Czasami taka sytuacja pojawia się gdy, nazwijmy to. Gdy przez przypadek za bardo przechylimy samą kosiarkę wraz z silnikiem do nie odpowiedniej pozycji. Tak, aby do cylindra mógł by się dostać olej. On to też będzie wtedy odpowiadał, za nadmierną kompresję. Drugą rzeczą odpowiedzialną za taki stan rzeczy. Będzie sam odprężnik. Co to jest, jak działa,...
...opalam ją narazie bez wiatraka... A ten "wiatrak" to pewnie działa jako koło zamachowe. Bez niego efekty są takie jak opisujesz.
W dmuchawie spalinowej Husqvarna lub Stihl szarpak do rozruchu silnika dwusuwowego działa ciężko – czy to zalanie, zatarcie, czy problem z linką lub sprężyną?
Spróbuję tak zrobić, ale serio na dotychczasowych to jak ciągnę, to mi rękę urywa, bo tak strasznie ciężko chodzi, a nieraz to serio ciężko jest to pociągnąć nawet do góry. Musisz wyczuć moment, kiedy nie należy pociągnąć, bo sznurek zerwiesz. Tak ciężko jest, żeby szarpnąć i ruszyć tłokiem, aby ten tłok przesunął się o pełen obrót.
Wiem, że trudno to będzie opisać. Wał napędowy stawia znaczny opór przy obracaniu A w jakim sensie ten opór? Być może od samej kompresji? A od dołu jak pokręcisz samym nożem, to też ciężko? A jak wykręcisz świecę, to też ciężko ciągnąć? Co do zasilania w samo paliwo, to jeśli szarpak (starter) w miarę da się kręcić przy wkręconej świecy, to: Warto...
Kolega sharan 9 może mieć rację. Duży luz może spowodować takie dolegliwości. Nie uchyli się odprężnik i może wyrwać szarpak z ręki lub zerwać sznurek, ogólnie jest ciężko odpalić. Wiem bo to niejednokrotnie przerabiałem.
Ciężko tez chodzi szarpak jak silnik jest ciepły Sądzę po tym opisie. musisz rozebrać silnik i obejrzeć co się dzieje.
Łapki mają sprężynki, tylko nie odbijają. Ciężko to zamontować. Próbowałem szarpak z wyciągniętą linka założyć. I opornie to idzie. Chyba oddam ją do serwisu.
Ja mam problem z 4mixem że mam za duże sprężanie szarpak chodzi wręcz za ciężko że nie można pociągnąć za linkę gdy jest sów pracy zawory ustawione na 0,1 poniżej zera można dopiero ją próbować odpalić może kojarzy ktoś temat?
ciężko w sensie że jak ciągnę za szarpak to nie będę widział iskry:) generalnie jutro koło 15 zrobię test, zacznę kosić i jak zgaśnie kosiarka to zaraz wymienię swiecę
Na wałku rozrządu lub w silniku jest taki odprężnik mechaniczny. Działa tak do 1000 obrotów aby silniki ogólnie wszystkie mogły odpalić na małym akumulatorze takie jak kosiarki traktorki i inne typu honda gx coś tam. Przyczyna dużej kompresji są zazwyczaj źle wyregulowane zawory. Odrobinę za duży luz na wydechowym powoduje to że podczas rozruchu w początkowej...
Witam. Mam problem z piłą spalinową. Ciężko mam pociągnąć za sznurek, duża kompresja.To jest praktycznie nowa piła, nie używana. Po wykręceniu świecy szarpak chodzi lekko. Tak samo po zdjęciu tłumika widać, że cylinder i tłok są w jak najlepszym porządku. Podsyłam film. Proszę o pomoc.
U mnie też tak jak mówisz było z tą tektura ;) żeby zdjąć szarpak odkręcasz 4 śrubki które go trzymają ( z tyłu silnika ) i tam masz takie koło poprzez które szarpak obraca tłokiem u mnie wystarczyło właśnie obrócić tym kołem ok jeden raz dodam że ciężko szło ale dorwałem kawałek pręta zaparłem o te wypustki i po około połowie obrotu coś jakby puściło...
Teraz odkręciłem tłumik i pociągnąłem za szarpak to znowu było tak ciężko na suwie sprężania, ale pomogłem sobie kręcąc rękami za koło zamachowe i z tłumika jak z kranu wylał się olej i benzyna. Już nie wiem co o tym myśleć. Może to coś z odmą?
Witam, Problem leży w silniku spalinowym czterosuwowym do kosiarki marki Briggs & Stratton 475. Silnik wrócił ostatnio od zaprzyjaźnionego mechanika. Jego zadaniem była zwykła zmiana oleju i ogólny przegląd. Jednak Pan Mechanik najwidoczniej rozebrał dla zabawy pół silnika, co poskutkowało złym założeniem wałka rozrządu i obcieraniem korbowodu o ten...
Szanowni Forumowicze, Witam, postaram się krótko, zwięźle i wyczerpująco opisać problem i jego historię. ( Model silnika: Mercury 40HP Thunderbolt (402) dwusuw Rok: Lata 70-80 (daty na silniku nie ma) Problem: Brak iskry. Wstępna diagnoza: Uszkodzony moduł zapłonowy lub impulsator. Opis zdarzenia Pod domem silnik odpalał i normalnie wkręcał się na obroty....
Cześć, jakiś czas temu kupiłem taki agregat Graphite 58g909 z silnikiem a154f, stało to kilka lat, teraz chciałem odpalić i kicha (wcześniej też słabo odpalał, a w zimie w ogóle), rozkręciłem, skręciłem, wyczyściłem gaźnik, nowe paliwo, nowy olej, iskra taka sobie, znalazłem gdzieś w necie ustawienia zaworów na 0,15 wdech i 0,2 wydech, tak też ustawiłem....
Witam, rozwiązałeś problem? Mam to samo — ten sam model. Szukam szarpaka do tego modelu, jest ciężko znaleźć coś na ten, a'la kwadrat, by pasowało i aby pasowało do obudowy. Ale może podpowiesz, jak się uporałeś?
Cz autor mógłby wszystko to jakoś uporządkować, chodzi mi dokładnie np o ten fragment, zresztą nie tylko o ten fragment wypowiedzi: Próbowałem odkręcić, ale nie mam pojęcia jak. Najpierw w środek wsadziłem klucz trzpieniowy H8 Bo na filmie widać co innego. Wszystko jest rozkręcone i "niby" działa, być może nie do końca. Bo troszeczkę nie rozumiem, czy...
To jeszcze pytanie. Do silnika jest przykręcona redukcja plastikowa - dobre ma uszczelki? Zobacz to też. Kompresja - najłatwiej zweryfikować ale czy poprawnie zapyta ktoś? Zatkać palcem ten otwór od gaźnika i szarpnąć szarpakiem. Powinno iść ciężko palec powinno zasysać ale powinno też dać się jednak szarpnąć .
Goście na stacji diagnostycznej to nie wyrocznia. A i na szarpakach ciężko coś wychwycić, syczy Toto, hałasuje. Wprawny mechanik "brechą" wszystkie problemy wynajdzie
(at)anchilos mieszkam na takim wygwizdowie we Wrocławiu że w okolicy ciężko taki znaleść ;-p
Nie te czasy, aby dekompresator był na linkę. Jeśli jest, to automatyczny na wałku rozrządu. Nie wiadomo który to rocznik, a Yamahy po 2000 roku często miały zapłon typu DC-CDI. Zapłon DC-CDI lub TCI wymaga sprawnego akumulatora, spadek napięcia może powodować zanik iskry. W starszych modelach był zapłon AC-CDI, czyli niewymagający obecności akumulatora....
Nie wiadomo co to za silnik ale: kosiarka ma 15 lat. Odprężniki już działały, i były montowane w silnikach Briggsa. Aby sprawdzić taki odprężnik, czy działa poprawnie. Może być ciężko, i prawdopodobnie może być sprawny. Ja jednak proponuję rozpatrzenie sprawy od rzeczy najprostszej. Czyli od sprawdzenia czy aby luzy zaworowe nie są zbyt duże. Bo bądź...
Co to za silnik, jaka seria powinno być na boku, po szarpaku ciężko powiedzieć. Na pierwszy rzut oka wygląda na EX17 lub EX21, według serwisówki jak w tabeli: 1003194
Lałem bezpośrednio pod świece i nic. Nie wiem jak zmierzyć kompresje, ale biorąc pod uwagę fakt że odpalam bez szarpaka jest ciężko zakręcić. Paliwo prosto z dystrybutora. Nie bardzo wiem o co chodzi z tą elektrodą. Klin jest cały i nic nie jest uszkodzone.
Hmm, ale silniczek ma kompresję chyba dobrą bo stosunkowo ciężko ciągnąć za szarpak. I właśnie ten fakt, że jak przymknę przepustnicę powietrza to na wysokie się ładnie wkręca i śmiga aż miło. Chyba, że jakoś źle myślę? Gdzie mógłbym dostać śrubokręty do tego gaźnika?
Dzięki radarator. Ale powiem Ci, że na razie to mam same problemy. Ciężko jest odpalić silnik cały czas pedałując. Tu lepiej sprawdził by się szarpak. Drugie przypatrzyłem się i nie wiem jakim cudem ale naciąga mi silnik na prawą stronę co powoduje przeskakiwanie łańcucha. Problem mam także z przerzutkami. Manetka gazu i manetka przerzutek nie idą w...
Jedź na SKP, na szarpaki, z góry ciężko trafić co łomocze. Możesz mieć np naderwane poduszki silnika, wtedy odpalanie, czy zakręty i może się coś obijać. Wydech, urwany wieszak, będzie piskać&łomotać, a z wnętrza nic nie zobaczysz.
Wydaje mi się że kompresja jest bo przy wkręconej świecy dość ciężko się ciągnie za szarpak. Jest to do sprawdzenia. Cały tłok z cylndrem to wydatek około 50 zł więc jeszcze można zainwestować plus korbowód 30 zł.
Łącznik stabilizatora, tuleja stabilizatora, tuleja wahacza, sworzeń wahacza, najlepiej udać się na okręgówkę i zbadać zawias na szarpakach, po ściągnięciu koła ciężko Ci to będzie zdiagnozować, bo wszystko będzie naprężone.
Mam takie same nożyce ,niestety u mnie też tak odpalają .Trzeba trochę poświechtać szarpakiem na zimnym.Mam chińczyka ten czy ciepły czy stał by pół roku to odpala jakby z innej półki pochodził.
Sprawdzałem miernikiem działa. Sprawdzałem też prad idący do modółu i brak,tylko nie jestem pewien jaki tam idzie czy zmiany czy staly. Dużo mam nie wiadomych bo silnik na szarpaka bez baterii . Ciężko zmierzyc na mierniki czy probówki.chcialem podać prad na modół prosto z prostownik, ale nie mam wiedzy czy idzie tam 12, czy 6 V czy czasami 220 V zmienny....
Może być sprzęgło, mogą być poduszki, mogą być ogólne luzy w zawieszeniu napisz nam co sprawdziłeś i jakie masz możliwości ku temu (szarpaki, kanał, podnośnik?) bo jeśli tylko parking to będzie ciężko. pozdr.
Witam ponownie, Koło magnesowe w jednej pozycji trze o moduł i ciężko (a czasami nawet w ogóle) pociągnąć za szarpak. Na starym module tak nie było. To tylko tak przez to że i koło i moduł jest nowy, czy coś jest z modułem?
U mnie są tarcze na 3 osiach (środkowa skretna) i były wymieniane opony i felgi na nowe lecz bez oczekiwanych rezultatów. Scania R450 jest z 2016 roku automat bez pedału sprzęgła z przebiegiem 550 tyś. Na szarpakach diagnosta nie stwierdził ZADNYCH LUZOW wręcz był zdziwiony że sobie może wymyślam awarie :/ Poduszki na silniku też były weryfikowane...
Witaj, Luz na górnych poduszkach amortyzatora możesz sprawdzić w taki sposób że: Podnosisz przód do góry jedno lub drugie koło z osobna lub obydwa razem, bierzesz koło od dołu i ciągniesz góra dół jeśli będzie dość wyczuwalny luz to masz poduszki do wymiany, możesz również przy tej okazji poszarpać za sprężynę czy tam nie będzie luzu co też oznacza...
Wysokość zbierania chwytacza nici z igły to około 3mm podniesienie igielnika. Zawsze jak trzasła igła to najpierw sprawdzaliśmy czy chwytacz się nie przestawił. Ciężko będzie to teraz ustawić. W nowszych maszynach na napędzie chwytacza montowano sprzęgła rozłączające w razie blokady. Mówię tu o maszynach przemysłowych. Starsze np Juki tego nie miały...
Z opisu wnioskował bym na sworzeń wahacza ciężko wykryć luz bo sprężyna mocno nań naciska. Miałem podobne objawy w w124 i na szarpakach nic nie pokazało a za 3 dni stałem na środku skrzyżowania z rozwaloną felga oponą i błotnikiem na szczęście jechałem 5km/h. dzień wcześniej 120 autostradą z całą rodziną na pokładzie :/ .
Silnik 430, 520? Jeżeli silnik był naprawiany przez serwis, to chociaż powinien być odpalony i sprawdzony czy np. nie łapie lewego powietrza, albo gaźnik nie jest ustawiony zbyt ubogo. Chyba, że silnik nie ma właściwego chłodzenia i zaciera się w wyniku temperatury. Chociaż... Kupiłem kiedyś kosę Texas CG260B ze złomu, bo mam taki sam model i potrzebowałem...
Witam. Posiadam kosiarkę MTD z silnikiem Briggs&Stratton 450E series. Problem polega na tym że po przed ostatnim koszeniu trawy był problem z odpaleniem, paliwo podpompowane 3x i zero odzewu. Wyczyściłem gaźnik, przedmuchałem dysze w gaźniku i odpaliła z bólami za którymś razem. Jak już odpaliła to silnik działał. Ale po zgaszeniu znów problem z odpaleniem....
Musisz mieć koło z wieńcem zębatym dla rozrusznika, wszelkie wynalazki typu, wiertarki na sprzęgiełku szarpaka, są niebezpieczne. Jeżeli silnik ma chodzić bez noża, to musi mieć ciężkie (nie aluminiowe) koło zamachowe.
Witam. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Opla Corsy C 1.2 z 2002 r. Z autem nie było większych problemów aż do teraz. Z dnia na dzień zauważyłem dziwny objaw. Wspomaganie elektryczne zaczęło działać wyjątkowo mocno, kierownicę da się obracać dosłownie jednym palcem. Byłem na stacji diagnostycznej. Panowie wykluczyli usterkę mechaniczną. Posprawdzali...
Sprzęgło się nie ślizga. Auto normalnie przyśpiesza, ale tylko ten wsteczny mnie ciekawi bo w innych autach jeszcze tak nie widziałem a u siebie mam od zakupu. Właśnie o taki mocny basowy dzwięk mi chodzi. Czytałem po innych forach i prawdopodobnie wina plecionki, ale ciężko to zrobić... i po prostu dają kolejną plecionke troche wcześniej niż fabryczna...
Witam, może mały komunista tam siedzi z Chin ludowych i zdmuchuje iskrę 🤔. Świeca po szarpaniu szarpakiem mokra Może za mokra. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Czasem miałem takie świece zapłonowe, że na zewnątrz iskra ok, a w silniku brak iskry. PS. Orasz tym pole 🤔. Dział Maszyn rolnicze i sprzęt ciężki.
Problem polega na tym, że podczas przyspieszania ostrego "wyrywa kierownicę" - ciężko go opanować. Podczas powolnego przyspieszania i hamowania jest oki. Przy wyższych prędkościach ( pow. 120 km/h ) też jest niestabilny. W aucie są założone nowe kompletne wahacze z przodu, łączniki stabilizatora. Reszta zawieszenia bez uszkodzeń, luzów itp.( sprawdzone...
byłem na szarpakach amorki po 65% wszystkie Takie badanie na stacji diagnostycznej nie jest miarodajne, bo bada sprawność całego zawieszenia - sprężyny, wahaczy, amortyzatorów... osłona przegubu wewnętrznego z lewej strony jest cała ale smar wypływa tak jakby z pod opaski ( czy to może być obiaw rozlatującego sie przegubu wewnętrznego ) Tak. Generalnie...
Witam. Posiadam kosę spalinową stihl FS 80. Jest to dość stara kosa więc ciężko o nowe części. Pękło mi kółko (te aluminiowe) Które jest przy rozruszniku (szarpaku). Odłamki kółka uszkodziły styki (czy jak to się nazywa) i teraz kosa nie chce zapalić. Kosa była bardzo mało używana i jest w świetnym stanie. Pytanie brzmi: -Czy można gdzieś jeszcze dokupić...
Witam, mam dość ciężki problem w moim Lwie, otóż nie wiem co to może być na szarpakach niby wszystko okej byłem już na dwóch stacjach diagnostycznych. Auto jest po wymianie gum stabilizatora, łączników stabilizatora, końcówek i drążków kier oraz łożysk amortyzatora. Stuki dochodzą z prawej strony na nierownosciach a na bruku to strasznie puka, jakby...
Zastanawia mnie też cel stosowania ciężkiego rozrusznika w konstrukcji, w której lekkość jest najważniejsza. Nie znam zasad posługiwania się tym "sprzętem", ale osobiście szedłbym w rozrusznik ręczny (tzw. szarpak) i dekompresator. Ten ostatni jest trochę zapomniany, ale pozwalał silniejszemu dziecku zapalić nawet diesla (esioka).
Nie ma fizycznej możliwości, by blokada kierownicy załączyła się, kiedy jest włożony i przekręcony kluczyk. Nawet jak włożysz, włączysz zapłon i wyłączysz, to do momentu wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki blokady też nie będzie. Po prostu zgasło ci auto, siadło wspomaganie i kierownica zaczęła chodzić ciężko. W pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki...
Witam serdecznie! Zwracam się znów do Was o pomoc. Posiadam Golfa III z 94 roku. Cały czas czuje na kolumnie kierowniczej luz i na lewej kolumnie od zawieszenia (od strony kierowcy). W aucie wymieniłem już kompletne zawieszenie łożyska McPersona i gumy, sprężyny, amory końcówki drążków kierowniczych sworznie, tuleje etc. Wymienione zostało łożysko ze...
Nie mogę odpalić pilarki spalinowej Makita DCS520. Pilarka generalnie odpala i działa, ale trzeba mieć naprawdę dużo siły, żeby pociągnąć za szarpak. W związku z tym pracownik serwisu, do którego się udałam, nie miał problemu, żeby ją odpalić. Znajomi panowie, do których zwracałam się z problemem, również ją odpalają, chociaż przyznają, że idzie ciężko....
twierdzi, że nawet chińskie narzędzia, jeżeli ktoś prawidłowo eksploatuje i ich nie przeciąża to trochę posłużą. O tym właśnie mówię. A że chinol będzie cięższy, gorzej wyważony, będzie więcej palił, to przez 5-10 godzin miesięcznie przez 4-5 miesięcy w roku jestem w stanie to zaakceptować, ponieważ w kieszeni zostanie 1000zł. Trzeba tylko spróbować...
Astra się zbuntowała i chyba nie chce zostać sprzedana... czasem można cały dzień jeździć i wszystko jest ok, można ruszyć z piskiem opon i nic się nie dzieje, a czasem, nawet przy delikatnym ruszaniu, jest głośne stuknięcie/chrupnięcie i wyraźnie odczuwalne szarpnięcie jeszcze zanim auto się zacznie toczyć (podczas puszczania sprzęgła). Nie potrafię...
a koszę 6a minimum raz na 2 tygodnie. Daltego tyle ją masz.Nie koś co 2 tygodnie tylko tak jak ja 3 razy w roku zobaczymy ile wytrzyma.Chyba wiem jaką mam wtedy trawę.Bo ja nie kupiłem kosy spalinowej do trawnika tylko do chwastów. Druga sprawa to ergonomia. Bo tylko pisałem o wykonaniu tego szajsu. Trzeba być nie lada chłopem aby pod taką kosą wytrzymać...
Witam chciałem się dowiedzieć na forum może ktoś miał podobny problem . Dane Peugeot 106 Rok 1998 Silnik 1,5 D Przebieg 115 tyś oryginalny. Po zimie strasznie zaczęło coś mi stukać w przednim zawieszeniu , szczególnie słychać na dużych nierównościach na mniejszych jest ok . Jest to taki głuchy odgłos , amortyzatory na badaniu technicznym w październiku...
Najlepiej wahacze, mniej rzeźbienia. Do tego najlepiej w jakimś sklepie to unikniesz ryzyka zakupu podróbek na które można coraz częściej trafić. Pamiętaj o gumach stabilizatora i jak wszystko będzie zdjęte to dokładnie posprawdzać. Aha, z przekładnią z reguły jest tak, że luzy będą wyczuwalne pod większym obciążeniem - na szarpaku czy w miejscu będzie...
Witam. Posiadam kosiarkę NAC, która ma rozruch mechaniczny (na linkę). Tą kosiarką kosi starsza osoba, która nie ma już siły aby odpalać w taki sposób. Myślałem na temat zakupu kosiarki z rozrusznikiem elektrycznym ale cena mnie przeraziła. Kosiarka elektryczna nie wchodzi w grę. Rozwiązaniem jest jedynie zamontowanie rozrusznika do tej kosiarki. wybór...
Jakiś czas temu kupiłem traktorek B&S 7hp i skrzynią 3 biegi w przód + wsteczny rocznik bodajże 1973 Poszukuje kompletnego szarpaka, noża i pasków napędowych oraz danych o regulacji gaźnika. Na silniku ciężko o jakieś oznaczenia chętnie dowiem się jaki to typ i rodzaj. http://obrazki.elektroda.pl/8571234000_1... http://obrazki.elektroda.pl/9702424400_1...
Jeżeli w tłumiku znajduje się katalizator, to będzie on bardziej obciążony i zacznie generować więcej ciepła W mojej pilarce jest zwykła puszka przelotowa z blachą przykręcaną z zewnątrz, która kieruje spaliny w stronę łańcucha. Swoją drogą zatkany nagarem tłumik był główną przyczyna dlaczego pilarka była tak słaba, że na nowym łańcuchu nie mogła nic...
W tamtym roku teściowa prosiła mnie o pomoc. Nie może odpalić kosiarki. Kosiarka całkiem nie stara, silnik b&s 35 chyba. Naprawiłem, działa. Ale ledwo ją odpala. Pociągnąć za szarpak trzeba żwawo. Kupiłem z ciekawości taką na baterie. Ale bez baterii. Nową, na allegro. Kosztowała chyba 90zł. Zgrzałem akumulator 10s 6p. Znamionowo 36v. Tyle ma oryginalny...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów! :-) Jestem nowy na forum ale mam nadzieję, że zagoszczę na dłużej. Jeżeli temat w złym dziale to bardzo proszę o przeniesienie. Staję przed trudnym wyborem, mianowicie zakupu auta. Wszyscy doradzają mi coś z grupy VW ale od zawsze mi się podobały Alfy i trafiła mi się jedna. Panowie i Panie i teraz mam dylemat......
Witam, Posiadam od nie całego roku agregat 2500W (patrz zdjęcie) http://obrazki.elektroda.pl/1629816000_1... Nie wiem co to za firma, gdyż kupiłem go z trzeciej ręki. Agregat przy zakupie obciążyłem pełnym czajnikiem 2300W i zagotował go bez problemu, jak i w ciągu mojego użytkowania także chodził rewelacyjnie i przy różnych obciążeniach,...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Gość miał szarpanie i ujemne Bipy, miał zużyty wałek rozrządu, po wymianie przeszło.
Diagnostyka komputerowa konieczna sprawdź pompowtryskiwacze
Kolego wyjmij pierscien zabezpieczający.Na frezach zacisnij mocno szczypce morsea i stukając w nie w kierunku przodu ciagnika wyjdzie Ci cały naped ze sprzęgłem. Oczywiscie najpierw spuść olej ze skrzyni.Obejżysz sobie kły sprzegła. Co do powodów ich zużywania sie to najpierw sprawdz s książce obsługi czy masz odpowiednie opony przednie do tylnych.W...
gdzie znajduje się przepływomierz 1.5 dCi 65 km? nigdzie
Namierz przekaźnik sprawdź w instrukcji od czego on jest jak od pompy podaj mu stałe 12v, i spróbuj. W scenicu urwała się masa silnika (sterownika) i pykał przekaźnik pompy paliwa.
Witam. w warunkach domowych będzie ciężko sprawdziłbym pompę i szczelność układu paliwa , zapowietrzanie ukł. paliwa będzie skutkować problemem odpalenia i szarpania . pozdr
Honda jest lepszą maszyną, ale to taki niewygodny klocek jak dla mnie, zero jakiejkolwiek finezji. Obsługa jej jest w warunkach domowych wręcz upierdliwa i niewygodna. Jak dla mnie za sprzęt tej klasy, myślę że spokojnie do 2-2,5 tys coś byś wybrał wcale nie gorszego. Ponadto części zamienne są drogie, na większość trzeba długo czekać. Temat archiwalny,...
Vectra mi też swego czasu szarpała i okazało się że wtyczki wtrysków sparszywiały, u mnie było bez błędu, ale jechać było ciężko.
Przeguby elastyczne wału napędowego sprawdzone ?
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Na pile wpinasz świece do fajki. Nie wkręcasz jej. Można kabelkiem zrobić połączenie do obudowy metalowej świecy z silnikiem (tak jakby była wkręcona). Wtedy dajesz na zapłon i szarpiesz w lekkim półmroku łatwiej widać czy iskara przeskakuje na świecy. Ale wg mnie ciężki olej do smarowania prowadnicy zatkał filtry oraz maleńkie dysze w gaźniku. Dla...
bardziej sugerowałem się może z przykładem podobnym ktoś będzie miał Wątpliwe by wszystkie przypadki były podobne. Po tym co opisałeś (choć ciężko to zrozumieć) to albo jest problem z układem zapłonowym, albo jakiś jeszcze z odmą.
Czy jest konieczna regeneracja wszystkich wtryskiwaczy? Ja zawsze regeneruje wszystkie, po regeneracji jednego, często występuje szarpanie przy przyspieszaniu.
Też o tym pomyślałem. Sprawdzałem sygnał pedału gazu na wykresie. Na niższych biegach jest to niemożliwe, bo ciężko utrymać nogę w jednej pozycji, ale na wyższych biegach nie widać wahań sygnału w czasie szarpania.
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Musisz jechać do gazownika lub mechaniko gazownika który to zdiagnizuje i naprawi bo tak to cieżki temat. Korekt brak, czasow wtrysku brak, opornosci emulatorów brak wiec nie wiadomo czy trafna porada juz padla czy problem jest inny np upg.
Witam forumowiczów. Problem zbliżony jest do problemu w poniższym temacie. https://www.elektroda.pl/rtvfor... Silnik 2.0 HDI DW10TD w Peugeot 206 szarpie przy ruszaniu z jedynki, szarpie też mocniej przy gaszeniu. Ciężko powiedzieć, od kiedy występuje ten problem. W trasie autko zachowuje się poprawnie. Wymiana poduszek...
Powodem mogą być wyrobione gniazda, w kolach zębatych lub wałku i szarpanie podczas ruszania. Jeżeli biegi włączały się ciężko, to powinieneś sprawdzić jaka jest przyczyna. Teraz znowu wydatek na nowe klucze? W krótkim czasie będzie znowu to samo.
Co do bzyczenia - ciężko powiedzieć - jakby mechaniczne ale któryś przekaźnik też może bzyczeć (choć chyba nie tak głośno); na wszelki wypadek spróbuj otworzyć bramę odpinając silnik od centrali i podpinając bezpośrednio do sieci (opisane powyżej) - jeśli będzie dalej bzyczeć - wyeliminujesz usterkę elektryczną centrali. Usterka mechaniczna - cóż -...
I jakie jest ciśnienie powietrza na wejsciu do mechatroniki? To jest LF 45, a zatem ze skrzynią astronic Lite , aniżeli ze skrzynią Astronic jaka jest w CF75/85 lub w XF. Skrzynia astronic Lite działa bez sprężonego powietrza. Jest prawie taka sama jak manualna skrzynia, tylko zamiast wierzyczki z palcem wybieraka jest zespół cylinderków hydraulicznych...
To szarpanie wygląda mi na winę sprzęgła, są to dośc dziwne objawy. Jak M-ka to oczywiście do sprawdzenia dolny wałek. Ale gdyby on się poluzował to nie blokowałby tak skrzyni. Tak czy siak nie obejdzie się bez rozjechania ciągnika. Spróbuj jeszcze wyłączyc pompę podnośnika i spróbowac. Ale raczej to nie jej wina. Ciężko wyczyc nie widząc tego.
Automaty padaja jak sie nimi ciaga np. ciezkie przyczepy i wlasnie takie sa objawy, ale nie mowie, ze to jest to napewno. Jak sprowadziles lub kupiles sprowadzone auto z hakiem to proponuje udac sie do dobrego serwisu skrzyn automatycznych. Jest dobry pod Warszawa w strone Lublina, ale nie pamietam teraz gdzie.
Witam, mam problem z traktorkiem-kosiarką, podobno jakimś starym MTD. Problem z nim jest taki, że szarpie na każdym biegu, tak: jedzie, jedzie, stop i za sekundę jedzie, zwłaszcza pod lekką górkę. Jak ma ciężko, to tak jest, bo z górki jedzie normalnie. Silnik Briggs 12 HP, skrzynia to Peerless 940 007. Już rozbierałem skrzynię tak wstępnie i po trybach...
Po 1. Mapek nie zbieraj strój on-line na OBD i najlepiej AFR. Po 2. To, że bujasz się ze strojeniem i ciężko to idzie wynika z odwiecznego błędu producenta instalacji LPG. Jak to poprawić nie powiem bo za dużo życia straciłem na to LPG ale możesz pomyśleć lub stroić wg instrukcji. W tym drugim przypadku żmudne strojenie powinno również się udać i dać...
Jeśli ze skrzyni nic nie kapie, w trakcie jazdy nic nie wyje, rzęzi, chrzęści to znaczy że skrzynka jest jeszcze dobra. I to tyle. Jak już szarpie/stuka przy ruszaniu to złom. Czasami robię takiego golfa i ma takie objawy jak napisałeś przelatał już ponad 100tys jak te skrzynie padają to biegi ciężko wchodzą , jakby szarpie na 2 3 biegu, i po paru...
Zaznaczenie nożykiem...jest bardzo nieprecyzyjne. Może pomóc w późniejszych regulacjach ale nie jest to odnośnik. NA VCDS-ie masz dokładny opis wielkości dawki, pamiętaj, że silnik musi być nagrzany ok 90 stopni żeby pomiar dawki był miarodajny. Potrzebujesz jeszcze klucz specjalny do nastawnika. Jeszcze jedno ŻADNYCH silikonów bo uszkodzisz nastawnik,wyłącznie...
Mam podobny problem na łączniku centralnym założonym w traktorze T25 na oryginalny rozdzielacz (ten nieużywany od nowości). Po podpięciu maszyny (cięższej) do góry idzie płynnie, nie szarpie (siłownik wsuwa się), natomiast podczas opuszczania maszyny (wysuw siłownika) szarpie go. Mniejsze szarpanie jest kiedy silnik pracuje na wyższych obrotach ale...
Takie filtrowanie chroni głównie system przed zakłóceniami od strony szarpa. Obudowę D2PAC dość ciężko się lutuje, bo trzeba mocno podgrzać to wielkie pole pod układem żeby "puścił". Generalnie nie powinieneś mieć z tym problemu. Najpierw grzejesz wielkie pole i unosisz układ. Potem dwie małe nogi i po problemie. Tylko uważaj, bo przez te rozmiary łatwo...
Mój wózek ostatnio nie domaga. Problem tkwi w obrotach wolnych i ich wzrastaniem. Zapala na dwa razy i chodzi nie równo. Gdy potrzeba ruszyć zaczyna przerywać i szarpie do momentu aż pedał gazu wcisnę w podłogę i obroty wzrosną do maxymalnych. To samo się dzieje przy podnoszeniu ciężaru, gdy podnoszę coś ciężkiego idzie bardzo powoli wręcz wydaje się...
Ciężko bo tarcza pierwszego stopnia jest najgłębiej schowana w kole zamachowym. Można by kombinować, dociągnąć łapy i wcisnąć sprzęgło tak by docisk otworzył się jak najmocniej, przelewać sprzęgło benzyną na początku potem rozpuszczalnikiem. Przedmuchać powietrzem. Ale to nie metoda.... jeśli się zaoleiło to musi być jakiś powód. Poza tym trudno powiedzieć...
Więc ciężka sprawa z tym
Kompresor daje obciążenie pulsacyjne i stąd te efekty świetlne, wan AW jak wspomniano ma duże i ciężkie kolo zamachowe i nie szarpie siecią.
Poradziles sobie z problem w 307????
Witam, po długich i ciężkich poszukiwaniach i po wydaniu za dużo pieniędzy naprawiłem volvo. Okazało się że jest krzywy korbowód i regenerowane wtryskiwacze są gówno warte. Postanowiłem więcej nie marnować pieniędzy i kupiłem w aso komplet nowych wtryskiwaczy co załatwiło sprawę pozytywnie. Po wymianie tego krzywego korbowodu i wymianie wszystkich pierścieni...
Rozrząd do weryfikacji,bez diagnostyki komputerowej będzie ciężko coś strzelać. Zobacz też czy zawór faz nie jest zaklejony olejem
Witam Szukam wszędzie problemu jaki pojawił sie w mojej astrze i wszystko podobne a jednak inne. opisze swój problem może ktoś pomoże: astra 04 z16xep 105 KM wolne obroty spoko przyśpiesza też nie najgorzej jednak przy równej jeździe (stała prędkość, stałe obroty) zaczyna szarpać. miał ktoś taki problem i podpowie co to może być?
Nie na saniach, tam jest ciężki dostęp. usztywniałem tą co trzyma skrzynie. Efekt taki że szarpanie było tylko trochę mniejsze ale drgania takie że tylne koło całe się trzęsło.ty w 1.4 tsi ( benzyna) również masz problem ?
elektryczny szarpak szarpak diagnostyczny naprawa szarpak
multiroom dekodery volvo silnika chiński wzmacniacz gitarowy
płyta indukcyjna tranzystory migająca kontrolka świecy zarowej
Magiel AEG Miele – pedał nie działa, wałek się nie kręci – typowe usterki i diagnostyka Miele WSI863 WCS – czujnik TwinDos nie działa, błąd F0212, konserwacja i naprawa