https://obrazki.elektroda.pl/6888464800_... Wygląda niby solidnie. W bajkę że ma lepszą wymianę ciepła to bym raczej nie wierzył, to po prostu rura z radiatorem. Ale jak na cenę to bym spróbował. No na pewno rozwiąże problem mieszanina oleju z płynem.
Jeśli chcesz to wystarczy chyba 5 a nie 4 śruby.
W Oplu Vectra C 1.8 (2009) zalecany moment dokręcania śrub M8 klasy 8.8 mocujących chłodniczkę oleju wynosi 15-20 Nm. Moment 40 Nm jest zbyt wysoki i może uszkodzić gwinty.
Jak masz pojęcie o mechanice i zmysł techniczny to dasz rade .
A chłodniczka przylega dobrze do podstawy?
Nic trudnego. Jak na załączonym obrazku. http://obrazki.elektroda.pl/6562128400_1... Odkręcasz filtr oleju a następnie szpilkę oznaczoną nr 24 Jeśli wyciek dotyczy tylko płynu chłodniczego to awaryjnie można obejść wymiennik łącząc ze sobą przewody wodne kawałkiem wygiętej rurki. ;)
Witam.Mam pytanie Zafira B 1.8 ZXER 140KM jakim momentem dokręcić śruby chlodniczki oleju do korpusu i korpusu z chlodniczką do bloku silnika https://obrazki.elektroda.pl/9268225500_...
Po wymianie chłodniczki oleju problem rozwiązany
Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jeżeli jest prosty termostat, to tak, ale jeżeli jest z dodatkowym 'talerzykiem' na końcu, to już nie jest tak prosto - przy zamkniętym termostacie jednocześnie jest otwarty 'skrót', czyli powrót płynu do pompy, omijający nagrzewnicę (łączy we i wy nie tylko nagrzewnicy, ale też chłodniczki oleju,...
czyli co uszkodzona uszczelka pod głowicą czy głowica a może jednak ta chłodniczka oleju? a skąd to kto może wiedzieć ? wywal na chwilę chłodnicę oleju i zmostkuj przewody wodne co tam wchodzą. potem wyczyść obieg wody i zobacz czy to samo się dzieje. Jak się nie dzieje to tak zostaw a jak się dzieje to uszczelka. Masz tu rozwiązanie tańsze i sam sobie...
Witaj Czy to jest prawidlowo zamontowana uszczelka Chlodniczki oleju ? Jest dobrze założona zakładaj i będzie ok.
Silnik M9R?
można tak jak piszesz i można kluczem dyn. i pokrywę oleju 25nM a śruby wielozębne wpustowe do bloku silnika od chłodniczki oleju 14nM - pozdrawiam .
http://img208.imageshack.us/img208/4036/...
Poszukam na SD testu B4/6, fakt faktem wymieniałem go bo przy wymianie uszczelek chłodniczki oleju stary czujnik się rozpadł. Na live data jak patrzę to niestety u mnie ciśnienie spada do 0 bar zaraz po wyłączeniu silnika. Zastanawiam się nad testem zaworu Y74 - zawór przelewowy na listwie CR, być może on przepuszcza. Jak go odpinam to auto nie odpala,...
Wymień termostat oleju, znajduje się w obudowie chłodniczki oleju
Powinna być przy filtrze oleju. https://obrazki.elektroda.pl/8820184800_...
Z chłodniczki oleju może wyciekać płyn chłodniczy. Koszt uszczelnień to ok.200-250zł. W skład wchodzą uszczelki chłodniczki oaz 6 o-ringów.
Witam. Swego czasu mocno się zastanawiałem nad wykorzystaniem grzejników jako wymiennika. Myślę, że nie jest to najlepszy pomysł ze względu na szybkość korozji. Lepszym rozwiązaniem jest zastosowanie chłodniczki oleju od jakiejś maszyny rolniczej. Jest ona wykonana z rurki miedzianej z użebrowaniem też miedzianym, lub nagrzewnicy samochodowej. A najlepszym...
Jak go dolać i ile, czy wystarczy standardowa procedura wymiany w 01M? Tutaj masz wszystko (to ta sama skrzynia): http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Witam u mnie wymiana oleju wyglądała tak: http://majsterek-debesciak.pl/showthread... pozdro. Twoja porada jest tyle samo warta, co pisownia w podanym linku...
Czujnik jest wkręcony w obudowę chłodniczki oleju i jest podobny do czujnika temperatury płynu chłodzącego.
Ani jednemu do głowy nie przyszło żeby sprawdzić płyn.Często ucieka na złączach pseudo chłodniczki oleju.
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
Wymianę dynamiczną robi pompa oleju w skrzyni i zwykle podłącza się maszynę zamiast chłodniczki oleju. U ciebie najlepiej statycznie, po kilku wymianach jak już user64 napisał wymieni się "cały" olej w skrzyni. Dlatego zalecałem Ci pojeździć przed kolejną wymianą. Zalej jak trzeba i daj znać czy ustąpiło, a potem np. za 5000km nowy olej. Ten plastikowy...
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Z tego co widzę to od chłodniczki oleju idzie nim płyn chłodzący.
Witajcie.W zbiorniczku na płyn chłodniczy zbiera się olejowy osad i troszeczkę go pływa w płynie.Jakiś czas temu wymieniana była chłodniczka oleju i uszczelnienie chłodniczki,natomiast między świętami płukałem układ i był czysty.Po przejechaniu ok 2 tyś km znowu się pojawił w zbiorniczku,jest go niewiele nie zasłania całkowicie płynu ale też osiadł...
Tak dla zamknięcia tematu. W moim przypadku olej w płynie to również była wina chłodniczki oleju. Koszt uszczelki to 35 pln i po krzyku. Pozdrawiam i dziękuje za naprowadzenie na temat.
po wymianie chłodniczki oleju problem ustąpił,jeszcze tylko dwa płukania zbiorniczka i wreszcie ślad po oleju zginął.pozdrawiam i dziękuję za radę.
Właśnie to było przyczyną, bardzo zapchany miałem ten przewód, autko się ładnie odpowietrzyło trzyma temperaturę i szybko się nagrzewa. Niestety nie pokoi mnie kolor jaki nabrał płyn chłodniczy, zrobił się bardzo ciemny podejrzewam że dostał się do niego olej, czy przyczyną może być uszczelnienie chłodniczki oleju ?
witam!! mam ten sam problem w (opel astra 2.0 tdi.) woda z układu chłodzenia dostaje sie do oleju. wymieniona uszczelka, głowica, zdjęte węże z chłodniczki oleju. i nic nie pomogło, jedyma myśl która mi się nasuwa to pękniety blok, czy mozna to jakos sprawdzic bez rozkręcania silnika>?
A powiedzcie co jeszcze można w tym golfie zmienić poza programem aby latał jak passat i nie wydać przy tym majątku? Normalnie robi się z niego 150-160KM ,a po wymianie sprężarki i chłodniczki oleju na wydajniejszą można zrobić 180KM.
A może to nie uszczelka, a rozszczelnienie chłodniczki oleju? A ty masz tam turbo?
Głowicę sprawdzał i planował majster który się tym zajmuje jak on to sprawdza to nie widziałem. Z takimi majstrami to trzeba uważać, nie wiadomo co właściwie zrobił z głowicą. Jeżeli mechanik wymienił upg i dalej to samo to reklamuj. Plyn do oleju może dostać się tylko przez: Nieszczelnosci chłodniczki oleju - do sprawdzenia UPG - reklamuj uslugę Pękniętą...
Można zacząć od prostszej rzeczy czyli chłodniczki oleju. Musisz dobrze ją sprawdzić i to pod ciśnieniem w zanurzeniu. Jest duża szansa, że to ona jest problemem.
Lubi cieknąć z samej pompy, z jej armatury, z przewodów do chłodniczki oleju, a także ze stalowego przewodu do nagrzewnicy.
Też ten sam problem mam w takim autku... Niestety ja czyściłem cały układ i nadal jest olej w zbiorniczku na wierzchu i na ściankach zbiorniczka. Z tego co czytałem to może to być wina chłodniczki oleju.
taki pech, że zarówno ciekło z czujnika ciśnienia oleju, jak i oring chłodniczki oleju był totalnie popękany. usterka naprawiona małym kosztem. Nie chciał odpalić, bo nowy filtr nie dostał jeszcze dość oleju i czujnik ciśnienia nie pozwalał na zapłon
Jeśli te objawy wystąpiły po przecieku oleju do układu chłodzenia to trzeba wykluczyć przytkanie kanałów wodnych , przewodów odpowietrzających oraz przewodu układu chłodzenia który idzie do układu adblue. Wszystko co jest napisane w powyższych postach wskazuje na problem z obiegiem/właściwym odpowietrzeniem. Spotkaliśmy się z podobnym przypadkiem R...
Trzeba się martwić? Jak Ci zginął olej :?: - to na pewno nie powinieneś tym samochodem jeździć bez naprawy :cry: Sprawdź w zbiorniku płynu chłodzącego :!: czy nie widać w nim śladów Twojego oleju (tłuste oka, oraz podwyższony poziom płynu chłodzącego) :D W moim passku już po 18 latach takie objawy były po perforacji chłodniczki oleju :cry:
Tak olej z otworów na śruby wyczyściłem benzyną ekstrakcyjną pod ciśnieniem i wydmuchałem sprężonym powietrzem czy po zmostkowaniu przewodów od chłodniczki oleju wypłukać cały układ chłodzenia czy tak zostawićewentualnie tylko zbiorniczek wyczyścić
Chlodnica egr nie ma kontaktu z olejem. Wiec albo chlodnica oleju albo glowica.
To nie przypomina chłodnicy, jest to aluminiowy pojemnik do którego przykręcony jest filtr oleju od spodu a z boku dochodzą dwa węże z płynem chłodniczym.' Zobacz sobie w Google jak to wygląda. Nie obraź się ale skoro nie możesz znaleźć chłodniczki oleju to nic sam tam nie zdziałasz. Powtarzam po raz kolejny - pobór oleju nie jest spowodowany uszkodzoną...
Słaby dostęp do tej chłodniczki. Żeby nie zdejmować chłodnic wody, klimy wystarczy nawiercić otwór w miejscu nawet zaznaczonym, aby dostać sie do sruby trzymającej rurki chłodniczki. Ogolnie udao sie ja wymienć. Słaba dostępność samej chłodniczki oleju. Tylko oryginał znalazłem 420zł. W obawie o ilość oleju w skrzyni, postanowiłem zmienić rownież sam...
Nie mam pojęcia już co robić bo wygląda na to, że wina leży po obydwu stronach? Mechanik powinien kręcić samym rozrusznikiem z 30 sekund aby cała magistrala przepompowała olej najwidoczniej? Czy pompa w ogóle nie zaciągała oleju? Dlatego gasnął silnik bo smarowania nie było i się przycierał... #edit może inaczej: Silnik był ultra czysty w środku, 0...
natomiast z powrotnego węża wyglądało tak jakby, "te wody się zderzały" Dlatego właśnie pytałem czy jest cyrkulacja/obieg płynu przez nagrzewnicę. Jeżeli jesteś pewny prawidłowości połączeń to może sprawdź drożność chłodniczki oleju silnikowego i tej od skrzyni, może któraś jest przytkana i stąd zakłócony obieg.
Na forum bmw wyczytałem że najlepszy olej do tej skrzyni to Texaco ETL 7045E jest to chyba minerał. Prawdą jest że to jest olej do tej skrzyni? Transmax z to chyba syntetyk i teraz jestem w kropce bo nie wiem jaki olej zalać. Co do ilości to podobno najlepiej spuścić stary korkiem spustowym, wymienić filtr itp. wlać nowy olej do stanu ok 4l zdjąć przewód...
witam takie małe pytanie (a właściwe drugi pomysł:D) niektórzy celem nieprzegrzewania silnika w czasie lata zakładają chłodniczki oleju ... jeżeli dorobić taką chłodnice/nagrzewnice z możliwością zamknięcia w trakcie sezonu letniego + nadmuch to myśle, że byłoby to dość skuteczne pozdrawiam i życze inwencji twórczej
W benzyniaku nie masz żadnej chłodniczki.
Ten silnik ma dwa termostaty, jeden normalny a drugi od chłodniczki oleju. Po mocnym przedeptaniu temperatura powinna podnieść się i śmiało podejść w pobliże pionowej kreski, nawet pomimo uszkodzonego termostatu. A co do wskazań na desce, to przecież jest temperatura otoczenia, a z tego co się zdążyłem zorientować to właśnie taka temp panuje obecnie...
jak w temacie , na 99% ,,padła " chłodniczka , czyli jest nieszczelna , olej przedostaje się do układu chłodzenia , jest widoczny w zbiorniczku wyrównawczym , poza tym wszystko jest ok. dziś przeszedł gruntowną kontrole u naprawde dobrego mechanika i ten po kilku tel. do swoich znajomych po fachu zaproponował zrobienie obejscie w/w chłodniczki. mam...
Po kółku latach chłodniczki pewnie zabite osadę z oleju i wody a oprócz tego chyba jest tam jakiś wkład. Z tego co pamietam to ktoś odcinal denko i czyści w środku. Na spodzie powinien być zawor-sruba do spustu kondensat.
Olej wyleciał przez pęknięty wąż chłodniczki oleju. Auto było też holowany na wyłączonym silniku, skrzulynia na N. Obawiam się że wtedy rekuktor mógłbyc zalaczony...... Później była zrobiona trasa z niskim stanem. Wylalem stary olej, wyleciało go bardzo mało, może lekko ponad litr. Wyczyściłem filtr, nie był jakoś mocno zabrudzony, olej też był raczej...
Chłodniczki widzę że w dieslu były montowane
Witam :) Mam problem z układem chłodzenia po podłączeniu instalacji gazowej, a mianowicie nie grzeje mi nagrzewnica i parownik jest nie dogrzany. Na początku podejzewałem głowice i głowica już po remoncie i dalej nie grzeje. Mechanik zauważył iż parownik wpięty jest wąż zasilający nagrzewnice oraz wąż idący od zbiorniczka wyrównawczego do chłodniczki...
Ile ta kontrolka się świeci po odpaleniu? Dobrze by było zmierzyć mechanicznie ciśnienie oleju. 6-8 sekund Długo, zmierz ciśnienie oleju zegarem. Będzie wiadomo czy to problem czujnika czy czegoś innego. OCZYWISCIE JUTRO TO SPRAWDZE Dodano po 44 znalazłem jeszcze cos takiego Problem jest dość znany fiatowi, problem leży po stronie chłodniczki oleju,...
Nie nie bez oleju się nigdzie nie wybiorę zwłaszcza , że już wyciekło pewnie ze 3 litry . Laweta wyjdzie więcej jak warte to auto :) a kumpel właśnie sprzedał niedawno :) może na hola ewentualnie ... Jutro spróbuje jeszcze ogrzać trochę auto suszarką może jeszcze jest gdzieś woda zamarznięta w mało widocznym miejscu chociaż wątpię skoro odrazu tak pluje...
Tja, wymieniłem już dwie takie jednostki, przy jeździe na lpg podpala zawory, te silniki nie mają hydropopychaczy i luz na zaworach się kasuje, kończy się to stopieniem tłoka, naprawa nieopłacalna Ok te silniki NIE SĄ przystosowane do LPG - bez gazu to i po 300tyś luzy zaworowe są ok . Były wersje z głowicami przystosowanymi do gazu (KL7) .A po za...
To prawda że nie wierze w mechaników bo na zbyt wielu "fachowcach" się przejechałem. Nie dalej jak dwa tygodnie temu byłem w serwisie Opla żeby zmienić sworzeń, zależało mi na czasie i dlatego nie chciałem sie z tym sam bawić i okazało się, że Pan serwisant nie umie tego zrobić, próbował mi wmówić, że aby zmienić sworzeń dolny wahacza trzeba zdemontować...
Witam, Dzisiaj w moim Renault Scenic 1.9 dci 102km z 2001 r. wyciekł płyn chłodzący, namierzyłem wyciek i znajduje się on w miejscu zaznaczonym na zdjęciu (zrobione z góry od przodu). Od góry prowadzi wąż do dolnego wejścia zbiornika płynu, lewe górne prowadzi nad filtr oleju (prawdopodobnie do chłodniczki oleju), prawe odejście do chłodnicy, lewe prawdopodobnie...
Witam. Posiadam następujący problem Samochód Citroen Berlingo 1.9 DW8B 2003R. Ostatnio sprawdzając poziom płynów eksploatacyjnych moim oczom ukazała się dość znaczna ilość oleju w zbiorniczku wyrównawczym, pierwsze co przyszło mi do głowy "uszczelka pod głowicą" poszperałem trochę w "google" i okazuje sie że nie koniecznie musi byc temu winna uszczelka,...
Czy głowice były sprawdne pod kątem szczelności na stole? Chłodnice oleju podmień lub ją pomiń na jakiś czas, nie trafia do mnie stwierdzenie że "chłodniczka oleju ok". W zimie nic sie silnikowi nie stanie. Wydaje mi sie że przy tak dużych ubytkach oleju uszkodzenie bloku musi być widoczne gołym okiem. Wg mnie. - silnik na stół i oglądać, uszkodzenie...
Witam, mam pytanie. Mam możliwość kupna auta, właściciel twierdzi, że uszkodzona jest chłodniczka oleju, a nie uszczelka pod głowicą. Jak to rozróżnić, jak to sprawdzić?
Witam Ja dzisiaj zauważyłem, że też mam problem z ogrzewaniem. Mimo osiągniętej temperatury silnika to powietrze z kratek leci ledwo co ciepłe. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że mam problem z płynem chłodzącym. Wygląda jakby w nim był olej. Płyn został wymieniony i po krótkim czasie znowu jest zanieczyszczony. Myślę, że chyba mamy wspólny problem, który...
Była z osiem lat temu akcja serwisowa w DAF`ie że chłodniczki padały jak muchy i sprzedawcy aby uniknąć powtarzających się reklamacji wkładali karteczkę że zaleca się wraz z wymianą chłodniczki wymienić króciec dolotowy na nowszy typ, ponieważ starszy model ma źle wyprofilowany kanał, powodujący zjawisko kawitacji, a w konsekwencji rozszczelnienia chłodniczki.
Wywróżona została chłodniczka oleju. Po podpieciu pod ciśnienie i zalaniu wodą bąbluje. Nieszczelności powodowały dostawanie sie oleju do wody. Auto czeka na wymiane rozrządu i chłodniczki.
Witam w mojej Buni (BMW E46 320D M47) zaczęły się problemy. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów włącza się kontrolka smarowania (czerwona ). Problem powstał nagle. Do wymiany oleju zostało 10 000 km. Jedyny problem jaki miałem przed, to niedogrzany silnik. Wymieniłem termostat EGR, problem został - na jutro zaplanowałem kupno i wymianę termostatu...
Proponuje zrobić tak jak piszą przedówcy. W pierwszej kolejności do sprawdzenia chłodnicczka oleju, (ze względu na koszty i ilość rozbierania) Tylko jedno pytanie czy odrazu na zimnym silniku pojawia się olej w zbiorniczku czy dopiero po podgrzaniu silnika? Zazwyczaj gdy puszczają (rozszczelniają się chłodniczki oleju to bardziej zauważalne jest to...
czy moze być to przez chłodniczke oleju czy razej uszczelka plus głowica do roboty Jeśli by to była chłodniczka oleju to raczej nie kopci na biało. Obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Mam ta waska z prawej.. Najmniejsza.... To czyli chlodniczka oleju jest razem z ta tak???? Moze ktos wie gdzie taka kupic... Jest pare na Alledrogo... Moze ktos zerknac czy jest taka jak mi potrzebna z chlodniczka oleju??? Bede wdziedzny...
Do wymiany była chłodniczka oleju
Chłodniczka oleju puszczała plyn na łączeniu.
Wymontowałem klapy i to nie pomogło. Jest tak jak wcześniej. Chłodniczka oleju tez uszczelniona
Darady to wymienić bez wyciągania chłodnicy i intercollera? Dodano po 11 A czy w tamtym miejscu jest olej pod ciśnieniem? Jasne że da radę. Zawsze robię to bez wyciągania chłodnic. W tym miejscu jest kanał który zasila dysze chłodzenia denko tłoka jak również kanał przez który olej z pompy trafia do filtra oleju tak więc jest to główna magistrala olejowa....
dzięki za odzew... po przeczytaniu ponad 60 stron tematu troche zaczeło sie juz mieszac w mojej główce więc ide na łatwizne ...:) i prosze o konkretne wsparcie oczywiście nie za free !!! Tak sie zacząłem zastanawiac nad podgrzewaniem oleju czy nie można by zastosować do tego podgrzewacza wodnego tzn wykorzystując wodę którą ogrzewa kocią, mogło by to...
Ponieważ zaczynam przygodę na tym forum, witam wszystkich serdecznie. Opiszę co mnie boli Miesiąc temu z kolegą naprawialiśmy 2 jednakowe silniki N46B20A Valvetronic 143km,w obu wymiana uszczelniaczy zaworowych, odmy, rozrząd, uszczelnianie czyszczenie vacum pompy, filtra oleju, chłodniczki oleju, koła pasowego wału korbowego, elektrozaworów vanosów,...
Witam wszystkich użytkowników Astry 1.7DTI. To mój pierwszy post ale problem dość dobrze znam z własnego doświadczenia. Na początek zaczołem od chłodniczki oleju. Mój mechanik ją niby sprawdzał i była ok. Nie pozostało mi nic innego jak ściągać głowicę. Wymieniłem od razu przy tym oringi i tuleje na wtryskiwaczach dla pewności. Po remoncie byłem delikatnie...
Witam. Też walczę z takim wyciekiem nie wiadomo skąd. Ten sam model silnika co u kolegi. Cały tył silnika zachlapany od oleju spadającego na napęd. Z lewej i prawej strony. Po wielu niekorzystnie wydanych pieniądzach począwszy od uszczelnienia chłodniczki oleju po przez wymianę zaworu separatora oleju, turbosprężarki, uszczelnienie pokrywy zaworu, uszczelnienie...
Cześć. W chevrolet cruze 1,8 puściła mi chłodniczka oleju -w zbiorniczku na płyn jest trochę oleju. Wymieniłem uszczelki i będę skręcał już wszystko razem. Muszę wlać nowy płyn do chłodnicy i jak się to wszystko przepłucze to chciałbym ponownie wymienić płyn na czysty. Znalazłem że producent zaleca płyn GM Dex-Cool (red). Ponieważ jest drogi to czy...
Bry! Piszę bo przy wrocławskich wymieniaczach części to ja wymiękam. Kupiłem sobie super zadbane W211 E320 CDI w październiku. Było super, wersja awangarde z wstawkami z AMG wygląda i sprawowała się doskonale aż do ubiegłego miesiąca. Dopatrzyłem się wycieku spod chłodniczki oleju (ponoć klasyk) oraz spod uszczelki za EGRem na kolektorze ssącym. W tym...
Cześć wszystkim. Od dawna mam problem w moim 1.8 ADR z cieknącym olejem. Samochód był u różnych mechaników którzy wymienili wąż odmy, uszczelki zaworów, głowicy, miski, itd. itp. Problem nie ustąpił. Z racji że mam teraz trochę czasu a szkoda mi tego auta które służy mi już jako dodatkowy samochód roboczy już kilka dobrych lat. Zabrałem się sam za robotę....
Nie, nikt nie wymieniał oleju a leci mi dokładnie olej i syczy z pod węża który idzie do (chłodniczki) bo tam idą 2 węże a leci z pierwszego :-(
Jak była sprawdzana chłodniczka oleju-opisz.
Sprawdzić czy nie ma nigdzie w komorze silnika (chłodnica, węże, chłodniczka oleju, sam silnik) ani pod autem mokrych plam lub ew zacieków. Jak sprawdził kolega głowicę i uszczelkę?
Miałem kiedyś przypadek z Scanią 500 V8 olej mieszał się z płynem pomimo wymiany oringów uszczelki i chłodniczki. Przyczyną okazała się pokrywa chłodnicy oleju, prawdopodobnie ktoś prędzej wymieniając uszczelki za mocno dokręcił śruby i wypaczyła się powierzchnia pokrywy . Wymiana na nową oryginalną pokrywę rozwiązała problem.
Ty masz pękniętą głowicę. Jeżeli jest pęknięta chłodniczka oleju to olej dostaje się do wody, u ciebie jest odwrotnie woda idzie do oleju.
Koło pompy paliwowej nie musi być na znaku. Jak rozebrałem swój rozrząd to było całkowicie źle ustawione, a auto jednak 140tysiecy przejechało bez problemu. Pamiętaj, że w skrzyni automatycznej masz określoną ilość fluidu - oleju. Po odkręceniu przewodów chłodniczki od skrzyni ucieknie Ci go trochę. Uzupełnia się najlepiej za pomocą Isty wg specjalnej...
wymiennik = chłodniczka oleju, częsty przypadek.
Też możesz zobaczyć czy masz chłodnice pod lewa strona zderzaka to wtedy na pewno uszczelka.Jak nie masz tej chłodnicy to albo chłodniczka oleju co kolega wyżej pisał albo uszczelka.
Jeszcze mam pytanko czy w moim modelu występuje chłodniczka oleju jest tak to gdzie ona jest ?
SKODA OCTAVIA II 1.6 TDI 2010r. A więc od początku.Po długiej podróży zaczął ubywać w szybkim tempie płyn chłodniczy i zapalała się kontrolka poziomu płynu,po uzupełnieniu mogłem przejechać około 30 km i problem się powtarzał,przyczyną była chłodniczka oleju ,a dokładniej to obudowa filtra oleju ,taka czarna, gdyż na kanale wodnym gdzie jest umieszczona...
Witam prawdopodobnie uszkodzona jest chłodniczka oleju i dostaje się płyn do oleju.
I nie do ciebie też mówiłem o malinach, kolego ;) Powiem ci tak, wałki najlepiej zakupić w firmie Świątek Tuning - mają największe doświadczenie i bardzo dobre wykonanie, u nich także możesz zamontować. Jednak kwestia montażu to nic trudnego, zdjęcie pokrywy zaworów, rozpięcie rozrządu, wymiana wałków i złożenie tego do kupy - 3h pracy. Ja wymieniałem...
W aucie olej silnikowy idzie do układu chłodzenia. Wymieniana była już pompa wody i chłodniczka oleju (chłodniczka z ASO oryginalna nowa żadna używana), pompa wody nowa Ruvila. Jeżdżąc w koło komina jest ok. Natomiast podczas dłuższej jazdy pojawiają się oczka oleju w zbiorniczku płynu chłodzenia. Czy jest w tym silniku jakaś inna droga oleju, oprócz...
Witam. Kiedyś mi puściła chłodniczka oleju i olej dostał sie do układu chłodzenia - pewnie dlatego jest teraz takie błoto w nagrzewnicy.
Chłodniczka oleju sprawdzona? Przedmuchy do komory korbowej przez pierścienie lub obsady pompowtrysków. Niska jakość częsci lub nie własciwy montaż.
Mam 1.7 DTI (isuzu 75km/165Nm Y17DT 16v) już 3 lata i utrzymanie takiego diesla wcale nie jest tanie. Alternator hitachi wymieniany już 2 razy, rozrusznik, sterownik silnika też zmieniałem bo wyrwane 18 pinów przez zimne luty i wibracje, chłodnica już 2razy bo intercooler wyskoczył z mocowania i zrobił dziurę w przedniej części, a wcześniej olej w płynie...
kolega ma racje chłodniczka oleju najpierw do sprawdzenia ewentualnie do podmiany
A może chłodniczka oleju? Czy w samochodzie jest tylko głowica?!
A nie jest to chłodniczka oleju?
albo chłodniczka oleju albo uszczelka pod głownie stawiam na obsady wtryskiwaczy
wymiana chłodniczki oleju wymiana chłodniczki sprinter oleju oleju
ucieka głos bezpiecznik dmuchawy termiczny płyta wiorowa
amplituner jeden głośnik ciszej sterownik wózka inwalidzkiego
Sprzęgło V w skrzyni ZF 4WG - funkcje i działanie Dlaczego żelazko z sensorem nadal grzeje?