Zawalona przepustnica, czujnik temp lub czujnik położenia wału. Te tematy masz do sprawdzenia.
Pierwszy raz się spotkałem z taka inwencja twórcza chińskich konstruktorów tak to jest śrubka regulacji składu mieszanki i trzeba mieć specjalny kluczyk do niej :) "ale polak potrafi" proponuje wywiercić w śrubie 6 otworek i zacisnąć jedna stronę i problem z regulacja gaźnika rozwiązany
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
pompowtryski sie skonczyla najprosciej zrobic dawke
Może problem z masami silnika ewentualnie klemami?
Wywal rozrusznik, wyczyść, wymień tulejki, poinformuj o efektach.
Zakręć gaz całkowicie na butli i zobacz wtedy czy nadal się będzie zastanawiać zanim zapali.
Akumulator może być nowy, ale jak jest mało jeżdżone i na krótkich trasach, w dodatku ciężkie (długie) rozruchy, to alternator może nie nadążać uzupełniać ubytków. A jakie napięcie utrzymuje alternator? Byłem na komputerze myśleli że cewka zapłonowa bo miała błędey wymieniłem cewke A nie były to wypadające zapłony? Zapłony, w właściwie cykle pracy wypadają...
urządzenie na allegro 80zł
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie
Dobra ok zmienię uszczelniacze to nie wysoki koszt. Czy morzcie podrzucić odległości jak ustawić pompowtryskiwacze podczas montażu wiem że trzeba pilnować jakiś odległości oraz z jaką siłą dokręcić śruby.
Czym to czytałeś bo z tego Twojego pliku ciężko coś wymodzić. Programatorem MiniPro
Wiadomo co było rozwiązaniem ???
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Widzę że przepływ powietrza jest kosmiczny.
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
I nic z tym nie zrobisz. Po odpaleniu zimnego silnika dawka jest bardzo wysoka i jak go zgasisz po krótkim czasie to w cylindrach pozostaje niespalone paliwo. Dla potwierdzenie mojej opinii poczekaj 5-10 min na odparowanie ,odpali napewno.
Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, Książkowy opis uszkodzonego czujnika położenia wału korbowego. Trzeba go wyciągnąć, i sprawdzić jak zachowuje się jego rezystancja pod wpływem temperatury
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
czujnik temp wymien, ja to samo przerabiałem przym moim vw BKC
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Do wymiany był reduktor instalacji gazowej.
Witam. Czy w każdym przypadku ciężkiego odpalania na ciepłym silniku wymiana akumulatora pomogła ? czy przyczyny były inne ?
Regereracja pompy paliwa
Witam wszystkich. Mam następujący problem dotyczący mojej Laguny z 2002 roku, mianowicie auto na zimnym silniku odpala na tzw. strzała, a po rozgrzaniu do optymalnej temperatury po zgaszeniu samochodu bardzo długo kręci, a czasami w ogóle nie odpala. Silnik 120 konny po czyszczeniu EGR wymianie świec żarowych. Podczas jazdy brak jakichkolwiek ubytków...
Przyczyn może być kilka, dlatego zacznij od sczytania błędów, parametrów itd.
Zakładam, że cały układ zasilania sprawdziłeś na 100% a nie tylko korek. :) To zostaje Ci diagnostyka komputerowa na pracę MR. Wtryski i pompy do sprawdzenia. Bez komputera to możesz chłodzić pompy zimną wodą przed odpaleniem. :) FR - sprawdź czujnik pedału sprzęgła INS - chyba coś pomyliłeś ABS - przerwa na styku 2 zaworu ABS osi tylnej
dzięki za pomoc Pozdrawiam
A słyszałeś magiczne słowo diagnoza? Diagnoza nie opierająca się tylko na czytaniu błędów ale także live data?, pomiar ciśnienia paliwa, synchro...
Dzięki za odpowiedzi ha ha ha,problem był taki że nawalił regulator ciśnienia paliwa i cały czas go zalewało pomóżcie lepiej innym tylko troche lepiej niż mnie pozdro
Tego nie sprawdzałem. Spróbuję jeszcze to sprawdzić. Dziwne jest to, że odpala całkiem różnie. Parę razy się zdążyło, że na zimnym odpalał za trzecim razem, świece żarowe nowe.
Tylko na ciepłym? Hmmm - ok. Otóż, tak na zimno zapala od dotknięcia, a gdy jest gorący nie chce zapalać i czasami trzeba długo kręcić, a czasami odczekać z godzinę aby ostygł.
Wiem że kable mam do zmiany ale moje pytanie brzmi,czy ma to wpływ na odpalanie na ciepłym silniku
Wcale nie musi to być pompa. Kiedy odpala najgorzej? Jak jest lekko ciepły czy jak jest całkiem gorący?
Witam . Mam taki problem z fiatem cinquecento 700, mianowicie jak jest mróz nie zależnie ile stopni , pali idealnie , jak trochę pochodzi to potem muszę dość długo nim kręcić żeby odpalił . wymieniłem: - świece ( NGK ) - przewody zapłonu - akumulator - filtr powietrza gaźnik jest po regeneracji . Nie mam pojęcia co zrobić żeby palił normalnie , i to...
Jak dla mnie, czujnik położenia wału, na ciepłym się rozjeżdża i taki skutek, ale mogę się mylić.
Witam, mam Opla Vectrę B 1,7 TD i od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. rano wystarczy że podgrzeję świecę i pali od strzała ale jak np silnik osiągnie ok 80st C, zgaszę go i za ok 5 do 10 minut chcę go odpalić to brdzo ma ciężko a jak bym przejechał np kilka km i go zgasił i znów poczekał kilka minut i go odpalał to zdarza...
Jaki tam jest gaz? Po chwili pracy na samej benzynie też jest ten problem? Często przyczyną jest niedomknięty zaworek iglicowy w zużytym parowniku gazowym i ulatnianie się gazu z niego. Wtedy ma problem z odpaleniem,bo się zalewa,trzeba długo kręcić bądź trochę odczekać,aż się ulotni.Ale to nie dotyczy sekwencji.
Odpalanie jak to nazwałeś za pomocą plaka , to brutalna metoda i jej nie polecam . Jeżeli jest taki problem to na początek należy na rozgrzanym silniku pomierzyć ciśnienie sprężania . Jak pomierzysz to daj znać jakie jest na poszczególnych cylindrach.
Dzięki. Po regeneracji pompy, auto pali jak nowe.
kolego skoro śmierdzi niespaloną ropą to mógłbyś sprawdzić ciśnienie na cylindrach oraz wtryski czy czasami nie leją. Ciśnienie w cylindrach powinno być: stan normalny 25-31bar minimum 19bar
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Uszkodzona pompa wtryskowa.
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
dzisiaj odpiąłem czujnik temp. niestety nic to nie dało auto dalej ciężko odpala na ciepłym
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
co do odpalania to na początku przyjrzałbym się akumulatorowi i rozrusznikowi co do odłączenia czujnika to mało, że to nie jedyny sposób to jeszcze chyba najgłupszy z możliwych, powodujący przynajmniej takie spustoszenie o jakim pisze trans-serwis. Teraz każdy łata drutuje, a porządnie zrobić to już nie bo parę złotych wydać to za dużo.
Podaj wartości kompresji ze wszystkich cylindrów
Witam ponownie co prawda auto odpala tylko pojawił się problem tzn ciężko odpala na ciepłym silniku na zimnym od strzała a na ciepłym kreci kręci i kręci moze ktos podpowie?
W grę wchodzi tylko CLIP czy po ELM też to sprawdzę? Poprzedni właściciel twierdził że byl problem z odpalaniem ciepłego silnika i zmienił czujnik położenia wału ale nic to nie zmieniło i dalej ciężko odpalał ciepły. Ja wyciągałem czujnik i faktycznie jest praktycznie nowy i czysty Delphi. Po zmontowaniu teraz samochód w ogóle nie odpala. Gdzies wyczytalem...
Odkręć skrzynkę na podszybiu i sprawdź czy nie pływa przekaźnik. Uważaj by jej nie rozwalić bo jedna śruba jest ciężko dostępna . Czasem trzeba zdjąć podszybie , także jak nie wiesz jak to możesz popsuć.
Witam. Jak w temacie opel corsa b z silnikiem 1.2 8v a problem wygląda następująco: Jeśli silnik (auto) jest zimny to odpala bez najmniejszych problemów natomiast jeśli silnik się nagrzeje podczas jazdy baaa nagrzeje od słońca są problemy z jego ponownym odpaleniem. Rozrusznik kręci normalnie, a silnik nie odpala przez ~4 sekundy. Gdy nareszcie załapie...
Łatwo sprawdzic czy ciężkie odpalanie na ciepłym silniku to sprawa pompy wtryskowej -należy polać głowice tłoczącą pompy zimną wodą jak lepiej odpali to głowica zużyta (traci szczelnośc wewnętrzną rozszeżalność metalu)-brak dawki rozruchowej
Witam posiadam Iveco 35S18 problem jest taki że ma napady ciężkiego odpalania ciepły czy zimny wybiera sobie czas sam, poza tym podczas przyspieszenia gaz w podłogę pow 110 km zapala się edc engine failure 149 i troszkę słabnie tzn mniej reaguje na pedał gazu muli się ktoś wie co to za kod błędu ??? P/s po wyłączeniu silnika i odpaleniu problem znika...
To jest zawór IMV i się go wymienia bez ruszania pompy. Są wszędzie dostępne. Najlepiej byłoby podmienić go na próbę, bo jest ryzyko, że niepotrzebnie wywalisz kilkaset złotych w błoto... Jeżeli to jest ten sam układ wtryskowy, co w Focusie 1,8 tdci, to np.: http://sklep.gazparts.pl/elektrozawor_re... Po odpaleniu...
na zimnym ciężko odpala, (...), na ciepłym silniku problemu nie ma Działa podgrzewanie świec ?
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.
Program do diagnostyki samochodowej ale jaki programem to nie wiem.Problem z odpalaniem sie poglebil teraz ciężko odpala na ciepłym jak i zimnym silniku
Witam! A jak jest sterowany zawór w elektroniku? Powinien być sterowany impulsami z cewki zapłonowej. Przy braku obrotów zawór powinien zamykać dopływ gazu do kolektora inaczej po przekręceniu kluczyka gaz napływa ciągle do kolektora i grozi to wybuchem! Ciężkie odpalanie ciepłego silnika to nic w porównaniu z tym co może się jeszcze stać. Pozdrawiam!
Jeśli w silniku jest wszystko OK, a on dalej na ciepłym ciężko odpala - pomogą tu: www.detech.pl Zmiana w komputerze i pali jak nowe... :)
Możliwe, że ten czujnik jest powodem odcinania samochodu przy 5tyś obrotów i ciężkiego odpalania na ciepłym silniku ? Tak.
Czy ciężko odpala przy ciepłym czy zimnym silniku ?
Witam problem z odpalaniem rano ciężko odpalić akumulator nowy jak silnik ciepły odpala bez problemu
Witam, Auto jak w temacie czasem ciężko odpala na ciepłym silniku z obserwacji na 6 odpalen 3 razy zapali od szczala, a 3 trzeba kręcić kilka sekund. Rozrusznik, akumulator, masy sprawdzone, parametry w sterowniku temperatury, pompowtryski w normie . Błędów brak, mapa w sterowniku z podniesieniem dawek zrobiona i nadal usterka występuje. Co jeszcze...
problem z ciężkim kreceniem się rozwiązał akumulator gubił napiecie przy rozruchu. jednak nadal jest problem z nie odpalaniem na ciepłym i ciężko odpalaniem na lekko rozgrzanym kręci ale nie może załapać tyklo po dodaniu gazu. na zimnym pali dobrze a na rozgrzanym tylko z plaka
Witam i od razu przechodzę do rzeczy. Potrzebuję dane do silnika B&S 130902-0355-02. Silnik bardzo ciężko odpala, szczególnie na ciepłym silniku. Gdy już pracuje to jest ok, ale po wyłączeniu nie chce odpalić. Dziekuję z góry za pomoc.
Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
Czujnik znajduje się przy łapie silnika od przodu samochodu tylko nie wiem czy się go wyjmie bez odkręcania łapy.
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
Witam mam corse 1.3 cdti z 2006 r. i ciężko odpala na ciepłym silniku. Autko jest po wymianie rozrządu, świec, wtrysków, turbiny itp. było u mechanika , elektryka i rozłożyli ręce. niech Ktoś coś poradzi. Komputer nic nie pokazuje. Ciśnienia na cylindrach sprawdzone. co może jeszcze być????
Cieczy.
Witam. mam problem jak w tytule posiadam chińskiego skuterka moto ventus prymus 2 4t jak był orginał to silnik był 50cm3 odpalał od 1 kopnięcia i jechał 75-80 km/h nawet z rozwalonym łożyskiem na wale które było przyczyną mojej ingerencji w silnik postanowiłem wyremontować motorek a że różnica między orginalnym rozmiarem 50cm3 a 72cm3 byla minimalna...
Witam wszystkich na forum. Mam problem z fordem escortem 1,8 td r.1998 z elektrycznym sterowaniem pompy wtryskowej(pompa Lucasa). Czytałem posty z podobnymi problemami ale nic mi one nie wyjaśniły. Pompa prawdopodobnie jest dobra ponieważ na innej zachowuje się tak samo; t.z.n.. ciężko odpala ciepły, na wolnych nie równo pracuje. Szukałem programu do...
Witam problem jak w tytule. Auto 2000r . Rano na zimnym silniku odpala dobrze. Na ciepłym silniku pali dobrze. Jak postoi godzinę, dwie godziny odpala ciężko. Co robić
Kolego, czy ten test przelewowy mam zrobić na ciepłym silniku, czy całkowicie zimnym? Auto na ciepłym silniku, a nawet nie na ciepłym, ale za drugim razem odpala normalnie, tylko po długim postoju ciężko uruchomić silnik.
Witam, "podepnę" się do tematu, przy czujniku czteropinowym sprawdza się rezystancję pomiędzy pierwszym a trzecim pinem a do czego służą piny 2 i 4 ?? i jaka powinna być rezystancja pomiędzy nimi ??, mam założony nowy czujnik z serwisu i ciężko odpala na ciepłym silniku (ANU) po odpięciu czujnika odpala dobrze, chciałbym sprawdzić piny 2 i 4 przed założeniem...
Witam mam problem z moją Premium 420 dci w czasie jazdy zapala się STOP i postój awaryjny i obroty silnika są 1400 i nic więcej, po chwili stop gaśnie i można dalej normalnie jechać/bez resetu kluczyka/ i ciężko odpala na ciepłym silniku. Dodam, że wtryski sprawdzone na stole, pompa ręczna i wstępna zębata nowa oraz wymieniony zawór na listwie pomóżcie...
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
Ciężko odpala na zimnym i ciepłym, już nie wiem sam co to może być. Wtryski czy świece ?
W błędach w ECU jest takie coś Cruise switch control (short wiring). Czy to chodzi o przełącznik tempomatu? Jeśli tak to gdzie on jest zamontowany i jaka jest jego rola? Problem z autkiem taki, że ciężko odpala na ciepłym silniku.
B przerabianych na SI do rajdów amatorskich z tym silniczkiem.
Możesz sprawdzić czy idzie prąd na świece żarowe i ewentualnie wydłużyć czas grzania. Login potem dopasowanie kanał 12 i zmieszać wartości do 32600 lub mniej. A co ma długość grzania świec latem przecież one się tylko teraz na chwilę załącza i wyłączają się bo temperatura jest jaka jest i po drugie on ciężko odpala jak jest ciepły silnik.
Witam, proszę o analizę logów. Samochód drży podczas przyśpieszania i ciężko odpala na ciepłym. https://vaglogs.com/log/011-010-Zatrzyma... https://vaglogs.com/log/003-011-Zatrzyma... https://vaglogs.com/log/003-008-011-8b79... https://vaglogs.com/log/001-004-Zatrzyma...
Czujnik wału, jeżeli byłby czujnik wałka to by błędy wywalało, ale prawdopodobnie by odpalał. 2.0 HDI 90 albo 110 KM siedzi, ale bm bardziej obstawiał 90 KM czyli RHY.
Albo zapowietrza się układ paliwowy albo świece żarowe się skończyły a może czujnik temperatury daje informację że silnik jest ciepły i świeczki nie grzeją .
Witam mam problem z 2.2 CDi ciężko odpala czy ciepły czy zimny pompa wymieniona wtryski ok zawór na RAIL ok przelewy ok podstawiałem sprawne paliwo nie cofa pozostał zawór pod pompą czy ktoś spotkał się z takim problemem? Świece sprawne bo tak samo odpalał w lato zresztą sprawny CDi odpala bez świec do +5 bez problemu prosze o rzeczowe odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam, mam mały problem. Kupiłem niedawno Opla Merivę A 1.6 105 KM. Auto sprawuje się wyśmienicie, ale zauważyłem ostatnio, że jak palę go na zimnym czy na ciepłym, to kręci 5 sekund i ma ciężko zapalić, a czasami muszę dodać gazu, aby normalnie chodził. Co może być problemem?
Mam problem z moim BMW ciężko odpala na ciepłym silniku czasem mu przejdzie i normalnie niedawno wymieniałem uszczelki na kolektorze ssącym i od tego momentu zaczęło się tak dziać po czym znów to rozebrałem i nic tam złego nie widziałem i samochód normalnie odpalał przez 3dni i teraz od nowa to samo w między czasie wyczyściłem pompkę w zbiorniku paliwa...
A co to ma pomóc? Jak luzy zaworowe są mocno źle wyregulowane (za małe) to nierówno będzie chodzić silnik, aż w końcu i ciężko odpalać na ciepłym, ale na pewno nie odpalać i gasnąć zaraz. A jak są za duże to po prostu głośno klepie i tyle swoją drogą to jest normalny objaw tych XUD-ów/DW8 że po odpaleniu zimnego trzeba kilka sekund przytrzymać na gazie...
Witam. Od jakiegoś czasu auto ciężko odpala na ciepłym silniku . Po podłączeniu do komputera widzi wszystko oprócz sterownika silnika.
Przyjechał do nas bo ciężko odpalał na ciepłym silniku - pomagał tylko plak. Ustaliliśmy niskie ciśnienie, podczas rozruchu 50, a zadane 300. Wtryski sprawdzone na przelewach - są Ok. Wiec pompa poszła do regeneracji - okazała się rozsypana, do tego założyliśmy nowy regulator i czujnik na pompie. Teraz ciśnienie jest zbliżone do 300 podczas kręcenia,...
A czy jeśli byłby tam na tym kablu zanik prądu to na ciepłym też by ciężko palił? Bo na ciepłym silniku pali dobrze.
Witam Wszystkich Mam problem z moją B4 `91r 2.0E z gazem, mianowicie, ciężko odpala jak jest ciepły silnik. Na mrozie pali na dotyk. Jeszcze jedna kwestia: jak go zgaszę( na ciepłym) i zapalam od razu (do 2min) to nie ma problemu. Jednak jak postoi chwilę dłużej to trzeba trochę pokręcić żeby zaskoczył. No i co to będzie? pozdro.
Witam, jeszcze raz proszę o podpowiedż gdzie moge szukać przyczyny ciężkiego odpalania na ciepłym silniku dafa xf 95 2005 r. oraz ewentualnej przyczyny brudzenia paliwa w zbiorniku, jak można sprawdzić to na piechote bez podłączania komputera ?
Witam. Otóż problem polega na tym gdy silnik jest rozgrzany to trzeba długo trzymać zapłon aby zapaliła, na zimnym tego nie ma . Niekiedy dzieje się tak że zachowuje się tak jakby miały paść baterie, wtedy trzeba puścić zapłon i znowu kręcić, wszystkie cuda są na ciepłym silniku
1.6 benzyna gaz b/g 2004 rok jak troszkę chlodniej to lepiej odpala
Witam Mam avensis d4d 2,0 l 2004 r. Zaczął ciężko odpalać na ciepłym silniku ale na zimnym wydawało się normalnie. Zaczęło się to po wymianie kompletnego sprzęgła i rozrządu.Już wyjeżdżając od mechanika to zauważyłem,więc atakowałem go ,że coś źle zrobił ale twierdził ,że jest wszystko zrobił dobrze. Szukałem więc przyczyny w paliwie ale to też nie...
Witam posiadam audi a4b5 1.8 z gazem.Padal mi ostatnio pompa paliwa po wymianie ciężko odpala na zimnym a na ciepłym pali od strzala
ciężko odpala ciepłym silniku focus ciężko odpala mazda ciężko odpala
wiercenie betonie ploter wycinania zasilacz anteny televes
pralka indesit migać dioda pralka indesit migać dioda
Instrukcja obsługi i serwisowa Melex - gdzie znaleźć? Peugeot 307 Break Wiring Diagram Sources, Model Year Differences, and Fault Tracing