Ale przecież termostat jest na wyjściu z głowicy na górną rurę, i po termostacie pomiędzy nim a chłodnicą jest bardzo gorąca rura, na kolanku przy chłodnicy robi się chłodno, chłodnica zimna. Jedno mnie zastanawia, jak mogły zapchać się rurki w chłodnicy skoro mają tak duży przekrój? Bo na oko z 5-6mm wewnątrz, to jak to mogło się zapchać? W Hondach...
WYgląda na zapchaną chłodnice .
Ewidentny brak przepływu. Zapchana chłodnica (łatwo zweryfikować) lub skończyła się pompa - z tym gorzej bo napędzana jest paskiem rozrządu.
Nieszczelność,uszkodzony MAF a nawet zapchana chłodnica spalin. Logi lub odczyt z grupy 003 inaczej wróżenie.
Od kiedy zaczęło się robić cieplej na dworze mam dość spory problem z moją mazdą, przy jeździe ponad 100 zaczyna się ona przegrzewać (w korku temperatura jest w porządku), dziś zauważyłem że włączenie ogrzewania na max trochę pomaga ale nie eliminuje problemu. Termostat jest sprawny a wentylatory kręcą siew odpowiednią stronę. Nie zaważyłem bomblowania...
Zapchana chłodnica,bądź padnięty termostat (facet niemal na moich oczach zabił silnik w Pandzie przez termostat właśnie).
Witam Mam następujący problem i nie bardzo wiem co może być przyczyną. Miałem wyciek płynu chłodzącego i stwierdzona że to z chłodnicy, z uwagi że wyciek jest niewielki zalana została chłodnica preparatem do uszczelniania (nie proszkiem aby nie zapchać nagrzewnicy). Wyciek ustał ale razem z nim pojawił się problem z ogrzewaniem. Mam climatronika i co...
Zacząć należy od diagnostyki ,dla przykładu odczytu ciśnienia z czujników różnicy ciśnień jak i innych parametrów. A z wróżb to zapchany EGR (chłodnica)niskiego ciśnienia.
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Witam Przerabiałem taki temat wczoraj czyli 6 lipca br. Ty nie masz problemu ze sprężarką klimatyzacji i czujnikiem ciśnienia (presostatem) tylko z zapchaną syfem chłodnicą wody i klimy.... Brak poprawnego przepływu powietrza przez obydwie chłodnice powoduje pulsacyjne działanie klimy... Trzeba sprawdzić czy chłodnica wody i klimy nie są zapchane jakimś...
Nigdy nie wlewajcie tego środka na uszczelnienie chłodnicy! To ostatni gwóźdź do trumny dla auta. Zapcha się nagrzewnica potem chłodnica i pompa wody. Tego nie ta się później pozbyć z układu chłodzenia. Tylko naprawa bez uszczelniacza!!!
Uszczelniacz to zło. Zaraz będzie zapchana nagrzewnica, chłodnica i czort wie co jeszcze. Zdejmij wąż, dokładnie wszystko oczyść, zakładaj wąż i dobrze dociągnij.
No to jeszcze zostaje opcja z brakiem drożności układu chłodzenia. No zapchana chłodnica. Jakie faktyczne temperatury osiąga silnik?
płukankę układu też zrobiłem Jeśli był syf to on osiada najszybciej w nagrzewnicy i chłodnicy, tu cięzko wymontować chłodnicę to spróbuj tak że do górnego otworu chłodnicy wlej wodę, jak szybko nie przeleci na dół to zapchana chłodnica
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Sprawdź termostat czy się otwiera. Termostat powinien mieć dziurkę/zaworek do odpawietrzania instalacji. Jeśli niema odpowietrzania przez termostat, to jest gdzieś wężyk z górnych cześci instalacji do zbiornika wyrównawczego. Pytanie nastepne, czy pompa pompuje, i czy chłodnica nie jest zapchana. Przypadek autentyczny : zapchana chłodnica, tylko kilka...
Hej dzięki za pomoc pytałem jednego kolegi z pracy to mówił dolej płynu do chłodnicy ale on często zapika czasami raz dziennie czasami kilka razy co np 10 min 30 min itp. A płyn musi byc bo czasami jak chciałem sprawdzić czy jest albo dolać po trudnym odkręceniu zakrętki aż tryskało ze środka może w środku robi się ciśnienie i komputer głupieje po...
Normalna żecz w dafie . Zapchana chłodnica . Wymień na nową i zapomnij o problemie.
Chłodnica zapchana, albo po prostu patrzysz tam gdzie wentylator już ją schłodził.
Jaka temp? Czy wentylator się włącza? Uszczelka pod głowicą ,zapchana chłodnica ,pompa wody? Przecież to może być wszystko i bez diagnozy nikt ci nic nie powie.
Instalacja LPG przy wyborze chłodnicy raczej nie ma znaczenia. Ja bym od siebie polecił Valeo, wielokrotnie miałem do czynienia z tymi chłodnicami i nie mam zastrzeżeń. Możesz kupić i używkę, ale trzeba się upewnić czy nie jest dziurawa, zapchana bądź skorodowana.
Problem rozwiązany zapchana chłodnica. Wystarczyło przeczyścić i problem z głowy.
Witam Miałem tak w 1,6 HDI ,przyczyną była zapchana chłodnica(lamelki) .U mnie po przebiegu ponad 150 kkm. Pomogła wymiana. Pozdrawiam
Zapchana chłodnica.
Zapchana chłodnica, zamykam.
raczej bym obstawiał zamuloną, zapchaną chłodnicę.
Na początek kontrola MAF i lewego powietrza.Potem kontrola działania EGR przy obserwacji przepływu MAF.Złe wskazania to uszkodzony MAF,EGR,zapchane kanały spalin lub (jak jest)chłodnica spalin.
Nie znam pritardera ale chyba ma swoją osobną chłodnicę. Prosze poprawic jeśli sie mylę. Byc może ona jest zamulona lub zapchana z zewnątrz. Jesli jest to od niej bym zaczął Nie ma tam żadnej dodatkowej chłodnicy - nie tam jest problem. Jak znam życie to skończy się na wymianie pritardera bo to co się najczęściej psuje już wymieniłeś. Instrukcję serwisowania...
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedz. Napisz proszę przy jakim przebiegu mieliście ten problem i w jak sposób sprawdzaliście ten przepływ w chłodnicach. Zrobiliśmy dokładnie to co Wy (wymiana: pompy , termostaty, sprawdzony kompresor, podmieniona visco i zawór ciśnieniowy, wymyte chłodnice od zewnątrz) nic nie pomaga. Kierowca twierdzi że stało sie to...
albo jest zapchana chlodnica (wewnatrz i zewnatrz)
Pompa , zapchana chłodnica.
Witam sprawdź czy nie jest zapchana chłodnica oleju.
U mnie w Maluchu to był błąd zapchanej chłodnicy.
Witam, Jak się nie przegrzewa, gdy dochodzi do 120°C, to masz nie wydolny układ. Jak silnik dostarcza mało ciepła, to chłodnica wyrabia, a jak dajesz po gazie, to już nie wyrabia. A może chłodnica zapchana, pisałeś, że uciekał płyn kiedyś, może ktoś wsypał, wlał środek do uszczelnienia układu i zabiło chłodnicę. Pozdrawiam
Że właściwie większość płynów jest w aucie filtrowana i się tak zastanawiam dlaczego woda chłodnicza nie jest Widocznie nie jest to konieczne. Problemem w eksploatacji układu chłodzenia zazwyczaj jest uszkodzenie pompy paliwa , lub zapchanie chłodnicy, czego wynikiem jest przegrzanie silnika. Jeżeli takiego objawu u Ciebie nie ma, to nie powinieneś...
Jeśli wentylator nie włancza się to wina leży po stronie włącznika termostatycznego lub zapchanej chłodnicy niedawno robiłem taką astre i była zapchana chłodnica w okolicy tego włącznika woda sie gotowała a wentylator sie nie załączył płukanie nic nie dało dopiero rozebranie boków i wyczyszczenie z zielonego nalotu dało efekty.
Zapchana chłodnica, źle założony termostat.
W zasadzie skupił bym się na zapchanej chłodnicy lub termostacie którego mogła uszkodzić woda (jeśli nie była destylowana)
na bank termostat do wymiany,ewentualnie zapchana chlodnica lub uklad zapowietrzony
Uszkodzony termostat, uszkodzona pompa wody, zapchana chłodnica, UPG lub pęknięta głowica. innnych możliwości nie widzę.
Zapchana chłodnica, zapowietrzony układ, niedrożne węże do obiegu płynu chłodzącego. W ostateczności pompa.
Jeśli man ma retarder to czujnik temperatury zamontowany jest w rurze z cieczą chłodzącą retarder. Zanim gorący płyn trafi do chłodnicy ( przy włączonym retarderze) wentylator powinien się załączyć .Do magii- może być problem z wiskiem, zapchana chłodnica zewnętrznie lub wewnętrznie jeśli w układzie chłodzenia miała zastosowanie woda.
Na pierwszym miejscu sprawdz termostat moze sie nie do konca otwiera ,moze byc jeszcze kilka przyczyn np. zapchana chlodnica
Czy włącza sie wentylator i czy chłodnica jest gorącza ? Jeśli nie to termostat. Jeśli tak to zapchana chłodnica lub uszczelka głowicy do wymiany.
zastanawia mnie co ma do tego radio ??? jesli sie nadmiernie grzeje to moze padl termostat, zapchana chlodnica, lub uszczelka pod glowica.
Przyczyną może być ograniczona zdolność chłodzenia przez chłodnicę. Może zapchana brudem. Może zapowietrzony układ. Jak jest możliwość, to sprawdź czy po nagrzaniu silnika dół i góra chłodnicy ma taką samą temperaturę.
Ja dalej obstawiam zły zapłon, przegrzewanie silnika spowodowane zapchaną chłodnicą, uszkodzonym termostatem, wentylator niesprawny, zła mieszanka , świece do wymiany.
Witam, Mam taki sam problem, po wymianie pompy na łączniku gumowym na wysokich obrotach wytwarza się podciśnienie i tryska woda. Na wolnych obrotach jest ok. Co może być problemem? Zapchana chłodnica? Proszę o odpowiedz....
Popieram zacznij od korka i jego uszczelki, silnik sie nie przegrzewa sądząc po wskaźniku wiec termostat zapchaną chłodnicę bym wykluczył.
podłącz chłodzenie do kranu z wodą, a wypływ do kanalizacji i po 30 minutach pracy silnik będzie tak wypłukany jak nowy. Też o tym myślałem, martwi mnie tylko że w zakamarkach może mi zostać trochę tej kranówy i potem kamień zapcha chłodnicę. Ogólnie tam wchodzi 7 litrów z groszami wg. instrukcji, po dobroci da się spuścić niecałe 5l wężem w najniższym...
Skąd wiesz, że się nie otwiera, masz przezroczystą obudowę? Może się otwiera, tylko masz zapchaną chłodnicę, albo co innego? Zagotuj go w garnku, sprawdzisz, czy się otwiera. W kabinie robi się ciepło? Pompa może nie pompować, bez obiegu cieczy, zagrzeje się tylko silnik.
Witam. wiatraki się nie załączają a ponad to górny wąż od chłodnicy jest bardzo gorący i twardy natomiast dolny jest zimny (nawet przy dłuższym postoju),. Miałem identyczne objawy przy zapchanej chłodnicy.
Wydaje mi się że nic do tego nie ma woda czy płyn a jedynie czujnik załączający wentylator . Na początek jego bym sprawdził . Jeśli on jest sprawny to obstawiam zapchaną chłodnicę . Panie Sadowski, znowu pisze Pan bzdury.
po długim czasie sorry, ogrzewanko w renault traficu działa już bez bi pasów, zapchana była chłodnica nagrzewnicy, produktem do uszczelniania chłodnic teraz kierowca przyznał się, że wsypał produkt, bo miał mały ubytek płynu. (chłodnica silnika również wymieniona, bo już nie dało się nic z nią zrobić). chłodniczkę nagrzewnicy udrożniłem podłączając...
Masz wentylator do wymiany, to potwierdzi pobór prądu. Lub zapchane lamelki chłodnicy to stwierdzisz latarką kub karcherem.
No co do łamania to tak, kontrolka świeciła już nie pierwszy raz, kiedyś przy zapchanej chłodnicy tez było podobnie, i do tej pory jeździł OK. Jutro zmienię termostat i napiszę co i jak, na razie nie ma co gdybać.
sluchaj zrob tak: odlacz wentylator i uruchom silnik... tylkooo uwaznie oobserwuj temperature slnika!! moze w tym tkwi problem?? ze ci siie silnik przegrzewa?? (np. uszczelka pod glowica, zapchana chlodnica itp itd...0
Jeśli od góry jest gorący a dolny nie to logika podpowiada mi że zapchana jest chłodnica i nie ma przepływu zdejmij chłodnicę i sprawdź czy się nie zapchała
Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie jazdy. Patrząc po zdjęciu to po króćcu widać że zbyt czysto tam nie jest. Moim zdaniem nagrzewnica do wymiany. Jeżeli przez nagrzewnicę nie ma poprawnego przepływu to węże mogą nie mieć temperatury...
Teoretycznie -odpięta wiskoza (elektrycznie) działa na starej zasadzie sprzęgła viskotycznego, teoretycznie zapchane chłodnice międzystopniwe mogą powodować dziwną pracę wiskozy ale nie aż taką. Naprawdę trudna usterka:) Testy wiskozy były robione przy temperaturze 90 stopni? Na postoju też tak się zachowuje? A te dźwięki to skąd się wydostają?
Witam mam podobny problem,obecnie przy temp.-10st. trudno mojego AEL-a zagrzać,po dłuższej jezdzie ok.15 km.osiąga temp.90st. ale jak się zatrzymam to po minucie spada temp. na 60st..Ogrzewanie jakoś tam grzeje górny wąż chłodnicy gorący ale tylko na 2/3 długości przy wejściu do chłodnicy zimny chłodnica zimna wąż dolny przy termostacie letni a dalej...
Po rozebraniu i przemyciu palety sterującej poskładałem wszystko. Zalałem olejem odpaliłem auto i problem znikł, niestety tylko na 2-3 min. Szukałem dalej i stwierdziłem zapchaną chłodnice oleju. Co mogło się uszkodzić z powodu tej usterki??? W jaki sposób ostatecznie sprawdzić czy problem tkwi w skrzyni czy jest to wina konwentera. POMOCY
Skoro się grzeje a chłodnica jest zimna to albo termostat się nie otwiera albo masz zapowietrzony układ, lub zapchany duży obieg.
Pewnie chłodnica zapchana robactwem.
Brak możliwości odpowietrzenia układu i brak przepływu płynu (dla pewności zajrzyj do wnętrza zbiorniczka) -> pompa do wymiany (a przy okazji rozrząd). Po demontażu pompy, jeśli okazałoby się, że jej plastikowe łopatki są w kawałkach, trzeba zdemontować i przepłukać przewody i chłodnicę wodą w kierunku odwrotnym niż przepływał płyn (aby uniknąć zapchania...
Sprawa jest prozaiczna. Kocioł GCO-DP-21-05 jest kotłem z wymiennikiem spaliny-woda (nagrzewnicą) bitermiczną. Ze względu na konstrukcję woda użytkowa (to woda używana do celów sanitarnych z wodociągu), jak również woda z CO, przepływa przez nagrzewnicę. Podczas poboru wody użytkowej również nagrzewa się woda z CO i odwrotnie. Problemem jest zanieczyszczenie...
Dalej w lecie będzie ci wyłączać klimę, sygnał prędkości nie ma nic do tego. Masz zapchane chłodnice i skraplacz, następuje wzrost ciśnienia czynnika i wyłączenie awaryjne sprężarki. Przy wyższych prędkościach pęd powietrza przez skraplacz zbija ciśnienie i klima pracuje. Zresztą przy teraźniejszych temperaturach nie ma szans na włączenie sprawnej klimy
a moze chlodnica sie zapchala ?? (mam na mysli zewnetrzne zapchanie) Jesli chlodnica nie bedzie miala przelotu to bedzie sie szybko grzal plyn. A ogrzewanie .... to pewnie jest uklad zapowietrzony.
Coś jest zapchane. Zawór rozprężny lub dysza dławiąca drugą opcja to uszkodzony czujnik temperatury parownika przez co sterownik nie ogranicza pracy sprężarki klimatyzacji.
Tak cały czas krąży ciecz między silnikiem a nagrzewnicą. Termostat działa w obiegu chłodnicy. Zmieniłbym miejscami termometry, by wykluczyć ich wadę. Może pompa wody nie domaga. Częściowo zapchana nagrzewnica, czy po wymianie nagrzewnicy było ok? Pomiar temperatury pokazuje temperaturę przewodów, a nie cieczy, może jak dłużej by działał na wolnych...
chłodnica zapchana -pod obciążeniem potrzebuje większego chłodzenia na wolnych obrotach schłodzi
elektrykę wymieniłeś więc sprawdź filtr powietrza i paliwa (możliwe że jest zapchany i nie podaje odpowiedniej iliści paliwa).
Kolego więcej pokory dla ludzi którzy chcą ci pomóc bo wyczuwam ironie w twym pisaniu ale do rzeczy ;; na początek sprawdz chłodnicę a mianowicie czy jak silnik jest rozgrzany to na całej jej powierzchni jest taka sama temperatura czy np na górnym rogu nie jest zimna bo według mojej oceny to albo termostat albo zapchana chłodnica (nie sugeruj się tym...
witam mam tez problem z wyżucaniem płynu , kupiłem auto juz z uszkodzeniem , kiedy jechałem samochodem do 1900 obr. to było oki , ale jak sie przekroczyło to zaraz gotował sie , mechanik stwierdził i wymienił uszczelke pod głowica , do tego rozrząd komplet , ale co do czego auto znowu sie gotuje :/ okazało sie ze dodatkowa pompka jest uszkodzona , została...
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Witam. Czujnik wilgotności masz sprawny. Gdyby było inaczej suszarka „nie widziałaby” prania i kończyła by cykl chwilę po uruchomieniu. Proponuję sprawdzić stan wentylatora nadmuchującego zimne powietrze na chłodnicę. Prawdopodobnie jest zapchany. Znajduje się pod kratka z prawej strony na dole. https://obrazki.elektroda.pl/1596833600_...
wentylator włącza sie gdy jest kolo 100C wiec wentylator sie dobrze włącza tylko za czesto sie nagrzewa do tych 100C nawet gdy jest temperatura na minusie na dworze Dodano po 4 a jak sprawdzic czy jest zapchana chłodnica bo jak jest to jedyna opcja to jej wymiana Dodano po 10 pompa wody została wymieniona wiec zostaje chłodnica
Dla mnie wygląda na zatkane kanały chłodnicy albo visco się ślizga.Nie zapomnij wywalić filterka płynu chłodzącego to oszczędzisz sobie problemów z niskim ciśnieniem oleju(filterek zapchany=chłodnica oleju nie chłodzi oleju=spada lepkość oleju że pompa nie nadąża z ciśnieniem i masz na desce warning low oil pressure).Chłopcy z paccar przedobrzyli i......
Podstawowym problemem który wyklucza wodę jako chłodziwo silnika jest fakt iż powoduje korozje . Jestem mechanikiem i widziałem wiele silników na których ludzie chcieli zaoszczędzić i nie wyszło im to na dobre koszt 5l płynu to zaledwie 20 zł a korozja to kluczowy ale nie jedyny problem powstający z takiej oszczędności .. Dodano po 7 Rdza plus odkładający...
O, nie zauważyłem... Zastosuj największy jaki się zmieści wentylator, zapchanie błotem lamelek chłodnicy znacznie zmniejsza sprawność chłodnicy. Elektryczne mają mniejszą moc niż wentylatory na wiskozie.
Jeśli na postoju jest dobrze a po jeździe w czasie zatrzymania rośnie temperatura może świadczyć o zapchanych elementach w chłodnicy
Nie tylko chce sie dowiedziec dlaczego termostat jest na powrocie a w wiekszosci aut jest on na na górym weżu przy głowicy.Wentylator sie włacza nawet w zimie a jesli puszcze ogrzewanie na max wtedy widac ze temperatura spada(auto podpiete do interfejsu) i wentylator przestaje pracowac wiec uwazam ze raczej u mnie jest zapchana chłodnica skoro tyle...
gzdie znajduje sie chłodnica oleju i termostat w mv6 3.0 poniewaz mam wyciek oleju do wody zapycha mi chłodnice i nagrzewnice byc moze zapchał mi termostat.
Podłączam się do tematu. Nissan X trail T32 1.6 dci. Auto po wymianie silnika (wypadła panewka), generalnie jeździ ale po długiej trasie zapala się check i zwraca błąd P1489 (prawdopodobnie za wysoka temperatura w chłodnicy spalin EGR-a niskociśnieniowego za dpf-em). Czytałem na forach że wymiana tego czujnika nie rozwiązywała problemu ani wypalanie...
czy włącza się wentylator chłodnicy? jeśli tak to zapchane kanały w chłodnicy przez co chłodnica słabo odprowadza ciepło nie wiadomo jaki proszek i ile go wsypałeś ale może się okleił na wirniku pompy wodnej przez co pompa ma słabą wydajność
A ja radze sprawdzić czy chłodnica ma na górze i na dole taką samą temperaturę na gorącym silniku może przyczyną jest że chłodnica jest zapchana!!!:)
To może napisz w końcu jasno co tam się dzieje? Bo zaczynasz sam coś mówić o zapchanej raz chłodnicy, teraz o nagrzewnicy? Jaka jest historia tego układu chłodzenia oprócz tego, że zmiana termostatu i wizyta u mechanika na zawartość spalin w układzie chłodzenia.
Witam. Dostałem od wujka Passata b4 1.9TDi (stał w garażu prawie rok nie ruszany) i mam problem z jego przegrzewaniem się. Otóż zrobiło się ciepło i wskazówka temperatury poszybowała powyżej 90, ale nie doszła do 110 stopni bo włączyłem ogrzewanie na maxa. Płyn był w normie, ale górna rura od chłodnicy gorąca, że dotknąć nie można i lekko "napompowania",...
Sprawdź ciśnienie w układzie , za bardzo ci wzrasta. Przyczyny: 1. Zapchana chłodnica - skraplacz (robalami błotem umyć na myjni)- jest przed chłodnicą samochodu więc z przodu 2. Uszkodzony lub nie działający dodatkowy wentylator. 3. wilgoć w układzie , do wymiany osusacz 4. termostatyczny zawór rozprężny ( ta kostka przy wejściu do parownika-najczęciej...
Jeżeli chłodnica jest w dość dobrym stanie i termostat działa tak jak powinien to zasadniczo nie ma prawa się gotować, nagrzewnica raczej nie ma tu nic do tego. Miałem taki przypadek w seicento 900, termostat nie puszczał na duży obieg. Włączenie nagrzewnicy na maximum i wentylator nadmuchu też na maksymalne obroty i dojechałem krótki odcinek do domu...
Lopatki na pompie wody sie okrecaja na wirniku. Uklad zapchany od syfu chlodnica/kanaly wodne co jest bardzo mozliwe patrzac sie na fote.
Jedną z przyczyn może być zapchany przewód odpowietrzający chłodnicę .Lączy on ją z naczniem .
Zamiast przeróbki fabrycznej konstrukcji bardziej wskazane jest znalezienie przyczyny przegrzewania silnika np: pompa olejowa(złe smarowanie, nie odbiera ciepła), ślizgający się pasek klinowy napędzający pompy oleju i chłodziwa, zapchane żeberka chłodnicy itp. Leczenie objawów, a nie przyczyny jest ryzykowne. -
Jeśli pojawia się biały ,siwy dym to ja bym sprawdził na początek chłodnicę EGR ,może być zapchana już, Zrobić ByPass na chłodnicy i zobaczysz. A co do trzęsienia po odpaleniu to nie dogrzewają świece podczas odpalania , sprawdzić błędy VAG-iem na zimnym i gorącym silniku.
Skraplacz jest pod maską czy na dachu. Bo często w maszynach rolniczych jest zapchany szczególnie jak jest z przodu chłodnicy (pyłem, błotem , takimi włóknami z roślin). Dwa wentylator przy nim działa (załącza się).
Termostat został sprawdzony? Chłodnica aby nie zapchana jakimś cudownym środkiem do likwidacji przecieków? Czujniki temperatury - wskazania odczytane z komputera są prawidłowe?
Poradziłem sobie z tym problemem okazało się, że chłodnica była zapchana w środku.
Po dłuższym czasie zaobserwowałem takie zjawisko: 1. Po włączeniu klimatyzator chłodzi mocno, 2. Po dłuższym czasie - kilka godzin pracy, temperatura powietrza przy wylocie wzrasta, chłodzenie jest słabe ( sprężarka dalej pracuje ) 3. Po wyłączeniu sprężarki bez wyłączania dmuchawy ( przełączam na tryb samego dmuchania ) skraplacz się natychmiast zamraża...
Chłodnica jest zapchana więc "wlej" nie przejdzie tu. Wejdzie może 50ml więc pozostaje coś agresywnego np kwas i powoli sukcesywnie coraz więcej....
Twoje auto czy nowo kupione? Dodawał ktos proszku do "lepienia chłodnic" ? w 1 swoim poście napisałeś, że "nie wywala wody" w kolejnych pisałeś, że "wywala prawie całą" to jak wkońcu jest? możesz mieć też zapchaną chłodnicę lub jakiś przewód dolotowy skoro upg miałes przepaloną może ktoś coś kombinował.. przy przepaleniu upg i jeżdzeniu tworzy się taka...
chłodnica zapchać zapchać wylot zapchać filtr
sterownik mikrofon novox mercedes atego koło autocad inventor
Amica AWSE12D kod błędu E54 - co oznacza? Błąd E01 w robocie kuchennym Klarstein Renta Rossa