Prawdopodobną przyczyną jest zwarcie częściowe uzwojenia wyłącznika elektromagnetycznego którego uzwojenie zostało przegrzane wskutek głuższej pracy rozrusznika gdy auto nie chciało odpalić.Przyczyną długiego kręcenia rozrusznikiem mogą być uszkodzone świece żarowe.Po wymianie wyłącznika elektromagnetycznego usterka z z paleniem bezpiecznika powinna...
No to trzeba wymienić kostkę stacyjki. Brat miał to samo i to o czym piszę pomogło. Robota prosta, ale trzeba ściągnąć kierownicę, wyciągnąć zestaw wskaźników.
Rozłącz cewkę wyłącznika elektromagnetycznego i upewnij się że nie masz zwarcia samego obwodu, do masy gdzieś po drodze.
sprobuj podac 12v na cewke rozrusznika, jak bd krecil szukasz spalonego bezpiecznika od cewki rozrusznika lub uszkodzonej stacyjki.
Zobacz czy ta samozaciskowa klema plusowa dobrze łączy. Drugie- 25 amperowy bezpiecznik cewki rozrusznika sprawny?
Linia 50 to sterowanie cewki rozrusznika ze stacyjki czyli normalnie rozruch.Dlatego ten kabelek trzeba odnaleźć.Jak podasz tam plusa to rozrusznik powinien działać.Jak podłączysz żarówkę to ma świecić przy rozruchu.Po co to?Po to by zdiagnozować np kostkę stacyjki.A bezpiecznik to nie wiem dlaczego się spalił.Są jeszcze inne obwody przecież na nim...
Ja wbijam cienkie miedziane przewody (takie np. z cewki rozrusznika) od zewnętrznej strony wtyczki aż dosięgną pina, ale to nie zawsze się sprawdza.
A w jakim stanie masz akumulator? To, że połączysz rozrusznik bezpośrednio z akumulatora i zapala to norma nawet na słabym akumulatorze, bo pomijasz wszystkie połączenia po drodze. Kostka przy stacyjce może być już zużyta i nie zawsze poda prąd do cewki rozrusznika.
Witam Można także w skrzynce przekaźników/bezpieczników znaleźć przekażnik odpowiedzialny za załączanie cewki rozrusznika i wpiąć w jego obwód niskoprądowy odpowiedni przełącznik. Pozdrawiam
Witam, Padł mi rozrusznik. ........... Ale... działa zarówno po podaniu napięcia na zacisk główny zacisk 12v i połączeniu ze stykiem bendiksa jak i po podaniu napięcia na sam styk bendiksa (aczkolwiek wolniej wtedy kręci), a tak chyba nie powinno być, zgadza się? Powinien zadziałać sam elektromagnes bez kręcenia rozrusznikiem. Co może być powodem?...
Witam. Jeżeli kontrolki działają po przekręceniu kluczykiem,to sprawa jest bardzo prosta. Zrobiłem szagrowi taką prowizorkę w fordzie, jeździ i odpala tak juz dwa lata :D Należy postarać się o przełącznik mogący przełączac prąd ok 10A, poprowadzic napiecie bezpośrednio z akumulatora do przełacznika.do drugiego styku przełącznika poprowadzić przewód...
Po wymianie BSM pali. Może się komuś przyda. Biały gruby przewód który wychodzi z żółtego gniazda BSM to zasilanie cewki rozrusznika .
Wiedząc już tyle i widząc sam sterownik - bez zastanowienia "dobrałbym" się do niego i zrobił obejście (połączył, pomijając go). Pierwszy powód; jeśli blokuje rozrusznik, to i pewnie zapłon. Więc trzeba. Powód drugi: nawet jeśli teraz zapłonu nie blokuje a są co do niego, jego sprawności, wątpliwości - nie zostawiałbym napięcia na cewki idącego przez...
Potrzebujesz tak naprawdę 1 kabel, z + akumulatora do cewki, a rozrusznik sobie zewrzesz śrubokrętem
Witam daj prąd bezpośrednio na cewkę rozrusznika. Jak nie zakręci to do sprawdzenia masa lub rozrusznik do naprawy, a jak zakręci to do sprawdzenia cienki przewód od cewki , przekaznik lub kostka stacyjki.
A ecu w ogóle ma zasilanie? Może jak kręcisz to stacyjka odłącza zasilanie na ECU. Daj rozrusznik bez stacyjki podaj własne +12V na cewkę rozrusznika.
Ten pojedynczy przewód pom/czarny podpinasz podpom/czarny z alarmu natomiast fioletowe wpinaszw obwód który chcesz przerwać (zasilanie cewki zap, rozrusznik ,pompa paliwowa)
Układ zapłonu dobrze. Układ ładowania prawie dobrze. Kontrolkę ładowania należy podpiąć pod PLUS po stacyjce, czyli tam, gdzie zasilanie cewki. Przy alternatorze dobrze. Do świateł i klaksonu radze zastosować przekaźniki. Zobacz sobie instalację dużego fiata, tam były one stosowane. A instalacja w dużym fiacie jest też bardzo prosta. Jak masz problemy...
Jak wspomniał kolega wystarcza tradycyjne siłowniki 3,5 kg, odcięcie zasilanie cewki lub rozrusznik, pompa jest tam mechaniczna. Robiłek kilka tych skód i nie było wiekszych problemów.
Przewód do cewki rozrusznika idzie z UPS, to jest złącze na cztery przewody, (trzy białe z paskiem i jeden ciemny) a właściwy przewód cewki to biały z paskiem sąsiadujący z tym ciemnym.
wtrące swoje trzy grosze , aku 60Ah do diesla to trochę za mało(teraz takie daje się do benz.), wspominasz jeszcze że ma ładnych parę lat ....zwróć uwagę jeszcze jaki jest jego prąd jednominutowy(rozruchu) bo jeśli ma mniej niż 450A (to bardzo ważne w dieslu, najlepiej żeby miał ok.600A) to wszystkie te okoliczności sugerują jego wymianę na nowy ........
http://www.as-pl.com/u/TS22E8
Najpierw sprawdź wiązkę elektryczną nad rozrusznikiem w okolicy cewki elektromagnesu czy nie ma tam słabej izolacji, bądź przetarć.
Kabel od cewki rozrusznika (bendixa) się przetarł i dotyka do masy.
Czujnik wału , cewki, wtryskiwacze, połączenie rozrusznik -akumulator-alternator , masy itp
Kolega z jakiegoś powodu używa mylącej nazwy "automat" w odniesieniu do cewki rozrusznika.
...bezpieczniki ? gdzie rozmieszczone? Prąd dociera do cewki rozrusznika?
Czy przypadkiem nie wysmarowałeś tam czegoś smarem? Tam ma chodzić na sucho.
Czasami spalenie tej cewki powoduje lewe zasilanie rozrusznika i finalnie jego destrukcję. KOnstrukcja stosowana w wielu silnikach.
Niskie ciśnienie paliwa niska kompresja zużyte świece cewki, zużyty rozrusznik.
Według Internetu w żadnym kraju nie jest używana taka kolorystyka w instalacjach. Za to jest wykorzystywana na łodziach jako zasilanie cewki przekaźnika rozrusznika ze stacyjki.
Elektromagnes sprawdzisz podłączając plus do cewki a minus do końcówki która zasila rozrusznik, wtedy sprawdzisz uzwojenie wciągające. Podłączając plus do cewki i minus do obudowy wciśnij rdzeń do końca, puszczając rdzeń sprawdzisz czy uzwojenie podtrzymujące działa.
Nic nie puści jak jest dobrze zrobione a te rozruszniki to bajeczka do roboty. Najlepiej cewki odkręcić i wyjąc ze stojana.
To coś jest namotane. W tych pojazdach z reguły jest zabezpieczenie. Rozrusznik jest załączany pośrednio przez przekaźnik. Sam przekaźnik może być załączany na dwa sposoby: - masą: plus z przewodu żółto zielonego do światła stop jest podłączony do jednego zacisku cewki, a rozrusznik załącza się z przycisku na kierownicy, który załącza masę na drugi...
A sama stacyjka? Może warto zacząć od najprostszego...
Na ohm nie sprawdzisz,multimetr musi mieć znaczek diody Dokładnie. Ale z nią jest problem bo zero dokumentacji do niej to jest dioda można by tak o niej powiedzieć /pełni ona rolę regulatora mocy , a także w momencie rozłączenia cewki startu rozrusznika, cewki start stop lub przekażnika podgrzewania świec zabezpiecza też układ elektryczny przed szpilkami...
schemacik bardzo pomocny, imlusatory można sprawdzić tak diodke święcą płączyć z opornikiem 1 kiloom i podłączyć zamiast cewki, wcisnąc rozrusznik powina świecić przerywanym światłem zgodnie z obrotami silnika
Sprawdź jak pisałem na przewodzie C ,po zadziałaniu przekaźnika musi być napięcie ,bo ten przewód dochodzi na zacisk cewki automatu rozrusznika.
Witam ponownie. Zdemontowałem filtr powietrza ale dalej mam problem. Czy możliwe, że to co zaznaczyłem czerwonym kółkiem to obudowa cewki rozrusznika? https://obrazki.elektroda.pl/6121992000_...
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
do cewki dochodzą 2 przewody w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem na jednym jest napięcie z cewki w magnecie +12V(tak wnioskuje po opisie) a na drugim ma się pojawiać impuls masy który jest podawany z modułu.
Wie ktoś może który kabelek przy stacyjce jest od cewki rozrusznika? problem jest taki, że jak trzymam stacyjke w pozycji rozruchu i w tym czasie podam +12 na na kabel który idzie od skrzynki bezpieczników do rozrusznika to odpali ale samo kręcenie stacyjką nic nie daje.
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Wada to to, że komputer może badać czy widzi obciążenie cewką rozrusznika i może generować błąd, choć wątpię. Niestety. Z dwóch powodów. 1. Oporność cewki przekaźnika na rozruszniku jest kontrolowana. Wystarczy, że oporność będzie inna i już pojawi się błąd i ryzyko, że silnika nie odpalisz. 2. Drut (cienki) który uruchamia rozrusznik jest jednocześnie...
Sprawdz w jakim stanie sa styki elekromagnesu. Jak po stuknięciu dziala, to pewnie wiesza sie szczotka w silniku. Sprawdz w jakim stanie sa szczotki i prowadnice szczotek - musza sie luzno przesuwac. Wyczysc b. drobym papierem komutator, sprawdz czy wirnik (komutator) nie ma bicia i luzu na tulejkach.
Autor tematu napisał "zamiast normalnego odłosu rozrusznika usłyszałem pyknięcie. Kontrolki się świecą także akumulator naładowany". Wniosek prosty, że przerwy nie ma bo słychać pyknięcie - najprawdopodobniej cewki rozrusznika. Czytaj ze zrozumieniem.
Witajcie. Rozmawiałem z poprzednim właścicielem (pierwszym) mojej Astry. Mówi, że dał mi wszystko co dostał z samochodem. Co rozumiecie pod pojęciem "karty" ? Może ja to mam tylko nie wiem czego naprawdę szukam. Po przeczytaniu Waszych sugestii myślę, że dla mnie będzie w tej chwili najprościej: 1. Zdemontować istniejący odbiornik pilota i zamontować...
mogę zastosować elektromagnes z rozrusznika ten co podciąga bendinks tam jest potężna siła uciągu Najciemniej jest pod latarnią ;) Elektromagnes w rozruszniku ma dwie cewki. Pierwsza, zasilana znacznie większym prądem niż druga, działa tylko przez ułamek sekundy potrzebny do zazębienia rozrusznika z wieńcem. Druga to cewka podtrzymująca. Jeżeli taki...
zdemontuj cewki podłącz świece na zewnątrz i zakręć rozrusznikiem, obserwój czy masz iskrę na świecach
Sprawdż cy jest napięcie na zasilaniu cewki WN wczasie pracy rozrusznika ,bo może uszkodzona kostka stacyjki.Jeśli tu w porządku to wypada,ze uszkodzony czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym.
zgasł podczas jazdy nie odpala cykanie cewki na rozruszniku gdy dotykam plusowy z rozrusznika kabel do masy powinno być zwarcie a się nie robi Sprawdź połączenie akumulatora z masą!
Ta podkładka pod górna śrubą to styk sterowania elektromagnesem. W aucie jest specjalna wtyczka a na stole możesz podać prąd w miejsce lutowania drutu cewki.
Albo rozrusznik albo instalacja.Możesz wyjąć rozrusznik do kontroli. Albo poprowadzić kabelek do przekaźnika lub samej cewki rozrusznika to se zobaczysz terminal 50 tak?
Nowe uszkodzenie w Nissanie z powodu wielokrotnego zalania blotem i woda rozrusznika nastapilo przegrzanie uzwojen cewki wyrzucajacej bendix.... lakier na uzwojeniu przybral czarny kolor i cewka odmowila dalszej wspolpracy ....odwinolem zwoje i nawinolem nowe o tej samej grubosci , niestety niewiem jak podlaczyc jeden koniec grubego uzwojenia czerwone...
Na rozrusznik dochodza 2 grube i jeden cieńki wzbudzenie cewki rozrusznika. Na 90% nie podłączyłeś przewodu zasilania alternatora przy rozruszniku. Na śrube M8 przewód. Sprawdziłeś żarówką czy masz zasilanie na śrubie M8 alternatora/??
To odepnij cienki od cewki elektromagnesu i sprawdź wtedy. Jeśli jeszcze rozrusznik rusza to jest sklejony elektromagnes. Jeśli nie, to źle podłączony przewód wzbudzający rozrusznik przy stacyjce.
Kabel do rozrusznika jest przerobiony na krótki. Po odpięciu kabla zasilającego od cewki (po odłączeniu zapłonu) rozrusznik kręci bezproblemowo. Akumulator 77 Ah.
Styk 30 to zawsze stały plus. Styk 15 ,tutaj ma się pojawiać plus po zapłonie(przekręcenie stacyjki w pozycję zapłon) Styk 50 to wyjście na rozrusznik bezpośrednio do cewki.
A podłącz sobie dodatkowy kabel do cewki rozrusznika i dotykaj do plusa akumulatora.Auto odpali. W Polsce chłopaki ogarną tak jak ma być.( tylko odpalaj na luzie)
Planowana instalacja ma być do cewki rozrusznika czy do samego rozrusznika :?: a może do samego zasilania pracy silnika. Jak ma być długość przewodów :?:
Do sprawdzenia układ wysokiego napięcia i rozrusznik, sławetne Delco daje powoli znać o sobie w a14let/l/r. Zaczął bym od świec potem rozrusznik i cewka, temat ciągnie się od 1.6 w astrach. Typowy objaw półobrotu wału rozrusznikiem zakłócony ecu szpilkami napięciami zasilaniu cewki lub głównym) klepiąc przepustnica i przez kilka(naście) sekund brak...
No właśnie tak czytam to forum i muszę zadać pytanie- jak najlepiej zrobić to odcięcie zapłonu i pompy paliwa? Czy do tego celu używacie jakichś zakupionych urządzeń? widziałem właśnie różne takie cuda na allegro, czy zrobić to poprostu: dwa kabelki, jakiś wyłącznik, schować to konkretnie i po wszystkim ??? proszę o radę :)???
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
Chce odkopać czy naprwiliscie tnie problem? Kazde auto jest inne, Najpierw sprawdz bezpieczniki w BSM pod maska bodajze 25A bedzie odpowiadal za cewke rozrusznika. Dodano po 37 Jak sprawdzisz bezpieczniki, sprobuj na krotko podac prad na zasilenie cewki rozrusznika.
Kolego jak sie auto zagrzeje i nie będziesz mógł odpalić to sprawdź kabel sygnałowy co idzie do cewki rozrusznika tam podejrzewam że będziesz miał dwie cewki . I Czy ta druga cewka też jest sprawna . Później przekopał bym kostkę stacyjki .
Mam to samo. Odpalanie na przycisk. Rozrusznik przestaje kręcić w momencie kiedy znika zasilanie cewki przekaźnika od rozrusznika. Pytanie dlaczego ecu zasila przekaźnik , kiedy silnik juz odpalił ?Czy znaleźliście rozwiązanie ?
osłona ma istotny wpływ na zywotnosc cewki rozrusznika-przerabiane załoz inna cewke i osłone
Skąd takie działania wszystko wymieniać? Stacyjkę można zewrzeć drutem styki startu, rozrusznik- można podać napięcie prosto do cewki wrzutowej. Po to aby sprawdzić czy działa. Jak się jest pod autem, to warto sprawdzić próbówką, czy dochodzi napięcie do cewki rozrusznika po przekręceniu stacyjki. Stawiam, że nie dochodzi.. Nie wiem, czy jest tam immo,...
więc nura pod samochód i sprawdzić czy w momencie startowania pojawia się prąd na kablu cewki elektromagnesu.
Szukam cewki znajdującej się nad rozrusznikiem.
Jest w skrzynce UPC koło akumulatora, mniej więcej po środku modułu jest 3 pinowe złącze z grubszymi kablami, środkowy to "50" do cewki elektromagnesu
Czyli jak? Dodano po 5 bo ja ogólnie mam ten silnik na podnośniku i tylko kabel do cewki z aparatu, jeszcze go nie odpalałem, bo dopiero co kupiłem, więc odpalam na krótko. Więc mam dać od akumulatora przez stacyjkę do cewki? Weź wyjaśnij dokładnie, co mam zrobić, żeby przez stacyjkę do cewki i od razu do rozrusznika.
O ile dobrze pamiętam, kabelek do cewki rozrusznika jest na wsuwkę, często się zdarza że wypadnie.
Cześć. Mam problem w quadzie, nowe wymienione części: cewka zapłonowa, iskrownik, rozrusznik. Nie wiem dlaczego nie ma iskry? Za odpowiedź dziękuję.
Sprawdź stan przewodu , który dochodzi do cewki rozrusznika. Jest to biały przewód , lubi się urwać. Sprawdź bezpieczniki pod maską - okolice akumulatora.
Sprewdź kabel klema "+" do rozrusznika, szczegolnie łączenie kabla w oczku przy cewce rozrusznika, podobnie z cewki do rozrusznika. Dalej szczotki czy nie starły się skośnie no i tylejki (luzy). Jeśli tu wszystko OK to wymień cewkę rozrusznika.
Sprawdż stan przewodu , który dochodzi do cewki rozrusznika. Jest to biały przewód , lubi się urwać.
Jak masz gdzieś w piwnicy stary telewizor albo monitor ze szklanym ekranem to wokół niego była pętla rozmagnesowująca czyli kilkadziesiąt zwojów drutu emaliowanego owinięte taśmą. Nada się też drut z cewki tzw. automatu od starego rozrusznika. Wystarczy wziąć .
Weź żarówkę taką od postoju, wyprostuj jej "wąsy" i wetknij w kostkę od cewki zapłonowej. Druga osoba kręci rozrusznikiem, a Ty patrz czy żarówka miga. Migać będzie bardzo słabo, ale powinna migać. Kompresję auto ma?
litery przy zacisku 44 to lewy i prawy, 15- tak jak 54 17- obwód świec żarowych, 50- zasilanie cewki rozrusznika
Ok, miejmy nadzieję, że to bedzie to i maluszek bedzie zabierał bez problemu po wymianie tego, a nie tak jak teraz zapali albo za 1 razem albo za 2,3 itd :D Czyli mam kupić elektromagnes do rozrusznika zgadza się czy to jest elektromagnes do cewki rozrusznika? :D
a bardzo przygasają kontrolki jeśli tak to będą brudne klemy przy akumulatorze lub nienaładowany bądź zepsuty rozrusznik jeśli jednak kontrolki nie przygasają to moze byc to wina zanieczyszczonej cewki rozrusznika(włącznika)
Jest problem z rozruchem po przekreceniu stacyjki nastepuje ciągłe pykanie w bendixie. Nie kręci rozrusznik, po załączeniu na krótko kręci. Po wymontowaniu rozrusznika stwierdziłem przepaloną koszulke przewodu łączącego cewki rozrusznika z bendixem. Nie rozbierałem rozrusznika.
Do uzwojenia.
To jest pełny schemat dlaczego nic nie wnosi ? rozwiązanie standardowo stosowane a amerykańskich wersjach motocykli w ktorych oswietlenia nie da sie wyłączyć , po prostu przekażnik podłączony do cewki rozrusznika ktory podczas uruchamiania silnika odłącza na chwile oswietlenie moto :)
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Nie napisałeś, czy pracuje cewka, czy za każdym razem słychać charakterystyczne "pykanie" Jeśli jest cicho, to może spadł przewód z cewki rozrusznika, bądź jest bardzo luźny.
A ruskie robili to jeszcze prościej... Było wyprowadzone napięcie zmienne z alternatora (przynajmniej tak oznaczone) następnie był prostownik i przekaźnik, który roziwerał obwód cewki rozrusznika w momencie, kiedy napięcie na wyjściu z alternatora osiągało odpowiednią wartość. Rozwiązanie to było skromniejsze od tu zaprezentowanego ale się sprawdzało....
Ze schematu jasno wynika wynika, że potencjalnie mógł zaistnieć taki przypadek sugerowany wcześniej: Przy spaleniu cewki rozrusznika przepalił się konkretnie bezpiecznik F23 20A znajdujący się w komorze silnika i opisany w instrukcji obsługi jako "Wyłącznik zapłonu". Z niego podawane jest napięcie na stacyjkę i dalej m.in. na cewkę rozrusznika. Więc...
Może być wina stacyjki ale nie koniecznie . Sprawdź czy dochodzi napięcie do cewki rozrusznika . Nie raz tam lubi zaśniedzieć i z tąd takie efekty . Druga sprawa to masa silnika z budą . Sprawdź tą plecionkę . :| Dodano po 3 Mogą też kończyć się szczotki .
Czarny-masa Biały-plus po zapłonie. Żółto jakiś tam-rozrusznik
Witam. W obwodzie cewki rozrusznika płyną dosyć duże prądy - ok. 10 do 15 amp. Jedno przecięcie w tym punkcie wystarczy. Można jeszcze odciąć zasilanie pompy paliwa lub zasilanie modułu zapłonowego. Marek
- 30 wejście zasilania do stacyjki + - wyjście 50 zasilanie ( wyjście do ładowania itp, jest wyjście napięcia + - 50b wyjście do rozrusznika ( podaje napięcie na cewkę rozrusznika ) + Stacyjka nie ma pinu do podłączenia - ( jedynie obudowa poprzez kontakt z karoserią ma )
Komutator. Stojan to dwie cewki wewnątrz obudowy rozrusznika. Wirnik to ten, co się kręci i napędza silnik. Jest jeszcze tzw. bendix - kółko zębate sprzęgające rozrusznik z kołem zmachowym i włącznik rozrusznika, czyli elektromagnes, który podaje napięcie z akumulatora do stojana i szczotek oraz popycha kółko zębate do koła zamachowego. Solidna konstrukcja...
Wygląda na to że jest tak jak piszesz: Patrząc na 1szy schemat (Battery, starter, alternator) rozrusznik jest zaznaczony litrą "B" ze złącza "50" wychodzi przewód "2,5 ro/sw" (2,5mm czerwono-czarny) na kostkę T10 czyli tą samą co na fotce (brązową). Według schematu jest to plus od stacyjki do cewki rozrusznika ;D Mam nadzieję że dobrze to odczytałem,...
.....Nawet nie pyknął bendixem, nie słyszałem żeby go wyrzucał w każdym razie........ Nie szczotki a stacyjka i droga od stacyjki do cewki rozrusznika łącznie z cewką. Trzeba to wszystko przedzwonić. Mam nadzieję, że ewentualne immo hula.
Sprawdź rozrusznik w trakcie awarii podając na niego plus do cewki, oraz czy na cewkę ze stacyjki przychodzi plus kiedy kluczyk jest w położeniu rozrusznika. Jeśli plus jest, należy naprawić rozrusznik, jeśli go nie ma, należy sprawdzić przekaźnik rozrusznika, okablowanie, oraz autoalarm. P.S. Popraw temat, w fordach nie było silników tdi tylko TDDI...
Rozrusznik sprawdzał na zimnym, czy na gorącym silniku, jak rozrusznik nie załapuje? Podłącz sobie do cewki rozrusznika woltomierz i sprawdź jakie napięcie jest przy rozruchu. Oczywiście, że kostka mogła się wypalić. Jeśli jest oryginalna od nowości...
Ten kabel masowy przy cewce rozrusznika jest zbędny. Cały rozrusznik jest masą.
Zapłon mam dc CDI moduł wymieniałem tylko nie wiem właśnie czy dobry kupiłem. I dlatego napisałem ten post (chodzi mi o regulator napięcia nie cewki pradowe) rozrusznik kreci ładnie wszystko git tylko nie ma iskry i napięcia na kablach do cewki wn i stator też jest git więc zostało jedynie moduł bo instalacja jest gitara więc został moduł
zwarcie cewki rozrusznika przełącznik cewki rozrusznika schemat cewki rozrusznika
pilot pioneer wzmacniacza schematy instrukcje serwisowe samsung excel ocena
grunding pilot selektol specjal
Canon Pixma iP7250 – demontaż głowicy drukującej krok po kroku Pompa CO Grundfos, Wilo – różne ciśnienie na biegach, wysokie ciśnienie 4,2 bar, brak przelewu