Można to sprawdzić: https://obrazki.elektroda.pl/3925847400_...
Z doświadczenia: na 1 miejscu - czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
co jeszcze trzeba podac
Witam, czujnik położenia wału korbowego i czujnik położenia wałka rozrządu do sprawdzenia .
Doszłem do przyczyny gaśnięcia jeżeli komu kolwiek zacznie gasnąć Chrysler Voyager 3.3l 1996r podczas jazdy po nagrzaniu to 90% tak jak w moim przypadku czujnik położenia wałka rozrządu lub jak to mam miejsce na wielu komentarzach czujnik położenia wału korbowego. U mnie problem rozwiązany.
A sprawdzałeś czujnik wałka rozrządu i wału.Te czujniki odpowiadają za iskrę. Masz schematy elektryczne.
Temat rozwiązany . Wymiana czujnika położenia wału korbowego I położenia wałka rozrządu (Pomogła) !!!
Jeden kreci drugi psika ciepłym Plakiem do rury od powietrza (obudowa filtra zdjęta). Kręcimy i psikamy jednocześnie parę sekund (ok 10) , tak kilka razy i nic. Jutro(wtorek) zamówię drugi z czujników, czujnik wału korbowego. Do tej pory wymieniłem tylko czujnik wałka rozrządu.
Złe ustawienie szczeliny powietrznej czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego.Mają mieć 1 mm.
Zasilania na cewkę brak, właśnie szukam przyczyny . Zasilanie na czujnikach wału i wałka rozrządu jest. Za zasilanie na cewce jest odpowiedzialny jakiś przekaźnik, lub bezpiecznik? Bezpieczniki są wszystkie całe. Gdzie dalej szukać przyczyny?
Wymieniłem moduł,czujnik położenia wałka rozrządu,.... czujnik temperatury silnika i jestem w kropce Panie diagnosto, a były powody że wymieniłeś te elementy?
Witam.wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu .sprawdziłem czujnik położenia wału korbowego i przeczyściłem styki.Odpaliłem auto i pracował przez 40 min bez szwanku ,ale z podłączonym prostownikiem odłączyłem prostownik i po 5 min zaczęły spadać obroty silnik zgasł. zdjąłem klemę minusową i podłączyłem woltomierz między odłączoną klemę a minus akumulatora...
Nadzieja jest zawsze, błąd P0340 wskazuje na problem z synchronizacja czujnika wałka rozrządu z czujnikiem wału korbowego, właśnie o tym pisałem - nie wiadomo który. Co do drugiego błędu, to błąd immobilajzera nie ma się co przejmować, sporadycznie przy grzebaniu może się pojawić.
W ustalaniu położenia biorą udział dwa czujniki - wału korbowego i wałka rozrządu. Usterka któregokolwiek powoduje błąd. Podobnie może być z przetwarzaniem danych na wskazanie obrotomierza. Czyli ... nie ma możliwości pracy silnika z błędnymi danymi z czujników. LMy nie nadają się do silników CRD Chryslera - do diagnostyki używa się sprzętowych DRB3.
Witam Cała zabawa spowodowana była przez fiksujący czujnik położenia wałka rozrządu. Nawet w serwisie postawili diagnozę: prawdopodobnie czujnik położenia wałka z naciskiem na prawdopodobnie. Czujnik ten niedługo wcześniej był wymieniany na zamiennik. Okazał się lichy. Następny kupiłem z lepszej firmy - do dzisiaj spokój. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów...
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
Błąd się pokazuje ale tylko czujnik położenia wałka rozrządu ale to już sprawdziłem przez wypięcie wtyczki na nie działającym silniku i nic a powinno jeżeli to by było to , a przyznaje problem nie łatwy do zdiagnozowania
Sporo Ci się tego nazbierało :cry: 100 - problem z sygnałem przepływomierza 340 - różnica/nieprawidłowość odczytów wałka rozrządu i wału korbowego jeden albo drugi uszkodzony (ze wskazaniem na cz. wału) 1685 - immobilajzer. Do tego jak piszesz brak odczytów czujnika prędkościomierza. Coś mi się wydaje, że problemy powstały na skutek usterki elektrycznej...
Od najniższych kosztów: 1. Sprawdź, czy z krućca zaworu przelewowego (nakońcu listwy wys. ciśnienia) nie kapie/leci na wolnych obrotach paliwo - po ściągnięciu oczywiście wężyka . Jeśli coś leci to albo fachowo - zawór do regeneracji, albo jak ja mam od chyba 2 lat - (niefachowo) zaślepiony. 2. Sprawdź przelewy wtrysków - 4 strzykawki i trochę wężyków...
Paweł17051982 - spis błędów który znam kończy się przed tym numerem. Niemożliwość odpalania to może być coś z ciśnieniem na listwie, ale to gaśnięcie powyżej 2 tys. obr. - czujnik położenia wałka rozrządu ??? Tocka - może być niesprawny regulator lub sterowanie ciśnienia w pompie (lub czujnik ciśnienia na listwie ?). To nie będzie wina zaworu przelewowego...
Witam mam problem z chrysler voyager 2.4 benzyna z 2003r , mianowicie auto szarpie gaśnie obrotomierz wariuje, świeci się kontrolka żółta silnika, po kluczykowaniu wyszły trzy błędy p1391,p1684,p0320 inapis don.E;poczytałem trochę i wymieniłem czujnik wałka rozrządu, ale nic to nie dało , proszę o jakieś sugestie, co to może być za awaria i co znaczy...
Przeczytałem... i dalej nie zmieniłem zdania. Jeśli nie ma czujnika położenia wałka rozrządu ani koła fonicznego w pompie, tylko koło foniczne na wale korbowym z znacznikami gmp co 180° i wtrysk z czujnikiem NBF, to sterownikowi obojętne jest od którego cylindra zacznie zliczać 720°. Korektę kąta początku tłoczenia wykona na podstawie sygnału z NBF...
Kolego do silnika nie są potrzebne blokady, są znaki. Koła wałków rozrządu godzina 12, wał korbowy godzina 1. Szukaj w tych miejscach znaków. Wymień sprężynę napinającą. Dodano po 1 Podałem do silnika EFA.
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam problem z wymienionym w temacie Voyagerem. Kiedyś już zniknęła iskra na świecach, jednak szybko uporałem się z problemem. Wtedy okazało się, że do wymiany jest przekaźnik ASD (załącza napięcie na cewkę zapłonową i pompę paliwa, gdy wykryje sygnał z czujnika położenia wału korbowego i jak się później okazało i wałka...
Witam, Mam problem z Chrysler Voyager 2,4 1997 + gaz sekwencja, dwa dni po wymianie akumulatora nie odpalił, stwierdziłem że to cewka zapłonowa. Po wymianie odezwał się tylko jeden tłok i dalej nic, nie ma wysokiego napięcia na przewodach. Zasilanie we wtyczce + dochodzi i jedno "0" sterujące, natomiast drugie jest stałe. Wyświetla tylko błąd nr 12...
Witam. Od kilku miesięcy usiłowałem usunąć usterkę powodującą brak mocy silnika w voyagerze 2.4. Miało to miejsce przy pracy sinika i na lpg i na benzynie. Kody wyświetlane przez licznik i przez komputer serwisowy na stacji diagnostycznej pokrywały się i pokazywały zbyt ubogą mieszankę i awarię zaworu egr. Po wielu konsultacjach i wymianie cewki zapłonowej...
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
czujnik wałka rozrządu chrysler czujnik wałka chrysler chrysler czujniki wałka rozrządu
sonda piekarnika amica chrysler instrukcje zacięcie stacji serwisowej
domofon hikvision liebherr zamrażarka
Instrukcja obsługi pralki Ariston Margherita ALS948TX Wirnik do młota udarowego Sthor 79051 - gdzie kupić?