Witam Mam problem z kierunkami w 300m. Lewy przód nie świeci,prawy ok, dodam że żarówka jest dobra. jak stuknę w lampkę to działa,ale jakieś 10 impulsów potem pali się cały czas ,awaryjne też palą się parę impulsów a potem ciągle. może to przerywacz?
mam to samo tylko że tylne migają słabiej a tzn bladziej, przednie normalnie. ale ogólnie to przerywacz też pyka szybko, gdzie jest ten moduł?
Wywal ten podwójny przekaźnik od świateł i wsadź pojedyńczy przerywacz kierunków od zwykłego Chryslera.
Chrysler Grand Voyager 3.3 brak kierunków i awaryjnych czy jast do tego jakiś przerywacz czy przekaźnik jeśli tak to gdzie się znakjduje? z góry dzięki.
No tak,zapomnialem dodac,ze sporadycznie wystepuja w czarnej obudowie.Moze wystarczy dogiecie i przetarcie nozek jednak jesli sie problem powtorzy to trzeba bedzie albo dac znajomemu elektronikowi do naprawy albo wymienic(to jest blok elektronicznych przerywaczy i przekaznikow)
Przełącznik kierunkowskazów realizował tę funkcję. W pozycji spoczynkowej obie żarówki podłączone były do włącznika świateł stop. Po włączeniu kierunkowskazu odłączał on jedną z żarówek tylnych od włącznika stopu i łączył ją z przerywaczem kierunkowskazu (bimetalowym, choć w 70-tych latach bywały już też tranzystorowe), jednocześnie dołączając też żarówkę...
jak ten sam jak od kierunku ? może być że ja w cele nie mam przekaźnika, przerywacza ? wyciągałem wszystkie przekaźniki a kierunki nadal działały ( cykały) sterownik odpowiada za kontrolki i "cykanie" ?
Podepnę się do tematu. Posiadam Chryslera T&C z 2008 roku ściągniętego z USA. Kupiłem go już z niby przerobionymi kierunkowskazami . Wszystko jest OK ale problem to szybka praca przerywacza. Na awaryjnych jest tak jak powinno być. Niestety nie wiem jak zostało to zrobione - wstawiłem oporniki symulujące żarówki ale i to nie pomogło( podpiąłem się pod...
Witam serdecznie. Jak sie okazuje mam nietypowy problem z kierunkowskazam i światlami awaryjnymi. Pacjent to Chrysler Voyager 2007r. Usterka elektryki objawia się dosyć nietypowo, na pulpicie kierowca dostaje informcje, że kierunkowskazy sa sprawne (świecą i cykają). To samo tyczy się świateł awaryjnych. Ciekawe jest to, że świeci tylko prawy boczny...
Odgrzewam. Tak, żeby nie zakładać nowego tematu oczywiście. Jestem w trakcie "walki" z przerabianiem przerywacza kierunkowskazów w chrysler voyager, tak aby działał "normalnie", czyli z detekcją niedziałającej żarówki w oparciu o "żarówki" świecące LED-ami. Odrzuciłem jako hmmm... niezbyt godne zainteresowania, proponowane wielokrotnie rozwiązania z...
BCM-czy chodzi o popielatą skrzynkę przy pedale sprzęgła ,czy o wiązkę przewodów na nadkolu,ułożonych w takim plasiku blisko podłogi na zejściu nadkola i boku, które są zasłonięte osłoną na zapinki ,a to jest przedłużeniem osłony progu od wewnątrz .Mam jeszcze pytanie:jak można dostać się do przerywacza kierunkowskazów,który słychać w okolicach zegarów(po...
Dzięki za świetny tutorial, właśnie naprawiłem koledze przełącznik w PT. na przedłużenie stopionego bolca użyłem nitu aluminiowego 3x8, wewnątrz rozwierciłem go z 1mm na 2mm(średnica bolca w przełączniku), łeb obciąłem brzeszczotem, więc zostało około 6mm, to nasunąłem na resztkę oryginalnego bolca, zacisnąłem na nim cienkimi szczypcami, następnie złożyłem...
Robek, weź przestań. 25 lat temu robiłem klientowi "amerykanski wóz"' jakiś pontiac to był albo chrysler. Na panelu klimy "made in mexico", na radiu "made in puerto rico". Na mechaniźmie szyb "made in canada", a na zegarach "fabrique en france". A teraz- weź sobie paska b5. Albo skodę oktawię. Standardowa usterka- walą w czambuł kierunkowskazy. Wyciągasz...
To pozostaje podpiąć komputer,może na coś naprowadzi. Może przepływomierz.
posluchajcie. samochód już sprawny, przejezdzajac przez poznan (wczoraj) zajechałem do ASO Chrysler, zczytanie błędów 105zł. naprawa 35 zł. i samochód jeździ idealnie nic dosłownie nic a jak by sie cos powtarzało to umówic sie na dłuższa i droższa naprawe kazali. nie wiem dokładnie co zrobili ale na 3 cylindrze na kablach od wtrysku cos założyli żeby...
Proszę o podpowiedz w kwestii podłączenia uniwersalnego obrotomierza w Chrysler Town&Country 2005 3.3 benzyna, niestety mój samochod nie posiada takowego a chciałbym jednak wiedzieć jaka jest prędkość obrotowa silnika temat wydaje się prosty o ile był by to tradycyjny rozdzielać z cewki od której idzie kabel do przerywacza tu niestety koledzy wybaczcie...
jak podciągne czujnik obrotościomierza to obrotomierz i ładowanie powraca nie wiem jak wyciągnąc czujnik obrotościomierza moze ktoś mi podpowie jak z góry dziękuje
Sam MAP można w zasadzie zdiagnozować bez podłączania diagnostyki.Tak właśnie myślę że gdyby MAP przerywał np.podczas pracy to możliwe że silnik zachowywałby się w ten sposób,zależy tylko czy napięcie wyjściowe skakało by w dół czy w górę.Samo wskazanie CheckEngine jest również oznaką wystąpienia błędu na tym czujniku.Trochę mało ściśle się poprzednio...
zrobić przerywacz prosty przerywacz chrysler centralnego chrysler przerywacz zaplonu
wymiana cabrio elektryczna tylna klapa przesuwanie tekstu
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Citroen C8 2004 HDi – nie odpala bez samostartu, po odpaleniu jeździ normalnie Peugeot 207 1.6 THP 2007 – lokalizacja filtra paliwa, dostęp i wymiana