WN do wymiany, obstawiam zespół cewek lub moduł zaplonu.
Silnik AVU 1,6 Silnik pracuje na wolnych obrotach i co 2 lub 3 minuty dostaje gwałtownego chwilowego spadku obrotów (takie czknięcie) – na vagu : Błąd sondy pierwszej (przed kat.) . Dokładnie jest tak - zaraz po uruchomieniu na biegu jałowym (670 obr/min) obciążenie sondy powoli wzrasta do 25% i spadek do zera,( tu zapamiętuje błąd), ale wystarczy...
Witam , zakupiłęm nie dawno samochód seata ibize 1,4 benzyna (55Kw) , i zaczeło mi czasami robi się to często , a zdarza się że przejade np. 40km bez odczucia tego. Jadąc np. 120 km/h mając 5 bieg na jakąś 1 sekunde obroty spadną do 1tys obrótów zaraz wracając do poprawnej jazdy. Przyśpieszając np.lekko samochodem zaczyna szarpnąc , obroty spadną (tak...
Po odłączeniu zasilania z dawcy całe obciążenie przejmuje alternator. Nagły wzrost obciążenia alternatora spowoduje dodatkowe obciążenie silnika i spadek obrotów. Spowoduje też chwilowy spadek napięcia na wzburzeniu alternatora. Zanim sterownik zdąży podbić obroty silnika, obroty alternatora spadną tak, że nie starczy prądu na samo jego wzbudzenie....
Tylko jedna EDIT: Autodata podaje do 1999 jedna, po 1999 dwie. Więc trochę loteria.
Witam. Ostatnio prowadzę nierówna walkę z silnikiem kosiarki samojezdnej briggs & stratton. Model silnika to 407777 0117 E1. Otóż problem dotyczy chwilowego spadku obrotów oraz kopcenia na czarno tylko i wyłącznie w trakcie nagłego dodania gazu. Poza tym pracuje stabilnie. Nie bierze oleju. Z rzeczy które już zrobiłem to wymiana filtra powietrza, paliwa,...
duży nagły wzrost obciążenia zawsze skutkuje chwilowym spadkiem obrotów zanim komp się skapnie i doda gazu silniczkiem krokowym, to normalne w każdym aucie, odczuwalne najczęściej gdy się włącza wentylator chłodnicy, który ciągnie ze 30A taki pomysł - rozrząd to tam sprawdzałeś? nie jest aby przeskoczony?
Witam. Może ktoś zna rozwiązanie problemu, który występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Otóż po odpaleniu auta ale też nie zawsze po około 30 sekundach do 3 minut występuje chwilowy (5-10 sekund) spadek obrotów oraz całkowity brak mocy auta. Dzieje się tak jednorazowo. Po czym auto odzyskuje pełną sprawność do następnego odpalenia. Jakie mogą...
Proszę o podpowiedź co może być przyczyną takiego zjawiska. Pozdrawiam Coś nie łączy.
A co do zużycia, to nie jest czasem tak, że we wzorze na obroty (licznika) występuje właśnie natężenie, a nie napięcie? Licznik ma dwie cewki, jedną prądową a drugą napięciową, Obroty tarczy zależą od obydwu.
Nie wiem to moje pierwsze auto z klimą, przywiozłem go sobie z Austrii z przebiegiem 130.000 km benzynka - wszystko działa, klima chodzi super przy włączeniu jest chwilowy spadek obrotów ( ale przez chwileczkę - sekundę może 2-ie ) ale na mocy czuje jak pisałem przy wyprzedzaniu ( siłę ma ale nie daje się tak szybko rozpędzać jak bez włączonej klimy...
Witam, to mój pierwszy wpis. Mam problem z autkiem, Grand scenic 1.9dci 130KM 2007 r przebieg 150000km.Zapaliła się kontrolka serwis i wyświetla komunikat Sprawdź wtrysk. Byłem na sprawdzeniu komputerem i wchodzi na sztywno kod czujnika wałka rozrządu.Czujnik był podmieniany i jest to samo, zrobiłem też rozrząd i też nic nie dało.Objawy są takie, w...
Mój problem dotyczy kosiarki a konkretnie silnika Briggs & Stratton: Seria 500, Model/Type/Code: 10T502 0111 B1 07040551. Przeczytałem dużo o podobnej tematyce jednak mojego przypadku dalej nie rozwiązałem i proszę o pomoc. Mój problem polega na falujących obrotach (a w zasadzie chwilowych spadkach obrotów i wrażeniu jakby silnik miał za chwilę zgasnąć)...
Witam bardzo serdecznie. Mam w firmie dwa bardzo stare agregaty prądotwórcze a w pełni sprawne i serwisowane na bieżąco. Obie prądnice są jednakowe szczotkowe samowzbudne. Po dłuższym przestoju trzeba podać napięcie z akumulatora przyciskiem i wtedy się wzbudza. Prądnice mają moc 38 kw. Problem polega na tym że przy załączaniu obciążeń indukcyjnych...
A czy przyczyną spadku obrotów (chwilowe przyduszenie silnika, zatrzęsienie nim, a nawet zgaśnięcie) przy skręcie kołami na postoju może być czujnik obrotów (tzw. motylek) - Laguna II 1,8 16V
Witam Mam Renault Megane 1.6 na 8 zaworach. Założyłem 2 miesiące temu do niej gaz ( wtrysk gazu ) ze sterownikiem AGIS. Zaczynam jednak żałować tego posunięcia. Instalacja mimo kilku wizyt u gazownika nie działa poprawnie. Po pierwsze na wolnych obrotach co jakiś czas występują drgawki silnika (spadek obrotów do 300 obr i powrót na 750, zdarza mu się...
greko202, nie napisałeś jaki silnik, ale to nic. Ten parownik o którym pisałem miałem w polonezie z gaźnikiem dwu gardzielowym, ale z jedną śrubą regulacyjną na dwie gardziele. Też na początku miałem problem z przejściem z wolnych obrotów na wyższe. Przy szybszym dodaniu gazu silnik utykał i po chwilowym spadku obrotów albo wchodził na obroty albo gasł....
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
No to już polowe wiem... jeszcze tylko spalanie... ma na to wpływ przepływomierz? A moze jest jakaś reakcja pojazdu na odłączenie przepływki? Jakiś spadek obrotów chwilowy? cokolwiek...
zauważyłem, że po odpaleniu około 2 min silnik elektryczny zwalnia do minimum i nagle startuje do prędkości jak zaraz po załączeniu. i twoje pytanie czy to tak ma być, Nie jestem pewien, co znaczy twoje { zwalnia do minimum }, ale specyfika jego pracy jest taka, że silnik elektryczny na początku pracuje bez obciążenia. Dopiero po tych 2-3 minutach...
Poduszki silnika sa nowe dwumasa sprzeglo robione z 4 tys km temu,irytujace jest jak wlaczy sie klima wtedy, silnik przysiada chwilowo do około 700 obr i powraca do stalych obrotów ale te chwilowe spadki sa loim zdaniem za mocne. Dodano po 3 Jedyne co zauważam to przy depnięciu w pedał gazu na max ma chwile zastanowienia jakby muła łapał i wtedy dopiero...
Witam.. Jadąc trasą silnik zaczął ewidentnie szarpać i po chwili łapka "check". Szybkie podłączenie pod telefon - wypadł zapłon na 1 i 6 cylindrze. Skasowalem i po minucie znów powtórka. ( później zamienione cewki celem ich weryfikacji, bez rezultatu) Wyłączyłem lpg jednak na benzynie objaw podobny , zauważalne zwiększone chwilowe zużycie paliwa, praca...
Generalnie silnik teraz pracuje w miarę ok z wyjątkiem biegu jałowego obroty falują i w pewnym momencie czuć jak nagły spadek chwilowy jak by coś przerwało ,przy wysprzęglaniu są problemy jest spadek obrotów gwałtowny i kilka razy faluje od 600rpm do 1100 a potem się w miarę stabilizuje. przy przełączaniu też czuć ,że lekkoszarpie.
Włączyłem szeregowo czytnik elektroniczny do 10 A, pokazywał 0,08 - 0,09 A Dodano po 2 A z tym 14,5 i 14,6 to tak było naprawdę - regulator podwyszał bod obciążeniem (oczywiście chwilowy spadek i ustabilizowanie obroty - na wolnych)
Zrobię tak ale następnego dnia, silnik musi się dobrze wychłodzić. Program faktycznie pokazuje żę przekaźnik główny i pompa paliwa są wyłączone mimo że silnik pracuje. Dodatkowo program pokazuje że zasysane powietrze to 5 stopni a w rzeczywistości było -10,5 stopni. Czujnik temperatury który znajduje się w filtrze powietrza został wymieniony na nowy,...
z jakiegoś dziwnego powodu mogła się przestawić mapa wtrysku bądź dotyczy to nadmiernej różnicy ciśnień powietrza przed i po wciśnięciu hamulca. ostatecznie układ wtryskowy niedomaganie ma np piezoelektryki wtryskiwaczy bądź pompa wtryskowa ma nadto spadek napięcia.. nie wszystko można poprawnie zinterpretować w oparciu o opis. straty mocy też może...
Ja to bym zacząl od sprawdzenia temperatury kola pasowego na kompresorze, po chwilowej pracy na większych obrotach.
autko nie kopci, pracuje równo po odpaleniu ma moc, nie ma żadnych spadków obrotów/nawet chwilowych/ tylko to odpalanie. Spróbuję z tym zaworem.Jest to układ bosch czy tem zawor to ten na pompie? z wtyczką?
Witam, mam problem z honda CBR jc34 na gaźniku podczas jazdy motorem motor na 4,5,6, biegu przy wysokich obrotach czuć spadek mocy a następnie chwilowy brak reakcji na gaz. po 4 sekundach motor jedzie normalnie przez kilka minut a następnie to samo. Występuje jeszcze słyszalne stukanie w baku oraz dziwny dźwięk przy 4/5 tys obrotów jakby paliwo z powietrzem...
Jestem posiadaczem Opla Astry 2 2.0 DTL. Od pewnego czasu zauwazylem ze w momencie zmiany biegów przygasają światła. Zmierzyłem napięcie ładowania i jest w granicach 14,2V (właściwe). Jednak w momencie kiedy dodam gazu i obroty spadają następuje chwilowy spadek napięcia do 13,5V. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jaka moze byc przyczyna spadku napięcie...
Ogrzewanie tylnej szyby potrafi w astrze pociągnąć spooooro prądu. Przynajmniej u mnie. Ale swoja drogą jednostka sterująca praca silnika nie powinna dopuścić do takiego spadku obrotów. Przy wzroście bciążenia alternatora a w rezultacie silnika obroty powinny po chwilowym spadku wrócić do normy. Przy 500 obr/min to alternator ledwie dyszy.
Możecie mi wytłumaczyć o co chodzi z ta osią? Mam taki sam problem a mianowicie skacze moc odkurzacza. Kupiłem potencjometr, odlutowałem stary, przylutowałem nowy i zero reakcji na obroty tzn odkurzacz sie wlacza ale nie moge manewrować obrotami nie reaguje prosze o wytlumaczenie dziekuje co mam zrobic
za bogata mieszanka dla wolnych obrotów Silnik jest chwilowo zalewany gazem stad spadek obrotów . To ze wymienione zostaly wszystkie elementy w reduktorze jakie wchodza w zestaw naprawczy wcale nieswiadczy ze reduktor musi pracowac prawidlowo. Czesto nowe membrany nie pasuja najlepiej do reduktora pomaga czasami drobna korekta przez doprofilowanie -...
LIIphI 1,816V -objawy: chwilowy brak reakcji na pedał gazu, szarpanie w czasie jazdy, po uruchomieniu silnika któtkotrwały spadek obrotów, świeci się kontrolka check. Podłączyłem ddt, poniżej błąd, dodatkowo jak zdiagnozować sondy, wiem, że za pomocą wykresu w ddt, tylko nie pamiętam jak, proszę o podpowiedź.
Witam serdecznie. Chciałbym się poradzić w pewniej kwestii, mianowicie mam dziwny problem z obrotami. Problem ten objawia się w następująco: - po odpaleniu samochodu obroty spadają do ok 550-600obr/min, a następnie załącza się ssanie i obroty wskakują na 1200obr/min i sukcesywnie spadają do ok 690-710obr/min. Tutaj denerwujący jest ten spadek obrotów...
Witam Mam problem z Passatem 2000r silnik 1,9 115KM ATJ. Sporadycznie silnik na biegu jałowym wpada w wibracje (chwilowy spadek obrotów) które przenoszą się na nadwozie. Problem występuje tylko na biegu jałowym na rozgrzanym silniku. Ponadto po odczycie Vagiem okazało się, że obroty biegu jałowego po nagrzaniu silnika oscylują w granicach od 820-840...
Witam, BINGO-S potrzebuje do pracy na gazie nie tylko odczytu obrotów silnika ale i odpowiedniej temperatury silnika (jeśli jest ta funkcja zaznaczona). Jeżeli wystąpi chwilowy nawet zanik obrotów lub spadek temperatury poniżej ustawionego minimum automatycznie przełączy się na benzynę. Jeśli masz możliwość podpięcia się do tej centralki to przyjrzyj...
Zamykam temat, problemy raczej rozwiązane, do wymiany sonda, która powodowała tzw. tryb awaryjny, złe działanie (chwilowo jeżdżę na odpiętej), czujnik wałka do wymiany (powoduje spadki obrotów), czujnik G83 do wymiany i to by było na tyle.
Byłem z fiestą u mechanika. Podobno błędów nie zgłasza żadnych. Zrestartował pamięć komputera i sytuacja się mocno poprawiła... Obroty prawie nie skaczą na biegu jałowym. Czasem się zdarzy chwilowy skok albo spadek. Mniej niż 500 obrotów nie zauważyłem. Spalanie spadło o litr na 5.8 (przy długiej trasie - 750 km) więc jestem zadowolony. Mechanik stwierdził,...
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak...
a sprawdzałeś ciśnienie na wykresach? też Ci pokazuje takie chwilowe spadki ciśnienia przy dodawaniu gazu jak u mnie (wykresy powyżej)?
Witam, od dłuższego czasu mam problem z mocą w moim Passacie 1.8T AEB. Problem polega na tym, że przy 4 tys. obrotów auto słabnie, ale gdy popuszczę gaz i znowu dodam gazu, zaczyna przez chwilę „ciągnąć”. Może ktoś z was miał podobny problem?
Na wolnych obrotach wspomaganie włącza się samoczynnie powodując chwilowy duży spadek napięcia (przygasanie świateł). Przy manewrowaniu na parkingu wspomaganie nie jest płynne. Płyn w zbiorniku ok. Czy to może świadczyć o uszkodzeniu czujnika skrętu ?
Pompa chłodzenia wodnego jest sterowana z płyty głównej? Nie podłączyłeś wentylatorów pod złącze od pompy? Pompę często ustawia się "skokowo", stała wysokość obrotów w danym zakresie temperatur, a po przekroczeniu pewnego progu skok często do 100% obrotów. Więc to by mogło wyjaśniać skoki obrotów wentylatorów. Co do samych skoków temperatury, to tak...
Witam. Od tamtej pory miałem spokój z golfem tak jak by wszystko wróciło do normy, ale parę dni temu pojawił się ten sam problem, czyli chwilowy spadek mocy, teraz dzieje się to rzadziej ale w tedy kiedy jadę z równymi obrotami. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd 4608. Czy ktoś mi może powiedzieć co ten błąd znaczy?
Obroty falują tylko jak puszczam hamulec chwilowy spadek do ok. 500obr/min i wracają. jeśli trzymam cały czas wciśnięty obroty się nie zmieniają. ja adaptacji nie robiłem tylko mechanik ale nic nie mówił ze jest coś nie tak(no chyba ze nie zrobił a powiedział ze zrobione). co do nieszczelności to ostatnio miałem kolektor ssący wyciągnięty w celu sprawdzenia...
Objawy pojawiły się nagle czy taki kupiłeś? Silnik nie wydaje dziwnych odgłosów? Terkotanie, klepanie po odpaleniu, albo jak zaczynają się spadki mocy?
hm.. a probowales na wolnych obrotach wlaczyc klime swiatla i ogrzewanie tylnej szyby? w moim przypadku doszlo do chwilowego spadku obrotow silnika do 50-100 myslalem, ze sie zadlawi...
No i nowy błąd P1113 IAT Sensor Open/Short Stało się to na trasie i zaczął poszarpywać, a następnie słabł, aż zgasł. Grzebałem w pompce w baku, znalazłem małą nieszczelność na wężyku. Nieszczelność od samej wymiany pomki. Sprawdzałem kable pod kątem przewodzenia i nic. Jeździłem bez klapki od baku, brak efektów. Sprawdziłem podciśnieniowo egr i turbo....
No właśnie chodzi bardzo fajnie ciepły i zimny chodzi ok nie kopci oleju raczej też nie bierze tylko czasem podczas jazdy przy wciskaniu gazu czuć jak by delikatnie szarpało czasem w ogóle nie ma mocy jechać jedzie ale to masakra zazwyczaj jedzie normalnie czuć że ma siłę. Dodano po 5 Dodam jeszcze że podczas ruszania pod górę nie może ruszyć jak bym...
Nie, auto sie zadusi to juz przerabialem bo myslalem ze szarpie przez sprzeglo czy cos... Nie chodzi o sprzęgło tylko test silnika krokowego. Odpal, niech chodzi na biegu jałowym, włącz światła, dmuchawę, szybę elektryczną - powinien utrzymać te same obroty cały czas z ew. chwilowym spadkiem.
DPF na miejscu, jeśli chodzi o wtryskiwacze to faktycznie na 2 cylindrze korekta waha się około -10mg Sprawdzasz to na postoju, na wolnych obrotach? Zrób logi parametru "korekta wydatku wtryskiwaczy" ale podczas jazdy, ze zmiennym obciążeniem.
Cześć, udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam taką sytuację że podczas jazdy lub przy odpalaniu samochodu obrotomierz spada mi na 0, nie reaguje oraz samochód nie może przekroczyć ok 3,5-4 tys obrotów (czyli taki jakby tryb awaryjny). Miałeś podobnie? Co pomogło?
Miernik pokazuje sztywne 14 V, niezależnie czy bez obciążenia, czy jak jest wszystko co możliwe włączone. W momencie włączania dużego obciążenia np. świateł lub ogrzewania tylnej szyby, silnik na moment się przymuli i w tym momencie następuje chwilowy spadek do 13,8 V. Ma on miejsce niezależnie od tego, czy wskazówka prędkościomierza akurat drgnie,...
Z tego co sie orientuje przy uszkodzonym czujniku walu auto Ma chwilową przerwę. Jak masz gaz to ci przeżuci na benzynę na chwilę i wróci na gaz.
Tego Ci nie powiem. Miałem pożyczony kabelek ale znudziło mi się ciągłe kasowanie błędów, więc oddałem. To raczej jest problem LPG bo na PB chodzi równiej. W momencie przełączenia PB/LPG potrafi nawet zgasnąć i chodzi jak traktor. Przy normalnej jeździe jest raczej ok, chociaż czasami przy przyspieszaniu czuć spadek mocy, takie chwilowe szarpnięcie.
chwilowy dojazd do wymiaru jest na spowolnieniu Tylko PWM. obniżenie napięcia spowoduje spadek mocy i nieprzewidywalną prędkość w czasie. Przy sterowaniu PWM moment mniej-więcej zostanie a spadną obroty
Witam, mam problem z moim Vivaro z końca 2008r. 135.tys przebiegu. Ostatnio zaczął przerywać podczas przyspieszania tak jakby brakowało mu paliwa. Czy ktoś może miał taki przypadek. Odpala normalnie nie gaśnie. Podczas jazdy gdy szarpnie (nagły spadek obrotów) i jedzie dalej tak jakby był chwilowy brak paliwa zapala się na chwile czerwona lampka stop....
Dziwne więc , że na starej przepływce auto było bardziej dynamiczne . Spotkałem się jednak też kiedyś z sytuacją że EGR był nieszczelny (niedomykał się stale ) i silnik wkręcał się tak mozolnie na obroty jak przy całkowicie niesprawnym przepływomierzu .
LIIphI 1,816V -objawy: chwilowy brak reakcji na pedał gazu, szarpanie w czasie jazdy, po uruchomieniu silnika któtkotrwały spadek obrotów, świeci się kontrolka check. Podłączyłem ddt, poniżej błąd, dodatkowo jak zdiagnozować sondy, wiem, że za pomocą wykresu w ddt, tylko nie pamiętam jak, proszę o podpowiedź. https://obrazki.elektroda.pl/3833172100_...
Witam,po uruchomieniu silnika po nocy(silnik zimny)obroty wzrastaja do około 900 i utrzymują się do około 10minut na tym poziomie.Dopiero po tym czasie przycisnięcie chwilowe na gaz powoduje spadek do wymaganych 775.Czy to jest normalne w TdI ? czujnik G79 przy pedale czy może coś w pompie?
Nie ,check nie świeci. Filtr paliwa jest nowiusieńki. Te przewody w najbliższym czasie wymienię i świece również. Hmmm powiedzmy że szarpie miedzy 2-3 tyś obrotów , potem się super zbiera. Nie czuć spadku mocy , tylko takie chwilowe szarpanie i poem już idzie ( powyżej 3-3,5 k ) . Dziękuje za zainteresowanie tematem :)
Witam wszystkich, mam problem z Golfem IV 1.9 TDI 110 km, nie zawsze ale zdarza sie ze tak koło 2 tyś. obrotów jak przyspieszam to ma taki "dołek mocy" ale jak sie przekroczy magiczna bariere ponad 2 tyś obrotów to spowrotem moc wraca. natomiast jesli pedał sie wciśnie na maxa to przyspieszenie jest cały czas!! co moze być tego przyczyną??
Proponuję sprawdzić również bezpiecznik sterownika wentylatorów i sprzęgła sprężarki w skrzynce bezpieczników na akumulatorze. Są trzy 30 A ( dwa do ABSu i jeden tego sterownika). Potrafią się upalić gniazda bezpieczników i pojawia się rezystancja pod obciążeniem. Chwilowy spadek napięcia może wyłączać sprężarkę i wentylatory.
Witam, potrzebuję dowiedzieć się, gdzie w Kawasaki ZX6R 2000 r. jest dysza od składu mieszanki. Problem polega na tym, że motocykl przy 8-10 tys. obrotów łapie chwilową zamułę. Dodam, że gaźniki zostały wyczyszczone, nowy filtr powietrza.
Witam Jestem po remoncie alternatora elmot a125-55e 55A. Wymieniłem łożyska, szczotki, diody wzbudzenia, pierścienie ślizgowe wirnika. Problem żarzącej się kontrolki zniknął. Niestety nie przetoczyłem po założeniu pierścieni i jest na nich wyczuwalne bicie (koło 0,5 mm). Prześledziłem prace alternatora i przy zwiększaniu obciążenia widać chwilowy spadek...
Kol. Rycho T, rzeczywiście zapłon nie potrzebuje akumulatora, nie zauważyłem zacisku "ground" na schemacie. Niemniej czy spadek napięcia do 12V na obrotach biegu jałowego nie wydaje się podejrzany? Jedyne odbiorniki to sprzęgło elektromagnetyczne, światła i kontrolki. Czy te odbiorniki były wyłączone, czy coś innego w instalacji stwarzało duże obciążenie?...
Witam ! Proszę poradę czy w silniku od pralki Frani z odśrodkowym wyłącznikiem rozruchowym , można w jego miejsce wbudować kondensator ? Silnik ma nieczytelną tabliczkę . Silnik ten chciałem zastosować do napędu maszynki do mięsa.Przy tym działaniu opór maszynki jest dość różnoraki., i często może chwilowo wzrastać duży opór powodując spadek obrotów...
Witam Pracuje na urządzeniach na 110V które idzie przez transformator. Mam szlifierkę flexa L12-3 która ma regulator obrotów zaraz za włącznikiem. Niestety mam problem z częstym uszkodzeniem tego regulatora. Myślałem że problemem jest wadliwość samego regulatora lub wilgoć (urządzenie pracuje z wodą) Podstawową kwestią tego tematu to fakt że mam bardzo...
ciśnienie 0,8 lewego nie lapie,TPS sprawdzony. Na każdym biegu po zmianie na wyższy chwilowy dołek. Teraz dopiero po całkowitym zatrzymaniu auta obroty spoadają, jak się jeszcze toczy są tak na ucho ok. 1200-1300.
Co do przekładni to ją wykluczam bo jedzie normalnie tylko tak jakby brakowało mu paliwa. Rzucę okiem jeszcze na kranik bo jest podciśnieniowy i może szlak go już trafił więc zmontuje bez kranika chwilowo i zobaczę co będzie się dziać jak będzie ok to wiadomo że wymiana kranika pozostaje.
Mechanik podniósł ciut obroty i na biegu jałowym już na wyswietlaczu mam stałe 4 kreski bez spadku na 3, jednakże czuje mimo wszystko , gdy silnik jest ciepły ze przez kilka sekund ma niższe obroty i dopiero wchodzi na swoje. Nie wiem czy tak to zostawić czy szukać dalej co może być przyczyna , auto jest po wymianie rozrządu podobno nie tyle przestawiony...
Niestety, mam ten sam problem, nikt nie odpisał. Podejrzewałem koło zmiennych faz ale jest ok, czujnik położenia przepustnicy jest ok. Podejrzewałem że niskie wolne obroty (600 obr/m) to objaw usterki ale nie - ładowanie jest (chociaż nieco słabsze), ciśnienie oleju jest, można się toczyć bez gazy nawet pod wzniesienie a silnikiem nie rzuca. Zauważyłem...
Nawet jeśli autor nie przewiduje regulacji obrotów to być może zamierza zastosować miękki start, lub choć by chce zapobiec wypalaniu styków przekaźnika. Po coś ten tranzystor tam zastosował. Co mu jeszcze dołożysz? Regulacja obrotów, softstart. Autor zapytał o prosty układ zmiany kierunku. Dwa przekaźniki i po sprawie. Jak regulacja schemat tez się...
Cześć Mam problem z wahaniami ciśnienia w bmw 330d M57n czyli CR II-giej generacji, wymieniłem już wszystko łącznie z czwartym kpl. wtryskiwaczy. Zawór dozujący i przelewowy w pompie nowy, czujnik ciśnienia cr, zawór dozujący DRV na listwie nowy. Pompy paliwa, wstępna i w progu nowe. Wiec zacząłem sprawdzać kable. I moje pytanie brzmi czy zawór na szynie...
Żeby wiarygodnie ocenić taka usterkę trzeba przejechać się z testerem i obejrzeć bloki pomiarowe w trakcie jazdy i przy występowaniu "niemocy" Błędy to tylko część etapu diagnozowania usterki reszta to znajomość parametrów i ich wartości w określonych warunkach . I żeby ci wytłumaczyć o co biega to taki prosty przykład zmierzysz czujnik temperatury...
Witam Pierwszo słyszę o zmianie kierunku pracy silnika komutatorowego prądu przemiennego za pomocą diody. Może to szanowny kolega bliżej rozwinąć? Jak napisał Niva4 , zmianę dokonuje się poprzez zamianę przewodów szczotek. Nie słyszałem o silniku komutatorowym przeznaczonym do pracy w jednym kierunku. Wszystko zależy od zastosowania. Skutkiem zmiany...
Pan "Jacek" jak zwykle próbuje pobocznie nauczyć obywatela R.P. "dobrych nawyków" (które popieram ----> gruba kobieta to-----> ciąża, czyt ....pomiar poglądowy -----> wynik ). A teraz meritum. -Wysokie prądy płynące chwilowo lub stale poprzez wysoką "tamę", "zwężkę" oporności powoduje złudne wrażenia wskazania CYFROWEGO miernika. I tu pochylam się przed...
Po co podkręcać kartę? Obroty zdecydowanie się zwiększają, trochę szumi. Zostawiając już na razie to napięcie, przywróciłem bios do ustawień fabrycznych. Największy problem to ta temperatura, skoro mam informację o przegrzaniu, a to już chyba nie powinno się dziać przy domyślnych ustawieniach. To, że 50+ stopni w spoczynku jeszcze bym na siłę zrozumiał,...
Witam, problem mój polega na tym ze czasami głównie na 5 i 6 biegu jadąc równa prędkością po dodaniu gazu auto na chwile zwalnia i zaczyna ciągnąć czasami zapala się check i kontrola trakcji jeżeli chodzi o błędy to jest p0002 wymieniłem pompę z regulatorem nie pomogło wiec zaryzykowałem i wymieniłem listwę wtryskowa z czujnikiem ciśnienia tez nic nie...
75mV to faktycznie niewiele. Do tej pory spotykałem o większym spadku. W przypadku sterowników często jest tak że jak pisze 100W to na starcie przy niewielkich obrotach jest w stanie dać 2000W. W tej chwili mam 250W. pisze na sterowniku 7A ciągłego 14A chwilowego i faktycznie przy ruszaniu silnik bierze ok 450W. Na tym Voilamart pisze 26A. Natomiast...
Jeśli można. Dzisiaj udało mi się wsadzić łebek pod maskę (jak dzieciaki spały). Wiem jedno, zawór pochłaniacza par paliwa jest zamknięty na załączonym zapłonie. Bez pracy silnika jak i podczas początkowej pracy ssanie- tyle mali terroryści dali mi czasu. Nie o to jednak chodzi. Zauważyłem jednak coś co przykuło moją uwagę. Już po wyłączeniu przez silnik...
Witam! Mój samochód od pewnego czasu zaczął szarpać i gasnąć. Dzieje się to głównie, gdy jadę po nierównym terenie. Objawia się to chwilowym wzrostem obrotów a następnie ich spadkowi, nieraz aż do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podobne skoki obr. występują również na biegu jałowym. Zimny silnik pali na dotyk, natomiast ciepły musi kręcić z 5 s. Do...
nie uwaliło . . gdyż równolegle był podpięty stary akumulator z motocykla 12 V 18Ah i był to jedynie chwilowy skok, przekręcając potencjometrem od razu wróciłem do pozycji zero . Dodam, że w położeniu "najniższym "potencjometru jest skok prądu do max, następnie przekręcając o 1/4 obrotu następuje spadek do zera, następnie idzie regulacja do połowy potencjometru...
Kochani mam mianowicie taki problem. Mój golfik ma nowy czujnik ssania. Gdy go odpalam ma niskie obroty jakie powinien mieć gdy silnik się nagrzeje a w momencie gdy się nagrzeje obroty są wyższe mniej więcej przypominają wysokość obrotów na ssaniu. Dodatkowo często zwłaszcza gdy jest zimny traci na chwilę swoją moc, która po chwili wraca, gdy się nagrzeje...
... Zdaję sobie sprawę, że dynami daje prąd przemienny i najcześciej 6V, ... Te 6V to tylko teoretycznie przy odpowiednich obrotach i odpowiednim obciążeniu. Zmiana któregokolwiek (obrotów lub obciążenia) zmieni napięcie wyjściowe o to dość znacznie. Zdaję sobie sprawę z tych problemów. Nie chcę być niegrzeczny, ale generalnie nie o to pytam. Ten problem...
Właśnie o to chodzi że jest. I to nie jest przypadłość tylko tego auta o wiele nowsze fury z dobrym wypasem. Mają dokładnie to samo. Sam sobie przeczysz bo wcześniej napisałeś; To jest 6 cylindrów, a więc wolne obroty mniejsze. W 6 powinno być około 550 do 600. Ale nawet przy 500 obrotach wału alternator powinien kręcić grubo ponad 1000 rpm, czyli...
Witam Wiedziałem, że to czujnik u mnie też tak było . Ten czujnik podaje impulsy do ECU gzie ustawia dawkę chwilowa względem ustawienia przepustnicy od ustal pozycję wałków względem pracy silnika. Gratuluję znalezia usterki .Jak już wspomniałem trzeba się do niego dostać i sprawdzi na sucho jak się zachowuje i sprawdzić wiązkę przewodów. Do dzieła🏃
Kumaty człowiek wie, że trakcie pracy regulatora ciśnienia paliwa wahania (chwilowe, trzeba mieć czuły manometr) nie są większe od 0,5 bara. I nic do tego nie mają wysokie obroty, jedynie w trakcie nagłego zwiększania występują. Tobie pasuje spadek o 100% i to wtedy, kiedy zapotrzebowanie na paliwo jest największe. Więc nie pleć bzdur. Bo jeszcze ktoś...
Tylko w wirującym generatorze mamy energię kinetyczną wirnika przy spadku częstotliwości ta energia z racji musi spaść i jest to naturalne automaczyne zwiększenie mocy generatora jako reakcja na brak mocy sytemie (spadek czrstotliwości sieci). No nie energia zgromadzona w wirującym generatorze+turbina to kilkaset kWh (było gdzieś w wątku wcześniej)....
Jak kolega porównuje gaźnik od WSK do gaźnika od UNO, to ja wymiękam. Są to całkiem inne i inaczej działające gaźniki, zwróć uwage na to że w WSK i innych masz regulowany wydatek dyszy paliwowej za pomocą iglicy, czego nie masz w dużo precyzyjniej dawkujących dawkę gaźnikach samochodowych. Generalnie gaźnik no. typu Weber, stosowany w polonezach składał...
A może o to chodzi aby wytrzymało okres gwarancyjny a później zqpraszamy na serwis na wymianę DPF Czy ja wiem... Może coś w tym jest... Wiadomo, że jak się ma tego DPF-a, to przydałoby się mieć jakąś nawet niewielką, ale jednak wiedzę na temat niego. Pamiętam, że w instrukcji mojego auta jest zapis, że jeśli filtr się wypala to należy jechać z prędkością...
Gniazdo diagnostyczne oczywiście zostało znalezione - dwie wtyczki czarna i biała, kabelki pląsały się pod deską pod kierownicą, mechanik nie mógł tego znaleźć dlatego pojechałem do innego... Zapłon był dobrze ustawiony, natomiast wyszedł błąd z czujnika doładowania, nie sam czujnik tylko jakiś problem z elektryką. Hałasy dochodziły z napinacza paska...
Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, Nie chodzi o tłumik,ale to jak spaliny z niego lecą.Katalizator jest prawdopodobnie drożny,ale sprawdzić to 10 sekund. No to teraz jeszcze sprecyzuj,czy ten brak mocy nie objawia się czasem tym że zaczyna kuleć na jeden cylinder,a przy tym po gwałtowniejszym dodaniu gazu jest szarpinięcie. Nie ma jak czegoś konkretnego...
Prawidłowa. Na poniższym filmiku ładnie widać jak czasami nie odcina paliwa: https://drive.google.com/file/d/0BzSc6Uc... Co jeszcze zauważyłem - dojeżdżam do skrzyżowania hamując silnikiem, jest ok. 1500 obrotów, wrzucam na luz i hamuję do zatrzymania się, zatrzymuję się a na wyświetlaczu chwilowe spalanie w górę:...
Samochód to Cinquecento 900 na wtrysku. Samochód przy spokojnej jeździe porusza się jak powinien, ale jak tylko bardziej energicznie dam mu w gaz to czasem ma zamuły: jak trzymam go na wyższych obrotach (2,5 tys. i więcej) na najsilniejszych biegach (1 i 2) to samochód często szarpnie, z obrotów spadnie, a czasem ma chwilowy problem z wejściem na wyższe...
Odpowiadam na temat ładowania, ponieważ znalazłem włąściwą usterkę. Następna próba pomiarów napięcia akumulatora potwierdziła lekkie przekroczenie naięcia na wysokich obrotach, natomiast w trakcie nagłego przyśpieszania występował chwilowy spadeknapięcia, a następnie znaczne chwiloweprzekroczenie napięcia. Po demontażu okazało się że pierścienie wymagają...
nie wymieniaj N109 bo nie ma takiej potrzeby, szkoda że nie prosiłeś tych "fachowców" z ASO aby podali Ci pełny opis błędu jaki odczytali z kompa ale pewnie było to : "chwilowy brak prądu lub zwarcie do masy" - dość częsta usterka. Pojeździj i poczekaj co się będzie działo ewentualnie przegoń auto na ostatnim biegu aby silnik przekroczył 3500 obrotów...
Chwilowo nie mam czasu ani funduszy aby przy tym grzebać ale powrócę do tematu za jakiś czas. Cod o Parownika to dobrze się nagrzewa wiec to nie to. Dziękuje za podpowiedzi.
Z rozruchem silnika hydroforu nie powinieneś mieć absolutnie żadnych problemów i o ile w piecu nie ma elektroniki to samym pompkom też hydrofor przeszkadzać nie powinien - każdy z agregatów ma coś takiego jak przeciążalność, która dla celów rozruchu (czas rzędu max 1s) jest zawsze właściwa. Prąd rozruchowy silnika klatkowego może być 5÷10 x In. Robiłem...
chwilowy spadek silnika chwilowy spadek silnik chwilowy spadek jakości sygnału
czujnik otwarcie klapa onkyo bateria delphi interfejs
n46b20 szarpanie instrukcja obsługi
Kod błędu 88 w pralkach Logik - przyczyny i rozwiązania Kod instalatora Proel KDC 1804-R - jak znaleźć?