gdzie on się znajduje ? Patrząc przodem powinien być z prawej strony silnika zamocowany w króćcu na wężu wychodzącym z głowicy.
Ja dysponuję takimi danymi jak na screenie, zweryfikuj je jeszcze w innych żródłach. 1248620 1248621 Była jeszcze uwaga, aby sprawdzić czy śruby są 122Nm, jeśli nie, wymienić.
Mam problem z dokręceniem głowicy w samochodzie chrysler voyager 2,5Td 1994r. Z jaką siłą dokręcić głowicę?
Głowica??
jak myslisz uszkodzona głowica ?
Chcesz iść skrótem i zdjąć tylko jedną?Niestety uszczelka pod głowicę jest jedna nie dzielona i wszystkie do zdjęcia głowice.
Rozwiązanie na obrazku poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/1138042100_...
To poczytaj o wykrętakach do świec. Jak niby mam Ci więcej pomóc? Ale jak ukręcisz wykrętak to będzie jeszcze gorzej. Powodzenia żebyś nie musiał zwalać głowicy.
Jeszcze jedna ważna sprawa, co było robione przed Tobą? Rozrząd, uszczelki pod głowicami....?
Witam mam problem z Chryslerem 300c crd a problem polega na tym że na jednej z głowic przy wtryskach pojawia się płyn chłodniczy i coraz częściej jest problem z odpaleniem auta jak zimny to pali za 2 czasem 3 razem a jak się mocno nagrzeje to czasem nawet za 10.czy to mogą być objawy uszkodzonej uszczelki głowicy lub samej głowicy?
Bardzo durze, w najgorszym przypadku pęknięty wałek rozrządu, pokrzywione zawory, popękane prowadnice zaworów, a nawet pęknięte tłoki, w najlepszym układzie, pogięte zawory, co i tak wiąże się z zdejmowaniem głowicy.
Temat zamykam, nic złego z silnikiem się nie dzieje, podczas kolejnej wymiany oleju nie znalazłem w oleju żadnych pyłów i innych zanieczyszczeń. Widocznie wtedy były to jakieś brudy po naprawie głowicy.
Z Twojego opisu praktycznie nic nie wynika. Napisałeś że uszkodzona jest uszczelka pod głowica skąd ta pewność. Najpierw piszesz że masz olej zmieszany w płynem, po chwili że olej na bagnecie jest czysty. Jeśli jest biały osad na korku wlewu oleju to oznacza niedogrzany silnik. Czyli krótkie trasy, lub padnięty termostat. Poczytaj o tym na forum było...
Sprawdź 20A bezpiecznik oznaczony jako S w skrzynce na lewym nadkolu. To po pierwsze. Po drugie sprawdź czy działa pierwszy z lewej (samochodu) duży przekaźnik (ASR), po którym zasilane są cewki i wtryskiwacze przez bezpiecznik, o którym wspomniałem na początku. Na każdej głowicy masz taki badziewny kondensator między + zasilania cewek a masą, jak się...
Niestety po włączeniu funkcji "TAPE" nic nie słychać. Co może to powodować? Odlutowałem też taśmę od głowicy magnetofonu. Pozdrawiam
Witam jestem posiadaczem chrysler voyager 2.4 16V 96r. Poszedł mi pasek rozrządu, rozebrałem już cały przód i teraz potrzebuje jakiejś instrukcji lub schematu jak ustawić rozrząd i napiszcie mi czy głowica może być kolizyjna. z góry dziekuję za rade.Pozdrawiam
To jeszcze dwa kamyczki do ogródka Toyota np.Avensis 2.0b 16V i wyrywające się szpilki z bloku, podniesiona głowica. genialnie zamontowane wtryskiwacze, 90% używek na rynku ze względu na sposób demontażu nadaje się tylko do kosza. Klapy kolektora dolotowego chrysler 3.5L v6 np.300C, plastik łożyskowany w plastiku na plastikowej osi - genialne. Cena...
Masz całe dwa znaki do ustawienia. Na kole wałka rozrządu i na wale korbowym również. Znaki są tak widoczne, że nie sposób ich nie zgrać ze znakami na bloku silnika i głowicy. Znaki odniesienia znajdują się z tyłu tychże kół. Prościej się nie da.
W załączniku przydatny opis: głowice i rozrząd.
Co do chłodnic to masz racje są dwie. Po drugie wentylatory kręcą się w jednej prędkości, a co do twojej przypadłości to ja obstawiam że jedna z uszczelek pod głowicą sie posypała
Witam jestem nowy na forum. I interesuje mnie kolejność świec na cylindrach i jak je liczyć od której głowicy ?
Witam niestety mam neona nadal/ teraz jak już jakiś rok temu odpalił to po przejechaniu 5 km około (jak się rozgrzeje) gaśnie. Czekam około 5 min i tak skokami co 2 km czasem godzinę jadę bo gaśnie. Jak zimny to znów 5 km. Czujnik w głowicy wymieniłem.
Super. Po wymianie nagrzewnicy, i pedału gazu problem powrócił. Nagrzewnica , dodam że nowa, znów cieknie. Czy jest to wina uszczelki pod głowicą ? Dzięki za odp.
szczelność sprawdza się Plakiem - psikasz na łączenie kolektor-głowica do okoła, jak się wyrównują obroty to tam jest nieszczelność ja bym jeszcze sprawdził ustawienie rozrządu, często jak jest lekko przeskoczony, to tak właśnie nierówno silnik chodzi
U mnie poleciało gniazdo zaworowe i luźno latające, wiszące na zaworze zrobiło miazgę z głowicy - po prostu tak jakby przez nią przeszła frezarka. Po podliczeniu kosztów nowej /używanej/ głowicy i jej planowania itd, kosztów uszczelek i robocizny okazało się że taniej mnie wyjdzie kupno silnika i jego założenie. Kupiłem silnik za 1800 zł + 1100 założenie....
To ja Ci powiem jak było : Jak znam życie to płukanie układu chłodzenia zrobiłeś wodą i do póki samochód pracował było OK, natomiast jak zostawiłeś wode na noc to zamarzła pompa wody i rozrząd POSZEDŁ w pi,,,du.. A teraz musisz przeanalizować " czy masz zamiar jeździć tym autem jeszcze ładnych pare lat i wtedy remont ( głowica do roboty), albo wymiana...
O taka: http://obrazki.elektroda.pl/9128042000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1168211200_1...
Pod tym kątem już sprawdzałem - wydaje się, że jest wszystko OK. Z tego co zauważyłem to przy wyszukiwaniu fal nie zmienia się napięcie strojenia na głowicy - chyba, że się mylę i tu jest to inaczej rozwiązane.
Cewki zapłonowe sprawdzone ok. Świece wymienione. Filtr powietrza ok. Sonda lambda podłączona sprawdzona praca w pełnym zakresie. Do sprawdzenia czujnik cieczy....(problem z lokalizacją w "standardowych" autach w głowicy wyraźnie rozróżnialny od reszty... chrysler 300m 3,5 v6 wiele z naciskiem na "wiele", kostek w okolicach głowic lecz prosił bym o...
Nagraj film i puść linka, posłuchamy. Stukać może wiele rzeczy, jeśli dochodzi to z głowicy to albo wtrysk albo popychacz hydrauliczny zaworów. Mogą też być wybite trzonki zaworów.
tóryś z wtryskiwaczy najprawdopodobniej się skończył prawdopodobnie nie jeden jaki to mogło mieć wpływ na silnik na pewno nie najlepszy, ale może nie jest za późno. czy jest coś prócz wadliwego wtryskiwacza co może powodować dostawanie się ropy do oleju silnikowego? w tym silniku raczej to jest powodem takiego stanu rzeczy. W silnikach PD czasem może...
Ogólnie musisz patrzeć w okolicach tego wężyka. Może zdejmij podszybie czy jakiś plastik żeby mieć większy dostęp. EGR szukaj w okolicach kolektora wydechowego. Wychodzi na to że jest z boku głowicy z prawej strony. https://www.autozone.com/repairinfo/repa...
witam, typowy objaw pekniecia głowicy, do momentu rozgrzania sie silnika niby jest ok, dopiero pod wpływem temp i cisnienia w układzie chłodzenia ujawnia sie to pekniecie , i skutkuje takimi objawami , pozostaje jedynie wymiana głowicy, mnie jeszcze nieudało sie uratowac głowicy w dieslu a daje spawac alu do zakładów lotniczych,powodzenia
jeśli brak kompresji na sąsiednich cylindrach to mogło przedmuchać uszczelke między cylindrami brak kompresji może być spowodowany wypaleniem zaworów lub gniazd zaworowych ewentualnie uszkodzonym tłokiem lub jego pierścieniami rysy na tuleji to ostatni powód bez demontażu głowicy się nie obejdzie w celu weryfikacji uszkodzeń
Czy mogę przedłużyć przewód elektryczny wtrysku sterującego . Padł mi wtrysk w Jeep Cherokee 2.5 , mogę kupić wtrysk sterujący od Chrysler Voyager 2.5 oba samochody ten sam producent oba mają ten sam silnik Verona Motori. Jedyny szkopuł w tym że Chrysler we wtrysku ma krótki przewód jeep potrzebuje długi. Jeszcze jedną możliwością która przychodzi mi...
Witam. W zał. dane dotyczące regulacji w CHRYSLER Voyager 2.5 TD (ENC) 1995 do 2001r. Ciśnienia, układ chłodzenia, pojemności płynów, olej, ułożenie pasa Montaż głowicy -(kolejność przykręcania, sposób, momenty obrotowe - 13 etapów). Całość 4 strony w .pdf (opis po polsku).
Witam Ja w swoim Voyku 96 3,3 l też mam podobne problemy z instalacją ll gen. Właśnie chce zmienić na wtryski. Wiec mam pytanie = Panowie jakie dysze macie wkręcone i w jakiej odległości od głowicy, jakie ustawienia kompa LPG proponujecie, na co zwrócić uwagę. Dzięki
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
miałem podobny problem co ty, okazało się że uszkodzony jest jeden z wtrysków.jedź do jakiegoś warsztatu, ale tylko takiego co zajmuje się silnikami diesla i po sprawie.określą co i jak zostało uszkodzone.pozdrawiam Zgadza się,tylko będąc na próbie zdiagnozowania u dwóch mechaników komputer nie połączył się wogóle,a u trzeciego zczytał tylko ,że nie...
Witam , skoro masz instrukcję i schematy do tego roz. i jak piszesz praktykę czyli pomylić się nie mogłeś to może trzeba się zastanowić co zostało na którymś z tłoków .Kręcąc wałem kontroluj uginanie się zaworów i wiedząc gzie jest tłok zlokalizujesz cz to zawór podpiera czy nie , może któryś z zaworów nie wraca . Na spokojnie trzeba to wszystko sprawdzić...
Witam mam na warsztacie chryslera Voager 2,5 CDR 2001r i szczelił pasek rozrządu mam już wszystko poskładane głowica jak nowa sprawdzona, i mam problem z ustawiemiem rozrzadu koła na wałkach są bez klina..,potrzebuje jakieś schematy rysunki ustawienia blokady sobie juz prawie zrobiłem..pozdrawiam
to nie jest takie proste żeby dobrać ,musisz podać średnicę otworu wejścia wejścia głowicy rozrusznika rozstaw otworów mocowania ,do tego głębokość wejścia głowicy rozrusznika i średnica koła zębatego ,do tego moduł zębatki ,mam dwa rozruszniki od silnika łodziowego firmy Bosch były przy silnikach firmy chrysler,trzba przymierzyć może by pasowały
Nakładając na siebie sygnały tak jak napisałem przebieg staje się łatwy do odczytania. Teraz to trzeba się domyślać. Jeśli jest tak jak mi się wydaje problem jest tylko na jednym wałku co oznacza, że problem nie jest w łańcuchu. Druga sprawa, masz oscyloskop ale nie do końca wiesz co z nim chyba zrobić. Wiesz która głowica generuje błędy, masz 5 czujników,...
mam już diagnozę. po rozebraniu silnika okazało się ze wyrwany zawór 1 cylindra , pory sowa cylinder i obydwie głowice popękane...
Witam potrzebuje to tego samochodu monenty dokręcania głowic i wałków rozrządu.. ,ustawienie rozrządu też by się przydało..w sumie.Z góry dziękuje..pozdrawiam
Tylko, że mój dymi na czarno od momentu odpalenia nonstop. Do tego nie ma mocy jak przed remontem a dodając gazu słyszę zawory jakby mieszanka była nie ta do tego stopnia że trzy razy komp. wyłączył mi całkowicie silnik. Wtryski dwa wymieniłem a całość sprawdziłem i na przelewach i w maszynie do testowania wtrysków - mieszczą się w normach. Do tego...
Sprawdź jeszcze jedną opcję - w tych silnikach włoskiej firmy VM bardzo często wyrywają się z głowicy szpilki mocujące "klawiarurę" (to wada technologiczna tych silników), a że magistrala jej jest szeregowa, to wystarczy jedna luźna i już się ciśnienie sypie.
Lepiej zasłoń chłodnicę jak potrzebujesz rozwiązania na już. Takimi patentami możesz wywalić UPG . dlaczego takim czymś mogę uwalić uszczelkę pod głowicą? temperatury są nadal poniżej normy ale znacznie lepiej grzeje . Silnik się nie przegrzewa. cisniennie też jest ok bo to termostat jest otwarty powyżej 80*c
Witam.Mam takie zapytanie odnosnie świec żarowych do voyagera 2.5td,jaka powinna być ich długość,ponieważ wyczytałem w necie że występują dwa rodzaje,72mm i 96mm.dodam że głowice mam starego typu tzn.świece są wkręcane z boku a nie od góry[po skosie].POZDRAWIAM.
Posiadam silnik zaburtowy chrysler 4hp z 1987r.J est to silnik dwusuwowy,chłodzony wodą przez pompkę w spodzinie. Woda po przejściu przez głowicę uchodzi z spalinami. Nawierciłem otworek żeby widzieć czy jest chłodzenie. Po zanurzeniu silnika w beczce z otworku tego wycieka woda małym strumieniem, na luzie i włączonym biegu. Na rzece jak łódka płynie...
Sprawdź kolego układ wydechowy, możliwe że się katalizator zatkał i takie mogą być objawy. Najlepiej wykręcić sondę przed katalizatorem i spróbować odpalić. Jeśli będzie chodził w miarę normalnie to masz przyczynę a jeśli będzie bez zmian to do sprawdzenia czujnik położenia przepustnicy (TP), MAP sensor, EVAP, EGR - najlepiej go odłączyć do sprawdzenia...
Duże motory pala dużo w mieście przy ciągłym ruszaniu z miejsca, w trasie spalanie może byc zaskakująco małe jak na pojemność i gabaryty auta. Mniejsze silniki pala relatywnie dużo , bo są źle dobrane do masy auta i utykanie silników 1,2- 1,4 do auta klasy średniej jest nieporozumieniem , a producenci wciskają nam, że będzie oszczędnie i w miarę dynamicznie....
Witam. Mam radioodtwarzacz kaseta+CD fabrycznie montowany w Chryslerze (jak dobrze pamiętam Pacifica) opisany PART NO. P05082467AC. Auto z opowieści właściciela zaczęło się wewnatrz palić i zostało ugaszone gasnicą pianową. W sprzęcie nie działa CD, poza tym reszta OK. Po włożeniw płyty laser ustawia się prawidłowo, po chwili na wyświtelaczu pojawia...
Mam jeszcze jeden objaw który mnie niepokoi mianowicie coś mi chyba rzęzi w skrzyni albo w sprzęgle.Ten dziwny odgłos pojawia się na zimnym silniku i na rozgrzanym. Kiedy nacisnę sprzęgło wszystko się uspokaja i jest ok. Ale z tego co wiem łożysko sprzęgła jak jest zużyte hałasuje po naciśnięciu sprzęgła a u mnie jest na odwrót. to łożysko w skrzyni...
ja miałem też problem podobnej postaci lecz u mnie okazało się że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą i spaliny pompował do nagrzewnicy. Natomiast z tym spadkiem obrotów to jest tak że w tych samochodach załącza się kompresor od klimy i z tym nic nie zrobisz.
Panowie po wymianie głowicy samochód pali na dotyk a na gorącym silniku nie pali cylinder. Jak ostygnie jest ok i tak w kółko. Dzisiaj na gorącym silniku wyjąłem wtryski żeby zobaczyć kompresje i kręcąc rozrusznikiem na I cylindrze cały czas wydmuchiwało mi ropę z tłoka. O co biega ?
Zapewne chodziło o 2.5. Heh, to ten pokręcony wydumaniec z czterema głowicami i innymi "ciekawymi" rozwiązaniami produkcji VM Motori.
Witam,Chrysler Voyager 2012, 3.6 benzyna Problem ze skokami temperatury,generalnie wahania są o ok 5-7 stopni,bez znaczenia czy miasto czy trasa, np 98-103,co kilka sekund rośnie i spada. Chlodnica,czujnik temperatury, pompa wody,termostat- wymienione,ostatnio zrobiona uszczelka pod głowicą, a problem dalej jest,ciągle skoki 92-98, potem szybsza jazda...
Uszkodzone uszczelniacze na trzonkach zaworów (korzystniejszy przypadek ponieważ naprawa nieskomplikowana, można to naprawić bez ściągania głowicy)lub uszkodzenie pierścieni na tłokach(grubsza robota, trzeba rozbebeszyć cały silnik=większe koszty), ewentualnie uszkodzona turbosprężarka(jeśli jest). Dobry mechanik powinien to łatwo zdiagnozować i naprawić.
Witam Odgrzewam temat nie chce zaśmiecać nowym. Czy ktoś mi odpowie na moje pytanie: 1. Czy fioletowy kabel do TPS musi być podłaczony jak mam ustawione zworki na symulacje fali 1V? 2. Mam do lambdy podłączony jeden przewód czarny, zielony nigdzie nie podpięty czy lepiej go podpięć wg schematu LECHO obcinając kabel z sondy? 3. Gdzie podłączyć miernik...
Witam. Zapewne już kiedyś taki problem ktoś miał ale nie mogłem odszukać, mianowicie: zaprowadziłem swojego Chryslera t&c 3.8 do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą. Uszczelka wymieniona i teraz są problemy. 1 - nie działa skrzynia biegów (zmienia biegi ale dopiero przy 5000 obrotów!). Byłem u innego machera i po podpięciu komputera wyszedł błąd...
W moim voyku padł silnik /pękła głowica/ .Wymieniłem słupek ,osprzęt jest ze starego silnika. Niestety nowy nie pali. Pierwsza diagnoza dwa wtryski uszkodzone /zostały zregenerowane/nadal nic. Diagnoza druga zwarcie w instalacji uszkodzony sterownik silnika/usterka zlokalizowana naprawiona/. Obecnie elektryk stwierdził że jest przestawiony rozrząd /brak...
Witam ponownie. Po kilku tygodniach odpoczynku zabrałem się ponownie za swoją perełkę. Pryskałem plakiem bliżej kolektora ssącego, przy mocowaniach, śrubach, głowicy. Obroty zaczęły falować . Czyli lewe powietrze. Zdjąłem kolektor ssacy. Uszczelka popękana. Dwie śruby przekręcony gwint. Kupiłem klingeryt do wykonania uszczelki. Kupiłem śruby z lepszym...
Ok, dzięki za kolejne info. U mnie jak dolałem płynu chłodniczego bo było trochę mało (mam nadzieję, że to nie uszczelka pod głowicą) stoi na 1/4 od dołu, przy dogrzewaczu pracującym na full (na zewnątrz -10), więc może jednak termostat. Dziś wieczorem wrzucę kartonik przed chłodnicę i zobaczę jak będzie Pozdrawiam
Witam, proszę o pomoc, zatarła mi się rolka rozrządu i głowica cała do naprawy.. dźwigienki, zawory... łącznie 2 miesiące bez samochodu. W końcu mechanik poskładał wszystko i samochód nie pali??!!!!!!! Pompa podaje paliwo ze zbiornika ale pompa wys. ciśnienia nie podaję paliwa na listwę. Na samostarcie chodzi ja pszczółka ale 2-3 sek. i gaśnie zero...
Witam ma problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia Chrysler Town & Country II 2014r 3,6 benzyna z gazem . Przewód od wody jest twardy, pirwszym objawem był wyciek z pod oringu od parownika następnie pękł trójnik od nagrzewnicy.Wymieniłem termostat i korek do chłodnicy na nowy kupiony w serwisie. Mechanik myślał że uszczelka pod głowicą ale...
Witam szanownych kolegów. Odpuściłem remont silnika ze względu na wysokie koszty niektórych elementów np. Okazało się ,że trzeba tulejować dwa cylindry ponieważ powstały wżery po płynie gaśniczym a koszt jednej tulei to około 300zł x 2. Następnie pierścienie na wszystkie tłoki to około 600zł firmy angielskiej( już nie pamiętam jakiej) Do tego uszczelki...
Grand Caravan, Chrysler Voyager brak fabrycznego wzmacniacza. Odkupiłem od rolnika Dodge Caravan i odkryłem, że ktoś wymontował fabryczny wzmacniacz – miałem wcześniej do czynienia z Amerykanami i czułem, że coś za słabo gra... No i próbowałem podłączyć w zastaną pajęczynę inny wzmacniacz car audio, ale zamiast muzyki były tylko trzaski. I teraz pytanie:...
Ja również mam u siebie walniętą jedną świece żarową i Vojtek ma problemy z odpalaniem. Wtryskiwacze regenerowane były rok temu w profesjonalnym zakładzie i są ok. Mam poważniejszy problem, bo świeca pękła mi za gwintem, więc bez ściągania głowicy się nie obejdzie. Jeśli auto pali tobie z problemami radziłbym wymienić wszystkie świece żarowe. Do wyciągnięcia...
Odświeżam temat żeby nie zaśmiecać forum nowym. Trafiło do mnie takie radio na brak UKFów, napięcia w głowicy prawidłowe, bez drugiego sprawnego radia stoję w miejscu. Przypuszczam jakąś przypadłość w tych radiach, wcześniej też trafiło do mnie takie radio na uszkodzone ukfy. Może jakaś podpowiedź od tych którzy mieli takie radio na tą usterkę.
Zaworki faktycznie jaśniutkie ale dodam że w tym silniku nigdy nie było instalacji LPG lub CNG. Moim zdaniem było stosowane niskooktanowe paliwo.Autko pochodzi z USA a tam maja troszkę mniejsze oktany w paliwie 87,89,91 octan. Dodam że jest to już 3 PT Chrysler w którym silnik nierówno pracował na biegu jałowym. Stawiam na to, że był stosowane różnego...
Witam,na początek trzeba sprawdzić poziom i stan oleju w skrzyni,sprawdzamy go na włączonym i ciepłym silniku,proszę sprawdzić jaki kolor ma olej,jeśli skrzynia jest ok to powinien być czysty czerwony. Drugą sprawą może być luźna wtyczka w bloku elektrozaworów skrzyni,może być zalana wodą lub zawilgocona lub zaśniedziałe styki,żeby ją odpiąć należy...
Podnieść i podeprzeć przód samochodu. Wymontować następujące elementy: Górna osłona silnika. Kompletny filtr powietrza. Podeprzeć silnik. Wymontować następujące elementy: Chlapacz z prawej strony. Dolna osłona silnika. Prawa poduszka silnika. Pasek napędowy układu wspomagania kierowania. Pasek napędowy dodatkowych podzespołów. Napinacz paska napędzającego...
Auto to chrysler Voyager 2.5 crd z 2001 r. Niedawno kupiłem to auto ,przejechałam nim dobre 700 KM i ostatnio podczas sprawdzania kontrolek odkryłem zamalowana kontrolke ciśnienia oleju. Odrazu wymiana oleju itd. Pojechałem na sprawdzenie ciśnienia i tak na zimnym miał około 6bar i w miarę rozgrzewania silnika spadło do około 3.5-4 bar. Po dodaniu mocno...
Witam wszystkich!!! Mam problem z Sebringiem 2.7 v6, otóż po wymianie pompy wody silnik nie chce zapalić. Objaw jest taki ze iskra jest tylko na pierwszym cylindrze na pozostałych pięciu niema nic. Cewki są ok, czujniki wału i wałka ok, paliwo dochodzi. Dodam że silnik był wyjmowany bo początkowa diagnoza było ściąganie głowic... Proszę o jakąś radę.
Problem rozwiązał warsztat, naprawił głowice i założył nowy łańcuch.
Witam Miałem okazje wyciągać silnik w Stratusie 2.5 V6 i jeśli chodzi o przewody ciśnieniowe to od pompy idą giętkie (gumowe) później przechodzą w metalowe przykręcone do głowicy a następnie znów w giętkie idące do maglownicy. Aby się dostać do przewodów metalowych musisz zdemontować kolektor ssący. A i po tym zabiegu dostęp do wspomnianych przewodów...
znalazłem przerwany przewód ale wciąż silnik nie pracuje jak trzeba, uwalony sterownik? ciśnienie na tłokach po 10 na przedniej głowicy Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Dotyczy wszystkich postów w temacie. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
Powiedź mi jakim cudem wkręcasz blokade do wałka ssącego skoro otwór do niej w głowicy jest zasłonięty przez alternator. Przepraszam i zwracam honor ! Ma kolega rację z tym alternatorem ,trzeba go zdjąć ,po prostu nie wymieniam rozrządu codziennie więc umknęło to z tym alternatorem mojej uwadze ,ale drugą blokadę aby włożyć nie trzeba wyciągać termostatu...
Cześć. Pytanie jak w temacie. Czy jest możliwe i opłacalne zamienić silnik w Chryslerze Voyager AWD 3.8 1997r na silnik 3.3 z tego samego rocznika tylko bez AWD. Mojemu staremu 3.8 AWD padły wszystkie uszczelki. Leje się z każdej strony i do tego uszczelki pod głowicą. Natomiast w garażu stoi sprowadzony z Niemiec Voyager 3.3 z 1997r. z oryginalnym...
Chrysler, to ciekawe, większe od Galaxy auto. Miałem to auto pół roku. Silnik CRD 2.5 to "kultowa" jednostka marki VM (pomijam wykup przez Mercedesa). Wcześniej, przed modyfikacją był to jeden z najbardziej topornych, awaryjnych i niedopracowanych silników rodem z kutrów rybackich, wymagał ręki mądrego mechanika, a takich niestety u mnie mało. Sam tego...
Witam. Poszukuję service manual dla silnika chrysler 300m 2.7 V6 99r. Konkretnie poszukuję info co do kolejności przykręcania i siły dokręcenia śrub głowic. Przydał by się też opis ustawienia rozrządu. Z góry dzięki
Spróbuj najpierw odpowietrzyć ukł. chłodzący. Silniczek VM jak pewnie słyszałeś w tych silnikach głowice nie wytrzymują ciśnienia i pękają to najgorsza opcja. Sam słyszałem prace takiego voyagerka 2.5 TD kwadraciak z dwoma pękniętymi głowicami równo pracował inni też nie zauważyli żeby nierówno pracował a jednak dwie głowice były pęknięte. Ja bym sprawdzał...
Odnosnie voyagera 96 w tych silnikach są cztery głowice które notorycznie pękają .Jest to wada tych włoskich silników
Duża ilość środków penetrujących typu WD-40 czy CX-80 i podobnych. Nie ma innej rady. Oczyścić na ile się da szczelinę miedzy świecą a głowicą i pryskać regularnie przez kilka dni. Dobry klucz nasadowy, rurkowy i delikatnie, z wyczuciem... Jak się urwie - trudno: będzie trzeba rzeźbę odstawić i wydobywać. Nasadowy jest lepszy w takich tematach bo odchodzi...
Witam Ogólny problem to brak mocy. Szczególnie powyżej 1500rpm. Byłem w kilku serwisach. Sprawdzono kompresje, ciśnienie paliwa, podciśnienie, zapłon, wszystkie czujniki itd. Diagnostyka bezbłędna. Moim zdaniem pozostały dwie kwestie. Tył silnika znacznie się poci z pod uszczelki pod głowicą (olej) z tym że po przejechaniu 15tyś km ubyło jakieś 0,8l...
Juz dziala normalnie, to ze szarpal i palil wircej to wina peknietej uszczelki pod glowica, a to ze tak gasl to zawor egr.
CRD w Dodge,u czy Chrysler,rze zawsze był Common Rail i to jest silnik włoski VM, przerobiona na CR stara jednostka z czterema głowicami-szrot jakich mało.
Wczoraj stoczyłem walkę z odkręceniem sondy w moim Sebringu 2001 2.7 V6 bez LPG i niestety przegrałem. Chodzi o sondę przed katalizatorem, tą bliżej kabiny (1/1). Dostęp jest wręcz fatalny, praktycznie nie ma ruchu z kanału, a od góry to nawet nie chcę pisać. Nie mam zamiaru ściągać całego kolektora wydechowego bo na 100% kilka śrub urwę, najgorzej...
Witam, z tego co widzę, to jest to silnik 6G72 ... Jeśli nie odpala po wymianie rozrządu (i nic innego nie było grzebane), to stawiam na nieprawidłowy montaż ... lub źle ustawiony zapłon Z tego, co wiem ten silnik nie posiada czujnika położenia wału (???) Jego funkcję pełni optoelektronika zintegrowana w aparacie zapłonowym - silnik 6G72 Do tego silnika...
W Chryslerze 2,5 CRD po dwóch tygodniach walki poddał się po dorobieniu specjalnego przyrządu. Siła jak była potrzebna do ruszenia go ok. 15 ton. Głowica cała wtryskiwacz do kosza, na szczęście diagnoza była trafna i był uszkodzony.
nie ma 3,3 ani 3,8 manuala a z tym dieslem to daj sobie spokój 200km nie wyciśniesz bo ci sie głowice rozlecą :D , polecam www.tajemnicevoyagerow.inten.pl
jednak poprzez zastosowanie 4 głowic i różnych naprężeń materiałowych podczas nagrzewania, łatwo ulegają pękaniu głowice przy przegrzaniu Bullshit. Patrz silniki przemysłowe, Nawet ciężarówki jak SCANIA, ciągniki mają silniki z pojedynczymi głowicami etc. Dalej o tych naprężeniach w konsekwencji przegrzania to jakiś absurd. Jak przebijesz oponę i pęknie...
Witam. 2,5L. W 2001 roku zmodyfikowano silnik VM poprzez przeprojektowanie głowic i wprowadzenie nowoczesnych technologii dystrybucji paliwa. Oznaczenie kodowe R 425 DOHC oraz zmieniana nazwy na CRD. Zastosowano zamiast czterech osobnych jedną wspólną głowicę z dwoma wałkiem rozrządu i o 4 zaworach na cylinder. Do napędu wałków zastosowano pasek zębaty...
Prawdopodobnie masz coś z zaworami,nic innego nie pozostaje jak ściągnąć głowice i to stwierdzić, a tak do tematu to była sprawdzana kompresja na cylindrach?
Silnik kolizyjny.Jest spory problem. Robisz to sam czy zlecasz do warsztatu? Jak dobrze pamiętam to nie ma tam zbyt wiele miejsca. Ściągnij pasek rozrządu i pokrywy zaworów. Jak wiesz jak to możesz sprawdzić czy zawory oberwały, jeżeli nie to demontaż głowic i weryfikacja zaworów.Roboty sporo i koszty.Pisałeś że masz dostęp do autodaty a tam masz schemat...
zapowietrzał się układ paliwa- znalezienie tego kosztowało mnie kilka stówek, winna była obudowa filtra paliwa, Winny byl wymieniacz filtra co skreca na sile woda leciała na nogi rano przy ruszaniu Winny byl co skladal fure po wypadku lub kilku wypadkach później samochód po 200 tys.km przestał odpalać - siadła kompresja - silnik do remontu a ja dwójkę...
Może to nie najlepsze miejsce na takie pytanie, jednak tu zawsze znajduje się najwięcej praktyków. Otóż chodzi mi po głowie Voyager z silnikiem 3,3 z roku 98, oczywiście automat. Pytanie czy te silniki są dość "żywotne"? Egzemplarz którym się interesuje ma 330 000 przebiegu, od 10 lat w jednych rękach. Słyszałem o problemach z przegrzewającymi się albo...
Widać że kolega nigdy nie siedział w amerykańskim van'ie - jak się pojeździ amerykańcem, a potem wsiądzie do autka z europy to taj jakby się cofnąć do epoki kamienia łupanego, szczególnie jeśli chodzi o samochody rodem z Niemiec - mają wnętrze chyba projektowane przez pijanego wizjonera z siekierą w rękach ... :D W wanach z USA nie ma diesli bo nigdy...
Witam. Mam pytanie. Jak mogę rozpoznać rodzaj silnika zamontowanego w moim aucie? Mam cztery oddzielne głowice i obawiam się, że jest to ten słabszy jakościowo vm. Jaki silnik jest na kołach zębaty?
głowica chrysler chrysler voyager głowica głowica chrysler voyager
schematy instrukcje serwisowe samsung wycieraczek renault scenic citroen xsara paliwo
Jak wyłączyć tryb testowy w Pioneer FX-M2016ZSA? Ciemny obraz na połowie ekranu - naprawa czy wymiana?