A termostat jakiejś dobrej firmy ?. Ja 2 razy wymieniałem. Na początek spróbuj przysłonić chłodnicę.
Zacząć należy od diagnostyki ,dla przykładu odczytu ciśnienia z czujników różnicy ciśnień jak i innych parametrów. A z wróżb to zapchany EGR (chłodnica)niskiego ciśnienia.
Nagminnie zdarzają się w nich nieszczelne chłodnice spalin.
Klima słabo chłodziła na postoju jeden wentylator wciągał zimne powietrze a drugi wentylator wpychał gorące powietrze z silnika w chłodnice
No tak chłodnica oleju.
To jest zawór klapy chłodnicy spalin.
Demontaż zderzaka pasa wraz z chłodnicami na bok i dojście jest bezproblemowe do roboty.
Jak zdejmiesz zderzak to sam zobaczysz.
Mam problem otóż potrzebuje kupić chłodnicę do mojego Audi A6 C5 2,5 TDI 150 koni 2000 rok automat (tiptronic) kombi Problem polega na tym, że na serwisach ogłoszeniowych występują różne rodzaje chłodnic do tych samochodów a ja nie wiem jaką kupić :/ Na allegro są do skrzyni manualnej różne daty produkcji aut, a ja boję się, że kupię złą. Chciałbym...
Do ecu. W google jest pinout.
Zasłoń chłodnice i będzie lepiej pozdrawiam
problemem okazał się walniety termostat w Audi... przez co nie puszczał wody na chłodnice wiec auto nie widziało gorącego i nie włączało wentylatorów
W A4 jest przed chłodnicą klimatyzacji.Tu też powinien być.
Masz chłodnicę czy już ktoś się jej pozbył po dzwonie.
moze cos chłodnica szfankuje tak samo kiedys mailem.
Czy ten model ma dwa biegi wentylatora chłodnic? Jeśli tak, to jak realizowany jest pierwszy bieg? - rezystor czy regulator elektroniczny?
Przyczyna została znaleziona wtryski były dobre jak moje stare tak jak i nowe problem tkwi w nowym EGR jest nieszczelny na łączeniu z chłodnicą. Po zaślepieniu dolotu spalin do EGR samochód normalnie jeździ.
Wygląda na uszkodzenie ośki klapki chłodnicy spalin, co jest dość częstą usterką w tego typu chłodnicach. Do puki nie śmierdzi spalinami w kabinie, nie ma co panikować.
Opisany jako wentylator chłodnicy.
A czy awaria czujnika temperatury oleju może powodować ciągłą pracę wentylatora chłodnicy?
To jest nagrzewnica a nie chłodnica klimy. Nissens 70233 ma wymiary rdzenia 297x143
sprawdzić pompę wody i drożność chłodnicy.
Witam, Dopadł mnie właśnie błąd P2002 w silniku DETA z przebiegiem 142 tys. Myślałem nad czyszczeniem, ale widzę, że to nie lada wyzwanie. Zastanawiam się nad nowym zamiennikiem od NRF, bo jest za rozsądne pieniądze, a sam element nie jest jakoś skomplikowany i nie ma żadnych elementów mechanicznych. Nie znalazłem żadnych opinii na temat chłodnic spalin...
Sprawdź moduł wentylatora chłodnicy i wiązkę przewodów.
I czy skrzynia z 2.5tdi podejdzie i będzie pasowała do silnika 1.8t ? A skąd , kupujesz silnik ze skrzynią, półosiami i chyba piastami kół i całym osprzętem silnika , wiązkami i komputerem, do tego bak i przewody paliwowe. Spawanie przewodów klimatyzacji i albo chłodnice kompletne. Swapy to najdroższe modyfikacje aut.
Jedno i drugie. Zaczynasz o najtańszego czyli wymiennika ciepła.
Czy turbina która trzyma ciśnienie i osiąga zadane ciśnienie może brać duze ilości oleju ? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Jeśli tyrbina ma uszkodzony wirnik, to nie będzie ładować ciśnienia ale nie zawsze w parze idzie uszkodzenie uszczelniaczy, ale odwrotnie zdarza się to często, że turbina pracuje jak trzeba ale uszczelniacz pomiędzy smarowaniem...
Koledzy co do pompy wody to przeszło mi to przez myśl natomiast nagrzewnica na chłopski rozum rozum odpada, jak by była zapchana to nie wychładzała by silnika. Jak z chłodnicą jak jest nie ma przepływu to silnik się "gotuję"
Witam. Proszę o podpowiedź co mogę podstawić za tranzystor BUK 754R040C. Tranzystor ten steruje wentylatorami chłodnicy w audi A6.
Przy normalnej jeździe 100-110 stopni. "Przekroczenie jej obliguje do zwolnienia jazdy" -to cytat z jakieś książki. Może chłodnica oleju uszkodzona, zapchana lub jej brak. A może sam czujnik kłamie.
To masz starsza wersję Te dwa to są zasilające z przekaźników i to są 1 i 2 bieg przez oporniki jest jeszcze 3 przekaźnik 3 biegu Klima załącza przekaźnik nr 2 sygnał idzie ze sterownika z D16 kolor brązowo/biały Sprawdz tez czujnik temp. jak chłodnica jes gorąca a wentylator nie załącza
Czy tam aby wentylatory nie powinny chodzić zawsze razem? Wentylatory nie włączą się czasem powyżej 105 stopni?
Cztery piny. Czujnik jest wkrecony w chłodnice klimatyzacji od strony pasażera. Z tego co wiem to 2 piny są zasilające i 2 sygnałowe.
Do modułu wchodzą cztery przewody dwa zasilania i dwie masy
Witam Pytanie się tyczy skraplacza klimatyzacji w audi a6 c4. Rozszczelniła mi się chłodnica klimatyzacji wiec ją wymieniłem ale moim błędem było że nie zwróciłem uwagi który czujnik ma być gdzie wkręcony: przy demontażu odniosłem wrażenie że są innej średnicy. Pytanko gdzie który powinien być załączam zdjęcie jak są. Drugie pytanko tyczy się skrzyni...
Na seryjnych gratach za dużo się nie da wycisnąć z 2,5 TDI. Ma stare 8-bitowe ECU, tam trzeba kości z ECU wyjmować i programatorem na stole przepychać program, więc nie daje się łatwo stroić. Za to były kiedyś na forum klubu Audi A6 C4 sprzedawane tzw. kości gotowce. Silnik AAT 2,5 miał większą turbinę KKK16, ale wtryski miał 195. Co dawało 115 koni....
Tak, bo duży steruje obydwoma.
Już byłem w serwisie i problem jest taki że jeden pan zawsze mi podawał numery a teraz jest nowy i nie chce podawać numerów i nie da się z nim rozmawiać na ten temat... Dzięki bardzo kolego za pomoc. Niestety numer osuszacza ktory podałeś to numer chłodnicy klimy.
Witam. Mam problem w moim audi a6 c6 2.4 Nabiłem klime, pokazuje za duże Ciśnienie od temperatury, nie załączał się wentylator który chlodzi chłodnice, spalił się silnik, założyłem nowy z nowym modułem z używanego auta i dalej jest problem dziala na "krótko" brak prądu na wejściowym przewodzie. Sprawdziłem chyba wszystkie bezpieczniki. Ktoś miał może...
Pewnie jesteś zdziwiony ale jadąc pod górę silnik pracował pod większym obciążeniem.Tylko mnie się wydaje że masz problem z czujnikiem temperatury bo powinien się załączyć wentylator i zbić temperaturę ok.85 do 90 stopni.Dodatkowo sprawdz czy masz drożną chłodnicę bo jak jest zamulona to brak jest chłodzenia oraz pompę wody.Pozdrawiam
Witam mam podobny problem,obecnie przy temp.-10st. trudno mojego AEL-a zagrzać,po dłuższej jezdzie ok.15 km.osiąga temp.90st. ale jak się zatrzymam to po minucie spada temp. na 60st..Ogrzewanie jakoś tam grzeje górny wąż chłodnicy gorący ale tylko na 2/3 długości przy wejściu do chłodnicy zimny chłodnica zimna wąż dolny przy termostacie letni a dalej...
W tym samochodzie aby wymienić termostat trzeba zdemontować lampy, zderzak, belkę zderzaka, wzmocnienie czołowe,chłodnice, paski napędu osprzętu, w zasadzie to kpl rozrząd. Jeśli nie czujesz się na siłach, to lepiej się za to nie bierz
Witam ponownie! Niestety, wymieniona opornica nic nie dała. Co zaobserwowałem: 1. Bezpiecznik topi się nawet po tym, jak odłączyłem dmuchawę :( 2. Dmuchawa pracuje normalnie na nowym bezpieczniku, niezależnie od biegów. Trwa to zwykle z 10 sec i z gniazda bezpiecznika zaczyna wydobywać się dym, by po chwili stopić na jednolitą masę ten bezpiecznik....
żadna "bzdura " kolego T-5 :idea: ,czytaj uważnie kolegę olszew.daras ,wyrażnie pisze ,że silnik zgasł po 10 s :idea::D ,musisz jedno wiedzieć ,że po złożeniu turbinki kolega silnik odpalił i ten silnik mu pracował aż do momentu nagrzania się , w momęcie gdy silnik nagrzał się nastopił samo zapłon resztek oleju,dlaczego ,bo resztki oleju z interkulera...
Witam Zakupiłem komplet silnika ze skrzynią biegów oraz całym osprzętem (komputerem itp do SWAPA) z A4 B5 2.6 V6 Na silnik z A6 C5 2.8 V6 Ostatnio gadałem z kolegą i powiedział mi że ten silnik wogulę nie wejdzie do A4 B5 Sedan od Audi I że nie będzie możliwości umocowania i podpięcia tego silnika bez poważnych przeróbek Mam pytanie czy robił ktoś kiedyś...
W jej elektronice jest zablokowana możliwość podania dużej dawki. A gdzież tam. Żeby elektronika mogła ta dużą dawkę "podać", to mechanika - czyli sekcja tłocząca wysokiego ciśnienia musi ją wpierw przygotować - tu jest jedno ograniczenie. Drugie - ilość powietrza podawanego do silnika pod ciśnieniem - oryginalna sprężarka ma ograniczoną wydajność,...
Cześć. Chcę odpalić dwa piece "na stole" w celu zrobienia z nich ogrzewania do garażu (chłodnica samochodowa z Audi A6 2.5 TDI + wentylator oryginalny). Schemat całego obiegu jest już narysowany, pozostała mi kwestia odpalenia pieców. Posiadam dwa piece Webasto Thermo Top. Jeden to benzynowy Thermo Top E (nie znam pochodzenia pieca) a drugi to diesla...
w jakim czasie wskakuje taka temp? jeśli spuszczałeś płyn i z powrotem napełnialeś to będzie zapowietrzony układ czy nie ubywa Ci płynu? jak ubywa to uszczelka pod głowicą do wymiany Włączam silnik, i od razu pokazuje mi temp. 120 C. I tak cały czas po godz. pracy chłodnica jest ciepła, jest obieg po całym samochodzie, Odpowietrzyłem układ, i nie ubywa...
Witam. Może ktoś podpowie - założyłem kilka dni temu intercooler w Audi a6 2.5 tdi 2001. Co prawda używany ale cały i wyglądał ok. Mam wrażenie a raczej jestem pewny, że się wygina w stronę chłodnicy. Co może być przyczyną?
W wywiadzie z klientem wyszło, że auto miało awarię przewodu olejowego skrzynia-chłodnica i przejechało parę kilometrów zanim połapał się co jest co. Następnie laweta i do zakładu specjalistycznego gdzie naprawiono wyciek i uzupełniono olej. Dopiero po czasie skrzynia zaczęła wyć.
Witam. Znalazłem cos takiego o numerze 732361 VALEO. Stosowana w AUDI A4 (8D2, 8D5), A6 (4B) PASSAT (3B3): po 2000 r. to: 1,6 1,8T20V 2,0 2,3V5 1,9TDI 2,0TDI
I tu sie kolege myli ponieważ do początku 97r czyli C4 były silniki piecio cylindrowe rzedowe gdie termostat jest z boku z normalnym do niego dojsciem a ty piszesz o 2.5tdi V6 gdzie faktycznie trzeba wykopać zderzak i chłodnice i przy odrobinie sprytu da sie wymienic bez zdejmowania paska rozrządu Pozdrawiam
Witam posiadam audi A6 c5 2005 rok 1.9 tdi . mój problem to klimatyzacja nabiłem gaz do niej ale układ był nie szczelny mechanik powiedział że chłodnica jest dziurawa więc ją wymieniłem, byłem wczoraj nabić ją znowu teraz jest wszystko szczelne ale klima nie działa i niewiedzą dla czego . kontrolka ekon cały czas się pali i nie mogę jej wyłączyć,gdzie...
Witam zanabyłem audi jak w temacie z uszkodzonym silnikiem. Problem polega na tym, że auto podobno się grzało.Wymieniłem chłodnicę bo stara była nieszczelna, zmieniłem olej, filtr itd. Przed zmianą oleju zalałem płukankę do starego oleju, zleciał straszny syf. Filtr aż pordzewiały znaczy się poprzedni właściciel nie zmieniał oleju zbyt często. Po wymianie...
mam audi a6 jadąc kiedyś ok. 1 tygodnia temu zagotował się płyn i został wyrzucony. myślałem że to wina termostatu, zresztą wyczytałem to też na forum. wymieniłem go, ale jest dalej to samo. do rozgrzania silnika jest wszystko dobrze, ale gdy silnik zagrzeje się cały razem z chłodnicą, tworzy się ciśnienie w układzie, zapowietrza się cały, przestaje...
Witam, mam problem z klimatyzacją, głupieję już od tego. Sprężarka nowa, chłodnica nowa, czujnik ciśnienia nowy a cały czas pokazuje jego błąd, kable sprawdzone, prąd dochodzi, podmieniałem nawet klimatronik żeby sprawdzić, dalej ten sam błąd zwarcie z masą nie chce nawet ruszyć. Czynnik nabity, klima szczelna, bezpieczniki również sprawdzone, wentylator...
czujnik nie ma nic do tego, raczej termostat. U mnie też było kiepsko z temperaturą to na szybkiego założyłem tekturę na 3/4 chłodnicy i łapie 90
Cześć Niestety opadają mi ręce ze względu na poświęcony czas i koszty nad moim audi a6 c7 3.0 tdi 2013r. Problem jest bardzo ciekawy, i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi i rozwiązania problemu, po konsultacji w kilku dobrych warsztatach nadal nic... Samochód po 15 minutach jazdy traci ciepłe powietrze z nawiewów + węże od układu chłodzenia są twarde...
Witam potrzebował bym schemat elektryczny tego Audi. Potrzebuję znaleźć który przekaźnik jest odpowiedzialny za sterowanie wentylatorem chłodnicy, ponieważ ciągle mi się włącza.
Samochód zrobiony przód był cały rozebrany zderzak pas lampy chłodnice....alternator wyjęty włożony jest nowy przód złożony robota kosztowała mnie 200zl. Nie wiem czemu tamten mechanik powiedział ze bierze 500zl za rozebranie samego przodu jak w takich samochodach wymiana rozrządu kosztuje około 200 250zl i i tez trzeba rozbierać cały przód. Mechanik...
Audi A6 C5 1.8t 150km quattro Avant Witam mam problem tego typu że auto się grzeje do 100-110 stopni. -ogrzewanie działa -płyn gdzieś znika przejrzałem układ nie widzę wycieków -termostat wymieniałem w tamtym roku może już padł -nie widać ruchu płynu w zbiorniku -chłodnica zimna, wąż u góry zimny na dole nie mam jak sprawdzić trzeba by kanał -pod korkiem...
Czy po włączeniu klimy chodzi wentylator?Jeżeli nie to z z czujnika ciśnienia zdejmij wtyczkę zmostkuj brązowy i czerwono biały wentylator powinien się załączyć.Jeżeli tak to albo brak gazu,albo uszkodzony czujnik. Czujnik znajduje się na chłodnicy po prawej stronie.
Płyn w nagrzewnicy to ten sam co w chłodnicy a regulacja ogrzewania jest na zaworze.
Witam. Znowu proszę o pomoc. W moim audi normalnie cuda. Objawy to brak ogrzewania, cały czas zimna chłodnica, cały czas zapowietrza się układ i płyn wywala zbiorniczkiem wyrównawczym. Chyba do nagrzewnicy nie podaje płynu i dlatego nie ma ogrzewania. dzisiaj wymieniłem termostat i nagrzewnica sprawdzona i odkamieniona. Dodam że rok temu wymieniłem...
Skoro uszczelka była wymieniona i głowica splanowana to może być - chłodnica, nagrzewnica, pompa wody, pęknięta głowica, pęknięty blok... skoro dymi na biało to można zawęzić do uszczelki lub pęknięcia głowicy/bloku, choć może dymić na LPG... kto do takiego auta zakłada instalację mieszalnikową?!? Chyba, że jednak masz wtryski tylko mylisz mieszalnik...
witam, mam podobny problem z mojaaudi a6 . Nie wiem co jej jest. Jest to A6 z 2002 roczku 1,9 tdi 130 km. Czujnik temperatury wody cały czas do tej poryz pokazywał 92 stopnie (mam jaz 5 lat i nigdy nie było wiecej) a tu nagle wczoraj pokazuje 100 stopni. Temperatura raz wynosi 90 a raz sto i tak sobie skacze czasem. No nie pokoi mnie to tym bardziej...
Ok.Teraz wiemy że coś już było robione.Jeśli chodzi o zawór N75 jest ciężki dostęp.Jednak zderzaka demontować nie potrzeba,to i tak nic nie pomoże bo zostanie pas przedni z chłodnicą i skraplaczem.Tak wiec płaski kluczyk w rękę i odkręcić N75.Przepływomierz elektrycznie sprawdzony.W logach wyjdzie reszta odnośnie przepływki.Zajmij się podmianą narazie...
Audi A6 1998 1,9 tdi. W czasie hamowania autem słychać tykanie przekaźnika i załączanie elektrycznego wentylatora chłodnicy. Ktoś męczył podobny temat, instalacja w okolicy przekaźnika wygląda na sprawną.
1. W głowicy wkręcony. 2. G 171 W okolicy zderzaka, przed chłodnicą oleju i cieczy. . 3. Taki "cycek" w kratce nawiewu na przednią szybę. Dodano po 5 Jeśli wszystkie 3 błędy na raz się pojawiły to szukałbym w wiązce przy sterowniku climatronic.
Witam wszystkich forumowiczów. Nie mogłem nigdzie znaleźć tematu pasującego do mojej sytuacji więc postanowiłem założyć nowy. Sprawa wygląda tak: na dniach zabieram się za swap. Posiadam Audi 80 b4 sedan z 1993 z zajechanym silnikiem 2.0 ABT. Wersja z elektrycznymi lusterkami, szyberdachem, centralką bez klimy. Postanowiłem kupić całe auto na przeszczep...
Dzień dobry, mam problem z Audi A6 C7 2.0 TDI 190 KM CNHA. DPF się długo wypala, do 2 godzin, po czym wyskakuje kontrolka awaria filtra cząstek stałych, zajrzyj do podręcznika. Wymieniłem chłodnicę spalin wraz z EGR, próbując wypalić DPF komputerem diagnostycznym również się nie chce wypalić, przerywa procedurę. Jedno mnie zastanawia: mam temperaturę...
zgaslo i nie chce odpalic Odczytałeś błędy, parametry bieżące, itp.... ?
Wymieniane cos bylo z mmi po tym wypadku ? Auto było lekko uszkodzone, wymienione zostały: zderzak, błotnik i chłodnice zero klepania zero malowania. Tak naprawdę nie wiadomo czy pokrętło działało przed wypadkiem, ponieważ auto było sprowadzone w takim stanie. W tej chwili auto jeździ i wstawiona jest inna konsola, różnią się jednym przyciskiem. Na...
niestety nie dysponuję takim młotkiem, mój warsztacik dopiero nabiera rozpędu.. spróbuję to zrobić w takim razie klasycznie Dodano po 4 kosz shell wyszedł... wsadziłem gruby imbus po skosie w te dziurki i od drugiej strony drugi pręt.. puknąłem 2 razy młotkiem i wyskoczyło :) tak jak myślałem łożysko kompletnie przemielone... niestety Romuald-f nie...
tylko który?pewnie chodzi ci o ten na chłodnicy klimy - załacznik................ pozdro rox.........
kolego masz nie oryginalny panel klimatronika, tzn z innego pojazdu . a to znaczy że posiadasz aktywne CP A skąd to Kolega wyczytał? Proponuję na próbę odłączyć czujnik ciśnienia klimatyzacji( ten w okolicach góry chłodnicy klimatyzacji). Uszkodzony potrafi nieźle zamieszać.
Tak czułem, dzięki wielkie ;)
witam, układ dolotowy to cały układ powietrza czyli, filtr ,turbina, intercooler(brrr chłodnica powietrza doładownego) kolektory ssace, zawórERG to takie ustroistwo które częśc spalin cofa do dolotu by dopalić te spaliny i zmniejszyć emisje tlenków azotu, hehee b.mądrze brzmi, kup sobie dobre rękawiczki gumowe nitro rozpuszczalnik, czteropak piwka,...
Czyli mowa chyba o tej dużej przepustnicy przed coolerem. Podczas czyszczenia na stole chodziła płynnie i nic się nie przycinało (równomierny, stosunkowo mocny opór). Co do reszty pyt to mam stary kabelek (bez CAN), który nie ogarnia tego auta, ale gdy wcześniej znajomy sprawdzał to był tylko błąd odnośnie EGR (i check na liczniku), który już wyeliminowałem...
Witam więc tak chciałbym zapytać czy miał ktoś już może taki problem i wie jak go rozwiązać: Miesiąc temu auto zaczęło drżeć okazało się ze uszkodziła mi się chłodnica i do skrzyni biegów dostał się płyn chłodniczy. Skrzynia została zregenerowana, zregenerowane sprzęgło. Auto działało 1 dzień bez zrzutu po czym wystąpiło stukanie w chwili zmiany biegu...
będę wymieniać w Audi A6 2.5TDI 8Z0 820 535 . czujnik jest dwupinowy i usytuowany jest pomiędzy zderzakiem a chłodnicą. czujnik: http://img822.imageshack.us/img822/4478/... teraz pojawia się moje pytanie: czy czujnik można dowolnie podłączyć do przewodów z racji, iż w AFB montowany jest fabrycznie czujnik zalany żywicą z długim przewodem,...
gdzie ją połączyć ? a zielona dwupinowa to zielony czujnik przy chłodnicy, czy na dole za kratką?
Witam wszystkich,problem polega na tym że przy odpaleniu silnika nie kręci się rolka od pompy wody,podejrzewam że padła pompa wody(mogła się zatrzeć bo montowałem chłodnice używaną i mogła być walnięta). Teraz moje pytanie jak wygląda wymiana w tym silniku pompy wody,nigdzie na internecie nie znalazłem potrzebnych informacji,pierwsza jest taka czy przy...
Witam poratuje ktoś gdzie znajduje sie czujnik ? Normalnie powinien być na wyjsciu z chłodnicy a tu go nie ma.
może załącznik na chłodnicy wentylatora uszkodzony ,może przewody zwarte, albo przekaźnik sklejony!!!! pozdro rox.........
Ja nie mam żadnej autoryzacji, nie naprawię Tobie tej skrzyni bo ja tylko dla siebie swoja naprawiałem. Co do autoryzacji to mogę tylko napisać ze autoryzowany serwis nie chciał się podjąć naprawy bo stwierdzili że albo nowa albo tą dadzą do zewnętrznej firmy i ona to zrobi. A więc wolałem sobie sam naprawić. W tej skrzyni jest parę mściwych elementów...
Witam. Problem polega na tym że wszystko działa jak należy do momentu włączenia klimatyzacji. Zaczyna działać i sprężarka klimatyzacji wentylator nawiewu i wentylator chłodnicy. Po chwili przepala się bezpiecznik nr 25 (od klimatyzacji) przestaje działać sprężarka i wentylator nawiewu, wentylator chłodnicy raz się załącza i wyłącza tak w koło. Sprawdziłem...
Miałem problem tylko z odpalaniem, w trakcie jazdy mi nie gasł :) U mnie był przyczyną czujnik temperatury płynu, który znajduje się pod wlotem do przepustnicy (a drugi jest koło chłodnicy) i problem zniknął na dobre :) Dzięki za odpowiedź, Pozdrawiam :)
wentylator chlodnicy! no no od tego jest visco wentylator chlodnicy pracuje tylko przy załączonej klimie a może tak od podstaw zacząć i sprawdzić termostat Przy włączonej klimie, to się włącza wentylator na skraplaczu, a nie na chłodnicy, jeżeli już (no chyba że jest to jeden i ten sam wentylator) Jeżeli termostat jest niesprawny, to się nie otwiera,...
osobiście jeżdżę xantia z 94 roku już 7 rok, w środku wygląda jak nowy, nic nie urwane nic nie rozerwane tylko kierownica nie wytrzymała próby czasu ale nadal jest oryginalna i tylko na niej widać niewielkie zużycie, natomiast na liczniku będzie przekręcone 300tysiecy kilometrów, silnik ma caly czas syntetyk i fabryczna kompresje od nowosci nic nie...
Witam, chciałbym odświeżyć temat. Ostatnio postanowiłem wymienić chłodnicę klimy i po założeniu i naładowaniu okazało się że elektrycznie nie załącza się klima , na panelu wszystko ok, działają wszystkie przyciski. Mechanik od klimy wypiął kostkę od czujnika i klima zaczęła chodzić. Jak zapinał z powrotem to nie działa . Teraz jeżdżę z wypięta kostką...
Dawno nie widziałem C4 ale w grupie vw raczej niemożliwe. Serwisowy zawór LP /a raczej adapter/ podobno można wkręcić po wykręceniu czujnika niskiego poziomu czynnika przed parownikiem. Ale fabrycznie zainstalowanego brak. Oglądając ostatkiem sił i nerwów jak przebiegają rurki zauważyłem zawinięty w "świński ogon" odcinek elastyczny rurki pomiędzy...
witam, Panowie normalna cena dla zakładów to około 180zł za 29 zł to chyba popłuczyny z baniaka hehehe, troszkę napisze o sobie , pracuje w tym zawodzie od 1973 roku, nieskromnie może ale troszku szkół pokończył w tej materii , popisał na temat zasilania wtryskowego i diesli ,i benzyną zasilanych silników , sam eksploatowałem sam, WV wariant na full...
... Jesteś takim znawcą ów modelu i przesiedziałeś pewnie też kilka chwil jak na elektrodzie na forum bmw i nie znalazłeś problemu z taśmą od klimatronika ???- o tym wiedzą wszyscy że trzeba ją na kuć igłą w celu poprawy przepływu sygnału, o jeżeli nie da to pożądanego efektu musimy wymienić ... Ja nie chce się kłócić, ale wprowadzasz ludzi w błąd....
Korek znajdziesz ( taki niebieski ) za prawą dolną kratką zderzaka. Zdejmiesz tą kratkę od razu zobaczysz ten korek. Uważaj tylko jak będziesz go odkręcał nie próbuj wykręcać do końca bo trzyma go mała zawleczka ( też niebieska ) która siedzi bardziej z tyłu. Odkręć korek pojemnika na płyn jeśli silnik jest ciepły, woda sama zleci. Jak motorek zimny...
Plastikowy kruciec wodny do wymiany. Wpisz sobie w szukajkę,, wymiana krućca wodnego 1,8T VW
Kolego jeżeli po kilku minutach pracy silnika oba węże z chłodnicy są ciepłe, to znaczy że termostat nie trzyma. Termostat jest w kominku wkręconym do bloku silnika.
I tu masz rację. Tak powinno być. Nawet starsza wersja tej maszyny ze sławnym 2,5 R5 miała ten problem. Silnik jest na tyle sprawny ze grzeje się niemiłosiernie długo ale potem jako tako trzyma te temperaturę. Te dwie rzeczy do przejrzenia. Działanie chłodnicy oraz termostat. Co do termostatu to mówią "tylko oryginał".
Najlepsze miejsce na reduktor w tym aucie jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym na podłużnicy, a woda z chłodnicy oleju pod filtrem, na nagrzanie reduktora do 45 stopni potrzeba około 800 do 1000 metrów jazdy.
Podaj dokładne dane obu aut z kodami silników. Wg moich schematów oba wentylatory w A6 sterowane są elektrycznie (silnik AJK - może tu jest błąd?) poprzez przełącznik termiczny na chłodnicy i sterownik wentylatorów.
chłodnica polonez polonez chłodnica uszkodzona chłodnica niedrożna chłodnica
chrysler diagnostyka zacisk hamulcowy ręczny 10w40 bierze
zmywarka bosch czyszczenie płaszcza zmywarka bosch czyszczenie płaszcza
Wyciek płynu chłodzącego spod wymiennika ciepła - przyczyny i rozwiązania Instalacja komputera w rowerku stacjonarnym Jolt - krok po kroku