Wiadomo jest tam chłodnica paliwa. Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Zaraz ,nie wiem jak ty to myślisz,ale według mnie to paliwo chłodzi się po to żeby nie wracało gorące do zbiornika.
Kompletnie się tym nie przejmuj. Twoje auto ma pod sobą chłodnice paliwa i podczas jazdy samoczynnie wystudzić paliwo.
Okazało się że układ zapowietrzał się poprzez obudowę filtra paliwa lub chłodnice paliwa. Przez co paliwo cofało się. Zamontowałem filtr paliwa Filtron PP838 na opaski i odpala normalnie po postoju przodem do góry prawie 12h. Zakupie używaną obudowę oryginalnego filtra wraz z chłodnicą, moja nie wygląda na uszkodzona a jednak powoduje problem. A jeśli...
Nie ma takiej potrzeby. Ten silnik to Chińczyk który jeździ w naprawdę gorących klimatach i targa meble,wory,arbuzy i całe rodziny z ich majdanem. W takim czymś też je montują https://www.shutterstock.com/image-photo...
w Twoim aucie nie występuje " pąpa paliwa " z resztą w innych też czegoś takiego nie ma jest natomiast pompa paliwa Twój silnik to 'L'-series w układzie paliwowym jest jeszcze chłodnica paliwa oraz filtr ze względu na temperatury obecne proponuje wymienić filtr paliwa mogła zebrać się woda i zamarznąć powodując zmniejszony przepływ paliwa drugi temat...
A chłodnica paliwa ? sprawna ? Może sie paliwo gotuje
Co do nierównych obrotów to przyczyn może być wiele, musisz podnieść maskę i trochę umazać łapki. Kiedy był wymieniany chociażby filtr paliwa, ogólnie serwis kiedy był robiony itd itp. A co do tej chłodnicy, jest to chłodnica paliwa powracającego do zbiornika.
Przewody od zasilania oraz powrotu sprawdzone.Są oki. Chłodnica paliwa też.Auto zapala chodzi normalnie.Ale max 3 minuty bo gruszka robi się tak twarda że otwiera się.Wylatuje wężyk.No i gaszę auto żeby paliwo się nie lało na silnik.
Panowie a może cuda się jednak zdarzają i faktycznie kolega ma w zbiorniczku paliwo . Tyle że ono się tam dostaje tylnym wejściem . Może jest uszkodzona uszczelka pod głowicą lub chłodnica oleju ? Jednak w tym silniku oleju już nie ma lub jest z dużą domieszką paliwa . Niestety nic o oleju nam nie wiadomo , więc może faktycznie wtryski leją i paliwo...
Miałem kiedyś podobną sytuację, przyczyną było złe paliwo, jakaś mieszanka z płynem do chłodnic i wszystkim innym, pewnie dla tego bo było za 2 piwka :D, pomęczyłem się jakiś czas .
Wymieniłem chłodnicę i chyba jest ok. Jedynie teraz nie odpowietrza mi się bak, ale to może być zbieg okoliczności.
No właśnie nie wiem na czym polega to podgrzewanie paliwa w tym aucie... czy zima, czy lato zbiornik po chwili pracy na postoju jest tak gorący ze dotknąć się nie da... Wydaje mi się że podgrzewanie będzie przez radiator... Scania posiada chłodnice paliwa z wentylatorem i na wyjściu czujnik temperatury paliwa... w zależności od temperatury jest załączany...
Witam. Mam pewien problem. Najechalem na dwa wystajace metalowe slupku ok. 15 cm, i zawiesilem sie na nich. Na poczatku nie wygladalo to powaznie, myslalem ze tylko polamana oslona podwozia, ale po przejechaniu kilku kilometrow, obroty spadly i auto nagle zgaslo. Nie chcialo odpalic. Po zajrzaniu pod podwozie, zauwazylem ze po prawej stronie mniej wiecej...
Witam. Mam problem z mondeo 2.0tdci 115km 2001r i już nic mi nie przychodzi do głowy co to może być dlatego może mieliście taki sam przypadek i coś podpowiecie. Zaczeło się od zwykłej wymiany oleju i filtra paliwa u pewnego fachowca który przy tej wymianie połamał zatrzaski przy filtrze i założył zwykłe "szlałfy" było wyraźnie widać ile powietrza idzie...
Dzięki za pomoc. Jednak problem znajdował się w innym miejscu mianowicie pod podwoziem znajduję się chłodnica paliwa ( w moim samochodzie jest jej brak z niewiadomych przyczyn) i przewody paliwowe znajdujące się tam były zbyt długie i podwiązane opaskami przez poprzedniego właściciela poprzez złe umocowanie (zagięcie ) nie dochodziło paliwo. Mechanik...
Zrzuciłem bak paliwa, było trochę syfu w sitku pływaka, bak przepłukany, przewody i chłodnica paliwa przedmuchane. Nic nie pomogło nadal blad P1199
Sprawdź na postoju czy chłodnica paliwa nie robi się zbyt gorąca może nagrzewa ci bak paliwa a przy jeździe ciepło ucieka przez chłodnice paliwa.
sprawdż czy nie są gdzieś pozamieniane przewody paliwowe ,zawór regulaci niskiego ciśnienia o którym pisze zbyniuś jest w pokrywie filtra, sprawdż jeszcze drożność powrotu paliwa do zbiornika , pod samochodem jest chłodnica paliwa na powrocie. Dodano po 1 przy sprawnym zaworze paliwo powinno spokojnie spłynąć do zbiornika
Odłącz przewody wodne od chłodnicy paliwa, i połącz ze sobą aby był obieg, odpal auto i obserwuj czy zaczyna wyciekać tamtędy ropa, będziesz miał czarno na biały. Ten oring to jedyne uszczelnienie.
czy jesteś 100% pewny :) dopiero co obejrzałem film na YT gdzie pokazują obsługę codzienną jcb 3cx i tam tego nie ma , może jest gdzieś niżej ? w Case raczej też nie było lub wyglądało inaczej w Case była też chłodnica paliwa a w jcb tego nie ma
Ja miałem tak że czasami jak jeździłem na gazie załączało się do tego paliwo i samochód nie chciał iść i gasł albo nie przyspieszał. Problem miałem w kostce(nad chłodnicą) - sterownik odpowiedzilny za sterowanie paliwem. Poprostu zaśniedział. Kupiłem na alle za 50 zł i gra jak ta lala
Chłodnica paliwa.
Silnik, skrzynia, wydech, chłodnica, półośki, wlew paliwa, instalacja silnika, eliminacja pompy paliwa, montaż filtra paliwa... To tak na szybko.
Czwarta od chłodnicy. Szukaj sobie nowego wałka rozrządu i pompowtryskiwacza.
nie nie wodę lałem do zimnego silnika ! A czy to na pewno uszczelka czy może coś innego?? Po twoim opisie na to wygląda(oczywiście do sprawdzenia zanim zdejmiesz głowicę!) pytasz o inne możliwości paliwo w zbiorniku jest?
pod samochodem w okolicy chłodnicy paliwa
1. zaszalałem troszkę za bardzo z tą pompą którą kupiłem mam ja w aucie od 2 czy 3 lat i działa ok ale sporo czytałem ostatnio o fakcie nagrzewania paliwa w zbiorniku właśnie przez cyrkulację, (producenci przechodzą w większości na układy paliwowe bez powrotu) + możliwość ecu sterowania pompą PWM wiec 2. 1 pomyślałem ze zmienię sposób sterowania pompy...
Logika podpowiada, że paliwo ucieka(cieknie). Często przy chłodnicy paliwa.
zapewne chłodnica paliwa.
F1-30A-silnik went. chłodnicy, podgrzewacz filtra paliwa F2-30A-regulacja silnika F3-7,5A-klimatyzacja F4-3A-dwupaliwowy system zasilania F5-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F6-7,5A-skrzynia automatyczna, przekaźnik rozrusznika F7-7,5A-poduszka bezpieczeństwa, regulacja silnika, podgrzewacz filtra paliwa F8-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F9-dioda...
Może i owszem w samochodach które posiadają chłodnice paliwa.
Po długiej walce i braku podpowiedzi problem został rozwiązany. Poprzedni właściciel leciał lasem i zahaczył o pniak przesuwając chłodnicę paliwa. Przewód paliwowy na powrocie był zablokowany. Filtr paliwa aż się gotował. Po wyprostowaniu chłodnicy wszystko wróciło do normy.
Jest czujnik krańcowy sprzęgła. Czujnik sprawny używam tempomatu, ale nie chętnie, bo jak naduszę pauzę, to nieprzyjemnie szarpnie. No to czeka mnie sprawdzenie drożności odpowietrzników w baku. Jutro się za stronę paliwową wezmę i się podzielę. Dodano po 50 Moment, przecież w samochodach od jakiegoś roku weszło, że samochód nie może emitować oparów...
Przy tym przebiegu wszystko może się zepsuć - wężyk od chłodnicy, paliwa, nagrzewnica, chłodnica, przegub, zasilanie paliwem, po prostu wszystko. Dlatego sprawdź wszystko co tylko możesz i na ile możesz przed zakupem, to zawsze podstawa do drobnej negocjacji, a następnie napraw, a później w drogę. Newralgiczne punkty auta to przede wszystkim łożyska...
Jadąc od lewej: 1. Pionowa - dioda silnika wentylatora chłodnicy. 2. Dioda pompy paliwa (podgrzewacza filtra paliwa) - tu zależy od wersji . 3. Dioda układu wspomagania kierowania (klimatyzacji) - i tu także zależy od wersji.
Witam Volvo jak w temacie po lekkiej stłuczce nie chce zapalic a dokłanie rozrusznik nie kręci. jak wezme przez zwarcie rozrusznika śrubokretem kręci ale nadal nie chce zapalić(luzowałem wtryskiwacze i podaje paliwo). Dodam że chłodnice są odłączone gdyz są do wymiany. Komunikaty wyswietlane przez komputer to :kuhlmittel pruf(brak płynu chłodzącego)...
sprawdź jeszcze wszystkie powroty i chłodnice paliwa jak tam będziesz miał coś załamane lub przytkane też będzie lipa
Za wysoka była temperatura paliwa. Paliwo też powinno mieć swoją chłodnicę i w czasie upału lepiej by był pełny zbiornik. Silnik długo pracujący na wolnych obrotach może się zatrzeć. W czasie upałów stosowałbym inny olej i płyn chłodzący o wyższej temperaturze wrzenia. Gdzie znajduje się chlodnica agregatu chłodniczego ? Auto powinno być parkowane w...
Może napisz co chcesz osiągnąć? obydwa to EDC15P+ . Mogą wystąpić różnice w takich komponentach jak wentylatory, chłodnice paliwa itp. Niekoniecznie też da się między nimi przerzucać soft. Szczególnie że jeden to starszy AWX, a drugi AVB.
Chłodnica musi być podłączona do zimnej wody ,a co w przypadku kiedy zabraknie wody(awaria)?
W lifcie jest inna deska rozdzielcza, nie przełożę wskaźników zdaje się. Mocowania silnika, półosie , skrzynia etc będzie pasować? Dojdzie pewnie temat przewodów paliowych, chłodnicy paliwa i pompy paliwa. Nie wiem jak to jest w 1,6, bo np w DW8 (A/B) pompy Lucasa nie miały pomp w baku.
Taki spadek ciśnienia na listwie po podwyższeniu obrotów, w 100%-tach przypadków które miałem wiązał się z jakimś typem niedrożności na dopływie paliwa. Możesz spróbować minąć wszystko, podłączając zewnętrzny zbiornik z ropą bezpośrednio do filtra paliwa. Podwieś go tak by paliwo samoczynnie napływało do przewodu. Jeśli efekt będzie pozytywny... ...oprócz...
Podgrzewacz zamontuj przed filtrem. Nie martw sie o temperaturę paliwa w filtrze. (podgrzewacz nie może podnieść jej powyżej 60 stopni C, bo paliwo się zacznie gotować co spowoduje zapowietrzenie układu). Nie ma sensu również podgrzewać paliwa dużo powyżej zera stopni, ponieważ punkt zablokowania zimnego filtra wynosi najwyżej -7 stopni C, więc dużo...
Jeśli jesli na postoju sie gazuje to dochodzi do 90st to trzeba jeździć na wyższych obrotach bo to nowoczesny diesel co mało pali bo przetwarza paliwo na kręcenie kołami a nie na ciepło które ulatuje do atmosfery przez chłodnicę i nie daje żadnego pożytku chociaż paliwo na jego produkcję z baku wyszło. Powinieneś jeszcze napisać jakie odcinki pokonujesz,...
Jedyny problem to temp. paliwa powracającego przelewem, łączysz odpływ z dopływem za pomocą trójnika. W ten sposób eliminujesz powrót do zbiornika. Połączenie wykonujesz przed pompą wstępną i zostaje Ci jeden przewód zasilający na którym montujesz licznik zużycia paliwa. Musisz chłodzić paliwo powracające z silnika, możesz wykorzystać gotowe chłodnice,...
A więc chłodnice wyczyściłem i zalałem nowym płynem, i po 3 godzinach jazdy to samo i jeszcze ten wtrysk puszcza paliwo. Co robić, pomocy.
OK jutro sprawdzę. A nikt nie wie co z tym wskaźnikiem od paliwa? :(
Na polskich drogach nie jeździ się > 140 :) Dobra, zabłysnąłeś ! a teraz już się więcej nie odzywaj. Dodano po 2 ale temperatura paliwa 95 stopni Jeżeli są to wiarygodne dane to raczej za dużo, w parametrach bieżących jakie jest ciśnienie na listwie itp. Nie ma tam jakiegoś podgrzewacza paliwa, co grzeje na max ? Nie ma podgrzewacza ani chłodnicy paliwa,...
Ilustracja zrobiona w moim ulubionym programie graficznym :lol: http://obrazki.elektroda.net/78_12615608... Z klejem będzie nie do zniszczenia. Na moje skromne oko to nie jest aluminium, a ZNAL, a dokładniej ZnAl... Czyli stop cynku z aluminium lub z aluminium i miedzią. Super metal 4 - pasta aluminiowa Najlepiej sprawdza się w zastosowaniach...
Ja mam podobne przejścia niestety Alternator może Ci się grzać jeśli nie wyłącza się dogrzewacz elektryczny (efekt słabego termostatu.) Sprawdź cęgami ile prądu idzie z alternatora to wszystko wyjaśni. Jak dużo to musi się grzać. Wpadłem na pomysł że może wiązka jest uszkodzona i obwód regulatora turbiny zakłóca sygnał z przepływ ki. Mi zmienia się...
Witam pasat b5 nie odpala kręci i kręci z plaka odpala bez problemu poduszki całe uderzenie nie było poważne tylko chłodnice uszkodzone i zderzak bezpieczniki sprawdzone ,czujniki uderzeniowe nie mają przejścia , pompa podaje paliwo do filtra rozrząd też sprawdzony tak jakby nie dostawał paliwa albo coś odcina nie wiem co to może być przekaźniki jakieś...
Rozruszniki Valeo - te z przekładniami planetarnymi. Cudowny pomysł - Klejone magnesy wewnątrz stojana. Po kilku latach lubią się odkleić i zablokować wirnik. Na szczęście można z takiego dziada awaryjnie usunąć urwany 1 magnes i rozrusznik dalej kręci i wystarcza do zapalenia silnika. Wiem, to ostatnie to "druciarstwo" i "grzybo-patent" - ale działa....
Tu masz wzorek http://obrazki.elektroda.net/67_12721540... Paliwo może schodzić, ale to rzadkość jak schodzi to i pompka paliwa nie ma pełnej wydajności – do wymiany Od strony koła zamachowego pomiędzy chłodnicą a pokrywką zaworów jest łącznik przewodu powrotnego zdejmij go rano i zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem masz tam paliwo,...
u nas to się nazywa Opel Antara "u nas " sprzedawano równolegle i captivę i antarę silniki zamienne i nie zmienia to faktu że było ich niewiele w tych modelach . Trzeba pamiętać że silnik to nie tylko sterownik ecm i wiązka do niego ale także chłodzenie (krućce wężę , chłodnica ,wentylatory itp ) , doładowanie ( intercooler przewody itp ) układ zasilania...
Witam. Widzę, że nie czytałeś tego co pisałem wyżej. Zakładając że to jest prawda, że ten wynalazek ma działać. ( wg mojej skromnej osoby to nie ma prawa działać, ale nie jestem profesorem i mogę się mylić). Przyznam, że nigdy nie czytałem o tym wynalazku, wiec to co napiszę poniżej może nie być dla ciebie pomocne. Nie wiem czy podanie pary wodnej do...
gdzie mam szukać podwójnego przekaźnika wtrysków oraz ten bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa ?
A jakiż to jest powód zakazu wykonania pieca na paliwo stałe w układzie zamkniętym? Oczywiście warunki techniczne. 20) w § 133 ust. 7 otrzymuje brzmienie "7. Zabrania się stosowania kotła na paliwo stałe do zasilania instalacji ogrzewczej wodnej systemu zamkniętego, wyposażonej w przeponowe naczynie wzbiorcze, z wyjątkiem kotła na paliwo stałe o mocy...
Witam, mam na imię Radek i trochę pomykałem w terenie także więc może coś powiem. Fajnie że jeszcze ktoś bawi się w tworzenie zmot lecz czasem trzeba dużo się napracować i testować zanim uzyskamy zamierzony wynik. Wg środek ciężkości jest za bardzo wysunięty do przodu co sprawi że autko będzie nurkowało za każdą okazją w błocie. Lekki tył to też nie...
Teoretycznie można by było przerobić common raila na OR (kolega Lelek powinien coś bliżej wiedzieć na ten temat, bo u niemców zdaje się już jeżdzą na OR) bo w tym układzie zdaje mi się ze jest zamontowana chłodnica paliwa powracającego do baku - takie jest wysokie ciśnienie, więc problem podgrzewania byłby z głowy. Jeszcze jednym plusem przemawiającym...
może między chłodnicą a wzmocnieniem przednim?niewiem jak to w b5fl wygląda ale w a6 jest tam miejsca na 2 takie piece z tym że trzeba sie liczyć z tym że nie wielkie uderzenie i po chłodnicach bo piec sie w nie wciśnie Właśnie o tym myślałem, ale nie chciałem mówić, bo to dość dziwne miejsce:) Myślę, że to jedyne wyjście, elektryka i paliwo to pestka,...
Na stronie VAGCAT.COM jest jeszcze jeden przekaźnik od ABS, na dodatkowym panelu przekaźników, na nim są jeszcze przekaźniki od pompy paliwa oraz wentylatora chłodnicy, ale gdzie to wszystko się znajduje - nie wiem, myślę że gdzieś w środku kabiny, albo w komorze silnika. Może gdzieś w pobliżu komputera.
Czyli jak się rozkręci wiatrak to pompa paliwa sie wyłącza? Tak to zrozumiałem.
Stosowałem taki trick w Volvo S40 diesel bez problemu wytrzymał. Generalnie na takie przypadki trzeba wymienić chłodnice wody - to w niej jest najwięcej syfu
Te wypalenia w tłokach to mogły powstać przez pracę na zubożałej mieszance a nie przez brak chłodzenia paliwem No tak. Przecież napisałem, że: Efekt? 6 cylindrów - dziury w 4 tłokach. Ale to dygresja. Tamta rozmowa była o zmianie jaka się w motoryzacji wytworzyła, i jak problemy które kiedyś były znane tylko z motorsportu (wspominanie spalanie superstukowe)...
ChodZi mi bardziej o to jak się do tego zabrać, od góry dostęp blokują : filtr paliwa, przewody od chłodnicy i ogrzewacz paliwa. Ściągać to wszystko czy jest łatwiejszy sposób? Liczę na pomoc, a nie wyśmiewcZe posty. DZiękuje.
To w końcu jak jest 1.6 L, czy 1.6 tdi ?, pytanie do autora, wiesz co piszesz chociaż?. Dużo sadzy w EGR oznacza: Wtryskiwacze za dużo podaje paliwo niż powinno, sprawdź komputerowo ilość dawki paliwa. Nieszczelność na zaworach przez uszczelniaczy w głowicy. Nieszczelność turbiny.
To nr 2 czy 3 https://obrazki.elektroda.pl/3115359400_... To nie jest rysunek dla silnika benzynowego. Benzyna nie ma pompy wysokiego ciśnienia przy silniku, ani chłodnicy paliwa pod podłogą. Dla 1.6i 16V 110 KM (TU5JP4) jest taki: https://obrazki.elektroda.pl/7592674300_... Dla 1.6i 16V VTi 120 KM (EP6) jest taki:...
Witam. Klient przyprowadził S-maxa po lekkim strzale w lewe koło. Motor, chłodnice, poduchy nie tknięte - (tylko lampa zderzak błotnik koło), a motor nie odpala (rozrusznik kręci). Czy jest w tym aucie tzw. wyłącznik udarowy który odcina paliwo lub coś podobnego? W innych autach spotkałem się z czymś podobnym ale s-maxa robie pierwszy raz. Jak ktoś...
W tej chwili jestem na urlopie ale jak wrócę to postaram się wstawić jakiś filmik,póki co przed wyjazdem wtryski zostały wyjęte i próbowałem wysłać do serwisu bosch lub delphi zajmujących sie regeneracjami ale niestety żaden w kraju (z tych co znalazlem )nie dysponuje danymi technicznymi do daf-a 106 żeby chociaż sprawdzić je na sprawność i szczelnosc...
Strzykawka, przewód 8mm między aktuatorami a strzykawka i jak zasysasz strzykawka to muszą być szczelne, np sztanga od turbiny musi się podnieść i tak pozostać do puki nie rozłaczysz strzykawki. I tak każdy po kolei. Masz gruszke, zawór egr i pod zbiornikiem płynu chłodniczego siłownik chłodnicy paliwa. Sprawdź też kruciec pompy tandem i przewodu do...
Koledzy tu sobie dyskutują a chyba nie wiedzą dokładnie gdzie i po co stosuje się intercooler. A stosuje się go tam gdzie płyn (w tym powietrze) jest sprężany i wzrasta jego temperatura przez co spada gęstość. Chłodnica bez kompresora czy sprężarki zwiększy tylko opory przepływu i pogorszy napełnianie cylindra. Swoją drogą podejrzewam, że schłodzenie...
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia sprężania (paliwo w oleju), pewnie pierścienie tłokowe mają dość. Dwa, kiedy silnik gorący, to chłodnica też? Skoro: wymieniłem czujnik temp. oraz termostat Dodatkowo nie można odkręcić korka od zbiorniczka, jest tak zassany. Łukasz. :) to jak nalałeś płynu i jak odpowietrzyłeś? Poza tym spalanie 10L/100km, jak to rozumieć...
Nie rozumiem jak lanie oleju może się przekładać na lepszą pracę silnika. To są ilości tak niewielkie że raczej nikt tego nie rozróżni,a jeśli już to na pewno lepsza nie będzie. W paliwie są odpowiednie środki do smarowania,więc dolewająć różnych śmieci można je najwyżej zepsuć. Jeszcze trochę a ludzie do benzyny zaczną dodawać smalec bo przecież jest...
Sprawdzałeś na wyłączonym silniku gdy webasto się samo wyłączyło ? bo przy pracującym silniku powinno chodzić tak długo jak zwierasz do masy. W poście 4 pisałem, że czujnik (temperatury zewnętrznej) jest gdzieś na przedniej poprzecznej belce pod chłodnicą, natomiast czujnik temp. silnika w tym nie bierze udziału. I jeszcze dla przypomnienia: paliwo...
Minęło prawie dwa lata od ostatniego postu a postęp miał miejsce. Finalnie zamontowałem w silniku więcej czujników niż chciałem ale wszystko po to żeby to dobrze współpracowało z komputerem. Komputer EasyEcu Micro. Swoje miejsce znalazły IAT, CLT, TPS, Knock, Lambda, regulator ciśnienia paliwa i kilka innych elementów :) Zasilanie paliwem z oryginalnego...
Tam jest tylko uszczelka miedziana jedyne koszty to mycie silnika demontaż i montaż pompy. Przy tej całej robocie jej wymiana to śmieszne pieniądze. Więcej wydasz na mechanika a nie na pompiarza :O Klej długo nie wytrzyma: paliwo, wibracja, ciśnienie w granicach 2-3 barów, tłusta powierzchnia, temperatura, wszystko to obniży wytrzymałość. Ps. Jak pocieknie...
Witam wszystkich. VW T5 2004r mam problem z układem zasilania w tym samochodzie, zaczęło się od cofki paliwa, po nocy trzeba było trochę go pokręcić. Pierwsza diagnoza wskazywała na oringi na pompo wtryskach, po wymianie wraz z filtrem paliwa poprawiło się, lecz po około 3 dniach pojawił się problem wypadanie zapłonu na 5 cyl. II ingerencja, popmpowtryski...
Pompa z korektorem dawki jest do silników turbo, czy przeróbka się opłaca policz sam. Do tego co wymieniłeś jest inny zbiornik paliwa, chłodnica, filtr powietrza
Ja mam toledo tdi i też sie powoli grzeje (chłodnica cały czas zimna), to narmalne przy tak sprawnym silniku, jesli tylko świece wstepnego podgrzewania cieczy chłodzącej grzeją to wszystko jest ok. Taki jest urok silnika który pierwsze zamienia paliwo w prace a potem w ciepło :D
Co do ciepła cewki . Cewka zostanie zanurzona w elektrolicie elektrolicie osobno chłodzony (chłodnica jest oraz pompa już czekają) temperatura wody także regulowana przez chłodnice i pompę . Stean Mayer potrzebował 25kW do zasilenia silnika na paliwo konwencjonalne wodorem (używał układu przez siebie skonstruowanego 600V ale nie pamiętam ile amper:P)...
może wydmuchnęło uszczelkę pod głowicą... to typowe u 700tek, jak miałem 700tkę to wymieniałem UPG co miesiąc (bez planowania itd, bo z planowaniem to co pół roku) ale to już w 2 godziny potrafiłem zrobić od rozpoczęcia do złożenia i odpalenia tak czy inaczej polecam wywalić ten silnik na złom, i założyć 900tkę z seja. najlepiej na złomie kupić całego...
Skoro pojawiły się kontrolki to i będą błędy. Odczytać i podać.
Podaj rok produkcji, numer bezpiecznika i która skrzynka (domyślam się że ta w środku auta) i ilo amperowy. Sprawdzę i Ci odpiszę czy jest OK. Nie chce nic więcej pisać bo wszystko zależy od rocznika auta, kod silnika może być ale nie koniecznie. Jeśli silnik jest na pompie rotacyjnej to będziesz potrzebował dobrego elektryka, komp nic nie pokaże. Więc...
Fajnie napisane centralne smarowanie , chyba rozbryzgiem ;) Miałem takiego na podwórku ojciec go kupił w 70 roku a ja się urodziłem w 69 , wiec jak tylko stanołem na nogi to już był osobiście przyczyniłem się do jego zatarcia :P Tak fajnie się tam piaseczek do tej niby chłodnicy sypało taki fajny pływak tam był . Tuleja i tłok są od ciapka (C-330) więc...
Reset dokładnie tak jak opisałeś. Ja preferuję pozostawianie na kilkanaście(diesiąt) minut odłączone i niekoniecznie połączone. potem podłącz, uruchom silnik i niech popracuje na wolnych obrotach bez dodawania gazu do włączenia wentylatora chłodnicy. Ciśnienie paliwa można sprawdzić włączając w szereg manometr, ale nie pamiętam jakie powinno być.
Witam Ten typ tak ma wszystko zależy od egzemplaża. Mam podobną sytuację. Wymieniałem termostat trzy razy (2x samą wkładkę, 1x cały termostat) i nic nie pomogło. Temperatura silnika utrzymuje się ok. 65-70 stopni. Pomaga jedynie przysłonięcie chłodnicy. Zużycie paliwa przy niskiej temp. pracy silnika wzrasta a i sam silnik szybciej się zużywa. CIepłe...
Zapomniałem się do tego chłodzenia przyczepić - jak coś stoi to sie nie rusza ( w samochodach oczywiście ). Może przy przelewie coś tam temperatury spadnie, ale gdyby za skutecznie to zbiornik paliwa robiłby za chłodnicę- wymiennik ciepła - ciekawe Pozdr.J.
Większa dawka spala się dłużej Gdyby spalała się dłużej, to miałbyś ją przeciągnietą na suw wydechu - rzygało by ogniem do turbiny. Na zbyt wysoką temp ma wpływ zbyt mało tlenu w mieszance za późny wtrysk, za niska kompresja, Czy aby na pewno? Za mało tlenu - reakcja zostaje zahamowana, następuje spalanie nie całkowite. Temperatura spalin zależy od...
dostał w tył i pozniej uderzył przodem w poprzedzający samochód, poduszki nie strzeliły, chłodnice uszkodzone Dodano po 3 pompa paliwowa w baku działa, ponieważ odłączyłem przewód zasilający przekręciłem kluczykiem i rozrusznik ruszył i paliwo lało się z przewodu Dodano po 5 odkreciłem przewody zasilające od wtrysków i ON podaje tylko zastanowiło mnie...
1. Woda destylowana nie jest dobra bo pompa wody wtedy cierpi (glikol ma lepsze właściwości smarujące jak woda). 2. Jak przelewem wraca brąz to do sprawdzenia pompa tandem czy nie leci paliwo oraz węże od chłodzenia pod nią czy nie spuchły od paliwa lejącego się po nich. 3. Rok 2001 czyli wadliwe głowice w 1.9 tdi pd. Niektóre mają takie wady odlewnicze...
Ja mam taki problem że ani wskazówka od poziomu paliwa ani temperatury niedziała. Poza tym nie włącza się wentylator chłodnicy
Co do tego efektu opdania wskaźnika po "przegoinieniu auta" to taki efekt miałem jakies dwa tygodnie temu. Winą była zatkana chłodnica przodu ( tekturą). Po prostu silnik nagrzał się do zbyt wysokiej temperatury i otworzył obieg płynu przez chłodnice. Chłoodnica nie chłodziła bo miałem włożona tekturę i w aucie była sauna:) Zatrzymałem się i wywaliłem...
Renault megane 96r. 1.6 8v Problem z Wentylatorem chłodnicy i centralnym zamkiem. . Czujnik włącza wentylator przez przekaźnik w skrzynce bezpieczników na lewym nadkolu w komorze silnika. Tam powinny być trzy przakaźniki: jeden od pompy paliwa i dwa od wentylatora chłodnicy (jeśli dwubiegowa). Trzeba sprawdzić przekaźnik, no i kable: czujnik - cewka...
W zeszłym roku wydałem mnóstwo kasy na wymianę sprężarki i nie mogę przeboleć że partacz, który to robił nabił klimę, a po dwóch miesiącach było znowu zero czynnika - była też dziurawa chłodnica. Nie zadał sobie trudu aby przy robociźnie za którą skasował kupę kasy zrobić to porządnie i sprawdzić czy coś jeszcze nie cieknie. Zresztą zastanawiam się...
A ja Mazdy z doświadczenia polecam, w rodzinie 323C od 2005 (rocznik1995), wymienione parę lat temu amortyzatory tył, potem chłodnica(250zł), w zeszłym roku łożyska przód, niedługo pójdzie do ludzi (niestety tanio bo lata swoje ma) bo wózek wnuczki słabo wchodzi do środka. Miałem 626 2.0D i miło wspominam (napisałem kiedyś dlaczego sprzedałem), teraz...
Paliwo zwykle z Orlenu. Jak się mocno zagrzał to tak jakby lekko osłabł i musiałem mu dać ciut więcej gazu. No i zaczął głośniej pracować , lekkie stuki w okolicy głowic i zaworów , smarowanie TAB było dobre ,. Gasi i zapala normalnie , żadnych lewych obrotów. Czujnika temperatury nie mam , nigdy nie było z tym problemu aż do wiosny. Tak mnie teraz...
Robiłem u siebie. Z18XE podobno dobrze znosi gaz. Jeden z ostatnich silników Opla. A więc potrzebujesz: 1. Zaiweszenie z Corsy 1.8 2. Hamulce z Corsy 1.8 (260mm) 3. Teraz dopiero możesz mówić o silniku ! 4. Silnik musisz kupić z kolektorem od Merivy lub Corsy C. Większy się nie zmieści. Łapa pod kompresor klimy z Astry G. 5. Czeka Cię kodowanie przekładni...
kranik do chłodnicy i bloku, pompka paliwa, tutaj trafienie czegoś nie cieknącego graniczy z cudem, gwinty jednorazowe
Tylko się domyślam. Wydaję mi się że układ jest tak skonstruowany żeby jak najmniej gorącego paliwa wracało do zbiornika, bo tam nawet chłodnicy nie ma.
Bezpiecznik prócz wentylatorów chłodnicy zasila również ogrzewacz paliwa i układ sterowania silnikiem. Filtr paliwa się nie nagrzewa?
chłodnica paliwo peugeot chłodnica paliwo przyczyna chłodnica polonez polonez chłodnica
ricoh drukuje stronę testową lanos głowica ściemniacz zegar
maxcom mm428bb gniazda telefonu nokia
Osie łożysk bębna w pralce Candy Smart - identyczne? Projekt obudowy bass-reflex do B&C 15PS100-4