W starszych chryslerach,z tym dziobem regulator wyglądal tak:
Dziwne pomiary robisz.. Zacznij od zmierzenia napięcia akumulatora, jeśli będzie ok to uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania. Następnie napisz tu
Regulator jest w sterowniku silnika, czyli nie do ruszenia jak dla ciebie. Problem nalezy rozwiązać w inny sposób, ale tu się rodzi inny kłopot-rezystancja uzwojenia wirnika to około 1 om, ale i to da się przeskoczyć.
tak, to jest w normie. Samo się naprawiło?
Na lewym fartuchu nadkola siedzi sterownik, steruje EGR,em, ładowaniem, świecami żarowymi, wiatrakami itd,itd. W nim jest regulator napięcia alternatora.
nie wiem dlaczego , taki mi wstawił , problem nadal aktualny , jeżeli mogę - to proszę o pomoc w rozwiązaniu kłopotliwego ładowania , Wesołych Świąt , Mariusz
W serwisie powiedzieli że na 100% w sterowniku i że muszą wgrać nowy program i to załatwi sprawe . Dlamnie jest to troche dziwne że bez żadnej ingeręcji fizycznej można ustabilować napięcie ładowania alternatora.
Szkoda że wyciągnąłeś . POdepnij zewnęrzny regulator napięcia .
Regulator napięcia, mostek prostowniczy
mam problem,nie wiem gdzie się znajduje regulator napięcia w chrysler Voyager 2.5td 94 rok.zmieniłem alternator i dalej mam problemy z ładowaniem,elektryk kazał mi znaleźć regulator napięcia bo on sam nie wie gdzie jest no i szukałem ,ale nic z tego proszę o pomoc>>>
ja z tego co wiem to wina komputera bo on steruje napięciem ładowania, mogę prosić o schemat elektryki ? wiem że w austrii sprzedawali układy oszukujące komputer bo to częsta usterka w tych pojazdach ale nigdzie tego nie mogę zdobyć.
Sprawdz regulator napięcia.
Ladowanie 13.9V na alternatorze i na baterii A jakie napięcie na wzbudzeniu. Na wolnych obrotach i po dodaniu gazu.
A jak jest w przypadku starszego modelu, na podstawie czego reguluje napięcie ładowania oprócz obciążenia? Czujnik położenia przepustnicy ma coś wspólnego? Błędu nie wyrzuca bo to diesel 2.5tdi , ale czujnik uszkodzony.
Tak, może to być problem z alternatorem, zaś engine service soon świeci się ze względu na zbyt wysokie napięcie zasilania.
W amerykańcach masz przeważnie opis na skrzynce albo jej pokrywie. Jak jest jakiś bezpiecznik to będzie jakiś gruby np 150A. A opisy na necie są. Jak masz miernik to sprawdź ładowanie i napięcia na alternatorze jak jest dostęp. Jak bym miał zgadywać to raczej alternator do roboty.
Zrobiłem tak sobie w Voyagerze CDR, tam wystarczyło podać sygnał masy aby webasto zastartowało. Ponieważ ma ono moc bodajże 4kW to dałem dwie pompki jedną przy piecyku i drugą przed nagrzewnicą kabiny + dodatkowo wysterowywany temp. płynu wentylator nawiewu z obiegiem zamkniętym powietrza w kabinie. Odpalam zdalnie z pilota dalekiego zasięgu z automatycznym...
Witam.Auto jak w temacie.Po odpaleniu zapala się kontrolka ładowania i gaśnie po czym znów się zapala(z różną częstotliwością) ,czasami też opada wskazówka temp.silnika,ładowanie ok w zależności od obciążenia pomiędzy 13,9 a 14,10.W momencie zapalenia się kontrolki,napięcie ładowania nie zmienia się.Połączenie CCD pomiędzy body compem a licznikiem...
W twoim przypadku najprościej wymienić cały alternator. Pozostanie do rozwiązania problem wzbudzenia i sygnalizacja braku ładowania, no ale to dużo prostsze niż grzebanie w ECU.
Właśnie dzisiaj do tego doszedłem i przepraszam za wprowadzenie w błąd. Sytuacja jest następująca: Napięcie szalało na bardzo wysokim poziomie, dziś rozebrałem alternator i się właśnie zdziwiłem, że są tam tylko szczotki albo powinny być . Jeszcze go nie uruchomiłem po naprawie alternatora i nie wiem czy do końca brak szczotek jest przyczyną wysokiego...
Alternator to Nippondenso HS (90A albo 120A). Konstrukcja z 8-ma diodami. Trzeba by przerobić na 9-diodowy. Oba pierścienie wirnika wyprowadzone na zaciski i odizolowane od obudowy. Czyli teoretycznie po przeróbce można by podłączyć dowolny regulator napięcia. Kontrolka ładowania powinna działać niezależnie.
Są jeszcze dwie możliwości jeśli pobór prądu tylko , jak piszesz 0,5 A : 1. i od tego trzeba zacząć - jakie napięcie ładowania aku z alternatora ? może po prostu nie doładowuje. 2. zużyty rozrusznik czerpiący o wiele za duży prąd przy rozruchu i dlatego siada napięcie - z tym to do elektryka który posiada amperomierz cęgowy.
Witajcie. Żona pojechała do sklepu i auto po zakupach nie odpaliło. Zabrałem aku do ładowania. Na wieczór naładowany akumulator wsadziłem do samochodu. Rano odpalił, pojechałem do pracy, i po pracy ta sama historia. Odpaliłem na kable i do domu. Miernik w ręce i do dzieła. Napięcie ładowania na aku bez obciążenia 14,9V, po dodaniu gazu zwiększa do 15V....
no i wiem juz co sprawiało mi największy ból... Firma która sprawdzała alternator dała du... jak mierzyli napięcie na alternatorze, nie 'przyuważyli', ze jednak jest spierd... tzn. wirnik się grzał i po jakimś czasie wariował... wymiana wirnika rozwiązała wszystko... na szczęście 'tylko' to... dziwna sprawa ale... grunt, że działa (póki co) Dodano po...
Takie napięcie jest jak praktycznie wszystko jest wyłączone ? Bo jak tak to tylko regulator alternatora - czyli komputer. A jak nie to bym na początek spróbował znaleźć co tak "żre" prąd w tym samochodzie. Dziwne że alternator jest ok bo próby to wykazały a napięcie tak niskie. Posprawdzać masy w samochodzie oraz czy przypadkiem sam akumulator nie powoduje...
Hej. Regulator alternatora rzeczywiście jest w komputerze. Sens tego jest taki, że napięcie ładowania zmienia się w granicach chyba 13,75-14,3V, zależnie od temperatury zewnętrznej (tabelka jest w instrukcji napraw). Z biegiem czasu coś się dzieje z tym regulatorem i napięcie ładowania jest za małe. Można zamontować zewnętrzny regulator. Problem polega...
Witam, mam problem z ładowaniem w Chrysler Voyager 94' 2,5 mianowicie, znikło... W/g mnie alternator nie wzbudza się. Alternator obejrzałem i pomierzyłem, stojan ok, wirnik ok, diody ok, szczotki wymieniłem. Podobno mógł paść sterownik. Ok, mam regulator napięcia do tego alternatora, tylko jak go podpiąć? Dołożyłem mu 3 diody prostownicze jako wzbudzające,...
Cześć. Skąd jest auto (kraj)? Austria? Jaki masz alternator. Reg w kompie??? Bez jaj. Robiłem kiedyś egzemplarz z wakupompą na alternatorze i miał przekażnik ładowania z prawej strony obok schowka. Jak niektóre Ople, ale myslałem, że to przeróbka. Sprawdż i daj znać. Dodano po 1 Cześć. Skąd jest auto (kraj)? Austria? Jaki masz alternator. Reg w kompie???...
Niedawno w samochodzie podczas jazdy spadł pasek klinowy, od tego momentu kontrolka od ładowania zaczęła się zapalać i gasnąć podczas pracy silnika. Napięcie na akumulatorze na zgaszonym silniku daje napięcie ok 12.2 v, na odpalonym 14.4v(niezależnie czy się kontrolka od ładowania świeci czy nie) czyli jest ok. Poruszanie kablami nic nie daje. Włączając...
Kody błędów 11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu. 12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora. 13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy. 14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP. 15 Brak sygnału czujnika prędkości...
Witam. mam problem z ładowaniem w voyku 98 3,8l ,mianowicie po uruchomieniu zapala sie kontrolka ładowania i abs i wskażniki obrotomierza , temeratury,poziomu paliwa oraz predkosciomierz nie działaja.Po przejechaniu kilku km zaczynają przerywać a nawet chwilowo jest ok ale ładowanie i abs palą się dalej. Sprawdziłem ładowanie i wynosi ono 18v. Wydawało...
cyt: " kieruję się zasadą - napięcie na zaciskach ładowanego akumulatora nie może przekroczyć 14.4V i dlatego długo mi służą. " Niestety moja Centra futura+ stojąc w aucie na obecnych mrozach NIE NAŁADUJE się nie przekraczając dobrze ponad 15V, po prostu nie przyjmuje ładunku i nic na to się nie poradzi. Chrysler Voyager ma fabrycznie sterowane alternatorem...
Witam!!! Mam problem z ładowaniem w Chryslerze. Wiem ze podobna sytuacja była opisywana juz wcześniej http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic40... , ale mój problem nieco odbiega od tego przedstawionego w powyższym poście. Miałem problem z ładowaniem, ale udało mi się go rozwiązać w inny sposób; wstawiając elektroniczny regulator napięcia od poloneza:D....
Sprawdż czy przewody od czujnika przy kole zamachowym nie są urwane.Jeżeli są całe to może być uwalony czujnik.W jednym i w drugim przypadku nie będziesz miał ładowania i nie wygasi ci kontrolek. Czujnik znajduje się na obudowie sprzęgła w przedniej części silnika .Jest on przysłonięty wężem o chłodnicy terbo.Czujnik ten po odpaleniu silnika uruchamia...
Szanowni koledzy czy któryś z was poratował by mnie schematen elektryki tego autka a w szczególności gdzie powinien być podpięty czujnik obrotów koła zamachowego.Z tego co wiem bez niego nie będzie ładowania i nie będzie działał obrotościomierz .Tu ładownie ktoś przerobił na regulatorze napięcia od polonza.I ucioł ktoś kable od czujnika liczącego obroty...
Witam potrzebuje pilnie schematu elektryki jak wyżej i potwierdzenia ze te kody będą pasowały do tego samochodu. Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora...
jaki to jest rocznik bo w sumie nic o tym nie bylo napisane... ;) co do bledow: P0733 Incorrect 3rd Gear Ratio P0634 nie ma wiec pewnie chodzi o P0734 Incorrect 4th Gear Ratio a co to moze byc...:| http://www.allpar.com/fix/computer-codes... na pewno problem z cisnieniem tych biegow, czyli moze byc cos zaciete na plycie zaworowej i od tego bym zaczal...
pali dobrze, a kody możesz sprawdzić bez podłączania komputera tzw kody błyskowe Kody błędów Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund...
witam ponownie i dzekuje za pomoc . wymienilem sterownik jest ladowanie ,ale zapalil sie maint reqd
Witam Proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki/problemu . Podczas jazdy na desce rozdzielczej włączył się "alarm" i wskaźnik ładowania spadł na najniższą pozycję "0" . Byłem u elektryka i okazało się ,że "padł" regulator napięcia . W tym samochodzie (04.1995r 2,5 TD ) regulator napięcia jest razem z "sterownikiem" silnika . Elektryk wstawił nowy regulator...
ładowania chrysler voyager ładowania voyager chrysler voyager
monitor hyundai schemat samsung model matrycy volvo silnika
klimatyzacja ciepłe powietrze integra satel bateria płyty
Sterownik nie wyświetla temperatury, kod błędu 3 Kompatybilność ASRock N68C-GS FX z GTX 1060