No to wymień cewkę.
Nierówna praca?A sprawdzałeś takie podsawowe rzeczy jak zapłon(świece i cewki)
Kilka lub kilkanaście omów.
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Podepnij Clip. Sprawdź cewki.
Do sprawdzenia przewody pomiędzy cewkami a sterownikiem silnika.
A patrzyłeś na świece i cewki?
Wymieniłeś wszystkie cewki?
Dzięki panowie za podpowiedź, przyczyną był ten przełącznik o którym pisaliście, nie wiedziałem że coś takiego w ogóle istnieje więc nigdy bym na to nie wpadł, po wciśnięciu tego przełącznika auto odpaliło na dotyk. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Sprawdź cewki
A zasilenie na cewki jest?
jaśko, na wspomnianym przez Ciebie forum świat się nie kończy. Boasoft, Sprawdź to o czym pisze wikia55, obstawiam cewki
P313 Zrób to clipem nie kalkulatorem chodzi wam o KZFR którego nie masz!!! Sprawdź cewki
Jurek, tu nie jest tak, to cewki z modułami wewnętrznymi, masz plus, masa i impuls wyzwalający ze sterownika. Tu nie masz kondensatorów.
Swiece do srawdzenia, przewody zapłonowe, cewki.
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Na skróty można zawsze, kolego rafalwie w tej Renault Megane pewnie będzie miał normalny transponder ( nie na z cewki )
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
ole dobrze wiem w tym silniku nie ma kopułki są tylko dwie podwójne cewki
Cewki padły...
czy cewki nie sa firmy sagem?? jesli tak to napewno cewka. to byl blad montujac ich cewki :-)
Czego to może być objaw? cewka
Brak rezystora poniżej cewki odczytu karty i temu nie działa. Lewy dolny róg. 0 ohm lub zworka.
Sprawdz przede wszystkim czy cewki dostają zasilanie i sterowanie (żarówką). jezeli nie ma zasilania to podłączj e z innych cewek a jak nie ma sterowania i kable do komputera są dobre to masz zepsuty komputer benzynowy.Podmeniałeś cewki?
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Tak sobie myślę co do wypowiedzi kolegi Ociz. Jak by łapało z innego przewodu to iskra byłaby tylko dwa razy na obrót co 180 stopni. Jeśli silnik byłby na aparacie zapłonowym to wtedy się zgodzę co 90 stopni. Przy zakładaniu nie pomyliłeś przypadkiem przewodów sterujących na cewki?
Tak mam - regulacja instalacji gazowej i tankowanie markowego paliwa. W megane były montowane cewki sagema, które sprawiały problemy tak wię sam rozumiesz co chcę powiedzieć
Nie odpinaj cewek tylko je unoś! i nie dość że cewki lipne to będzie miał je do wymiany.
Witam opis objawowy uszkodzenia cewki lub przebić do masy kontrola świec. Powinno pomóc .
Czujnik wału Przewody zapłonowe nie zamienione? czujnik położenia wału był wymieniany, a przewody zapłonowe nie były zamieniane poza tym WN nie wchodzi już na rozdzielacz z cewki
Cewki sprawdź
Witam.W czasie jazdy po bardzo wyboistej "autostradzie" od granicy Olszyna mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek.Czy wie ktoś co może być tego przyczyną ? Czy może mieć to jakiś związek z tym fatalnym odcinkiem autostrady np.w wyniku wstrząsów mógł się odlączyć jakiś kabel zasilający cewki ?
Zamień cewki miejscami.
Sprawdź czy na wszystkich świecach jest iskra, często w tych modelach padają cewki zapłonowe.
Cewki szukaj na znanym portallu pod nazwą cewka immo Renault.
przy tej sprezarce mozesz sprawdzic. sprawdzic czy masz +12V na kostce od cewki sprzegla, oraz opornosc tejze cewki. kostka z lewej ta blizej kola pasowego
Jakie cewki są zamontowane?
Sprawdź przewody od cewki do ECU.
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
cewki zapłonowe !!!!!!!!!!!!! 4szt wymienić
I lampe strobo żeby zobaczyć czy ci się rozrząd nie rozjechał. Udowodnisz mi kiedy, że założysz sondę lampy na te cewki ołówkowe. :)
masz przebicie cewki na masę, sprawdzałeś?
Cewki Denso są bezawaryjne,chyba ,że ktoś przejedzie po nich walcem. Według producenta nie są dawane do silników 1.4 16V , choć bez żadnych skutków ubocznych mogą w nich pracować. Cewki Sagem są zamieniane przez producenta pojazdu na cewki Beru. Posiadaczom silników 16V z cewkami Sagem radzę mieć w zapasie 1szt. Jazda kilkadziesiąt km. z nawet jedną...
Te cewki takie są niestety.
Dwie cewki dwubiegunowe tam powinny być.
około 100mA to pobór cewki klasycznego przekaźnika o rezystancji cewki 72 om.
To normalne, zimny silnik potrzebuje baaardzo dużo benzyny, wystarczy, że pochodzi 2, 3 minuty i można jechać normalnie, to typowy objaw małej dawki benzyny. No to pytanie - ciepło przy dużym obciążeniu, czyli tak na oko 120 km/h pod górę na wysokim biegu też szaleje? Wtedy wtryski też potrzebują dużej wydajności. Ja dalej się upieram - cewki i świece....
Bez katalizatora zawsze będziesz miał błąd na drugiej sondzie..... Właśnie niekoniecznie - moi znajomi nie mają katów i po założeniu emulatorów na drugą sondę nie wyskakuje żaden błąd.. Ja emulator też mam zamontowany, a błąd się pojawia. Wiem, że każde auto jest inne, no ale... Parametr: Oxygen Sensor Short Term Fuel Trim Bank 1 na sondzie przed katalizatorem...
Bład df193 siedza 4 cewki wiec raczej to nie cewka [/quote]
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
multimetrem cyfrowym Multimetrem, jedynie możesz zmierzyć ciągłość uzwojenia cewki, jego oporność i przebicie cewki do obudowy! Dlatego pytam, skąd - mV?
Świece nowe? Cewki zapłonowe sprawne? Dolot szczelny?
Masz zasilanie na cewkach? Pewnie nie, wystarczy "zielony" lub spalony bezpiecznik, na tym obwodzie wisi też plus cewki przekaźnika pompy.
Temat rozwiązany.Uszkodzone cewki zapłonowe.
Odłączałem kolejne urządzenia. Zacząłem od pompy paliwa. Bezpiecznik dalej palony. Odłączyłem cewki i przestał palić bezpiecznik więc następnym ruchem będzie wymiana cewek.
702 raczej, choć głowy nei dam, ale to mało ważne, na cewce masz: +, masa, i dwa sygnały, wepnij w którykolwiek sygnałowy
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
To padła nie jedna cewka zapłonowa.
zasilanie na cewki sprawdź, bodaj zółte kable.
Podaj "na krótko" + z akumulatora na cewki i zobacz czy zapali
Witam u mnie był ten sam problem wymieniłem cewki na nowe i przestało szarpać
Co do cewek to najlepiej wymienić na cewki z peugeot'a. Są lepsze!!
Kto mi zdradzi, zmierzy rezystancję cewki elektrozaworu?? Bo ja sobie zmierzyłem i wynik nie jest powalający, myślałem ze mają więcej OM, ale chciałbym poznać wasze odczyty. DF036 - zwarcie cewki, błąd sporadyczny, to mi wyskakiwało, czy powodem może być słabej jakości ELEKTROZAWÓR??
Badany był obwód pierwotny 12V -+2 V, podłączony był dzielnik 20:1. Do badania wtórnego napięcia cewki używam sondy pico. Pech chciał ze cewka ( renault megane 1,6 16V) miała przebicie , no i poszło na igłę. Teraz jestem o tyle mądrzejszy i przed badaniem zapłonu sprawdzam przewodem od multimetru podłączonym do masy czy niewystępujące przebicie.
Nie znam się na tym,ale cewki zapłonowe są nowe. Więc co?
A co wspólnego mają cewki z kompresją ? Jak sprawdziłeś że jej nie ma ? Co działo się wcześniej z autem przed usterką ?
co za problem sprawdź cewki i wtryski
tak jak pisze kolega wyżej liczone od strony koła zamachowego, ale jaki rozdzielacz? tam są 2 cewki o ile się nie myle (bezrozdzielaczowy)
przyczyną może być też uszkodzenie cewki zapłonowej ,któregoś z cylindrów ,sprawdż
zgadza sie typ silnika i cewki. ale mechanik zarzeka sie ze jak by to padła cewka to by padła i juz. Ale mimo ze jestem kobietka i na autach sie nie znam to tez wydaje mi sie ze to cewka.
Jak w temacie RENAULT MEGANE I 1.6 8V 1997 r. Przerywa przy przyspieszaniu na wysokich obrotach szarpie pod górkę przy dodaniu gazu Poza tym pracuje poprawnie Po delikatnym puszczeniu nogi z gazu samochód przestaje przerywać i pracuje poprawnie Przerywa tylko na wyższych biegach Wymienione Kable wysokiego napięcia NGK i cewki Nic nie pomogło
Witam proszę o pomoc Autko chodziło na wolnych obrotach przed garażem i nagle zgasło brak iskry pompka paliwa działa bezpieczniki całe czujnik położenia wału nowy imo nie błyka kontrolka cewki niby dobre HGW.
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Sprawdź czy jak ściśniesz kluczyk palcami i przekręcisz zapłon, kontrolka immo zgaśnie prawidłowo, coś mi się zdaje, że luty cewki w kluczu nie łączą
Kontrolka miga. Ale tak jest od 2,5 roku od kiedy auto jest w moich rękach. Nigdy nie było problemu z odpaleniem Megane. Poprzedni właściciel poinformował mnie, że immobilizer jest " wycięty'". Problem pojawił się nagle. Z nocy padł akumulator po podladowaniu go auto nie odpaliło. Kręcić kręcić ale na świecach brak iskry. Do cewek prąd dochodzi
Odkrec czujnik GMP "impulsator" odepnij kostke od tego czujnika i ja dobrze wyczysc. Wyczysc tez 2 piny od czujnika GMP najlepiej malym pilniczkiem i zwroc uwage czy nie bylo przypalone. Mozesz tez sprawdzic cewke zaplonu bo w tym modelach byly wadliwe cewki , ktore mialy kolor caly czarny. Ale przez cewke samochod raczej nie zapalal przy duzej wilgotnosci...
W benzyniaku slaba iskra to zla praca silnika, jak podejrzewasz cewką to ją wymień, nie są drogie.
Witam. Renault Megane Scenic 2. Rok prod. 2003 poj. sil. 1,6 cm 3, benzyna. Po wymianie rozrządu dwa dni auto jeździło normalnie .Po tym auto nagle zaczęło strzelać w wydech, totalny brak mocy tak jakby padły cewki albo świece. Brak jakiego kolwiek komunikatu na desce. Wymieniłem cewki i świece na nowe i dalej to samo. Czy to może być wina rozrządu?
Sprawdź przewody do cewek.
przepraszam że pytam ...ale jak sprawdzałeś cewkę ?
cewka
Sterowanie przekaźnika z pinu 68 - zasilanie pompy i cewek.
Sprawdź wtyczkę w cewce
Doslownie kilka minut temu dzwonił mechanik potwierdził ze immo w tym sterowniku jest Off udało mu sie uruchomić silnik :) znalazł jakiś kabelek rozerwany ale chodzi tylko na 2 garach mówił ze sprawdź cewki. Dziekuje za szybkie odp
Kolego Mobali - przewodów WN nie ma już w Renualt od 20 lat (cewki na świecach)... Czy ten silnik ma koło zmiennych faz rozrządu? Często zapycha się element regulujący, pomaga przemycie lub wymiana... Pozdr. J.
to właśnie wygląda raczej na rdzę ale powierzchowną - wyczyściłem uszczelkę tej cewki - ale o efektach będę mógł powiedzieć dopiero po deszczowych tygodniach.
Która cewka sprawdzisz tylko odłączając wtryskiwacze po kolei. Brak reakcji na odpięcie wtryskiwacza = to ta cewka.
czuinik spalania stukowego zboku silnika, miałem coś takiego jusz Dodano po 1 [quote="emilek13"]czuinik spalania stukowego zboku silnika, miałem coś takiego jusz
Złożyłem układ z [url=http://hektor.umcs.lublin.pl/~kskro... Po podpięciu cewki samochodowej z Renault Megane marki Sagem w/w układ grzeje się bardzo tranzystor BU2525, aż parzy. Cały układ nie dział nie ma iskry Gdy do układu nie jest podłączona cewka BU2525 jest lekko ciepły. Układ i cewkę zasilam DC 12V. Zasilacz 3A. Z BU2525...
Padasz dokładniejsze dane samochodu rok, pojemność, moc, wersja. Przekaźnik można sprawdzić czy obwód cewki jest sprawny i czy dochodzi sygnał do gniazda przekaźnika po włączeniu ogrzewania.
Nie ma znaczenia który gdzie szedł, oczywiście w swoich punktach lutowniczych
Oglądałem UPC z obu stron, ale nie widziałem żadnej cewki. Tylko płytka z obwodami i nic więcej. Jak taki przekaźnik wygląda i czy można go jakoś wymienić?
Posprawdzałem przy pomocy żarówki plusy tak jak radził kolega Wosda, wszystkie obecne. Natomiast zwykłym kablem zwierając po kolei styki przekaźników do masy udało mi się zmusić do działania wszystkie przekaźniki, a co za tym idzie wszystkie niedziałające elementy wyposażenia do działania. W załączniku dodaję zdjęcia mojego UCH, na którym popisałem...
Może jeszcze niech nie wymienia ECU. Czujnik wału podmienić , wpierw sprawdzić ciągłość przewodów i wtyczkę.Oporność cewki czujnika od 300 do 800 omów.
Miałem taki problem w mojej Lagunie i oazało się iż jedna z cewek wysokiego napięcia miała przebicie .Po wymianie cewki wszystko jest ok.
Wiem jest tego sporo ale nadal nie zanalazłem odpowiedzi na pytanie czy uszkodzenie jednej cewki uniemożliwia odpalenie auta. Pompa paliwa chodzi paliwo jest, świece mokre od paliwa, ale żadna z nich nie jest czarna wszystkie co jawyżej lekko okopcone. Sterowanie na cewki i wtryski jest. Na desce pali się symbol silnika i stop. Na cewkach nie ma śladu...
silnik krokowy w tym modelu jest dwufazowy, inaczej to dwie cewki, podpinając zasilacz spowodowałeś że conajwyżej drgnął, cewka przyciągneła rotor i tyle. Musiałbyc cyklicznie przełaczać cewki, lub uzyc testera silników krokowych.
. Zawsze kiedy silnik jest jeszcze nie rozgrzany. Mechanik, odczyt:wypadanie zaplonu na 3cim cylindrze. Zamiana cewek zaplonowych z 3 na 2 i z 2 na 3. Cewki 2-3 zamieniamy z cewkami 1-4. Tak na początek. Instalacja do cewek nieiszkodzona ? Konektory ok?
Elektronik :) zapłon, 2 cewki podwójne. Rocznik Meganki 1998
Rozumiem że pytasz o cewki??? są to Beru 0040 10048 8200 208 611
renault megane cewki cewki zapłonowe renault megane komputer renault megane cewki
czujnik temperatura wnętrza tester delphi ds150e rezystor tłumiący napięcie
naprawa żarówki energooszczędnej doklejenie magnesu tonsil
Wymiana wężyka w drzwiach lodówki Samsung - krok po kroku Migająca kontrolka żarowa w John Deere - przyczyny i diagnostyka