Koledze romoo chodzi o to czy gdy auto w czasie jazdy zaczyna gasnąć to wskazówka obrotomierza schodzi powoli w dół czy od razu klapnie na zero. a pomijając obrotomierz podaj bezpośrednio z akumulatora napięcie na cewke
Jaki silnik, który roczmik? Jeśli są dwie powójne cewki, to wymień cewke zapłonową.
Zaczął bym od przekaźnika pompy, potem bezpieczniki. Trzeba sprawdzić cewke
Albo odpinaj wtryskiwacz benzyny albo zaciskaj wężyk lpg idący do cylindra. Tak znajdziesz nie palący . Podejrzewam mimo wszystko cewke
Czy udało się zlikwidować przyczynę powstawania błędu ? Mam to samo. Wymieniłem kable świece cewke i problem wrócił
Jezeli czujnik wału ma rezystancje x Ω to jest dobry.Sprawdź czy moduł steruje cewke zapłonową .Potem rozdzielacz zapłonu.:idea:
Podpiecie do kompa kosztuje od 50 do 200zl, wiec narazie moze to zostawic. Na oko wszystko ok bo tak bedzie, nic w samochodzie Cie nie poinformuje o uszkodzonych przekaznikach w immo (no prawie nic, bo auto nie chce zapalic :-)). A ja czepiam sie tego immo bo w renowkach immo odcina pompke i cewke.
Jakies błedy? Zasilanie na wtryski i cewke jest?
Witam Jezeli to 16V to stawiam na cewke Pozdrawiam
A odpala? Kręci rozrusznikiem? Bo jedenastki Miały kierunki połaczone przez cewke rozrusznika.
najprawdopodobniej musisz wymienic cewke w kluczyku
Arczi zmień ta cewke. Nie posiadasz to daj znać podeślę.
Spadek napiecia na ster, cewke. Cisnienie paliwa?
Zimne luty zgadza sie ze sie robia w tego typu pilotach. Omijac nie ma sensu i dokodowywac nowego transpondera jak mozna przeciez naprawic i przywrucic do stanu pierwotnego cewke ;) Pozdrawiam
cewki do renowek 16-sto zaworowych w najlepszej cenie sa w lodzi na radwanskiej 51 w sklepie renault. za oryginalna cewke beru w opakoewaniu renault zaplacilem tylko jedyne 160 zl chociaz w serwisie wolali za taka sama ceweczke 250 zl netto. pozdrawiam innych zmotoryzowanych Renaultowiczow.
Ponoć.. A po odpaleniu chodzi od razu normalnie? Nie mówię o jeździe tylko postoju na wolnych obrotach? Pasowało by zrobić diagnostykę i dorwać jedna cewke na podmiane
Silnik moze byc z golfa albo z renaulta. Sprawdz cewke, moduł lub sam aparat. Co nazywasz okiem? wyslij fotke komory silnika
ja z kolei uszkodzilem tą cewkę co sa na gorze po rogach dwie takie same, chyba od centralnego zanka, moze ktos wie czy na jednej bedzie dzialalo. A moze ma ktos taka jedna cewke na zbyciu.
jak swieca mokra to niema iskry ,zapach paliwa ,a przyczyna to moduł aparatu jak go masz albo czujnik położenia wału. a cewke masz zespolonom ?
Odkrec czujnik GMP "impulsator" odepnij kostke od tego czujnika i ja dobrze wyczysc. Wyczysc tez 2 piny od czujnika GMP najlepiej malym pilniczkiem i zwroc uwage czy nie bylo przypalone. Mozesz tez sprawdzic cewke zaplonu bo w tym modelach byly wadliwe cewki , ktore mialy kolor caly czarny. Ale przez cewke samochod raczej nie zapalal przy duzej wilgotnosci...
Hallo, koncze temat wymienilem cewke zaplonowa narazie spokoj pozdrawiam Mototrampek
Tak, dokładnie Dodano po 13 Okazało się, że po prostu przepalil się bezpiecznik. Auto jednak nie odpaliło. Lokalny spec twierdzi że wystarczy wlutowanie emulatora immobilisera bo stracił pamięć . A czy można wymienić sterownik silnika i cewke stacyjki z kluczykami?
Wysuszyłem cewkę i przewody i zamontowałem i okazało się ze robi to samo . Dodano po 7 Znalazłem w garażu instalacje i cewkę z innej renault , jest to taka sama cewka tylko że jest inna wtyczka . Czy jeśli zamienię wtyczki i cewke czy coś się stanie ??
przerabialem ten problem z renowka tylko w lagunie, zaraz ci podrzuce link Dodano po 9 http://www.renault.triger.com.pl/technik... tu jesto opis ze zdjeciami jak przewinac samemu cewke, moze cos ci pomoze
Czyli tak jeśli masz osłonę na silnik to zdejmij ją zabaczysz między rurkami kolektora 4 cewki "ołówkowe". Na zgaszonym silniku odepnij wszyskie kostki, następnie odkręć cewki kluczem 10 luk torx 30 wyciągnij je wyjmij Sruby włóż z powrotem cewki podepnij je i odpal. Na odpalonym silniku powoli wyjmuj każdą po kolei jeśli np. wyjmiesz pierwszą cewke...
Chodzi o tą cewke przy ścianie z której wychodzi jeden kabel WN.
sprawdz spróbuj podłączyć na krótko sam rozrocznik podłączając pod + akumulatura pod cewke rozrusznika. Jeżeli nie zakręci to rozrusznik padł
możesz spróbować z używanym kluczykiem. Jeśli jest to pilot na radiówce to obstawiam na uszkodzoną cewke - stały problem w tych kluczykach. Na forum renault znajdziesz jak to naprawić.
Codzilo mi o to czy wewnetrznie posiada jakas cewke indukcyjna albo modul.Cos musi odpowiadac za przyspieszanie momentu iskry.
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Witam przepraszam że temat już dawno poruszany ale mam to samo renault megan 1.4 8v 99 rok komputer nie widzi obrotów wału i brak iskry po przekreceniu zapłonu pompke słychać w zbiorniku około 3 sek na cewke w tym samym momencie podaję też zasilanie te 3 sekundy a po kręcenia rozrusznikiem nie ma zasilania na cewke podmieniona czujniki wału i nic kabelki...
Rozgrzeje dobrze samochod i nagle podczas zmiany biegu obojetnie jakiego traci obroty i robi tak nawet w trakcie jazdy , pierdzi z wydechu i nie reaguje na gaz , trzeba przekrecic kluczyk w stacyjce raz i problem znika na chwile i tak w kolo macieju , zmienialem cewke , kable , swiece , sonde i nic .. pomocy ?
Witam.A wiec tak.Cewki doszły(używane)zamontowałem jedną i na benzynie jest ok spaliny maja zapach spalin chodzi równo ale na gazie niestety traci moc i szarpie strzałow już nie ma.Czy strzały mogły coś wydmuchać w instalacji chyba bez gazownika sie nie obedzie.Jeszcze zmienię to druga cewke może to pomoże aczkolwiek wątpie
Kolego Doktorr to nie blad wskazujacy na spalona cewke, Apszel sprawdz 2 sonde za katem.
Pompa była wymieniana ponieważ się spaliła. Świece wymieniałem 2 lata temu. Cewke WN nie sprawdzałem. Potencjometr przepustnicy jest dobry, MAP sensor jest cały.
Witam moje Clio zaczyna szarpac gdy sie troszke zagrzeje wymienilem juz cewke swiece i dalej to samo .Dodam ze na zimnym silniku jezdzi normalnie
bym musial poszukac takiej cewki. przelozyc i sprawdzic. a jakim miernikiem mozna taka cewke przemiezyc i jaka powinna miec wartosc? Dodano po 46 bym musial poszukac takiej cewki. przelozyc i sprawdzic. a jakim miernikiem mozna taka cewke przemiezyc i jaka powinna miec wartosc?
Nad czym tu gdybac????Autor chce zrobic prowizorke zeby jedynie dojechac do domu,najprosciej tak,jak pisalem,wylamac cewke i posadzic nowa bez przykrecania.W domciu juz zrzucic dolot(15min.i go nie ma)i sruba mocujaca cewke jak na dloni
Witam Mam pytanie chcialbym stworzyc sobie termometr Ktury wskazywal by temperature od 0 do 80 stopni ale zeby byl on na skali wychylowej mam np nie uzywany obrotomierz od Renaulta a dokaldnie pozostawlosci po nim czylu samą cewke ze wskazówka prosz eo pomoc i podpowiedz jak to mam zrobic jak mam zaczac pozdrawiam
blad p0300 i p0301 to wypadanie zaplonu na pierwszym cylindrze niejestem pewien od ktorej strony jest to liczone,moze to byc odwrotnie jak normalnie {pierwszy cylinder jest ostatnim} z doswiadzczeni stawiam n cewke zaplonowa,moze byc problem z wtryskami kablami swiecami,cisnieniem w cylindrze.
No własnie że nie ma żadnego znaczka ani cyferki- poprostu nic!!! Wiem tyle ze promiennik od presidenta ani od alana nie pasuje bo maja za duza srednice jak na ta cewke- bo sprawdzalem bo chcialem cos przypasowac
Nie pali na 2 w ogóle cewke wybiło a to jest laguna benzyna z gazem ( gaz zwykły holenderski , fabryczny
Dziękuję, za odpowedzi. Wg "visu" element 225 to złącze diagnostyczne. Żeby była jasność nie jestem elektronikiem także proszę o wyrozumiałość w moich pytaniach. podłączyłem obrotomierz pod piny 6 i 14 także pod ten sygnał 133 b i c. Wieczorem spróbuje to jeszcze raz wszystko podłączyć najwyżej kupię jeszcze jeden obrotomierz. Mam trochę już mętlik...
psikałem sprejem na kable cewke i nie przerywał. mam zamowiony vag 409 czy pokaże mi info o uszkodzeniu cewki ?
proponowal bym udac sie do elektryka chyba ze jestes w stanie sprawdic czujnik i cewke WN a jak nie to chociaz sprawdz zasilanie na cewce i czujniku
Kompresje zmierze w srode lub piatek zalerzy kiedy bede mial wolny dzien od pracy. Ponizej skopiowalem wypowiedz innego urzytkownika odnosnie zaworow: Są dwie wartości luzów w tych silnikach zależne od siedzącego wałka (z rowkiem lub bez) Wałek z rowkiem miedzy dźwigienkami trzeciego cylindra: ssący-0.25 wydech-0.35 Bez rowka: ssacy-0.1 wydech-0.2...
Czyli panel do naprawy lub wymiany tak ? A mam jeszcze jedno pytanie. Ponieważ po naciśnięciu przycisków na błotniku słychać otwarcie poprzez cewke lecz podnośnik ani drgnie. Jest tak przez uszkodzenie tego potencjometru ? I jeśli wymienię/naprawie panel to wszystko będzie działało ?
Czyli ten przewód z webasto daje sygnal na cewke przekaźnika (tego dodatkowego). Z przekaźnika wychodzę pod przełącznik obrotów czyli przewód plusowy a minus raczej jest na dmuchawie na stałe, tak?
Witam. Mój samochód to renault laguna 1.8 8v 1994r Mam z nią spory problem, poniewaz Laguna po postoju strasznie ciężko odpala. Czasami trzeba ją kręcić prawie minute żeby załapała. Wymieniłem już przewody, świece, cewke wraz z modułem zapłonowym poniewaz byla uszkodzona. Macie jeszcze jakieś pomysly co jej może dolegać? Z góry dziękuję za pomoc.
powinienes przeczyscic cewke i wymienic kable wysokiego napiecia to narazie wszystko jak nie zmieni sie reakcja to napisz powinno wszystko byc ok...
Jak rozkodowny pilot skoro masz transpoder,urwałes cewke przy stacyjce, zgubiłeś czipa z kluczyka lub woda zalała co trzeba. Tak czy inaczej , elektryk cię powita.
Nie sprawdzałem, ale świece są zalane wachą, czyli jest całkowity brak iskry Nie prawda. jaki problem sprawdzić kluczowanie na cewke/cewki. Druga sprawa, sprawdź kompresję bo jej brak też uniemożliwi zapłon mieszanki i świeca będzie mokra.
to byla tylko niwedzieczna swieca a ja najpierw wymienilem cewke bo tak powiedzial mechanik ze napewno nie swieca tylko cewka bo w lagunach to najczesciej pada no i tym razem sie mylil :)
Ma ktoś jakis pomysły? Problem ze światłami pozycyjnymi. Po przekreceniu pokrętła światła pozycyjne przednie normalnie sie zapalaja (dochodzi 12v), tylnir nie świecą, napięcie nie dochodzi do tylnich obydwu lamp. Na kostce przy lewym slupku od kierowcy też nie ma. Przekaźnik działa, jak sie załącza światła pozycyjne, na takiej zasadzie ze na cewke dochodzi...
Witam. Poszukuję schematu sterowania wtryskiem (elektroniki silnika) do pojazdu RENAULT MODUS 1.2 16V (D4F-740) rocznik 2005 (chyba ten sam silnik wystepuje w Clio III) Auto po drobnej kolizji (poduszki OK) nie zapala (brak napiecia na pompe, cewke i wtryski). A zeby bylo ciekawiej na diagnozie - BRAK BŁEDÓW. Proszę kolegów o pomoc/sugestie. Pozdrawiam...
Jesli nie chce palic przy duzej wilgotnosci powietrza to na 99% cewka zaplonowa zaciaga wilgoc. Jesli masz cewke koloru czarnego to ja wymien i problem powinien zniknac. Test cewki : przy zapalonym silniku wez zraszacz do kwiatkow lub plyn do szyb ze specjalnym spryskiwaczem i zros wtedy cewke. Jesli samochod wtedy zacznie szarpac i zgasnie to na 100...
skad dales zasilanie ? ja mialem podobny problem w astrze zasilanie bylo z przewodu zasilajacego cewke WN usterka znikla gdy podpiolem sie pod +15 ze stacyjki a sygnal obrotow najlepiej z przewodu sygnalowego obrotomierza
albo zaloz przekaznik dwusekcyjny i bezpiecznik 10A a alarmem zasilasz cewke przekaznika zrob jak chcesz bo pomysl kolegi wyzej tez dobry a moze to wyjscie jest niskopradowe??
Witam mam uszkodzona cewke w pilocie.Chce ja wymienic czy musi byc z takiego samego pilota,czy moze byc np. z renault master.Wyglada tak samo.Dzieki za odpowiedz.Tak przy okazij mam nadzieje ze nie zaginie kod od imobi. i centr. zamka? Dodano po 54 Clio to 2000 rok.pilot nie na podczerwien.
Wczoraj miałem ten sam problem, okazało się ze to Imobiliser w stacyjce, mozna wymienic cewke stacyjki i przeprogramować 400 zł 3 dni w serwisie albo tak jak ja zrobilem na sterowniku odłączyc imobiliser taniej i szybko 200 zł jeden dzień
Nie wiem jak jest z tym w kangurze ale np w lagunie szybciej urywaja sie polaczenia cewki przy stacyjce. Jesli nie dzialaja oby dwa kluczyki to lepiej rozkrec oslone kolumny i przy stacyjce powinienes miec taki pierscien czyli cewke. Sprawdz czy przeodziki od niej lacza tam gdzie trzeba a sa bardzo cienkie wiec io usterke nie trudno.
Zasilania cewek nie ma a sterowanie nimi jest? Sprawa następna-zasilanie i sterowanie sprawdzaj podczas kręcenia rozrusznikiem, na wtryskach ta sama historia co na cewkach? Ale jak to sprawdzic czy jest sterowanie cewkami Ja poprostu wybudowałem jedną cewke do nie włożyłem świece druga osoba uruchomiła rozrusznik a ja obserwowałem swiece czy jest iskra...
Zajkos - nie pisz ,że działasz w elektronice , bo nam elektronikom wstyd przynosisz . Nie potrafisz zdiagnozować zasilania wtryskiwaczy , to znaczy ,że nie znasz podstaw ich pracy , a piszesz w dziale Elektyka i elektronika. Wtryskiwacz ma cewke, ktora sterowana jest plusem i minusem , jak kazdy elektromagne. Dalej to poczytaj cos na ten temat i dopiero...
sprawdzilem kontrolka gasnie, czyli immo odpada, moze sterownik pierdzieli sprawe?? jak mozna go sprawdzic, obejsc albo wogule wywalic immo?? cewke mialem druga na podmianke i tez nie bylo iskry, dodam ze auto sie zapalilo jakies pol roku temu, spalila sie czesc instalacji pod maska ale odtworzylem i poizolowalem kable, zreszta sprawdzalem dzisiaj przejscia...
Moim zdaniem cewka zaplonowa jesli jest wilgotno w powietrzu nabiera wilgoci i samochod sie dlawi. Pracuje od dluzszego czasu w Renault i wiem ze bylo 2 rodzaje cewek w tym jeden rodzaj wadliwy-czuly na wilgoc. Jak rozpoznac wadlowa cewke? Wadliwa - kolor cewki cala czarna i plastilowa. Dobra - Metalowa zalana zywica. Diagnostyka wyglada nastepujaco....
Witam! Ja mam taki sam problem tylko na 2 i 3 cyl czyli to jest druga cewka jak silnik jest goracy to nie ma pradu w drugiej cewce 2i3 cyl a jak silnik ostygnie po ok 1 godz samochod zapala bez problemu i prad na cewce juz jest. Motronic poleca wymienic cewke ale mysle ze problem lezy gdzie indziej bo na goracym silniku prad do cewki nie doplywa. jakies...
Witam. Moja renia 1.4 8v b+gaz ostatnio troszke szaleje. Mianowicie jest problem z odpaleniem na zimnym silniku.... odpala za drugim przekreceniem kluczyka a do tej pory wszystko było ok i odpalala od strzału...wyczysciłem wtryski benzyny i przepustnice... dwa miesiace temu wymieniłem swiece przewody cewke i czujnik polozenia wału...falujace obroty...
Kupilem glosniki pioneera TS-H1702 i okazalo sie ze graja praktycznie tak samo jak fabryczne , samochod to megane 96 przednie dzwi. glosniki fabryczne maja papierowe membrany sa zawieszone na piance i maja malutki magnes, a pioneery membrana z tworzywa zawieszona na gumie a magnes ogromny z otworem wentylujacym cewke, no ale graja tak samo czegos tu...
od niedawna mam problem z odpaleniem reno na zimnym silniku , odpali ale po10-15 sekundach gaśnie przy ponownym urochomieniu trzeba go trzymac na gazie ale nie równo pracuje , gdy się lekko zagrzeje jest ok ale obroty się wachają . wymieniłem; sonde,wtryskiwacz, kable,kopułkę ,czujnik temperatury,silniczek trokowy,potenciometr,cewke, gdy silnik jest...
witam Sterownik jest ok, dodam ze gdy podam bezposrednio +12V na pomarańczowy przewód do cewki to załacza się pompa ale iskry brak. Czujnik połozenia wału i czujnik wałka rozrządu podmienione ale poprawy brak. Ten wspomniany przewód idzie do modułu usim/upc ale przejście jest. Czy ma ktos rozpiske tego modułu(załączam zdjęcie). Potrzebowałbym pinout...
Witam problem dotyczy nieodpalającego 1.9 DTi 98rok. Objawy wyglądają jakby komputer nie wysterowywał nastawnika. Komputer nie widzi żadnych błędów na launchu. Napięcia do komputera posprawdzane. W momencie załączenia stacyjki nastawnik nie reaguje mimo napięcia na cewce. Podczas kręcenie nie pojawia się napięcie na zaworze gaszącym ale przed kręceniem...
W clio 2 99r zepsuł mi się immo. Z kluczyka wylutowano cewke od immo i włożoo transponder osobno poza płytkę. Auto odpala ale teraz nie działa centralny zamek z pilota. Na guzik w aucie działa. Czy wylutowana cewka zamykala w jakiś sposób obwód? Zauważyłem że dioda z kluczyka już nie druga przy wciskaniu jak kiedyś. Może wystarczy zmostkowac piny po...
Bez sensu zaczyna się robić to dyskusja. Pokazujesz zdjęcie nie swojego pilota, coś tam kombinujesz nie wiadomo o co chodzi. Pokazałem, bo mi było szybciej pokazać takie zdjęcie, niż zrobić swojego, bo swojego pilota nie miałem pod ręką a chodzi o to,żeby zobrazować że tego elementu na zdjęciu w czerwonym kwadraciku u mnie dokładnie tak samo brakuje....
witam! moj kolejny problem z renia to chyba immobilise.Po przekreceniu kluczyka ikonka os stopu albo cala swieci sie na czerowno albo bardzo szybko miga-czy to oznacza ten sam problem?Nie wazne czy zmienie na drugi kluczyk jak juz jeden,,nie zadziala,, to wymiana na drugi nie przynosi skutkow.Gorsz sytuacja jest wtedy gdy ikonka STOP cala swieci sie...
nie odcinaj ECU bo sie resetnie, odetnij najlepiej cewke i nie odpali na niczym, albo zasilanie ECU ale te które dostaje po wlaczeniu zaplonu (to polecam) jak chcesz schemat do renautla to pisz na priva
oooo a przypomnialem se jeszcze, jednak mozesz zamienic miejscami cewki :D daj 4 przewody WN i podlacz je miedzy listwe a siece z tym ze zamien miejscami cyl 1 z 2 i zamien steorwanie. Tak sprawdzisz cewke, ostatnio dorabialismu u siebie takie przewody WN (zeby sprawdzic przebiegi wtornego) do meganki 1,4l 16V 00r, w serwisie renault stwierdzili uszkodzone...
Byłem na garażu ale wiele nie zrobiłem to auto córki .Podpiąłem Clipa odczytałem błędy . Jest DF 101. Potem 1 DEF -W Dolnej granicy .Przelewów ani wymiany cewki nie robiłem bo auto było potrzebne do jazdy .Co o tym myślicie .Parę miesiecy temu robiłem przelewy było około 6 ml na wtrysk .Zaworki oryginały. Dodano po 4 Mam Clipa przelewy ok 6ml .Silnik...
Hej dzięki za radę spróbowałem rozlaczylem i ponownie podłączylem ale niestety nadal nie widzi karty.. Co do widelca to rozebralem kartę przelutowalem luty które puściły ale nadal niestety nie uruchamia.. Rozumiem że widelec jest po to żeby docisnąć cewke gdy nie ma połączenia. Dziękuję za rady Dodano po 9 Zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem.....
Owszem. Dać zasilanie (12v) na jego cewke i zobaczyć czy jego styki robocze w tym momencie przewodzą. Jednak jeśli masz problem z dmuchawa to przyczyna leży raczej w tym module aluminiowym(elektroniczny układ odpowiedzalny za prędkość obrotową dmuchawy), który jest w dalszej części zdjęcia. Uszkodzone tranzystory lub/i wypalone gniazdo(zbyt mała powierzchnia...
Hmm... chyba masz racje - o tym nie pomyslaem - w takim razie w mojej instrukcji powinien byc blad - miedzy stykami cewek nr 1 i 4, 1 i 2, 1 i 3 oraz 2 i 4 - 1 Om - (skad sie wzielo 1 i 4, 2 i 3, 1 i 3 oraz 2 i 4 - 1 ?) Kurcze - nic z tego nie rozumiem :( Dodano po 13 Dziekuje kolegom "goldwinger" oraz "jaroch" - duzo wyjasniliscie moich watpliwosci.....
Jesli w scenicu spaliła się końcówka w ecu od prądy na cewke 1 i 4 cylindra to będę musiał podmienić ecu. Niby tym urządzeniem się da ale narazie to jakoś tego nie widze Tym fejsem tego nie zrobisz. Łatwiej naprawić końcówke niż wymienić sterownik.
To jeżeli jest to faktycznie kluczyk na podczerwień, a immo na transponderze to raczej wymiana baterii tu nic nie nabroiła. Do tego piszesz że zamki działają z pilota. Może ci wypadł transponder, albo uszkodziłeś cewke od immo jeśli to pilot z cewką immo. A jak zachowuje się dioda immo. Jedź do elektronika i niech wywali ci to dziadostwo. Swoją drogą...
Zasilanie wystepuje na cewkach ciagle(+12V) a sterowanie odbywa sie poprzez podanie masy na cewke przez sterownik silnika.Sekwencyjnie sterowane sa wtryski(kazdy z osobna)a cewki parami po2 i masz kolejnosc zaplonow mimo,ze iskra wystepuje jednoczesnie na dwoch swiecach
np. W mondeo częstą usterką jest cewka (na 4) i wtedy zapala chodzi ale moc dupowata jest. Podmień z używki najpierw 1 cewke jak nic nie da to tą co wykręciłeś daj na miejsce 2 i sprawdź. Może być to ale wcale nie musi. To ciśnienie sprawdzałeś po tym jak się to stało? Jak to się stało nagle czy stopniowo tracił moc?
Potrzebuje wiedzieć gdzie znajduje się czujnik na wale w clio Rn 91r. dalej nie mam iskry na świecach ,sprawdziłem przekażniki , cewke i przewody nie wiem co to będzie na forum dowiedziałem sie ze to może być czujnik na wale proszę o pomoc chciałem zaznaczyć ze autko długo było na mrozie .Dzięki za pomoc
Wykonaj prosty test,zagrzej wode w czajniku,polej ostroznie parownik i cewke,tylko tak aby przewodów nie za bardzo zalać,i odpal.A jak gazownik sprawdził parownik?rozebrał go,czy telepatycznie?pozostaje jeszcze filtr gazu,ale to pewnie już wymieniłeś?No i na końcu sama cewka,jak jest popękana może być uszkodzona...
witam! moj kolejny problem z renia to chyba immobilise.Po przekreceniu kluczyka ikonka os stopu albo cala swieci sie na czerowno albo bardzo szybko miga-czy to oznacza ten sam problem?Nie wazne czy zmienie na drugi kluczyk jak juz jeden,,nie zadziala,, to wymiana na drugi nie przynosi skutkow.Gorsz sytuacja jest wtedy gdy ikonka STOP cala swieci sie...
Witam nie wiem gdzie mam szukać pomocy może wy mi pomożecie megan 1.4 8v nie odpala brak iskry i komputer nie widzi w momencie kręcenia prędkości silnika czujnik wału wymieniony bez zmian po przekreceniu kluczyka pompka paliwa pracuje około 3 sek i poda sygnał na cewke a jak kręcę rozrusznikiem brak zasilania cewki brak iskry kable od cewki do komputera...
Witam a ja mam taką samą cewke pojedyncza co na 1 zdjęciu i tam są tylko 3 kable i mam problem bo nie mam iskry na żadnej świecy. Kontrolka od immo gaśnie pompka paliwa po przekreceniu stacyjki pompuje przez chwilę i się wyłącza czyli ok ale nie odpala bo brak iskry czujnik wału podmieniłem w komputerze brak błędów co można jeszcze sprawdzić przewody...
Witam mam problem z moim Scenikiem 1.6 + gaz 1999r. A mianowicie od jakiegos czasu skacze na obrotach,strzela,niekiedy szarpie i wzroslo spalanie. Niedawno wymienialem parownik od gazu(zwykly gaz nie sekwencja) i gazownik powiedzial ze jest chyba problem z cewka. Po odpaleni silnika slychac jak cos strzela w cewce jakby iskra przeskakiwala. Cewke mam...
Witam z kompa na cewke idzie z pinu kompa 31 -kremowo-czarny i 1 rozowo-czerwony, sterowany z przekaznika kremowym a w przekazniku od pompy zmienia sie gdzies podrodze w pomaranczowo czerwony i zabezpieczony bezpiecznikiem F1 30A szukaj po prawej stronie pod maska.Pozdrawiam na dzis wiecej pomocy niie
Witam! Nie działa sterowanie manualne i z pilota radiowego. Działają tylko podpory. Wyświetla alarm 6 i serwis 10 . Po podaniu napięcia na cewke rodzielacza na krótko funkcje ramienia działają manualnie Proszę o pomoc.
To jest meganka z 1996 r. i silnik 1.6e. i 66,00 kw. I rzeczywiscie cos mechanik mowił ze 1 cylinder nie pali. Ale jakis czas temu wysiadła mi 1 cewka i były podobne objawy. Wiec chyba jutro powiem zeby mi wymienił cewke i juz. Bo jak zacznie szukac to doszuka sie rzeczy o ktorych chyba nie chce wiedziec. A to auto to jedno wielkie nieporozumienie i...
witaj krzysztof 93 ! najlepiej odłącz przewód zasilający cewke przy wielozaworze na pewno przewód zasilający podłączony jest do elektrozaworu parownika odpal samochód na gazie ,gaz z układu się wypali i możesz spokojnie demontować zawór pamiętaj żeby przy ponownym składaniu nie zapomnieć o magnesie i posmaruj oring uszczelniający 1 kroplą oleju wtedy...
Jak bede mial auto u siebie jeszcze to bede sie meczył moze cos trafie. Ale przypadek ciezki dałem dotakowe zasilania na cewke( nie pomogło) dodatkowe plusy i masy na sterownik, baypas na kazdy przewod i nic. Nowa cewka tak jak by robiła za duze obciazenie dla sterownika. zalozylem 4 nowe i problem tak wielki ze jak wciskałem gaz to odrazu auto gasło....
witam mam problem jak w temacie Clio II 2000 1.2 kręci i nie pali, kontrolka immo gaśnie, nie ma zasilania na cewke błędy stałe odczytane z OBD DF271 acctuator relay active output voltage , open circut or short circuit DF009 acctuator relay memory control circuit, open or short circuit błędy sa stałe nie kasują się niestety nie mam manuala i proszę...
Witajcie mam łamigłówke. Sprawa wyglada tak; auto nie paliło na czwarty cylinder zamnieniłem cewke z trzecim. trzeci nie działa a czwarty pracuje. Wiec nowa cewka beru i tutaj zonk. Nie działa ten trzeci cylinder. załozyłem nastepna cewke i nic. Zdenerwowałem sie załozyłem na 2 i 3 nowa nie pracuje 3 wiec zamieniłem je miejscami i dalej 3 nie pracuje....
Witam, chcialem zakupic, zmontowac i wstawic do swego autka skrzynie basowa (renault 19 (nie chamade) ) wiadomo ze najlepiej by miejsca nie zajmowalo nic, no ale cos kosztem czegos ;] i teraz w zwiazku z tym kilka pytan: - czy lepiej by bylo wstawic jeden glosnik Sony XS-L101P5 wraz ze skrzynia ok 37 litrow. lub - czy lepiej by bylo wstawic 2 glosniki...
Witam serdecznie :D Jestem nowym użytkownikiem forum i potrzebuję pomocy :cry: Od paru dni w moim scenicu, po odpaleniu i dosłownie po kilkunastu sekundach (około minuty chodzi normalnie i reaguje na pedał gazu) ,silnik zaczyna nierówno pracować i nie ma mocy! Zorientowałem się w temacie, czytając miedzy innymi na tym szanownym forum, że najczęstszą...
Witam.Cewkę wymieniłem ale to nie to muszę szukać dalej.
cewke głosnika podłączyć cewke obrotomierz cewke
nowego woluminu pralka blokada polar amplituner przygasa
zgrzewarka transformatorowa wymuszenie gwarancji
Ustawienie gaźnika w pilarce Faworyt RG 5300 18 Tryb serwisowy telewizora Majestic SM22 - jak wejść?