Witam. Otóż chcę podłączyć przerywacz kierunkowskazów do nrg. W normalnej wiązce tę funkcję spełniał regulator napięcia, ale w ostatnim czasie kierunkowskazy przestały działać. Nowy regulator 8 pinowy, to dosyć duży wydatek.. Dlatego chciałbym podpiąć osobny przerywacz kierunkowskazów. Posiadam w domu taki: Tak wygląda schemat instalacji elektrycznej:...
Samochód to piaggio porter, coś takiego: piny sprawdziłem ale dopiero po którymś podłaczeniu i okazało sie że jest odwrotnie plus z minusem niż w przerywaczu czy przrywacz mogł sie uszkodzić? Potem podłaczałem juz dobrze ale dalej to samo. A podłaczałem i tak przez kabelki bo ten przerywacz co kupiłem to jest wiekszy od poprzedniego i sie nie mieścił....
Żarówki są o odpowiedniej mocy? Nie są przez przypadek założone 6V? Oświetlenie nie może mieć więcej niż 35W mocy. W instalacji elektrycznej nie ma problemów ze zwarciami, brakiem masy itp? Regulator znajduje się po lewej stronie skutera, pod plastikiem bocznym osłaniającym kufer siedzenia. Regulator jest nowego typu, 8 pin z wbudowanym elektronicznym...
Najprawdopodobniej masz regulator 8-pinowy a w nim jest uszkodzony wbudowany przerywacz kierunkowskazów. Jak pamiętam nigdzie nie można było znaleźć nowego regulatora. Prościej będzie założyć zewnętrzny przerywacz kierunkowskazów dla żarówek 2x10W, koszt ok. 30 zł (typ kondensatorowy lub elektroniczny). Zdecydowanie tańsze i pewniejsze rozwiązanie niż...
Masz w takim przypadku dwa wyjścia: 1. Wymienisz regulator na nowy. 2. Odłączysz wbudowany w regulator przerywacz kierunkowskazów i zastosujesz osobny.
Widać że to jakiś składak. Regulatory napięcia 8-pin zaczęto stosować od '98 roku, posiadają one wbudowane przerywacze kierunkowskazów z wyjściem tranzystorowym które lubi się uszkodzić. Można odłączyć przewód łączący regulator z przełącznikiem kierunkowskazów i zastosować zewnętrzny przerywacz kierunkowskazów, tylko byle nie bimetalowy 2x21W (bo to...
Jaki to model? W X9 Amalfi 180 cm³ za wszystko odpowiedzialny jest zestaw liczników. Tam jest wbudowany przerywacz kierunkowskazów. Przełącznik kierunkowskazów to taki joystick, trzy styki: lewo, prawo, reset. Nie pamiętam jak jest z awaryjnymi. Ogólnie patent ten ma na celu automatyczne wyłączenie kierunkowskazów jeżeli przejedzie się jeden kilometr...
Problemem może być też tzw. "dyskoteka", czyli brak masy w lampie lub jej okolicach - w zależności tego jak to jest rozwiązane. Jeżeli masa żarówki zasilanej napięciem przemiennym i masa kierunkowskazu jest w pewnym punkcie wspólna i nastąpiła utrata styku w tym miejscu, to prąd przemienny żarówki lampy będzie się starał "wrócić" obwodem kierunkowskazów....
Witam to chyba jednak walnięty jest regulator napięcia Na zdjęciu przedstawiam przekaźnik i jak podłączam tą biała kostke nr1 to skuter sam pali a jak odłączę to normalnie wszystko działa oprócz kierunków I teraz tak jak zamiast tej białej kostki nr1 podłącze kostke nr 2 kierunki działają ale bez przerywacza i 1 sek zaświecą mocniej a zaraz są słabsze...
To żółte to moduł a to zielone wygląda na przekaźnik. Zrób zdjęcie z drugiej strony Dodano po 3 Chyba przerywacz kierunkowskazów
Kolego to już przerabiałem. By działały muszę trzymać przełącznik w określonej pozycji. Jeżdżąc Maxi trzeba się skupiać na innych rzeczach niż trzymanie przełącznika. Fabrycznie kierunkowskazami zajmuje się "komputer pokładowy" a nie klasyczny przerywacz.
witam wszystkich jak w temacie piaggio mp3 400 czy ktos wie gdzie znajduje sie przerywacz kierunkowskazow
Witam. Posiadam Piaggio Diesis ale nie działa mi przerywacz który wbudowany jest w regulator napięcia 8PIN jak kupię taki. Zdu; Jak go zamontować ? Żeby działał Jak będę w doku to dodam zdjęcie regulatora jakie kable z niego wychodzą.
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=]Yamaha YZFR1L schematy mechaniczne, część 1 [url=]Yamaha YZFR1L schematy mechaniczne,...
Światła i ładowanie: Poza tym: 1. Schemat numer 2 to schemat Piaggio Zip, tam jest wszystko zupełnie inaczej. 2. Schemat z CPI jest mało czytelny. 3. Nie ma żadnego czujnika Halla, w "50" tylko biegowe Derbi na zapłonie Leonelli ma czujnik Halla. 4. Ten zapłon nie pociągnie dwóch żarówek H4, co najwyżej HS1 35/35W Odnośnie pkt. 3-"nie ma żadnego czujnika...
Witam wszystkich Posiadam Piaggio zip 50 4t i mam problem z regulatorem napiecia, który jest także jako przerywacz do kierunkowskazów. Jest on uszkodzony i nie ma kierunków tylko świecą. Nowy jest drogi jaki moge kupić zamiennik oraz jaki jest schemat tego regulatora co gdzie jest podłączone?
Mówisz o wskaźniku przepalenia żarówek? Dawno temu, gdzieś w połowie lat osiemdziesiątych Kawasaki stosowała układ wyłączający kierunkowskazy po przejechaniu pewnego dystansu (0.5 km/1 km tudzież mili). Patrząc z perspektywy czasu na obecną technikę, to tamte rozwiązania były dość skomplikowane. Obecnie np. pierwsze Piaggio X9 ma takie rozwiązanie....
Regulator został wymieniony najwidoczniej na uszkodzony. W Piaggio nie ma innej opcji przy palących się żarówkach, jak uszkodzenie regulatora, ale generalnie w nich część odpowiedzialna za światła i ładowanie rzadko ulega awarii (miałem tylko jeden taki przypadek), tylko padają nagminnie elektroniczne przerywacze kierunkowskazów z wyjściem tranzystorowym...
Jak masz stary model (z silnikiem AM6) to ładowanie jest realizowane diodą prostowniczą umieszczoną w skrzynce bezpiecznika, wyprowadzoną pomarańczowym przewodem połączonym ze zasilania oświetlenia. Jak masz nowy model (z silnikiem Piaggio) to będziesz miał specjalny regulator napięcia z 6-pinami pełniącego również funkcję przerywacza kierunkowskazów....