Żeby zaprogramować pilota musisz mieć: - sprawnego / działającego pilota, - znać pin kod do alarmu, - działająca syrenę, - działający buzer, - mieć działającą centralę alarmową. (to nie jest żart - musisz sprawdzić czy ww. elementy działają). Z tym pilotem czasem jest problem. Proponuję zakup pilota (lub dwóch) SILVER ( na portalach aukcyjnych są dostępne)....
Ja mam dwa oryginalne piloty do ST 800P ale ten nie używany od lat po wymianie baterii nie współpracuje z alarmem. Próby zakodowania wg. instrukcji do ST 800p - znalezionego w necie jakoś mi się nie udaje.. a serwis śpiewa cenę pow. 200 PLN. Może ktoś zna wypróbowany sposób zaprogramowania pilota ?
Jeżeli ten pilot jest taki, jak w VW to X-Safe zadziała. Są wersje dwu i trzy przyciskowe. Szczerze powiedziawszy nigdy się tym pilotom nie przyglądałem, ale pamiętam, że w Mesiach były też piloty jedno przyciskowe i takich X-Safe nie robi.
słuchaj, z tego co pamietam instrukcja programowania pilotów jest błędna. Mianowicie aby zaprogramowac piloty należy włączyć zaplon i nacisnąć przycisk serwisowy, następnie wyłączasz zapłon i 3 razy przekręcasz stacyjkę w pozycję IGN - ACC. po trzecim włączeniu zapłonu powinna zawyć syrena... i już
Sprawdziłem, działa pilot od Langeforda. Dla zainteresowanych posiadam nowe piloty (płytki) Langeforda i jeden sprawny do ST900T
switche ok... miałem jeszcze cichą nadzieję, że wygrzanie procka coś da ale lipa... gdzie można dokupić piloty do challengera? na allegro szukałem i nie ma.. są same obudowy..
Żeby zaprogramować piloty musisz wejść do środka i zamknąć drzwi. Włączyć stacyjkę w pozycję zapłon. Wprowadź swój pin(jesli taki posiadasz), ostatniego naciśnięcia nie puszczasz. Po chwili usłyszysz mini głośniczek a dioda zapali sie. Puść przycisk i wyłącz zapłon. Ponownie naciśnij przycisk(dioda zacznie migać) i trzymaj do czasu usłyszenia syrenki....
Chciałbym się podzielić spostrzeżeniami,,jeżeli chodzi o pilota,transmitera dotego alarmu..otóż gdy padną piloty i mamy nowego .....chodzi o czanego 3 przyciski z diodą prostokątną....sciągamy instukcję od yasiu.brzeg ,,,ale po przełączeniu stacyjki po zamknięciu drzwi w poz. acc lock acc lock acc lock acc w przeciągu 5 sek od włączenia trybu serwisowego...
Dzięki za pomoc wszystkim centrale rozebrałem i poszła na cześci piloty sprzedałem.
Witam, czy ma ktoś może instrukcję do tego konkretnego modelu? Znaazłem na forum ale do podobnych. Czy ten alarm obsługuje piloty ODIS?
Nie znam pochodzenia samochodu, wiem że tylko ww. alarm został zakupiony wraz z nowym samochodem w salonie Audi. Mam dwa piloty które nie reagują tzn. nic się nie dzieje podczas naciskania przycisków. Podczas przyciskania Unlock na pilocie zapala się dioda jak również dioda zamontowana w samochodzie. Baterię w pilocie wymienione. I tu moje pytanie czy...
Dzięki koledze zlym udało się ustalić procedurkę dla tego alarmu. Wpis pilota wygląda następująco: 1. Załączyć zapłon (żółty przewód) i nacisnąć przycisk serwisowy. Alarm wejdzie w tryb serwisowy (potwierdzi to syreną, dioda LED zaświeci na stałe) 2. Wyłączyć zapłon (żółty przewód) 3. W ciągu 5 sek. 4 razy podać +12V na przewód szary (zapłon ACC) i...
Jesteś tego tak pewny? a może Challenger ST800-T ST800-T lamerze ma 3-przyciskowe piloty i to jest bardzo archiwalny produkt. a może Challenger NT to była bezpilotówka pod fabryczne piloty z opcją dodatkowego pilota Silver, który też jest 3-przyciskowy, więc raczej chyba nie? a może - Challenger Ford Focus? nie ma takiego alarmu. To co tam podpatrzyłeś...
Świeci się diodka i pulsuje później gaśnie i nie działa nic To jeszcze nie przesądza, że pilot emituje fale radiowe. Potrzebujesz testera pilotów.
najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ włącznik serwisowo-antynapadowy, dostał zwarcia on sam, albo przewody idące do niego. włączenie zapłonu na rozbrojonym systemie i długie naciśnięcie przycisku serwisowo-napadowego powoduje wejście w tryb programowania pilotów dlatego nie możesz uzbroić alarmu, piloty zostały skasowane
Witam Chęć nawiązać do tego tematu . Pał mi alarm ST 800P ( 2001r), dostałem używkę ale ST 800P ver.5.0 VND. Już sprawdziłem , nowy pilot wg instr. starego alarmu dał się wczytać , kierunkowskazy zamigały. Teraz naciśniecie nowego pilota powoduje miganie LED z alarmu ale nic się nie dzieje. Kombinuję , czy wykorzystanie pilotów z ver.5 będzie możliwe...
samochody i w 99 i 2004 roku, moga miec takie same piloty na pierwszy rzut oka, lecz alarmy sa zupelnie inne, ten w 99 roku st800pc i ma pilota z trzema przyciskami ( jeden duzy dwa male) i jest skrecany na jedna srubke do tyku, a ten z 2004 toku bedzie mial dwe srubki i od niedawna (od kiedy antynapad jest z kodem) biala diode led i jest to model st800p.
a zapasowy? Tryb awaryjny pozwala wyłaczyc sygnały alarmowe oraz pominac wszystkie funkcje ochronne w sytuacji awaryjnej gdy system nie reaguje na piloty (np. wyczerpana bateria). Właczenie trybu awaryjnego: 1. Właczyc stacyjke w pozycje zapłon 2. Nacisnac i przytrzymac ukryty wyłacznik do czasu wyłaczenia sygnałów alarmowych ( około 10 sekund ) 3....
Najlepszym rozwiązaniem będzie montarz alarmu pod fabryczne piloty firmy Challenger model NT3 alarm ten posiada w komplecie dwie wymienne płytki takie same jak orginalne Audi i wystarczy je przełożyc w pilotach i podłączyć cały alarm.Będzie też sterował otwieraniem tylnej klapy. Koszt takiego alarmu to około 600 zł Skontaktuj się z firmą Cliford w Poznaniu...
Witam, Jak to zwykle bywa w przypadku zakupu samochodów używanych, dostajemy kluczyki i piloty ale już instrukcje, kody i informacje co zrobić w przypadku awarii już nie. W tym przypadku chodzi o Toyotę Corollę 2004 i zamontowany alarm Challenger ST 800 P ver 5.0 z PIN KODEM. http://obrazki.elektroda.pl/7513463800_1... Przy zakupie auta...
Witam serdecznie. Kupiłem Toyotę corollę w której jest zabudowany alarm Challenger niestety wszędzie gdzie znalazłem jest instrukcja z 4 DIPami Moja jest z 5 , mianowicie mam problem gdyż jakiś czas temu nie dało się zamknąć go z pilota po przyjechaniu pod dom, więc zamknłąem z kluczyka i udałem się do domu, rano chcąc jechać do pracy odcieło zapłon,...
mam auto z alarmem na pilocie ktorego pisze Challenger, sciagajac instrukcje do wszystkich modeli tego alarmu doszedlem do wniosku ze to model ST800 PC poniewaz moje piloty pasuja wygladame do tych opisanych w tym modelu a teraz przejde do mojego problemu, alarm zamonotowany w Mazdzie 6 diesel z 2003r. na poczatku serwis montujac alarm odlaczyl funkcje...
a ja również na avitala , piloty z nich sypały się na potęgę , chociaż to wszystko jedna firma avital,clifford i challenger - AAC.
W przypadku tego alarmu dostrojenie pilota trymerem jest niemożliwe. Wyłącznik awaryjny - niebieski wtyk w centralce. http://obrazki.elektroda.net/32_12899118... Do alarmu można przypisać 5 pilotów, ale do ich wprogramowania i tak potrzebny jest dostęp do ukrytego wyłącznika awaryjnego. Niestety dwa nowe piloty do Twojego Clifforda są droższe...
Witam mam problem z alarmem st800 pc ponieważ programowałem nowe piloty przez co centrala wróciła do ustawień fabrycznych i teraz nie mam funkcji anty napadu. Próbowałem włączyć go zgodnie z instrukcją alarm potwierdza miganiem kierunkami i sygnałem syreną ale nie włącza anty napadu. Proszę o pomoc
Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym wpierw się przywitać. Witam wszystkich Forumowiczów Elektrody. Mam następujący problem. W Nissanie Patrolu alarm Clifford nie reaguje na piloty. Piloty są sprawne (widzi je przyrząd do sprawdzania). Po naciśnięciu któregokolwiek przycisku w pilocie, dioda od alarmu w aucie zaczyna mrugać bardzo szybko....
Poszedlem po przewodach PLUS kierunków z tylnych lamp , i wlutowałem sie w progu przednich drzwi kierowcy. Zycze powodzenia komus kto bedzie tego szukał w okolicy tablicy bezpieczników. A alearmy challenger sa w toyocie i u typków od systemow alarmowych uważane ze szit, dwa piloty sie u mnie wysypały, i jeden facet chciał mi centrale tego samego typu...
watpie ze challenger jest produkowany jako wkładka szukałem rozwiazania ale nic nie moge znalezc czy ma ktos jakies pomysły Dodano po 1 moze ktos orientuje sie ktore org piloty działaj na 3V
Pilot od alarmu Challenger. Kwarc 433 MHz.
Zacznij od wymiany baterii w pilocie
Nie zostaną zmienione.Pozdrawiam.
Najbezpieczniej przy nietypowych i starych pilotach na czas wymiany baterii zasilić pilota z zewnętrznego źródła napięcia - dwa "krokodylki" i zasilacz. W przypadku Challengera nie ma takiej potrzeby. http://obrazki.elektroda.pl/8556701500_1...
Mały guziczek w szarej gumowej obudowie przeważnie. Czasami śłużył do identyfikacji że kierowca jedzie i żeby się nie zatrzymał. To funkcja programowana.
Zobacz na http://www.autoelectric.ru/alarm.html . Tam powinien być opis. Szkoda tylko, że nie po Polsku...:-(
Proponuję na początek przeczyścić wszystkie styki w drzwiach i sprawdzić styki przy centralce. Powinno pomóc. Pozdrawiam: Łukasz
Należałoby, koledze Adamowi.p123 napisać "nigdy nie pisz nigdy"!!!
WItam. Potrzebuję pomocy. MIanowicie chciałbym zapytać czy jest możliwość zaprogramowania pilota do alarmu challenger st800P podczas gdy żaden pilot nie jest wprogramowany. Znam kod pin tego alarmu ten wprowadzany ukrytym włącznikiem tylko nie wiem jak wprowadzić ten alarm w tryb programowania pilotów. Ściągnąłem instrukcję programowania ale tam jest...
Zamieść zdjęcie układu scalonego na płytce pilota. Znajdziesz tam HCS 2xx lub HCS 3xx - więc kod zmienny
po aktywacji antynapadu niemogłem go wyłączyć i wezwałem mechanika[ przycisk dezaktywacji nieznaleziony ]który wymontwał alarm ale przestały działac orginalne piloty od centralnego i nie można ich zaprogramować ,przed włączeniem alarmu normalnie działały
Witam wszystkich mam pytanie czy ktoś wie jaki dokładny parametr ma kondensator zaznaczony na zdjęciu tj pilot od toyoty corolli z 2004r. "CHALLENGER ST 800_P". Z GÓRY DZIĘKUJE. http://obrazki.elektroda.pl/7343113300_1...
Proszę o radę w związku z rozkodowaniem pilota autoalarmu Challenger ST-800t
Nie uda się, możesz doprogramować tylko pilot Challengera i to też tylko cztero przyciskowy.
sygnał otwierający bramę wjazdową na podwórko Nie ma możliwości przyuczenia tego pilota do współpracy z innym odbiornikiem.
Witam. Panowie potrzebuje informacji ewentualnie namiary na kogoś kto mógłby przerobić elektronikę w pilocie. Mam alarm challenger st 800 pilot 4 przyciskowy a chciałbym mieć oryginalny kluczyk scyzoryk vw aby dzialalo otwieranie i zamykanie auta.
daj sobie spokoj ,,,masz walnięty pilot,,,,,,rada nowy??
Wygląda na to, że do tego Satela bedzie trzeba "zaprzyjaźnić" sterownik bramy. Powinien być przycisk/przyciski i procedura programowania w stylu: - naciśnij przycisk/kombinację przycisków sterownika - naciśnij przycisk pilota, który ma otwierać bramę - naciśnij przycisk sterownika - naciśnij przycisk pilota, który ma zamykać bramę - zatwierdź przyciskiem...
Alarm ma możliwość zmiany 5 funkcji switchami umieszczonymi w centralce alarmu: -samouzbrojenie -blokada drzwi po zapłonie -ciche uzbrojenie -samouzbrojenie z blokadą drzwi -aktywacja czujnika spadku napięcia Zmiana położenia switcha wymaga odłączenia na chwile zasilania (czytanie na nowo programu).
27A (28,2x8)ma jeszcze zamiennik L828F -przepisane z opakowania
Witam. Po zakupie samochodu miałem w nim założony alarm (chyba dokladany) z pilotem challenger st 800 pc. Pilot powoli odmawia posłuszeństwa. Chciałbym zaprogramować inne aby można było mieć zapas. Jaki pilot się nadaje do tego celu i jak to zrobić?
Miałem na myśli pilot. Marka to challenger ST 800P wyproduktowane dla AAC Cliford. Całość wyposażenia jest fabryczna, nic mi nie wiadomo aby była demontowana.
Sprawdz czy masz dobrą baterię w pilocie.
kup seo perfect bezpilotówkę pod can dedykowany pod T5 z dodatkowym pilotem z seo dolphine,schemat podpięcia dostaniesz przy alarmie i jakiś immobiliser-antyporwanie z identyfikacją odis,osobiście montuję challengera-clifford.
[url=http://www.clifford.com.pl/pl/ofert...
Wyłącznik awaryjny jest "ukryty" - trzeba rozebrać kokpit i szukać. Poważnie ?? I żeby wprogramować pilota trzeba rozbierać kokpit ? O ja cię... :/ No to pytanie dodatkowe - jeśli naprawię pilota (wymienię HCS200 ) - czy w sytuacji, kiedy alarm jest "uzbrojony" da się go wprogramować , no i potem oczywiście alarm wyłączyć ? edit : już doczytałem, że...
czy to po prostu usterka pilota lub samej centralki alarmu Centralka alarmu uszkodziła się na skutek spadku napięcia zasilania i z pamięci centralki wykasowały się wpisane piloty. trzeba znać jakiś patent Trzeba wiedzieć jaki jest dokładnie model centralki alarmowej Challenger, gdyż różne modele miały różne procedury programowania pilotów. Często jednak...
Udało się go uruchomić. Trzeba było go zresetować i od nowa wstroić piloty.
Witam. Posiadam autoalarm Challenger ST800PC, do którego dołączone były dwa piloty. Z powodu wieku zestawu, w pilotach zaczęły szwankować mikroprzełączniki. W końcu jeden przestał działać całkowicie, a drugi "umierał" ciut dłużej. Zabrałem się więc za wymianę - pierwszy bez problemu działa po całej operacji, jak kiedyś. Drugi niestety, ma jeszcze jedną...
To jest alarm Challenger ST 800
Posiadam w aucie alarm Challenger st 800. Pilot jest scyzorykiem - Audi a4 b5 (zdjęcia) http://obrazki.elektroda.pl/7813059700_1... http://obrazki.elektroda.pl/6942653700_1... Wiem, że po zaprogramowaniu nowego pilota, alarm będzie miał przywrócone ustawienia do domyślnych. Ile może kosztować taki pilot z pastylką do...
Najlepiej u żródła napisz na adres: aac(at)clifford.com.pl Tylko trzeba go potem doprogramować.
No to jak masz całkiem wyładowaną jedna baterie nic nie tracisz wymieniaj zobaczysz efekt.
wiesz ,że takiego pilota nie wprogramujesz bez programatora?????jak wygląda?może mam
Prawdopodobnie jest to Challenger St 800 Pilot czarny prostokątny z trzema przyciskami i diodą czerwoną prostokątną . Dzisiaj pomimo że samochód stał całą noc na zewnątrz (alarm nie uzbrojony) to teraz od rana jest wszystko ok alarm jest załączony. Sam nie wiem co o tym sądzić?
Najprawdopodobniej pokręciłeś trymerem od częstotliwości więć rozwiązanie jest jedne musisz być koło auta i zacznij kręcić i naciskaj pilot na załącz aż osiągniesz efekt gdy pilot załapie kręć powoli i sprawdzaj
Pomogło umycie płytki.
Jeszcze mam jeden problem orginalny pilot do challengera był z przyciskami I-Duży II-mały u góry, III-mały u góry tęściowi wymienili pilota na LOgic i tak Duży z napisem Logic oraz dwa małe na górze z otwartą kłódką i zamknięta kłódką jak to się bedzie miało do programowania w instrukcji alarmu pisze o naciskaniu I lub II a tu kicha wszytsko na odwrót
Dzięki za podpowiedź. Ale to ciche uzbrajanie działało u mnie cały czas od nowości, ale że samochodem nie jeżdżę sam, później ktoś coś ponaciskał i uzbraja się głośno. Wydaje mi się, że chodzi o jakąś kombinacje naciśnięcia przycisków z pilota.
Witam, w mojej borze ostatnio zacząłem mieć problem z centralnym zamkiem z pilota i autoalarmem. Po zamknięciu (pilotem) mialem problem z otworzeniem, nawt kluczem bo zaczeły mrugać awaryjne i nie mogłem odpalić auta. Pomogło zdjęcie klemy na jakiś czas. Zapasowy pilot działa poprawnie ale nie mogę go mieć przy kluczach bo jest mocno wyeksploatowany....
Witam. Posiadam Toyotę Corollę, od kilku dni występuje w niej następujący problem z zamkiem centralnym. Mianowicie nie można go zamknąć i otworzyć za pomocą pilota, natomiast czynności te można bez problemu wykonać przy pomocą kluczyka. Dioda sygnalizująca stan alarmu w trakcie wciskania przycisków na pilocie zapala się. Toyota jest z 2002 roku i alarmem...
Witam serdecznie. Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Almery 1,4 sedan z 1999 z Japonii. Poprzedni właściciel uprzedził mnie, że od ostatniej zimy nie działa centralny zamek. Korzystając z ładnej pogody postanowiłem w końcu sprawdzić gdzie leży przyczyna. Moja Aldona ma fabrycznie zainstalowany alarm CHALLENGER ST800. Pilot po wciśnięciu...
Kolego z tego co widze to jest to pilot od starego challengera robionego dla Nissana, ale nie montowanego w każdym Nissanie. Musiałbyś mieć do niego jeszcze centralke. Tylko po co, skoro masz pilot w kluczyku. Przycisk I zamyka i otwiera z potw. dźwiękowym, II to samo bez potw., III to dodatkowy kanał.
Identyfikator jest wyposażony w jeden wewnętrzny przycisk, który służy do jego zaprogramowania do systemu. Procedura wprogramowania nie różni się niczym od wprogramowywania “zwykłych” pilotów obsługujących system.
Witam Od kilku dni jestem posiadaczem Fiesty z 2007r. i chciałbym zamontować do niej centralny zamek. Zamierzam zakupić orginalne używane zamki(centralne) + moduł Gem obsługujący centralny z kluczyka. Autko ma alarm Challenger , czy mogę wykorzystać pilot od alarmu do sterowania centralnym zamkiem ? tzn. czy centralkę od alarmu mogę połączyć z modułem...
Po wymianie akumulatora, alarm Challenger ST 800 P zaczął zachowywać się dziwnie. do alarmu posiadam piloty typu Silver. Po tym jak wymieniłem akumulator: - przyciskiem do zamykania samochodu otwieram i zamykam samochód (wtedy alarm się uzbraja) - przyciskiem do otwierania samochodu (w przypadku gdy alarm nie jest uzbrojony) mogę zamknąć, potem mogę...
Jeśli dobrze widzę, to jest ST800 (prostokątna dioda w pilocie). Instrukcja jest w spisie alarmów do pobrania.
Poszło na emalie!
mam ten sam problem. mam centralke firmy clifford ktora przestala reagowac na piloty. prawdopodobnie to concept60 albo challenger(jakis). ulotki takich alarmow dostalem przy zakupie samochodu. na pilotach jest 4+1 przyciski (jeden duzy i 3 male i dodatkowo z boku jeden). kolo bezpiecznikow niema zadnego przelacznika. w serwisie krzykneli mi za naprawe...
Rodzice mają toyotke i alarm Challenger,pilot 3-kanałowy,kupiłem centralny zamek i założyliśmy z ojcem sami,bo w salonie wołali 1200PLN,mechanik 400PLN, bo trzeba było zdejmować drzwi ponieważ autko nie miało żadnych śladów inastalacji tzn. dziur pod kable w drzwiach,pochylone wzmocniwenia drzwi i bardzo mało miejsca na siłowniki,ale daliśmy radę w...
Można wprowadzić system antynapadowy w tryb serwisowy: Włączenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej: 1. włączyć stacyjkę w pozycję zapłon 2. nacisnąć ukryty wyłącznik 3. nacisnąć jednocześnie przyciski WŁĄCZ i WYŁĄCZ na pilocie Włączenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej system potwierdzi 2 sygnałami syreny, ponadto będzie o tym przypominał...
Fabryczny pilot? Jeżeli tak, to: - bezpilotówka Seo Perfect (będzie "widziała" fabrycznego pilota jak swojego) do tego jeżeli 2 szyby elektryczne to ultradźwięki, jeżeli 4 to stłuczeniówka. Syrenka obowiązkowo z własnym zasilaniem. Jeżeli są alufelgi to dodatkowo wstrząsówka. Jeżeli nie, to: - Seo Concerto lub dla bardziej wymagających Seo Dolphin (2...
Jeśli sprzęt jest w miarę nowy to pewnie posługuje się Keelog-iem. Wtedy można tylko nabyć nowego pilota i zarejestrować go w układzie odbiorczym sterownika bramy. Ja w swoim zarejestrowałem pilota od alarmu challenger. Miał jeden przycisk, który nie wiadomo do czego miał służyć. a teraz w sekwencji otwiera - stopuje - zamyka bramę. Trzeba tylko mieć...
W tym samochodzie nie ma fabrycznego immo, system NATS został wprowadzony później. Montowane były amerykańskie alarmy Challenger ST8000 z napisem na pilocie "made for Nissan". Jego centralka sterowała zewnętrznym przekaźnikiem. Przewód sterujący pomarańczowy, ostatni w złączu krawędziowym. Dla pewności zrób zdjęcie pilota i centrali.
Witam Poszukuje: - instrukcji alarmu Challenger 8000 - podłączenia centralnego zamka do alarmu Challenger 8000 - oraz sposobu programowania nowego pilota Jedyne co znalazłem to rysunek z napisami po rosyjsku, Niestety słaba znajomość tego języka nie pozwala mi na odszyfrowania obrazka. http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... Bardzo dziękuję...
Tylko że ja właśnie się uparłem, że nie chcę mieć dodatkowego ciężaru przy kluczykach dlatego chcę wykorzystać fabrycznego pilota! Najprościej było by założyć SEO, ale najpierw chcę spróbować z tym CHALLENGEREM, tylko że nie wiem gdzie mu podłączyć sygnał z fabrycznego pilota.
ma ktoś może schemat pilota do tego alarmu?
No i padł mi zamek centralny. Nie mam zamka w drzwiach bo jakiś kretyn (poprzedni właściciel) wymontował, zatem jak mi nie chce otworzyć dzwi, to wchodze przez bagażnik i manualnie sobie otwieram :D Jak to jeszcze można było znieść, bo problem był sporadyczny (próbowałem wymienić siłownik, który wyglądał na zużyty), tak dzisiaj mam problem taki, że...
znalazłem skrzyneczkę alarmu , ale kurcze nie ma zworek do przełączenia :) ma ktoś pomysł jak wyłączyć funkcje anty napadu i zamykania drzwi po zapłonie ? ewentualnie odłączenie całego alarmu tylko zostawienie centralnego zamka z pilota;)
Znalazłem schemat Challenger Nt Toyota Corolla, ale nie wynika z niego jak doprogramować pilot do alarmu
Witam, Od roku posiadam Toyotę Corolla verso 2004, 2.0 d4d, która ma zamontowane zabezpieczenie challenger nt811 z pilotem silver, zgodnie z gwarancja, a w praktyce mały przycisk pod kierownica wymagający pin code, inaczej nie zastartuje silnika. Musiałem oddać do regeneracji rozrusznik, po naprawie nie działa pin code. Zrobiony jest obecnie mostek...
Witam Kupiłem niedawno Toyotę Avensis z 1998 r. z wmontowanym w serwisie Toyoty alarmem Challenger ST-800 3ps (pilot z prostokątną diodą i trzema przyciskami oznaczonymi I, II i III). Pilot uzbraja i rozbraja alarm oraz zamki, ale na różne sposoby i emituje różna ilośc sygnałów przy rozbrajaniu - nie wiem, od czego to zależy i co oznacza. Do tego niezupełnie...
Dzięki za pomoc. Z pewnością jest to alternator bo jak się zapaliła ostatnim razem kontrolka od ładowania, zgasiłem samochód i już nie odpalił bo brakło całkiem prądu. Teraz mam kolejny problem bo uzbroił mi się alarm (dodatkowy) a pilot nie działa. Nie używam tego alarmu bo wystarczy mi że zamknę samochód pilotem w kluczyku na podwójne ryglowanie....
sprawdzałem, przewody wyglądają dobrze, siłownik chyba jest sprawny bo po włączeniu zapłonu sterowanie przyciskiem z deski rozdzielczej działa prawidłowo - wszystkie drzwi zamykają się i otwierają - po wyłączeniu zapłonu również działa prawidłowo. Nie chce otwierać drzwi po zamknięciu pilotem alarmu. Co poradzicie?
o Challengera NT3 pytaj AAC Clifford w Warszawie(ul.Łodygowa)
Mam pytanie, czy centralka która jest na zdjęciach pochodzi od alarmu Challenger ST 800 ?, pytam dlatego że kupiłem samochód, ale dostałem tylko 1 pilot i jeden kluczyk, drugi komplet podobno zginął, kluczyk drugi dorobiłem, immobilizer był przeprogramowany w serwisie, a że nie chciałem tak tego zostawić pojechałem do znajomego znajomego który zajmuje...
Wystarczy kolego, że zmienisz baterię na nową. To co się dzieje z alarmem, to po prostu sygnalizacja słabej baterii w pilocie.
szukam schematu montażu i opisu alrmu, ale nie instrukcji obsługi, tę juz sciągnałem ze strony Clifforda, ale tam prawie nic nie ma, oprócz opisu działania przycisków pilota. Przepatrzyłem juz to forum i znalazłem ale tylko model Challenger NT, a to jest juz zupełnie co innego.
Witam Poszukuję taniego autoalarmu do samochodu vw bora z możliwością sterowania zamkiem centralnym bez uaktywniana alarmu oraz funkcją safe lock.Moje auto ma centralny zamek lecz nie ma fabrycznego sterowania pilotem dotychczas był zainstalowany alarm challenger st800pc który posiadał w pilocie przycisk którym mogłem zamykać i otwierać drzwi bez włączenia...
Centralny zamek "dokładany" czy "fabryczny"? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone? Jest zasilanie i masa na module (sterowniku) centralnego zamka? przestał reagować (nie zamyka i nie otwiera), autoalarm normalnie da się uzbroić z pilota ale otwieranie już działa Możesz to napisać jeszcze raz?
Mam problem z alarmem montowanym w ASO w Toyotach Avensis T27 (rocznik od 2009). Nie wiem dokładnie, co to za model, znalazłem tylko w książce serwisowej nazwę Challenger. Alarm dotąd działał normalnie, czyli aby odpalić samochód, trzeba było wpisać kod PIN przyciskiem z niebieską diodą. Można też było włączyć tryb serwisowy, wpisując kod, przytrzymując...
To na pewno Cliffort lub Challenger takie montowano w Toyotach. Spróbuj tu: http://www.clifford.com.pl/serwis/serwis...
alarm challenger piloty challenger st800 challenger akumulator
radio panasonic wtyczka radio mercedes reset radio załączenie tyrystora bocznikiem
zawór spustowy cersanit punkty elektroda
Mikronieszczelność reduktora ciśnienia LPG – objawy „buchania” palników w kuchence gazowej Niedomykające się drzwi w Peugeot 1007 - przyczyny i rozwiązania