Jak ciężko kręci to od tego zacznij, podłóż inny pewny akumulator, ewentualnie napraw rozrusznik. Następny w kolejności jest czujnik położenia wału.
sam sobie odpowiedziałeś-schodzi paliwo!dlatego długo trzeba kręcić.
No ciężko tak coś stwierdzić, musiał byś sprawdzić czego brakuje podczas kręcenia, najpierw czy sterownik widzi obroty silnika, czy pompa paliwa podaje itd.
Mam Scenic a 2000 139 KM. Podczas jazdy po zdjęciu nogi z gazu zaświecają mi się kontroli STOP i ładowania. Po pewnym czasie gasną. Jaka może być przyczyna. W tym czasie przez moment ciężko kręci się kierownicą, tak jakby nie pracowało wspomaganie kierownicy.
Spróbuj może wstawić zaworek zwrotny na zasilaniu pompy. Istnieje możliwość też , że masz problem z prądami lub masą i jak kręci rozrusznik to masz za niskie napięcia na pompie...
Diagnostyka Clipem, może zapisał jakieś błędy. Ciężko namierzyć bo usterka nie jest stała. Oczywiście do przejrzenia wszystkie zasilania.
Nie złożyłeś czegoś źle skoro rozrusznik ma tak ciężko że grzeje przewody, wał i pueszta obraca się normalnie?
Jak ciężko kręci to i duży prąd bierze i topi. Może magnes ci się odkleił z braku termo osłony.
witam. czy ktoś podpowie jaki jest symbol oryginalnego rozrusznika do 1,9 dti 2000 rok, ja mam na 100% nie oryginalny i znajomy z servisu renówki uświadomił mnie że jeżeli to nie jest cofające sie paliwo to jest to wina rozrusznika. A wpakowałem we france już z 2 tysie (głowica,filtry, zdjęty bak, sprawdzone przewody, ciśnienie na tłokach, świece) i...
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
w tym typie jeżeli kontrolka świeci to kluczyk jest rozpoznany, masz problem z linią kodową pomiędzy immo a pompą, sprawdź jeszcze bezpieczniki, jak ok, to na kompa sprawdzenie. Czasem zawór kodowany na pompie miał problemy( ciężka sprawa do wymiany). pozdrawiam.
Kontynuuję temat. Skrzynia DP0 świrowała i wchodziła w tryb awaryjny z powodu bardzo niskiego stanu oleju. Po wymianie wszystko wróciło do normy, ale okazało się przy okazji że stan był bardzo niski dlatego, że ze skrzyni się lało. Po zdjęciu pokrywy dolnej, wszystko było ubrudzone olejem, skrzynia silnik itp. Uszczelnienie skrzyni wyszłoby bardzo drogo,...
Witam. Mam Renault Scenic z 1998r 2.0 benz. Podczas odpalania ciężko kręci rozrusznik był on remontowany tzn. nowe szczotki i tulejki i nowy automat. Napięcie na akumulatorze 12,9 V. Gdy odpalam samochód (zwłaszcza gdy zimny) napięcie na akumulatorze spada do 11-10,8 V- czyli akumulator chyba dobry. Natomiast gdy voltomierz podłączę w komorze sinika...
Świece grzeją ok 10s i rozrusznik zaczyna kręcić Przy tych temperaturach i tak długo. turbina załącza się po 2tyś Czyli prawidłowo. Wtryskiwacze do sprawdzenia, clipa też nie zaszkodzi podłączyć.
Sprawdź czy masz zasilania na ECU, jakie parametry podczas kręcenia?. Owszem przy padniętej turbinie mógłby zapalić ale nie zawsze bo jak puściła olej do intercoolera itd. to może być ciężko.
Może ktoś się już spotkał z takim przypadkiem jakim mnie prześladuje odkąd kupiłem to auto. A więc auto odpala okej jak jest zimny po czym gdy zbliżam się do ostrego zakrętu w lewo nagle auto się dusi i gaśnie. Auto w tym momencie już jest ciepłe a strasznie ciężko kręci w środku wszystko przygasa aż. Na szczęście jakoś uda się że załapie i zapali....
Śiemka. Moim zdaniem problem z zpowietrzaniem odpada gdyż w garażu też był by ból z odpalaniem.Ja sądzę,że trza by z nim pojechać na komputra.W pompie jest czujnik temp. paliwa na podstawie którego utawiana jest jego dawka (chyba). Efekt kręcisz, kręcisz ,kręcisz a silnik zaczyna łapać po jakimś czasie .Jak odplisz, problem znika.Tylo nie wiem czy w...
WITAM Mam problem z Scenikiem ,ma problem z zapalaniem po nocy trzeba bardzo długo kręcić,czasami zapali od razu czasami potrzebuję kilku podejść,problem pojawil się po założeniu instalacji gazowej!!Może ktoś się już z tym spotkał?
Witam. Mój problem polega na tym,że od kilku dni ciężęj kieruje się autem, nie jest to diametralna zmiana,lecz wyczuwalna..mechanik sprawdził płyn wspomagania,jest niby ok. Coś się jednak dzieje,gdy auto jest odpalone,podczas kręcenia kierownicą(przy otwartej masce) coś syczy,nie wiem czy to normalne.. nie wiem jaka może być tego przyczyna,proszę o...
Witam. Pacjent jak w temacie rok 1998. Jak bestia zimna ma kłopoty z kręceniem. Objawia się to tym iż w pierwszej fazie kręcenia ciężko mu idzie jak by cos go blokowało. Czasem ma kłopot z przekręceniem wału coś na podobieństwo zamienionych fajek na świecach (nie ta kolejność zapłonu), ale nie aż tak drastycznie. Rozrusznik był wyjęty i poddany przegladowi....
też mam staga4 z valtekami i nie mam problemów. fakt jest to scenic 2,0 z 8 zaworami. no ale do rzeczy. Miałem w w/w scenicu też podobny problem. Również grzebałam cały czas przy gazie który jak się późnej okazało był bogu ducha winny. Objawy takie same jak u Ciebie tzn. rano na zimno palił na dotyk. Na rozgrzanym problem ale nie zawsze. Winny jak się...
Witam wszystkich chcących pomóc w tym temacie. Niestety nie mogę poradzić sobie w powyższym problemem. Usterka dotyczy bardzo słabego zapalania auta po wystygnięciu silnika (po nocy). Co robiłem: 1.sprawdzona i uszczelniona pompa wtryskowa-końcówki wtryskiwaczy nowe. 2.założyłem zawór zwrotny paliwa na zasilaniu-paliwo się nie cofa. 3.przyspieszyłem...
Witam samochód palił jak było -8 stopni, nie wiem co mu było wiem że u mnie to bez dodania lekkiego gazu nie zapali oraz bez dobrego akumulatora będzie ciężko kręcił długo i nie zapali, ja u siebie wymieniłem wszystkie o ringi na szybko złączach może coś trochę one dały ale nie jestem w 100% pewny że to one sprawdź tą obudowę filtra paliwa czy dobrze...
Mam problem z Renault Koleos 2,0 dci 150KM. Gdy temperatura spadnie poniżej zera auto ciężko odpala tzn. długo kręci i sprawia wrażenie jakby nie palił na wszystkie cylindry. Zaraz po odpaleniu i zgaszeniu auta, odpala po jednym obrocie rozrusznika czyli jak ciepły. Wymienione zostały świece żarowe, Na komputerze żadnych błędów, korekcje dawek największe...
Eeeehhhh. :cry: Ciężko sie rozmawia z Kimś kto coś mierzy ale nie wie co mierzy . ( brak podstaw miernictwa) . :cry: Sam napisałeś że mierzysz przewód na którym ma sie pojawić " - cewki przekaźnika zezwoleniana wtrysk " :D Po pierwsze : masz zmierzyc napięcie ujemne , czyli jedną końcówkę miernika masz podpiąc do stałego " +12V " - najlepiej akumulator...
Oto moje doświadczenia dotyczące dmuchawy w Scenicu. Mam dwa Sceniki z 1997 i 2002 roku. Od razu widać różnicę w wykonaniu. Ten nowszy ma wszystko delikatne, tandetny wycierający się plastik. To samo dotyczy dmuchawy Starsze auto ma 13 lat i z dmuchawą nie było żadnego problemu. W młodszym pomimo przejechanych 70 kkm już musiałem naprawiać nawiew. W...
bo co przekręce kluczyk to słyszę półkę Tzn co słyszysz, bo nie rozumiem. Po przekręceniu kluczyka zawsze słychać pompę. Dźwięk trwa ok 3s, i pod koniec powinno być słychać jak pompa ma "ciężko". Niedalej jak miesiąc temu zmieniałem pompę z powodów podobnych do twoich( dłuższe kręcenie po postoju min 24h). Ciepły odpalał od strzała. A przyczyna, to...
Cześć chciałbym was prosić o wypisanie możliwie jak największej ilości przyczyn spalania dużej ilości PB na LPG mówię tutaj o ilości około 5l na 100km przy czym gazu pali 7l czyli razem 12,dodatkowo auto szarpie i na PB i Gazie i ma chwilowe braki reakcji na pedał gazu puszczenie i wciśnięcie od nowa pomaga,co więcej jak jest zimno auto ciężko kręci...
Witam Kilka miesięcy temu kupiłam scenik II z 2004r, 1,9dci. Akumulator widać było, że wymaga wymiany ale podładowałam i jeździłam kilka dni na nim. Po kilku dniach akumulator padł więc podładowałam ponownie i pojechałam zakupić nowy (mając w zamyśle wymienić na nowy jak ponownie padnie stary). Auto stało kilka deszczowych dni nie jeżdżone, wsiadam...
Z pianą na powrocie sprawa załatwiona, na jednym wyjściu z filtra paliwa, tym które zasila dodatkowo wejście do pompy wstępnej jest taki dynks który robi pół obrotu i się domyka. Przekręciłem i powietrze przestało lecieć. Klient tak jeździł, palił mu bardzo ciężko, miał wyrobione tulejki w rozruszniku. Rozrusznik naprawiony a teraz nie pali wcale. Nieraz...
Witam. Kuzyn przymierza się do kupna nowego auta, obecnie posiada Skodę Fabię I kombi. Pojawia się zasadniczy problem ponieważ od wjazdu do garażu stoi mój dom, a wejście jest od boku, znajduje się tam schodka która zmniejsza szerokość przejazdu do garażu. Poszukuje on samochodu który się zmieści, przy okazji nie burząc domu. Jego wymagania nie są zbyt...
kolego masz uszkodzoną klape obiegu. silniczek sie kręci ale klapa ani drgnie i dlatego strzela. Najszybciej i najtaniej to otwórz klape ręcznie i tak zostaw. troche ciezki dostep ale da sie rade
1. Diesel niby mało pali ale i tak taniej wyjdzie benzyna + LPG, o ile stare silniki diesla były bardzo niezawodne to obecne nowoczesne konstrukcję już do takich nie należą, silnik będzie sie kręcił ale na pewno wcześniej padnie turbo,pompa paliwa, wtryski, filtry FAP/DPF i podobne, na szczęscie w tym budrzecie nie stanowi to dla ciebie problemu :),...
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzoną klapę mieszającą powietrze. Jak rurki gorące dochodzące do nagrzewnicy to pewnie klapa. Aby to sprawdzić (po sprawdzeniu czy gorące rurki oczywiście) odkręć śrubę od dolnej przedniej prawej osłony tunelu, zdemontuj ją jest na zatrzaskach, wyjmij piankową osłonę od dołu pod schowkiem i odkręć silniczek od regulacji...
Witam. Od kilku dni mam problem z odpaleniem silnika 1.5 TDCi w Nissan Kubistar (tak sam silnik jak w Scenicu 1.5 tdci). Objawy: silnik się obraca (rozrusznik kręci) tak dobrze, że 40-60 s. Czasem trzeba tak, ze dwa razy i odpali lub nie. Lekka pomoc z plakiem i autko odpala, wchodzi na obroty jak by nie było problemu. Podczas kręcenia zapalają się...
ciężko kręci rozrusznik silnik ciężko kręci scenic kręci
wymiana łożyska oporowego siłownik renault drukarka blokuje tusze
przedwzmacniacz lampowy gitarowy przedwzmacniacz gitarowy
Winkler piec piekarniczy – brak parowania, diagnostyka, typowe usterki, serwis Ariston FAST EVO, NEXT EVO – lokalizacja baterii do zapalarki, wymiana R20/R6, kasetka pod obudową