Ale przecież termostat jest na wyjściu z głowicy na górną rurę, i po termostacie pomiędzy nim a chłodnicą jest bardzo gorąca rura, na kolanku przy chłodnicy robi się chłodno, chłodnica zimna. Jedno mnie zastanawia, jak mogły zapchać się rurki w chłodnicy skoro mają tak duży przekrój? Bo na oko z 5-6mm wewnątrz, to jak to mogło się zapchać? W Hondach...
Od kiedy zaczęło się robić cieplej na dworze mam dość spory problem z moją mazdą, przy jeździe ponad 100 zaczyna się ona przegrzewać (w korku temperatura jest w porządku), dziś zauważyłem że włączenie ogrzewania na max trochę pomaga ale nie eliminuje problemu. Termostat jest sprawny a wentylatory kręcą siew odpowiednią stronę. Nie zaważyłem bomblowania...
Witam Mam następujący problem i nie bardzo wiem co może być przyczyną. Miałem wyciek płynu chłodzącego i stwierdzona że to z chłodnicy, z uwagi że wyciek jest niewielki zalana została chłodnica preparatem do uszczelniania (nie proszkiem aby nie zapchać nagrzewnicy). Wyciek ustał ale razem z nim pojawił się problem z ogrzewaniem. Mam climatronika i co...
Skoro w ogóle się nie nagrzewa a waż już gorący po termostacie to jakby chłodnica zapchana? No ale myśle że bez rozbiórki i sprawdzenia co z termostatem i chłodnicą no i przy okazji może pompa wody padła się nie obejdzie. 95C to raczej nisko - astra z x16szr to normalnie puszczała (na wskaźniku) 95C, napewno powyżej 100C się włączał wentylator a zasada...
Witam Przerabiałem taki temat wczoraj czyli 6 lipca br. Ty nie masz problemu ze sprężarką klimatyzacji i czujnikiem ciśnienia (presostatem) tylko z zapchaną syfem chłodnicą wody i klimy.... Brak poprawnego przepływu powietrza przez obydwie chłodnice powoduje pulsacyjne działanie klimy... Trzeba sprawdzić czy chłodnica wody i klimy nie są zapchane jakimś...
Chłodnica zapchana, albo po prostu patrzysz tam gdzie wentylator już ją schłodził.
WYgląda na zapchaną chłodnice .
Nieszczelność,uszkodzony MAF a nawet zapchana chłodnica spalin. Logi lub odczyt z grupy 003 inaczej wróżenie.
Nigdy nie wlewajcie tego środka na uszczelnienie chłodnicy! To ostatni gwóźdź do trumny dla auta. Zapcha się nagrzewnica potem chłodnica i pompa wody. Tego nie ta się później pozbyć z układu chłodzenia. Tylko naprawa bez uszczelniacza!!!
Zacząć należy od diagnostyki ,dla przykładu odczytu ciśnienia z czujników różnicy ciśnień jak i innych parametrów. A z wróżb to zapchany EGR (chłodnica)niskiego ciśnienia.
Zapchana chłodnica,bądź padnięty termostat (facet niemal na moich oczach zabił silnik w Pandzie przez termostat właśnie).
Witam, Jak się nie przegrzewa, gdy dochodzi do 120°C, to masz nie wydolny układ. Jak silnik dostarcza mało ciepła, to chłodnica wyrabia, a jak dajesz po gazie, to już nie wyrabia. A może chłodnica zapchana, pisałeś, że uciekał płyn kiedyś, może ktoś wsypał, wlał środek do uszczelnienia układu i zabiło chłodnicę. Pozdrawiam
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Uszczelniacz to zło. Zaraz będzie zapchana nagrzewnica, chłodnica i czort wie co jeszcze. Zdejmij wąż, dokładnie wszystko oczyść, zakładaj wąż i dobrze dociągnij.
Przyczyną może być ograniczona zdolność chłodzenia przez chłodnicę. Może zapchana brudem. Może zapowietrzony układ. Jak jest możliwość, to sprawdź czy po nagrzaniu silnika dół i góra chłodnicy ma taką samą temperaturę.
Pewnie chłodnica zapchana robactwem.
Instalacja LPG przy wyborze chłodnicy raczej nie ma znaczenia. Ja bym od siebie polecił Valeo, wielokrotnie miałem do czynienia z tymi chłodnicami i nie mam zastrzeżeń. Możesz kupić i używkę, ale trzeba się upewnić czy nie jest dziurawa, zapchana bądź skorodowana.
Sprawdź termostat czy się otwiera. Termostat powinien mieć dziurkę/zaworek do odpawietrzania instalacji. Jeśli niema odpowietrzania przez termostat, to jest gdzieś wężyk z górnych cześci instalacji do zbiornika wyrównawczego. Pytanie nastepne, czy pompa pompuje, i czy chłodnica nie jest zapchana. Przypadek autentyczny : zapchana chłodnica, tylko kilka...
Nie znam pritardera ale chyba ma swoją osobną chłodnicę. Prosze poprawic jeśli sie mylę. Byc może ona jest zamulona lub zapchana z zewnątrz. Jesli jest to od niej bym zaczął Nie ma tam żadnej dodatkowej chłodnicy - nie tam jest problem. Jak znam życie to skończy się na wymianie pritardera bo to co się najczęściej psuje już wymieniłeś. Instrukcję serwisowania...
chłodnica zapchana -pod obciążeniem potrzebuje większego chłodzenia na wolnych obrotach schłodzi
płukankę układu też zrobiłem Jeśli był syf to on osiada najszybciej w nagrzewnicy i chłodnicy, tu cięzko wymontować chłodnicę to spróbuj tak że do górnego otworu chłodnicy wlej wodę, jak szybko nie przeleci na dół to zapchana chłodnica
No to jeszcze zostaje opcja z brakiem drożności układu chłodzenia. No zapchana chłodnica. Jakie faktyczne temperatury osiąga silnik?
Na początek kontrola MAF i lewego powietrza.Potem kontrola działania EGR przy obserwacji przepływu MAF.Złe wskazania to uszkodzony MAF,EGR,zapchane kanały spalin lub (jak jest)chłodnica spalin.
Jak dolałeś jakiegoś wynalazku uszczelniającego to pewnie Ci chłodnice zapchał. Jak się silnik zagrzeje to sprawdż ręką czy cała chłodnica jest gorąca i węże dochodzące do niej.
Witam. Czujnik wilgotności masz sprawny. Gdyby było inaczej suszarka „nie widziałaby” prania i kończyła by cykl chwilę po uruchomieniu. Proponuję sprawdzić stan wentylatora nadmuchującego zimne powietrze na chłodnicę. Prawdopodobnie jest zapchany. Znajduje się pod kratka z prawej strony na dole. https://obrazki.elektroda.pl/1596833600_...
Normalna żecz w dafie . Zapchana chłodnica . Wymień na nową i zapomnij o problemie.
Poradziłem sobie z tym problemem okazało się, że chłodnica była zapchana w środku.
Sprawdź czy wentylator się załącza, czy obieg płynu jest prawidłowy( jak jest ciepły czy oba przewody i chłodnica jest ciepła), ogrzewanie działa czy nie? Jak nie ma obiegu płynu, to może pompa wody albo termostat, ale równie dobrze może to być chłodnica zapchana. Pozdrawiam.
Ale to przez chwilę raz na godzinę ... I to tak naprawdę delikatnym ciepłym , chłodnica zapchana może być? Dodano po 32 Jest bardzo duże ciśnienie w układzie nawet po nocnym postoju , jest ciśnienie w zbiorniczku i wyrzuca płyn :(
Skoro się grzeje a chłodnica jest zimna to albo termostat się nie otwiera albo masz zapowietrzony układ, lub zapchany duży obieg.
Jaka temp? Czy wentylator się włącza? Uszczelka pod głowicą ,zapchana chłodnica ,pompa wody? Przecież to może być wszystko i bez diagnozy nikt ci nic nie powie.
Chłodnica jest zapchana więc "wlej" nie przejdzie tu. Wejdzie może 50ml więc pozostaje coś agresywnego np kwas i powoli sukcesywnie coraz więcej....
Termostat został sprawdzony? Chłodnica aby nie zapchana jakimś cudownym środkiem do likwidacji przecieków? Czujniki temperatury - wskazania odczytane z komputera są prawidłowe?
A ja radze sprawdzić czy chłodnica ma na górze i na dole taką samą temperaturę na gorącym silniku może przyczyną jest że chłodnica jest zapchana!!!:)
Tak cały czas krąży ciecz między silnikiem a nagrzewnicą. Termostat działa w obiegu chłodnicy. Zmieniłbym miejscami termometry, by wykluczyć ich wadę. Może pompa wody nie domaga. Częściowo zapchana nagrzewnica, czy po wymianie nagrzewnicy było ok? Pomiar temperatury pokazuje temperaturę przewodów, a nie cieczy, może jak dłużej by działał na wolnych...
Hej dzięki za pomoc pytałem jednego kolegi z pracy to mówił dolej płynu do chłodnicy ale on często zapika czasami raz dziennie czasami kilka razy co np 10 min 30 min itp. A płyn musi byc bo czasami jak chciałem sprawdzić czy jest albo dolać po trudnym odkręceniu zakrętki aż tryskało ze środka może w środku robi się ciśnienie i komputer głupieje po...
Ja mam 2.0 TDI o mocy 136 KM i problem polega na tym, że bulgocze w chłodnicy nagrzewnicy. Po przejechaniu 20 km odkręcam korek zbiorniczka i poziom płynu podnosi się, a czasami uwalnia się ciśnienie powietrza. Chłodnica była zapchana, ponieważ nie było ogrzewania. Przepłukałem ją octem. Teraz ogrzewanie nie działa tak, jak powinno, ale działa. Ostatnio...
Problem rozwiązany zapchana chłodnica. Wystarczyło przeczyścić i problem z głowy.
raczej bym obstawiał zamuloną, zapchaną chłodnicę.
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Zapchana chłodnica.
Chcesz poprawić fabrykę ? Od tego jest chłodnica aby chłodziła , tam gdzie różnica miedzy wejściem i wyjściem jest mała oznacza to małą sprawność chłodnicy ( chłodnica zamulona , zapchana )u ciebie różnica temperatur jest duża , więc chłodnica sprawna . Coś się dzieje , ubywa płynu , gotuje ?
Coś jest zapchane. Zawór rozprężny lub dysza dławiąca drugą opcja to uszkodzony czujnik temperatury parownika przez co sterownik nie ogranicza pracy sprężarki klimatyzacji.
Zapchana chłodnica, zamykam.
Jeśli wentylator nie włancza się to wina leży po stronie włącznika termostatycznego lub zapchanej chłodnicy niedawno robiłem taką astre i była zapchana chłodnica w okolicy tego włącznika woda sie gotowała a wentylator sie nie załączył płukanie nic nie dało dopiero rozebranie boków i wyczyszczenie z zielonego nalotu dało efekty.
U mnie kiedyś ciekła bardzo chłodnica kwalifikowała się do wymiany więc kupiłem proszek już nie pamiętam co to było. Po wsypaniu trochę lecieć przestało ale za to reszta chłodnicy się zapchała płyn wywaliło korkiem i po zabawie
Patrząc po temacie był wyciek , nie dolewales doktora ? Być może chłodnica się tym zapchała i auto się grzeje , jak wygląda sytuacja z temperaturą ?
Witam Miałem tak w 1,6 HDI ,przyczyną była zapchana chłodnica(lamelki) .U mnie po przebiegu ponad 150 kkm. Pomogła wymiana. Pozdrawiam
Hehe, wyciek oleju do wody... I chłodnica się zapchała... Wybacz ale załzawione oczy ze śmiechu nie pozwalają mi pisać, ale szukaj głowicy/głowic
elektrykę wymieniłeś więc sprawdź filtr powietrza i paliwa (możliwe że jest zapchany i nie podaje odpowiedniej iliści paliwa).
Nowy termostat na pewno się otwiera i teraz pytanie. Wyciągnąć całkowicie termostat ? Czy może chłodnica jest zapchana ? Skoro termostat się otwiera to nie warto go wyciągać. Na postoju kiedy woda jest pompowana przez chłodnicę to dół powinien tez być ciepły - jak jest zimny to nie jest OK. Wentylator się nie włącza bo czujnik jest z reguły na dole...
130 to dobra temperatura. jak się przegrzewa to sprawdza się wentylator i chłodnicę. Którą jest zapchana syfem. Wystarczy umyć.
Witam, miałem podobny przypadek, chłodnica była w jednym miejscu gorąca w innym zimna, okazało się że część chłodnicy jest zapchana, założyłem nową i problem zniknął. Ciekawy jestem w jaki sposób stwierdziłeś że chłodnica w środku jest czyściutka?
Wyjmij chłodnicę, rozkręć i wyczyść, zatkane wloty jak i cała chłodnica. Tak może być zapchana. https://obrazki.elektroda.pl/3470316900_... Kwasek cytrynowy, odkamieniacz itp. środki pomocne. Na tych wężykach nie ma wysokiego ciśnienia, to powrót gorącej wody i pary.
albo jest zapchana chlodnica (wewnatrz i zewnatrz)
Pompa , zapchana chłodnica.
Upewnij się czy chłodnica jest nie zapchana i co z tym wentylatorem udało coś ci się zrobić ?
Jak ma dobry płyn, to nie zagotuje. Poza tym wysokie temperatury były w późniejszych wersjach Opli. Astra F, G miała "normalne" wskazania. H. Nie miała zegara, ale można było sprawdzić. I przy chyba 105 otwierał się termostat. Z Corsą pewnie podobnie. Chłodnica może zapchana.
Witam sprawdź czy nie jest zapchana chłodnica oleju.
I dlatego napisałem że człowiek uczy się całe życie... No to albo chłodnica zapchana, albo głowica. Ale nie bierze płynu chłodniczego? Albo spaliny nie pachną dziwnie, i nie ma za nim białej chmury? A jeszcze kiedyś jak miałem Nysę, to jeden z węży w układzie chłodzenia był nieco "zmurszały" i się zmieniał mu się przekrój jak się nagrzał. Do tego stopnia,...
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedz. Napisz proszę przy jakim przebiegu mieliście ten problem i w jak sposób sprawdzaliście ten przepływ w chłodnicach. Zrobiliśmy dokładnie to co Wy (wymiana: pompy , termostaty, sprawdzony kompresor, podmieniona visco i zawór ciśnieniowy, wymyte chłodnice od zewnątrz) nic nie pomaga. Kierowca twierdzi że stało sie to...
Jeśli od góry jest gorący a dolny nie to logika podpowiada mi że zapchana jest chłodnica i nie ma przepływu zdejmij chłodnicę i sprawdź czy się nie zapchała
U mnie w Maluchu to był błąd zapchanej chłodnicy.
a chlodnica moze byc zapchana :?::?::?:
Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie jazdy. Patrząc po zdjęciu to po króćcu widać że zbyt czysto tam nie jest. Moim zdaniem nagrzewnica do wymiany. Jeżeli przez nagrzewnicę nie ma poprawnego przepływu to węże mogą nie mieć temperatury...
Zapchana chłodnica, źle założony termostat.
Czy włącza sie wentylator i czy chłodnica jest gorącza ? Jeśli nie to termostat. Jeśli tak to zapchana chłodnica lub uszczelka głowicy do wymiany.
Mechanik juz modyfikowal korek oraz wykonał jak by to nazwać hmm "drenaż" polegajacy na tym : poprowadził wężyk od odpowietrznika termostatu do zbiorniczka wyrównawczego i ogólnie wygląda to tak ze teraz plyn trzyma się w poziomie min a maxi dodam ze auto się wgl nie gotuje temperatura w normie Czy możliwe żeby chłodnica byla zapchana ? Lub jakieś węże?
Kia Carnival 2,9 CRDI wyrzuca mi wode z obiegu , ze zbiorniczka wyrównawczego. ... Ja Ci poradzę inaczej... Wiem że tak się nie powinno robić z dieslem ale to chyba dobry sposób na sprawdzenie czy to pompa czy uszczelka: Odpal samochód, rozgrzej trochę tak do 40-60°C, odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i jednocześnie gazuj i patrz na zbiorniczek...
sprawdz również czy chłodnica nie jest zapchana jakimiś brudami i martwymi robalami najlepiej pozbyć sie tego myjką wysokociśnieniowa od strony silnika
W zasadzie skupił bym się na zapchanej chłodnicy lub termostacie którego mogła uszkodzić woda (jeśli nie była destylowana)
Jeśli pojawia się biały ,siwy dym to ja bym sprawdził na początek chłodnicę EGR ,może być zapchana już, Zrobić ByPass na chłodnicy i zobaczysz. A co do trzęsienia po odpaleniu to nie dogrzewają świece podczas odpalania , sprawdzić błędy VAG-iem na zimnym i gorącym silniku.
Witam. Jeśli wykluczasz termastat to; 1. chłodnica - zapchana, lub nie orginalna - za mała 2. pompa wodna, zgniły skrzydełka lub obluzowanie wirniczka 3. przedmuchy, jak piszesz uszczelka pod głowicą 4. wentylator chłodnicy 5. zdarza się też złe podłaczenie węży chłodnicy 6. zbyt mały poziom płynu chodniczego 7. czujnik temperatury - sprawdzić, często...
Jeżeli chłodnica jest w dość dobrym stanie i termostat działa tak jak powinien to zasadniczo nie ma prawa się gotować, nagrzewnica raczej nie ma tu nic do tego. Miałem taki przypadek w seicento 900, termostat nie puszczał na duży obieg. Włączenie nagrzewnicy na maximum i wentylator nadmuchu też na maksymalne obroty i dojechałem krótki odcinek do domu...
na bank termostat do wymiany,ewentualnie zapchana chlodnica lub uklad zapowietrzony
Czy włącza się wentylator. Do sprawdzenia chłodnica czy lamelki nie zapchane błotem. A może to wskazówka źle pokazuje. Musiał byś to jakoś skonfrontować
a moze chlodnica sie zapchala ?? (mam na mysli zewnetrzne zapchanie) Jesli chlodnica nie bedzie miala przelotu to bedzie sie szybko grzal plyn. A ogrzewanie .... to pewnie jest uklad zapowietrzony.
po długim czasie sorry, ogrzewanko w renault traficu działa już bez bi pasów, zapchana była chłodnica nagrzewnicy, produktem do uszczelniania chłodnic teraz kierowca przyznał się, że wsypał produkt, bo miał mały ubytek płynu. (chłodnica silnika również wymieniona, bo już nie dało się nic z nią zrobić). chłodniczkę nagrzewnicy udrożniłem podłączając...
czy włącza się wentylator chłodnicy? jeśli tak to zapchane kanały w chłodnicy przez co chłodnica słabo odprowadza ciepło nie wiadomo jaki proszek i ile go wsypałeś ale może się okleił na wirniku pompy wodnej przez co pompa ma słabą wydajność
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Jeśli man ma retarder to czujnik temperatury zamontowany jest w rurze z cieczą chłodzącą retarder. Zanim gorący płyn trafi do chłodnicy ( przy włączonym retarderze) wentylator powinien się załączyć .Do magii- może być problem z wiskiem, zapchana chłodnica zewnętrznie lub wewnętrznie jeśli w układzie chłodzenia miała zastosowanie woda.
Uszkodzony termostat, uszkodzona pompa wody, zapchana chłodnica, UPG lub pęknięta głowica. innnych możliwości nie widzę.
Zapchana chłodnica, zapowietrzony układ, niedrożne węże do obiegu płynu chłodzącego. W ostateczności pompa.
Nalać płynu , odpowietrzyć, sprawdzić termostat, pompę wody i na końcu chłodnicę czy nie zapchana. Czujnik nie jest dostatecznie ogrzany aby załączył wiatrak.
Masz wentylator do wymiany, to potwierdzi pobór prądu. Lub zapchane lamelki chłodnicy to stwierdzisz latarką kub karcherem.
Witam! Wyjęcie termostatu nie zawsze skutkuje w nowych silnikach. Nowy kosztuje ok. 15 zł to podmień. Przedmuchaj chłodnicę z zewnątrz, lub przemyj wodą z węża od strony silnika. Jeśli to nie pomoże to może rzeczywiście chłodnica jest "zapchana". Czy samochód jest na LPG?
Chłodnica sprawna? Nie zapchana muchami? Kamień kotłowniczy od środka też potrafi pogorszyć odprowadzanie ciepła.
zastanawia mnie co ma do tego radio ??? jesli sie nadmiernie grzeje to moze padl termostat, zapchana chlodnica, lub uszczelka pod glowica.
Kolega z pracy miał podobnie, chociaż w innym modelu. Wymieniał termostat, sprawdzał nagrzewnicę, przewody elastyczne i różne takie. Było nawet podejrzenie padnięcia uszczelki pod głowicą. Okazało się, że chłodnica płynu była zapchana. A czym? Specjałem do doraźnego uszczelniania układu chłodzenia. Po wymianie chłodnicy jest spokój. Ale to tylko sugestia,...
Witam. wiatraki się nie załączają a ponad to górny wąż od chłodnicy jest bardzo gorący i twardy natomiast dolny jest zimny (nawet przy dłuższym postoju),. Miałem identyczne objawy przy zapchanej chłodnicy.
Przy normalnej jeździe 100-110 stopni. "Przekroczenie jej obliguje do zwolnienia jazdy" -to cytat z jakieś książki. Może chłodnica oleju uszkodzona, zapchana lub jej brak. A może sam czujnik kłamie.
Że właściwie większość płynów jest w aucie filtrowana i się tak zastanawiam dlaczego woda chłodnicza nie jest Widocznie nie jest to konieczne. Problemem w eksploatacji układu chłodzenia zazwyczaj jest uszkodzenie pompy paliwa , lub zapchanie chłodnicy, czego wynikiem jest przegrzanie silnika. Jeżeli takiego objawu u Ciebie nie ma, to nie powinieneś...
Ja dalej obstawiam zły zapłon, przegrzewanie silnika spowodowane zapchaną chłodnicą, uszkodzonym termostatem, wentylator niesprawny, zła mieszanka , świece do wymiany.
Dodatkowo dzisiaj wyłączyła się z powodu przegrzania , gdzie w lato przy duzo wiekszych temperaturach nie było takiego zjawiska. Zastanawiam się czy coś sie w niej nie skonczyło ? Przyczyn przegrzania może być co najmniej kilka zaczynając od najprostszej : 1. utrudniony przepływ powietrza przez sprężarkę i chłodnicę -zapchane wloty na obudowie, zasyfiona...
Popieram zacznij od korka i jego uszczelki, silnik sie nie przegrzewa sądząc po wskaźniku wiec termostat zapchaną chłodnicę bym wykluczył.
jak sie nagrzeje to zobacz czy chłodnica odbiera ciepło może przewody zapchane lub kanałki w bloku i nie puszcza na chłodnice
Witam, Mam taki sam problem, po wymianie pompy na łączniku gumowym na wysokich obrotach wytwarza się podciśnienie i tryska woda. Na wolnych obrotach jest ok. Co może być problemem? Zapchana chłodnica? Proszę o odpowiedz....
jest jeszcze jedna mozliwość ten wąż cienki który idzie do chłodnicy ze zbiornika wyrównawczego moze byc zapchany i przez to może nie dać sie odpowietrzyc układu .
Skraplacz jest pod maską czy na dachu. Bo często w maszynach rolniczych jest zapchany szczególnie jak jest z przodu chłodnicy (pyłem, błotem , takimi włóknami z roślin). Dwa wentylator przy nim działa (załącza się).
weż dwie wajchy niebieską i czerwoną na dół.jak to nic nie pomoże to sprawdz czy linki są prawidłowo popodłanczane i czy się nie poluzowały śruki trzymające je,jeżeli to nic nie pomoże to sprawdz czy nie są zapchane przewody od nagrzewnicy,jak to nie pomoże wymień nagrzewnice,mimo że nie przecieka to może ktoś wsypał proszku do uszczelniania chłodnic...
zapchać chłodnica zapchać wylot zapchać filtr
zamykanie skrzyde bramy zassać powietrza benzyna zamiast oleju
miękki start ukośnica transformator gwiazda trojkat
Laser w nagrywarce LG RH277H: szczegóły techniczne Miernik Duwi DT321b - brak zakresu 10A?