na bank to termostat, woda w silniku się gotuje a termostat nie wypuszcza jej na chłodnice i robi sie ciśnienie w zbiorniczku a chłodnica zimna. Wymieniaj termostat.
zacznij od sprawdzenia poziomu płynu chłodniczego (w chłodnicy !!)
Wiesz jest jeszcze jedna opcja czyli dokładne wymycie chłodnicy chemią z robaków i brudu, to przyniesie pozytywne skutki. Po drugi daj fote wiatraka spod maski. Ma być na całą chłodnice.
Zastanawiam się co może być tego przyczyną Może warto byłoby też się przyjrzeć/wymienić korek od chłodnicy? O ile pamiętam w japońcach powinien utrzymywać ciśnienie do 0.9 bądź 1.1 atm. Jeśli jest zarośnięty/zakamieniony zaworek to puści któryś wąż lub właśnie chłodnica.
Zapchane ujście ze spadającego wężyka, korek z zaworkami, bo to on reguluje ciśnienie, turbo jeśli chłodzone. Dodam jeszcze że gdy zaczyna się grzać auto automatycznie przestaje lecieć ciepłe powietrze w kabinie. Brak płynu w nagrzewnicy, w silniku też, dlatego dolewałeś. Chłodnica i oba węże do niej są gorące? Wentylator się włącza?
Sprawdż chłodnice niejest zakamieniona.
Pacjent to Mazda 2 z 2003 r. klima nie chłodziła Napierw sprawdz czy chłodnica klimy nie jest skorodowana, jak jest to ją wymień i nowe oringi zastosuj.
Zbiorniczek jest razem z chłodnicą, ten drugi korek to spryskiwacze.
Pomiar kompresji jest podstawą diagnoz spalania w cylindrach- jak wyglądały stare świece. Co do grzania w korku-czy wentylator chłodnicy pracuje?
Mazda 323f BG 1.8 16V DOHC, ostatnimi czasy zaczął wariować wentylator chłodnicy i stąd pytanie; przy jakiej temp. powinien załączać? Na czujniku są takie oznaczenia: 5205 ITALY 90 85 03C. Cena nowego ok. 100, czy są jakieś inne (czyt. tańsze) które można wstawić zamiast tego. Próba w gorącej wodzie się nie powiodła tzn. nie wykazało żadnego przepływu....
witam mam problem , w chłodnicy wytwarza się wysokie ciśnienie i przelewem idzie płyn , zapala się kontrolka od chłodnicy.
Musisz dopasować z innego japończyka, byle tylko wyjścia się zgadzały.
Dobra dzięki za odpowiedzi.
Najlepiej się podłączyć pod komputer gazowy. Tak na szybko to sprawdź czy ci się termostat nie zaciął w pozycji otwartej i masz cały czas obieg duży. Sprawdź czy ci się od razu chłodnica nagrzewa od razu.
Najpierw piszesz, że cały układ dolotowy był czyszczony a teraz ze przyczyną jest brudna chłodnica powietrza. Ja używam benzyny.
Dzisiaj odebrałem auto i gazownik powiedział mi, że znalazł małą dziurkę w chłodnicy i jego znaniem te obiawy biorą się przez chłodnicę lub pompę wody?
Chłodnica egr jest wymieniona egr drozny
Nagrzewnica nie oddaje ciepła , albo słaby obieg . Mozesz użyć srodka do płukania układów chłodzenia . tylko że chłodnica była już płukana w tym roku
Korkiem spustowym z chłodnicy nie powinno wszystko wypłynąć ?
Włącznik znajduje sie na chłodnicy.
Skąd wiesz że termostat jest sprawny ? Najprawdopodobniej będzie cały czas otwarty właśnie termostat. Sprawdź po uruchomieniu zimnego silnika jak nagrzewa się cały układ chłodzenia. Czy najpierw silnik a potem węże do chłodnicy i chłodnica czy wszystko powoli w miarę równoocześnie.
Nie zauważyłem zmian w czasie nagrzewania się silnika. Cały czas myślałem że węże nie mogą być twarde, dodam że przy naciskaniu górnego słychać "chlipienie" jak dla mnie to normalne, z powodu wody w środku. Jak sprawdzić korek chłodnicy?
No to miernik w dłoń i sprawdzaj po kolei przewody gdzie mają zwarcie (zwarcie raczej będzie do masy). Odepnij przewody od przełącznika, silnika oraz wyjmij bezpiecznik i sprawdź który odcinek przewodu ma zwarcie (jest uszkodzony). Dodano po 2 Najprawdopodobniej przewód będzie uszkodzony w przejściu przez blachę (wejście do kabiny).
przerabiałem podobny problem w fordzie, a jak wiemy mazda i ford są sobie bliskie pod względem udziwniania czego tylko się da jeśli chodzi o elektrykę, ale do rzeczy mogę podpowiedzieć tylko tyle że sprawny układ zachowuje się następująco: niezależnie od tego czy jest zimny czy ciepły silnik po wyjęciu kostki z gniazda (koło termostatu) po czasie około...
witam od czego jest kontrolka druga od lewej na desce w komprex ? wygląda jak by chłodnica ale nie jestem pewien. pozdrawiam
Chciałbym zapytać bardziej doświadczonych ode mnie forumowiczów czy można jeździć bez zamontowanej chłodnicy klimatyzacji. Chodzi o to że miałem małą stłuczkę i chcąc obniżyć koszty naprawy chciałem nie wymienić powyginanej chłodnicy klimatyzacji ponieważ i tak była ona(klimatyzacja) niesprawna. Wiem że w chłodnicy klimatyzacji nie mamy płynu chłodzącego...
Korek jest w chłodnicy oczywiście.
muszę przeczyścić przepustnice , pedał od gazu się przycina . Chciałbym ja od razu wyregulować , jak był podpięty tryb serwisowy to włączył się wentylator na chłodnicy
Mazda Demio pierwszej generacji ma niemalże kwadratową chłodnicę która w tym aucie daje radę z silnikami 1,3 lub 1,5. Na pewno ma mniej niż pół metra szerokości. Używkę wraz z wentylatorem kupi się za 100 - 150 zł, gdyż autka zaczynają trafiać na szroty z racji wieku.
Pierwszy to zbiorniczek płynu do wspomagania. Tamte od chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego.
Problem polegał na tym, że w zbiorniku wyrównawczym był płyn a chłodnica była pusta gdyż przewody od zbiornika do chłodnicy były pozapychane - stąd auto łapało wysoką temperaturę i skakały obroty. Wyczyściłem przewody i uzupełniłem chłodnicę płynem i wszystko już jest w porządku.[/GVideo]
mam 323 po wymianie płynu chłodniczego, jak chwilkę pochodził silnik [nie dłużej niż 10 minut po 20 minutowej spokojnej jeździe] wskazówka temperatury silnika była milimetr od czerwonego pola i zaraz cały płyn zaczął sikać pod dużym ciśnieniem dziurką od chłodnicy. Wcześniej rozwaliło mi chłodnicę, jeszcze latem, jak była tam woda, powstało pęknięcie...
Zrób jej kalibrację wtryskiwaczy ale "ręcznie" nie komputerem. Do tego jest kostka nad chłodnicą. Które piny nie pamiętam. Masa chyba z zielonym przewodem w kostce. Poszukaj w necie napewno jest. Daj znać czy pomogło.
Prawdopodobnie z układu recyrkulacji spalin lub samego zaworu EGR. Zapewne rozbierali do czyszczenia lub wymiany albo zaślepienia i niechlujnie złożyli.
dobra juz wiem, jakby ktoś szukał to umieszczony jest za zderzakiem a przed chłodnicą, trzeba zdjąć atrapkę z logo mazdy zeby sie do niego dostać, ale dlaczego źle wskazuje tego nie wiem
Wydaje mi się że działa dobrze. Chłodnica się delikatnie pci przy zaworku do spuszczania płynu. Ale prócz tego to nic. Temp. 90s.C osiąga gdzieś po 4km.
Nic szczególnego, po prostu czas swoje zrobił. Dobrzej kombinujesz z tą rurką do środka na klej. Nic lepszego nie wymyślisz. Dopasuj taką, żeby z minimalnym luzem wchodziła i na epoksydowy, po odtłuszczeniu. Powodzenia.
czujnik musi być w chłodnicy z boku jak znajdziesz to połącz kable od niego i zobacz czy wentylator wogóle działa jeśli tak to czujnik do wymiany
Witam. Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w Mazda 6 benzyna z 2009 roku. Tydzień temu w trasie padła nam chłodnica, a dokładniej w chłodnicy padła chłodnica olejowa i woda dostała się do skrzyni biegów. Z racji tego ze byliśmy w drodze do domu z dwójka dzieci i załadowani to naprawa była taka na „szybko”. Chłodnica została wymieniona,...
Tak bo po jego uchyleniu powinna zmienić się masa powietrza
Faktycznie koło akumulatora jest zbiornik wyrównawczy. Korek z napisem DANGER jest od chłodnicy, tam wlej płyn chłodniczy.
a jednak były to zmostkowane przewody ale nie wiem w jakim celu może mi ktoś powie po co mostkowa czujnik powietrza w chłodnicy z podciśnieniem ??
Mam już nowe spostrzeżenia.Po uruchomieniu silnika i przejechaniu ok.5 km wskazówka ledwo drgnęła węże raczej chłodne. Po przejechaniu ok.10 km węże ledwo ciepłe wskazówka na 1/3 . Jak jadę szybciej temperatura spada-dziwne. Przygazowałem na postoju i temperatura spadła (a powinna przecież rosnąc). Na wolnych obrotach troszkę się podniosła ale wentylatory...
Test co2 nic nie pokazał, później mechanik robił jakimiś swoimi urządzeniami i też czysto, chyba zostaje chłodnica. Robiłem już płukankę ale po spuszczeniu jej z silnika byłą tylko lekko mętna nić po za tym. Parownik powinien być poniżej zbiorniczka wyrównawczego czy poniżej?
Wydaje mi się ze może to być jakiś czujnik prędkości a kolega próbował uruchamiać bez podłączenia tego przewodu?
Witam. Samochód jak w temacie. Problem polega na tym iż po przekręceniu stacyjki włącza mi się wentylator, nie grzeją świece. Usterka zaczęła się od tego że przy próbie rozruchu rozładował się akumulator. Przy wypiętej wtyczce automatu rozrusznika (50) wszystko działa, jednak gdy ją zmasuje problem powraca. Po dorobieniu masy na chłodnice (jest w niej...
Cześć, Wczoraj po tankowaniu odpaliłem samochód i przestała działać w/w część elektroniki . światła, liczniki , kierunki i inna zwykła elektronika działa. Bezpieczniki sprawdziłem, nie mam jednak dalej pomysłu co może być powodem, że to wszystko w jednym czasie przestało działać. Zanim oddam do warsztatu chciałabym się Was poradzić. Dodam, że dzień...
może tutaj http://obrazki.elektroda.net/25_11764974...
Sposcilem wode destylowana odkamieniacz em z obiegu. ... dalej było brudne.nalaLem płyn g12 czerwony ...weszło mi około 3.5l --4 litrów. Można powiedziedzieci ze jestem zadowolony .bo po 5 minutach auta się nagrzewa na 2 stopniu tak jak przedtem na 4 stopniu po 15 minutach.i wskazówka działa. Po kilku minutach mam oba węże ciepłe wrazem z chłodnica....
Może pseudo mechanik schował do wiązki, sprawdź pod wentylatorami, pod chłodnicą, oglądnij dokładnie pobliskie wiązki gdzieś będzie może nie oryginalna izolacja. Dodano po 1 To będzie pojedynczy grubszy kabel zasilający.
termostat możesz sprawdzić jak się silnik nagrzeje do temp pracy to zobacz czy chłodnica robi się gorąca tylko ostrożnie. DPF nie powinien mieć wpływu tym bardziej że do tej pory było wszystko OK, zobacz jeszcze ten wentylator na chłodnicy.
Witam kolegów, Mam problem z mazda 2 przedlift, Silnik Forda 1.6, Rzecz się tyczy klimatyzacji, która "miała być sprawna" a jako, że auto było zakupione w zimę to ciężko to było sprawdzić :) Przycisk klimatyzacji reaguje, dioda zaświecą się. Okazało się jednak, że na tym koniec, przy próbie uzupełnienia gazu okazało się, że chłodnica klimy to sito.......
Miałem się zamknąć, ale jednak... Na pewno nie chce auta w leasing. Nie stać mnie na to Krótka historia - przez ostatnie 10 lat miałem kolejno : Zafirę '2001, Mazdę 5'2006, Chevroleta Orlando '2012. Zafira miała wieczny problem z pompą wtryskową - co mechanik to inna diagnoza, dokładanie jakiś zaworków, uszczelki itp. Padła chłodnica klimy, coś tam...
a co skomplikowanego jest w wymianie dynamicznej? jak chłodnica oleju jest w chłodnicy wody to odkręcasz jeden wąż, wsadzasz go do bańki przezroczystej np po wodzie tylko takiej dużej min 5l, spuszczasz stary olej z miski, możesz zmienić filtr ale zwykle jest siateczkowy więc wystarczy go jedynie wymyć w benzynie (jak jest papierowy to do wymiany),...
To jest normalne.
Jak się to skończyło?
moze tak byc jesli nie masz klimy wtedy jest mniej przekaznikow
Sprawdzałeś bezpiecznik wentylatora?
Sprawdzałeś dolot? Czy jest suchy czy ma olej w środku, jaki stan chłodnicy powietrza? Co z turbem?
Reanimuję hobbystycznie takiego dziadka jak wózek Yale Jungheinrich DFG 25 TE. Jakoś z `90r chyba jest ta maszyna. Generalnie działa, jeździ, tył trochę rozkraczony i wyszło parę kwiatków po dłuższym postoju jak cieknąca pompa wody, chłodnica. Po zapięciu nowego aku silnik zapalił z obrotu i działa ale chciałbym go trochę odwszawić i tutaj jest problem...
Do jazdy w górach wszelkie samochody z silnikami poniżej 1,4 moim zdaniem się nie nadają, dodatkowo w połączeniu z LPG. Silnik o mniejszej pojemności w górach zużyje więcej paliwa, bo trzeba będzie go trzymać na wysokich obrotach, żeby pod górkę podjechać. Nissan Micra k11. Dużo rdzy, za słabe silniki, pod górę tylko z kierowcą ledwo jedzie. Ciasny...
ciśnienie oleju jest większe niż wody w silniku może być pęknięta uszczelka miedzy płaszczem wodnym jednego z cylindrów a kanałem olejowym. Odpal auto odkręć korek od chłodnicy i zobacz czy nie widać pęcherzyków powietrza
Mam Mazdę z 2003 roku szóstej generacji 2.0 w dieslu po dolaniu płynu do chłodnicy przestało działać ogrzewanie co może być przyczyną
A ja Mazdy z doświadczenia polecam, w rodzinie 323C od 2005 (rocznik1995), wymienione parę lat temu amortyzatory tył, potem chłodnica(250zł), w zeszłym roku łożyska przód, niedługo pójdzie do ludzi (niestety tanio bo lata swoje ma) bo wózek wnuczki słabo wchodzi do środka. Miałem 626 2.0D i miło wspominam (napisałem kiedyś dlaczego sprzedałem), teraz...
Witam mam kilka pytań oraz mam nadzieje, że mi pomożecie! Posiadam mazde 626 diesel comprex 92 r. Przejechane aż 415 tys. km Mam problemy z tym, że strasznie szybko się nagrzewa silnik, wiatrak chodzi i w chłodnicy jest wody pełno, do 90 stopni nagrzewa się w ciągu 2min. później nagrzewa się aż do litery H czyli Hot, z chłodnicy zaczyna momentalnie...
Niestety nie mogę do końca się zgodzić że nie wszystko jest osiągalne. Kupowałem ( w sklepie )już części blacharskie do Nissan Sunny Primera a także mechaniczne do mazdy 626 323 primera i wszystko co chciałem było. Oczywiście np oryginalna chłodnica do starego sunny to koszt około 600 zł a w na giełdzie w Poznaniu 200- 250 zł. Pisze tutaj o częściach...
Po pierwsze samo zgłoszenie szkody przez poszkodowanego do ubezpieczyciela nie oznacza, że dostanie on kasę od ubezpieczyciela i sprawcę. Ubezpieczyciel przecież kontaktuje się w takim przypadku ze sprawcą. Jeśli ten przedstawi dokumenty z podpisami, że już się rozliczył z poszkodowanym to sprawa jest skończona. Po drugie uderzenie w hak wbrew pozorom...
Czy wie ktoś co może być ze nie świeci połowa guzików w klimatroniku w mazdzie 626
Witam. Mazda 2 2006 rok. Auto przyjechało ze słabo działająca klimatyzacją(manualna). Sprężarka została zdemontowana i zawieziona do sprawdzenia. Sprężarka okazała się dobra . Został sprawdzony układ czy jest gdzieś przytkany. Przy okazji zmieniono zawór rozprężny który jest usytuowany w przewozie na połączeniu rurek a nie na podszybiu. Zawór rozprężny...
Proszę o podanie kodów błędów ecu do mazdy 323c 1.5 16v
Tam nie ma napinacza. Napina się pasek, razem z pompą chodzi też alternator. Z nim jest wszytko w porządku a obstawiam, że po takim większym naprężeniu i on by się zepsuł. Też myślałem, że pasek może być za bardzo napięty, jednak pasek się ugina pod palcem. Zresztą warsztat jest bardzo polecany, takie prawie ASO Mazdy, więc wątpię aby za mocno pasek...
I tu kolego zgadzam się z tobą ja mam do pracy 1.6 km i też jak mam ochotę jeżdże 4 litrowym dieslem z dpf w automacie, i kto mi zabroni płacę, leje. Co prawda jest w ocynku, i jest w klasie premium, w tym roku planuję zamienić o 3 lata młodszą , mogę? czy mam kupić motor? Kiedyś też namawiałem ludzi - znajomych kup golfa nie dozajechania, renowka ma...
Witam. Mam malutki problemik z madzią. kupiłem auto z pękniętą chłodnicą-pokleiłem,zalałem płynem. W kiedy odpalam auto płyn wyganiało zbiorniczkiem-wymieniłam korek na nowy.Jak odkręcę korek poziom płynu wzrasta i ucieka.Gdy auto przejedzie 3 km goni płyn zbiornikiem,odkręcisz korek to gejzer.Jak pochodzi ok. 10-15 min na biegu jałowym to grzanie jest,...
Witam, samochód to mazda 626, temat poruszony na forum mazdaspeed.pl, ile chłopaki mi mogli to pomogli. Możliwe, że Wy też macie jakieś diagnozy co to może być, autko chyba podobnie jak każde inne zbudowane, a co 2000 głów to nie 50. http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... Jestem chyba odrobinkę bezczelny, ale...
Witam! Posiadam Mazdę 323F BG 1.8 SOHC z roku 1990. Kiedy kupiłem ją miała już założoną instalację gazową, ale nie była wbita w dowód. Teraz chciałbym ją usunąć. Butla i przewód doprowadzający gaz do parownika to nie problem, ale wszystko zaczyna się komplikować na etapie usuwania parownika i układu doprowadzającego wodę do niego. Z parownika oprócz...
Zapraszam na forum portalu Mazdaspeed, napewno cos poradzą.
Witam' Nie włączał się kompresor, auto mazda 626 96r z zachodu, po całodobowym staniu na parkingu ogrzewanym. Pojechałem na stację auteserv shella, a ci lamerzy na początek spuścili wszystko z klimy jak się dowiedziałęm póżniej było za dużo gazu- ciśnienia, napełnili ponownie i klima się nie włączyła, stwiedzili że jest jakaś usterka i oni tego nie...
Jako użytkownik Mazdy 626 z 2000r. zachęcam do tego modelu, pali 6,5l w mieście (nogę teraz mam ciężkawą, wcześniej palił mniej ale jeździłem ostrożniej), ma na liczniku 162tys. a naprawdę 70tys. więcej (przez przypadek znalazłem tą informację), na początek konieczna (ZAWSZE) wymiana rozrządu i płynów, ostatnio zapowietrza mi się siłownik sprzęgła (zamówiony),...
Jeździ bardzo przyjemnie, nic nie stuka, zaczyna (rocznik....) delikatnie podjadać ruda tylne nadkola, to typowe w Mazdach nawet znacznie młodszych szóstkach Jak na swoja klasę ( średnią) to auto jest bardzo słabo wyciszone. Nawet w xedosach jest od tym względem dostatecznie. Rdza bierze jeszcze tylne klapy i (to czego nie widać z zewnątrz) pas przedni,...
Witam kolegów forumowiczów ;) Mam podobny problem ze swoją maździnką 323j 1,58 BJ ;/ Zaczęło się od wyjazdu w Bieszczady - w wysokich partiach gór temperatura silnika wędrowała w maksymalne położenie. Był to piewszy tego typu przypadek, więc zjechałem na pobocze i podniosłem maskę...odczekałem chwilę. Nic to nie dało - jadąc na kwaterę zmiana temperatur...
Nie jestem mechanikiem, ale wg. mnie kiedy puszczała góra i dół, auto jakoś to znosiło, jedynie robiłem sobie siarę odpalając je na parkingu. Waliło górą równo, bo przepustnica aż się zakleiła. Po uszczelnieniu góry, dopiero zaczął ciągnąć olej... Pierścienie miały być robione na wymiar ale coś tam nie wyszło z tą firmą - nie wiem czy takich wymiarów...
Znalazłem w skrzynce przekaźników, w której wg kilku opisów powinny być przekaźniki dogrzewacza 1 i 2 oraz przekaźnika wentylatora chłodnicy. Zwykły przekaźnik a szukałem takiego jak jest w maździe 3 chyba na 8 pinów
Witam. Mój problem polega na niedziałającej do końca instalacji LPG. Zaczynając od początku a mianowicie samochodzik działał dobrze na LPG i na Pb ale nie działało ogrzewanie wiec spuściłem płyn chłodniczy ściągnąłem deskę rozdzielcza wymontowałem, oczyściłem nagrzewnice od środka i z zewnątrz, poskładałem deskę rozdzielcza wlałem wodę + środek do czyszczenia...
Witajcie mam takich problem jesli chodzi o mazde 6 z 2003r. wczoraj został założony alarm (bez przekaźnika odcinania zapłonu) centralka alarmu podłączona pod centralkę fabrycznego c. zamka. Dzisiaj auto pojechało na wulkanizacje po wymianie opony na nową auto nie chciało zapalić po pewnym czasie zapaliło przyjechało pod dom i tak stoi do teraz bez żadnej...
Witam. Mam mazde 6 i pomyliłem zbiorniczek płynu chlodzacego ze zbiorniczkiem od wspomagania kierownicy wlalem tam ze 100 mililitrow płynu do chłodnicy i mam pytanie czy mogę to tak zostawić czy coś Się stanie złego?
Witam . Problem następujący mam : Mazda Mx-6 2,5V6 z 92r . Nie działa podświetlanie licznika i przełączników . Czy ktoś mi może podpowiedzieć co się mogło popsuć . Oczywiście żarówki dobre , licznik wyjąłem i folia drukowana też w porządku . Czy to jest wina przełącznika zmiany świateł? Kolejny mankament to brak sygnału sterowania przekaźnikiem wentylatora...
Jeżeli już, to w chłodnicy, ale sądzę że nie ma takiego czegoś w tym aucie. Trzeba luknąć w schemat.
Witam. Koledzy gdzie szukać przyczyny gasnącego podświetlenia. Czytałem na forum że w Mazdach 6 przecierała się wiązka elektryczna na wysokości chłodnicy, czy tu może być podobnie. Miał może ktoś podobny przypadek?
http://obrazki.elektroda.net/35_12458751... witam taka kontrolka zapala mi się w mojej mazdzie i nie jestem pewny od czego ona jest może ktoś mnie oświeci ? wygląda jak zbiorniczek z płynem z którego jakaś fontanna wypływa na wlewie płynu do spryskiwacza z tyłu jest podobny rysunek ale brakuje tej fali na dole która pokazuje płyn poziom płynu w...
Witam, przy zakładaniu LPG zapowietrzyli układ chłodzenia. Mazda GE jest czuła na tym punkcie. Musisz dolać płyn do chłodnicy (nie zbiorniczka wyrównawczego) aby poziom sięgał do korka. Po nagrzaniu silnika i włączeniu wentylatora, na chłodnym silniku ponownie sprawdzasz poziom płynu (możesz to zrobić również po dłuższej jeździe). Pozdrawiam marek
Mazdy 626 GF z silnikami typu FS i FP mają problemy z fabrycznymi pompami wody, często przeciekają. Kończy się to przegrzaniem silnika. Charakterystycznym objawem jest załączanie się wentylatora chłodnicy, który działa cały czas. W Twoim przypadku warto zwrócić na to uwagę. Pozdrawiam
No to chyba można zamówić z Niemiec by przysłali? Czy to tak nie działa? Do mnie niektóre części do mazdy z Japonii szły :D Ale wciąż do astry chłodnica z ASO to pewnie i tak za drogo by wyszło. Jak chodzi o zamienniki to też po numerze OE normalnie da się znaleźć. https://www.autoczescionline24.pl/oenumb...
Witam. Posiadam Mazdę 323. Gdy ją zapale, pochodzi chwilę robi się ciśnienie na wężach od chłodzenia i płyn wyrzuca na zbiorniczek wyrównawczy. Głowica była planowana dwa razy. Uszczelka trzy razy była wymieniana. Ostatni raz gdy wymieniłem uszczelkę pod głowicą to samochód pochodził chwile i zgasiłem go, żeby dolać płynu. Dolałem płyn i zapaliłem znowu...
Jak się okazało uszczelka pod głowicą niby padła. Całkowity koszt naprawy to 800 zł , nie stać mnie. Jak na razie auto jeździ płynu z chłodnicy trochę zaczęło ubywać. Wczoraj zrobiłem trasę 450 km i jeździ dalej.
reset ECU (usunąć na 10 sek bezpiecznik 7,5A opisany jako BACK UP w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. )odpalić silnik i pozwolić mu się rozgrzać do pierwszego włączenia wentylatora chłodnicy. Podczas tej procedury ECU dobierze odpowiednie nastawy dla przepustnicy . nie dodawać gazu !!
Dolny przewód przy chłodnicy jest zimny, wiec wszystko ok. Z płukaniem Prestolem na razie się wstrzym bo słyszałem ze niszczy przewody. Z Prestolem spokojnie, na forum Mazdy niemal wszyscy to stosujemy, i auta śmigają, Ejektrozawór hmm jeśli masz tak jak w mercach, w komorze silnika i za nim przewód jest ciepły, znakiem on jest dobry a uwalona nagrzewnica.
Masz jeszcze czas do zakupu i juz widze ze twoją decyzją sie zmieni. Na początku napisałaś o daczi, mój znajomy kupił nowe vivaro jak wyszło z silnikiem 2.0 dci rocznik chyba 2011 później zakupił znowu vivaro w nowej budzie ( froncie) z silnikiem 1.6 diesla. Oby dwoma autami kilkukrotnie był był Hiszpanii tam ma rodzinę i wiadomo nocowanie za darmo...
Najpierw wymień termostat. Albo uszkodzony albo wcale tam go nie ma. Przy obecnej pogodzie wentylator chłodnicy ci się włącza? Czujnik temperatury dasz rade i sam wymienić, ale to w drugiej kolejności.
Na zimnym silniku zapala ładnie ale szarpie a obroty ma na poziomie około 700.Po nagrzaniu jest lepiej ale wraz ten silnik jakoś mocno drży tak jakby miał za niskie obroty.2 problem to dziwne odgłosy od sprężarki klimy.Czy ma ona już 'dość' jeśli tak to czy samodzielnie to można naprawić?Dodam że po włączeniu klimy co jakiś czas włącza się wiatrak chłodnicy...
Witam. Autko jak w opisie. Otóż. Lał olej spod wału, wałków prawa i lewa. Wymieniliśmy uszczelniacze (widać było ich znaczne uszkodzenie) i poskładaliśmy rozrząd (wcześniej zrobiliśmy znaki bo kiedy ustawiłem wszystko na GMP pompa wtryskowa była całkiem inaczej niż jak "fabryka" podaje) Autko odpaliło ale kopciło strasznie na czarno. W każdym momencie...
płyn chłodnica mazda mazda wentylator chłodnica chłodnica polonez polonez chłodnica
cordoba pompa paliwa śmigło górne zmywarka bosch telefon wyświetlać napis
tłumienie krytyczne zmiana hasła
Master STARG8 siłowniki – brama otwiera się sama po zamknięciu, lampka nie gaśnie Bezprzewodowy sygnalizator świetlny do dzwonka – Arduino, ESP32, Zigbee, 433 MHz, LED