To zawor regulacji cisnienia paliwa na szynie CR A Y75 to nastawnik turba o ile dobrze pamietam.
Zawór proporcjonalny Y76, ten największy. On odpowiada za przełączanie lewo, prosto, prawo.
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
Pomysł zastosowania przetwornicy napięcia z 12V na 5V zupełnie nie trafiony. To nie tak się robi, nie można tak, to nie będzie działać. Przetwornica służy do zasilania a nie konwersji sygnałów do niższych poziomów. Drugi błąd to fakt że to przetwornica STEP-UP czyli podnosząca napięcie a nie obniżająca... Pomysł wypali tylko na dzielniku lub osobnym...
http://sjp.pl/ekranowany Przykład: http://www.tme.eu/pl/pages/New_Product:e... Możesz zastosować taki przewód: http://www.tme.eu/pl/details/li2ycy1x1/p... Fotka poglądowa: http://radioamator.elektroda.eu/ekranowa...
To masz 2 przewody ze styków wyzwalających wtrysk i sygnał zapłonu.Zrobię ci fotkę i wkleje. http://imageshack.us/scaled/thumb/198/ru... http://imageshack.us/scaled/thumb/43/bim...
Nie wydaje mi się żeby szukanie „na piechotę” było w tym przypadku najlepszym wyjściem. Podłącz komputer - będziesz miał podgląd danych z czujników, sprawdzisz czy da się wysterować kompresor. Tak przy okazji kompresora: dosyć często dochodziło w tym modelu do urwania kabelka doprowadzającego prąd do cewki kompresora.
Czy dobrze zrozumiałem sposób mierzenia cewek w modulatorze? To nie jest pomiar cewek, tylko pomiar przebicia cewki do masy. Tak - sposób pomiaru jest dobry. Wystarczy wykonać jeden pomiar z podanych. Multimetr ustaw na 20komów - w tej chwili masz pomiar w Megaomach który nie będzie w wymagany sposób dokladny.
Wada to to, że komputer może badać czy widzi obciążenie cewką rozrusznika i może generować błąd, choć wątpię. Niestety. Z dwóch powodów. 1. Oporność cewki przekaźnika na rozruszniku jest kontrolowana. Wystarczy, że oporność będzie inna i już pojawi się błąd i ryzyko, że silnika nie odpalisz. 2. Drut (cienki) który uruchamia rozrusznik jest jednocześnie...
Nr.1 -TD prędkość obrotowa , 2 - masa , 3-już masz , 4 - do 1 cewki zaopł. , 5- do 15 cewki zapł. , 6 - zasilanie z "30".
Odpala praktycznie na dotyk, nie kopci, ma moc itd. Nic nie rób i zaprzestań teoretyzowania. Jeśli wszystko działa, to po co wymieniać. Cewki sprawdza się na testerze. Przewody i świece zostaw w spokoju.
Brak impulsu ze sterownika do cewki zaplonowejw210 6 cylindrów cztery pracują normalnie
Cewki przewody do sprawdzenia czy wilgoć ma znaczenie ?? Jeśli przewody, cewki i świece są ok to diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów mógłby coś podpowiedzieć .
Po kolei: 15 cewki na 15 modułu i na plus za stacyjką 1 cewki na 16 modułu Masa wiadome, na 31 Na okrągłą podepnij transformatorek, tak z 10 V, może być mniej, może być więcej. Wali iskra?
Odpowiedź trochę nie ścisła, bo "błąd zasilania" ale czym: paliwem czy prądem. Ja mam podane jako: "błąd wysterowania" - czyli prąd. P.S.: "nieścisła" trzpień zaworu cewki pompowtryskiwacza. W tych silnikach nie ma pompowtryskiwaczy. Co do usterki 4041 do wyświetlany komunikat przez komputer pokładowy brzmi: "Wentylator/hamulec silnikowy nie działa"...
Dioda jest (o ile jest) wewnatrz cewki (zalana tworzywem) - nie ma opcji żeby ją zobaczyć bez trwałego uszkodzenia obudowy diody. Można ją dołożyć poza zaworem na pzrewodzie polaryzując ją zaporowo w trakcie normalnej pracy. Można użyć popularnej 1N4007
Poczytaj o sterowniku HFM.
Witam potrzebujesz jeszcze ten schemat
Musiał byś wymieniać kluczyki, EZS, sterownik silnika i blokadę kierownicy. Opłaci się? Problem pozostanie, bo nie tam.
Witam. Obiecałem się odezwać więc piszę. Problem rozwiązałem sam i pewnie kolega też da radę. Moja usterka była dokładnie taka sama jak Twoja jedynie co to ja nie sprawdzałem samochodu na SD, ale objawy te same. Robisz tak: odkręcasz pod maską po lewej stronie puszkę z elektroniką, i wyciągasz sterownik silnika (taki metalowy firmy Bosh). Rozkręcasz...
Zdjęcie zestawu - w124 1994 320E z tempomatem http://obrazki.elektroda.pl/4300240700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1449584600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3003178300_1... To " z blachą" to właśnie sterownik przepustnicy/tempomatu. Siedzi toto "pod nogami pasażera" IMHO jeśli masz przepustnicę 8...
Jest taki fajny program "Asystent Elektronika". Tam możesz obliczyć zarówno cewkę jednowarstwową jak i wielowarstwową. Pozdrawiam.
Witam!! W Actrosie 952.182 wyskakuja mi nastepujace bledy: GS 2 3120 GS 2 3121 Bledy sa w tej chwili nieaktywne. Wyskoczyl tez GS 2 3124 ale po skasowaniu do tej pory sie nie pojawil. Sprawdzilem przewody idace od sterownika GS z zielonej 12 pinowej wtyczki az do jedne z cewek znajdujacej sie po lewej stronie skrzyni biegow. Wszystkie prewody maja przejscie,...
Czy ktos wie jaka indukcyjnosc ma cewka przedstawiona na zdjeciu ? Czym ja ewentualnie zastapic ? Byl to jedyny klucz do auta wiec musze go uratowac.
SL 450 problem z iskrą, a jej brak. Wymieniona cewka, ale nic nie pomogło. Aparat zapłonowy wyczyszczony. Do cewki jest zasilanie 12 V, a na minusie 5 V. Po odłączeniu kabla masowego jest 12 V, a po ponownym podłączeniu jest 5 V. Przerywacz sprawdzony, kondensator odłączony, masa dodatkowa na silnik zrobiona, a problem jest nadal. Pomocy!
Także tak, problem rozwiązany Panowie - szczerze dziękuję za pomoc mimo że nie były celne to doprowadziły mnie do rozwiązania zagadki :) Przyczyna? Spalony ECU. Nie ukrywam że przed tym sprawdziłem wszystkie połączenia masy do karoserii itd, przeleciałem prawie całego WIS'a, wszystkie punkty do masy, sporo schematów i wszystko łączyło mi się do ECU....
Chcialbym zapytac sie czy ktos orientuje sie jaki jest lub powinien byc orientacyjnie prad w ameprach zasilajacy cewki zaplonowe w mercedesie ML 3.2 benzyna przy napieciu 12 V.
Hej. Pytanko, gdzie znajdują się cewki blokady mostów Mercedes Actros MP3 2011 rok 6x4? Pozdrawiam.
Srawdź diodą czy masz impulsy na cewki ale przy ECU.
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Jeśli mógł by ktoś pomóc to mam podobny problem tylko od tak auto przestało odpalać brak iskry na wszystkie cylindry :/ Wymieniłem cewki i nic prąd do oby dwóch cewek dochodzi ale silnik nie odpala :( pomocy
Posiadam mercedesa 190 e 1.8 . Na początku zapalał raz na jakiś czas po czym iskra samma zginela i trup. Sprawdzany byl moduł i cewka i są sprawne. Moduł daje prad ale z cewki juz nie wychodzi ale to nie jest cewka prad gdzies ginie. Z góry dziekuje za pomoc.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Walczę z autem i nadal nic! Sprawdzone napięcia na potencjometrach wysokości: -2,35 V na lewym, -2,39 V na prawym Cewki elektrozaworów sprawne: 2 szt. od podnoszenia, 1 szt. od opuszczania — sprawna. Dziwna sprawa, ale po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nadal świeci kontrolka zawieszenia. Podając masę przy sterowniku na piny...
Przecież w motorze 111 nie ma aparatu zapłonowego, Są dwie cewki pod pokrywą i każda obsługuje dwie świece. Tam nic nie można pomylić, . https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Big problem! Mercedes w202 2,2 benz 93r M111. Jak sie rozgrzeje do 78 stopni to wypada zaplon na 2 cylindrach zasilanych z jednej cewki. Cewki sa dwie. Pozamieniane wszystko!!! Jezeli ustawie potencjometrem zamiast czujnika temperatury 75 stopni to problemu z wypadaniem brak. Cisnienie paliwa ksiazkowe , regulator cisnienia dziala,odczyt z sondy wartosci...
Po nitce do kłębka ,albo na odwrót zacznij od rozrusznika ,przyczyną może być przerwany przewód, albo przekaźnik idący do cewki roz, ten mały na innym forum masz to opisane i są schematy .https://w202.pl/viewtopic.php?t=6779&am...
Witam. Mam nowy problem z "niezniszczalnym" G 2,7 cdi. od pewnego czasu na wyższych biegach po zmniejszeniu gazu i obrotów 1000-2000r/min faluje silnik (jeszcze nie szarpie ale sam podnosi i obniża wyczuwalnie obroty) na komputerze (w kilku miejscach) wszystko ok dawki paliwa ciśnienia no wszystko. Jednak problem narasta kiedyś mało wyczuwalny teraz...
Sprawdź cewki na wszystkich tych co nie chodzą
Po części się zgodzę z tym, że dla dobra ogółu społeczeństwa wskazane jest oddać w ręce fachowca to, co trzeba oddać, szczególnie dla bezpieczeństwa swego i otoczenia... Ale czy nie zauważasz, że ogrom produktów tak jest konstruowany, żeby naprawa bez fachowej interwencji była niemożliwa i to nie dlatego, że istnieją tańsze i prostsze rozwiązania, ale...
Mam właśnie rozgrzebaną Octavię I - zmierzyłem z ciekawości i ma 21,6 Ohm. Różnica 5x , ale nigdy nie miałem okazji zmierzyć w "A"-klasie więc trudno to ocenić przez takie porównanie.
Tym razem chcę podjąć temat W203, 1.8 kompresor. Otóż wypada zapłon na jednym cylindrze, do tej pory wymieniłem wtryski, łańcuch rozrządu, tu wałek wydechowy opóźniał się ok. 6 stopni do znaków OT, kompresja ok. 12 at. Cewki były zamieniane miejscami, dalej pracuje na trzy, pomocy, pozdrawiam AI: Na którym cylindrze występuje wypadanie zapłonu? na pierwszym...
Napisałem przecież już, błąd nie pompy a przekaźnika. Albo gdzieś jest przerwa w obwodzie cewki albo ginie +.
Panowie odpowiem Wam. Star diagnosis. Program DAS Jest cala procedura. Ale nie dziala. Wiec wchodzimy w dostosowania i tam trzeba zasterowac liste z wartosci eeprom ze sterownika i ustawic 4 wartosci na 0. Wasze pompy osignely limity nacisniecia hamulca i trzeba skasowac licznik. Niektorzy z Was moga miec uszkodzone szczotki, cewki itd
Mając omomierz można zmierzyć oporność uzwojenia pierwotnego (pomiędzy tymi śrubkami na cewce) powinno być od około 1 ohma do około 3,5 ohma w zależności od typu cewki. Można też zmierzyć oporność uzwojenia wtórnego pomiędzy (obojętnie którą) śrubką, a wyjściem wysokiego napięcia - powinno być od około 10 k ohm do około 20 k ohm w zależności od typu...
Witam, mam też Vito ale 113, benzyna i mam podobny taki sam problem, nieodpala Na ciepłym silniku, wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, cewki zapłonowe, świece, filtr paliwa przy zbiorniku, jak jest zapalony, to silnik pracuje prawidłowo i też jeździ, ale jak jest rozgrzany to boję się gasić, bo mogę nieodpalić, ostatnio to już teraz cały czas,...
Według producenta samochodów około 70 procent pojazdów Nissana sprzedawanych w USA jest produkowanych w USA. Ale dokładnie ta taksówka Nissana jest produkowana w Meksyku. Dodano po 6 Rynek jest na tyle atrakcyjny, że chętnie lokują się tam wielkie marki jak Toyota, Renault, Fiat, Honda, Hyundai, Mercedes, Bosch. Jestem pewny że polowa opon marki Pirelli...
tak paliwo dochodzi sprawdziłem, zapomniałem napisać po odpięciu puszki immo rozrusznik też kręci więc napewno go tu nie odcina Stawiam na immo, gdyż w Oplach tak zawsze jest że jak immo trzyma to zapala na sekundę i gaśnie, z Mercedesami nie miałem do czynienia, więc nie wiem jak tu działa komp, ale odcięcie rozrusznika to był by najgłupszy sposób,...
A przed wymianą było dobrze za nim padł palił normalnie bo jesli tak to problem tkwi przy rozruszniku może masy nie ma lub zasilania na kablu do cewki
Mercedes 3.5 v6 benzyna silnik m272. Mam problem z wypadającym zapłonem na zimnym silniku ale zauważyłem że wypinając zasilanie cewki kolejnych cewek komputer pokazuje błąd zupełnie innego cylindra niż wypinamy w rzeczywistości. Czym może to być spowodowane? Dodam że jest podpięta instalacja LPG
Problem udało się rozwiązać. Faktycznie układ jest ciśnieniowy, w moim przypadku uszkodzona była cewka od "odwracania ciśnienia" czyli było tak,ze cały czas pompka produkowała podciśnienie, zamiast ciśnienia, cewki nie udało sie wymienić a na przwijanie też sie nie zdecydowałem, bo wymagało to wylutowania wszystkich cewek z kanałami powietrznymi. W...
cewki mercedes podłączenie cewki mercedes mercedes sterowanie cewki
lexia sterowniki interfejsu zwieranie przekaźnika pompy drabina jacoba schemat
google chromecast naprawa wentylatora chłodnicy
Błąd "zbyt niska oszczędność" w BMW E39 2.5 benzyna 2000 - diagnostyka i rozwiązania Jak wymienić zawiasy drzwi w suszarce Bosch WTW85461PL?