Witam Mam taki problem z magdą otóż: Zauważyłem niedobór płynu chłodzacego więc uzupełniłem stan. Rano płynu było już mniej. Chłodnica jest pusta silnik nie nabiera zbyt dużej temperatury. Po uzyskaniu optymalnej temperatury chłodnia nie wypełnia się a węże cały czas są miekkie. Płyn znika chłodnia a jest pusta. Z jakiego powodu tak się dzieje?
Płyn do chłodnicy k2 zielony , w skali roku może 0,5 L ubywa. Korek jest na chłodnicy , jest czysty , nie zacina się. Nie mam jest sprawdzić przy jakim ciśnieniu się zaczyna otwierać. Płyn jest czysty. Chłodnica wytrzymuje około 1,5 roku , jeśli to wina uszczelki pod głowicą to szybciej rozwaliłoby chłodnice tak sobie myślę.
Problem polegał na tym, że w zbiorniku wyrównawczym był płyn a chłodnica była pusta gdyż przewody od zbiornika do chłodnicy były pozapychane - stąd auto łapało wysoką temperaturę i skakały obroty. Wyczyściłem przewody i uzupełniłem chłodnicę płynem i wszystko już jest w porządku.[/GVideo]
Czyli nie mogę dolać tylko do zbiorniczka wyrównawczego? W autach jakimi jezdziłem płyn sprawdzało i wlewało się do zbiorniczka wyrównawczego a chłodnica nie miała żadnych wlewów.
zacznij od sprawdzenia poziomu płynu chłodniczego (w chłodnicy !!)
Sposcilem wode destylowana odkamieniacz em z obiegu. ... dalej było brudne.nalaLem płyn g12 czerwony ...weszło mi około 3.5l --4 litrów. Można powiedziedzieci ze jestem zadowolony .bo po 5 minutach auta się nagrzewa na 2 stopniu tak jak przedtem na 4 stopniu po 15 minutach.i wskazówka działa. Po kilku minutach mam oba węże ciepłe wrazem z chłodnica....
dzieki za zainteresowanie, ale chyba nie do konca lub niedokladnie przeczytałeś mojego posta. skoro rozwalilo mi chłodnicę, to chyba nie dlatego że była zbyt zimna prawda? Chłodnica i jej częśc z PCV jest rozgrzana do wysokiej temperatury, więc obieg musi być pełny, termostat może być skopany, ale jeśli już , to jest przez cały czas otwarty i płyn leci...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
witam mam problem , w chłodnicy wytwarza się wysokie ciśnienie i przelewem idzie płyn , zapala się kontrolka od chłodnicy.
Faktycznie koło akumulatora jest zbiornik wyrównawczy. Korek z napisem DANGER jest od chłodnicy, tam wlej płyn chłodniczy.
Pierwszy to zbiorniczek płynu do wspomagania. Tamte od chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego.
A masz pewność że cały płyn spusciłeś ?
Zapchane ujście ze spadającego wężyka, korek z zaworkami, bo to on reguluje ciśnienie, turbo jeśli chłodzone. Dodam jeszcze że gdy zaczyna się grzać auto automatycznie przestaje lecieć ciepłe powietrze w kabinie. Brak płynu w nagrzewnicy, w silniku też, dlatego dolewałeś. Chłodnica i oba węże do niej są gorące? Wentylator się włącza?
Mam Mazdę z 2003 roku szóstej generacji 2.0 w dieslu po dolaniu płynu do chłodnicy przestało działać ogrzewanie co może być przyczyną
Chłodnica egr jest wymieniona egr drozny
Mazda ma układ samoodpowietrzalny, możliwe że termostat się blokuje i też będzie efekt wyrzucania płynu ze zbiorniczka, a chłodnica nie będzie gorąca.
Najlepiej się podłączyć pod komputer gazowy. Tak na szybko to sprawdź czy ci się termostat nie zaciął w pozycji otwartej i masz cały czas obieg duży. Sprawdź czy ci się od razu chłodnica nagrzewa od razu.
Niwprawda. nie w tym układzie Fakt - nie ma tutaj przepływu, płyn jest zasysany do chłodnicy przy jego schładzaniu się, a nadmiar przy gorącym silniku. Jeśli stan płynu w zbiorniczku pozostaje ten sam, pozostaje sprawdzić drożność przewodu zbiorniczek-chłodnica, uzupełnić płyn - najpierw pod korek w chłodnicy , później w zbiorniczku i dobrze odpowietrzyć...
Witam. Mam mazde 6 i pomyliłem zbiorniczek płynu chlodzacego ze zbiorniczkiem od wspomagania kierownicy wlalem tam ze 100 mililitrow płynu do chłodnicy i mam pytanie czy mogę to tak zostawić czy coś Się stanie złego?
Witam, przy zakładaniu LPG zapowietrzyli układ chłodzenia. Mazda GE jest czuła na tym punkcie. Musisz dolać płyn do chłodnicy (nie zbiorniczka wyrównawczego) aby poziom sięgał do korka. Po nagrzaniu silnika i włączeniu wentylatora, na chłodnym silniku ponownie sprawdzasz poziom płynu (możesz to zrobić również po dłuższej jeździe). Pozdrawiam marek
Witam miałem podobny problem w mazda 323f 1,8 benzyna też wywalało płyn też była sprawdzana głowica i wymieniana uszczelka a problem tkwił w uszkodzonym korku chłodnicy i samej chłodnicy-uszkodzona przylgnia korka który działa jak zawór zbyt wysokiego ciśnienia otwierał się po lekkim nagrzaniu silnika i wywalał płyn po wymianie korka i chłodnicy wszystko...
Wydaje mi się że działa dobrze. Chłodnica się delikatnie pci przy zaworku do spuszczania płynu. Ale prócz tego to nic. Temp. 90s.C osiąga gdzieś po 4km.
Witam. Posiadam Mazdę 323. Gdy ją zapale, pochodzi chwilę robi się ciśnienie na wężach od chłodzenia i płyn wyrzuca na zbiorniczek wyrównawczy. Głowica była planowana dwa razy. Uszczelka trzy razy była wymieniana. Ostatni raz gdy wymieniłem uszczelkę pod głowicą to samochód pochodził chwile i zgasiłem go, żeby dolać płynu. Dolałem płyn i zapaliłem znowu...
Sprawdź ręka węże idące do chłodnicy. Jeśli robią się ciepłe niedługo po uruchomieniu silnika to winowajcą jest termostat.
Miałem ten sam problem. Mazda 2 na easytronicu. Objawy : - raz zapalała raz nie, jak nie zapalała słychać było tylko przekaźnik na prawym słupku koło nóg pasażera. - nie pokazywała biegów na wyświetlaczu. Rozwiązanie: To tak naprawdę skrzynia mechaniczna + sterowanie silnikami elektrycznymi. Dwa są na skrzyni (wrzucenie biegów do góry, drugi wrzucanie...
http://obrazki.elektroda.net/35_12458751... witam taka kontrolka zapala mi się w mojej mazdzie i nie jestem pewny od czego ona jest może ktoś mnie oświeci ? wygląda jak zbiorniczek z płynem z którego jakaś fontanna wypływa na wlewie płynu do spryskiwacza z tyłu jest podobny rysunek ale brakuje tej fali na dole która pokazuje płyn poziom płynu w...
Jeśli nie płynu chłodzącego zostały zabrudzone olejem kanały wodne w czasie wymiany głowicy i stąd maź.
Zbiorniczek wyrównawczy jest przelewowy więc nadmiar w nim płynu w niczym nie zaszkodzi. Po dłuższej jeździe poziom płynu sam się wyrówna jeśli w układzie brak jest jakichkolwiek wycieków.
Jeżeli to głowica to: uszczelka +/- 100zł zawór 10-20zł szlifierz 70-150zł. najlepiej doliczyć dodatkowo nowy olej / filtr oraz płyn do chłodnicy. no i ktoś musi Ci to wszystko zrobić (mechanik) 300-600zł Do wymiany zaworu trzeba ściągnąć głowicę, do uszczelki też.
Jak się okazało uszczelka pod głowicą niby padła. Całkowity koszt naprawy to 800 zł , nie stać mnie. Jak na razie auto jeździ płynu z chłodnicy trochę zaczęło ubywać. Wczoraj zrobiłem trasę 450 km i jeździ dalej.
Jaki masz kolor płynu? Tak, płyn do chłodnic to tylko kolor i nic więcej. To bardzo skomplikowana chemia i nie można sobie ot tak jej zmieniać. Mojemu koledze w serwisie reno wlali jakiś cud eco i węże mu normalnie rozpuszcza, a płyn chłodniczy to mieszanina oleju i tego eco. Ponieważ to samochód z Azji to najlepszy płyn byłby od mazdy. Kia i hundaj...
Witam! Mam podobny problem co kolega samochód strasznie dymi przy zapalaniu i bierze wodę z chłodnicy muszę wozić wodę w zapasie bo na płyn to chyba by nie urobił... Dziękuję za rade, to może być uszczelka pod głowicą... ----------------------------------------... MAZDA 626 GE 2.0 COMPREX 8V 1995 SEDAN
Witam chciałbym aby mi ktoś dokładnie wytłumaczył jak odpowietrzyć układ chłodzenia z nagrzewnica- w książce wyczytałem że musze odkręcić korek wlewu płynu na chłodnicy i odpalić silnik i pozostawić go na wolnych obrotach aż osiągnie normalna temperaturę. Tak tez robiłem ale mi się płyn w chłodnicy tak podnosi ze aż się wylewa. W tej samej książce jest...
Witam, mam problem z Mazdą 3. Auto jest moich teściów, którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził, że zatarł się silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą. Objaw był taki, że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała, aż wywalało płyn przelewem. Bardziej...
Chciałbym zapytać bardziej doświadczonych ode mnie forumowiczów czy można jeździć bez zamontowanej chłodnicy klimatyzacji. Chodzi o to że miałem małą stłuczkę i chcąc obniżyć koszty naprawy chciałem nie wymienić powyginanej chłodnicy klimatyzacji ponieważ i tak była ona(klimatyzacja) niesprawna. Wiem że w chłodnicy klimatyzacji nie mamy płynu chłodzącego...
Dolałem uszczelniacza do chłodnicy i wszystko minęło,jechałem dzisiaj z pracy i wszystko gra ale pojawiła się mała niespodzianka,a mianowicie przestał grzać.W garażu spróbowałem spuścić płyn z chłodnicy,zszedł ale z przewodów i chłodnicy ale nie ze zbiorniczna,wężem spuściłem płyn ze zbiorniczka,dolałem wody,znowu spuściłem i dolałem petrygo i pipka.Grzeje...
Z głowicą przy chłodnicy jest byłoby większych problemów, ale aby dostać się do drugiej głowicy, trzeba troszeczkę się natrudzić. Dlatego faktycznie lepiej zdiagnozować, która to głowice. Jeśli ta bliżej chłodnicy, to robić tylko ją, jeśli ta druga, to można (mając dwie nowe uszczelki) zrobić nawet obie - chociaż będzie wiadomo, w jakim stanie jest...
Witam Wygląda to na zatkanie odpowietrznika w korku zbiorniczka płynu chłodniczego. Normalnie kiedy płyn chłodniczy się nagrzewa zwiększa swoją objętość i wypycha przez specjalny otwór ,a właściwie zaworek część powietrza znajdującą się nad płynem . Kiedy stygnie kurczy się i tym zaworkiem zasysa powietrze.Jeżeli ten zaworek będzie zatkany przy kurczeniu...
Witam. Mam malutki problemik z madzią. kupiłem auto z pękniętą chłodnicą-pokleiłem,zalałem płynem. W kiedy odpalam auto płyn wyganiało zbiorniczkiem-wymieniłam korek na nowy.Jak odkręcę korek poziom płynu wzrasta i ucieka.Gdy auto przejedzie 3 km goni płyn zbiornikiem,odkręcisz korek to gejzer.Jak pochodzi ok. 10-15 min na biegu jałowym to grzanie jest,...
Witam,mam taki problem wczoraj gdy wysiadłem z auta zauważyłem wyciek jakiegoś płynu, otworzyłem maskę i okazało się, że wyciek wydobywa się ze zbiorniczka wyrównawczego.Przy górnej części zbiorniczka wyrównawczego znajduje się małe wycięcie i z tego właśnie miejsca wylatywał owy płyn(wcięcie jest po to aby pewnie nie zgubić korka,tak sądzę).Kiedyś...
Jako użytkownik Mazdy 626 z 2000r. zachęcam do tego modelu, pali 6,5l w mieście (nogę teraz mam ciężkawą, wcześniej palił mniej ale jeździłem ostrożniej), ma na liczniku 162tys. a naprawdę 70tys. więcej (przez przypadek znalazłem tą informację), na początek konieczna (ZAWSZE) wymiana rozrządu i płynów, ostatnio zapowietrza mi się siłownik sprzęgła (zamówiony),...
Dzisiaj jeszcze raz patrzyłem na zachowanie się płynu. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów, płyn ze zbiorniczka wyrównawczego ubył - dość sporo - poniżej LOW, po czym, gdy odkręciłem korek zbiorniczka powrócił do poprzedniego stanu. I tak jeszcze ze dwa razy. Może to coś z zapowietrzeniem układu albo faktycznie ten termostat ? Korka jeszcze nie ma...
Witam. Zima idzie a ja nadal jeżdżę bez ogrzewania... Płukałem wczoraj nagrzewnice, chociaż moim zdaniem nie było za bardzo co płukać, ponieważ woda swobodnie przepływała, tak że nagrzewnica raczej jest ok (jeśli się mylę proszę pisać). Spuściłem płyn od dołu chłodnicy wydawało mi się że ze zbiornika do uzupełniania też spłynie ale nie. Dalej co zrobiłem,...
Końcówka plastikowego króćca na dopływie gorącej cieczy do chłodnicy zrobiła się krucha niczym czekolada. Po dotknięciu węża płyn wystrzelił na szczęście nie groźnie parząc mi ręce. Dalej plastyk jest już twardy i udało się naciągnąć wąż do końca i ścisnąć go opaską ślimakową. Nie jestem jednak przekonany czy to wytrzyma. Jaki sposób naprawy możecie...
Czy tego płynu ci ubywa (gdzieś znika), czy zostaje on wypychany do zbiorniczka wyrównawczego? Jeśli płyn znika z układu chłodzenia (nie przybywa w zbiorniczku), to może to być: -> Uszkodzona pompa - należy dokładnie obejrzeć pompę oraz jej okolicę. -> Nieszczelny układ chłodzenia - koniecznie należy obejrzeć wszystkie elementy układu chłodzenia. Zwłaszcza...
Czesc masz przerwe na komunikacji can. dwa kabelki ze soba splatene czerwony i niebieski. oczywiscie mozesz sprawdzic kostki i polaczenia za licznikiem oraz po lewej stronie na slupku nad bezpiecznikami. Ale z doswiadczenia wiem ze najczesciej kabelki can w tych samochodach przerywaja sie na pasie prdzednim nad chlodnica. Do wydlubania instalacja od...
No fakt, w FS'ie dobrze odpowietrzony układ chłodzenia to trzeba z pół godziny poświęcić. Odkręcić korek chłodnicy i odpalić maszynę. Ogrzewanie na zimno po to aby szybciej się osiągnął temperaturę. Na początku trzeba będzie nieco dolewać, jak będzie dochodził do temperatury otwarcia termostatu będzie wypluwał płyn , po czym otworzy się termostat i...
walec1980 Miałeś rację. Naprowadziłeś mnie na prawidłowe działanie. :idea: Dziś na spokojnie luknąłem pod maskę i... ...na zimnym silniku stan w zbiorniczku był na "minimum". Dolałem do chłodnicy pod korek ok.50ml, odpaliłem auto na 10-15 min. z ogrzewaniem w kabinie na full. Pokazało się kilka prawie nie zauważalnych bąbelków powietrza z chłodnicy.Zakręciłem...
Witam. Mój problem polega na niedziałającej do końca instalacji LPG. Zaczynając od początku a mianowicie samochodzik działał dobrze na LPG i na Pb ale nie działało ogrzewanie wiec spuściłem płyn chłodniczy ściągnąłem deskę rozdzielcza wymontowałem, oczyściłem nagrzewnice od środka i z zewnątrz, poskładałem deskę rozdzielcza wlałem wodę + środek do czyszczenia...
Witam! Posiadam Mazdę 323F BG 1.8 SOHC z roku 1990. Kiedy kupiłem ją miała już założoną instalację gazową, ale nie była wbita w dowód. Teraz chciałbym ją usunąć. Butla i przewód doprowadzający gaz do parownika to nie problem, ale wszystko zaczyna się komplikować na etapie usuwania parownika i układu doprowadzającego wodę do niego. Z parownika oprócz...
Co do zimnego silnika to bym się zastanawiał. Tak. To prawda, iż na rozgrzanym silniku jest otwarty termostat i wtedy z całego układu płyn zleci, jednak tutaj są dwie szkoły. 1. Odkręca się termostat lub rozgrzewa auto i spuszcza cały płyn. 2. Na zamkniętym układzie spuszcza się tylko płyn z układu dużego. Dlatego korzysta się dysyć często z punktu...
Witam kolegów forumowiczów ;) Mam podobny problem ze swoją maździnką 323j 1,58 BJ ;/ Zaczęło się od wyjazdu w Bieszczady - w wysokich partiach gór temperatura silnika wędrowała w maksymalne położenie. Był to piewszy tego typu przypadek, więc zjechałem na pobocze i podniosłem maskę...odczekałem chwilę. Nic to nie dało - jadąc na kwaterę zmiana temperatur...
Jeździłem sedanem 626 2.0D z 2000r (sprowadzona w 2007r) ponad pięć lat, na początku standardowo wymiana rozrządu (na liczniku było 125tys, naprawdę prawie 200tys.) i płynów, potem normalna eksploatacja, olej (10W40) wymieniałem średnio co 12-13tys. Sprzedałem bo przejąłem od syna dwa lata temu jego kombi 626 2.0D z 2001r (nawet kolor ten sam), kupiona...
Sąsiad z braku kasy wymienił w Maździe 323F pierścienie na 2 i 4 cylindrze bez planowania, sam oszlifował kadłub i głowicę pod UPG (umył!) i bez szlifów i planowania jeździ już tak 2 rok. Głowicę dokręcał na oko bez klucza dynamometrycznego. Z ciekawości sprawdzałem u niego płyn w chłodnicy i świece już kilka razy i jestem w szoku. Dawno, dawno temu...
Ktoś przede mną "naprawiał- tuningował" silnik. Jak sie okazało totalna kaszana w głowicy. Ktoś przerabiał wałek rozrządu i to on tak hałasuje poprzez wyrobione, zdewastowane krzywki. :( Ogólnie szykuje się dodatkowy wydatek. Takie pytanko małe, mianowicie na czym polega regeneracja wałka rozrządu? Co jest bardziej opłacalne, kupno nowego wałka, używanego...
Co ma głowica do reszty. Olej zaczął żłopać po remoncie głowicy. Przed remontem było dobrze. Robić tłoki i cylindry a zostawić wał (dół) to może zaszkodzić ale remont głowicy w czym zaszkodzi silnikowi. Jaki ma związek. Auto trafiło na przedmuch do chłodnicy, a nie zurzycie oleju. Pozdrawiam. Chyba że autor nie pisze wszystkiego. Najlepiej jak mechanik...
Nie, jeszcze do końca nie pozbyłem się tego problemu. Czujnik obrotów biegu jałowego na bank (silnik krokowy) lub jego obwód. Hmmm, fachowcem nie jestem, ale zawsze wydawało mi się, że silnik krokowy jest elementem wykonawczym, dzięki któremu ECU może sterować przepustnicą (w zależności od rozwiązania) na obrotach jałowych. A samym czujnikiem obrotów...
Mam drugą już Mazdę626 2.0D (ta z 2001r kupiona w 2010r), naliczniku chyba realne prawie 223tys. teraz rocznie robię ok. 18tys, w zeszłym roku trochę wydałem na klimę (chłodnica) i komplet amortyzatorów, oleju nie bierze (naprawdę), koło dwumasowe nie szwankuje tak jak i turbina, nawet tylne nadkola wyglądają bardzo dobrze, akumulator (VECTRA) przełożony...
nie pomyślałem w ogóle o zapowietrzonym parowniku, faktycznie jest umieszczony odpływami do dołu I tak wg instrukcji powinien być montowany. U mnie jest zamontowany pod akumulatorem, ale od dołu jest na tyle dużo miejsca, że ten myk mogę zrobić. moze odpowietrzyć kompresorem przez zbiorniczek wyrównawczy? (tak kiedyś się odpowietrzało stare mazdy)...
Z moich doświadczeń wynika , że diesel wychodzi prawie zawsze drożej w samych kosztach utrzymania ( o naprawach nie wspomne) Wszyscy piszą (ale bez konkretów) o problemach i kosztach serwisowania diesela to może ja konkretnie: sedan Mazda626 2.0D z 2000r kupiona w 2007r z przebiegiem (rzeczywistym) 192tys, miałem ją pięć lat do przebiegu ok. 295tys....
Witam. Autko jak w opisie. Otóż. Lał olej spod wału, wałków prawa i lewa. Wymieniliśmy uszczelniacze (widać było ich znaczne uszkodzenie) i poskładaliśmy rozrząd (wcześniej zrobiliśmy znaki bo kiedy ustawiłem wszystko na GMP pompa wtryskowa była całkiem inaczej niż jak "fabryka" podaje) Autko odpaliło ale kopciło strasznie na czarno. W każdym momencie...
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem jak dotąd szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. 3 tygodnie temu auto trafiło do "polecanego" warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą gdyż wystąpiły 2 znane zapewne objawy typu wurzucanie płynu poprzez zawór chłodnicy i jeden (jeden!!) epizod polegający na podniesieniu się temperatury silnika w czerwone...
Mam mx3 mazde v6 i jak jezdzilem na wodzie w chlodnicy bylo ok tylko zrobilem plukanke silnika wymienilem oleje plyny itd po chwili capucino w zbiorniku chlodnicy. Na bagnecie i korkach oleju i plynu nic nie ma, nie kopci nie faluja obroty, po odpaleniu na poczatku slychac jak by woda chlupnela w kabinie i po chwili przestaje. I mam pytanie jak bym...
witaj nie umie wejsc na tego linka wogole, tzn nie laduje mi sie
Auto odpala normalnie, ma moc, nie ubywa oleju ani plynu chlodzacego, mimo to przy odpalaniu wali klebami bialego dymu przez kilka sekund a po nagrzagrzaniu leciutenko - prawie nie zauwazalnie. Podejrzewalem uszczelke pod glowica ale stan oleju nie ulega zmianie, plyn w chlodnicy pod korek, w zbiorniczku wyruwnawczym pomiedzy min. a max. weze wodne...
witam Chcę podłączyć wentylator chłodnicy w prosty sposób i jestem ciekaw czy zadziała. Jeden kabel pociągnę pod plus akumulatora ,drugi wepnę pod WŁĄCZNIK TERMICZNY WENTYLATORA CHŁODNICY (w obudowie termostatu), który powinien dać masę i śmigło zacznie działać gdy będzie wysoka temp.płynu. Zamówiłem już ten termo włącznik ,dotychczas wentylator nie...
Witam serdecznie mysle ze przyczyna jest zapowietrzanie sie ukladu chlodzenia ,a nie ukaldu zaplonowego ,gdyz po dostaniu sie powietrza do silnka krokowego ( tgz ssanie w ukaladzie wtryskowym ) silniczek ten wlasnie daje takie objawy pulsowania obrotami ,sprawdz poziom plynu w chlodnicy i wrazie czegos dolej ,i odpowietrz ukalad ... najlepiej scigajac...
i znow pojawil sie problem: wczoraj strzelil mi przewod od chlodnicy i wywalilo caly plyn. naprawilem to ale od tamtej pory znow mam problem z gazem tzn gdy przelaczam na gaz, jest jedno klikniecie puszcza 1 zawor) i nic dalej sie nie dzieje! nie ma tego drugiego kliku po 2 sek no i pozniej nie ma trzeciego gdy juz sie powinien na gaz przerzucic. sprawdzilem...
Witam forumowiczów Jeśli wymieniłeś już świece, kable i (o zgrozo) cewkę zapłonową, a twój gazownik rozkłada ręce a Twoja Madzia szerpie przy obrotach 2000-3500 to chyba mam lekarstwo na Twoje "bezsenne noce". Po wymianie ww elementów, 20 wizytach u gasmana (autora instalacji) i jeszcze paru innych wizytach u innych znawców trochę położyłem przysłowiową...
chłodnica mazda laguna płyn chłodnica gotowanie płyn chłodnica
ochronnik przeciwprzepięciowy suszarka electrolux edp12074pdw dobór zamiennik
tps506 pb801 iphone zablokowany przez właściciela
Jeep Commander XK 2006-2010 – lokalizacja bezpiecznika tempomatu, skrzynka, numery, wartości Brak Polsatu i TVN w telewizji naziemnej 2022 – DVB-T2/HEVC, MUX-2, dekodery, refarming