Witam chodzi o Chrysler Grand Voyager AWD z 94r 3.3 V6 automat w gazie. wiec zakupiłem i nie chodził na dwa gary przyczyna miała byc peknieta cewka, i tak na jeszcze 4 garach chciałem sie dokulac do domu, wlasnie "chciałem" po przejechaniu około 15km spaliło mi bezpiecznik od zapłonu i tak co sie nowy włozyło uruchomilo silnik po chwili znowu go spaliło...
Można wróżyć z kuli a może poprostu cewka się nagrzewa i nie daje iskry. Sprawdzałeś?
Zasilanie na cewkę jest?
Witam, sprawdź sobie impulsy na cewce, skoro cewka nowa a auto nie ma iskry to raczej impulsów brakuje na cewkę.
Okazało się, iż rezystancja w porządku, a zasilania cewki 0,3V na zapłonie. Zasiliłem cewkę "na krótko" i odpalił, lecz po chwili kable pod maską się zapaliły żywym ogniem. Okazało się, że 4 żyły pozbyły się izolacji dzięki za mocno napiętym "trytytkom" i nastało zwarcie. Po zlutowaniu i odpowiednim zaizolowaniu przewodów auto odzyskało ducha :):):)
Cewka jaka? Podwójna? Wysterowania ma? Jeśli tak, to jest do wymiany. Jeśli nie, szukasz gdzie giną. Jeśli nie wychodzą już ze sterownika, to sterownik do naprawy.
Może uległ uszkodeniu , cewka sie zwarła.
Wypadało by sprawdzić czy wychodzi z ECU sterowanie na cewkę. Wtyczka cewki powinna mieć 4 piny - zasilanie i 3 sterowania z ECU. Jeżeli dochodzą wszystkie sterowania to cewka do wymiany.
Więc standardowo, te silniki łapią przebicie przez tzw. fajkę po porcelance świecy, widać po wykręceniu świec charakterystyczne slady przebicia w postaci szarych "kresek" na porcelance. Zmień świece na porządne, przewody tak samo, możesz zmniejszyć przerwy na świecach o 0,1 mm. Jeśli dalej będzie bez zmian to następna w kolejności do wymiany jest cewka...
Do sprawdzenia: cewka, przewody i swiece.... Pozdrawiam.
oj Auto całe przekopane błotnik ściągnięty wiązka przebadana, pod aku również, z dłuższego rozpoznawania auta zaszliśmy daleko okazało się że auto ma odłączony wole układ benzyny i zapala tylko na gazie(lpg) a więc wczoraj dobraliśmy się do komputera przywrócona fabryczna wiązką na wtryski i cewkę odłączony całkowicie gaz, w kompie był spalony rezystor...
Dlugo jestes wlascicielem tego auta?
Problem rozwiązany! Przepalony był główny przewód zasilający cewkę oraz pompę paliwową.
Witam Wszystkich Mam problem z chryslerem voyagerem 1991 3,3 b+g. Jak auto jest zimne to zapala jezdzi i nie ma kłopotu, jak się nagrzeje to gaśnie i nie chce zapalić. Wymieniłem już kable świece cewkę i nic. Czy ma ktoś może jakiś pomysł?
Witam nie daje mi spokoju twoja sytuacja, chodziło mi o pomiar sygnałów z kompa na cewki przy wyciągniętych wtyczkach z cewek i jeżeli jest prawidłowy to odpada komputer.Możesz sprawdzić cewki indywidualnie mierząc rezystancję na nich a więc pomiar, uzwojenie pierwotne w stosunku do masy 0.45 do 0.65 om a wtórne do masy 7 kiloom do 15.8 kiloom.W ten...
Czujnik na chłodnicy przeważnie z prawej strony chłodnicy u góry. Moduł wentylatorów jak piszesz to powinien być 1 przekaźnik lub 2. Wyciągasz i masz 4 styki 2 na które podajesz napięcie (cewka) i 2 sterujące (styki) jak podasz na cewkę napięcie to to styki powinny się zewrzeć.
Cze jak czuć jakiś swąt spalenia to maże poleciała cewka przekaznika kluczowania +12V na świece albo sam styk przekaznika nie przewodzi???
Witam Pokazuje mi taki błąd 43 odczytany po kluczykowaniu jak podłączyłem pod komputer to pokazuje coś takiego http://scr.hu/7w3v/53hyn wspomnę ze cewka zapłonowa wymieniona i to samo silnik odpala ale nie chodzi na wszystkie gary proszę o pomoc z góry dziękuję
W Voyagerach często gniją sterowniki silnika i może on jest przyczyną , dodatkowo listwa wtryskowa i cewka po zgaszeniu silnika jeszcze kilka sekund ma zasilanie , taka uroda tego auta. Może umierający sterownik daje jakieś dzikie impulsy na cewkę , która ma zasilanie i masz dziką iskrę. To taka moja teoria, ale mogę się mylić.
Przecież rozdzielacz nie jest zamienny z 3 cewkami.
czujnik wkładałem na filc,nadal to samo :/ górny nie ma regulacji...
Jak zapina cewkę przekaźnika na masę to jakiś NPN, jak zapodaje plus jakiś PNP. Wstaw co masz, nawet w obudowie TO-92.
Witam, Padło mi autko!!! W czasie jazdy padło zasilanie, kontrolki świecą normalnie, rozrusznik kręci. Sprawdzałem - brak iskry na świecach, zasilanie nie przychodzi na cewkę, brak go też na przekaźniku reduktora od gazu. Postoi trochę odpali - przejadę kilka kilometrów - stop, powtarza się wszystko od nowa. Jeżeli ktoś spotkał się z takim przypadkiem...
Masz tam dwa czujniki,walu korbowego na laczeniu silnika ze skrzynia i walka rozrzadu,po lewej stronie miedzy glowicami silnika(pod cewka zaplonowa).Oba nie maja nic do ladowania(no moze poza tym,ze jak sa trafione to silnik nie przcyje i altek nie laduje)
1. Jaką masz instalację gazową? 2. Czy iskra jest na wszystkich świecach? 3. Jeśli nie ma iskry czy sterownik wysterowuje cewkę? bo dość częstą usterką tego samochodu są gnijące sterowniki silnika, z racji umiejscowienia.
cewki są bajer... w neonie wyzwala na wykonawczym tescie a w voyagerze ganc nówka cewka identyczna jak stara. W neonie , zgadza sie ... z crank sensora lekko cieknie , ale czy to byłaby przyczyna skoro SUN pokazuje , że komp widzi z niego sygnał i podłaczona dioda miga jak należy?? Czy mozliwe jest , że tarczka magnetyczna Cam sensora sie jakimś dziwnym...
Witam mam voyagera z silnikiem 2.0 98r i mam podobne obiawy jak sie zagrzeje to obroty jak trzymam 4tysiace to skacza na 2, 5 tys i znow 4000 czy to moze byc ten czujnik? Stawialem na katalizator ale chyna sie myle kable i cewka nowe .Wykrencilem labde przed katalizatorem zeby sprawdzic czy bedzie lepiej jak spaliny beda uciekac przez otwor z labdy...
Witam mam problem chryslerem grad voyager 3.3 benzyna /gaz (brc) rok auta 2001 mianowicie podczas ostatniej wycieczki podjazdu pod nie wielką górkę auto zgasło (światła radio chodziło ale rozrusznik nie dawał żadnych oznak życia ) auto scholowałem i znalazłem bezpiecznik który w momencie przełączania na gaz przepala się (20A) i w tym momencie nie mogę...
Witam.Mam problem z autem voyager 2.4 benzyna 2002r..Wymieniłam silnik(rozsypała sie cała góra silnika)wymieniłam też rozrząd oleje filtry itp.Przy próbie odpalenia auta okazało się że niema iskry na 2 i 3 cylindrze,elektryk stwierdził że spalił sie tranzystor w sterowniku więc kupiłam drugi sterownik ze stacyjką i immobilaizerem.Auto dalej nieodpala...
Spadki napięć, zobacz na zasilanie na cewce. Do ilu spada. Spróbuj podmienić akumulator.
Witam Mam problem jak w temacie. W tym aucie jest ten sam silnik co w chrysler voyager. Problemem jest brak iskry, po zdjęciu wtyczki z cewki i sprawdzeniu napięć na trzech podczas kręcenia jest załączana masa a na jednym masa, wynika z tego że nie ma zasilania cewki, prosiłbym o jakiś schemat jak ktoś ma dostęp bo nie wiem z kąd zasilana jest cewka....
Też słyszałem o nieszczelności kolektora, że jakimś dymem można sprawdzić, ale póki co ci trzej, co "coś" robili, nie znali tematu, a przyznam szczerze, mam dość wymiany dobrych części. Jeszcze mi jeden spec podrzucił hasło, żeby sprawdzić kable/kostki, co idą do świec//cewek.
Witam może ktoś mi tu pomoże?Mama problem z Voyagerem 96 nie chce odpalić wymieniona cewka i czujnik poł.wału i nic.Elektryk powiedział ze komputer padł pytanie moje jest czy jak za mienie komputer na taki sam z innego auta to musze go ustawiać czy nie?Proszę o jakaś pomoc w tej sprawie:?:
wiec sprawa się "rypła" i wszystko się pokrywa z informacjami , które uzyskałem w innych źródłach, wiec pozostaje znaleźć ta cześć zamienna. Nie wiem czy powinienem otworzyć nowy temat ale teraz dotyczący mechanizmu otwierania drzwi środkowych, w tym wypadku po lewej stronie przy otwieraniu ręcznym ciężko się przesuwały, sprawdziłem przez porównanie...
no to teraz przełóż dobre wtryskiwacze do twojego ,ale z innego auta myślę że równie dobrze może nawalać wtryskiwacz [to nie tylko cewka ,ale jakis tłoczek ,rdzenik ,coś się nagrzewa coś rozszerza ,coś przyciera -zbyt duży prąd wtedy też płynie i zabezpieczenie może zadziałać że nie wysyła dalszych impulsów to tak na chłopa -w końcu działa w innym aucie...
Witam, Może ktoś ma na zbyciu oryginalny tranzystor do komputera Chrysler-a Voyager-a, który steruje cewką, oznaczenie tranzystora to 4221 (Motorola) w obudowie TO-220. Ewentualnie jakieś sprawdzone zamienniki. Pozdrawiam, tolo
Chrysler voyager 96 3.0 v6. Proszę o pomoc .A.B .S MK 20 modulator osobno ,komputer osobno .Jaka jest oporność cewek modulatora [elektrozaworów].Komputer nie komunikuje się z modulatorem
Witam! Mam problem w postaci uszkodzonego sterownika silnika. Prawdopodobnie uszkodziła się końcówka mocy sterująca cewką gdyż nie pracuje na dwa cylindry i po dłuzszej pracy rozrywa cewkę. Można by go niby naprawić lecz czy ktoś już robił coś takiego? Lub inaczej czy w sterowniku jest immobiliser gdybym chciał go wymienić na drugi?
Witam Objaw raczej wskazuje na obwód wysokiego napięcia. Podobnie miałem u siebie w Fordzie. Przyczyną mogą być świece, przewody zapłonowe lub w ostateczności cewka. Niech kolega przyjrzy się w ciemności czy przewody nie iskrzą przez izolację, można delikatnie zrosić wodą, ale nie dotykać przy pracującym silniku. Do obejrzenia też izolatory świec, czy...
1przekaznik rozrusznika 2----------- zasilania(pompa,cewka,wryski)zalaczany po wykryciu impulsow obrotu walu przez komp 3----------wentylatora-wolny bieg 4---------pompy paliwa 5---------masy wentylatora 6---------wentylatora-szybki bieg 7---------sprzegla kompresora klimy 8---------swiatel wstecznych 9---------zasilania elektroniki skrzyni
zgasł i nie odpala już czy odpala i gaśnie ?
Witaj.... ...mam dokladnie takie samo auto...taki sam rok i silnik...i z takim samym uszkodzeniem... ..nie kreci rozrusznikiem....PCM nie wystawia sygnalu (masy) na przekaznik rozrusznika... ..zegary raz sie swieca (stan KM itp-wyswietlacz elektroluminescencyjny) a raz ciemnosc... ..pali sie kontrolka ALARM SET i pika Gong.. pod kolumna kierownicza...
[quote="milejow"]Chyba czeka cie jednak elektryk bo nie bardzo rozumiesz zasade dzialania. Samochód Kolego był już u elektryka miał problem ze znalezieniem "czegoś tam" wiec zrobił na krótko kawałek kabla chyba kondensator albo jakaś cewka i jest na włącznik a człowiek jedzie i patrzy na wskaźnik a nie na drogę. Zasadę działania nie rozumie ale chętnie...
Podłącz pod cewkę w rozruszniku próbówkę, będziesz widział czy za każdym razem w momencie próby zapalenia auta idzie napięcie ze stacyjki. Jednak jak za każdym razem słychać "pstrykanie" w rozruszniku to do naprawy.
sprawdż oporność cewek na zaworach i reduktorze-tu jest chyba problem
Witam Posiadam Voyaga 2.4 benzyna bez gazu mianowicie autko wszystko super jak go kupiliśmy zero problemów . Autko nie robiło żadnych problemów dopóki gdy jechałem do pracy nie zgasł ( 20 km zaledwie ) później tylko już hol .... Autko ostygnie pali bez problemu wchodzi na obroty nic zero objawów tylko jak się zagrzeje wchodzi maks na 2000-3000 obr/min...
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam problem z wymienionym w temacie Voyagerem. Kiedyś już zniknęła iskra na świecach, jednak szybko uporałem się z problemem. Wtedy okazało się, że do wymiany jest przekaźnik ASD (załącza napięcie na cewkę zapłonową i pompę paliwa, gdy wykryje sygnał z czujnika położenia wału korbowego i jak się później okazało i wałka...
Witam Sprawdź bezpieczniki (nr 17 20A w dieslu chyba 25A z bezpiecznika prąd płynie na przekaźnik Diesel Power Relay a z niego idzie + na cewkę przekaźnika nr 1, 2 i 3) (bezpiecznik nr20 40A prąd płynie na przekaźnik nr 3 a z niego na wentylator nr2) ( bezpiecznik nr 24 40A prąd płynie na przekaźnik nr 2) (prąd na przekaźnik nr 1 płynie z wentylatora...
więcej danych podaj
za cewką trzeba troche pogrzebać
Miałem podobny problem w swoim Voyagerze 2,4 z 96r: gasł, szarpał, nie równo pracował, dużo palił. Wymieniłem świece i przewody cewkę i nic nie pomogło. A kilka razy zgasł mi w trudnych sytuacjach i było ciężko bez wspomagania w kierownicy i hamulcach. Okazało się, że to EGR (zawór recyrkulacji spalin) nie występowały błędy w komputerze. A wystarczy...
Czy istnieje możliwość podstawienia innych (sprawnych) tych czujników MAP ? Mam znajomego który ma takiego Chryslera i ewentualnie umiałbym zdobyć sprawne. Jeśli istnieje to prosiłbym o instrukcje : ktore to , gdzie , jak , itp Dodano po 13 Komu? Chyba tylko sobie udowodniłeś, że można zmusić silnik do zadławienia spray'm z marketu. Panie AntyOwik ,...
Brak iskry na wszystkich cylindrach :?: Z tego co pamiętam to padały tam sterowniki PCM.
Tak jak w temacie . Auto to Chrysler Voyager '92. Z góry dziękuje za odpowiedź...
Witam znów wszystkie tęgie głowy. Mam od niedawna Chryslera Voyagera 96r. 2.4i. na pełnym wtrysku bez gazu,skrzynia manual, nie pytał bym was ale wyczerpały mi się już pomysły. Mam mianowicie taki problem: Niezależnie od tego czy auto jest zimne czy ciepłe przyśpieszając nagle to znaczy wciskając pedał gazu dość energicznie auto szarpie i nawet kicha...
Najprawdopodobniej uszkodzenie jest w wiązce pomiędzy kierownicą a skrzynką bezpieczników i przekaźników pod maską. Często padają taśmy w kierownicy,ale skoro ta jest dobra to odpada. Wyjmij przekaźnik sygnału i wtyczki przy kierownicy: stacyjkową,poduszki/klaksonu i sprawdź czy na styk cewki przekaźnika odpowiadający za minus,przychodzi coś jeszcze....
prawdopodobnie tak jak sugeruje Norbert,petla seo za blisko cewki immo fabrycznego
witam mam problem z tym autem z silnikiem 3.8 l , 1996 rok benzynka, automat Auto przycholowano po regeneracji skrzyni (montaz i demontaż ) i nie odpala Brak wysterownia z komputera przekaźnika głowniego co puszcza prad na cewke i wtryskiwacze , iskry,brak zasilania na cewkę,brak zasilania na wtryskiwacze i wysterowania ich . brak sygnału z czujnika...
witam. temat rzeka... problem wypadania zapłonów cylindra 1. dzieje się to na rozgrzanym silniku na benzynie i na gazie w momencie jak zgasze samochód na na min.5 minut po odpaleniu szarpie tak jak by nie palił na 2-3 cylindry i gaśnie czasami odpali i jak rusza to po 10 sek zaczyna trząść. Wymieniłem na nowe obie sondy świece kable cewkę zapłonową...
W pierwszym temacie pisalem ci abys sprawdzil zasilanie zespolu cewek(zielony kabel z czerwonym paskiem)To samo na wtryskach,potem sygnaly sterujace cewkami(pozostale3 kable)Sprawdz,czy wtryski dostaja sygnal otwarcia(kazdy ma kabel zielony z czerw.paskiem-to+,pozostale to impulsy masy)Led z oporem i do roboty
Można by było wymieniać bez końca, a kable i cewki sprawdziłeś!! (mechanik i nie wie :D :D )
Witam, Mam problem z Chrysler Voyager 2,4 1997 + gaz sekwencja, dwa dni po wymianie akumulatora nie odpalił, stwierdziłem że to cewka zapłonowa. Po wymianie odezwał się tylko jeden tłok i dalej nic, nie ma wysokiego napięcia na przewodach. Zasilanie we wtyczce + dochodzi i jedno "0" sterujące, natomiast drugie jest stałe. Wyświetla tylko błąd nr 12...
stawiam na układ zapłonowy, zaczynając od świec cewki przewody wysokiego napięcia (o ile są w tym konkretnym modelu)
WITAM KOLEGO. mialem podobny problem,tylko mnie zgasal i odpalal tylko po 10-15 min.jezdzilem zanim nie stanąl na miesiąc. Przedewszystkim naipierw trzeba szczytac bledy z ECU.nailepiej za pomocą skanera,jezeli niema mozliwosci to chociazby samodiognostykę(jezeli niewiesz co to jest ,to opiszę pozniej-pytaj odpowiem). podeirzewam ,ze na swiecach przerywa...
WITAM MAM TAKI PROBLEM Z TYM SPRZETEM MIANOWICIE NIE MAM ISKRY POWOD NIEZNANY ALE WIEM TYLE ZE DO CEWKI PRAD NIE DOCHODZI W STACYJCE JEST PRAD ALE NIE MA DALEJ CO GDZIE SZUKAC?
Witam, zacznę tak od razu ! co zrobić gdy podczas jazdy samochód nagle przestaje działać zegary na 0RPM i 0km/h . po zatrzymaniu na poboczu . chryslera nie można uruchomić . po przekręceniu stacyjki nie reaguje pompa benzyny, ani rozrusznik, wszystkie fora raczej przeczytane. mozna wyeliminować : zimne luty na desce przełączniki nawiewu i kostki Voyager...
Witam Pilnie potrzebuje opisu bezpieczników i przekaźników oraz schemat elektryczny układu zapłonowego a dokładnie opisy kolorów przewodów cewki zapłonowej tzn. który kolor jest zasilanie a które impulsy masy . Samochód to Chrysler Voyager 1997r pojemność 3.3 litra 6 garów Bardzo bym prosił o w/w schematy Pozdrawiam
Witam, sprawdź iskrę, czy jest, jeżeli tak to jakiej jest barwy. Powinna być mocno niebieska, jeżeli barwa jest inna, bardziej czerwona to może oznaczać problem np. z cewką. Słaba iskra nie jest w stanie zainicjować zapłonu i przez to masz zalane świece.
Witam Mam owy problem, w skrócie autko gasnie podczas jazdy tj, dojazdu do skrzyzowania, ronda itp.. obroty szaleja spadaja do 500 i w pewnym momencie gasnie. na biegu jalowym tak nie robi. zaczał wiecej palic wiec pojechalem na ustawienie gazu byla przy tym wymiana filtrow uszczelki w mixerze. tam okazało się ze czasy wtrysku paliwa sa podwojne (5,7)...
Witam Wszystkich-(at) Sprawa wyglada następująco; awaria powstała podczas sprawdzania (dla kumpla),czy we wtyczce zasilającej cewkę wys.napięcia jest prąd.U niego nie było /ma Babcię z 90'/,natomiast u mnie po włączeniu stacyjki pojawiało się 12V.O.K.-lecz przy wyjętej wtyczce z cewki-natomiast -myślimy sobie-sprawdźmy,czy będzie po podpięciu tej wtyczki...
Moje auto to Chrysler Voyager rocznik 1999, silnik benzyna 2.4 (4 cylindry). Ostatnio pojawił się dość specyficzny problem z instalacją gazową. Mianowicie po zgaszeniu auta na gazie, później bardzo trudno odpala na benzynie (trzeba kręcić rozrusznikiem 3-5s) - tak mniej więcej przez czas do 1h po zatrzymaniu. Jak się dłużej poczeka to nie ma najmniejszych...
Pierwsze to czy dochodzi prąd do cewki zapłonowej iwszystkich miejsc w których powinien być .jeśli nie to podaj prąd na krótko i sprubuj odpalić Pozdr
Ten glosnik ma 2 cewki 2Ω i chce je polaczyc w szereg. Jesli chodzi o miejsce to mam go sporo-posiadam vana-chrysler voyager. Wez to tez pod uwage w obliczeniach. Znalazlem tez Qts(0,38) do mojego starego glosnika, o ktorym wczesniej pisalem. Potwierdza to moja hipoteze, ze ten tez zagra dobrze w bandpasie :D W pierwszej fazie chcialbym posluchac...
Witam. Zacznę od tego, że samochód jest bez immo ( czarny kluczyk ) i bez alarmu fabrycznego. Problem pojawił się po odłączeniu akumulatora gdy go podładowałem samochód normalnie odpalił gdy za godzinę chciałem ponownie uruchomić silnik, pod kokpitem w okolicy przekaźników piszczał jakiś alarm samochód dało się odpalić ale po 2 sek zgasł przy ponownej...
Nie wiem jak w tym roczniku, ale Voyagery mają sterowanie wzbudzeniem alternatora PCM (sterownik silnika), również sygnał obrotomierza idzie z tego sterownika bezpośrednio lub przez body computer. Mogę prosić o dokładniejszy opis Np. gdzie się znajduje PCM (sterownik silnika)? Jak zachowuje sie kontrolka po przekręceniu kluczyka Szukałem kontrolki...
Witam piszę z problem dotyczącym chryslera voyagera 2.5 benzyna+gaz 1994 rok, otóż pewnego razu stracił ładowanie z alternatora pod domem zgasł i już nie chciał zapalić, o oględzinach okazało się że cewka jest spuchnięta więc chcieliśmy założyć drugą jednak na miejscu była dostępna tylko z silnika 3.3 V6. Cewka sprawdzana na sucho podaje iskrę na świece...
chrysler voyager chrysler cewka chrysler voyager głośniki
spawarka wywala korki sterownik astra delco naprawa statecznika elektronicznego
pilot inspire t3030 kosiarka world
Oznaczenia 9664779680, TG15C135, CL15 w alternatorze Valeo Jak czyścić pistolet po Drewnochronie?