https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
.......Nie wiesz co nastawia się w tej drugiej centralce? jest tam jakiś potencjometr. W każdym razie dzięki za pomoc. Tym potencjometrem ustawia się czułość czujnika dodatkowego. Kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara - podnosisz czułość, odwrotnie do ruchu wskazówek zegara - zmniejszasz czułość.
Poszło na emalie!
Pomocy Mam Nissan Primera 2004 rok . Nie pamiętam kodu alarmu Challenger ST 809 i już drugi dzień nie mogęuruchomić auta. W jaki sposób to obejść, żeby uruchomićauto i wprowdzić nowy PIN:cry::cry:
Teraz już wiem. Tylko nie mogłem stamtąd odjechać. :) Mechanik był przypadkiem jednorazowym - pierwszy i pewnie ostatni raz robiłem zabezpieczanie antykorozyjne. Nauczyłem się też włączać tryb serwisowy - jakoś inni mechanicy nie mieli problemu z opanowaniem antynapadu. A tu musieli ogłupić/zawiesić system, wyłączając go przy otwartych drzwiach i masce....
tylko programatorem
Challenger ST800p, schemat i instrukcja jest na forum.
W tym samochodzie nie ma fabrycznego immo, system NATS został wprowadzony później. Montowane były amerykańskie alarmy Challenger ST8000 z napisem na pilocie "made for Nissan". Jego centralka sterowała zewnętrznym przekaźnikiem. Przewód sterujący pomarańczowy, ostatni w złączu krawędziowym. Dla pewności zrób zdjęcie pilota i centrali.
Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym wpierw się przywitać. Witam wszystkich Forumowiczów Elektrody. Mam następujący problem. W Nissanie Patrolu alarm Clifford nie reaguje na piloty. Piloty są sprawne (widzi je przyrząd do sprawdzania). Po naciśnięciu któregokolwiek przycisku w pilocie, dioda od alarmu w aucie zaczyna mrugać bardzo szybko....
tam nie ma firmowego alarmu NATS.To jest fabryczne immo montowane w nissanach.Masz tam dokładany alarm.Jakim pilotem jest załączany?Oryginałem? Być może że to nie jest NATS, jest naklejka na szybie z tym symbolem. Samochód kupiony w salonie i od 9 lat działał bezawaryjnie. Najpierw przestał działać jeden pilot ( są dwa kluczyki z 2 przyciskami oryginalne)....
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... Twojego dokładnie nie ma, ale może pomoże w rozszyfrowaniu zagadki. Niektóre challenger'y miały dwupinowe złącze z prawej strony dużej kostki. W innych był tylko przewód do sterowania przekaźnikiem o ile pamiętam różowy.
Jeżeli chodzi o odcinki, to trzy obwody absolutnie wystarczą. Możesz pomyśleć nad takimi konfiguracjami: -Seo Dolphin (dwa obwody) + antyporwanie z ODISem (trzeci obwód) albo -Challenger z ODISem (jeden obwód) + Seo Symphony (immobiliser, dwa obwody) Warszawa, to niestety spore zakłócenia radiowe więc szczerze polecam alarm z superheterodyną, w challengerze...
Kolego z tego co widze to jest to pilot od starego challengera robionego dla Nissana, ale nie montowanego w każdym Nissanie. Musiałbyś mieć do niego jeszcze centralke. Tylko po co, skoro masz pilot w kluczyku. Przycisk I zamyka i otwiera z potw. dźwiękowym, II to samo bez potw., III to dodatkowy kanał.
Challenger NT808, Seo Perfect, Tytan DS300.... Wystarczy?
Model Challenger, prehistoria, wczesne lata 90-te... Sądząc po nicku ma tyle lat co Ty...:D
Witajcie Andiv może ty będziesz w stanie jakoś mi pomóc :( Ja posiadam alarm w nissanie primera, na centralce jest oznaczenie JT3KDI785-R. Wyczytałem że to jest też challenger tylko chyba jakiś starszy. Alarm działa bo się wzbudza jak się odepnie akumulator blokuje zapłon. Natomiast mógłbym prosić o instrukcję programowania pilota? Pilot działał lecz...
jaki alarm byście polecili w zamian za challenger st 800.
Cliford to ciekawy sprzecik aczkolwiek w WARSZAWIE jest przedstawiciel i z mojej opini udzielili mi nie raz bardzo ciekawej pomocy na temat tego sprzętu wiec informacja 913 i zadzwon jak znajde numer to wkleje ale nie pamietam gdzie go mam możesz równierz popytać w salonach nissana były to alarmy fabrycznie montowane w serwisach
Jeśli dobrze cię rozumiem chcesz aby po uruchomieniu samochodu zamek centralny ryglował drzwi. Funkcję tą w Challengerze ST800P da się zaprogramować programatorem, który mają np serwisy Nissana i Toyoty no i dealerzy Clifforda. Zajmuje to kilka minut a w moim przypadku było bezpłatne. Nadmieniam że ja wyłączyłem tą funkcję gdyż raz przypadkowo w ten...
Witam jestem nowy wiec nie bijcie szukam schematu montazowego , schematu centralki oraz instrukcji jak przeprogramowac a konkretnie zmienic pin kod z fabrycznego 2 na moj bez programatora i innych udzialowcow w stylu ASO, serwisow od alarmow dodam ze instrukcje obslugi ze strony www.clifford.com.pl juz sobie sciagnalem ale zeby cos wiecej z tamtad wydostac...
Witam Mam Nissana xTrail 2003, T-30. Według papierów jest w nim zamontowany Clifford Challenger NT typ C - kluczyk ma 2 przyciski, jest diodka i ukryty wyłącznik antynapadu. Po wymianie uszkodzonego siłownika w drzwiach kierowcy przestał ryglować się centralny zamek po włączeniu zapłonu. Jest to opcja programowalna, jednak nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji...
Dla ścisłości, ASO Citroena proponuje 1200 zł za autoalarm który jest montowany w standartowy sposób znany każdemu "zorientowanemu" złodziejowi. Chcę kupić produkt sprawdzony pod względem niezawodności i zamontowany w sposób nieszablonowy. Mogę kupić taniej alarm Challenger NT 808 ale do Nissana. Ten alarm podobno nie może być montowany w samochodzie...
Niestety mam na pewno Challengera ST800P. Nie ma on żadnych zworek ani swichów do programowania. Z pilota alarmu też się go nie programuje. Jedyną możliwością przeprogramowania jest użycie programatora serwisowego a te posiadają tylko autoryzowani instalatorzy, serwisy Nissana i Toyoty. Muszę powiedzieć że ostatnio właśnie serwis toyoty mnie mile zaskoczył...
Witam, Od dwóch dni mam problem z alarmem Challenger ST-800P zamontowanym w ASO w moim Nissanie Almerze N16 2002r. W momencie w którym klikam przycisk 'I' w celu włączenia alarmu. Centralka zamiast piknąć, mrugnąć światłami i zamknąć centralny, robi następujące czynności: zamyka samochód, włącza alarm (miga normalnie dioda jakby alarm się uzbrajał)...
Witam. Mam zainstalowany alarm Clifford Challenger ST 808 z Pin kodem w nissanie almerze N16. Chciałbym go wyłączyć bez wycinania. Czy da się go wyłączyć z pin kodu jeśli tak to jaka jest procedura wpisywania pin kodu. Na klawiszach panelu sterowania są cyfry 1 do 6 jak np wpisać cyfrę 7 czy 0. Niestety w tej wersji nie ma przycisku serwisowego. Przejrzałem...
Arduino uno powinno dać radę. To akurat nie jest największy challenge tego projektu. :-) Sygnały wejściowe powinny być odfiltrowane ze składowej zmiennej sygnału, tj.: - sygnał prędkości obrotowej zmienia się najszybciej -> częstotliwości powyżej 20Hz powinny być odcięte - sygnał prędkości pojazdu zmienia się w miarę szybko -> częstotliwości powyżej...
Witam, borykam się z problemem - posiadam nissana almerę 1,5 sedan z 2003 rok (tylko benzyna). Kupując samochód wraz z autoalarmem Challenger NATS, alarm posiada również funkcję antynapadową, tzn przed włączeniem silnika albo po otwarciu przednich drzwi należy przycisnąć „odpowiedni” przycisk. Problem polega na tym, że raz na cztery-pięć...
challenger st800 challenger akumulator challenger programator
oporność głośnik pojemnościowy czujnik poziomu cieczy alpine kostki
magazyn excel reset tablet huawei
Makita EM4351UH gaśnie po dodaniu gazu – przyczyny, czyszczenie gaźnika, regulacja, filtr paliwa SmartPSS offline - przyczyny i rozwiązania