W chryslerze nie da się zamienić wtyczek, dlatego kolega Art.B dobrze Ci radzi. Posprawdzaj podpięcia czujników położenia wału i wałka rozrządu. Musi działać
Przewody dochodzą 3, w tym dwa wspólne dla czujnika wału i TPS (masa i zasilanie 8V) a trzeci to sygnał do CPU. Brałem to pod uwagę, przy próbie odpalenia EGR był rozłączony. A nawet jeśli miałby być to EGR to dlazego po zwarciu upala coś związanego z czujnikiem wałka?
Czujnik jak wspomniałeś, albo czujnik wałka rozrządu jeśli jest, bo nie wiem za dużo o tym silniku.
Zacznij o poprawnego ustawienia rozrządu (proponuję zmienić "mechanika"), twój problem leżał prawdopodobnie w czujniku położenia wałka rozrządu lub czujniku położenia wału.
Powodem całej tej sytuacji był czujnik położenia wałka rozrządu .
Jeden kreci drugi psika ciepłym Plakiem do rury od powietrza (obudowa filtra zdjęta). Kręcimy i psikamy jednocześnie parę sekund (ok 10) , tak kilka razy i nic. Jutro(wtorek) zamówię drugi z czujników, czujnik wału korbowego. Do tej pory wymieniłem tylko czujnik wałka rozrządu.
Sprawdź czy nie ma regulatora na ścianie za akumulatorem z prawej strony aluminiowa puszka z trójkątną wtyczką.
Witam!! Sprawa wygląda nstępująco do sprawdzenia masz kilka rzeczy: Przekaźnik ASD, cewkę zaplonowa wraz z zasilaniem i wysterowaniem z PCM-a oraz czujniki wału i wałka.
Dziekuje za szybką podpowiedż , a czy przyczyną moze być też czujnik połozenia wałka rpzrzadu ?
Z doświadczenia: na 1 miejscu - czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
Witam, czujnik położenia wału korbowego i czujnik położenia wałka rozrządu do sprawdzenia .
Dzięki bardzo wymieniłem jeden i drugi czujnik i samochód chodzi jak pszczółka
Można to sprawdzić: https://obrazki.elektroda.pl/3925847400_...
Modułu zapłonowego w nim nie ma, sonda nie ma wpływu na odpalanie, to samo czujnik spalania stukowego. HALL sensory to czujnik wałka i wału korbowego
czestą usterką jest czujnik położenia walu lub wałka rozrzadu
A sprawdzałeś czujnik wałka rozrządu i wału.Te czujniki odpowiadają za iskrę. Masz schematy elektryczne.
Doszłem do przyczyny gaśnięcia jeżeli komu kolwiek zacznie gasnąć Chrysler Voyager 3.3l 1996r podczas jazdy po nagrzaniu to 90% tak jak w moim przypadku czujnik położenia wałka rozrządu lub jak to mam miejsce na wielu komentarzach czujnik położenia wału korbowego. U mnie problem rozwiązany.
Temat rozwiązany . Wymiana czujnika położenia wału korbowego I położenia wałka rozrządu (Pomogła) !!!
co jeszcze trzeba podac
Złe ustawienie szczeliny powietrznej czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego.Mają mieć 1 mm.
A może by tak podłączyć tester na początek? Może być i czujnik wałka albo co innego. Zobacz czy wskazówka obrotomierza podnosi się przy kręceniu.Nie wiem czy dobrze kojarzę ale jeden (wału) z tyłu na obudowie skrzyni. A drugi(wałka )od rozrządu zaraz poniżej pokrywy.
Miałem podobnie w chryslerze woyager. Problem rozwiązałem ustawiając czujnik wału i wałka aby miały odpowiednia przerwę do koła. Znalazłem to w dokumentacji chryslera. Jest jeszcze możliwość że czujnik wałka ma taką samą przypadłość warto sprawdzić.
Zasilania na cewkę brak, właśnie szukam przyczyny . Zasilanie na czujnikach wału i wałka rozrządu jest. Za zasilanie na cewce jest odpowiedzialny jakiś przekaźnik, lub bezpiecznik? Bezpieczniki są wszystkie całe. Gdzie dalej szukać przyczyny?
Wymieniłem moduł,czujnik położenia wałka rozrządu,.... czujnik temperatury silnika i jestem w kropce Panie diagnosto, a były powody że wymieniłeś te elementy?
Nadzieja jest zawsze, błąd P0340 wskazuje na problem z synchronizacja czujnika wałka rozrządu z czujnikiem wału korbowego, właśnie o tym pisałem - nie wiadomo który. Co do drugiego błędu, to błąd immobilajzera nie ma się co przejmować, sporadycznie przy grzebaniu może się pojawić.
Witam Cała zabawa spowodowana była przez fiksujący czujnik położenia wałka rozrządu. Nawet w serwisie postawili diagnozę: prawdopodobnie czujnik położenia wałka z naciskiem na prawdopodobnie. Czujnik ten niedługo wcześniej był wymieniany na zamiennik. Okazał się lichy. Następny kupiłem z lepszej firmy - do dzisiaj spokój. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów...
Brak informacji o silniku aja tego nie wiem. Jest możliwość wykrycia takiej sytuacji ponieważ czujniki sprawdzają: 1 położenie tłoka (GMP) oraz 2 położenie wałka rozrządu (szczególnie DOHC). Jeśli natąpi zmiana czasów to jest objaw przestawienia rozrządu.
Witam wszystkich!!! Mam problem z Sebringiem 2.7 v6, otóż po wymianie pompy wody silnik nie chce zapalić. Objaw jest taki ze iskra jest tylko na pierwszym cylindrze na pozostałych pięciu niema nic. Cewki są ok, czujniki wału i wałka ok, paliwo dochodzi. Dodam że silnik był wyjmowany bo początkowa diagnoza było ściąganie głowic... Proszę o jakąś radę.
Tak jak napisał przedmówca, jak nie pomoże to wtedy skupić się na czujnikach położenia wałka rozrządu ew. wału korbowego. Niestety większość komputerów silnika w naszych autach nie zapisuje błędów i trzeba szukać po omacku.
Witam.wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu .sprawdziłem czujnik położenia wału korbowego i przeczyściłem styki.Odpaliłem auto i pracował przez 40 min bez szwanku ,ale z podłączonym prostownikiem odłączyłem prostownik i po 5 min zaczęły spadać obroty silnik zgasł. zdjąłem klemę minusową i podłączyłem woltomierz między odłączoną klemę a minus akumulatora...
Błąd się pokazuje ale tylko czujnik położenia wałka rozrządu ale to już sprawdziłem przez wypięcie wtyczki na nie działającym silniku i nic a powinno jeżeli to by było to , a przyznaje problem nie łatwy do zdiagnozowania
Chrysler town&country 3.8 benzyna z gazem 97r. Auto odpala bez zarzutów, jeździ prawidłowo, ale jak sie rozgrzeje to gaśnie. Po odczekaniu pewnego okresu czasu, ~20min, odpala. Komp pokazuje błędy P0340 obwód czujnika położenia wałka rozrządu wadliwe działanie P1784 Nieznany diagnostyczny kod problemu P0700 Układ sterowania skrzyni biegów wadliwe działanie....
Komputer dobry,cewkę nawet wymieniłem ,czujnik wału i wałka rozrządu.Co jest grane ? P.S-Pompa paliwa działa,impulsy na wtryski są,kable też ok do PCM,nie wiem co nadal jest nie tak.Co radzicie ?Podczas kręcenia rozrusznikiem pali się checkengine cały czas.
Nie bardzo wiem po co wymieniłeś czujnik położenia wałka rozrządu? Tak jak piszą w innych postach w większości przypadków wadliwy jest czujnik wału, ale łatwo go sprawdzić. Jeżeli przejedziesz owe 5-10 km i silnik zgaśnie to polej czujnik zimną wodą . Jeżeli odpali to już masz przyczynę.
Układ zapłonowy jest szczelny i tam nie lałem wody, tylko po bloku, nie po glowicach,. Dziś rano zapalił za drugim razem, po południu jak było ciepło zaskoczył jak zwykle, ale jest bardzo silna won benzyny. Doczytałem że czujnik wału jest koło skrzyni, więc to też nie to, bo tam też nie lałem, ale gdzie jest czujnik wałków rozrządu? Jeżeli w ogóle jest,...
W ustalaniu położenia biorą udział dwa czujniki - wału korbowego i wałka rozrządu. Usterka któregokolwiek powoduje błąd. Podobnie może być z przetwarzaniem danych na wskazanie obrotomierza. Czyli ... nie ma możliwości pracy silnika z błędnymi danymi z czujników. LMy nie nadają się do silników CRD Chryslera - do diagnostyki używa się sprzętowych DRB3.
Miałem niedawno podobny przypadek w Mondeo. Pierwsze podejrzenie: czujnik położenia wału (miał odrapane kable). Pogrzebałem i palił bez problemów, ale po kilkunastu minutach znów to samo. Pogmerałem wtyczką przy cewce (i wiązką) i znów zadziałało. Przyczną był straszny stan wiązki, w kilku miejscach załamania i przetarcia. Tylko, że Cdif pokazywał mi...
Miałem podobny problem w chrysler 300 cc> Paliło czujnik ciśnienia na magistrali paliwowej- po 3 krotnej wymianie,poleciał sterownik. Główną przyczyną była przetarta wiązka. Tak się skubana przetarła, że +5v łączyło się z wtryskiem i masą.
Nakładając na siebie sygnały tak jak napisałem przebieg staje się łatwy do odczytania. Teraz to trzeba się domyślać. Jeśli jest tak jak mi się wydaje problem jest tylko na jednym wałku co oznacza, że problem nie jest w łańcuchu. Druga sprawa, masz oscyloskop ale nie do końca wiesz co z nim chyba zrobić. Wiesz która głowica generuje błędy, masz 5 czujników,...
Prawdopodobnie skrzynia biegów do remontu. Są tam elektromagnesy, czujniki prędkości obrotowej, komputerek, który sprawdza, czy na danym biegu są właściwe proporcje obrotów między wałkami, itp.. Pytanie numer jeden: czy jest właściwy poziom oleju w skrzyni biegów? Sprawdzać należy przy włączonym i nagrzanym silniku, a właściwie nagrzanej skrzyni biegów,...
Sporo Ci się tego nazbierało :cry: 100 - problem z sygnałem przepływomierza 340 - różnica/nieprawidłowość odczytów wałka rozrządu i wału korbowego jeden albo drugi uszkodzony (ze wskazaniem na cz. wału) 1685 - immobilajzer. Do tego jak piszesz brak odczytów czujnika prędkościomierza. Coś mi się wydaje, że problemy powstały na skutek usterki elektrycznej...
Jak na razie to nic nie zobaczę autko zholowano BRAK ISKRY, uwaliło wzbudzanie iskry a ostatnio cewkę, i jedyne co mnie drażni to to że aparat zapłonowy to też ma cewkę, czujnik halla, czujnik położenia wałka rozrządu i to ustroistwo. interesuje mnie czy jak mech to rozwiąże to jak to długo pojeździ i co będzie masował, czy aparat zapłonowy czy silnik,...
To szukałbym przyczyny właśnie w czujnikach wału i wałka i wcale nie musi być kodu błędu z któregoś z czujników czy synchronizacji bo voyagery potrafią tak wariować kodu nie zgłaszając. Znaczy się jedne zgłoszą, inne nie. Najtańsza opcja kupić najpierw czujnik wału np. firmy Standard (unikać beznazwowych produktów) i założyć samodzielnie. Nawet jak...
Jak wypnę czujnik wałka to mam kod 54. Jak wypnę czujnik wału to mam kod na niego (11). Zatem sterownik musi widzieć ich impulsy. Nie wierzę, że dwa sterowniki są uszkodzone w ten sam sposób. Gazownia odpięta. Ciekawią mnie te pozalewane świece. Tak jakby iskra padła jak tłok jest w połowie drogi albo na początku.
Witam. Mój stratus jak dojdzie do około 90 stopni to gaśnie i nie chce zapalić, bez względu czy na benzynie czy na gazie, po ostygnięciu (około pół godziny) auto zapala normalnie. Podejrzewam, po rozmowach ze znajomymi i po przekonaniu neta, że to może być czujnik położenia wału korbowego. Tylko nie mogę znaleźć gdzie on jest w tym silniku. Też nie...
Oprócz czujnika wału jest tam także czujnik wałka . Do odpalenia tego auta - potrzebne są te dwa sygnały - dopiero wówczas wysterowuje cewki.. Dobry skaner obsługujący tą markę ma w programie test wysterowania cewek , po prostu właczamy zapłon i możemy uruchamiać poszczególne cewki - jedna obsługuje dwa cylindry - obserwujemy czy jest iskra wysokiego...
Paweł17051982 - spis błędów który znam kończy się przed tym numerem. Niemożliwość odpalania to może być coś z ciśnieniem na listwie, ale to gaśnięcie powyżej 2 tys. obr. - czujnik położenia wałka rozrządu ??? Tocka - może być niesprawny regulator lub sterowanie ciśnienia w pompie (lub czujnik ciśnienia na listwie ?). To nie będzie wina zaworu przelewowego...
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
Drodzy koledzy z góry przepraszam jeżeli powieliłem temat. Mianowicie posiadam Chryslera Pacyfica z 2005 roku 3.5v6 skrzynia automat 4 biegi. Potrzebuje pilnej pomocy. Poczytałem już wiele na temat mojej usterki ale ilość informacji mnie przytłacza. A więc od początku problem tkwi w skrzyni biegów mianowicie w pewnym momencie przy wejściu 4 biegu prędkość...
Przeczytałem... i dalej nie zmieniłem zdania. Jeśli nie ma czujnika położenia wałka rozrządu ani koła fonicznego w pompie, tylko koło foniczne na wale korbowym z znacznikami gmp co 180° i wtrysk z czujnikiem NBF, to sterownikowi obojętne jest od którego cylindra zacznie zliczać 720°. Korektę kąta początku tłoczenia wykona na podstawie sygnału z NBF...
Kolego do silnika nie są potrzebne blokady, są znaki. Koła wałków rozrządu godzina 12, wał korbowy godzina 1. Szukaj w tych miejscach znaków. Wymień sprężynę napinającą. Dodano po 1 Podałem do silnika EFA.
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam problem z wymienionym w temacie Voyagerem. Kiedyś już zniknęła iskra na świecach, jednak szybko uporałem się z problemem. Wtedy okazało się, że do wymiany jest przekaźnik ASD (załącza napięcie na cewkę zapłonową i pompę paliwa, gdy wykryje sygnał z czujnika położenia wału korbowego i jak się później okazało i wałka...
Ogólnie rzecz biorąc lampka chceck się nie pali. Do niedawna auto gasło po trasie i czasem na postoju. Wymieniłem czujnik położenia wału i wałka rozrządu. Problem z zaśnięciem ustąpił, ale nie mogę wykasować błędów. Próbowałem też odłączyć akumulator na 40 minut z przekreconą stacyjką i po podłączeniu aku i kluczykowaniu pokazały się te same błędy....
z tego co pamiętam pompa ma ciut mniejsze koło niż wałki ale większe niż wał korbowy więc żadne ustawianie tu nic nie daje bo już po jednym obrocie znak na pompie będzie w innym miejscu jeśli jesteś absolutnie pewien ze pasek jest założony dobrze to pozostaje popatrzeć na wężyki, czujniki i okablowanie silnika - może coś się przypadkowo rozłączyło
Witam ponownie. Dzisiaj postanowiłem pogrzebać w skrzynce więc wykreciłem elektrozawory i powymieniałem w nich wszystkie możliwe gumki (miałem zrobić to już dawno), potem wykręciłem czujnik prędkości wciowej i czujnik prędkości wałka , nie było na nich żadnych opiłków więc uszkodzenie echaniczne w skrzyni nie wchodzi raczej w grę ale żeby się dalej...
Witam mam problem z chrysler voyager 2.4 benzyna z 2003r , mianowicie auto szarpie gaśnie obrotomierz wariuje, świeci się kontrolka żółta silnika, po kluczykowaniu wyszły trzy błędy p1391,p1684,p0320 inapis don.E;poczytałem trochę i wymieniłem czujnik wałka rozrządu, ale nic to nie dało , proszę o jakieś sugestie, co to może być za awaria i co znaczy...
Witam. Mam problem ze swoim autem. Otóż jadąc ze stałą prędkością np na drugim biegu to na niskich obrotach od 1500 - 3000 występuje szarpanie. I im dłużej jadę z tą prędkością to szarpie coraz bardziej. DOpiero gdy wcisnę mocniej gaz lub odpuszczę całkiem szarpanie ustaje. Dodatkowo przy gwałtownym przyśpieszaniu na wysokie obroty jest taki dziwny...
Witam, Mam problem z Chrysler Voyager 2,4 1997 + gaz sekwencja, dwa dni po wymianie akumulatora nie odpalił, stwierdziłem że to cewka zapłonowa. Po wymianie odezwał się tylko jeden tłok i dalej nic, nie ma wysokiego napięcia na przewodach. Zasilanie we wtyczce + dochodzi i jedno "0" sterujące, natomiast drugie jest stałe. Wyświetla tylko błąd nr 12...
Witam. Od kilku miesięcy usiłowałem usunąć usterkę powodującą brak mocy silnika w voyagerze 2.4. Miało to miejsce przy pracy sinika i na lpg i na benzynie. Kody wyświetlane przez licznik i przez komputer serwisowy na stacji diagnostycznej pokrywały się i pokazywały zbyt ubogą mieszankę i awarię zaworu egr. Po wielu konsultacjach i wymianie cewki zapłonowej...
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
czujnik wałka rozrządu chrysler chrysler voyager czujnik wałka rozrządu czujnik chrysler
podstawa osuszacz zawora poziom eolys zavoli wtryski
serwis electrolux koordynator scania
Niedoładowany akumulator Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 Brak powietrza w żółtym przewodzie naczepy