Nie wydaje mi się żeby szukanie „na piechotę” było w tym przypadku najlepszym wyjściem. Podłącz komputer - będziesz miał podgląd danych z czujników, sprawdzisz czy da się wysterować kompresor. Tak przy okazji kompresora: dosyć często dochodziło w tym modelu do urwania kabelka doprowadzającego prąd do cewki kompresora.
http://sjp.pl/ekranowany Przykład: http://www.tme.eu/pl/pages/New_Product:e... Możesz zastosować taki przewód: http://www.tme.eu/pl/details/li2ycy1x1/p... Fotka poglądowa: http://radioamator.elektroda.eu/ekranowa...
Pomysł zastosowania przetwornicy napięcia z 12V na 5V zupełnie nie trafiony. To nie tak się robi, nie można tak, to nie będzie działać. Przetwornica służy do zasilania a nie konwersji sygnałów do niższych poziomów. Drugi błąd to fakt że to przetwornica STEP-UP czyli podnosząca napięcie a nie obniżająca... Pomysł wypali tylko na dzielniku lub osobnym...
To masz 2 przewody ze styków wyzwalających wtrysk i sygnał zapłonu.Zrobię ci fotkę i wkleje. http://imageshack.us/scaled/thumb/198/ru... http://imageshack.us/scaled/thumb/43/bim...
podobno też jest dobry .niema sterowania masą z prawego nadkola (zielony przewód idący na prawy pin cewki)
To zawor regulacji cisnienia paliwa na szynie CR A Y75 to nastawnik turba o ile dobrze pamietam.
A przed wymianą było dobrze za nim padł palił normalnie bo jesli tak to problem tkwi przy rozruszniku może masy nie ma lub zasilania na kablu do cewki
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
Nie ma możliwości pomylenia wtyczek są one bardzo krótkie i starczają na styk do danej cewki.
Hej. Pytanko, gdzie znajdują się cewki blokady mostów Mercedes Actros MP3 2011 rok 6x4? Pozdrawiam.
Zawsze liczy się cylindry od strony rozrzadu. Zamień miejscami cewki lub na 1 i 6 daj inne cewki
Zawór proporcjonalny Y76, ten największy. On odpowiada za przełączanie lewo, prosto, prawo.
Nr.1 -TD prędkość obrotowa , 2 - masa , 3-już masz , 4 - do 1 cewki zaopł. , 5- do 15 cewki zapł. , 6 - zasilanie z "30".
Podłącz osobno dobry i pewny kabel masowy do cewki, tam nie powinno być żadnego napięcia.
Nie było wycieku ale próbowaliśmy odpowietrzać i bez skutku ,na bloku zaworów co są tam trzy cewki jest złącze ale właśnie tam nie ma żadnego napięcia bo może nie dostaje sygnału z innego czujnika tylko z którego że nie otwiera cewki.
Brak impulsu ze sterownika do cewki zaplonowejw210 6 cylindrów cztery pracują normalnie
sprawdz wszystkie masy a zwłaszcza cewki
Srawdź diodą czy masz impulsy na cewki ale przy ECU.
http://news.elektroda.pl/cewka-w-kluczyk... znlazłem stary temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... ale zamknięty więc piszę nowy drut 0,1 pewnie da się kupić, ale mam też połamany rdzeń ferrytowy i nie mam pojęcia z czego wyciągnąc taki cienki albo gdzie kupić, może ktoś podpowie? pozdr
Zawor regulacyjny zawieszenia strona prawa otwarty obwód (przerwa) Sprawdź kabelki przy wtyczce i płodności cewek. W srodku zaworu są trzy cewki.
dziękuje za zainteresowanie ale w zasadzie czekam jeszcze na jakieś sugestie dzisiaj podłożyłem cewki wn z sprawnego auta zmian nie ma żadnych dalej lipa sprawdziłem jeszcze czujnik temperatury na zimnym ma ok 2.5kΩ czyki ok a przy 80 stopniach 640Ωnie wiem czego sie czepić prosze o jakieś rady to jeśli chodzi o cewki
Tak, bo jeżeli w 1-4 bądź 2-3, czyli w tych cylindrach, w których tłoki wznoszą sie i opadają razem można posądzać układ zapłonowy, np. kluczowanie cewki.
Jedynie wypalone w środku przewody lub gniazda powodują uszkadzanie cewek.
Napisałem przecież już, błąd nie pompy a przekaźnika. Albo gdzieś jest przerwa w obwodzie cewki albo ginie +.
Zawór sterowany jest PWM, wtedy będzie słychać cykanie różne w zależności od wypełnienia. Na stałym podpięciu nie będzie cykał, cyknie raz przy załączeniu. Pobór duży, bo opór cewki mały.
Tam jest sprężarka bez cewki sprzęgła
Jest taki fajny program "Asystent Elektronika". Tam możesz obliczyć zarówno cewkę jednowarstwową jak i wielowarstwową. Pozdrawiam.
Umówiłem wizytę w serwisie mam nadzieję że się coś wyjaśni . Według mnie uszkodzone mogą być cewki zapłonowe
Cewki przewody do sprawdzenia czy wilgoć ma znaczenie ?? Jeśli przewody, cewki i świece są ok to diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów mógłby coś podpowiedzieć .
Panowie odpowiem Wam. Star diagnosis. Program DAS Jest cala procedura. Ale nie dziala. Wiec wchodzimy w dostosowania i tam trzeba zasterowac liste z wartosci eeprom ze sterownika i ustawic 4 wartosci na 0. Wasze pompy osignely limity nacisniecia hamulca i trzeba skasowac licznik. Niektorzy z Was moga miec uszkodzone szczotki, cewki itd
W zależności od typu cewki podwójnej, stosowało się bez lub z przewodem oporowym. Najczęściej jednak występowała cewka, która do pracy tego przewodu wymagała. Podłączenie jej bez niego, doprowadzi do jej uszkodzenia. Jednak chwilowe pominięcie tego przewodu podczas uruchamiania silnika, ułatwia rozruch. Były nawet specjalne przewody z diodą do tego...
Chcialbym zapytac sie czy ktos orientuje sie jaki jest lub powinien byc orientacyjnie prad w ameprach zasilajacy cewki zaplonowe w mercedesie ML 3.2 benzyna przy napieciu 12 V.
Sprawdź cewki na wszystkich tych co nie chodzą
Nie przypominam sobie żeby merc miał opornik szeregowy cewki, sprawdzę jutro.
Witam. Możesz nie mieć miecha podnoszącego oś ale możesz mieć układ odpowietrzający poduszki osi wleczonej i układ pomocy przy ruszaniu. Masz jakieś przyciski do obsługi tych funkcji w kabinie? Z innej beczki. Szukam cewkę elektrozaworu sterującego skrętem osi. Elektrozawór ATOS. Dodano po 4 I gdybyś mógł zmierzyć oporność tej cewki, jeśli jeszcze masz...
Na 100% tam nie ma sekwencji. Wtryski podpięte są parach tak samo jak cewki. Przy tych 78 pewnie przechodzi w CL.
Dziękuję Przed wymianą ecu na regenerowane wymieniłem wszystkie świece i cewki a problem nadal występuje.
4143 - czujnik położenia osi napędowej z prawej strony - błędna oporność znamionowa cewki. 5041 - czujnik ciśnienia osi napędzanej z lewej strony - zwarcie z masą.
Jest jeden czytnik / czujnik wałka rozrządu , na wałku EX (wydechowym ), o nim wspomniałem . Na pokrywie z przodu to cewki od wariatorów .
Wiązka silnika masę ma sprawdziłem, prawy oraz lewy SAM też mają masę, sprawdziłem 4 punkty masy, może iść drogą przewodu PIN5 z gniazdka diagnostycznego i szukać skąd ona bierze masę? Jakby ECU był walnięty to auto nie kręciłoby po podpięciu pod delphi, co nie? Ciekawe tylko dlaczego nie odpala przy delphi, brak zasilania na cewki, wtryski?
Czy ktos wie jaka indukcyjnosc ma cewka przedstawiona na zdjeciu ? Czym ja ewentualnie zastapic ? Byl to jedyny klucz do auta wiec musze go uratowac.
1. Podpinasz się pod remote lub sterowanie anteną. W instrukcji radia na pewno jest zaznaczone które to kable. 2. podłączasz pod in rear i in front. Pamiętaj żeby podpiąć wyjścia z radia odpowiednio sub pod rear a front pod front. Innaczej nie będziesz miał sterowania subem z radia. 3. Podłącz tak jak na zdjęciu. dsk pod fl,fr a suba pod rl - i rr +....
Mam właśnie rozgrzebaną Octavię I - zmierzyłem z ciekawości i ma 21,6 Ohm. Różnica 5x , ale nigdy nie miałem okazji zmierzyć w "A"-klasie więc trudno to ocenić przez takie porównanie.
Masz LPG w samochodzie?
Musiał byś wymieniać kluczyki, EZS, sterownik silnika i blokadę kierownicy. Opłaci się? Problem pozostanie, bo nie tam.
Ja stawiałbym na uszkodzenie jednej sekcji cewki zapłonowej, po rozgrzaniu gubi styk i brakuje iskry na jednej sekcji...sprawdź kostki podłączone do cewki i jeżeli masz od kogo podmień cewkę zapłonową.
Witam potrzebujesz jeszcze ten schemat
Witam. Panowie jak podłączyć kable do cewki +- i do tego mostka obok? Potrzebuje podlaczyc kable od modułu zapłonu: 1.pojedynczy żółty 2.pojedynczy czerwono - czarny 3.pojedynczy brąz 4.pojedynczy czarny Oraz, kable z instalacji: 5.pojedynczy zielony 6.podwojmy czarno-czerwony 7.potrojny brąz 8.potrojny zolto-zielono-czarny Mercedes sec 380, 1982rok...
Czy one nie wyglądały by jakoś inaczej? Rozkręcałem i czyscilem te blaszki, wyglądają jak nowe, nie wyglądają na zużyte. Może cewka?
zinterpretowałem to jako ten czujnik położenia wałka rozrządu od przodu silnika na 3 śrubki To nie są czujniki wałków rozrządu tylko cewki siłowników zmiennej fazy.
Sprawdz czy prad dochodzi do rozrusznika albo zewrzyj go i zobaczysz czy dziala. Glowny plus z tym malym kabelkiem na cewce.
Raczej każda cewka elektromagnesu sprzęgła ma zabezpieczenie, "fachowcy" przed Tobą musieli zmieniać polaryzacje zasilania cewki i uszkodzili diodę.
Wystarczy wiązka od czujników silnika, cewki zapłonowej i czujników wtrysku mechanicznego?
Ten silnik nie ma kolego ani kopułki, ani aparatu. Są dwie cewki i każda zasila dwie świece.
Jeśli mógł by ktoś pomóc to mam podobny problem tylko od tak auto przestało odpalać brak iskry na wszystkie cylindry :/ Wymieniłem cewki i nic prąd do oby dwóch cewek dochodzi ale silnik nie odpala :( pomocy
Witajcie. Spotkał się ktoś z objawami w SLK kompressor model 171 135kw silnik 271.954 lub podobne. W pamięci 0 błędów,a na drodze jak się jedzie na lekkim gazie to czuć takie lekkie poszarpywania,ale zanika gdy silnik w pełni zagrzany i na zimnym. Pojawia się tylko w temp 60-80. Klient potrafi przejechać sporo km i nie czuć nic postoi 1 godz i potem...
Witam! Szukam kogoś kto naprawi cewkę do tego samochodu SL600 V12biturbo z 2006 roku. Nr cewki to A2751500580. Objaw to wypadanie zapłonów po przegazowaniu na cylindrach 10, 11, 12 i błąd z cewki.
Nie, no to oczywiste ;-) Nie chce sugerować odpowiedzi ale mi osobiście przychodzi na myśl przepustnica ( auto z tempomatem i ma samo-pozycjonowanie przepustnicy). Ale to tylko mam podejrzenie ;-) Jak to mogę ewentualnie sprawdzić? Aha jeszcze jedno - lewego powietrza też nie ciągnie i przepływka oraz cewki tez sprawne ;-)
Prawdopodobnie znany temat uszkodzonej cewki w kluczyku, poszukaj tematów "naprawa pilot rybka mercedes" jest tego mnóstwo.
Dobra bylem w serwisie i okazalo sie ze nie dziala sprezarka ale gaz na pewno jest w klimie ! Edit Po wymianie cewki klima dziala, temat zamykam.
Tyko widzi blad cewki imm ale przez interface vw.Po mercedesie wogule nie widzi sterwnika.
Nawet najmniejsza szkód w sygnale narobi, dlatego żadnego chińskiego dziadostwa się pod cewki nie podpina.
Po zagrzaniu silnika wyskakuje błąd: Brak iskry cewka 2 i 6-tym cyl. Po zresetowaniu podobna sytuacja. Po zagrzaniu silnika błąd pokazuje się ,ale są to inne cylindry np.1 i 3-ci. Po wymianie cewki, po zagrzaniu silnika, podobna sytuacja.
błąd wentylatora a po podpieciu DTC 7109 czyli proportioning valve 3 has open circuit To cewka elektromagnesu wentylatora do wymiany kolego. Trochę dziwne to określenie, że niby to zawór, a to cewka jest.
to bład cewki sprzegła konwertera skrzyni
Zamień cewki miejscami czyli 1 i 4 z 2 i 3. Jeżeli nadal będzie wypadanie zapłonu na 1 i 4 to wymiana świec zapłonowych, jeżeli pojawi się na 2 i 3 to cewki są padnięte i do wymiany.
A co w tym skomplikowanego prąd płynie przez rezystor do cewki. Masz dwa przewody pierwszy bezpośrednio do cewki drugi przez rezystor też do cewki. A co do sprawdzenia rezystorów to miernik w rękę i do roboty.
Poczytaj o sterowniku HFM.
Witam Problem rozwiązany,padłmoduł zapłonu ten przykrecony do natkola,pozdro
Witam. Potrzebuję cewki do kluczyka od auta jak w temacie. Czy ktoś zna parametry tej cewki? np. rezystancja. Lub namiary gdzie można ją kupić?
Jak sprawdziłeś wysterowanie cewek?
Witam, szukam rozpiski pinów sterownika Bosch ME 2.0 z Mercedesa W220 4.3. Chodzi mi głównie o zasilanie: plus stały, plus po zapłonie, plus zasilający na cewki, masy. Niestety nigdzie nie mogę tego znaleźć
Na 5 zdjęciu widać luźne uzwojenia, czyli nie ma pewności z której cewki.
Przewód z platynek idzie na cewkę styk 1. Zasilanie cewki styk 15 przez rezystor .
Przecież w motorze 111 nie ma aparatu zapłonowego, Są dwie cewki pod pokrywą i każda obsługuje dwie świece. Tam nic nie można pomylić, . https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Posiadam mercedesa 190 e 1.8 . Na początku zapalał raz na jakiś czas po czym iskra samma zginela i trup. Sprawdzany byl moduł i cewka i są sprawne. Moduł daje prad ale z cewki juz nie wychodzi ale to nie jest cewka prad gdzies ginie. Z góry dziekuje za pomoc.
Rozumiem, auto zakupione przed tygodniem i nie wyrobiłem jeszcze drugiego kompletu. Skierowałem główke pilota w obiektyw telefonu aby zobaczyć czy reaguje cos na podczerwiec czy pojawia sie jakis punkt kolorowy i nic nie widać przy wduszaniu przycisku. Czy to może być wina odczepienia cewki i nie reaguje podczerwien ?
Jeżeli jest to głośnik 2 - cewkowy to powinien mieć cztery wejścia ( 2 plusy i 2 minusy) Jeżeli tak jest to musisz to połączyć normalnie z tym że zgodnie z oznaczeniem, a jeśli nie ma oznaczenia to trzeba pokombinować ( najlepiej rozebrać woofer i zobaczyć jakie kable do jakiej cewki) by otrzymać pełną moc Jeżeli nie będzie różnicy w mocy gdy podłączysz...
Witam. Mam problem potrzebuje podłączyć cewkę zapłonową w Mercedesie R107 5.0 1982 r . Silnik włożony, kręci, brak iskry, nie wiem jak podłączyć cewkę, niestety nie opisałem sobie kabli. Zdjęcia by były najlepszym rozwiązaniem.
Mam problem z wypadaniem zapłonu na wszystkich cylindrach w mercedesie e klasa z silnikiem 3.2 benzyna. Do tej pory były wymieniane cewki, świece, przewody WN i błędy dalej się pojawiają. Co dalej?
temat zamykam. Usterką byłą zawieszająca się cewka.
Co to znaczy ze obluzowalo sie mocowanie cewki?? Chodzi o ta cewke co jest na samym koncu klucza??
Robiłem kiedyś podobny przypadek w W202 z 98r.Uszkodzony był kluczyk,a dokładniej urwany był drucik od cewki immo , nie odblokowywał kierownicy i alarmu.
Witam. Potrzebuję wykonać w miarę bezboleśnie urządzenie które będzie odmierzać kąt wyprzedzenia zapłonu. Samochód to mercedes 190 2.0 który posiada fabrycznie nieużywany czujnik wskazujący zero na kole pasowym. Punkt wyprzedzenia brał bym z cewki owiniętej wokół przewodu WN 1 cylindra. Jak to wykonać?
tak paliwo dochodzi sprawdziłem, zapomniałem napisać po odpięciu puszki immo rozrusznik też kręci więc napewno go tu nie odcina Stawiam na immo, gdyż w Oplach tak zawsze jest że jak immo trzyma to zapala na sekundę i gaśnie, z Mercedesami nie miałem do czynienia, więc nie wiem jak tu działa komp, ale odcięcie rozrusznika to był by najgłupszy sposób,...
:D Plusem są już wysterowane bezpośrednio z tranzystorów cewki.
Witam,mam podobny przypadek tzn falowania obrotów na pg i lpg sekwencja.Na pb lekko szarpie podczas jazdy. Rozwiązałeś problem u siebie? Przypuszczam że cewki maja przebicie i wypada zapłon
Witam.Uważam,że można taką cewkę na próbę podłączyć.Czy ten mercedes z roku 84 ma zapłon bezstykowy?W tym czasie cewki były podobne.Na nasadkach świec mogą występować przebicia.Czujnik lampy podepnij na kabel 1-cylindra.
Mercedes 3.5 v6 benzyna silnik m272. Mam problem z wypadającym zapłonem na zimnym silniku ale zauważyłem że wypinając zasilanie cewki kolejnych cewek komputer pokazuje błąd zupełnie innego cylindra niż wypinamy w rzeczywistości. Czym może to być spowodowane? Dodam że jest podpięta instalacja LPG
wada mercedesow i vw audi sa cewki zaplonowe,poprostu padaja a nie odrazu demontaz
założyć przekaźniki. jak masz stop na diodach to jeszcze układzik musisz zrobić bo mozesz miec nizsze napięcie i cewki Ci nie zalączy.
Wygląda na przekaźnik grzania świec żarowych. Ale to raczej nie jego wina, bo skoro tyka, to raczej problem leży w zasilaniu jego cewki. Weź woltomierz i zmierz napięcie w podstawce.
Jeśli tak to chyba najłatwiej będzie zastosować dla przewodu sterującego diodę i kondensator elektrolityczny.podłączony do masy. Dalej szukałbym możliwości podłączenia się pod przełącznik świateł. Przekaźnik z powodu własności cewki może zakłócić pracę układu kontroli.
Jeżeli masz drugi moduł, to łatwo sprawdzić(porównać), które przekaźniki odpowiedzialne są za daną funkcję fotela. Jeżeli działają odpowiednie przekaźniki w jednym i drugim module, to mogą już mieć styki przypalone, lub ich brak. Jeżeli nie działają, to można sprawdzić cewki przekaźników, sprawdzić sterownik od strony druku(zimne luty).
Auto kupiłem w 2020 r. i długo stał u lakiernika. Listwa paliwowa jest jedna na dwie strony. Poczytałem w sieci, żeby poszukać uszkodzonego palca od cewki, bo może iskra ucieka na silnik i ECU wyłącza tą połowę z tego powodu.
Na 30 masz stały plus? Jest przejście z 87 na pompę? Dodano po 5 A na 86 nie ma ani masy ani plusa? Dodano po 3 Na stopce 85 przekaźnika, gdzie jest masa cewki, po załączeniu zapłonu pojawia się napięcie 12 V, Napięcie pojawia się na wyjętymi czy włożonym przekaźniku?
Sprawdź cewki wtryskiwaczy i przewody. Nie wiem czy ten, ale Mercedesy nie palą jeżeli nie widzą wszystkich wtrysków. Jakie ciśnienie paliwa? Z uszkodzonymi świecami raczej by palił, może ciężko ale by zapalał, no i świece nie mają wpływu na pracę silnika gdy zapali/jest rozgrzany.
kolego ten blaqd jest powiazany z CEWKA od skrzyni biegow mialem tak samo w to lato w moim 3343 (tez mi biegi zginely i ten sam blad mi pokazywalo) mechanik laczyl jakies dwa miejsca ze soba i biegi wracaly tylko niechcial mi pokazac w ktorym miejscu laczyl (tajemnica zawodowa mi kazal w kabinie wrzucac biegi wiec nie moglem mu patrzyc na rece :p )...
Po nitce do kłębka ,albo na odwrót zacznij od rozrusznika ,przyczyną może być przerwany przewód, albo przekaźnik idący do cewki roz, ten mały na innym forum masz to opisane i są schematy .https://w202.pl/viewtopic.php?t=6779&am...
Witam, wiecie co trzeba myśleć, a nie wymyślać. Była cewka uszkodzona. Pozdrawiam.
mercedes cewki mercedes cewki zapłonowe wymiana cewki mercedes
kompresor nieszczelny kontrolka oleju cieplym silniku oring tłoka
wymiana grzałki bojler alarm risco
Podłączenie Behringer UMC222 do laptopa - instrukcja krok po kroku Drzwi lodówki w Scanii spadły z zawiasów - przyczyny i rozwiązania