Moze nie pasować olej nie scieka blokuje wytwarzajac cisnienie podpiera zawory i niema ciśnienia albo jakis brud przy składaniu szlifowanu przylgni bloku głowicy
Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany,szkoda że jak miałeś ściągniętą głowicę to fachowcy nie zajrzeli do uszczelniaczy.
Pod głowicą czy pod pokrywą wała rozrządu? Kiedy ostatnio wymieniałeś świece i przewody zapłonowe? Jak silnik pracuje na biegu jałowym?
Mam krótkie pytanko. Jaki jest koszt przypuszczalny wymiany uszczelki pod głowica w Lanosie ? Pisze bo nigdzie nie mogę się dodzwonić.
Patrze manual rozrządu od lanosa i do nexi, różnią się tym, że nexia ma po 2 znaki na kołach od rozrządu ( I,E), ja mam na głowicy przykręcone koła od lanosa (a głowica od nexii)
Najlepsze rozwiązanie, zdejmowanie głowicy nie opłaca się.
Kiedyś w Espero ojca z tym silnikiem też sie pociło olejem spod uszczelki , zignorowąłem to ale potem jak poszłoooo to płyn chłodniczy poszedł na tłok i popękała głowica.
Z którego roku masz tego lanosa i czy jest to silnik na aparacie zapłonowym czy z cewką zapłonową przykręcaną z boku głowicy ?
Co tam, tyle godzin? Nie no nie róbcie se jaj panowie. Jak robię klientowi to około 2-3 godzin, u siebie w samochodzie jak zmieniałem ( miałem już oddać do mechanika, bo przy swoim jakoś nie chce mi się robić, ale jak czytam te elektrodę i mechaników stąd to zwątpiłem w słuszność tego rozwiązania - to żart, znam paru bardzo dobrych, stąd również ),...
Być może nieodpowietrzony układ lub wypalona uszczelka pod głowicą.
Głowica po planowaniu, miałem składać ale przypomniał mi się test na szczelności zaworów przy użyciu nafty, jeden zawór przepuszcza od razu, reszta trzyma od godziny. Ktoś mi powie który kanał olejowy w bloku jest kanałem zasilającym głowicy?
Tak, możliwe. Zauważ że gwint świecy jest stalowy, głowica aluminiowa.
Uwalony emulator wtrysków, na przykład Uszczelkę pod kolektorem możesz sprawdzić psikając plakiem w miejsce styku ww z głowicą
Witam, skręcam głowicę w Lanosie. W Intercarsie sprzedali mi nowe śruby Elring 820.262. Biorę się do montażu (stare wywaliłem) i patrzę, że w tych śrubach nie ma podkładek (poprzednie miałem sześciokątne, nowe są torx). I tu pytanie: - Czy te podkładki muszą być (wydaje mi się, że tak, ale chciałbym to potwierdzić) - Czy można kupić zwykłe w sklepie...
Ten zaworek to jest po stronie kierowcy, przykręcany do głowicy obok cewki.
Nic Ci to nie da.
Koszt samej uszczelki to 60zł. Problem w tym, że sama wymiana uszczelki nie załatwia sprawy.
Popieram kolegę yaaro, wygląda na zawory zacinające się w prowadnicach. Pewnie się pokrzywiły przy okazji. Ten kto regenerował głowicę po kolizji powinien był to sprawdzić.
Mi to wygląda na przestawiony rozrząd.Te silniki,o ile pamiętam są bezkolizyjne,choć z tym różnie bywa,szczególnie po planowaniu głowicy.
Przy tych objawach co opisujesz, to zacząłbym od testu na obecność spalin w płynie chłodzącym, bo niestety znając problemy Lanosów z LPG, stawiam na uszczelkę pod głowicą (a jeśli tak, to wątpię, by opłacało się go naprawiać, oczywiście samą uszczelkę można wymienić za kilkaset zł, ale to żadna naprawa). Po drugie - czym prędzej zrób porządek z wentylatorem...
Cos ten wałek na krzywce 4 cylindra porysowany, jest luz na czwartym cylindrze na popychaczach Wygląda zupełnie normalnie, porysowanego wałka chyba nie widziałeś. Nie chodzą od strony cewki pierwszy i drugi tłok po zdjęcie przewodów ze swiec tak samo chodzi Głowica do zrzucenia - brak ciśnienia, albo popękane pierścienie, albo przepalona uszczelka....
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Odłącz jeszcze wężyk od egr-a i go zaślep. Tam z tyłu za głowicą lecą cienki wężyki sprawdź czy całe i nie wypadły.
Co tam jest uszkodzone w tym lanosie? Auta kilkuletnie nie opłaca się naprawiać w serwisie gdzie koszt rbh to min 120zł (wiem z autopsji). Poszukaj kogoś kto przełoży Ci silnik za normalne pieniądze lub naprawi obecny (głowica uszkodzona?). Pozdrawiam
Sprawdź kompresję może być przepalona uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami.
O złym puszczaniu - może i tak ale o za wczesnej zmianie biegu - niekoniecznie, często widuję takich "osczędnych" co bieg zmieniają przy 1500rpm. Co do zaworów w Lanosie to racja - sąsiad na LPG nie zrobił 200kkm i głowica była do remontu - wypalone gniazda zaworów.
Do wentylatora możesz mieć oddzielny czujnik więc nie możesz wykluczać tego w głowicy. Sprawdź najpierw czy czujnik jest ok. A później wskaźnik metodą podstawienie potencjometru. Choć przyznam że miałem taki przypadek ale to w Lanosie że WD-40 przywróciło życie wskaźnikowi.
Częsty objaw tych radyjek uszkodzona głowica UKF ,koszt nowej 20zł
Jedynie teraz do zrobienia jest próba olejowa. Czyli sprawdzenia ciśnienia sprężania po wlaniu oleju i porównanie wyników z próbą z przed wlania oleju. Jak wartości będą wyższe to pały uszczelnienia tłoków jak takie same problem jest z głowicą. Ale i tak ta próba nie zmienia faktu że trzeba głowicę zdjąć.
Moim zdaniem uszczelka pod głowicą,częsta awaria zagazowanych autek
Ja miałem ostatnio gruza vectre b 1.8.Magiki powymieniały prawie wszystko oprócz tps.Ecu nie widział położenia spoczynkowego to i nie uruchomił tzw programu biegu jałowego.Przy hamowaniu silnikiem też jest to istotne.Co nie znaczy że u ciebie jest to samo.Zobacz jeszcze masy na głowicy tam lubi oberwać.Jak podobne jest to np w łoplach.Takie coś mam...
Witam. Mam problem ze swoim lanosem. Tydzień temu została w nim wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworów. Samochód na benzynie jeździ jak nowy, lecz LPG nie ma mocy, jak chcę przyśpieszyć to robi więcej hałasu niż jedzie. Myślę, że może dostawać za mało LPG, a może to filtr? Co zrobić?
Witam, składałem wczoraj w nocy radośnie głowicę w swoim lanosie i popełniłem błąd :). Otóż nakładając na głowicę (górna część) pastę uszczelniającą pod obudowę wałka rozrządu (zielona pasta, Opel) nałożyłem ją w prawym górnym rogu po obwodzie (nie zwróciłem uwagi, że obudowa wałka jest lekko wycięta. Innymi słowy nie ma pasty pod tym jednym narożnikiem...
Silnik w złom. Na 1 cylindrze ciśnienie powiedzmy że może być - powyżej granicznego. Reszta martwa. Silnik do wymiany - sama pełna obróbka głowicy to koszt koło 350zł.
może być uszkodzony termostat lub uszczelka pod głowicą
Mam Pytanie. Czy głowica od silnika zamontowanego w Nubirze 1600 cm3 16V będzie pasować do Lanosa 1500 cm3 16V ?
Witam. Fabrycznie chyba były klejone na silikon, tak by wychodziło w moim lanosie. Ponieważ też mi wyciekał olej zrobiłem podobnie i raczej innego sposobu nie ma ( silikon na zwiększoną odporność termiczną). Wychodziło by w Twoim przypadku sprawdzić , czy pokrywa nie jest pokrzywiona tak jak podpowiadają koledzy. Jeżeli jest lekko pokrzywiona, to można...
Na przyszłość polecam nic nie rozwiercać zwłaszcza nowych śrub, zerwanych, zawsze wpierw warto spróbować je wykręcić (pozostałość bez łebka), używając małego punktaka/dornika/śrubokręta poklepując młotkiem po obwodzie. Wydaje się trudne, nic bardziej mylnego, nie raz a ostatnio tydzień temu wykręciłem tak 4 zerwane śruby z głowicy silnika lanosa kiedy...
Znajduje się w głowicy pod cewką zapłonową. Dodano po 20 Znajduje się w głowicy pod cewką zapłonową.
Nie proponował mechanik wymiany paska rozrządu podczas demontażu głowicy ? Bo napewno musiał go ściągnąć.
Skoro musisz pedałować to znaczy że mało paliwa. Mogą też wtryski być przytarte. W sob zaciągnę go pod komputer Raczej niepotrzebnie. W chwili bezradnośći sprawdził bym rozrząd i sprężanie. Rozrząd wymieniony kompletny i nastawiony, dwa razy spr Paliwa aż nadto Sprężanie jest ok pierścienie wymienione komplet plus pełna obróbka głowicy
Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem samochodu Daewoo Lanos 1.6 16v. Zaraz po kupnie samochodu padła mi uszczelka pod głowicą, uszczelka została wymieniona,głowica splanowana i zostały wymienione uszczelniacze zaworowe. Jak się okazało lanos bierze olej w ilości około 1 litr na 1000 km, ale w ostatnim czasie okazało się że po przejechaniu kolejnego...
Daj znać jak wyglądają krzywki. Jest jeszcze jedna mozliwość-jesli dałeś(czy ktoś dał) zbyt dużo silikonu na styku obudowa wałka-głowica to mógł się przytkać otworek którym płynie olej smarujący czopy wałka i krzywki. Tylko wtedy raczej "świerszczy" i długo byś nie pojeździł. Czy dobrze jest podawany olej można zaobserwować przy pomocy latarki. Odkręcić...
Musisz mieć wiązkę i komputer z Lanosa, o osprzęcie silnika nie wspomnę. Nie da się zmodyfikować jednostki z Epsero do obsługi czujnika wału i Disa. Chyba że przełożysz głowicę.
Przepraszam za przejęzyczenie. Ja nie pisałem że planowanie głowicy albo wymiana uszczelki po głowicą chociaż i jedno i drugie należy zrobić jednocześnie wpływa na luzy zaworowe. Pisałem że nie czeka się po wymianie samoregulatorów bo cóż da czekanie tylko trzeba odpalić auto aby owe samoregulatory dostały ciśnienie oleju i jak sama nazwa wskazuje wyregulowały...
jakby coś się dostało do nagrzewnicy i blokowało przepływ to by był tylko jeden przewód ciepły. dodam że chyba jest wydmuchana uszczelka pod głowica bo silnik jest zalany olejem i go ubywa
to jest trudne do zlokalizowania na 100%!! nie trzeba zdejmować głowicy polecam konsultacje dobrego mechanika
Czy na innych źródłach też pojawiają się te trzaski np. CD, fale MW. Jeżeli nie to obstawiałbym zimne luty lub co gorsze uszkodzenie głowicy FM.
Oring na aparacie, lub ktoś zbyt dużą nasadką dokręcał głowicę i pęknięta obudowa wałka rozrządu. Przenoszę do mechaniki!
Olej wymieniony na Elf 10w40. wymieniłem również czujnik temperatury, bo był problem z rozruchem na zimnym-problem ustąpił. Ale ciągle mnie męczy to ze jak jest rozgrzany to potrafi zgasnąć, Sprawdziłem testerem szczelność uszczelki pod głowicą kolor nie zmienił się czyli ok
Witam. Jeśli sprawdziłeś że to nie antena i już ta głowica była poprawiana, to tylko wymiana na nową da pozytywny efekt.
Mylisz sprawę z silnikiem C16SE który występował w Astrze F. Sam kolektor dolotowy z C16SE czy Z16SE nie wystarczy. Temat przeróbki X16SZR na wielopunktowy wtrysk był wałkowany od lat i zawsze kończyło się na montażu całej góry z C16SE bądź głowicy z lanosa 8V i kolektor z C16SE. Do tego oczywiście sterownik z C16SE. Ja gdybym się pokusił na przeróbkę...
Witam lanosy chodzą na zwykłej 99% problemów to instalacja wysokiego napiecia. Ale jeśli chodzi o mnie to załorzyłbym sekwencje. Jeździłem na zwykłej i sekwencji, to dwie rózne instalacje. Co do uszczelek po głowicą dobra bajka ja juz przejechałem 100tys na gazie i żadnego problemu.
no to głowica do góry i sprawdzenie zaworów czy trzymaja, chyba Ci tylko to zostaje.. a jeszcze jedno jakie jest cisnienie oleju ?:)
Ok, składam bebechy w takim razie, robię próbę olejową, mechanika i reklamacje olewam i zobaczymy co dalej (ściąganie głowicy, jazda w remonty / nowy silnik) Dzięki za pomoc i pozdrawiam
W cali 2.0 16v głowicę w 2 godz na spokojnie zakładam. Rozrząd: najlepiej nowy, znaki masz u góry na obudowie przy kółkach rozrzadu 2 wciecia i na kółkach 2 znaki (po 1 na każde wcięcie). Na kole paska rozrządu jest znak i na silniku (mniej wiecej na godz. 2 patrzac od przodu). Silnikiem krecisz tylko w przód. Momenty dokrecania to 25nm 65st 65st 65...
Witam ! Jeszcze chce się zapytać czy trzeba kupić nowe śruby które były wykręcone z głowicy czy nie ?? Scaliłem 3 kolejne tematy.
A rozrząd sprawdzony? Rozrząd wymieniany był ok 20 tys km temu. Jakby był źle ustawiony, to by źle pracował również na wolnych obrotach. A mu brakuje mocy powyżej 2000 rpm. W ogóle to dość rzadki silnik, który ma czujnik wałka rozrządu. Przeważnie w tym miejscu jest zaślepka w głowicy Świece i przewody nowe.
Ciśnienie paliwa, świece, sonda, uszczelka pod głowicą, kody błędów - to bym ja sprawdzał w pierwszej kolejności. Katalizator również sprawdzić. Pozdrawiam.
Jest możliwe że zamarzł parownik od gazu gdyż nie było obiegu płynu chłodniczego i dlatego silnik zgasł.Raczej wykluczam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą bo w takim przypadku auto już by nie odpaliło.
coś da ale ile tego nie wie nikt.Jak miał Zenek głowicę w łapkach to wtedy był czas na wymianę, a teraz to już tak łatwo nie będzie.
"Wymieniony czujnik temperatury cieczy chłodzącej (dwuprzewodowy, ten do ECMa) okazał się wadliwy".... Który to jest ten czujnik w którym miejscu bo w lanosie 1.6 są dwa czujniki temp płynu ( tak przynajmniej wyszukałem ) ? "1.temp. płynu chłodzącego CTS umieszczony w głowicy - tylna część 1 cylindra 2.temp. płynu do wskażnika - tuż obok poprzedniego...
Czy na pewno nie ubywa Ci płynu w układzie. Znam przypadek, że w Lanosie dopiero za 3 razem wykonano właściwe badanie głowicy i okazało się, że głowica do wymiany (pęknięta). Usterka ujawniała się po zagrzaniu silnika i wówczas za autem ciągnęła się smuga "białego dymu". Auto naprawiano w różnych zakładach, oczywiście za każdym razem liczono sobie za...
Witam, pierścienie raczej nie stoją ,bo po probie olejowej jakieś sprężanie by było , głowica po regeneracji , ufam chłopakom , którzy ją robili i nigdy nie było reklamacji. Spróbuje jeszcze podmienić hydro-popychacze, może to one dają ciała.
Spalinami nie dmucha. Nie robiłem honowania, głowica została planowana. Jutro zrobię pomiar próbą olejową. A i jeszcze pytanie. Miernik, którym sprawdzałem ciśnienie jest elektroniczny i do diesla. Czy to ma jakieś znaczenie?
Kolego też tak miałem i tracił płyn przez uszczelkę pod głowicą. Jeżeli zobaczysz, że uszczelka pod głowicą ewidentnie się poci od strony kanału olejowego w okolicy kolektora wydechowego to zainwestuj w nową uszczelkę, O dziwo płyn nie dostaje się do oleju. Po wymianie uszczelki problem zniknął. Niestety trzeba będzie bulnąć ok 350 zł z robocizną. Nie...
Witam u mnie w Lanosie 1,6 kat jak serwis fabryczny wymienił uszczelkę pod głowicę to na benz. nie palił na 1 cyl na gazie było OK chcieli wymieniać jeszcze wtryski, sam znalazłem przyczynę i ją usunełem bo żle był wetknięty wtyk na wtryskiwacz konektorki wewnątrz niego nie dochodziły do płaskich bolcy wtryskiwacza, jak ruszałem za kabelki od tego wtyku...
Witam mam taki problem w lanosie mam bardzo dużo wody w wydechu raczej w tlumiku odpala chodzi normalnie trochę go się pogazuje na ciepłym silniku i gaśnie jak udało mi się go odpalić to praktycznie cały czas trzymałem na obrotach żeby nie zgasl było okej zgasilem włożyłem szmate w wydech odpaliłem z gazem i przytrzymalem z 3 sekundy do 5k obrotów i...
chłodnice mam zasłonieta. jezdze tak ok 20km do pracy(ale nawet jak jezdze na wiksze drasy to temp sie nie podnosi) zazwyczaj wentylator właczam na 2.ubytku płynu nie zauwazyłem (uszczelka pod głowica wymieniana ok 7mies temu"przejechane na niej ok 10tys") jak go kupiłem czyli w lutym temtego roku to grzał sie dobrze. a reszte sprawdze
Nie wiadomo tak naprawdę jak wpięty jest ten reduktor od LPG. Bo może tworzy się jakiś wajpas. Powiedz jeszcze czy taka sytuacja zaistniała po zamontowaniu LPG? czy dopiero po jakimś czasie. Nagrzewnice warto przepłukać.. nie zaszkodzi to jej a może jedynie pomóc.. jak koledzy wskazują może po latach stać się nie drożna.. zakamieniona.. a tym samym...
Witam. Mam problem z silnikiem 1,6 8v Z16SE od astry g. Polega on na tym że po wymianie wałka rozrządu na wałek od lanosa (ponoć są takie same) mam niskie sprężanie na 3 cylindrze. Głowica jest splanowana, zawory, prowadnice, uszczelniacze, dźwigienki i popychacze hydrauliczne są nowe. Nawet wymieniłem pierścienie na tłokach i nic się nie zmieniło....
Dlatego wyreguluj gaz, bo gazownik chyba się nie postarał - popatrzyłem w googlach - macie tam jakikolwiek sygnalizator świetlny w tym "mieście" ? To co piszesz jest mało realne w moim miasteczku :( Z oringiem to wymień sam, lub jedź do prawdziwego mechanika, trochę są za drogie by je sobie tak przyszczypywać. Możesz mieć jeszcze uszkodzoną uszczelkę...
Po tym przebiegu W tej martce, wymień wszystkie pierścienie na tłokach. Znajomy w lanosie 1,6 16V po 70 tysiącach też robił silnik. I naciagnęli go na remont wszystkiego. Jeżeli uszczelniacze w głowicy [na prowadnicach ]były już wymieniane. To pozostały tylko pierścienie na tłokach. I ewentualny wyciek.Przy takim połykaniu oleju masz pewnie niebieską...
Moim zdaniem silnik do remontu - kopci na biało plus "masło" widoczne na nakrętce oleju, to wg mnie uszczelka głowicy do wymiany plus planowanie głowicy. Przed ewentualną wymianą uszczelki należy dokładnie zbadać głowicę na szczelność, bo może być pęknięta (lub tuleja cylindra). Np. w aucie syna (Lanos 16-zaworowy), w krótkim czasie zakładano 2 razy...
teoretycznie jest to takie same silniki, różnią się nieznacznie osprzętem, pojemnością i głowicą. Jedynie czujniki temperatury cieczy CTS maja w innych miejscach a tak to chyba, reszta jest podobnie jeżeli chodzi o elektrykę.
Witam. Potrzebuję porady, dotyczącej lanosa 1.6 16V, otóż podczas jazdy zaczęło coś odczuwalnie stukać w silniku, po zdjęciu głowicy okazało się, że pękł tłok. Teraz mam pytanie, może przez to, może nie, że silnik stał 2 lata nieodpalany, gładź cylindrów jest trochę matowa, i chciałem zrobić szlif cylindrów 0,25 lub 0,50, ale zanim podejmę się tej roboty,...
Grzesio_k1 pisząc szlif miał chyba na myśli planowanie głowicy :D Dodano po 49 Możesz spokojnie nim jeździć tylko pamiętaj o dolewaniu oleju.
Witam forumowiczów. Przepraszam, że odgrzewam kotleta ale mimo tego, że temat nie raz się pojawiał to nie pomogło mi to rozwiązać problemu. Pacjent jak w tytule Daewoo Lanos 1,4 lub jak ktoś woli 1,3 8V rocznik 2000. W aucie wymieniona została uszczelka pod głowicą. Po złożeniu wszystkiego auto nie zapala. I o ile porażka była wkalkulowana w domową...
Witam ! Jeżeli to model fabrycznego radia z LANOSA to powinienem mieć serwisówkę. Napisz co Cię konkretnie interesuje -problem polega na tym że nie mam aktualnie sprawnego skanera. Jeżeli FM pojawia się i znika to "w ciemno " wyciągaj głowicę z p.cz. -moduł oznaczony CAT 97 ? a może 103.
Mam Lanosa 1.6 z fabrycznym gazem, przejeździłem na nim 170000km i miałem już 3 szlify silnika po spaleniu przez gaz głowicy. Tak czy inaczej problemy z szarpaniem u mnie (obroty 1000-2000 i nie trzymanie obrotów do gaśnięcia silnika na środku skrzyżowania przed nadjeżdżającym TIRem) zaczeły się po miesiącu po odbiorze samochodu z fabryki i... skończyły...
Zwykle takie problemy to wina silniczka krokowego,sprawdz czy silnik nie łapie lewego powietrza np. uszczelka przepustnica kolektor lub kolektor głowica wtedy efekty będą podobne,ewentualnie ktoś mógł się bawić w rozkręcenie i rozpołowienie kolektora ssącego tu też może być wina falujących obrotów (uszczelka lub coś pomieszane z klapką włączającą długi...
kolego musial bys sprawdzic kompresje w cylindrach. czy bierze ci olej?? czy dzieje sie cos z plynem chlodzacym ?? mozliwe usterki to albo pierscienie poszly albo (optymistycznie) uszczelka pod glowica.
EGR bierze podciśnienie sprzed przepustnicy - jak nie wierzysz, to mogę zrobić zdjęcie. Zresztą pomyśl - EGR nigdy nie powinien załączać się na biegu jałowym, zasysanie oparów paliwa pełnym podciśnieniem na biegu jałowym też nie wchodzi w grę, a te otworki są obok siebie. Srednica jednego to ok. 1,2mm drugiego 1,5mm. Ten większy jest od EGR. A porpos...
Rozrząd jest ok? I jak to się stało, od kiedy tak jest (nie zapala)? Podczas holowania spróbowałem zapalić samochód i o dziwo zapalił dodawałem gazu i nawet dostawał wysokie obroty silnik-ale zaraz gasł.Stwierdziłem ,że to jakaś uszczelka gdzieś w silniku.Samochód odstawiłem do warsztatu a tam okazało się ,że to uszczelka pod głowicą + 8 zaworów w...
...Czy możliwe jest aby po nocnym postoju w garażu (10 godzin, temp. otoczenia ok. 18°C) temperatura ta wynosiła jeszcze 50°C:?: Którego czujnika dotyczy ta temperatura: MAT czy IAT:?: (z tego co czytałem to MAT znajduje się na grodzi a IAT w przewodzie m-dzy filtrem a przepustnicą, czy tak? Czy się mylę?) Będę niezmiernie wdzięczny za odpowiedź. czujnik...
Witam Mam pytanie bo juz nie wiem co t moze być. Jak zapali go na zimnym silniku to strasznie kopci na czarno, pracuje nierówno i czasem na wolnych obrotach gasnie, jak sie zagzeje chodzi ok. Co było wymienione: -pierścienie -zrobiona głowica -wym. popychacze podm. listwa z wtryskami podm. pompa paliwa podm. sonda podm tps zam. przekaznik res. kompa...
Witam, w moim Daewoo Lanosie nagle zapaliła się kontrolka od smarowania i pierwsze co zrobiłem do zjazd do mechanika. Po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się, że w silniku jest osad o konsystencji błota (taki jakby wymieszać czarną ziemię z wodą) i są pozapychane kanały olejowe. Zostało zrobione: - wyczyszczony silnik z tego osadu (razem z kanałami olejowymi)...
Według mnie najrozsądniejszym i w miarę tanim wyjściem była by obróbka głowicy i zamontowanie rurowego korektora wydechowego no i doprowadzenie lepszego dolotu - w miarę tanio i jest szansa że osiąg i wzrosną - nie mówię tu o spektakularnym wzroście mocy, ale kilka km i nm więcej przydadzą się np. przy wyprzedzaniu. Jeśli chodzi o dalsze modyfikacje...
Daewoo Lanos 1,6 16v Tak jak w temacie ostatnio wracałem w trasie i zauważyłem iż temperatura się dziwnie zachowuje, po zjechaniu na parking i sprawdzeniu płynu chłodzącego zauważyłem iż zebrało mi się powietrze. W ciągu 100 km musiałem odpowietrzyć układ 3 razy aby nie zagrzać silnika. Tak wiem iż podobne tematy były na forum, ale wszędzie zawsze pada...
Przyszła pora na zamkniecie tematu. Wszystko wskazywało na awarie cewki a okazało sie to uszczelka pod głowicą. Auto ma przejechane 92kkm Silnik nigdy nie był przegrzany i rozsądnie eksploatowany. Razem z wymianą rozrzadu ok 600zł. Trochę zabolało. Dzieki wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam
swiece okopcone, wymieniłem , przewody równiez, czójnika wału jeszcze nie, a na komputerze nic nie pokazuje, niby wszystko gra, a moze katalizator sie zapchał?? duzo jezdrze an wolnych obrotach mozliwe to czy bardziej czójnik wału??;> na gazie mam tom sama sytuacje co na benzynie, jak wchodzi na obroty to az cały silnik skacze, p Dodano po 18 a i na...
Liczysz błyśnięcia kontrolki. 1, 2 - błysk, przerwa, błysk błysk dłuższa przerwa 1, 2 dłuższa przerwa 1, 2 razem 1 i 2 to 12. Dalej 1, 7 1, 7 I zakończyłeś odczyt błędów, niepotrzebnie ściągałem ten film. Nie musisz nagrywać go w wysokiej jakości, kontrolkę będzie widać, a film będzie o wiele mniej "ważył". Odczyt błędów zakończ gdy znów zacznie się...
Witam, Pacjent: jak w tytule tematu Problem: szarpiący silnik Opis: po analizie zyliarda punktów odkryłem wczoraj, że jest problem z jednym wtryskiwaczem. Silnik trzęsie się m.in. na wolnych obrotach i odpięcie tego jednego nie ma wpływu na jego pracę (na pozostałych pozostałych ma). Osłuchuję wtryskiwacz - cyka. podpinam diodę pod wtyczkę jest sterowanie....
Lanos 1.5 8v +gaz albo 1.5 16v +gaz ew. 1.6 16v+gaz. Mam lanosa 1.5 bez gazu (w mieście nawet 9l spali benzyny) przejechane 150kkm do tej pory nie wiem czy dużo czy mało wymieniane było; łożysko lewe i prawe z tyłu, kilka razy klocki i chyba tarcze, wahacz z przodu, półoś napędowa, końcówki drążków kierowniczych, 2 razy pasek rozrządu z pompą wody,...
:idea:ł co prawda to nie jest bo: 1. Zużywał dość sporo oleju, 2. Korozja progów (spora!) i na tylnej klapie także z tym ocynkiem coś chyba nie tak. Jak zużywa olej to znaczy, że silnik jest zajechany albo siada uszczelka pod głowicą. Zdrowe, zadbane punto nie bierze praktycznie wcale oleju. Rdza jest tylko i wyłącznie winą użytkownika a nie auta....
uszczelka firmy Hart Hart jest jedną z najpopularniejszych firm handlującą częściami moto. Uszczelki robi nawet niezłe (sam kupowałem pod pokrywę korkowe i pod głowicę silnika-ale już nie korkowe), ale siłowników do klapy bagażnika i pod maskę nie polecam. Zaczepy bardzo łatwo się wyłamują. Dodano po 7 (at)kapustaPL jak założysz uszczelkę i przejedziesz...
Użytkuję Lanosa od 6 lat. Przez ten czas wymieniłem tylko tłumik końcowy. Auto ma w tej chwili 10 lat i zero rdzy na karoserii. Minimalne naloty zrobiły się na belce tylnej no i kołach (wiadomo - to nie było cynkowane) Mam wersję SX 1,5 16V. Silnik jest suchy bez wycieków. Mam założony gaz i zero z nim problemów. Jak sprawdzam ceny części to są bardzo...
najprawdopodobniejszą przyczyną jes nieszczelność pomiędzy głowicą a przepustnicą, czyli układ obejściowy przepustnicy,serwo układu hamulcowego.z miejsca gdzie lest nieszczelność powinien być słyszalny charakterystyczny syk, przy lokalizacji nieszczelności można sobie równiez pomóc samostartem. Sondę lambda możesz łatwo sprawdzić rozłanczając ją silnik...
...a plastikowa śrubka odpowiadająca za wolne obroty została przezemnie wkręcona z tą samą ilościa obrotów z jaką była wykręcana i tyle regulacji... Z tego co wiem to plastikowa śruba wcale nie jest od wolnych obrotów. Powiedziało mi o tym już kilku gazowników. Jak ją wkręcisz za bardzo to obroty zaczną spadać a silnik zacznie się dusić co może mylić...
... Jesteś takim znawcą ów modelu i przesiedziałeś pewnie też kilka chwil jak na elektrodzie na forum bmw i nie znalazłeś problemu z taśmą od klimatronika ???- o tym wiedzą wszyscy że trzeba ją na kuć igłą w celu poprawy przepływu sygnału, o jeżeli nie da to pożądanego efektu musimy wymienić ... Ja nie chce się kłócić, ale wprowadzasz ludzi w błąd....
głowica lanos lanos wymiana głowica transit głowica głowica
zapłon romet chart h2testw karta oznaczenie silnika renault
filtr dolnoprzepustowy kondensator rozruchowy silnika
Biostar TG250-BTC – 8 sygnałów dźwiękowych BIOS AMI, brak obrazu, błąd karty graficznej Deutz F2L511 – moment dokręcania śrub korbowodowych, procedura TTY i klasyczna