szczelność sprawdza się Plakiem - psikasz na łączenie kolektor-głowica do okoła, jak się wyrównują obroty to tam jest nieszczelność ja bym jeszcze sprawdził ustawienie rozrządu, często jak jest lekko przeskoczony, to tak właśnie nierówno silnik chodzi
To ja Ci powiem jak było : Jak znam życie to płukanie układu chłodzenia zrobiłeś wodą i do póki samochód pracował było OK, natomiast jak zostawiłeś wode na noc to zamarzła pompa wody i rozrząd POSZEDŁ w pi,,,du.. A teraz musisz przeanalizować " czy masz zamiar jeździć tym autem jeszcze ładnych pare lat i wtedy remont ( głowica do roboty), albo wymiana...
Podejrzewam, że nawet nie sprawdziłeś, czy aby na pewno ten dym wydobywa się z rury wydechowej silnika. W każdym razie wstrzymaj się z "remontami" silnika. Przy okazji następnego przypadku dymienia, sprawdź, czy aby nie przypadkiem ten dym wydobywa się z okolic środka samochodu, z rury wydechowej WEBASTO. Na to mi wygląda.
Na lawecie w ub. roku przywieziono z uszkodzonym silnikiem Chrysler Voyager 2500 cm, 1992 rok benzyna na nono wtrysku .auto stało do tej pory i dopiero teraz mogłem zrobić remont silnika ,szlif wału ,nowe toki i pierścienie , po złożeniu silnik odpala chodzi równo na biegu jałowym , przy 3000 obr/min silnik pracuje równo ,natomiast jak chcę ruszyć po...
Jest to Voyager z z przełomu 96 na 97. Mam rozumieć że pan spotkał się z takim problemem. Auto jest po remoncie silnika i własnie po tym zauważyłem ten problem. To co mi pan piszę jest logiczne chodz bardzo się na tym nie znam.
Mam problem z odpaleniem auta, nie kreci rozrusznik oraz nie swieci kontrolka swiec zarowych, wogole nie mozna uruchomic auta. Wymienione wszystkie filtry, swiece, nowy akumulator, silnik po kapitalnym remoncie, od strony mechanicznej wszystko jest ok. Prosze o pomoc lub jakis pomysl w tej sprawie.
wiam no cusz uzywane auto jest loterią. z własnego doświadczenia wnioskuje że właśnie odkryłś przyczyne dlaczego ktoś go sprzedał. W oleju był wlany zagęszczacz do oleju lub olej klasy 20w50 i dlatego wszystko było ok. traz wlano dobry nowy olej i on wypłukał cały syf z silnika. trzeba zrobić z 500-1000 km na tym oleju i wtedy sprawdzić cisnienie w...
witam miałem podobne objawy , byłem nawet w serwisie chryslera , tam kazali mi zostawić samochód ponieważ uznali że skrzynia biegów uszkodzina. Bardzo się zaniepokojołem .Za sprawdzenie na kompie skasowali 150 zł , a gdy gościu wypisywał rachunek zobaczyłem przez rekę iż w opinni mechanika jest napisane iż jest przebicie na kablu do 4 świecy (chcieli...
Witam szanownych kolegów. Odpuściłem remont silnika ze względu na wysokie koszty niektórych elementów np. Okazało się ,że trzeba tulejować dwa cylindry ponieważ powstały wżery po płynie gaśniczym a koszt jednej tulei to około 300zł x 2. Następnie pierścienie na wszystkie tłoki to około 600zł firmy angielskiej( już nie pamiętam jakiej) Do tego uszczelki...
Linia K nie jest zarezerwowana tylko dla VW, to "uniwersalna nazwa". Protokoły transmisji są różne. O tym doskonale wiem. Samochodów sobie nie pomyliłem. W takim chryslerze robiłem kapitalkę silnika po zatarciu na jednej korbie. Znam go bardzo dobrze. Nie potrzebowałem go diagnozować bo po remoncie działa jak należy. Zresztą sprzętu dedykowanego nawet...
>Olej okazał się przepalony, był bardzo ciemnego koloru, więc tu mieli rację. o rany kupiles automata i nawet nie sprawdziles jakiego koloru jest olej?? no gratuluje :-) a tak na powaznie wg mnie powinienes jako pierwsza rzecz wymienic olej i filtr! Sciagnac miske i dokladnie obejrzec co ci na magnesiku zostalo! jesli bedzie troche mulu to OK, jesli...
spadek ciśnienia może być jeszcze w wyniku wyeksploatowania silnika, tzn. są zbyt duże luzy na łożyskach wału korbowego, a wtedy remont silnika. Ale ja bym pomierzył jakimś manometrem ciśnienie oleju wtedy gdy świeci się kontrolka. Jak będzie ponad 2 bary to ja bym jeździł i olał sprawę, bo to wygląda na jakiś brak kontaktu elektrycznego. Poza tym możesz...
o tych naprężeniach w konsekwencji przegrzania to jakiś absurd. Nie miałeś bezpośrednio do czynienia z tym silnikiem i masz nikłe pojęcie o materiałoznawstwie, więc zacznij czytać , wówczas nie będziesz wstawiać na piedestał swoich banialuk. Na razie to twoja cała wypowiedź jest zwykłym absurdem, w którym negujesz samego siebie . O co jest cichsze...
Pamiętaj tylko, że te dwa siedzenia w bagażniku Zafiry to dla dzieci są, a nie dorosłych. Z podobnych aut jest jeszcze Renault Espace i Renault Grand Scenic, tylko nie wiem czy w tej ceni kupisz sprawny Grand Scenic. Z pełnowartościowych 7-osobowych aut jest np. Grand Voyager Chryslera oraz Citroen Evasion, jak i Lancia Zeta i Fiat Ulysse. Seat Alhambra...
Witam, dołączam do wątku ponieważ właśnie przyszło mi się zmierzyć z tematem "naprawa czy wymiana silnika VM w moim grand voyagerze". Słabe cisnienie oleju i do tego mocno halasuje juz wiec glowice do remontu.(przedmuch do filtra powietrza) Koszt naprawy to ok 4-5tys razem z wymiana rozrzadu na łańcuchu przy okazji wymiany pompy olejowej. Teraz pytanie:...
Witam! Mam w posiadaniu od maja Chryslera Voyagera z 92roku, z silnikiem 3.3 V6 i automatyczna skrzynia biegów, Wszystko było w jak najlepszym porządku, jednak dzisiaj podczas podroży po przejechaniu ok 10 kilometrów skrzynia biegów zaczęła się dziwnie zachowywać, a mianowicie podczas podjazdów pod górkę obroty silniki wzrastały do około 3 tysięcy,...
Witam - Mam kłopot voyager'01 crd nie odpala na niskiej temperaturze. Po sprawdzeniu wszystkiego mechanik mówi, że jest za małe ciśnienie na tłokach (15 - 17). Czy to znaczy że cały silnik do remontu?
Prawdopodobnie skrzynia biegów do remontu. Są tam elektromagnesy, czujniki prędkości obrotowej, komputerek, który sprawdza, czy na danym biegu są właściwe proporcje obrotów między wałkami, itp.. Pytanie numer jeden: czy jest właściwy poziom oleju w skrzyni biegów? Sprawdzać należy przy włączonym i nagrzanym silniku, a właściwie nagrzanej skrzyni biegów,...
Koleżanki, koledzy dziękuję za odpowiedź i porady. Po skontaktowaniu się z adminem z forum VKP i jego porady, sugestii (padające sprzęgło) rezygnuję z zakupu tego modelu z tym silnikiem 2,4 pb. Za drogie części (sprzęgło 1300 zł + robocizna = 2 tyś.) Silniki po 400 tyś km wymagają drogiego remontu. Pozdrawiam. Dodano po 3 Problem rozwiązany dzięki wiedzy...
chrysler voyager remont silnik komputer silnika chrysler voyager chrysler voyager usterka silnika
sprawozdanie prawa kirchhoffa zasięg telewizji naziemnej mechanizm delonghi
generator ozonu generator ozonu
RT9198-18PU5R zamiennik – AP2112K-1.8, MIC5504-1.8, TLV75718, porównanie LDO LED 4202 CV9202H-39 brak VCC panelu 12V, Q3 P-MOSFET, brak przewodzenia, analiza sterowania