witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ? I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
Silnika VM Motori nie należy się bać, ale trzeba mieć pojęcie elementarne o silniku, aby go naprawić. Naprawiony wytrzymuje ok. 100tys km i wówczas przegląd lasek popychaczy. Silnik jest dynamiczny, ale nie lubi wysokich obrotów. Tryb awaryjny może być spowodowany np. uszkodzonym wtryskiwaczem sterującym po zalaniu wodą bądź np. przepływomierzem powietrza....
Witam może tu ktoś mi doradzi co jest nie tak w moim Voyagerze silnik 2.0 98r 133km z LPG zaczęło się od tego ze zaczął szarpać i gasnąć przy hamowaniu, wymieniłem silniczek krokowy bo to są najczęstsze jego przyczyny, zaraz po tym gdy podłączyłem się komputerem wyświetlił mi się błąd czujnika położenia przepustnicy który poszedł w śmietnik a wiec tez...
Witam, zaczęła mi przeciekać listwa wtryskowa. Nie mogłem dostać sprawnej, więc polutowana została stara w serwisie aut USA. Wczoraj późnm wieczorem odebrałem auto, a dzisiaj zauważyłem niepokojące objawy: 1. Zauważalnie podwyższone obroty - ok. 1500 lub więcej 2. Rano chwilę po zapaleniu silnika obroty były bardzo wysokie - ok. 3000 obr, po chwili...
Wtryskiwacze są O.K. . Jak przekładam z innego cylindra zasilanie wtryskiwacza na ten niepracujący to ten cylinder pracuje . Skusiłem sie nawet na mała próbę , na te dwa nie pracujace dałem zasilanie wtryskiwaczy z następnych dwóch ( wiem , ze tak nie wolno ) to jest prawie wszystko dobrze tzn na wolnych obrotach miesza ale na wysokich pracują wszystkie...
Witam, Jak w temacie - popsuł się sterownik (w silniku wentylatora). Pełny model auta, który nie zmieścił się w okienku w temacie: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD IV 2008 W benzynie sterowanie silnikiem (2 biegi) jest w sterowniku a w dieslu jest bezpośrednio w silniku (wychodzą tylko 2 przewody zasilające a sterowanie po CAN/BAN). Wygląda na zwarcie...
Witam. Wczoraj wymieniłem olej i filtr oleju w aucie takim jak w temacie 2,5 TD z roku 1997 z przebiegiem 242000km. Niestety nie wiem jaki był wcześniej wlany olej (wiem tylko że Mobil 1) i w stacji obsługi doradzili mi olej Mobil 1 Delvac Super 1300 15W40 mineralny. Ze względu na spory przebieg auta nie ryzykowałem syntetyka lub półsyntetyka. Wszystko...
Powiedz mi jakie masz teraz ciśnienie na reduktorze to sprawdzę u siebie jutro po prostu pojadę do gazownika Czyli wychodzi na to żeby sprawdzać ciśnienie w trakcie jazdy i pod obciążeniem i wtedy wyjdą usterki tak... Wiesz ja zdaje sobie sprawę że temperatura ma wpływ tak jak napisałeś jakieś 2l. Czyli jak np. jeżdżę spokojnie nie na wysokich obrotach...
Witam !! Jestem nowy, więc pozdrawiam wszystkich serdecznie !! Mam problem, a w zasadzie ma go mój kumpel, który tydzień temu kupił Chrysler Town&Country 3.8, 1998r. Wczoraj pojechaliśmy na kompa aby posprawdzać co nieco. Komp podłączony a tu ZONK !! Komp ma kontakt tylko z silnikiem, a reszta ni chusteczka. Po krótkiej walce okazuje się, że gdy kompa...
pomocy?.w moim wylał się olej między silnikiem a skrzyniom i staną A dziurę w miejscu wycieku też masz ? Dodano po 3 Witam. Prosze o pomoc.W moim przypadku w samochodzi biegi raz sa raz znikaja i po jakims czsie powracaja ale z mocnym szarpnieciem.Sprawdzałem olej przed i po uruchomieniu i w tym momencie kiedy biegow jest brak to poziom jest bardzo...
Są postępy: 1) zmierzyłem ciśnienie na listwie wtryskiwaczy wynik : 3,5 A podczas pracy silnika , 3 A przed rozruchem (tzn. po przekręceniu stacyjki). 2) po 1h udało mi się znaleść ten MAP SENSOR (tzn. mam nadzieje ze to on), po odłączeniu go silnik pracuje tak jak powinien , wolne/wysokie obroty OK. po ponownym podpięciu to samo co wcześniej czyli...
Hej. Regulator alternatora rzeczywiście jest w komputerze. Sens tego jest taki, że napięcie ładowania zmienia się w granicach chyba 13,75-14,3V, zależnie od temperatury zewnętrznej (tabelka jest w instrukcji napraw). Z biegiem czasu coś się dzieje z tym regulatorem i napięcie ładowania jest za małe. Można zamontować zewnętrzny regulator. Problem polega...
Witam. 2,5L. W 2001 roku zmodyfikowano silnik VM poprzez przeprojektowanie głowic i wprowadzenie nowoczesnych technologii dystrybucji paliwa. Oznaczenie kodowe R 425 DOHC oraz zmieniana nazwy na CRD. Zastosowano zamiast czterech osobnych jedną wspólną głowicę z dwoma wałkiem rozrządu i o 4 zaworach na cylinder. Do napędu wałków zastosowano pasek zębaty...
Kody błędów 11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu. 12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora. 13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy. 14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP. 15 Brak sygnału czujnika prędkości...
Ustawienia komputera LPG zależą od tego, co ów komputer pozwala ustawić. Ponadto zależą - o ile taka korekta jest po instalacji możliwa - od średnicy dysz, tudzież samych wtryskiwaczy. Niedawno, wypadło mi zmienić wtryskiwacze. Pracowały w sumie ok. 4 lat i pewne parametry zaczęły się już lekko "rozłazić". W tej sprawie udałem się do pewnego fachowca,...
Moje auto to Chrysler Voyager rocznik 1999, silnik benzyna 2.4 (4 cylindry). Ostatnio pojawił się dość specyficzny problem z instalacją gazową. Mianowicie po zgaszeniu auta na gazie, później bardzo trudno odpala na benzynie (trzeba kręcić rozrusznikiem 3-5s) - tak mniej więcej przez czas do 1h po zatrzymaniu. Jak się dłużej poczeka to nie ma najmniejszych...
Witam potrzebuje pilnie schematu elektryki jak wyżej i potwierdzenia ze te kody będą pasowały do tego samochodu. Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora...
pali dobrze, a kody możesz sprawdzić bez podłączania komputera tzw kody błyskowe Kody błędów Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund...
jaki to jest rocznik bo w sumie nic o tym nie bylo napisane... ;) co do bledow: P0733 Incorrect 3rd Gear Ratio P0634 nie ma wiec pewnie chodzi o P0734 Incorrect 4th Gear Ratio a co to moze byc...:| http://www.allpar.com/fix/computer-codes... na pewno problem z cisnieniem tych biegow, czyli moze byc cos zaciete na plycie zaworowej i od tego bym zaczal...
voyager wysoki obrót chrysler voyager obrót chrysler voyager wysoki obroty
djlj24 strona kamień szlifierski pralka whirlpool pokrywy
oscyloskop hantek oscyloskop hantek
NAC kosiarka – napęd nie wyłącza się, przyczyny i naprawa Electrolux EEM48321L – lokalizacja i cena modułu głównego, gdzie kupić oryginał PCB