Miernikiem uniwersalnym na zakresie pomiaru rezystancji. Wał korbowy .https://itstillruns.com/test-cam-sensor...
Czy został wyczyszczony sterownik? proszę nagrać obrotomierz podczas zmiany biegów
Blendy to p0300 i p1396 zostało już wymienione czujnik położenia walkarozondu i wału świece cewka zapłonowe
Witam, problem dotyczy samochodu Chevrolet Nubira kombi 1.8 16 v benzyna 2005 rok . Samochód najpierw sporadycznie teraz praktycznie za każdym wyjazdem ma problem z ponownym uruchomieniem silnika . Na zimnym pali na dotyk w czasie jazdy nic się nie dzieje , nie szarpie , nie dławi się, normalnie przyspiesza. Ponowne uruchomienie przed ostygnieciem zdarza...
Witam, jestem posiadaczką Chevroleta Lacetti z 2005 r, 1.6. Ostatnio zauważyła, że wskaźnik temperatury nie działa poprawnie, w trakcie jazdy potrafi spaść do zera a po jakimś czasie znów wskazać prawidłową temperaturę. Byłam u mechanika, stwierdził jedynie błąd 1661... P1661 MALFUNCTION INDICATOR LAMP (MIL) LOW VOLTAGE Bardzo proszę o informację, jeśli...
Hej, auto stoi całą noc na podwórku, gdy jest jakaś rosa niestety ten samochód przy zmianie biegu zanim samochód się rozgrzeje szarpie i się dławi. Wczoraj wymieniane były świece i przewody, ale po dzisiejszej nocy problem niestety powrócił. Oczywiście że jak przejadę z 400 m problem ustępuje. Może macie jakieś pomysły?
Witam, Auto jak w opisie raz na jakiś czas zapala się chcek i silnik słabnie i szarpie podczas jazdy jak by paliwa mu brakowało, usterka występuje nie regularnie można przejechać 100 km i jest ok, a czasem po przejechanie 1 km usterka wraca. W sterowniku błąd sonda lambda napięcie zbyt wysokie. Wymieniłem świece, cewki, rozrząd, czujnik położenia wału,...
Mam problem z autem, na wolnych obrotach jest wszystko ok, gdy wciskam pedał gazu to szarpie silnikiem i nie chce zwiększać obrotów. Co sprawdzić , od czego zacząć diagnozę ? Silnik 2 litry benzyna rocznik 2005 . Poniżej link do filmu. http://obrazki.elektroda.pl/8271135900_1...
Witam, Nie wiem czy trafiłem w dobry dział. Mam problem z Chewroletem Aveo, wersja pierwsza tak jak wyszedł w Polsce aveo rok 2010. Kiedy rano próbuje wyjechać z garażu na zimnym silniku strasznie mi szarpie autem:( na skrzyżowaniu zaraz kolo domu, to muszę z 6000 obrotów przyładować i delikatnie puszczać sprzęgło, przy niższej prędkości obrotowej to...
Witam. Mam Chevroleta Blazera 1998 rok 4,3 V6. Auto posiada instalacje gazową IGS (ciągły wtrysk gazu). Silnik pali 25L gazu na 100km przy jeździe 80-110km/h. Na mieście pali około 33L gazu. Często słychać odgłosy dopalającego się gazu w rurze wydechowej. Czuć też ciągle surowy gaz. Byłem u gazownika to powiedział bym wymienił kable zapłonowe. Wymieniłem...
Witam Zaznacze na wstepie ze nie znam sie na samochodach jestem baba ^^ ale mam problem z jazda na gazie, samochod szarpie i jest strasznie slaby, wjechac na wiadukt to dla niego niezly wysilek. Odwiedzilam jednego gazownika scisnal po kolei przewody przy wtryskiwaczu powiedzial ze jeden nie dziala, drugi podpial sie do kompa i tez to stwierdzil "nie...
Witam mam problem z Chevroletem Cruze 1.8 140 km 2012 z fabryczną instalacją gazową brc. Podczas jazdy na obrotach w granicy 2100-2500 silnik nierówno pracuje, szarpie. Problem ten jest nieodczuwalny na benzynie. Czasami samochód ma problem z odpaleniem, trzeba go długo "kręcić" zanim odpali (5-8 sekund). Co może być przyczyną ?
Witam ostatnio odalem samochod chavrolet malibu do mechanika zeby wymienil olej w skrzyni automatycznej, po wymianie oleju zaczol troszke szarpac przy zmnianie biegow lecz nie zawsze od czasu do czasu najczescie jak zmienia w dol. Samochod ma przejechane dopiero 76 tys czyli, przy proponowanej pierwszej zmienie oleju.
Witam. Mam taki problem. jechałem na trasie i skończył mi się gaz w aucie, po zatankowaniu auto nie chce się przełączyć na gaz. Na benzynie jedzie OK nic nie szarpie, nie wyskakuje żaden błąd. Jak tylko przełączę na gaz autem szarpnie wyskakuje błąd ( wtryskiwacz 1,2,3,4) wymieniłem 2 filtry z gazu. jestem umówiony za tydzień do gazownika on na szybko...
Zgadza się - różnica spora i to może jest przyczyną obecnych kłopotów. Tez mi sie tak wydaje ale dlaczego ale swiece sa dobrane wedlug tabelki NGK, w ktorej jest podany moj silnik i model auta. To mnie dziwi, ze tak odbiega to od zalecen producenta auta, stad moje pytanie, czy moze roznica moze brac sie z budowy swiecy itp. Edit: Wlasnie wyciagnalem...
Wepnij zamiast bezpiecznika zarówke samochodową 12V. Jezeli bedzie swiecic bardzo jasno to masz zwarcie, jak ciemniej to brak zwarcia. Szarpiesz wiazka lub wypinasz poszczególne elementy silnika i obserwujesz kolor zarówki.
Adresy wysłałem na pw. ps. Tak jak piszesz ten model skrzyni przechodził modyfikację, i zwracaj uwagę na daty modelu. Matką tej skrzyni była TH700 (1982r), następna 4L60, następna 4L60E potem 4L65E aż do 2006r.
To ja dodom że tym chevroletem ludzie jeżdżą jak wyścigówką z racji dużego silnika , 1500 to nie pojemność silnika jak by sie wydawało :) a potem są skutki , skrzyni rozsypki. Daj namiary na gościa co ci tę skrzynkę remontował.
Raczej łożyska w skrzyni mają już dość. Zostaje wyrwać skrzynie i ocenić po rozebraniu czy remont tej (czy obudowa nie wytarta przez obracające się bieżnie łożysk) czy inna używana.
To szarpanie i niepalenie na wszystkie gary może być od tego?
Podaj jakie błędy występowały wcześniej. U mnie w samochodzie niestety kolektor był nieszczelny i dlatego latały mi obroty biegu jałowego a dodatkowo szarpało podczas jazdy.
Witam, mam tegoż Chevroleta Nubirę 2.0 TCDI 121KM(at)150KM 2009R. Problem polega na tym, że podczas przyspieszania ostrego "wyrywa kierownicę" - ciężko go opanować. Podczas powolnego przyspieszania i hamowania jest oki. Przy wyższych prędkościach ( pow. 120 km/h ) też jest niestabilny. W aucie są założone nowe kompletne wahacze z przodu, łączniki stabilizatora....
To nie ECU potrzebuje informacji o temperaturze skrzyni lecz TCM. Jeżeli temperatura oleju bardzo wzrośnie, czujnik to zarejestruje, prześle do TCM i skrzynia przejdzie w tryb awaryjny. Dzieki. Chyba przy okazji odkrylem moje problemy ze sporadycznym szarpaniem z 1-2 i 3-4, szczegolnie przy wyzszych obrotach. Pojawiaja sie jakies bledy komunikacji...
Witam wszystkich forumowiczów , zwracam się z pomocą ustalenia usterki w mojej instalacji lpg BRC FLY SF SEQUENT , problem wygląda następująco auto czasami podczas jazdy szarpało na gazie w czasie jazdy , na biegu jałowym czasami gasło , pewnego razu auto już nie chciało w ogóle chodzić na gazie po przełączaniu w trakcie jazdy od razu gasło to samo...
Pozwolicie że trochę odkopie temat. Posiadam Vectre B z silnikiem Z16XE, aktualnie jest zamontowana instalacja Landi Renzo na wtryskiwaczu Matrix i parowniku Tomasetto Alaska AT09, niestety po ostaniej modyfikacji dolotu (wywalenie wkładu z kolektora w celu zrobienia komory) auto zaczęło co jakiś czas szarpać przy przyśpieszaniu na niższych obrotach,...
Witam, kupiłem Chevroleta Cruza 1.8 141 km 2012r. z fabryczną instalacją lpg. Jeżdżę nim 2 tygodnie, zrobiłem około 1000km i zauważyłem że w przedziale między 2200 a 2400 obrotów silnik nierówno pracuje. Czuć lekkie szarpniecia. Podczas postoju na biegu jałowym czasami też zafalują na 2-3 sekundy (nie przy 2200-2400 tylko przy najniższych). Podczas...
Dzieki za podpowiedzi. Czyli skaczacy kat , jest raczej efektem niz skutkiem. Przepustnice mam zintegrowana z tps. Napiecie zmienia sie plynnie podczas otwierania ale jezeli u ciebie 0.1 V robilo taka kaszane, to faktycznie. Sa w niej 2 TPSy . Jeden ma wartosc poczatkowa 3.52V i to pasuje ale TPS 2 skacze miedzy 1.39-1.42V a jesli dobrze zrozumialem...
schematy chevrolet chevrolet schemat chevrolet bezpiecznik
przetwornica uc3843 wtyczki winamp urządzenie klimatyzacji
melitta passione systemy grzewcze serwis
Przepalanie bezpiecznika w ciągniku Johfar Agrochemia F-35 Migający żółty trójkąt w drukarce HP LaserJet 1320