W starszych chryslerach,z tym dziobem regulator wyglądal tak:
Regulator w ecu silnika
Jakiś dziwny ten elektryk ,bo posiadając zwykły miernik można sprawdzić wszystkie elementy alternatora poza regulatorem,który w tym modelu jest w sterowniku auta.Jeżeli mostek,uzwojenie,wirnik,szczotki są ok.to usterki należy szukać w aucie.
Ten czarny z zielonym to regulacja prądu magnesów wirnika, jak tak podłączysz to nic nie uzyskasz, ECU silnika w którym jest regulator zapewne wywali błąd ładowania a i może pójść z dymem
Mam podobny problem z tym ze u mnie ladowanie swieci juz ciagle... do tego padly wskazniki paliwa i temperatury oraz nie dziala otwieranie/zamykanie centralnego od wewnatrz. Sprawdzalem juz niemal wszystko :(
Zrobiłem tak sobie w Voyagerze CDR, tam wystarczyło podać sygnał masy aby webasto zastartowało. Ponieważ ma ono moc bodajże 4kW to dałem dwie pompki jedną przy piecyku i drugą przed nagrzewnicą kabiny + dodatkowo wysterowywany temp. płynu wentylator nawiewu z obiegiem zamkniętym powietrza w kabinie. Odpalam zdalnie z pilota dalekiego zasięgu z automatycznym...
Napewno padł czujnik położenia wału u mnie tak było
Może być niewesoło, w chryslerach przeważnie regulator napiecia był razem ze sterownikiem silnika....
W takim przypadku należy wymienić czujnik położenia wału. Żaden moduł czy regulator czy też body computer. Czujnik jest trudno i dostępny więc zdecydowałem się na naprawę w ASO, nie żałuję i przestrzegam bo porady pseudo mechaników doprowadzą was do bankructwa. Dopiero po pół roku kolega "mansky" zasugerował coś mądrego ! W tym samochodzie CHRYSLER...
Sprawdz najpierw czujnik obrotu wału u mnie to bylo przyczyna a tez chcieli wymieniac alternator i regulator choc nikt nie wiedzial gdzie jest Pozdrawiam
Czujnik masz w podstawie akumulatora tj. pod nim.Na 2 piny plastikowy.
Nie ma regulatora w alternatorze. Jest w ecu. Sprawdz czujnik temp. akumulatora jest w jego podstawce plastikowy na 2 piny.Lub ta bateria faktycznie.
Witam Mechanicy, którzy szukali przyczyny z brakiem ładowania (nawet był regenerowany alternator), zakończyli tym że sterownik nie steruje cewką alternatora, w sumie to dopiero piąty mechanik :D l] Widzisz bo to jest tak - mechanik jest dobry przy wymianie koła, wymianie drążka, amortyzatora itp, a usterkę którą Ty masz powinien naprawić elektronik....
Regulator napięcia, mostek prostowniczy
Ja mam, napraw alternator.
Witam, kolega ma racje iż body steruje deską kierunkowskazami itp.ale samym ładowaniem steruje microprocesor w komputerze silnika,ma za zadanie mierzyć pobór prądu w aucie i tym samym podnosi zdolność ładowania alternatorem,temat przerabiałem kilkakrotnie właśnie w komornikach koło poznania na placu amerykańskich aut,w każdym przypadku jest inna przyczyna.Mam...
Witam. Zwracam się do Was o pomoc w sprawie kontrolki ładowania alternatora. Mianowicie pacjent to Chrysler Pacifica 2006, alternator Denso z regulatorem napięcia w ECU. Niestety ale typowa usterka dla tego auta i brak ładowania spowodowany przez regulator w ECU. Zamontowalem zewnętrzny regulator Jezpol RNA2 , ładowanie jest, jednak nie wiem jak obejść...
Mierzyłem napięcie ładowania wynosi 14.8v.Lecz coś w trakcie pracy silnika zabiera prąd.
Cześć Pany macie jakiś patent na przywrócenie ładowania alternatora!!!?? Kawałek schematu też by się przydał z opisem co jest na tych kabelkach na wtyczce alternatora. Kable czerwono/niebieski na nim napięcie ok 8.7V i brązowo/szary 0V....po odpaleniu auta Alternator wyjęty i sprawdzony na innym regulatorze, ładuje (tego oryginalnego nie wiem jak i...
Witam Poszukuję informacji dot. Chryslera Voyagera z 04.1995r 2,5TD . Zepsuł się regulator napiecia , jak okazalo się ,regulator jest wbudowany w module sterującym silnikiem . Elektryk wstawił nowy , od poloneza , ale zaczeły się kłopoty ze wskaźnikiem ładowania i kontrolką "engine". Nie jest to normą ale podczas jazdy zapala się kontrolka , a wskaźnik...
, że samochody koncernu Chrysler - Jeep mają jeden system kontroli ładowania alternatora - to znaczy - regulator w sterowniku silnika Nie zawsze, jeżeli jest alternator Denso to regulator jest w alternatorze.
Niedawno w samochodzie podczas jazdy spadł pasek klinowy, od tego momentu kontrolka od ładowania zaczęła się zapalać i gasnąć podczas pracy silnika. Napięcie na akumulatorze na zgaszonym silniku daje napięcie ok 12.2 v, na odpalonym 14.4v(niezależnie czy się kontrolka od ładowania świeci czy nie) czyli jest ok. Poruszanie kablami nic nie daje. Włączając...
Są jeszcze dwie możliwości jeśli pobór prądu tylko , jak piszesz 0,5 A : 1. i od tego trzeba zacząć - jakie napięcie ładowania aku z alternatora ? może po prostu nie doładowuje. 2. zużyty rozrusznik czerpiący o wiele za duży prąd przy rozruchu i dlatego siada napięcie - z tym to do elektryka który posiada amperomierz cęgowy.
Witam. mam problem z ładowaniem w voyku 98 3,8l ,mianowicie po uruchomieniu zapala sie kontrolka ładowania i abs i wskażniki obrotomierza , temeratury,poziomu paliwa oraz predkosciomierz nie działaja.Po przejechaniu kilku km zaczynają przerywać a nawet chwilowo jest ok ale ładowanie i abs palą się dalej. Sprawdziłem ładowanie i wynosi ono 18v. Wydawało...
Hej. Regulator alternatora rzeczywiście jest w komputerze. Sens tego jest taki, że napięcie ładowania zmienia się w granicach chyba 13,75-14,3V, zależnie od temperatury zewnętrznej (tabelka jest w instrukcji napraw). Z biegiem czasu coś się dzieje z tym regulatorem i napięcie ładowania jest za małe. Można zamontować zewnętrzny regulator. Problem polega...
Problem : Czasami pali się "czek" jednocześnie wskaznik ładowania idzie maxymalnie do góry rozbłyskają swiatła , wskaznik oleju i szybkościomierz albo idzie do zera albo do max. Po chwili wszystko wraca do normy. Jednocześnie obserwuję kłopoty z zapaleniem samochodu- zdarza się , że rozrusznik kompletnie jest martwy , po kilkukrotnym przekreceniu startera...
Kod 45-błąd dotyczący skrzyni (ASB),kontroler DTC wykrył nieprawidłowe działanie. Kod 21- błąd sondy za katalizatorem (brak reakcji) Kod 66- brak sygnału zwrotnego z komp.skrzyni (z TCM) Kod 51-uboga mieszanka Kod 52-bogata mieszanka kod 47-system ładowania akumulatora -usterka. Musisz zrobić konserwacje złączy elektrycznych ,to bolączka Voyagerów,możesz...
Kody błędów 11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu. 12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora. 13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy. 14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP. 15 Brak sygnału czujnika prędkości...
W serwisie powiedzieli że na 100% w sterowniku i że muszą wgrać nowy program i to załatwi sprawe . Dlamnie jest to troche dziwne że bez żadnej ingeręcji fizycznej można ustabilować napięcie ładowania alternatora.
Alternator jest z VW: BOSCH 0124525128 CHRYSLER 05033757AB Regulator ma wyjście D+ oraz DFM. Wychodzi że uszkodzone ECU.
A jak jest w przypadku starszego modelu, na podstawie czego reguluje napięcie ładowania oprócz obciążenia? Czujnik położenia przepustnicy ma coś wspólnego? Błędu nie wyrzuca bo to diesel 2.5tdi , ale czujnik uszkodzony.
Alternator to Nippondenso HS (90A albo 120A). Konstrukcja z 8-ma diodami. Trzeba by przerobić na 9-diodowy. Oba pierścienie wirnika wyprowadzone na zaciski i odizolowane od obudowy. Czyli teoretycznie po przeróbce można by podłączyć dowolny regulator napięcia. Kontrolka ładowania powinna działać niezależnie.
Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problem z brakiem ładowania w ww. samochodzie. Auto z 1996r. z silnikiem 3.8 121kw. Doczytałem, że często powodem jest uszkodzony regulator napięcia w ECU, które jest zalane żywicą. Rozwiązaniem problemu jest montaż zewnętrznego regulatora napięcia. Czy ktoś z kolegów jest w stanie mi doradzić, jaki regulator wybrać...
Witajcie. Żona pojechała do sklepu i auto po zakupach nie odpaliło. Zabrałem aku do ładowania. Na wieczór naładowany akumulator wsadziłem do samochodu. Rano odpalił, pojechałem do pracy, i po pracy ta sama historia. Odpaliłem na kable i do domu. Miernik w ręce i do dzieła. Napięcie ładowania na aku bez obciążenia 14,9V, po dodaniu gazu zwiększa do 15V....
Takie napięcie jest jak praktycznie wszystko jest wyłączone ? Bo jak tak to tylko regulator alternatora - czyli komputer. A jak nie to bym na początek spróbował znaleźć co tak "żre" prąd w tym samochodzie. Dziwne że alternator jest ok bo próby to wykazały a napięcie tak niskie. Posprawdzać masy w samochodzie oraz czy przypadkiem sam akumulator nie powoduje...
Cześć. Skąd jest auto (kraj)? Austria? Jaki masz alternator. Reg w kompie??? Bez jaj. Robiłem kiedyś egzemplarz z wakupompą na alternatorze i miał przekażnik ładowania z prawej strony obok schowka. Jak niektóre Ople, ale myslałem, że to przeróbka. Sprawdż i daj znać. Dodano po 1 Cześć. Skąd jest auto (kraj)? Austria? Jaki masz alternator. Reg w kompie???...
mam problem podczas jazdy przestaje pracować obrotościomierz i w tym momencie mam brak ładowania przez jakąś chwile i po chwili wszystko wraca do normy zdaża się to kilka razy w czasie jazdy jak mam sobie z tym poradzić co może być przyczyną tej usterki proszę o pomoc
Chrysler to Launch Electric Fiat 500 With A123 Batteries in 2012 Ten sam model fiata który był moim w poprzednim linku..... Jednak coś się dzieje w świecie elekrycznych samochodów.Ciekawe ile będzie kosztował. http://gigaom.com/cleantech/chrysler-to-... Pierwsze testy już były,jak dla mnie wersja 30kw...
Sprawdż czy przewody od czujnika przy kole zamachowym nie są urwane.Jeżeli są całe to może być uwalony czujnik.W jednym i w drugim przypadku nie będziesz miał ładowania i nie wygasi ci kontrolek. Czujnik znajduje się na obudowie sprzęgła w przedniej części silnika .Jest on przysłonięty wężem o chłodnicy terbo.Czujnik ten po odpaleniu silnika uruchamia...
Szanowni koledzy czy któryś z was poratował by mnie schematen elektryki tego autka a w szczególności gdzie powinien być podpięty czujnik obrotów koła zamachowego.Z tego co wiem bez niego nie będzie ładowania i nie będzie działał obrotościomierz .Tu ładownie ktoś przerobił na regulatorze napięcia od polonza.I ucioł ktoś kable od czujnika liczącego obroty...
Witam:) Może by sie nierozpisywać za wiele opiszę całą sytuacje : wszystko zaczeło sie od braku ładowania aku i w postach wyczytałem że regulator alternatora(jest BOSCH) można zastąpić zewnętrznym i tak zrobiłem założyłem na próbe reg fiatoski i ładowanie owszem jest ale problem w tym że gdy obroty silnika są wyższe(2500-3000) nagle spada skazówka ciśnienia...
Dzień dobry, chciałbym się przywitać jako nowy użytkownik forum. Na wstępie chciałbym zaznaczyć ,że poniżej opisywany problem jest dosyć złożony a piszę to dlatego iż wiem ,że podobnych na tym forum jest cała masa jednak w żadnym temacie nie odnalazłem zachowania podobnego do tego ,które występuje u mnie. W tych sprawach mechaników staram się unikać...
jaki to jest rocznik bo w sumie nic o tym nie bylo napisane... ;) co do bledow: P0733 Incorrect 3rd Gear Ratio P0634 nie ma wiec pewnie chodzi o P0734 Incorrect 4th Gear Ratio a co to moze byc...:| http://www.allpar.com/fix/computer-codes... na pewno problem z cisnieniem tych biegow, czyli moze byc cos zaciete na plycie zaworowej i od tego bym zaczal...
Witam potrzebuje pilnie schematu elektryki jak wyżej i potwierdzenia ze te kody będą pasowały do tego samochodu. Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora...
pali dobrze, a kody możesz sprawdzić bez podłączania komputera tzw kody błyskowe Kody błędów Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund...
Regulator jest w sterowniku silnika, czyli nie do ruszenia jak dla ciebie. Problem nalezy rozwiązać w inny sposób, ale tu się rodzi inny kłopot-rezystancja uzwojenia wirnika to około 1 om, ale i to da się przeskoczyć.
Na lewym fartuchu nadkola siedzi sterownik, steruje EGR,em, ładowaniem, świecami żarowymi, wiatrakami itd,itd. W nim jest regulator napięcia alternatora.
Winą było sprzęgiełko alternatora
Może jest czujnik temperatury akumulatora jak w Chryslerze.
Witam. Wiem ze mina juz rok od zalozenia tego posta. Ja na Twoim miejscu zaczabym od sprawdzenia miejsca podlaczenia zasilania elektrycznego dla LPG. Mam przykre doswiadczenia w tym temacie. Wystarczy ze zasilanie dla LPG podepnie sie w nieodpowiednim miejscu i zaczyna sie jazda z roznymi dziwnymi bledami. Pozdrawiam.
chrysler kontrolka ładowania ładowania chrysler voyager chrysler voyager napięcie ładowania
miernik nacisk wspomagać kierownica licznik rowerowy hallotron
hilti udaru pompa ciepła kołton
Jak zapobiec wyciekowi płynu hamulcowego w Passacie B5 1.9 TDI? Jak ustawić pompę oleju w silniku BMW M47?