Znajdziesz tu: http://oto.to/schematy/automat/statidyn.... . Przy pańskiej skrzynce będzie problem, konieczne specjalne "oprzyrządowanie", ponieważ chłodnica oleju umiejscowiona jest na skrzyni biegów a nie w chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
W większości samochodów z automatyczną skrzynią biegów chłodnica oleju umiejscowiona jest w chłodnicy cieczy chłodzącej silnik, i wykonanie dynamicznej wymiany oleju jest w miarę proste. W JF506E (Jatco) chłodnica oleju jest przykręcona do skrzyni biegów (podobnie jak w Vw AG4), i tu jest problem. Jedynym rozwiązaniem (tylko w Vw) to odkręcenie od dołu...
wygląda jak mały filtr olejowy,a ma połączenie wężami z płynem chłodzącym chłodnica oleju. ja z tego wyssałem olej silnikowy i nie wiem co dalej? a nic, włóż wkład zakręcęć obudowe filtra 25Nm Zalej olej i w droge.
Sharan 2.0 benzyna 96r. Miałem awarię układu chłodzenia, silnik i komora były całe z płynu chłodniczego. Po naprawie czas na jazdę próbną, silnik się rozgrzał i wszystkie opary zaciągnął wentylator do kabiny. Nim się zorientowałem było już za późno... Teraz zawsze gdy włączę wiatrak w kabinie to na szybach osiada tłusta para jak się tego pozbyć?. Jak...
https://obrazki.elektroda.pl/9252038500_... (at)migmig85 Olej wymieniany jakieś, 2 lata temu, w trakcie wymiany jednego elektrozaworu. Ilość oleju odpowiednia. (at)romuald-f Gdzie znajduję się czujnik temperatury oleju ? Na wiązce do elektrozaworów ? Przepraszam wyraziłem się nieprecyzyjnie, chodziło mi o cięgna wychodzące z wybieraka,...
Witam Panowie, mój problem polega na tym iż mam wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyczytałem że może być problem z uszczelką pod głowicą, jak to można sprawdzić czy uszczelka jest padnięta, wody w oleju nie ma, ze zbiorniczka też nie czuć spalinami, pompa wody nowa, termostat wymieniony, chłodnica sprawdzona, nowy zbiorniczek i sprawdzonych...
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu po raz pierwszy. Skłonił mnie do tego mój problem z samochodem. VW Sharan. Rok-1997 1.9 TDI 110 Samochód został przywieziony z berlina rok temu. Stan licznika 167 w 2007 roku miał.( sprawdzone w serwise) Robie ponad 100 tys.km w roku. Auto już w berlinie miało włączoną w obwód przed pompą wtryskową "tunning chip"...
witam wszystkich mam podobny problem i nie mogę go zdiagnozować :cry: myk się zaczął od tego sharan 2003 tdi model silnika ASZ klima tronik dwu strefowy po kupnie nie dział klima rok przejeżdżony na nie nabitej klimie i nadeszła chwila ciepła i trzeba zrobić bo czarny lakier i czarne szyby taka afrykańska mućka pierwsze nabicie klimy sukces 3 dni z...
Może miałeś szczęście i jeszcze co z tego będzie. W trybie natychmiastowym do sprawdzenia dolot ,chłodnica powietrza i turbo. Po prostu zaczął chodzić na oleju który pojawił się w dolocie.
Ok. Parownik zamontowany. Tak, jak napisał Piasek, poniżej poziomu w butli. Ale miałem nadal problem ze zlokalizowaniem drugiego węża nagrzewnicy, więc jak poradził kolega z forum Sharan wpiąłem parownik szeregowo w obwód chłodnicy oleju. Na razie bez gazu ale nagrzewa się bardzo szybko.
Za dużo oleju w układzie albo brudny skraplacz. Wyjedź zderzakiem i dokładnie umyj chłodnice tylko takim wyrozumiałym ciśnieniem :)
Rzekomo ASO BMW i samo BMW zabrania używania koncentratów UV do nieszczelności. VW nie ma ograniczeń. Osobiście wbijam do 12 bar, bo mam takie możliwości, w 99% wystarcza bo klima pracuje z ciśnieniem ok hp 8-12 a lp 1-3. Małe dziury wychodzą już ok 5 barów, duże słychać odrazu. Wymiana osuszacza to kwestia tylko roboczogodzin po których ustalasz koszty,...
Jeśli biały dym to radzę sprawdź uszczelkę pod głowicą. Prawdopodobne uszkodzenie, to nieszczelność do komory chłodzącej. Możesz tez sprawdzić czy w chłodnicy pod korkiem nie widac bąbelków powietrza w czasie dodawania gazu. Obejrzyj też bagnet pomiaru poziomu oleju czy nie ma na nim śladów wody.
mam takiego samego sharana, twój przebieg jest nierealny, auto ma na pewno dużo więcej, zwróć uwagę na wytarcie kierownicy, siedzenie kierowcy, gumy na pedałach te elementy jeśli są zużyte mogą świadczyć o większym przebiegu. zaletą jest silnik, mój ma już ponad 520 000 i nadal chodzi choć mechanik powiedział że za dwie setki mu obcięli,ja osobiście...
Rozumiem, że czynnik z olejem jest uzupełniony w układzie? Sprawdź czujnik ciśnienia - o ile pamiętam to jest przy chłodnicy, może się zawiesił. Bez tego sygnału panel klimatronika nie pozwoli załączyć sprężarki - będzie myślał, że układ jest pusty
były Sharany wyposażone w fabryczny silnik o mocy 150 KM. Jest to silnik na pompowtryskach o oznaczeniu BTB - 110kW, 150 KM przy 4000 RPM i 310 Nm przy 1900 RPM i do Sharanów był on montowany w latach właśnie 2005-2006 a dodatkowo wkładany do Seata Alhambry w latach 2006 - 2008. Drugi silnik o tej samej mocy 150 KM o oznaczeniu ARL nigdy nie był wkładany...
Czujnik temperatury na wężu chłodnicy? Chyba to czujnik przegrzania. Były w SDI 2piny, czasem w Sharan 4piny. No brawo. to ten element. Czujnik dwupinowy bimetaliczny, jak płyn osiągnie ponad 110 °C to następuje wyłączenie klimy ale nie wentylatorów, gdy się schłodzi to znowu klima się załączy automatycznie. Czujnik miał przerwę przez co układ "myślał"...
Ani jedno, ani drugie. Jeśli nie ma emulsji, to masz lejące wtryski, a płyn wydostaje się na zew. Możliwe że przez nagrzewnicę wew. lub chłodnicę, sprawdź w okolicach lewego reflektora. Wtryski do sprawdzenia a wycieku trzeba poszukać. Faktycznie racja - autor pisał, że olej bez zarzutu. Tak to jest jak się pisze zaraz po obudzeniu. :D A T4 nie ma...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam wv Sharan 1.9 TDI 110 KM, 1997r. Mój problem polega na tym że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia tworzy się duże ciśnienie. Wymieniłem termostat i problem został. Mechanik kazał wymienić korek, więc to zrobiłem i nadal to samo. Wymieniłem też czujnik temperatury w chłodnicy i też nie pomogło. Wcześniej...
chłodnica sharan sharan chłodnica chłodnica oleju
koparka ładowarka jazda wykonać płytke drukowaną nagrzewnica iskra
elektroniczny wizjer elektroniczny wizjer
Grzałka z termostatem do bojlera CWU grzeje do 80°C zamiast 60°C – Termostat, kamień, ustawienia Grzałka z termostatem bimetalicznym do bojlera CWU – jak podnieść temperaturę wyłączenia z 60°C do 75°C?