz zapłon elektroniczny (nawet na schemacie jest...
Masz zapłon DC-CDI. Sprawdź napięcie zasilania na module. Sprawdź cewkę WN. Jeśli dalej nic, to niestety moduł co nie będzie takie łatwe. Zataśmowana kostka jest od alarmu. Nie wiem co to za niepodłączona kostka dwupinowa.
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
Nie ma co się pier....Brak centralki kup nową ,cewka to ogólnie zapłon dla alarmu.Mikrofala ma zasilanie jak każdy czujnik Czyli masa po uzbrojeniu masa gdy alarm i zasilanie.2 i 6 to właśnie te masy.
impulsator to niebieski, czerwony to zasilanie cewki reszta przewodów z magneta nie ma nic do zapłonu Z opisu twojego wynika że zasilanie masz impulsator dobry tylko moduł nie steruje cewką
Tak ogólnie to w simsonie zasada jest taka, że światła drogowe/mijania to całkiem osobny układ i w zupełności nie zależny od pozostałej części instalacji czy to tej zasilanej z akumulatora czy zapłon. Czyli możemy podzielić całą instalację na 3 części które będą pracowały (powinny) niezależnie od siebie: 1. Zapłon 2. Światła drogowe/mijania 3. reszta...
nie miałem czasu poszukać ale instalacja się nie grzeje za to cewka grzeje się strasznie wiadomo małe napiecie i komputer robi się ciepły jak zapłon będzie włączony chwilke
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
Nie po a w trakcie, po przegazowaniu (puszczeniu gazu) powinna pokazać 0V. Jak chcesz "kasować błąd" i takie rozwiązanie Ci odpowiada to daj przewód zasilający ECU przez przekaźnik (styki przekaźnika 30 i 87) a cewkę przekaźnika (85 i 86) podłącz pod plus po stacyjce i masę - wtedy ECU zawsze będzie bez zasilania jak wyłączysz zapłon. Problemem jest...
Masz wszystko w opisie, zasilanie CDI z cewki zasilającej światła. Uzwojenie wtórne (gruby drut) transformatora podłączone do cewki a uzwojenie pierwotne (cienki drut) zasila CDI.
Wszystko zależy, jaki to moduł. Jak AC, to należy podłączyć cewkę zasilającą, impulsator (też cewka) i cewkę zapłonową. Inne zasilania nie są potrzebne. Jak moduł DC, to akumulator, impulsator i właściwą cewkę zapłonową. Jak zapłon TCI, to też akumulator, impulsator i cewkę zapłonową, tyle że inną. PS. Skąd jesteś?
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
Weź kawałek przewodu i na próbę załącz zasilanie na cewkę, czy tez przewód oporowy. Przecież w komorze silnika masz plus na zacisku alternatora. Poza tym, zaopatrz się w schemat i skomplikowane narzędzie - żarówka z przewodem, które to jest wystarczające do naprawy malucha.
Świece podłaczas pod 1 (zakładając, że 1 - 3 to wyprowadzenia uzwojenia wtórnego - do niego podłączony był iskiernik w tej zapalarce). 2 łączysz z 3 i dajesz tu + zasilania. Na 4 podajesz impulsy masy z przerywacza. Oudowę świecy łączysz z masą na stałe (podłączasz mase pod silnik - w przerywaczu też jeden styk jest odizolowany, a drugi zwarty do masy...
Odpisuję tutaj na PW. Jeśli samochód jest odpalany na pomocą dźwigni to na 100% nie ma przewodu oporowego. Jeśli stacyjką to moźliwe, że ma. Ale gdy chcemy sprawdzić to krótka instrukcja: Należy użyć żarówki najlepiej 10W ale może tez być 21W i podłączyć jeden styk żarówki do zasilania cewki, a drugi do masy. Nie należy używać przewodu idącego do przrywacza....
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
A ta cweka od kosiarki dała by rade ? Jak ją podłaczyć? To jest cewka do magneta (iskrownika) a nie do zasilania zewnętrznego. Jak chcesz robić klasyczny bateryjny zapłon (akumulator - cewka - przerywacz -kondensator) to zaopatrz się w cewkę butekową od Jawy 50: https://obrazki.elektroda.pl/8845806100_...
Musisz pokombinować z przerwą na platynkach najlepiej ustaw minimalną. Gdzie podłączasz prąd z cewki zasilającej zapłon? Musi być podłączony pod platynki razem z kondensatorem. Jeżeli nic nieda to cewkę masz do wymiany. A jak łożyska na wale bo jeśli masz luzy to po wciśnięciu stopu robi się obciążenie na cewce ładowania i przerwa na stykach ci się...
mierz napięcie AC na nieobciążonej cewce zasilającej CDI.
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Mierzyłeś rezystancję cewki zasilającej? Powinna wynosić 485Ω ±75Ω. W załączniku serwisówka. Nowy zapłon kosztuje 600 euro...
ok tak robiłem z żarówką w5w i nic sie nie działo ;/ spróbuje jeszcze tym ledem . A czy Imo trzyma zapłon czy pompę ?
Sprawdź czy cewka w przekaźniku ma stałe zasilanie po zapłonie +24 V (z bezpieczników), czy też czy dostaje masę przy naciśnięciu pedału hamulca (w zaworze hamulca nożnego jest wyłącznik który łączy "minus " cewki przekaźnika z masą co powoduje włączenie przekaźnika ?
Regulator napięcia nie powinien wpływać na zapłon. Bo jeśli masz instalację AC CDI, to zasilanie jest bezpośrednio z cewek, ale dziś bardziej w modzie jest DC CDI zasilane bezpośrednio z akumulatora. Zakładam że masz sprawny akumulator. Bez akumulatora DC CDI nie działa. Do tego mówisz regulator - masz na myśli to, co jest z cewkami w silniku? No i...
Witam, Mam problem z podłączeniem modułu Oznakowanie kabli od modułu: Zapłon=Czerwony Zasilanie modułu=Czarny Cewka wysokiego napięcia=Żółty Sygnał z impulsatora=Niebieski Zielone=Masa Potrzebuję pomocy przy prawidłowym podłączeniu http://obrazki.elektroda.pl/2029380800_1...
Poszukaj sobie opisów do układu SHIFT LIGHT, tylko zamiast lampki daj element blokujący zapłon (tranzystor zwierający impulsy z czujnika/przerywacza do masy) lub odcinający zasilanie na cewkę. Sprawdź noty aplikacyjne układów LM2907 i LM2917.
Rezystancja impulsatora powinna wynosić 24 - 30 Ω. Od maja 1989 roku produkowane są impulsatory o rezystancji 13 - 17 Ω, w tym obecne nowe czerwone z MZA. Na obudowie impulsatora znajduje się punkt kontrolny (wspólny dwóch cewek impulsatora), na którym należy mierzyć poszczególne dwa uzwojenia impulsatora (do masy i do wyjścia sygnału), które...
Witam. To że cewka zasilająca dla zapłonu z przerywaczem i cewka ładująca dla zapłonu bezstykowego to wiem. Chodziło mi o to czy były wersje zapłonu z przerywaczem gdzie cewka butelkowa była na 6 V. Z odpowiedzi (at)BANANvanDYK wynika że nie było. Chciałbym wiedzieć jaką rezystancję mają uzwojenia pierwotne i wtórne cewek zapłonowych tych 12 V dla zapłonu...
Witam, Problem w tym , że nie napisałeś jaki to typ F126p, a konkretnie czy aparat zapłonowy jest z kopułką rozdzielacza czy bez (wtedy zamiast niej jest plastykowa zaślepka). Tak nawiasem mówiąc to jeszcze wypadałoby sprawdzić przewody WN do świec czy nie mają przebić i wstawić porządne silikonowe. W F126p były stosowane 3 typy cewek zapłonowych.......
Dawno nie miałem do czynienia z tym pojazdem. Jednak wydaje mi się, że cewka ładowania jest połączona do konstrukcji jednym końcem. Przypominam sobie wychodzące z korpusu trzy przewody światła, ładowanie zapłon. A to oznacza, że mostka nie wolno stosować. czyli prostowanie jednopołówkowe-dioda. Jeśli jednak mylę się (zasilanie prostownika dwoma przewodami)...
Zasilanie daj przez styki bierne przekażnika a cewkę zasil masą i + po włączeniu zapłonu Gdy włączysz zapłon przekażnik rozewrze styki i dioda nie będzie migać
Doskonale rozumiem.... Nie spotkałem się z zapłonem iskrownikowym o rozdzielonych cewkach.... co to takiego.... oświeć mnie ...... Na statorze pod kołem magnesowym są trzy cewki wytwarzające prąd zmienny : jedna zasila cewkę WN, druga ładuje akumulator , trzecia zasila żarówkę 25W reflektora przedniego..... jest przerywacz zapłonu i kondesator.........
W CDI masz 6 pinów (pinout w google). Masa (przeważnie razy 2), cewka ładująca, impulstor, gaszenie, zasilanie. Może by i dało się to przekombinować na ten motor, ale nie jestem stanie zagwarantować czy cewka ładująca da wystarczające napięcie, oraz czy zapłon będzie w odpowiednim momencie.
Nie wiem po co rozbierałeś cały stojan prądnicy??? Wystarczyło sprawdzić te dwie cewki nawinięte cieniutkim drutem i zaizolowane z zewnątrz. Sprawdź w jakim stanie jest wirnik. Czy nie bije, ociera o stojan i jak silne są magnesy. W poście #7 z tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... zmierzyłem jeszcze raz ten opór...
Ściągacz z gwintem M19x1.0 prawym pasuje do zapłonów Ducati Energia które były stosowane w silnikach AM6, ale poza Yamahą TZR 50 (bynajmniej tą najpopularniejszą z lat '00). Tutaj jest alternator Yamahy z zewnętrznym impulsatorem i bez cewki zasilającej CDI (zapłon DC-CDI Moric) i tutaj przychodzi ściągacz z lewym drobnym gwintem takim jak przy innych...
Gdyby to latało po torze, to najprościej założyć zapłon PVL/Selletra/Motoplat i mieć spokój z tymi nietypowymi, dziwnymi i blokowanymi zapłonami fabrycznymi. Jeśli to jeździ po drodze, to niestety trzeba pokombinować z dopasowaniem typowego zapłonu. Jedyny problem może sprawiać wielkość stożka koła magnesowego. Zapłon z wewnętrznym impulsatorem powinien...
Cewka ulegnie niemal natychmiastowemu spaleniu, dostarczając swoistego rodzaju wrażen termiczno -zapachowych. No chyba nie taka klasyczna np od Syreny. Syrena nie miała rozdzielacza tylko 3 cewki i 3 przerywacze. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu (nie rozruchu) cewki dostawały zasilanie i z trzech to najwyżej jedna była rozłączona przerywaczem...
Nie jestem w stanie pomóc. Potrzebne są dokładne zdjęcia cewki oraz "prądnicy". Nie wiem czy zapłon jest bateryjny czy zasilany cewką.
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Wypada Ci po prostu zapłon. Winny jest zapewne wtrysk paliwa lub zasilanie iskrą czyli świeca/cewka. Jak kolega sanfan pisze, że są podatne na usterki to warto się temu przyjrzeć. Zamień cewki na świecach i zobacz czy jest poprawa lub czy trzęsie inaczej. To że świece były wymieniane nie znaczy, że nie uległy uszkodzeniu. W moim przypadku świeca pękła...
Komputer drugi identyczny podłączaliśmy, to samo. Zasilanie wszędzie siępojawia(pompa, wtrysk), problem jest z zasilaniem na cewkę, na zapłonie pojawia się na pół sekundy razem z pompą, przy kręceniu brak zasilania. A jaki wpływ na to wszystko może mieć immo? Ono może rozłączać zapłon? Przecież to bezobsługowe jest.
Do reduktora gaz dochodzi i z niego jak podłączę zasilanie pod cewkę też wychodzi, tylko nie wiem czy działa mapsensor. Do niego ciśnienie idzie.
Jesli to motocykl rosyjski to może być podobnie jak w mińsku 125. Tam o ile pamiętam jest regulator napięcia na tyrystorze który jest jednocześnie prostownikiem jednopołókowym. Zapłon jest na triaku dlatego ta cewka o dość dużej rezystancji, z niej ładowane są kondesatory w module zapłonowym. Coś masz pokopane w tej instalacji bo światła powinieneś...
Nie pytałem o sterowanie tylko o zasilanie stałe 12V
Sprawdź jeszcze raz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Zapłon masz starego czy nowego typu (na przewody czy wtyczki)?
Witam wszystkich! Zamontowałem w samochodzie światła dzienne. Chcę żeby włączały się dopiero po odpaleniu silnika, a nie już po przekręceniu kluczyka na zapłon. Sterowanie wziąłem z czujnika ciśnienia oleju. Działa on tak: jest masa - brak ciśnienia / silnik nieodpalony; brak masy - ciśnienie obecne / silnik pracuje. Podłączyłem to wszystko do zwykłego...
Sprawdzenie zasilania - normalna sprawa. - woltomierzem sobie sprawdzę Tak ale... Samym woltomierzem możesz się oszukać. Dodaj obciążenie z żarówki. Wtedy nawet woltomierz nie potrzebny... trzeba by schemat wyprowadzeń komputera znać. Owszem. Jest w sieci, trzeba by poszukać. sprawdzę interfejsem diagnostycznym, jak naprawie sobie program. Tu spuszczę...
Tam nie musiało być cewki. To pewnie zapłon z jakiegoś motoroweru, a tam była cewka prądowa do zasilania świateł. Tutaj zbędna. Jak tam wygląda krzywka? Jak współpracuje z przerywaczem? Masz klasyczny zapłon iskrownikowy, jak w motorynkach, wsk... Nie jest to zapłon bateryjny. Możesz naprawiać ten, założyć bateryjny, tylko to będzie wymagało przerobienia...
Wątpliwa sprawa aby cewka zapłonowa z S50 zadziałała w zapłonie elektroniku jako cewka zasilająca CDI. Nie wiem czy nawet fizycznie wejdzie w podstawkę. Nie da się zrobić zapłonu CDI wyłącznie na tej cewce. To jest niemożliwe konstrukcyjnie, ponieważ ta cewka to w dalszym ciągu zapłon indukcyjny. Poza tym kwestia sterowania... W prawdzie są rozwiązania...
Przerobiłem iskrownik, będzie mocniejsze ładowanie, pomiary przeprowadziłem i efekty są zadowalające, z tym, że wyeliminowałem cewkę zasilającą, chciałem zapłon bateryjny wykonać. Zresztą z tego co wiem, to zapłon bateryjny jest lepszy od iskrownikowego.
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Witam poszukuje schematu typowego modułu CDI Chińskich skuterów 2t 6 pinowych, 2 wtyczkowych np Typu Racing jak na foto poniżej Albo niech przynajmniej niech ktoś na tym foto napisze który pin wychodzi do czego cewka masa cewki impulsator zasilanie cewki magneta wyłącznik zapłonu http://obrazki.elektroda.net/52_12699571... Będę bardzo wdzięczny
Kabel do rozrusznika jest przerobiony na krótki. Po odpięciu kabla zasilającego od cewki (po odłączeniu zapłonu) rozrusznik kręci bezproblemowo. Akumulator 77 Ah.
Skoro masz iskrę po odłączeniu szarego przewodu to z czym masz problem? Bo póki co narzekałeś o brak iskry. Skoro iskrę masz, a chcesz zrobić gaszenie to po prostu nic prostszego. Stacyjka w pozycji zgaszonej powinna zwierać ze sobą jakieś 2 styki (już nie chce mi się konkretnie sprawdzać które). I to właśnie będzie gaszenie, podpinasz szary przewód,...
W 95% chińskich 50 cm światła są zasilane prądem przemiennym z magneta Więc miałem pecha 5%, a właściwie dzieciak znajomego, bo w jakims Chińczyku zastosowano układ, jak z drugiej części mego poprzedniego postu. W dzień wszystko OK, w nocy na światłach po 5 kilometrach wszystko zdychało. Dodano po 1 zapłon, CDI dziala zawsze bez zasilania z zewnatrz....
nie jestem ekspertem ale ta cewka po prawej co jest podłączona z jednej strony do przerywacza a z drugiej do masy całkiem mi tam nie pasuje. przecież zapłon jest bateryjny i pobiera zasilanie z akumulatora. tą cewkę zalecałbym podłączyć jak dwie pozostałe, napięcia to nie zmieni ale poprawi wydajność prądową. ps. przy takim podłączeniu układ prawdopodobnie...
Ok, żarówki się używa bo obciąża badany obwód. Jeśli jest słaby kontakt na stykach, to szybciej wyjdzie na żarówce niż woltomierzem. Z drugiej strony nie chcesz używać zbyt dużej mocy, żeby nie uszkodzić jakiś cyfrowych sygnałów, jak w nie przypadkiem trafił. Stacyjka w takim samochodzie to zwykły wyłącznik mechaniczny, musi do niego dochodzić prąd...
A więc dalej bez zmian. Co do ostatnich porad to niestety ten zapłon nie jest zasilony z cewki, lecz z akumulatora. Występujący moduł zapłonowy to Chiphey 2 Elyseo CD10003-D. Próbowałem sobie przypomnieć z demontażu jak może wyglądać cewka zasilająca zapłon i nic nie kojarzyłem, bowiem wszystkie cewki nawinięte jednakowym grubym drutem. Jak dotychczas...
W takim układzie nie uzyskasz dobrej iskry. Cewka zapłonowa jest skonstruowana na 12V prądu stałego a ty zasilasz ją prądem przemiennym i w żaden sposób nie stabilizowanym.
Pamiętaj, że zapłon w S51 jest zasilany z cewki, czyli jest to prąd przemienny. Zwarcie i rozwarcie następuje w ścisłe określonym czasie i może przebiegać jednocześnie z odwróceniem przepływu prądu.
W Becie masz zapłon TCI. Zasilanie (+12 V) masz na przewodzie niebieskim, natomiast na przewodzie biało-czerwonym jest kluczowanie masy z ECU. Wyprowadzenia cewki nie mają połączenia z masą (obudową). W Loncinie jak i w większości chińczyków masz zapłon typu CDI. Cewka ma tylko jedno wyprowadzenie, a drugie jest na obudowie (masie ramy). Cewkę od Bety...
Jak chcesz odpalić silnik bez układu zapłonowego? W tym silniku występuje zapłon CDI, składający się z następujących komponentów: - cewki statora wraz z podstawą (do zapłonu potrzebne są dwie cewki - zasilająca, jeśli to układ AC i wyzwalająca), - koło magnesowe, - moduł CDI, - cewka zapłonowa dedykowana do układu CDI, nie może być samochodowa, bo układy...
Na przekaźnik pompy paliwa zasilanie cewki jest po zapłonie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
a włączyło po zgaczeniu silnika (czyli na postoju) Czyli może to być sterowane pozycją kluczyka - jak jest włączony zapłon to urządzenie się wyłączy, a jak przekręcisz kluczyk na OFF to się włączy. W takim wypadku przekaźnik z #2 (lub podobny samochodowy z cewka na 12V, i stykiem NC - 87a) będzie dobry. Połączenia jak opisałem. Zasilanie cewki z miejsca...
Z symbolu na mierniku wynika, że współpracuje z zapłonem przerywaczowym jak i elektronicznym. Do cewek dochodzi zasilanie po zapłonie (12V) i kluczowane impulsy masy...
Jeżeli jesteś absolutnie pewny, że na pozostałych przewodach masz napięcia akumulatora, to wychodzi na to, że pinie A1 w AsTronic ECU (pokrywa skrzyni) (czyli na przewodzie 1234) też masz napięcie akumulatora, a nie po zapłonie, to stąd możesz mieć taką usterkę. Jeżeli skrzynia AsTronic nie jest wprawiana w stan "uśpienia" poprzez wyłączenie zapłonu,...
Idź tropem tych 2Voltów,15 po zapłonie ,17 zasilanie pompy,18zasilanie cewki,16 masa.W EBCM masz przekaźnik główny(przyczyna kłopotu.
Za co odpowiada w tym zapłonie kondensator ? Zapobiega przeskokowi iskry między platynami przerywacza... aby ich nie wypalić. Dodano po 1 Dałem niedawno majstrowi do naprawy wymienił platyny bo było zwarcie w lampie więc i platyny nadawały się do wymiany. Ciekawe to jest... wytłumacz ? PS. Zapłon i światła mają osobne cewki zasilające pod magnetem.
A ja proponuję zastosować zapłon CDI. Są one stosowane masowo we wszelkiego rodzaju skuterach. Nie wymaga zasilania, bo ma własną cewkę zasilającą. Tak więc waga koła magnesowego, i tak niewielka, będzie mniejsza od wagi akumulatora. Można też zastosować zapłon iskrownikowy, który jest z powodzeniem stosowany we wszelkich rozwiązaniach lotniczych (choćby...
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Witam, mam pytanie dotyczące włącznika zapłonu. Czy można kluczyk w stacyjce włączyć w pozycję ZAPŁON bez włączania silnika przez dłuższy czas. Chodzi o to, że padło mi sprzęgło i będę musiał hololwać się do warsztatu przez miasto. Muszę mieć światła pozycyjne, kierunki i wspomaganie kierownicy a bez zasilania się nie da. Bardzo proszę o info czy mogę...
Czyli brak zapłonu a zapłon sterowany jest z ECU. Zanim kupisz ECU to proponuję sprawdzić zasilanie na nim w momencie gaśnięcia, halla oraz cewkę zapłonową. Masz obrotomierz?
!. Koło magnesowe jest inne niż w przypadku zapłonu stykowego (różnica polega przede wszystkim na tym że posiada ono (2/6szt) specjalnego kształtu magnesy modelujące szczelinę dla wysterowania tyrystora modułu zapłonowego 2.Podstawa iskrownika posiada w dolnej części cewkę podającą impuls sterujący powodujący zapłon tyrystora modułu i rozładowanie kondensatora...
Witam, aż głupio mi zakładać ten temat bo jeździłem dawniej takim autkiem i znam je od podszewki. Niestety nie mogę poradzić sobie z samochodem, który jakiś czas temu z sentymentu kupił mój kolega. Otóż z bliżej mi nie znanego powodu czasami są problemy z odpaleniem ciepłego silnika. Wymieniliśmy świece, kable zapłonowe, gaźnik został zregenerowany....
Fabryczne rozwiązania nie bez powodu są kosztowne. Grzałka płynu-ok. Nie czepiam się. Farelka jaka by nie była pozostawiona bez nadzoru to potencjalne zagrożenie. Odpuściłbym. Jeśli zainstalujesz grzejnik płynu o większej mocy, np. 3kW, a do tego prostownik/zasilacz, który zasili silnik fabrycznej dmuchawy (oczywiście odseparowany elektrycznie od instalacji...
Masz uszkodzoną cewkę zasilającą CDI, czy szukasz kompletnego zapłonu? Z samą cewką ciężka sprawa, wątpię aby ktoś produkował zamienniki, więc pozostaje przezwojenie (kilka tysięcy zwojów cienkim drutem). Kompletne zestawy zapłonu są produkowane przez VAPE ale do modeli chłodzonych powietrzem, ale cena może przewyższać wartość motocykla. Jeżeli nie...
No cóż. Przewinięcie cewki z ok. 2000 zw drutu 0.15 to nie lada wyzwanie! Większość "przewijaczy" nie chce się podjąć tego zadania. Dużo roboty i ryzyko reklamacji za małe pieniądze. Jak proponuję trochę inne rozwiązanie. Użycie cewki świateł (nawinięta dużo grubszym drutem) i mały transformatorek sieciowy podnoszący napięcie. Przewinięcie cewki drutem...
Ten przewód oporowy ratował życie cewce przy pozostawieniu sztrucla z włączonym zapłonem i oszczędzał platynki, zastępczo kilka zwojów spiralki z żelazka Niezupełnie, był to układ analogiczny do stosowanego w Golfach 1 oraz wczesnych serii "Dwójek", by było można w chwili rozruchu zasilać cewkę wiekszym napięciem ze styku rozrusznika 50 (przez diodę)...
zapłon cewka zasilać napiąć zasilać cewka zapłon kondensator cewka zapłon
wiena mostek automatyczna skrzynia biegów naprawa zamiennik nvidia
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Kolejność kabli wysokiego napięcia w silniku VW Golf 2 i 3 Lokalizacja bezpiecznika termicznego w DeLonghi Magnifica