A czemu wymieniałeś wahacz? Była przygoda? Może koło już nie jest okrągłe? A co do luzów to szarpaki na stacji diagnostycznej. Przeważnie za sprawdzenie jednej osi na stacji bez przeglądu biorą po 20-30PLN.
Gumy na drążku stabilizatora, sworznie, amory, itd. Jedź na stację diagnostyczną powinno wyjść na szarpakach
Powinien, ale najlepiej sprawdzać to na szarpakach diagnostycznych, wtedy pięknie widać pływanie tulei i inne luzy w układzie zawieszenia i kierowniczym.
Przecież tego nie da się zdiagnozować zza klawiatury, co stuka. Jedź na pierwszą lepszą stację diagnostyczną, niech sprawdzą go na szarpakach i tej "telepawce" do sprawdzania amortyzatorów. Na sporej części stacji zapłacisz za to dychę i będziesz wiedział.
A ja bym proponował pojechać na stacje diagnostyczna na szarpaki tam ci powie co jest wytłuczone amortyzator sworzen moze gumy na wahaczu,"tulejki",przegub z reguły klekocze przy skretach na prostej zadkość,na dziurawej owszem lecz rowniez zadko.Sprawdz najpierw klocki naprezaja je takie sprezynki ,blaszki być moze ze któraś sie wyrobiła i klocek stuka...
Najpewniej podjechać na stacje diagnostyczną, na szarpaki może coś wyjdzie.
najlepiej to zrobić na szarpakach w najbliższej stacji diagnostycznej. Najlepiej to zrobić na kanale bo szarpaki są za cienkie. Robi się tak: kliny pod przednie koła (z przodu i z tyłu, dobrze podbić), jeden w kanale ogląda drążki, resory itd w czasie gdy drugi szarpie koniem przód - tył. Słabo to może wyjść jak skrzynia automat.
Co do kanału mam gdzieś normy w pracy, ale stosujemy wentylacje grawitacyjną, jakiekolwiek elektrowentylatory są niedopuszczalne, chyba że w specjalnej obudowie. Interesująca norma, elektrowentylator niedopuszczalny bo będzie wybuch. To ciekawe bo każdy tzw. szarpak ma normalny silnik indukcyjny (nie przeciwwybuchowy) i jest zamontowany w kanale na...
Jeż na stacje diagnostyczną na szarpaki
Sprawdzić poduszki silnika, zawieszenie i łożyska kół. Najlepiej na stacji diagnostycznej na szarpakach.
Weź samochód na stację diagnostyczną na "szarpak". Moze wykryją ci luzy w zawieszeniu.
Proponuję podjechać na stację diagnostyczną na szarpaki. Powinni odnaleźć przyczynę stuków. Podejrzewam, że może to być luz na elementach gumowych zawieszenia.
Witam. Trzeba wjechać na ponośnik i sprawdzić całe przednie zawieszenie łącznie z układem kierowniczm. Na stacjach diagnostycznych mają "szarpaki" ułatwiające sprawdzanie. Pozdrawiam.
najlepiej sprawdzić w innym warsztacie albo w stacki diagnostycznej na szarpakach i wszystko sie okaże .
Może masz luz na sworzniu wahacza dolnego, który przychodzi do zwrotnicy. Jedź na szarpaki do stacji diagnostycznej i będziesz wiedział.
Jak ojciec dostał asygnate , to pewnie ,że siedzieli w samochodzie od dziecka! Przeczytać , Kolego to można ogłoszenie , trudniej już książkę. Samochód natomiast można zdiagnozować ,nawet na "szarpakach"!
Witam, na stacji diagnostycznej postawić na szarpakach to się okaże, może być luz na wahaczach lub na sworzniach, pozdrawiam.
Witam Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów zrobił samodzielnie albo ma do czynienia z szarpakami na stacji diagnostycznej i podzielił by się jakimiś schematami ewentualnie rysunkiem, wymiarami czy fotką Domyślam się że większość osób podejdzie sceptycznie do tego pomysłu twierdząc że breszką się sprawdzi lepiej. Próbowałem coś znależć w sieci ale bezskutecznie...
Mogą być luzy na wahaczu albo amortyzator już nie trzyma. Pojedź na stację diagnostyczną na szarpaki to zobaczysz gdzie problem.
Jeśli diagnosta nie znalazł przyczyny " strzelania" mając do dyspozycji urządzenia diagnostyczne szarpak, breszkę i kanał to d...a nie diagnosta ale gdyby chodziło o zatrzymanie dowodu to pewnie by znalazł. Jeśli pióra przesuwają się względem siebie to widać błyszczący wyślizgany metal bądź rdzę w tym miejscu. Warto przyjrzeć się wieszakom z tyłu resora...
Na wielu stacjach diagnostycznych mają tzw "szarpaki" powiedzą Ci co jest przyczyną stuków.
Przy przeglądzie zwróć uwage czy nie ma gdzieś luzów najlepiej jedż na stacje diagnostyczną na szarpaki
Maglownica, koncówki drązków ........ Jedz na stacje diagnostyczna na szarpaki i bedziesz widział co jest wyrobione.
Jedź na stacje diagnostyczną na szarpaki. Często taki stuk na rondzie to luźne jarzmo. Nie widać nawet, że jest luźne, ale troche można dokręcić. Może któraś piasta? No i napisz chociaż czy to występuję bez naczepy.
Jak nie jest kolega sam w stanie zlokalizować przyczyny stuków to podjechać na stację diagnostyczną na szarpaki i podnośnik i wszystko dokładnie sprawdzić
Łożyska i poduszki kolumn Mcpersona, sworznie, Zjawisko rozjeżdżania się auta przy przyspieszaniu i hamowaniu silnikem na to wskazują. Że też tak prostego zawieszenia jak w przyczepie rolniczej nikt nie potrafi ogarnąć Na stacji diagnostycznej na szarpakach powinno wyjść.
Różne rzeczy mogą być przyczyną. Jedz na stację diagnostyczną na szarpaki to się wyjaśni.
Masz tyle pieniędzy żeby w ciemno wymienić całe zawieszenie, i to też bez gwarancji powodzenia tej operacji ? Ścieżka diagnostyczna z szarpakami.
Odnośnie pierwszego pytania, gumy stabilizatora warto sprawdzić, poza tym stukać może prawie wszystko, proponuję szarpaki na stacji diagnostycznej, najszybciej, najpewniej.Bez zbędnych dywagacji. Odnośnie drugiego pytania, pewnie klocki hamulcowe, nie oczyszczone i ponownie nasmarowane prowadnice, może przycierający sie tłoczek. Do rozebrania i weryfikacji.
Sprawdzane było na szarpakach w stacji diagnostycznej. Co do przegubu jesteśmy zgodni. A co do chuczenia? Jeśli to nie łożysko to co skrzynia. Połosie juz sprawdzam jak sie dostanę.
W tych Vectrach szybko siadają tulejki gumowo-metalowe. Kup komplet około 400zł, wymień i po sprawie. Ale najpierw sprawdz na stacji diagnostycznej na szarpakach.
No to jest tam trochę rzeczy do sprawdzenia. Nie ma co dywagować, zostaje wjazd na kanał. Raczej nie na podnośnik, bo zawieszenie ulegnie odprężeniu i luz może się skasować. Ewentualnie stacja diagnostyczna i szarpak z trzepakiem amortyzatorów.
A tuleje sanek kołyski w jakim stanie są? Tego nie sprawdzałem. A to na szarpakach na stacji diagnostycznej by nie wyszło że jest tam luz ? Mam jeszcze okazję jeździć kolegi i ojca megane 3. Moja wydaje mi się że prowadzi się trochę gorzej. Kierownica u mnie chodzi ciężej a jadąc szybciej ma się wrażenie jakby ją wręcz coś trzymało delikatnie, przez...
Byłem na stacjach diagnostycznych. Sprawdzali na szarpakach. Po sprawdzaniu wyszło że mam urwane sprężyny z tyłu. Powodu dla którego z przodu stuka nie znaleźli. W jednej stacji zasugerowali że to właśnie może być problem łączników stabilizatora. Łączniki oraz gumy na grodzi wymieniłem. Nic to nie zmieniło. Nadal stuka identycznie.
Proponuję skonsultować się z serwisem wyposażonym w tzw. szarpaki albo ze stacją diagnostyczną od przeglądów. Na odległość możemy Ci dawać rady, a Ty możesz tracić czas, nerwy i pieniądze na niepotrzebne naprawy.
W prawym kole alychac przypomina to jak by byla końcówka wybita . Tak amortyzatory wraz ze sprezynami i łożyska plus poduszki . Byłem wczoraj na stacji diagnostycznej na szarpakach i diagnosta nic nie stwierdził.
Goście na stacji diagnostycznej to nie wyrocznia. A i na szarpakach ciężko coś wychwycić, syczy Toto, hałasuje. Wprawny mechanik "brechą" wszystkie problemy wynajdzie
A nie można po prostu podjechać na stację diagnostyczną i wjechać na szarpaki? Powinno dać się zobaczyć czy coś nie ma nadmiernych luzów czy pęknięć.
Hej! Ja miałem tak w 206, wahacze były oglądane i miały być dobre, dopiero wjazd na stacji diagnostycznej na szarpaki wykazał zużycie silentbloku wahacza. Informacja opony nienajgorsze i nienajlepsze to znaczy, że bieżnik średni a praktycznie mogą trzymać fatalnie. Czy zmieniałeś na zimowe, czy jest zmiana?
łożsko na mechanizmie różnicowym! Raczej nie, jeśli tylko stuka i to w prawym kole. Rozjechane łożysko powodowałoby wycie, chrobotanie i inne ciekawe odgłosy ze skrzyni biegów, i to nie tylko w trakcie przyspieszania. Tak czy inaczej, szarpaki na stacji diagnostycznej prawdę powiedzą co do ewentualnych luzów w zawieszeniu. A jak założyciel wątka sprawdzał...
Witam, w dniu wczorajszym byłem na szarpakach moją Audi a3 98r. na stacji diagnostycznej , i po tej wizycie pojawił mi się błąd przedniego lewego ABS , moje pytanie , ... czy przewód od abs jest gdzieś łączony jakaś kostka etc ??
Podjedź na jakąkolwiek stacje diagnostyczną. Tam panowie przebadają samochód na szarpakach i powiedzą co ma luzy. U mnie to kosztuje 25zł.
W ostatnim czasie dało się usłyszeć stuki w zawieszeniu - okazało się jednak że to luźne klocki hamulcowe, mechanik sprawdził zawieszenie i stwierdził że wszystko dobrze trzyma, ale zalecił szarpaki na stacji diagnostycznej. Szczegółowa kontrola wykazała że do wymiany jest jeden górny wahacz, jednak usterka wystąpiła nie na dosmarowanym sworzniu a z...
Szarpaki juz byly. Bylem na trzech roznych stacjach diagnostycznych i wszedzie to samo : Tutaj jest wszystko ok. Przegub sprawdzalem. Jezdzilem na placu na skreconych kolach w prawo w lewo i cisza. Mowiac ze stuk slyszalny jest na zakrecie mam na mysli nagly ostry zakret.
Kolego, jedź na stację diagnostyczną i poproś o sprawdzenie zawieszenia na szarpakach. I tam wszystko wyjdzie jak na dłoni co wymaga naprawy. To nie jest droga impreza.
Może być parę przyczyn ,stuka niekoniecznie z tyłu ,podjedź na 15 minut do stacji diagnostycznej sprawdzą Ci na szarpakach. Może być łącznik stabilizatora,końcówka drążka ,amortyzator, tuleja wahacza.
Nastepnym razem przy pojawienu sie jakichkolwiek stukow proponuje odwiedzic stacje diagnostyczna i wjechac na szarpaki i tam wszystko ci wykaze. Ale w 99% uszkodzone tuleje metalowo gumowe w tylnej belce. Pozdrawiam.
Poduszka mcphersona Toyota Avensis T25 1.8 129KM 2005 kombi Witam Z prawej strony przedniego zawieszenia pojawiły się stuki. Szarpaki na stacji diagnostycznej nic nie wykazały. Nadal jest to słyszalne. Nikt ze speców nie widzi i nie słyszy żadnych uszkodzeń. Myślę, że jest to poduszka mcphersona. Może ktoś z Was miał podobną sytuację? Oryginał poduszki...
Drodzy Forumowicze, czy ktoś miał taki problem, że czuć szarpnięcie przy nagłym, ale wcale nie bardzo silnym, naciśnięciu hamulca, nawet przy minimalnej prędkości rzędu 7 km/h? Auto to C5 X7 rocznik 2009, 2.0 HDi 163 KM, automat. Szarpie też przy gwałtownym zdejmowaniu nogi z gazu na zapiętym niskim biegu, gdy silnik gwałtownie hamuje auto. Na neutralu...
Bez urazy, ale chyba pomyliłeś adresy - w sprawie oceny stanu technicznego mechanizmów wewnętrznych samochodu na podstawie zdjęć to sugeruję wróżbitę Macieja :/ Po prostu odżałuj te ~100zł i podjedź na stację diagnostyczną, sprawdź zawieszenie na szarpakach, niech diagnosta zwróci uwagę na stan sztywnych i elastycznych przewodów hamulcowych. W tak starym...
elektryczny szarpak naprawa szarpak szarpak zawieszenia
falownik ograniczenie moment tablet panel samsung rs68n
radio internetowe ekspres delongi strzela
Różnice między triakami BTA10-600B a BTA10-600BW Lokalizacja przekaźnika ogrzewania szyby w Sirion 1.3 2008