Witam, mam pytanie. Mam możliwość kupna auta, właściciel twierdzi, że uszkodzona jest chłodniczka oleju, a nie uszczelka pod głowicą. Jak to rozróżnić, jak to sprawdzić?
albo chłodniczka oleju albo uszczelka pod głownie stawiam na obsady wtryskiwaczy
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
czy moze być to przez chłodniczke oleju czy razej uszczelka plus głowica do roboty Jeśli by to była chłodniczka oleju to raczej nie kopci na biało. Obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Wymieniona pompa wody, uszczelka chłodnicy oleju, chłodniczka przepłukana (drożna), nagrzewnica przepłukana (drożna), wymieniony termostat, dalej słabo grzeje. Na obrotach jest ok na wolnych słabo.
olej pojawia się pomiędzy turbiną, a intercoolerem, tam nie ma odmy, przewód odmy jest przed turbem olej idzie z turbo bo przed nim rura jest czysta auto obecnie stoi w trasie, w płynie chłodzenia pojawiło się od groma emulsji i ciśnienie, olej czyściutki, prawdopodobnie turbo cieknie bo pozapychane tą emulsją są odmy... chłodniczka oleju, czy uszczelka...
Może być uszczelka lub pęknięta chłodniczka wymiana prosta.
Też możesz zobaczyć czy masz chłodnice pod lewa strona zderzaka to wtedy na pewno uszczelka.Jak nie masz tej chłodnicy to albo chłodniczka oleju co kolega wyżej pisał albo uszczelka.
1. usczelka pod glowico 2. glowica 3. autok dlugo stalo
Miałem kiedyś przypadek z Scanią 500 V8 olej mieszał się z płynem pomimo wymiany oringów uszczelki i chłodniczki. Przyczyną okazała się pokrywa chłodnicy oleju, prawdopodobnie ktoś prędzej wymieniając uszczelki za mocno dokręcił śruby i wypaczyła się powierzchnia pokrywy . Wymiana na nową oryginalną pokrywę rozwiązała problem.
No to albo pękła chłodniczka albo wywaliło uszczelkę pod nią albo pod filtrem. Co mało prawdopodobne. Nie ma tam żadnego węża którym płynie olej. NIe wymienił ci ktoś oleju ostatnio?
Sama chłodniczka może ciec.
Uszczelka pod głowicą.
Albo uszczelka albo chłodnica oleju. Zmostkuj węże od chłodnicy oleju te od płynu chłodniczego i sie upewnisz czy uszczelka czy chłodnica oleju.Nie zapomnij wypłukać układu chłodzenia. Ja to robie po swojemu zaraz rozpocznie sie raban ale dla mnie to najlepszy sposób. Wymontuj termostat i nalej oleju napedowego i zapal silnik zagrzej do 60-70 stopni...
Pewnie uszczelka głowicy albo chłodniczka oleju
O ile pamiętam to odkręcasz chłodniczkę i wyleci tyle co w przewodach, jak masz zaciski do węży to nie trzeba nawet spuszczać płynu
czyli co uszkodzona uszczelka pod głowicą czy głowica a może jednak ta chłodniczka oleju? a skąd to kto może wiedzieć ? wywal na chwilę chłodnicę oleju i zmostkuj przewody wodne co tam wchodzą. potem wyczyść obieg wody i zobacz czy to samo się dzieje. Jak się nie dzieje to tak zostaw a jak się dzieje to uszczelka. Masz tu rozwiązanie tańsze i sam sobie...
Cześć. W chevrolet cruze 1,8 puściła mi chłodniczka oleju -w zbiorniczku na płyn jest trochę oleju. Wymieniłem uszczelki i będę skręcał już wszystko razem. Muszę wlać nowy płyn do chłodnicy i jak się to wszystko przepłucze to chciałbym ponownie wymienić płyn na czysty. Znalazłem że producent zaleca płyn GM Dex-Cool (red). Ponieważ jest drogi to czy...
No ma pare bolączek ten motor. Grzybek w kolektorze ssącym, turbo w kolektorze wydechowym, odma w pokrywie zaworów, uszczelka pod chłodniczką oleju ....
Jeżeli w zbiorniczku pojawił się olej, ubywa oleju, uszczelka pod głowicą nie przepuszcza nic do komory spalania, olej też czysty to padła chłodniczka oleju czy może słynne oringi na obsadach wtryskiwaczy? Wcześniej płyn chłodniczy ubywał ok 1L na 1000km, teraz ciężko to stwierdzić bo jest mega syf jak czarny kisiel...
wymieniona chłodnica oleju zamiennik plus uszczelki pokrywy zaworów
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Do sprawdzenia uszczelka pod chłodnicą oleju jak i sama chłodnica. Chłodniczka jest nowa.
Spaliny w układzie napisałeś.Może być uszczelka może być np chłodnica egr.A nawet pęknięta głowica kto to wie?Olej w układzie może być chłodniczka oleju i prawie na 90 procent uszczelniacze w głowicy.
Niedokręcony filt albo uszczelka chłodnicy oleju.
Sprawa załatwiona. Uszczelki na chłodnicy oleju.
Czy w chłodnicy nie "zostawiłeś" czegoś - szmatka itp. Czy nie przybywa oleju w silniku, czy (w najgorszym przypadku) nie "pryska" z wydechu (uszkodzona uszczelka). Sprawdź też odpowietrzenie chłodnicy (rurka obok korka). Zmień korek chłodnicy.
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
Jescze chce wymontowac chłodnice oleju i zobaczyc jak wyglądaja kanały wodne na dole . To nie będzie miało nic wspólnego z bomblowaniem ale sprawdzić można. Pamiętaj by na uszczelkę nie " nawalić " tony silikonu ( a często ludzie tak robią) bo po pewnym czasie będziesz miał spore problemy. Proponuję założyć przy okazji pokrywę chłodnicy oleju nowego...
Witam mam o to problem od jakiegoś czasu auto zaczęło dymi na bialo po wstępnych oględzinach okazało się ze wszystkie przewody układu chłodzenia są całe (gumy) Nie jest to też uszczelka pod głowicą ponieważ po badaniu Co2 w ukladzie chłodzenia nie stwierdzono obecności spalin.pod korkiem oleju nalot niczym majonez. GDZIE szukać rozwiązania bo nie mam...
Cześć. Jeśli masz wyciek z otworów w bloku , to do wymiany dolne oringi tuleji. Dodatkowo płyn może ale nie musi przechodzić do oleju. Tam jest tylko 2 oringi na tuleję. Jeśli puszcza górny oring to płyn wycieka z pod głowic, jeśli puszcza dolny to cieknie z otworów kontrolnych w bloku. Ropa w oleju to oznacza uszkodzone łuski obsady pompo-wtryskiwaczy...
Witam potrzebuje podpowiedzi gdzie jeszcze może dostawać sie olej do układu chłodzenia wymieniłem juz dość dużo np. podstawa to uszczelki pod chłodniczką oleju to jako pierwsze ponadto uszczelkę pod pompą wody uszczelka pod pokrywą rozrządu w serwisie wymienione zostały oringi na retardeże i uszczelniacze w skrzyni biegów i chłodnica retardera fakt...
Witam ponownie. Dziękuję za podpowiedzi bo naprawdę dużo mi pomogły. Paru mechaników chciało mi wymienić uszczelkę pod głowicą i to biegiem. Nie dziwie się bo taki jest objaw pokazania się oleju w układzie chłodzenia. Okazało się że jest to wina uszczelek w chłodnicy oleju montowanej do bloku silnika. To wymiennik ciepła cały zalany płynem chłodniczym......
Witaj Czy to jest prawidlowo zamontowana uszczelka Chlodniczki oleju ? Jest dobrze założona zakładaj i będzie ok.
witam, mam takie jeszcze pytanie pisałem kolego ze do wymiany są uszczelki i pokrywa chłodnicy oleju ( aluminiowa). Mechanik wymienił same uszczelki, i nagar zniknął lecz z pod obudowy niedaleko obsady filtra leje ciurkiem olej. Czy to może być spowodowane nie wymienioną pokrywą ?? czy przy każdej wymianie uszczelnień powinno się wymienić pokrywę ??...
te objawy które opisałeś to stawiam ze jest gdzieś pęknięta chłodniczka oleju
To nie chłodniczka. Wymontowałem i sprawdziłem pod ciśnieniem - nie puszcza
Filtr oleju nie ma z tym nic wspólnego. Jeżeli robi Ci się maź z oleju w chłodnicy, to dobrze nie wróży. To wygląda na uszczelkę pod głowicą.
Sprawdzić czy nie ma nigdzie w komorze silnika (chłodnica, węże, chłodniczka oleju, sam silnik) ani pod autem mokrych plam lub ew zacieków. Jak sprawdził kolega głowicę i uszczelkę?
Uszczelka pod głowicą walnięta.
Czy samochód nie dymi nadmiernie na biało, sprawdź czy gumowe przewody od chłodnicy nie są twarde, sprawdź czy nie masz śladów oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Ta pleśń na bagnecie domyślam się,że jest to biała maź . Jeżeli tak, oznacza to, że płyn chłodniczy dostał się do oleju (poszła uszczelka pod głowicą).
a jaka może byc wspólna przyczyna brania oleju oraz podnoszenia sie wody w chłodnicy po rozgrzaniu silnika
Witaj na temat akumulatora otrzymałeś mam nadzieję wyczerpującą odpowiedz,co do wycieku oleju odkręć filtr oleju następnie chłodniczkę na górze jest uszczelka wymień dokręć nakrętkę dokręć filtr i gotowe.
To nie przypomina chłodnicy, jest to aluminiowy pojemnik do którego przykręcony jest filtr oleju od spodu a z boku dochodzą dwa węże z płynem chłodniczym.' Zobacz sobie w Google jak to wygląda. Nie obraź się ale skoro nie możesz znaleźć chłodniczki oleju to nic sam tam nie zdziałasz. Powtarzam po raz kolejny - pobór oleju nie jest spowodowany uszkodzoną...
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą lub chłodnicy oleju .Koszt naprawy spory.
To dobrze .że nie ma oleju w chłodnicy, ale masz w niej ciśnienie które wyrzuca wodę więc trzeba znależć przyczynę. Ja stawiam na uszczelkę pod głowicą a jeśli jakimś cudem udało ci się zamrozić silnik to możesz spodziewać się wszystkiego. A w oleju nie ma wody?
Witam, czy to jest silnik Isuzu? miałem podobny problem. Isuzu, a co u ciebie było powodem zajafki. Czy ktoś grzebał w kablach do sterownika tego nie wiem na pewno, w każdym warsztacie słyszę tylko, że cała instalacja już przewalona i wszystko wskazuje na sterownik. Stop po wymianie żarówki już działa. ABS powiem szczerze że nie wiem czy działa na...
Witam. Posiadam następujący problem Samochód Citroen Berlingo 1.9 DW8B 2003R. Ostatnio sprawdzając poziom płynów eksploatacyjnych moim oczom ukazała się dość znaczna ilość oleju w zbiorniczku wyrównawczym, pierwsze co przyszło mi do głowy "uszczelka pod głowicą" poszperałem trochę w "google" i okazuje sie że nie koniecznie musi byc temu winna uszczelka,...
No ja trochę panikuję, może za szybko napisałam ale sprawdziłam jeszcze i jest maslo na korku od oleju... Będę dzisiaj u mechanika choć myślę jeszcze o teście na CO2 w chłodnicy. Liczę jeszcze ze coś innego padło
To ja napiszę tak: W marcu 2010 roku rozbiłem polo 2001r 1,4 tdi , silnik zostawiłem ( z myślą że kupie następnego VAG-a i włoże) W tym roku (stał równe dwa lata od ,dzwona'' w garażu) włożyłem ten silnik do golfa mk3 po ok 8000 km zaczął walić olejem przez uszczelki ( m.in. podstawy filtra oleju, oraz chłodnicy oleju) także , jeśli odpalisz ten silnik...
Jednak w tym silniku oleju już nie ma lub jest z dużą domieszkom paliwa . Niestety nic o oleju nam nie wiadomo , więc może faktycznie wtryski leją i paliwo dostaje się do miski a potem przez uszczelkę i (lub) chłodnice oleju do wody ? Szedłbym w tym kierunku. Chłodniczka oleju najpierw do sprawdzenia, ewentualnie ominąć. Jak nie pomoże to głowica do...
Ja bym jednak sprawdził uszczelkę głowicy. To , że nie ma oleju w płynie nie świadczy o szczelności uszczelki.
Jeśli Twoja auto ogarnia mechanik, powinien doskonale wiedzieć co robić krok po kroku, aby znaleźć przyczynę. Jeśli robisz sam, we własnym zakresie możesz: - założyć termostat (najlepiej nowy) - wyjmowanie go nie pomoże w diagnozie - zajrzeć po uruchomieniu chłodnego silnika do zb. wyrównawczego albo pod korek chłodnicy - jak bulgocze i podnosi się...
Mix to mix ,tylko z różnych szkół. W mojej to typowa konstrukcja palnik emulsyjny z emulsją powietrzną, wodną .Normalną konstrukcją jest palnik zasilany dodatkowo parą wodną, lub palnik zgazowujący olej w obecności katalizatora. Kolega Gripen ma rację woda w palniku na OP to kicha strzela i gaśnie.Palnik zgazowujący to inna bajka.Jeśli chodzi o emulsję...
Widać olej w zbiorniku wyrównawczym No to jest odpowiedz. W najlpeszym przyapdku plan głowicy i nowa uszczelka(skoro chłodnicy oleju już nie ma). Ale jak auto po takich :zabiegach" jak własnie mostkowaie chłodnicy oleju to nie wiem czego się tam spodziewać. Jak głowica pęknięta to bym szukał silnika bo "dół" pewnie też będzie w stanie agonalnym.
No i jak masz w płynie chłodniczym okrągłe plamki oleju to oznacza jedno :P Wymiana uszczelki pod głowicą ( olej dostaje się przez otworki w uszczelce do układu chłodzenia ) Jeszcze w niektórych autach może dostawać się olej do chłodzenia przez nieszczelną chłodniczkę oleju. Ale w twoim przypadku "może" to być uszczelka pod głowicą. Popytaj mechaników...
Aaa to w ogóle nie ten silnik co myślałem, tylko starszy. Tu możesz odkręcić samą chłodniczkę jeśli braknie miejsca żeby go wyjąć, tylko zaopatrz się od razu w nowe uszczelki, grosze kosztują.
Stan oleju jest prawidłowy. Uszczelki zostały wymienione i po uruchomieniu ciągnika nadal woda z chłodnicy miesza się z olejem. Ale jak ciśnienie może wpłynąc na to że gdzieś tam łączy się woda z olejem i miesza się ? Może ktoś miał podobny przypadek ?
Tak, może to być pęknięty wymiennik ciepła. Wpisz pojemność swojego silnika i znajdziesz. W gorszym wypadku jest do wymiany uszczelka pod głowicą
Narazie nie stwierdziłem oleju w płynie i odwrotnie i oby tak zostało. Naczytałem się o wymianie uszczelek pod chłodniczką ale olej mi nie leci tylko płyn więc mam cichą nadzieję że to tylko jakaś opaska zaciskowa.
Obroty wentylatora chłodnicy - brak niskich obrotów.
Majonez na korku wlewu oleju może być spowodowany nie dogrzewaniem sie silnika Czyli tak jak pisałeś jazda na krótkich odcinkach Jeżeli masz majonez w chłodnicy wskazywało by to na walniętą uszczelkę pod głowicą Z tego co się orientuję to ten silnik nie posiada chłodnicy oleju więc odpada Po zdjęciu głowicy przydało by się sprawdzić jej szczelność pod...
Witam prawdopodobnie uszkodzona jest chłodniczka oleju i dostaje się płyn do oleju. Poza serwisem gdzie jest możliwość zakupu kompletu uszczelek łączących korpus filtra z wymiennikiem ciepła ? Serwis chce mi cała cześć sprzedać ..
Trochę wody może być, szczególnie w zimie. Ale jak dużo widać to możesz mieć jakieś uszkodzenie. Czy nie ubywa Ci płynu z chłodnicy? Czy nie przybywa Ci "oleju"? Mogła pójść uszczelka pod głowicą.
spróbuj wten sposób otworz maske odpal i zobacz czy weze od wody nie robia sie twarde jak tak to uszczelka pod glowica Dodano po 15 sprawdz czy zbiorniczek od wody nie jest oblepiony od srodka olejem albo na bagnecie od oleju czy nie masz jakiegos szamba jezeli oki to dobrze mozesz w tedy sprobowac wyciagnac termostat i odpalic zobaczysz co sie bedzie...
sprawdż uszczelkę pod głowią pewnie płyn z chłodnicy dostaje się do oleju
Poxipolem to można mamie ucho od kubka przykleić... Możesz tą myśl rozwinąć? Uszkodzona uszczelka + uciekający masowo płyn to albo woda w płynie albo płyn i mydło w oleju. Kolego lakzop , odrobinkę nt benzynowych silników Opla wiem. Wracając do wcześniejszego mojego posta, proponuję na ledwo dokręconym korku zbiornika wyrównawczego powtórzyć wszystkie...
Witam. Mam problem z Corsa 1.2 W styczniu została wymieniona uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem głowicy, sprawdzeniem szczelności, razem z tym robiony został rozrząd kompletny. Dziś zaglądam do zbiornika wyrównawczego a tam ślady oleju, brak śladów mazi pod korkiem wlewu oleju czy bagnecie, brak spadku mocy i brak kopcenia ,uszczelki wszystkie...
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
Kopci na biało po rozgrzaniu także? Mogła pójść uszczelka pod głowicą, i wcale nie musi być maź z oleju. Zależy gdzie i jak uszczelka puściła.
Witam ponownie chłodniczka sprawdzona i jest ok czy może być jeszcze inna przyczyna oleju w płynie, panowie może miał ktoś podobny przypadek w Actrosie mp4 w innych autach np. Daf czy Man to wiem na pewno że to by była uszczelka bo już to przerabiałem a z Actrosem jeszcze nie może ktoś coś poradzi nim zabiorę się za głowice.
Tylko że owe masełko pojawia się tylko na korku wlewu oleju gdy jest silnik niedogrzany a nie po wyjęciu bagnetu. Lepiej jak najszybciej zrób głowicę bo Ci się jeszcze zatrze motor. Możesz też sprawdzić chłodniczkę oleju zaraz nad filtrem oleju, mogła się rozszczelnić.
Do układu chłodniczego w Saxo przedostawał się olej ,więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą , sama głowica sprawdzona była na szczelność i planowana.Problem nadal pozostał - olej w dalszym ciągu przedostaje się do chłodnicy. Po zagrzaniu silnika i otwartym termostacie brak bąblowana płynu. Proszę o poradę co może być przyczyną , przedostawania się oleju...
Mam to samo z odmy i dolotu kapie. Wyczyściłem egr chłodniczkę i kolektor ssący razem jest z porkywa zaworów plus uszczelki .Stawiam na egr niesprawny daje dużo spalin do dolot zmieszanych z olejem odma nie daje rady i puszcza dalej. ale mam teraz problem z zapowietrzeniem i nie moge odalić żeby zobaczyć czy pomogło.
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Jak określić koszt remontu gdy niewiadomo co poszło. Jak sama uszczelka pod głowicą to koszty niewielkie. Twoje objawy raczej nie świadczą by była to tuleja. Wtedy to raczej woda leci do oleju. W przypadku który miałem to silnik był już dobrze wylatany i wymieniłem tylko tuleję i robił jeszcze 4 sezony a potem był remont. Zaznaczam że nie mam warsztatu...
Uszczelka pod głowicą może być uszkodzona.
Sprawdź na bagnecie czy nie przybiera oleju, odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy nie ma tam tak zwanego "majonezu", sprawdź w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy czy nie ma plam oleju w wodzie. Biały dym oznacza zazwyczaj usterkę uszczelki pod głowicą. Spalanie oleju objawia się niebieskawą chmurką dymu goniącą za samochodem ;)
A skąd ta woda To raczej płyn z chłodnicy więc nie mogło zamarznąć. Płyn w oleju to typowy objaw przepuszczającej uszczelki pod głowicą.
Kiepsko zrobiony remont. To silnik z aluminiowym kadłubem -więc często planowanie samej głowicy to zbyt mało. Jeśli ubywa płynu niewiele, to olać sprawę. Jeśli zaś sporo, to niestety znowu czapka w górę. Dla spokojnościu obejrzałbym jeszcze dokładnie chłodnice cieczy, bo gniły, króćce chłodnicy oleju i króćce głowicy - czy nimi się nie leje.
jeżeli masz olej ponad stan i płyn w oleju, to w pierwszej kolejności stawiałbym na pompę wody, która jest napędzana od rozrządu i zdarzyło mi się kiedyś w innym aucie, iż przepuszczała płyn do oleju. Ściągnij miskę olejową i i podstaw na noc kuwetę, mniej więcej pod rozrządem. Jeżeli pompa wody przepuszcza płyn do silnika, to płyn poleci właśnie po...
Nie wiem czy zgodzisz się ze mną kol. Stachu. Generalnie silnik marynizowany to nie znaczy wodoodporny i zalewanie go do poziomu uszczelki głowicy jest głupim pomysłem. Przy takim poziomie to chyba także alternator był w wodzie a na pewno rozrusznik. Bagnet pomiaru poziomu oleju jest uszczelniany ale chyba nie jakoś szczególnie mocno - tak aby mgiełka...
Chłodniczka oleju sprawdzona? Przedmuchy do komory korbowej przez pierścienie lub obsady pompowtrysków. Niska jakość częsci lub nie własciwy montaż.
Witam Scania 124 420, posiada klimę i ATC(czy tam ETC) Rok 1999 Mam następujący problem. Cały czas działa mi ogrzewanie w kabinie, przełącznik na MIN, a z kanałów po rozgrzaniu silnika leci ciepłe powietrze. Wyciągałem zawór proporcjonalny nagrzewnicy, płynnie otwiera się i zamyka podczas zmiany pozycji przełącznika. Nie mam już na to pomysłu, może...
Kurde denerwuje mnie ta scania jak pojade do serwisu to mam poprosić o pokrywe chłodnicy oleju nowszej generacji + oringi i uszczelki? Wcześniej założyłem orginalne oringi od Scani. I pytanie czy może się coś stać jeżeli będe teraz jeździł przez 2 tygonie i bede prze ten czas płukał zbiorniczek wodą i dolewał oleju do silnika bo mam podpisane umowy...
Zbiorniczek ma kontrolke na zegarach. Po drugie w ADP nie ma żadnej chłodnicy oleju. Po trzecie dziwna sprawa.
Uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica lub blok. Oleju nie przybywa?
Witam 3 miesiące temu kupiłem Nissana Synny. jak go kupowałem był szlam w chłodnicy. Poprzedni własciciel mówił ze wymienił uszczelkę a Głowice splantował, pomyslałem że to pozostałosci z płynu wymieszanego z olejem. Faktycznie było git perzez 3 miesiące Teraz mam dziwny objaw, po odkreceniu korka chłodnicy spore ciśnienie wysadza płyn. Czy to typowe...
Poszukam na SD testu B4/6, fakt faktem wymieniałem go bo przy wymianie uszczelek chłodniczki oleju stary czujnik się rozpadł. Na live data jak patrzę to niestety u mnie ciśnienie spada do 0 bar zaraz po wyłączeniu silnika. Zastanawiam się nad testem zaworu Y74 - zawór przelewowy na listwie CR, być może on przepuszcza. Jak go odpinam to auto nie odpala,...
Mam partnera 2001 r. 1,9 d, w moim przypadku gdy pojawił się olej w zbiorniku chłodzenia odprowadziłem auto do mechanika z podejrzeniem uszkodzonej chłodniczki oleju.Mechanik na wstępie stwierdził że raczej nie będzie to uszczelka pod głowicą, zajął sie chłodniczka, po 3 godz zadzwonił do mnie z informacją że nie jest to chłodniczka bo sprawdziła pod...
uszczelka pod głowica płyn z chłodnicy przedostaje sie sie do oleju to tak sadze na 80% Dodano po 1 bo woda pływa po oleju dlatego jest częściej na górze a bagnet sie macza
Tak silnik jest zgaszony i zaraz po wlaniu i odpaleniu płynu brak.Co do oleju to ma miarce wydaje mi się, że olej jest zbyt rzadki ponieważ zawsze spadną ze dwie kropelki oleju.
1. Czy dalszy demontaż może przynieść jakieś niespodzianki ? Na co zwrócić szczególną uwagę ? Czy są jakieś części (o'ringi, uszczelniacze), które warto wymienić aby nie wracać do tematu ?? - Można wymienić uszczelniacz na pompie oleju w miejscu gdzie wchodzi szyjka konwertera. Skrzynię "wkładamy" wraz ze sprzęgłem. 2. W sprzęgle hydrodynamicznym prawdopodobnie...
Niebieski dym powstaje w skutek spalania się oleju przedostającego się przez uszkodzoną uszczelkę.
Też tak przeszło mi przez myśl że może termostat się blokować ale czy jak by tak było to chłodnica robiła by się cała gorąca? bo tak właśnie jest od samego dołu do samej góry chłodnica równo się nagrzewa.Co do chłodnicy to może właśnie tutaj być szkopuł przed założeniem tej chłodnicy wypłukałem ją wrzątkiem w wannie i dużą ilością wody, wiecie co w...
Witam. Płyn chłodzący dostaje sie do oleju. Płyn w chłodnicy nie jest zabarwiony i nie ma przedmuchów. Na pewno nie jest to wina wydmuchanej uszczelki. Proszę o pomoc i podanie możliwych przyczyn dostawania się płynu. Za ewentualną poradę -dziękuje.:)
,,Pojawiła się plama płynu a ostatnio płynu z olejem'' - mało konkretnie . Podejrzana w pierwszej kolejności (z tym objawem ) jest uszczelka pod głowicą .
Witam Mam taki problem: Płyn z chłodnicy przechodzi do zbiorniczka wyrównawczego i nie wraca z powrotem. Korek od chłodnicy dobry - wymieniony na nowy. Z układu chłodzenia nigdzie nie cieknie. W chłodnicy nie ma oleju, ani w silniku płynu z chłodnicy. Wydaje mi się że problemem moze byc głowica, lub uszczelka pod głowicą, jak to sprawdzić co to jest. A...
Jeśli masz chłodniczkę oleju(kwadratowy element z podłączonymi 2 przewodami od cieczy chłodzącej,nad filtrem oleju)to prawdopodobnie z pod niej(tam też jest uszczelka).
chłodniczka oleju chłodniczka oleju astra chłodniczka spaliny
kabel skrzyżowany zablokowane kapilary blokada regionalna
parkside spalony falownik hitachi sj700
Samsung Xpress M2625 - Błąd Drukowania: Diagnoza i Rozwiązania Co oznacza scalak z oznaczeniem AM3?