hm.. a probowales na wolnych obrotach wlaczyc klime swiatla i ogrzewanie tylnej szyby? w moim przypadku doszlo do chwilowego spadku obrotow silnika do 50-100 myslalem, ze sie zadlawi...
Po odłączeniu zasilania z dawcy całe obciążenie przejmuje alternator. Nagły wzrost obciążenia alternatora spowoduje dodatkowe obciążenie silnika i spadek obrotów. Spowoduje też chwilowy spadek napięcia na wzburzeniu alternatora. Zanim sterownik zdąży podbić obroty silnika, obroty alternatora spadną tak, że nie starczy prądu na samo jego wzbudzenie....
Masz wspólny mianownik z trzech odczytów.Wiesz jaki?
witam strasznie stary temat ale moze ktos tu jeszce zajrzy posiadam nowego fiata . Mam problem polegajacy na " szarpaniu" tzn mam wrazenie ze kompresor sie wlacza i po sek wylacza ( lub odwrotnie ) Powoduje to szarpanie silnika oraz chwilowe spadki mocy. Im bardziej silnik obciazony tzn pracuje w wiekszym upale - szarpania sa silniejsze. Czy moze to...
Kody błędów?
lekki spadek napięcia przy wciśnięciu pedału gazu Sterownik zmniejsza chwilowe obciążenie silnika, żeby zmniejszyć efekt dławienia przy dodaniu gazu.
Witam, Dotyczy autobusu tej samej marki tylko u12 z silnikiem Daf. Jaki czujnik w zbiorniku Ad blue jest zastosowany i jak go wyciągnąć, objawy to złe wskazania wskaźnika na pulpicie, często skaczą od zera do stu dziesięciu jednostek procentowych co powoduje chwilowy spadek mocy silnika.
Czyli jeśli np. mam kompresor z silnikiem 3kW, to automatycznie z tych nominalnych 3, zbyt wiele nie zostaje przy duuuuużym spadku ? Tak. Napięcie (obniżone) przy którym silnik zatrzymuje się, gdyż "nie ma siły" się kręcić nazywamy napięciem utyku .
A ja bym wyeliminował ukł. zapłonowy .Przy niesprawnym ukł.zapł. wystęują wystrzały jak w Sylwestra .Sprawdz ukł. chłodzenia (może zamarza reduktor ) .Wskazane byłoby czyszczenie reduktora i wymiana filtru gazu .Jezeli takie same objawy są na benzynie ,to sprawdz potencjometr przepustnicy.Napisz jaki to wtrysk :ABIMEX ,BOSCH czy MPFI i czy nie zapala...
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
A czy przyczyną spadku obrotów (chwilowe przyduszenie silnika, zatrzęsienie nim, a nawet zgaśnięcie) przy skręcie kołami na postoju może być czujnik obrotów (tzw. motylek) - Laguna II 1,8 16V
Te zależności, które podałem dotyczą wartości średnich (w stanie ustalonym) a więc prąd należałoby uśrednić. Generalnie układ powinien być tak zaprojektowany aby zapewnić ciągłość prądu, ponieważ gdy prąd jest nieciągły (osiąga wartość zero) silnik pracuje nierówno (moment silnika jest wprostpropocjonalny do prądu i moment też jest wtedy równy zero...
Szczerze, to może być walka z wiatrakami. Jeśli to chwilowe spadki to ustaw próg zadziałania niżej niż te 200V. Chwilowe spadki na pewno Copelanda nie zabiją, ani żadnego normalnego silnika elektrycznego. Zabezpieczenie silnikowe nadprądowe w pompie ciepła zabezpieczy sprężarkę od obniżeń napięcia w zasadzie tylko podczas pracy na CWU. Nastawy dobiera...
Ja na twoim miejscu dał bym porządną masę od akumulatora do silnika . Ty masz chwilowo w impulsie zmianę biegunowości i to ci psuje radia. Normalny spadek napięcia dla radia nie jest na tyle grożny aby go ubić.Narysuj sobie schemat zastępczy uwzględniając spadek napięcia na masie a zobaczysz że jest możliwość chwilowej zmiany biegunowości dla radyjka...
AJQ jest na wąskiej sondzie jak stare AGU/AEB ale ma już nowszy sterownik ME7.5 Poza tym żadne 1,8T nie jedzie jakoś super przy 1800 bo jest turbo dziura, także co najmniej 2500 żeby poczuć kopnięcie w plecy. Najlepiej zrobić logi dynamiczne, jak będą spadki mocy to wyjdzie co jest nie tak, niż wymieniać bezsensu. Komputer czasem pokazuje różne błędy...
czy przy większym prądzie różnicowym RCD wytrzyma rozruch silnika? Po pierwsze, na jakiej podstawie chcesz zmieniać czy dodawać różnicówkę z progiem np. 100mA? Po drugie, skoro mostkowałeś i też się wyłącza, to chyba jasne że to nie 30 czy 100mA ją wyłącza, tylko coś innego, np. chwilowy bardzo duży spadek napięcia czy bardzo niski cosφ. A jeśli...
Może silnik chwilowo nie ma trzech faz i dlatego dusi. Spadek napięcia w sieci energetycznej też może być objawem duszenia silnika, mniejsza moc i silnik nie uciągnie traku pod obciążeniem.
Prawidłowo,silnik 2E ma dosyć rozbudowany układ odpowietrzana silnika,na pokrywie wałka masz zawór i przy podobnych objawach jak u ciebie (spadki mocy chwilowe dymienie )okazało się że do dolotu chwilowo dostaje się olej (dymienie) i pobiera fałszywe powietrze przez uszczelke pod pokrywą wałka,pomogło rozebranie oczyszczenie i wymiana uszczelki.Zmieniliśmy...
Mozliwe ze problem tkwi w chwilowym spadku napiecia podczas startu silnika. Polecam zastosowac jakiegos malego UPSa przy tp-linku. Jakiej mocy jest silnik przy pompie ?
Ale jeśli oborty silnika nie mają wpływu na częstotliwość chwilowych spadków napięć to tez może być wina alternatora ??
Kolego- wtryskiwacz. Jak się silnik zagrzeje chodzi dobrze?
szukaj przy silniku
To równie dobrze może być chwilowy spadek napięcia związany z dużym prądem rozruchowym silnika. Żaden filtr nie pomoże, tylko UPS.
W czasie jazdy parokrotnie zdarzały się delikatne, chwilowe spadki mocy jakby delikatne szarpanie silnika a po chwili zapalał się Check Engine. Po diagnostyce DiagBoxem uzyskałem informację:Defekt stały,Sterowanie wtryskiwacza 2 zwarcie do masy lub rozwarcie. Czy ktoś z szanownych forumowiczów spotkał się z podobnym problemem. Będę wdzięczny za sugestie...
Z mojej strony napiszę, że temat zakończył się oddaniem na gwarancję. Nie mam niestety dokładnego opisu naprawy – ponoć wymienili silnik i elektronikę :) ale czy było to konieczne, to nie wiem.
Może to być osobny obwód, w którym nie ma niedomagań powodujących spadki napięcia pod obciążeniem. Obwód pompy osobny ale zasilany ze wspomnianej rozdzielni a ta zasilana prosto z domu Przewód od domu nowy bo stary porwali kopiąc wodę (akurat nie ja go kładłem) No przy hydroforze nie sprawdzałem Zapytaj Pana Kirchoffa o to A żebyś wiedział że jak go...
Witam. Trochę mało danych. Co mają oświetlać te lampy, jakie mają być źródła światła ( żarówki, świetlówki, halogeny....), jak duże są spadki napięcia, czy są to spadki chwilowe ( np podczas rozruchu dużych silników) czy też napięcie jest obniżone przez np. 3 godziny. Pozdrawiam.
Czesc wszystkim. Chodzi o układ 5 V ref w aucie. Sygnał jest podawany przez sterownik silnika. Chwilowe spadki powodują aktywacje limp mode. Mimo wielu miesięcy walki, w tym wymianie wszystkich czujników i sterownika sinika, przyczyna spadków napięcia nie została znaleziona. Dlatego teraz szukam informacji jak mogę ustabilizować ten sygnał poprzez montaż...
Przede wszystkim diagnostykę trzeba mu zrobić! Zgadza się, właśnie zamówiłem interfejs do FES ale sądziłem że ktoś miał podobny przypadek. Nie wiem czy ten spadek mocy to wyłączenie turbiny czy w takich przypadkach te silniki przełączają się w tryb awaryjny.
Ogrzewanie tylnej szyby potrafi w astrze pociągnąć spooooro prądu. Przynajmniej u mnie. Ale swoja drogą jednostka sterująca praca silnika nie powinna dopuścić do takiego spadku obrotów. Przy wzroście bciążenia alternatora a w rezultacie silnika obroty powinny po chwilowym spadku wrócić do normy. Przy 500 obr/min to alternator ledwie dyszy.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic76... Złośliwie bym napisał że to raczej silniczek krokowy. A odłączenie przepływomierza oprócz wygenerowania stosownego błędu w pamięci ECU spowoduje znaczące osłabienie silnika.
"Podczas rozruchu zapala się też na moment (i nie zawsze) kontrolka ABS." To zaświecenie kontrolki ABS występuje także w innych silnikach (np.moim 1.4 TDi )i jest spowodowane najprawdopodobniej chwilowym spadkiem napięcia spowodowanym rozruchem'
Halle możesz prosto sprawdzić za pomocą diody LED z jednym ogniwem Li-Ion, aktywując go magnesem :-) Tam są bistabilnego typu, czyli zmieniają stan 0/1 dla biegunów N/S magnesu. Jeśli przewód silnika jest uszkodzony (izolowany, lutowany), bezwzględnie wymień, z takimi prądami chwilowymi jak tam idą, będzie się grzało, a szkoda z tej oszczędności spalić...
Sprobuj diodę d1 dać rownolegle do cewki przekaźnika nie do masy układu. Napięcie indukuje sie na cewce. Na zasilaniu kontrolera można wpiąć w plusie diodę szeregowo a za nią od strony kontrolera duży kondensator. Zapobiegnie to chwilowemu spadkowi napięcia w momencie załączenia silnika. Dodano po 5 Jak wyglada układ zasilania?
Witam . Zjawisko jak najbardziej prawidłowe . Silnik jako obciążenie w momencie rozruchy to tak jakby chwilowy stan zwarcia . Generatorowi brak energii na forsowanie tego stanu . Pozdrawiam
Witam Kontrolka wtrysku powinna zaświecić się po przekręceniu kluczyka i gasnąć po kilku sekundach ( w tym czasie ECU przeprowadza test czujników ). W czasie jazdy zaświecenie się jej wskazuje na wystąpienie jakiejś nieprawidłowości w sygnale z któregoś czujnika zamontowanego na silniku. Może wystąpić też sytuacja w której w czasie deszczu wjeżdzasz...
Witam najpierw zmierz ładowanie i sprawdż łożyska w wentylatorze często ulegają przytarciu a co za tym idzie zwiększa się obciążenie alternatora, a co za tym idzie powstają chwilowe spadki napięcia na podzespołach typu sterownik silnika itp.
Witam mam taki problem , zasilanie z generatora 2,2kV przy wlaczaniu wiekszego obciążenia (500-600W) wystepuje chwilowy spadek nap (ok1-2sec) zaim silnik rozkreci pradnice znow do odpowiednich obrotow. Zastanawiam sie czy wpiecie jakiegos kondensatora pod odbiornik ( piec i tv) pozwolilo by w tym momentach podtrzymac napiecie na odbornikach?
Program diagnostyczny pokazuje aktualne zużycie energii przez wspomaganie kierownicy. Przy skręceniu na max wartość jest 99A (a przynajmniej taka była w moim Grandzie rocznik 08). Jak nie masz programu diagnostycznego to cęgi DC założone na przewód zasilania wspomagania też pokażą pobierany prąd. Przy jakiejkolwiek przecince zobaczysz czy prąd spadnie...
LIIphI 1,816V -objawy: chwilowy brak reakcji na pedał gazu, szarpanie w czasie jazdy, po uruchomieniu silnika któtkotrwały spadek obrotów, świeci się kontrolka check. Podłączyłem ddt, poniżej błąd, dodatkowo jak zdiagnozować sondy, wiem, że za pomocą wykresu w ddt, tylko nie pamiętam jak, proszę o podpowiedź.
Taki silnik ma moc około 600W, czyli prąd wynosi około 50A, a chwilowy zapewne znacznie więcej. Przy niskim napięciu zasilania (12V) każdy spadek napięcia to znacząca strata, więc jeśli masz okazję, to wstaw przewody spawalnicze.
Sterownik wykrywa wypadanie zapłonów poprzez chwilowy spadek prędkości obrotowej silnika, czyli odpowiada za to czujnik położenia wału korbowego. Nie doprecyzowałem wypowiedzi, przez co faktycznie wprowadza ona w błąd. Oczywiście że sonda nie wskaże konkretnego cylindra, a raczej określi nadmiar tlenu w spalinach po zapłonie lub jego małą ilość. Jeśli...
Witam Pierwszo słyszę o zmianie kierunku pracy silnika komutatorowego prądu przemiennego za pomocą diody. Może to szanowny kolega bliżej rozwinąć? Jak napisał Niva4 , zmianę dokonuje się poprzez zamianę przewodów szczotek. Nie słyszałem o silniku komutatorowym przeznaczonym do pracy w jednym kierunku. Wszystko zależy od zastosowania. Skutkiem zmiany...
a nie było coś robione w aucie miałem ostatnio w audi taki problem ze magicy założyli odwrotnie poduszkę silnika i dotykała do klemy rozrusznika
Chwilowo problem rozwiązany wymieniłem pedal gazu ,popryskałem wtyczki przy sterowniku silnika preparatem poprawiającym kontakt (cieknące potrzebie). Przejechałem 1000 km i na razie jest ok.
Spawarek raczej nie ma ale przy podłączeniu na 1 obwodzie kilkunastu takich lodówek Mińsk daje odczuwalne rezultaty. Może rzeczywiście trzeba było pomierzyć te skoki zanim dodano post. :/ Normalnie 240V załączenie czajnika 234V. pomierzę to i poddam edycji post z tą lodówką.. Lodówka Mińsk nie generuje przepięć. Powoduje spadki napięcia, na skutek...
Gdybyś wziął rolkę papieru toaletowego, i na początku jej zaczął pisać co może być powodem zapalania sie tej lampki, to jest szansa, mała ale zawsze, że tej rolki wystarczy. Udać się na diagnozę, będzie ona trudna, bo błędy można odczytac tylko wtedy, kiedy pali sie lampka usterek. Sterowniki w tym modelu nie zapamietują usterek chwilowych
zauważywszy dziś jadąc z pracy przy temp -1 mając 120 km/h chwilowe spadek mocy jak by silnik sam zwolnił , nie próbowałem dalej bo nie było gdzie , po 1h odpaliłem auto i dalej na biegu 3 przy 3tys znowu , jak by się nie mógł więcej zebrać obr. , dałem mu w pi.. z jedynki , z dwa razy, nabrał temp. , i w porządku , dodam ze mam uszkodzony wąż od odmy...
z tego co piszesz o kontrolkach wynika na slaby akumulator ale równie dobrze może nie być dobrej masy na silniku, spróbuj bezpośrednio puścić masę z akumulatora na silnik jakimś przewodem rozruchowym, lub chwilowy spadek napięcia
Przeprowadziłem test TB6612 przy warunkach zbliżonych do twoich. Przy 4,5V i obciążeniu 1,1A spadek wyniósł 0,47V. Przy 7V powinno być odrobinę lepiej, ale to chyba Ciebie w pełni satysfakcjonuje. Jedna jeszcze uwaga. Ze względu na odprowadzanie ciepła przy równym obciążeniu dwóch silników prąd ciągły nie powinien przekraczać 1A. Jak dla Ciebie prąd...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
...Jeśli masz manometr z długim przewodem i możesz go widzieć podczas jazdy...... Szanujący się Mechanicy tak mają. A dodatkowo mają "przelotki", że widzą jednocześnie wpięty manometr i wskaźnik (kontrolkę) ciśnienia podczas jazdy. Oczywiście racja na 100% ale czasami słabo widać chwilowe piki i spadki ciśnienia a czujnik to załapuje ... Ten silnik...
Silnik w czasie rozruchu potrafi pobierać nawet 10 krotnie większy prąd niż znamionowy , jeśli to silnik prądu zmiennego to przetwornica na transformatorze nigdy nie wydoli chyba że moc przetwornicy będzie zbliżona do tej chwilowej mocy pobieranej przez silnik.
(at) Mark II Dzięki za odpowiedź. Jak będzie wyglądał najprostszy układ z CZF, stycznikiem i termikiem ? Jakie konkretnie elementy mam kupić ? Jeśli będzie to działać, zamontuje to także do piły tarczowej (w tej chwili brak wyłącznika, kilka tygodni temu u sąsiada w maszynie silnik się spalił z powodu zaniku fazy) Z tego co przeczytałem, czujniki działają...
Witam. Ostatnio prowadzę nierówna walkę z silnikiem kosiarki samojezdnej briggs & stratton. Model silnika to 407777 0117 E1. Otóż problem dotyczy chwilowego spadku obrotów oraz kopcenia na czarno tylko i wyłącznie w trakcie nagłego dodania gazu. Poza tym pracuje stabilnie. Nie bierze oleju. Z rzeczy które już zrobiłem to wymiana filtra powietrza, paliwa,...
Mój problem dotyczy kosiarki a konkretnie silnika Briggs & Stratton: Seria 500, Model/Type/Code: 10T502 0111 B1 07040551. Przeczytałem dużo o podobnej tematyce jednak mojego przypadku dalej nie rozwiązałem i proszę o pomoc. Mój problem polega na falujących obrotach (a w zasadzie chwilowych spadkach obrotów i wrażeniu jakby silnik miał za chwilę zgasnąć)...
Witam serdecznie. Mam pytanko odnosnie chwilowego spadku mocy w moim Fiacie Doblo 1,9JTD. Spadek mocy przejawuje sie przy probie przyspieszenia na np.3 biegu, kiedy silnik osiagnie ok 2500 obrotow.Spadek mocy jest wyczowalny przez 1-2sekundy i potym silnik normalnie nabiera obrotow. Paliwo tankuje na OMV (stacja slowacka cos jak BP), dodaje srodek na...
Witam. Posiadam Punto 2 z 2004r. 1.4 w benzynie.Kiedy odpalam silnik następuje chwilowy spadek napięcia który przygasza radio i na moment wyłącza kamerkę . Radiu to specjalnie nie przeszkadza, za to kamerka uruchamia się na nowo i powstaje nowy plik.Czy zna ktoś jakiś sposób ażeby tą niedogodność usunąć. Akumulator jest nowy i sprawny w pełni naładowany....
Miernik pokazuje sztywne 14 V, niezależnie czy bez obciążenia, czy jak jest wszystko co możliwe włączone. W momencie włączania dużego obciążenia np. świateł lub ogrzewania tylnej szyby, silnik na moment się przymuli i w tym momencie następuje chwilowy spadek do 13,8 V. Ma on miejsce niezależnie od tego, czy wskazówka prędkościomierza akurat drgnie,...
Proponuję zmierzyć napięcie sieci (220V) w czasie "buczenia". Chwilowy jego spadek wywołany np. włączeniem przepływowego ogrzewacza wody czy rozruch dużego silnika może spowodować przy zasilaczu transformatowym taki objaw.
jeśli nie chcesz narobić się i wydać pieniędzy, to sprawdź przynajmniej, co sugerowałem Ci w mojej odpowiedzi tu i na PW. To, że masz PE i N, nie świadczy o jego skuteczności, zwłaszcza przy większym obciążeniu prądowym urządzeń, takich jak m.in. kompresor. Tak jak pisałem, u mnie w trakcie rozruchu mojego jednofazowego kompresora 100 litrowego zauważyłem...
Silnik AVU 1,6 Silnik pracuje na wolnych obrotach i co 2 lub 3 minuty dostaje gwałtownego chwilowego spadku obrotów (takie czknięcie) – na vagu : Błąd sondy pierwszej (przed kat.) . Dokładnie jest tak - zaraz po uruchomieniu na biegu jałowym (670 obr/min) obciążenie sondy powoli wzrasta do 25% i spadek do zera,( tu zapamiętuje błąd), ale wystarczy...
Czym wytłumaczyć wysoki spadek napięcia przy spawaniu przy zwiniętym przedłużaczu? Producenci "markowych" przedłużaczy podają że zwinięty można obciążyć 1/3 prądu znamionowego (temperatura). Niestety nie wiem jak wyjaśnić różnicę spadku napięcia przy przedłużaczu zwiniętym i rozwiniętym. Miałem styczność z paroma takimi przedłużaczami, chyba można...
Witam. Mam następujący problem. Agregat zasila dwa urządzenia. Jedno z nich ma silnik sterowany właśnie tym falownikiem. W momencie włączenia drugiego urządzenia następuje chwilowy spadek napięcia. Falownik wyłącza się, i zaczyna pracę od nowa (rozpędzanie silnika 0 - 50Hz). Problem jest taki, że urządzenie to ma dużą masę i kiedy jest rozpędzone, a...
Witam, dziękuję za odpowiedź. Szukam źródła lewego powietrza za przepływką. Objawy to szarpnięcia silnika podczas jazdy i chwilowy spadek mocy, czasem nierówna praca na biegu jałowym. Sprawdziłem wszystkie wężyki wokół przepustnicy i są ok. Sprawdzałem układ odsysu oparów ze zbiornika i doszedłem do tego urządzenia którego przeznaczenia nie znam. Jest...
Dziękuję za odpowiedzi. Porządny program diagnostyczny ....ale rozumiem, że nie do OBD ? bo OBD zwarte i nie działa, gdy silnik na chodzie. Chwilowy spadek napięcia podczas rozruchu moim zdaniem nie powinien mieć wpływu na prace sterownika silnika bo by nie mógł sterować w tym momencie silnikiem. Po starcie zresztą też już nie mogę się połączyć. Na...
Bez dokładnych danych to można tylko gdybać. Jakiej mocy jest silnik, jak zasilany, z jakiego transformatora, jaka długość i przekrój przewodów zasilających, to samo dotyczy lamp.
Kolego jak najbardziej możesz do sprawdzenia podstawić zwykłe baterie alkaliczne (nowe) jednak mogą one nie wyrobić prądowo. Elektronika golarki mierzy spadek napięcia podczas obciążenia; zbyt słabe źródło zasilania sprawi, że silnik nawet nie drgnie. Chwilowy prąd przy starcie silnika to nawet kilka amper (5-7 A) a to już daje znaczny spadek napięcia...
Jeszcze dwie sugestje: Brak masy lub słaba masa na silniku i karoserii, Słabe połączenie zasilania na rozruszniku lub alternatorze.
Kol. Rycho T, rzeczywiście zapłon nie potrzebuje akumulatora, nie zauważyłem zacisku "ground" na schemacie. Niemniej czy spadek napięcia do 12V na obrotach biegu jałowego nie wydaje się podejrzany? Jedyne odbiorniki to sprzęgło elektromagnetyczne, światła i kontrolki. Czy te odbiorniki były wyłączone, czy coś innego w instalacji stwarzało duże obciążenie?...
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak...
Ktoś miał już taki przypadek? Miałem, ale w poliftowej dwójce z tym silnikiem, nie wiem czy 3 ma tą samą wadę. Kawałki gąbki z obudowy filtra się odrywały i wpadały do przepływomierza.
Ten który ma 10om, będzie lepszy dla L293D. On potrzebuje około 0,5A prądu. Jeżeli zasilasz wszystko z USB, to już masz przyczynę Twoich problemów. USB2.0 ma wydajność 500mA. Do tego spadki na kablach, na sterowniku, to wtedy to działać prawidłowo nie będzie. Warto na zasilaniu dać spory kondensator elektrolityczny, zbuforuje zakłócenia. Ale przy zasilaniu...
BC313 u mnie dokładnie tak jest podłączone (stały 12v + 12v po stacyjce). Problem w tym że moment rozruchu silnika zbiega się z chwilą gdy laser zaczyna czytać płytę (zwykle mp3 więc trwa to dłuższą chwilę), następuje chwilowy spadek napięcia i... wywala Error CD. Dlatego chcę właśnie zmienić sposób podłączenia i kabel spod stacyjki podłączyć...no właśnie...
Moze mi ktos podpowiedzieć jakie powinno być ciśnienie gazu na listwie wtryskiwaczy w instalacji Dream XXI N?? U mnie ciśnienie wynosi 0,95 Bara, zastanawiam sie czy nie jest za niskie, ponieważ podczas przelaczania PB/LPG tworzy sie 2 s. dziura i jest chwilowy spadek mocy. Po przejsciu na gaz silnik pracuje rowno. Chcialbym podniesc cisnienie na ok...
Nie zawsze, czasami stanie w jednej chwili Tak ale to jest całkowity "zacier" tłoka w cylindrze . Często spotykany w silnikach dwusuwowych dużej mocy gdzie chwilowy spadek mocy spowodowany przegrzaniem poprzedzającym zatarcie tłoka jest mało zauważalny . W silniczkach małej mocy przegrzanie i "puchnięcie" tłoka powoduje często jego zgaśnięcie bez pełnego...
Wydaje mi się, że Radeon 7770 spokojnie pociągnie WOT w maksymalnych (at) 60FPS w 1280x1024. Silnik tej gry nie jest niestety optymalny i mogą być chwilowe spadki FPS.
Nawet jeśli autor nie przewiduje regulacji obrotów to być może zamierza zastosować miękki start, lub choć by chce zapobiec wypalaniu styków przekaźnika. Po coś ten tranzystor tam zastosował. Co mu jeszcze dołożysz? Regulacja obrotów, softstart. Autor zapytał o prosty układ zmiany kierunku. Dwa przekaźniki i po sprawie. Jak regulacja schemat tez się...
Witam bardzo serdecznie. Mam w firmie dwa bardzo stare agregaty prądotwórcze a w pełni sprawne i serwisowane na bieżąco. Obie prądnice są jednakowe szczotkowe samowzbudne. Po dłuższym przestoju trzeba podać napięcie z akumulatora przyciskiem i wtedy się wzbudza. Prądnice mają moc 38 kw. Problem polega na tym że przy załączaniu obciążeń indukcyjnych...
Pradnica jest asynchroniczna, wzbudzana kondensatorami, przy przeciazeniu traci wzbudzenie. Nie posiada bezpiecznikow. To jest jedyne a zarazem bardzoskuteczne zabezpieczenie. Wlaczajac silnik w trojkacie to jest tak samo jak by wlaczyc transformator spawalniczy ze zwartym uzwojeniem wtornym. To jest chwilowe prawie zwarcie. Siec sztywna sobie z tym...
Raczej bez konkretne diagnostyki na drodze pod pełnym obciążeniem się nie obejdzie. Jak wygląda ciśnienie doładowania przy pełnym bucie. Jaki przebieg ? Spadek mocy jest też przy połowie wciśniętego gazu ?
Gaz jest ziemny ale parownik jest taki jak w zwykłym gazie, reduktor rozbierałem i wyglada tak jakby nikt na nim nie jeździł. Filtr jest zmieniony. Nie wiem co to jest aturator? czy to Termostat? Termostat wymieniłem bo tez myślałem że silnik nie dogrzany ale to nie to Mysle ze moze to sonda lambda
Na moim starym regulatorze F 00M 145 228 jedyne problemy jakie miałem to chwilowy spadek napięcia po włączeniu jakiegokolwiek odbiornika oraz gwizd w radiu no i to opóźnione ładowanie po uruchomieniu silnika. Chciałem to zlikwidować ponieważ podłączenie przyczepki lub platformy na rower nasilało objawy spadku napięcia. Po wyminie regulatorów problem...
Miałeś klasyczne objawy zainicjowania wypalania fap. Czy ten silnik ma specjalny płyn do wspomagania wypalania? Jakie masz chwilowe spalanie na rozgrzanym silniku przy "hamowaniu silnikiem" , czy bliskie 0 czy też około 1l/h przy tym spadku mocy? Takie są uroki tej niby ekologii...
zauważyłem, że po odpaleniu około 2 min silnik elektryczny zwalnia do minimum i nagle startuje do prędkości jak zaraz po załączeniu. i twoje pytanie czy to tak ma być, Nie jestem pewien, co znaczy twoje { zwalnia do minimum }, ale specyfika jego pracy jest taka, że silnik elektryczny na początku pracuje bez obciążenia. Dopiero po tych 2-3 minutach...
Jeśli niepokoi cie coraz głośniejsza praca silnika to radze ci jechać do dobrego warsztatu i niech postawią diagnozę. Octavia 1.9tdi nie jest zbyt skąplikowanym samochodem do naprawy, doświadczony mechanik powinien zlokalizować usterke na tzw. "ucho". Dalsze domyślanie się i kombinowanie może doprowadzić nawet do uszkodzenia mechanicznego silnika. Hałasy...
W parker 590 jest chyba panel cyfrowy z podglądem parametrów i programowaniem, jest też możliwość sprzężenia zwrotnego od tacho albo z napięcia wirnika. Wybrałbym chwilowo to drugie, aby wykluczyć wpływ awarii tacho.
Mój czujnik ma regulacje 40/60/80 V i dotyczy to asymetrii min-max pomiędzy fazami a 5 V dotyczy oczekiwanego wzrostu napięcia po zadzialaniu wyłącznika żeby urządzenie znowu mogło się wlłączyć. Jeśli u Ciebie 10% wystarczyło (przykladowo 240 vs. 216 V to nie masz aż tak wielkich skoków jak u mnie (60 V próg asymetri a i tak nie wystarcza) Cyt. CFK-BR:...
Poduszki silnika sa nowe dwumasa sprzeglo robione z 4 tys km temu,irytujace jest jak wlaczy sie klima wtedy, silnik przysiada chwilowo do około 700 obr i powraca do stalych obrotów ale te chwilowe spadki sa loim zdaniem za mocne. Dodano po 3 Jedyne co zauważam to przy depnięciu w pedał gazu na max ma chwile zastanowienia jakby muła łapał i wtedy dopiero...
Wydaje mi się że K1 w zasadzie nie jest potrzebny, chyba że koniecznie potrzebujesz "wolny wybieg" silnika. Od strony zasilania stabilizatora powinna być duża pojemność - 470 uF lub więcej, za stabilizatorem nie więcej niż 10 uF, Ważne jest zastosowanie kondensatorów odsprzęgających (100nF ceramiczny) przed i za stabilizatorem, oraz taki sam kondensator...
Opisz trasy jakie robisz. Jeśli głównie w mieście to może przyczyną jest brak możliwości wypalenia filtra cząstek stałych. Podczas regeneracji silnik uruchamia dodatkowe wtryski wtórne, które leją paliwo "wiadrami" prosto do wydechu. Jeśli regeneracja nie może dość do końca np z powodu specyfikacji jazdy miejskiej, te regeneracje są często powtarzane...
Witam, mam następujący problem,jakiś czas temu zaczął mi szarpać silnik jednak samochód oprócz nagłych chwilowych spadków mocy jeździł w miarę normalnie. Podczas następnej jazdy sprawdziłem pod maską a tam jeden przewód zapłonowy został przecięty i iskra szła w obudowę silnika. Zmieniłem przewody i na nowe i dalej to samo a nawet gorzej. Silnik wraz...
Jak podczas jazdy na biegu przy 120km/h obroty spadną Ci na 1000 (na zegarze) to objaw wskazuje na cewki. O ile prędkość obrotowa silnika pobiera sygnał z cewek.
generalnie bylem na diagnostyce i jest niby wszystko ok, ale usterka nie wystepuje zawsze, nie wiem czy ma jakis zwiazek ale jak jest chlodniej albo popada deszcz wystepuje czesniej. natomiast temperatura silnika nie ma tu zadnego wpływu, zimny czy ciepły jest to samo. ktoś mi powiedział ze moze przepływomierz albo czujnik cisnienia!!
Silnik należy do awaryjnych. Ma problemy z kompresją. Jest tam też kolo zmiennej fazy. Rozciągają się łańcuchy przez co silnik również robi się słabszy. Ciężko szukać co jest przyczyną chwilowego spadku mocy jeśli nie zrobiłeś diagnostyki. Tym sposobem można by wymienić pół samochodu i nie koniecznie znaleźć przyczynę.
Silnik rozpędza się normalnie czyli jest żwawy,to chyba ta przyczyna dwa biegi na raz, jak to sprawdzić ? naprawić?
LIIphI 1,816V -objawy: chwilowy brak reakcji na pedał gazu, szarpanie w czasie jazdy, po uruchomieniu silnika któtkotrwały spadek obrotów, świeci się kontrolka check. Podłączyłem ddt, poniżej błąd, dodatkowo jak zdiagnozować sondy, wiem, że za pomocą wykresu w ddt, tylko nie pamiętam jak, proszę o podpowiedź. https://obrazki.elektroda.pl/3833172100_...
Witajcie! Mam Megane 1,4 8V 97 +LPG oczywiscie problem ten sam - brak wolnych obrotów(biegu jałowego) na zimnym silniku! zrobilem juz prawie wszystko o czym piszecie.. probloem wciaz jest a wiec nowy... blok przepustnicy silniczek krokowy przewody swiece sonda L katalizator czujnik temp czujnik podcisnienia regulacja zaworów wszystko czysciutkie pozostają...
Objawy pojawiły się nagle czy taki kupiłeś? Silnik nie wydaje dziwnych odgłosów? Terkotanie, klepanie po odpaleniu, albo jak zaczynają się spadki mocy?
I tu cie zaskoczę silnik diesla jak już zapali nawet na zmniejszonej kompresji to po chwilowym rozgrzaniu zachowuje się poprawnie , ma moc i tym podobne , dlatego kompresję mieży się na zimnym silniku . A z dnia na dzień może spadek temperatury otoczenia .
chwilowy spadek silnika chwilowy spadek obrotów chwilowy spadek jakości sygnału
ustawienia skanowania vaillant histereza elektroliza płytki
Wybór żarówki: barwa zimna czy ciepła? Wymiana płyty głównej Satel CA-10 na inny model