Można wróżyć z kuli a może poprostu cewka się nagrzewa i nie daje iskry. Sprawdzałeś?
Zasilanie na cewkę jest?
Witam chodzi o Chrysler Grand Voyager AWD z 94r 3.3 V6 automat w gazie. wiec zakupiłem i nie chodził na dwa gary przyczyna miała byc peknieta cewka, i tak na jeszcze 4 garach chciałem sie dokulac do domu, wlasnie "chciałem" po przejechaniu około 15km spaliło mi bezpiecznik od zapłonu i tak co sie nowy włozyło uruchomilo silnik po chwili znowu go spaliło...
Witam, sprawdź sobie impulsy na cewce, skoro cewka nowa a auto nie ma iskry to raczej impulsów brakuje na cewkę.
O pomiarach zapomniałeś? Czy uważasz, że mamy zgadywać przyczyny itd.?
Cewka - sprawdz .
co to znaczy ze sie przegrzewa? Płyn sie gotuje? Sprawdz: 1. wentylator chłodnicy + drożność układu, 2. ilość płynu chłodniczego, 3. czujnik załączający wentylator 4. ew. czujnik wału, lub hall, + cewka (nie wiem co tam masz w tym wynalazku)
Może uległ uszkodeniu , cewka sie zwarła.
Więc standardowo, te silniki łapią przebicie przez tzw. fajkę po porcelance świecy, widać po wykręceniu świec charakterystyczne slady przebicia w postaci szarych "kresek" na porcelance. Zmień świece na porządne, przewody tak samo, możesz zmniejszyć przerwy na świecach o 0,1 mm. Jeśli dalej będzie bez zmian to następna w kolejności do wymiany jest cewka...
Wypadało by sprawdzić czy wychodzi z ECU sterowanie na cewkę. Wtyczka cewki powinna mieć 4 piny - zasilanie i 3 sterowania z ECU. Jeżeli dochodzą wszystkie sterowania to cewka do wymiany.
Okazało się, iż rezystancja w porządku, a zasilania cewki 0,3V na zapłonie. Zasiliłem cewkę "na krótko" i odpalił, lecz po chwili kable pod maską się zapaliły żywym ogniem. Okazało się, że 4 żyły pozbyły się izolacji dzięki za mocno napiętym "trytytkom" i nastało zwarcie. Po zlutowaniu i odpowiednim zaizolowaniu przewodów auto odzyskało ducha :):):)
Cewkę i przewody zostaw w spokoju. Cudów nie ma - albo masz uchyloną przepustnicę lub kanał obejściowy regulacji powietrza, albo lewe powietrze w dolocie - może kolektor?
Cewka jaka? Podwójna? Wysterowania ma? Jeśli tak, to jest do wymiany. Jeśli nie, szukasz gdzie giną. Jeśli nie wychodzą już ze sterownika, to sterownik do naprawy.
Witam auto po rozgrzaniu dostaje palpitacji i gaśnie. Da się go powtórnie uruchomić po ostygnięciu. Cewka zapłonowa podmieniana.
Do sprawdzenia: cewka, przewody i swiece.... Pozdrawiam.
silnik 3,5l 16V 250KM Spaliła się cewka na pierwszym Cylindrze. Okazało się że po włączeniu zapłonu na cewkę idzie ciągle 12V. Tam zawsze jest na cewkę 12V po włączeniu zapłonu, a sterowna jest masą ze sterownika silnika. A jeżeli jest tak, że po odpięciu sterownika to 12V znika to dlatego że idzie ono z przekaźnika, który sterownik załącza.
Coś więcej? Obroty widzi przy kręceniu rozrusznikiem? Zasilanie na wtryski, na cewkę, pompę paliwa słychać? Sterownik Lpg pomijałeś?
Ten sterownik jest łatwy do naprawy a przyczyną uszkodzeń jest cewka, ewentualnie przewód lub świeca.
Problem rozwiązany! Przepalony był główny przewód zasilający cewkę oraz pompę paliwową.
Witam nie daje mi spokoju twoja sytuacja, chodziło mi o pomiar sygnałów z kompa na cewki przy wyciągniętych wtyczkach z cewek i jeżeli jest prawidłowy to odpada komputer.Możesz sprawdzić cewki indywidualnie mierząc rezystancję na nich a więc pomiar, uzwojenie pierwotne w stosunku do masy 0.45 do 0.65 om a wtórne do masy 7 kiloom do 15.8 kiloom.W ten...
oj Auto całe przekopane błotnik ściągnięty wiązka przebadana, pod aku również, z dłuższego rozpoznawania auta zaszliśmy daleko okazało się że auto ma odłączony wole układ benzyny i zapala tylko na gazie(lpg) a więc wczoraj dobraliśmy się do komputera przywrócona fabryczna wiązką na wtryski i cewkę odłączony całkowicie gaz, w kompie był spalony rezystor...
Witam Wszystkich Mam problem z chryslerem voyagerem 1991 3,3 b+g. Jak auto jest zimne to zapala jezdzi i nie ma kłopotu, jak się nagrzeje to gaśnie i nie chce zapalić. Wymieniłem już kable świece cewkę i nic. Czy ma ktoś może jakiś pomysł?
Dlugo jestes wlascicielem tego auta?
witam jak w temacie. niemam zasilania na cewce zaplonowej 2-3 cylinder. po obruceniu rozrzadem przekaznik klika a napiecia niema. cewka sprawdzona przewody od cewki do sterownika tez. wtyk 3pin cewka podwojna. pilnie poszukuje pomocy... pozdrawiam bart
W jakim sensie "sprawdziłeś i jest ok"? Czy rozrusznik kręci po zwarciu styków przekażnika 30 i 87? Czy rozrusznik kręci po podaniu zasilania bezpośrednio na jego cewkę? Czy jest wtedy iskra? Czy są zasilanie wtryskiwacze?
Ty masz naprawdę bana na Google! Błędy pięknie opisane. Łącznie z procedurą naprawy. http://www.permoveo.ltd.uk/tabid/122/OBD... Po co nowa cewka?
Przyczyny szukał bym w samym rozruszniku a konkretniej w automacie rozrusznika (cewka) Jesli jest gorąca - bo się nagrzała od silnika - przestaje pracować W środku cewki jest czpień , który zwiera wewnątrz styki i zapodaje napięcie na wirnik Jesli ten czpień będzie brudny- skorodowany (syfilis w środku cewki) to przy zimnym silniku będzie działał ale...
Czujnik na chłodnicy przeważnie z prawej strony chłodnicy u góry. Moduł wentylatorów jak piszesz to powinien być 1 przekaźnik lub 2. Wyciągasz i masz 4 styki 2 na które podajesz napięcie (cewka) i 2 sterujące (styki) jak podasz na cewkę napięcie to to styki powinny się zewrzeć.
sprobuj wyciagnac dolna czujke(moze gdzies olej troche ucieka) i wystawic prawidlowy dystans.ja ustawiam ~0.5mm. sprawdz opur cewki zaplonowej,bo moze ktos wsadzil od starszego modelu.mam 92 rok i od 94 niepasuje.prubowalem.silnik chodzi nie nalezycie. dane techniczne cewek posiadam.
Cewka wymaga zasilania i sterowania i gosc,u ktorego stoi auto powinien to wiedziec.Chyba,ze jak go nazywasz,jest tylko mechanikiem a to wszystko tlumaczy
Cze jak czuć jakiś swąt spalenia to maże poleciała cewka przekaznika kluczowania +12V na świece albo sam styk przekaznika nie przewodzi???
Przecież rozdzielacz nie jest zamienny z 3 cewkami.
Witam Pokazuje mi taki błąd 43 odczytany po kluczykowaniu jak podłączyłem pod komputer to pokazuje coś takiego http://scr.hu/7w3v/53hyn wspomnę ze cewka zapłonowa wymieniona i to samo silnik odpala ale nie chodzi na wszystkie gary proszę o pomoc z góry dziękuję
Układ z pilota porozumiewa się z resztą urządzenia za pomocą pętli indukcyjnej. Wystarczy, aby pilot był przy kluczyku w czasie przekręcania go w stacyjce. Kod ten jest porównywany z kodem zapisanym w czytniku w samochodzie. Jeżeli kody się zgadzają, zostaje zwolniona blokada. Musisz znaleźć bardzo dobrego speca od zabezpieczeń żeby to zrobił, trzeba...
czujnik wkładałem na filc,nadal to samo :/ górny nie ma regulacji...
szukam sterownika silnika, dwie czarne wtyki, pojemnosc j/w uwalone sterowanie cewka dwoch cylindrow, babrac sie w tej galaretce nie oplaci sie....
Jak zapina cewkę przekaźnika na masę to jakiś NPN, jak zapodaje plus jakiś PNP. Wstaw co masz, nawet w obudowie TO-92.
jak mówi Ci coś pojecie cewka przewody swiece to moze zorientowal byśsie że to silnik bęzynowy a co do problemu to byl zepsuty silniczek krokowy po wymianie na orginal wszystko ok.Zamykam temat.
Też słyszałem o nieszczelności kolektora, że jakimś dymem można sprawdzić, ale póki co ci trzej, co "coś" robili, nie znali tematu, a przyznam szczerze, mam dość wymiany dobrych części. Jeszcze mi jeden spec podrzucił hasło, żeby sprawdzić kable/kostki, co idą do świec//cewek.
Masz tam dwa czujniki,walu korbowego na laczeniu silnika ze skrzynia i walka rozrzadu,po lewej stronie miedzy glowicami silnika(pod cewka zaplonowa).Oba nie maja nic do ladowania(no moze poza tym,ze jak sa trafione to silnik nie przcyje i altek nie laduje)
Wiązka sprawna? Sygnały na cewkach są?
W Voyagerach często gniją sterowniki silnika i może on jest przyczyną , dodatkowo listwa wtryskowa i cewka po zgaszeniu silnika jeszcze kilka sekund ma zasilanie , taka uroda tego auta. Może umierający sterownik daje jakieś dzikie impulsy na cewkę , która ma zasilanie i masz dziką iskrę. To taka moja teoria, ale mogę się mylić.
Witam, Padło mi autko!!! W czasie jazdy padło zasilanie, kontrolki świecą normalnie, rozrusznik kręci. Sprawdzałem - brak iskry na świecach, zasilanie nie przychodzi na cewkę, brak go też na przekaźniku reduktora od gazu. Postoi trochę odpali - przejadę kilka kilometrów - stop, powtarza się wszystko od nowa. Jeżeli ktoś spotkał się z takim przypadkiem...
1. Jaką masz instalację gazową? 2. Czy iskra jest na wszystkich świecach? 3. Jeśli nie ma iskry czy sterownik wysterowuje cewkę? bo dość częstą usterką tego samochodu są gnijące sterowniki silnika, z racji umiejscowienia.
Witam!! Sprawa wygląda nstępująco do sprawdzenia masz kilka rzeczy: Przekaźnik ASD, cewkę zaplonowa wraz z zasilaniem i wysterowaniem z PCM-a oraz czujniki wału i wałka.
Spadki napięć, zobacz na zasilanie na cewce. Do ilu spada. Spróbuj podmienić akumulator.
Najlepiej podłączyć auto pod sprzęt diagnostyczny. Może być wiele przyczyn: cewka zapłonowa, sterownik silnika, czujnik położenia wału, przerwana wiązka elektryczna, bezpieczniki, praktycznie wszystko co jest odpowiedzialne za zapłon. Należy sprawdzić dlaczego kontrolka migła lub też zaświeciła się
Mruganie i pikanie świadczy o błędzie. Ja w stagu do tej pory miałem taką sytuacje gdy: -spaliła mi się cewka elektrozaworu przy reduktorze -zawiesił się wtryskiwacz gazu (był zabrudzony) Polecam wizyte u gazownika, sprawdzi szybko błąd i będziesz wiedział na czym stoisz. Wizyta nie powinna być droga. pozdrawiam
Witam Mam problem jak w temacie. W tym aucie jest ten sam silnik co w chrysler voyager. Problemem jest brak iskry, po zdjęciu wtyczki z cewki i sprawdzeniu napięć na trzech podczas kręcenia jest załączana masa a na jednym masa, wynika z tego że nie ma zasilania cewki, prosiłbym o jakiś schemat jak ktoś ma dostęp bo nie wiem z kąd zasilana jest cewka....
cewka wygląda na ok :( iskry nie mam niestety,zostaje czujnik jedno mnie tylko zdziwiło że do cewki dochodzi tylko 9V ale doprowadziłem 12 V i też nie zagdakał wrrr zostaje mi chyba wizyta u elektryka
Witam mam voyagera z silnikiem 2.0 98r i mam podobne obiawy jak sie zagrzeje to obroty jak trzymam 4tysiace to skacza na 2, 5 tys i znow 4000 czy to moze byc ten czujnik? Stawialem na katalizator ale chyna sie myle kable i cewka nowe .Wykrencilem labde przed katalizatorem zeby sprawdzic czy bedzie lepiej jak spaliny beda uciekac przez otwor z labdy...
Witam mam problem chryslerem grad voyager 3.3 benzyna /gaz (brc) rok auta 2001 mianowicie podczas ostatniej wycieczki podjazdu pod nie wielką górkę auto zgasło (światła radio chodziło ale rozrusznik nie dawał żadnych oznak życia ) auto scholowałem i znalazłem bezpiecznik który w momencie przełączania na gaz przepala się (20A) i w tym momencie nie mogę...
wiec sprawa się "rypła" i wszystko się pokrywa z informacjami , które uzyskałem w innych źródłach, wiec pozostaje znaleźć ta cześć zamienna. Nie wiem czy powinienem otworzyć nowy temat ale teraz dotyczący mechanizmu otwierania drzwi środkowych, w tym wypadku po lewej stronie przy otwieraniu ręcznym ciężko się przesuwały, sprawdziłem przez porównanie...
Witam.Mam problem z autem voyager 2.4 benzyna 2002r..Wymieniłam silnik(rozsypała sie cała góra silnika)wymieniłam też rozrząd oleje filtry itp.Przy próbie odpalenia auta okazało się że niema iskry na 2 i 3 cylindrze,elektryk stwierdził że spalił sie tranzystor w sterowniku więc kupiłam drugi sterownik ze stacyjką i immobilaizerem.Auto dalej nieodpala...
Witam Może tez być 20 N40. 18 Amper na sterowanie cewki to trochę za mało.
Nie ma to znaczenia bo skąd niby sterownik ma wiedzieć w jakiej kolejności są cewki? Wtyczki powpinaj tylko tak jak było w Valtekach.
no to teraz przełóż dobre wtryskiwacze do twojego ,ale z innego auta myślę że równie dobrze może nawalać wtryskiwacz [to nie tylko cewka ,ale jakis tłoczek ,rdzenik ,coś się nagrzewa coś rozszerza ,coś przyciera -zbyt duży prąd wtedy też płynie i zabezpieczenie może zadziałać że nie wysyła dalszych impulsów to tak na chłopa -w końcu działa w innym aucie...
Mój Chrysler od pewnego czasu zaczął szarpać na wysokich obrotach- krótkie przerwy w pracy silnika, (odczuwane jako szarpnięcia) w czasie jazdy. Podczas jazdy na niskich obrotach jest O.K. Kiedy jest potrzebne trochę mocy czyli przyspieszenia , zwiększenia obrotów co jakiś czas szarpnie. Przy okazji pali potworne ilości gazu. Wtryski - sprawdzone, świece,...
Witam! Mam problem w postaci uszkodzonego sterownika silnika. Prawdopodobnie uszkodziła się końcówka mocy sterująca cewką gdyż nie pracuje na dwa cylindry i po dłuzszej pracy rozrywa cewkę. Można by go niby naprawić lecz czy ktoś już robił coś takiego? Lub inaczej czy w sterowniku jest immobiliser gdybym chciał go wymienić na drugi?
Witam może ktoś mi tu pomoże?Mama problem z Voyagerem 96 nie chce odpalić wymieniona cewka i czujnik poł.wału i nic.Elektryk powiedział ze komputer padł pytanie moje jest czy jak za mienie komputer na taki sam z innego auta to musze go ustawiać czy nie?Proszę o jakaś pomoc w tej sprawie:?:
1przekaznik rozrusznika 2----------- zasilania(pompa,cewka,wryski)zalaczany po wykryciu impulsow obrotu walu przez komp 3----------wentylatora-wolny bieg 4---------pompy paliwa 5---------masy wentylatora 6---------wentylatora-szybki bieg 7---------sprzegla kompresora klimy 8---------swiatel wstecznych 9---------zasilania elektroniki skrzyni
Witam Objaw raczej wskazuje na obwód wysokiego napięcia. Podobnie miałem u siebie w Fordzie. Przyczyną mogą być świece, przewody zapłonowe lub w ostateczności cewka. Niech kolega przyjrzy się w ciemności czy przewody nie iskrzą przez izolację, można delikatnie zrosić wodą, ale nie dotykać przy pracującym silniku. Do obejrzenia też izolatory świec, czy...
Skoro sterowniki są te same i na tym z immo chodzi równo to może byłaby opcja jeszcze przełożyć sprawne tranzystory do tego uszkodzonego sterownika skoro nigdzie się ich nie zdobędzie? Gorzej jak coś jest z ECU i uszkodzi znowu tranzystory, ale raczej to była wina cewek, przewodów. Ewentualnie właśnie wyłączyć jakoś immo.
Tylko podmiana samego ECU ci nic nie da, bo masz immo zapisane w skrzynce SRI.
Witam , posiadam Chryslera 300c z 2005 roku 5.7 Hemi Czy ma ktoś może schemat w jakiej kolejności podpiąć zapłon? (Cewki ) ponieważ w tej wersji są one jeszcze dzielone przewodami na poszczególne cylindry i nie wiem jaka kolejność od danego cylindra jest prawidłowa Pozdrawiam
Chrysler voyager 96 3.0 v6. Proszę o pomoc .A.B .S MK 20 modulator osobno ,komputer osobno .Jaka jest oporność cewek modulatora [elektrozaworów].Komputer nie komunikuje się z modulatorem
zgasł i nie odpala już czy odpala i gaśnie ?
Witam, Może ktoś ma na zbyciu oryginalny tranzystor do komputera Chrysler-a Voyager-a, który steruje cewką, oznaczenie tranzystora to 4221 (Motorola) w obudowie TO-220. Ewentualnie jakieś sprawdzone zamienniki. Pozdrawiam, tolo
Witaj.... ...mam dokladnie takie samo auto...taki sam rok i silnik...i z takim samym uszkodzeniem... ..nie kreci rozrusznikiem....PCM nie wystawia sygnalu (masy) na przekaznik rozrusznika... ..zegary raz sie swieca (stan KM itp-wyswietlacz elektroluminescencyjny) a raz ciemnosc... ..pali sie kontrolka ALARM SET i pika Gong.. pod kolumna kierownicza...
[quote="milejow"]Chyba czeka cie jednak elektryk bo nie bardzo rozumiesz zasade dzialania. Samochód Kolego był już u elektryka miał problem ze znalezieniem "czegoś tam" wiec zrobił na krótko kawałek kabla chyba kondensator albo jakaś cewka i jest na włącznik a człowiek jedzie i patrzy na wskaźnik a nie na drogę. Zasadę działania nie rozumie ale chętnie...
Jak w temacie mam problem w autku Chrysler stratus 2.5 v6 (mitsubishi) od momentu założenia sekwencji nie dojeżdżam 1000 km i uwala mi aparat zapłonowy. Za pierwszym razem stał około tygodnia i mechanik wymienił aparat zapłonowy (po regeneracji 500zł) a autko hulało jakieś 8-set parę kilosów i hol z powrotem na warsztat, znów około tygodnia stał i ta...
Nie chcę krakać, ale chyba ECU się wysypało a dokładnie drivery sterujące cewką. Oscyloskop w garść i sygnały przy cewce do sprawdzenia.
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam problem z wymienionym w temacie Voyagerem. Kiedyś już zniknęła iskra na świecach, jednak szybko uporałem się z problemem. Wtedy okazało się, że do wymiany jest przekaźnik ASD (załącza napięcie na cewkę zapłonową i pompę paliwa, gdy wykryje sygnał z czujnika położenia wału korbowego i jak się później okazało i wałka...
sprawdż oporność cewek na zaworach i reduktorze-tu jest chyba problem
Podłącz pod cewkę w rozruszniku próbówkę, będziesz widział czy za każdym razem w momencie próby zapalenia auta idzie napięcie ze stacyjki. Jednak jak za każdym razem słychać "pstrykanie" w rozruszniku to do naprawy.
Mysle,ze to silnik taki sam,jak w chrysler neon.Na pokrywie rozrzadu ma blok dwoch podwojnych cewek zaplonowych. Jutro w pracy zobacze dokladnie w mitchell,u
Witam.Mam założoną instalację z D.T. gaz sekwencję w chryslerze 3,8 i problem ,którego nie mogę rozwiązać. Otóż gdy zapale silnik przełączy się na gaz silnik pracuje dobrze i nie szarpie aż do jednego kilometra i po chwili zaczyna silnikiem szarpać trudno nawet przyśpieszyć a temperatura silnika jest około 70st. Po około 4 km silnik dobrze pracuje i...
za cewką trzeba troche pogrzebać
Witam Posiadam Voyaga 2.4 benzyna bez gazu mianowicie autko wszystko super jak go kupiliśmy zero problemów . Autko nie robiło żadnych problemów dopóki gdy jechałem do pracy nie zgasł ( 20 km zaledwie ) później tylko już hol .... Autko ostygnie pali bez problemu wchodzi na obroty nic zero objawów tylko jak się zagrzeje wchodzi maks na 2000-3000 obr/min...
Witam Sprawdź bezpieczniki (nr 17 20A w dieslu chyba 25A z bezpiecznika prąd płynie na przekaźnik Diesel Power Relay a z niego idzie + na cewkę przekaźnika nr 1, 2 i 3) (bezpiecznik nr20 40A prąd płynie na przekaźnik nr 3 a z niego na wentylator nr2) ( bezpiecznik nr 24 40A prąd płynie na przekaźnik nr 2) (prąd na przekaźnik nr 1 płynie z wentylatora...
więcej danych podaj
Samochód starszy, bo rocznik 93 silnik V6 3,5 litra, ale dla klienta stanowi wartość sentymentalną i trzeba go zrobić. Przyciągnęli to z innego warsztatu, że nie ma iskry na dwu cylindrach, i rzeczywiście na wyprowadzeniach cylindrów 3 i 6 zespolonej cewki zapłonowej iskry nie było. Tam jest już zapłon bezrozdzielaczowy, potrójna cewka i 6 wyprowadzeń...
Czy istnieje możliwość podstawienia innych (sprawnych) tych czujników MAP ? Mam znajomego który ma takiego Chryslera i ewentualnie umiałbym zdobyć sprawne. Jeśli istnieje to prosiłbym o instrukcje : ktore to , gdzie , jak , itp Dodano po 13 Komu? Chyba tylko sobie udowodniłeś, że można zmusić silnik do zadławienia spray'm z marketu. Panie AntyOwik ,...
Czujnik polozenia walu wymieniony - nic to nie pomoglo nadal te same objawy. O jaka sonde Ci chodzilo zebym zmierzyl an zimnym silniku? Zmierzylem opornosc cewek zaplonowych - wszystkie sa OK.
Miałem podobny problem w swoim Voyagerze 2,4 z 96r: gasł, szarpał, nie równo pracował, dużo palił. Wymieniłem świece i przewody cewkę i nic nie pomogło. A kilka razy zgasł mi w trudnych sytuacjach i było ciężko bez wspomagania w kierownicy i hamulcach. Okazało się, że to EGR (zawór recyrkulacji spalin) nie występowały błędy w komputerze. A wystarczy...
Witam, posiadam chryslera town& country 3.3 2000r. Co któryś raz nie odpala. Komputer u mechanika pokazał błąd cewka-moduł. Cewka została wymieniona na nową. Komputer nie pokazuje już tego błędu lecz samochód odpala nieregularnie, brak prądu na przewodach wysokiego napięcia. Ktoś ma jakiś pomysł, w czym tkwi problem. Pozdrawiam.
Witam.W chryslerze 97 wyskoczył mi błąd kod migowy 43 ,znaczenie kodu jest mianowicie "43 Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania. " Co ten błąd oznacza bo słyszałem różne interpretacje a co koledzy na to.
Po zakupie neona, od samego poczatku mam problemy z obrotami. Samochod posiada silnik 2l 16v 96r. Odpalam samochod bez problemow, silnik pracuje rowno do momentu jak sie nie rozgrzeje np. po przejechaniu okolo 10 km. Objawy mam takie: spadek obrotow pomimo deptania na gaz,dusi sie, spada mu moc i ciezko wydusic z niego choc 60 km/h - i zapala mi sie...
Pioneer, JBL, niższe seie Hertz, Sony i wiele innych wynalazków podobnych, które zwykle można znaleźć np w marketach niestety nie sprawdzają się.. Te marki inwestują wiele w marketing i reklamę i to pochłania dużą część końcowych kosztów zakupu. Lepiej poszukać czegoś powiedzmy 'niszowego' co o rację bytu walczy po prostu jakością wykonania. Wyjątkiem...
Brak iskry na wszystkich cylindrach :?: Z tego co pamiętam to padały tam sterowniki PCM.
Tak jak w temacie . Auto to Chrysler Voyager '92. Z góry dziękuje za odpowiedź...
Demontaż cewek i świec, najpewniej zalałeś wodą i układ zapłonowy dostał wody.
Witam serdecznie. Próbuje ustalić przyczynę wypadających zapłonow na biegu jałowym. Jak narazie zlokalizowałem dużą nieszczelność podciśnienia w kolektorze. Po usunięciu nieszczelności jest poprawa ale jednak nadal czuć wypadanie zapłonów. Idąc dalej dobrałem się do układu zapłonowego. Skontrolowałem przewody zapłonowe pod kątem uszkodzeń, przypaleń...
prawdopodobnie tak jak sugeruje Norbert,petla seo za blisko cewki immo fabrycznego
Najprawdopodobniej uszkodzenie jest w wiązce pomiędzy kierownicą a skrzynką bezpieczników i przekaźników pod maską. Często padają taśmy w kierownicy,ale skoro ta jest dobra to odpada. Wyjmij przekaźnik sygnału i wtyczki przy kierownicy: stacyjkową,poduszki/klaksonu i sprawdź czy na styk cewki przekaźnika odpowiadający za minus,przychodzi coś jeszcze....
witam mam problem z tym autem z silnikiem 3.8 l , 1996 rok benzynka, automat Auto przycholowano po regeneracji skrzyni (montaz i demontaż ) i nie odpala Brak wysterownia z komputera przekaźnika głowniego co puszcza prad na cewke i wtryskiwacze , iskry,brak zasilania na cewkę,brak zasilania na wtryskiwacze i wysterowania ich . brak sygnału z czujnika...
Można by było wymieniać bez końca, a kable i cewki sprawdziłeś!! (mechanik i nie wie :D :D )
witam. temat rzeka... problem wypadania zapłonów cylindra 1. dzieje się to na rozgrzanym silniku na benzynie i na gazie w momencie jak zgasze samochód na na min.5 minut po odpaleniu szarpie tak jak by nie palił na 2-3 cylindry i gaśnie czasami odpali i jak rusza to po 10 sek zaczyna trząść. Wymieniłem na nowe obie sondy świece kable cewkę zapłonową...
Świece były wymienione tydzień temu, nic nie pomogło. Nie ma przewodów tam są cewki. Ciśnienie paliwa nie wiem jak sprawdzić. Na gazie chodzi tak samo
Witam znów wszystkie tęgie głowy. Mam od niedawna Chryslera Voyagera 96r. 2.4i. na pełnym wtrysku bez gazu,skrzynia manual, nie pytał bym was ale wyczerpały mi się już pomysły. Mam mianowicie taki problem: Niezależnie od tego czy auto jest zimne czy ciepłe przyśpieszając nagle to znaczy wciskając pedał gazu dość energicznie auto szarpie i nawet kicha...
cewka zapłonowa chrysler chrysler voyager cewka chrysler centralnego chrysler
schemat migacz tranzystor halogenowy transformator naprawa kosiarki
Dokręcanie korbowodu w Peugeot 207 1.4 - momenty i procedura Dokręcanie korbowodu w silniku 1.4 KFT: procedura i momenty