Żeby zaprogramować pilota musisz mieć: - sprawnego / działającego pilota, - znać pin kod do alarmu, - działająca syrenę, - działający buzer, - mieć działającą centralę alarmową. (to nie jest żart - musisz sprawdzić czy ww. elementy działają). Z tym pilotem czasem jest problem. Proponuję zakup pilota (lub dwóch) SILVER ( na portalach aukcyjnych są dostępne)....
Ja mam dwa oryginalne piloty do ST 800P ale ten nie używany od lat po wymianie baterii nie współpracuje z alarmem. Próby zakodowania wg. instrukcji do ST 800p - znalezionego w necie jakoś mi się nie udaje.. a serwis śpiewa cenę pow. 200 PLN. Może ktoś zna wypróbowany sposób zaprogramowania pilota ?
Jeżeli ten pilot jest taki, jak w VW to X-Safe zadziała. Są wersje dwu i trzy przyciskowe. Szczerze powiedziawszy nigdy się tym pilotom nie przyglądałem, ale pamiętam, że w Mesiach były też piloty jedno przyciskowe i takich X-Safe nie robi.
słuchaj, z tego co pamietam instrukcja programowania pilotów jest błędna. Mianowicie aby zaprogramowac piloty należy włączyć zaplon i nacisnąć przycisk serwisowy, następnie wyłączasz zapłon i 3 razy przekręcasz stacyjkę w pozycję IGN - ACC. po trzecim włączeniu zapłonu powinna zawyć syrena... i już
Sprawdziłem, działa pilot od Langeforda. Dla zainteresowanych posiadam nowe piloty (płytki) Langeforda i jeden sprawny do ST900T
switche ok... miałem jeszcze cichą nadzieję, że wygrzanie procka coś da ale lipa... gdzie można dokupić piloty do challengera? na allegro szukałem i nie ma.. są same obudowy..
Żeby zaprogramować piloty musisz wejść do środka i zamknąć drzwi. Włączyć stacyjkę w pozycję zapłon. Wprowadź swój pin(jesli taki posiadasz), ostatniego naciśnięcia nie puszczasz. Po chwili usłyszysz mini głośniczek a dioda zapali sie. Puść przycisk i wyłącz zapłon. Ponownie naciśnij przycisk(dioda zacznie migać) i trzymaj do czasu usłyszenia syrenki....
Chciałbym się podzielić spostrzeżeniami,,jeżeli chodzi o pilota,transmitera dotego alarmu..otóż gdy padną piloty i mamy nowego .....chodzi o czanego 3 przyciski z diodą prostokątną....sciągamy instukcję od yasiu.brzeg ,,,ale po przełączeniu stacyjki po zamknięciu drzwi w poz. acc lock acc lock acc lock acc w przeciągu 5 sek od włączenia trybu serwisowego...
Dzięki za pomoc wszystkim centrale rozebrałem i poszła na cześci piloty sprzedałem.
Witam, czy ma ktoś może instrukcję do tego konkretnego modelu? Znaazłem na forum ale do podobnych. Czy ten alarm obsługuje piloty ODIS?
Nie znam pochodzenia samochodu, wiem że tylko ww. alarm został zakupiony wraz z nowym samochodem w salonie Audi. Mam dwa piloty które nie reagują tzn. nic się nie dzieje podczas naciskania przycisków. Podczas przyciskania Unlock na pilocie zapala się dioda jak również dioda zamontowana w samochodzie. Baterię w pilocie wymienione. I tu moje pytanie czy...
Dzięki koledze zlym udało się ustalić procedurkę dla tego alarmu. Wpis pilota wygląda następująco: 1. Załączyć zapłon (żółty przewód) i nacisnąć przycisk serwisowy. Alarm wejdzie w tryb serwisowy (potwierdzi to syreną, dioda LED zaświeci na stałe) 2. Wyłączyć zapłon (żółty przewód) 3. W ciągu 5 sek. 4 razy podać +12V na przewód szary (zapłon ACC) i...
Jesteś tego tak pewny? a może Challenger ST800-T ST800-T lamerze ma 3-przyciskowe piloty i to jest bardzo archiwalny produkt. a może Challenger NT to była bezpilotówka pod fabryczne piloty z opcją dodatkowego pilota Silver, który też jest 3-przyciskowy, więc raczej chyba nie? a może - Challenger Ford Focus? nie ma takiego alarmu. To co tam podpatrzyłeś...
Świeci się diodka i pulsuje później gaśnie i nie działa nic To jeszcze nie przesądza, że pilot emituje fale radiowe. Potrzebujesz testera pilotów.
najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ włącznik serwisowo-antynapadowy, dostał zwarcia on sam, albo przewody idące do niego. włączenie zapłonu na rozbrojonym systemie i długie naciśnięcie przycisku serwisowo-napadowego powoduje wejście w tryb programowania pilotów dlatego nie możesz uzbroić alarmu, piloty zostały skasowane
samochody i w 99 i 2004 roku, moga miec takie same piloty na pierwszy rzut oka, lecz alarmy sa zupelnie inne, ten w 99 roku st800pc i ma pilota z trzema przyciskami ( jeden duzy dwa male) i jest skrecany na jedna srubke do tyku, a ten z 2004 toku bedzie mial dwe srubki i od niedawna (od kiedy antynapad jest z kodem) biala diode led i jest to model st800p.
Witam Chęć nawiązać do tego tematu . Pał mi alarm ST 800P ( 2001r), dostałem używkę ale ST 800P ver.5.0 VND. Już sprawdziłem , nowy pilot wg instr. starego alarmu dał się wczytać , kierunkowskazy zamigały. Teraz naciśniecie nowego pilota powoduje miganie LED z alarmu ale nic się nie dzieje. Kombinuję , czy wykorzystanie pilotów z ver.5 będzie możliwe...
a zapasowy? Tryb awaryjny pozwala wyłaczyc sygnały alarmowe oraz pominac wszystkie funkcje ochronne w sytuacji awaryjnej gdy system nie reaguje na piloty (np. wyczerpana bateria). Właczenie trybu awaryjnego: 1. Właczyc stacyjke w pozycje zapłon 2. Nacisnac i przytrzymac ukryty wyłacznik do czasu wyłaczenia sygnałów alarmowych ( około 10 sekund ) 3....
Najlepszym rozwiązaniem będzie montarz alarmu pod fabryczne piloty firmy Challenger model NT3 alarm ten posiada w komplecie dwie wymienne płytki takie same jak orginalne Audi i wystarczy je przełożyc w pilotach i podłączyć cały alarm.Będzie też sterował otwieraniem tylnej klapy. Koszt takiego alarmu to około 600 zł Skontaktuj się z firmą Cliford w Poznaniu...
Witam, Jak to zwykle bywa w przypadku zakupu samochodów używanych, dostajemy kluczyki i piloty ale już instrukcje, kody i informacje co zrobić w przypadku awarii już nie. W tym przypadku chodzi o Toyotę Corollę 2004 i zamontowany alarm Challenger ST 800 P ver 5.0 z PIN KODEM. http://obrazki.elektroda.pl/7513463800_1... Przy zakupie auta...
Witam serdecznie. Kupiłem Toyotę corollę w której jest zabudowany alarm Challenger niestety wszędzie gdzie znalazłem jest instrukcja z 4 DIPami Moja jest z 5 , mianowicie mam problem gdyż jakiś czas temu nie dało się zamknąć go z pilota po przyjechaniu pod dom, więc zamknłąem z kluczyka i udałem się do domu, rano chcąc jechać do pracy odcieło zapłon,...
mam auto z alarmem na pilocie ktorego pisze Challenger, sciagajac instrukcje do wszystkich modeli tego alarmu doszedlem do wniosku ze to model ST800 PC poniewaz moje piloty pasuja wygladame do tych opisanych w tym modelu a teraz przejde do mojego problemu, alarm zamonotowany w Mazdzie 6 diesel z 2003r. na poczatku serwis montujac alarm odlaczyl funkcje...
a ja również na avitala , piloty z nich sypały się na potęgę , chociaż to wszystko jedna firma avital,clifford i challenger - AAC.
W przypadku tego alarmu dostrojenie pilota trymerem jest niemożliwe. Wyłącznik awaryjny - niebieski wtyk w centralce. http://obrazki.elektroda.net/32_12899118... Do alarmu można przypisać 5 pilotów, ale do ich wprogramowania i tak potrzebny jest dostęp do ukrytego wyłącznika awaryjnego. Niestety dwa nowe piloty do Twojego Clifforda są droższe...
Witam mam problem z alarmem st800 pc ponieważ programowałem nowe piloty przez co centrala wróciła do ustawień fabrycznych i teraz nie mam funkcji anty napadu. Próbowałem włączyć go zgodnie z instrukcją alarm potwierdza miganiem kierunkami i sygnałem syreną ale nie włącza anty napadu. Proszę o pomoc
Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym wpierw się przywitać. Witam wszystkich Forumowiczów Elektrody. Mam następujący problem. W Nissanie Patrolu alarm Clifford nie reaguje na piloty. Piloty są sprawne (widzi je przyrząd do sprawdzania). Po naciśnięciu któregokolwiek przycisku w pilocie, dioda od alarmu w aucie zaczyna mrugać bardzo szybko....
Poszedlem po przewodach PLUS kierunków z tylnych lamp , i wlutowałem sie w progu przednich drzwi kierowcy. Zycze powodzenia komus kto bedzie tego szukał w okolicy tablicy bezpieczników. A alearmy challenger sa w toyocie i u typków od systemow alarmowych uważane ze szit, dwa piloty sie u mnie wysypały, i jeden facet chciał mi centrale tego samego typu...
watpie ze challenger jest produkowany jako wkładka szukałem rozwiazania ale nic nie moge znalezc czy ma ktos jakies pomysły Dodano po 1 moze ktos orientuje sie ktore org piloty działaj na 3V
Pilot od alarmu Challenger. Kwarc 433 MHz.
Zacznij od wymiany baterii w pilocie
Nie zostaną zmienione.Pozdrawiam.
Najbezpieczniej przy nietypowych i starych pilotach na czas wymiany baterii zasilić pilota z zewnętrznego źródła napięcia - dwa "krokodylki" i zasilacz. W przypadku Challengera nie ma takiej potrzeby. http://obrazki.elektroda.pl/8556701500_1...
Mały guziczek w szarej gumowej obudowie przeważnie. Czasami śłużył do identyfikacji że kierowca jedzie i żeby się nie zatrzymał. To funkcja programowana.
Zobacz na http://www.autoelectric.ru/alarm.html . Tam powinien być opis. Szkoda tylko, że nie po Polsku...:-(
Proponuję na początek przeczyścić wszystkie styki w drzwiach i sprawdzić styki przy centralce. Powinno pomóc. Pozdrawiam: Łukasz
Należałoby, koledze Adamowi.p123 napisać "nigdy nie pisz nigdy"!!!
WItam. Potrzebuję pomocy. MIanowicie chciałbym zapytać czy jest możliwość zaprogramowania pilota do alarmu challenger st800P podczas gdy żaden pilot nie jest wprogramowany. Znam kod pin tego alarmu ten wprowadzany ukrytym włącznikiem tylko nie wiem jak wprowadzić ten alarm w tryb programowania pilotów. Ściągnąłem instrukcję programowania ale tam jest...
Zamieść zdjęcie układu scalonego na płytce pilota. Znajdziesz tam HCS 2xx lub HCS 3xx - więc kod zmienny
po aktywacji antynapadu niemogłem go wyłączyć i wezwałem mechanika[ przycisk dezaktywacji nieznaleziony ]który wymontwał alarm ale przestały działac orginalne piloty od centralnego i nie można ich zaprogramować ,przed włączeniem alarmu normalnie działały
Witam wszystkich mam pytanie czy ktoś wie jaki dokładny parametr ma kondensator zaznaczony na zdjęciu tj pilot od toyoty corolli z 2004r. "CHALLENGER ST 800_P". Z GÓRY DZIĘKUJE. http://obrazki.elektroda.pl/7343113300_1...
Proszę o radę w związku z rozkodowaniem pilota autoalarmu Challenger ST-800t
Nie uda się, możesz doprogramować tylko pilot Challengera i to też tylko cztero przyciskowy.
sygnał otwierający bramę wjazdową na podwórko Nie ma możliwości przyuczenia tego pilota do współpracy z innym odbiornikiem.
Witam. Panowie potrzebuje informacji ewentualnie namiary na kogoś kto mógłby przerobić elektronikę w pilocie. Mam alarm challenger st 800 pilot 4 przyciskowy a chciałbym mieć oryginalny kluczyk scyzoryk vw aby dzialalo otwieranie i zamykanie auta.
daj sobie spokoj ,,,masz walnięty pilot,,,,,,rada nowy??
Wygląda na to, że do tego Satela bedzie trzeba "zaprzyjaźnić" sterownik bramy. Powinien być przycisk/przyciski i procedura programowania w stylu: - naciśnij przycisk/kombinację przycisków sterownika - naciśnij przycisk pilota, który ma otwierać bramę - naciśnij przycisk sterownika - naciśnij przycisk pilota, który ma zamykać bramę - zatwierdź przyciskiem...
Alarm ma możliwość zmiany 5 funkcji switchami umieszczonymi w centralce alarmu: -samouzbrojenie -blokada drzwi po zapłonie -ciche uzbrojenie -samouzbrojenie z blokadą drzwi -aktywacja czujnika spadku napięcia Zmiana położenia switcha wymaga odłączenia na chwile zasilania (czytanie na nowo programu).
Witam. Po zakupie samochodu miałem w nim założony alarm (chyba dokladany) z pilotem challenger st 800 pc. Pilot powoli odmawia posłuszeństwa. Chciałbym zaprogramować inne aby można było mieć zapas. Jaki pilot się nadaje do tego celu i jak to zrobić?
27A (28,2x8)ma jeszcze zamiennik L828F -przepisane z opakowania
Miałem na myśli pilot. Marka to challenger ST 800P wyproduktowane dla AAC Cliford. Całość wyposażenia jest fabryczna, nic mi nie wiadomo aby była demontowana.
alarm challenger piloty challenger schemat challenger serwisowy
programowanie firmware telewizora pilot radiowy yooda radiowy laptop hewlett packard
Kapsułka utknęła w DeLonghi Nespresso Inissia EN80.B Mercedes W203 – demontaż przełącznika zespolonego, dostęp do styków kierunkowskazów i wycieraczek