A czemu wymieniałeś wahacz? Była przygoda? Może koło już nie jest okrągłe? A co do luzów to szarpaki na stacji diagnostycznej. Przeważnie za sprawdzenie jednej osi na stacji bez przeglądu biorą po 20-30PLN.
Gumy na drążku stabilizatora, sworznie, amory, itd. Jedź na stację diagnostyczną powinno wyjść na szarpakach
Powinien, ale najlepiej sprawdzać to na szarpakach diagnostycznych, wtedy pięknie widać pływanie tulei i inne luzy w układzie zawieszenia i kierowniczym.
A ja bym proponował pojechać na stacje diagnostyczna na szarpaki tam ci powie co jest wytłuczone amortyzator sworzen moze gumy na wahaczu,"tulejki",przegub z reguły klekocze przy skretach na prostej zadkość,na dziurawej owszem lecz rowniez zadko.Sprawdz najpierw klocki naprezaja je takie sprezynki ,blaszki być moze ze któraś sie wyrobiła i klocek stuka...
Najpewniej podjechać na stacje diagnostyczną, na szarpaki może coś wyjdzie.
Przecież tego nie da się zdiagnozować zza klawiatury, co stuka. Jedź na pierwszą lepszą stację diagnostyczną, niech sprawdzą go na szarpakach i tej "telepawce" do sprawdzania amortyzatorów. Na sporej części stacji zapłacisz za to dychę i będziesz wiedział.
najlepiej to zrobić na szarpakach w najbliższej stacji diagnostycznej. Najlepiej to zrobić na kanale bo szarpaki są za cienkie. Robi się tak: kliny pod przednie koła (z przodu i z tyłu, dobrze podbić), jeden w kanale ogląda drążki, resory itd w czasie gdy drugi szarpie koniem przód - tył. Słabo to może wyjść jak skrzynia automat.
Jeż na stacje diagnostyczną na szarpaki
Sprawdzić poduszki silnika, zawieszenie i łożyska kół. Najlepiej na stacji diagnostycznej na szarpakach.
Weź samochód na stację diagnostyczną na "szarpak". Moze wykryją ci luzy w zawieszeniu.
Może masz luz na sworzniu wahacza dolnego, który przychodzi do zwrotnicy. Jedź na szarpaki do stacji diagnostycznej i będziesz wiedział.
najlepiej sprawdzić w innym warsztacie albo w stacki diagnostycznej na szarpakach i wszystko sie okaże .
Witam, na stacji diagnostycznej postawić na szarpakach to się okaże, może być luz na wahaczach lub na sworzniach, pozdrawiam.
Proponuję podjechać na stację diagnostyczną na szarpaki. Powinni odnaleźć przyczynę stuków. Podejrzewam, że może to być luz na elementach gumowych zawieszenia.
Jeśli diagnosta nie znalazł przyczyny " strzelania" mając do dyspozycji urządzenia diagnostyczne szarpak, breszkę i kanał to d...a nie diagnosta ale gdyby chodziło o zatrzymanie dowodu to pewnie by znalazł. Jeśli pióra przesuwają się względem siebie to widać błyszczący wyślizgany metal bądź rdzę w tym miejscu. Warto przyjrzeć się wieszakom z tyłu resora...
Mogą być luzy na wahaczu albo amortyzator już nie trzyma. Pojedź na stację diagnostyczną na szarpaki to zobaczysz gdzie problem.
Jedź na stacje diagnostyczną na szarpaki. Często taki stuk na rondzie to luźne jarzmo. Nie widać nawet, że jest luźne, ale troche można dokręcić. Może któraś piasta? No i napisz chociaż czy to występuję bez naczepy.
Maglownica, koncówki drązków ........ Jedz na stacje diagnostyczna na szarpaki i bedziesz widział co jest wyrobione.
Witam Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów zrobił samodzielnie albo ma do czynienia z szarpakami na stacji diagnostycznej i podzielił by się jakimiś schematami ewentualnie rysunkiem, wymiarami czy fotką Domyślam się że większość osób podejdzie sceptycznie do tego pomysłu twierdząc że breszką się sprawdzi lepiej. Próbowałem coś znależć w sieci ale bezskutecznie...
Przy przeglądzie zwróć uwage czy nie ma gdzieś luzów najlepiej jedż na stacje diagnostyczną na szarpaki
Sprawdzane było na szarpakach w stacji diagnostycznej. Co do przegubu jesteśmy zgodni. A co do chuczenia? Jeśli to nie łożysko to co skrzynia. Połosie juz sprawdzam jak sie dostanę.
Witam. Trzeba wjechać na ponośnik i sprawdzić całe przednie zawieszenie łącznie z układem kierowniczm. Na stacjach diagnostycznych mają "szarpaki" ułatwiające sprawdzanie. Pozdrawiam.
Na wielu stacjach diagnostycznych mają tzw "szarpaki" powiedzą Ci co jest przyczyną stuków.
Różne rzeczy mogą być przyczyną. Jedz na stację diagnostyczną na szarpaki to się wyjaśni.
Łożyska i poduszki kolumn Mcpersona, sworznie, Zjawisko rozjeżdżania się auta przy przyspieszaniu i hamowaniu silnikem na to wskazują. Że też tak prostego zawieszenia jak w przyczepie rolniczej nikt nie potrafi ogarnąć Na stacji diagnostycznej na szarpakach powinno wyjść.
Jak nie jest kolega sam w stanie zlokalizować przyczyny stuków to podjechać na stację diagnostyczną na szarpaki i podnośnik i wszystko dokładnie sprawdzić
Masz tyle pieniędzy żeby w ciemno wymienić całe zawieszenie, i to też bez gwarancji powodzenia tej operacji ? Ścieżka diagnostyczna z szarpakami.
Co do kanału mam gdzieś normy w pracy, ale stosujemy wentylacje grawitacyjną, jakiekolwiek elektrowentylatory są niedopuszczalne, chyba że w specjalnej obudowie. Interesująca norma, elektrowentylator niedopuszczalny bo będzie wybuch. To ciekawe bo każdy tzw. szarpak ma normalny silnik indukcyjny (nie przeciwwybuchowy) i jest zamontowany w kanale na...
No to jest tam trochę rzeczy do sprawdzenia. Nie ma co dywagować, zostaje wjazd na kanał. Raczej nie na podnośnik, bo zawieszenie ulegnie odprężeniu i luz może się skasować. Ewentualnie stacja diagnostyczna i szarpak z trzepakiem amortyzatorów.
Odnośnie pierwszego pytania, gumy stabilizatora warto sprawdzić, poza tym stukać może prawie wszystko, proponuję szarpaki na stacji diagnostycznej, najszybciej, najpewniej.Bez zbędnych dywagacji. Odnośnie drugiego pytania, pewnie klocki hamulcowe, nie oczyszczone i ponownie nasmarowane prowadnice, może przycierający sie tłoczek. Do rozebrania i weryfikacji.
W tych Vectrach szybko siadają tulejki gumowo-metalowe. Kup komplet około 400zł, wymień i po sprawie. Ale najpierw sprawdz na stacji diagnostycznej na szarpakach.
Jak ojciec dostał asygnate , to pewnie ,że siedzieli w samochodzie od dziecka! Przeczytać , Kolego to można ogłoszenie , trudniej już książkę. Samochód natomiast można zdiagnozować ,nawet na "szarpakach"!
W prawym kole alychac przypomina to jak by byla końcówka wybita . Tak amortyzatory wraz ze sprezynami i łożyska plus poduszki . Byłem wczoraj na stacji diagnostycznej na szarpakach i diagnosta nic nie stwierdził.
Proponuję skonsultować się z serwisem wyposażonym w tzw. szarpaki albo ze stacją diagnostyczną od przeglądów. Na odległość możemy Ci dawać rady, a Ty możesz tracić czas, nerwy i pieniądze na niepotrzebne naprawy.
łożsko na mechanizmie różnicowym! Raczej nie, jeśli tylko stuka i to w prawym kole. Rozjechane łożysko powodowałoby wycie, chrobotanie i inne ciekawe odgłosy ze skrzyni biegów, i to nie tylko w trakcie przyspieszania. Tak czy inaczej, szarpaki na stacji diagnostycznej prawdę powiedzą co do ewentualnych luzów w zawieszeniu. A jak założyciel wątka sprawdzał...
Hej! Ja miałem tak w 206, wahacze były oglądane i miały być dobre, dopiero wjazd na stacji diagnostycznej na szarpaki wykazał zużycie silentbloku wahacza. Informacja opony nienajgorsze i nienajlepsze to znaczy, że bieżnik średni a praktycznie mogą trzymać fatalnie. Czy zmieniałeś na zimowe, czy jest zmiana?
A nie można po prostu podjechać na stację diagnostyczną i wjechać na szarpaki? Powinno dać się zobaczyć czy coś nie ma nadmiernych luzów czy pęknięć.
Byłem na stacjach diagnostycznych. Sprawdzali na szarpakach. Po sprawdzaniu wyszło że mam urwane sprężyny z tyłu. Powodu dla którego z przodu stuka nie znaleźli. W jednej stacji zasugerowali że to właśnie może być problem łączników stabilizatora. Łączniki oraz gumy na grodzi wymieniłem. Nic to nie zmieniło. Nadal stuka identycznie.
W ostatnim czasie dało się usłyszeć stuki w zawieszeniu - okazało się jednak że to luźne klocki hamulcowe, mechanik sprawdził zawieszenie i stwierdził że wszystko dobrze trzyma, ale zalecił szarpaki na stacji diagnostycznej. Szczegółowa kontrola wykazała że do wymiany jest jeden górny wahacz, jednak usterka wystąpiła nie na dosmarowanym sworzniu a z...
Goście na stacji diagnostycznej to nie wyrocznia. A i na szarpakach ciężko coś wychwycić, syczy Toto, hałasuje. Wprawny mechanik "brechą" wszystkie problemy wynajdzie
Poduszka mcphersona Toyota Avensis T25 1.8 129KM 2005 kombi Witam Z prawej strony przedniego zawieszenia pojawiły się stuki. Szarpaki na stacji diagnostycznej nic nie wykazały. Nadal jest to słyszalne. Nikt ze speców nie widzi i nie słyszy żadnych uszkodzeń. Myślę, że jest to poduszka mcphersona. Może ktoś z Was miał podobną sytuację? Oryginał poduszki...
Podjedź na jakąkolwiek stacje diagnostyczną. Tam panowie przebadają samochód na szarpakach i powiedzą co ma luzy. U mnie to kosztuje 25zł.
Nastepnym razem przy pojawienu sie jakichkolwiek stukow proponuje odwiedzic stacje diagnostyczna i wjechac na szarpaki i tam wszystko ci wykaze. Ale w 99% uszkodzone tuleje metalowo gumowe w tylnej belce. Pozdrawiam.
Na scieżce diagnostycznej byłem luzów niema.Takie szarpaki też wszystkiego nie wyczują.Amortyzatory są suche ,ale mają już swój przebieg ponad 80 tyś.A morze coś dzieje się z olejem który jest w nich.
Już tam zaglądałem, wszystkie gumy wyglądają ok. Łożysko piasty też nie obstawiam, bo wszystkie jakie udało mi sie wydłubać dawały inny objaw. To że wyglądają na dobre, to jeszcze nie świadczy o ich sprawności. Ścieżka diagnostyczna z szarpakami prawdę powie. A co do przegubów - lubią się zapiaszczyć, ale jeśli nie czuć jakichś nietypowych drgań i...
Witam, w dniu wczorajszym byłem na szarpakach moją Audi a3 98r. na stacji diagnostycznej , i po tej wizycie pojawił mi się błąd przedniego lewego ABS , moje pytanie , ... czy przewód od abs jest gdzieś łączony jakaś kostka etc ??
Kolego, jedź na stację diagnostyczną i poproś o sprawdzenie zawieszenia na szarpakach. I tam wszystko wyjdzie jak na dłoni co wymaga naprawy. To nie jest droga impreza.
Może być parę przyczyn ,stuka niekoniecznie z tyłu ,podjedź na 15 minut do stacji diagnostycznej sprawdzą Ci na szarpakach. Może być łącznik stabilizatora,końcówka drążka ,amortyzator, tuleja wahacza.
To że tylne hamulce są słabsze od przednich - to właśnie tak ma być. A co do "okropnego" stukania z tyłu - nikt nie zgadnie, po opisie to to może być dosłownie wszystko i nic. Należy się udać na tzw. ścieżkę diagnostyczną, tzw. szarpaki pokażą wszelkie luzy. Ponadto ze względu na http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... , temat zamykam.
Może tuleje na wahaczach są wywalone. Spróbuj na zaciągniętym ręcznym. Nogą popchnij mocno przednie koła (do przodu i do tyłu). Jak będzie widoczny luz, to masz odpowiedź. Taki objaw może też być, przy uszkodzonej poduszce silnika. Dodatkowo wtedy może być słychać puknięcia. Najprościej będzie zajechać na stację diagnostyczną. Na szarpakach wyjdzie...
Można tylko gdybać nie widząc tego. Poprostu wiesz teraz co masz sprawdzić i sprawdź. Jeżeli nie czujesz się na siłach to podjedź na stację diagnostyczną niech wezmą auto na szarpaki.
Bez urazy, ale chyba pomyliłeś adresy - w sprawie oceny stanu technicznego mechanizmów wewnętrznych samochodu na podstawie zdjęć to sugeruję wróżbitę Macieja :/ Po prostu odżałuj te ~100zł i podjedź na stację diagnostyczną, sprawdź zawieszenie na szarpakach, niech diagnosta zwróci uwagę na stan sztywnych i elastycznych przewodów hamulcowych. W tak starym...
Drodzy Forumowicze, czy ktoś miał taki problem, że czuć szarpnięcie przy nagłym, ale wcale nie bardzo silnym, naciśnięciu hamulca, nawet przy minimalnej prędkości rzędu 7 km/h? Auto to C5 X7 rocznik 2009, 2.0 HDi 163 KM, automat. Szarpie też przy gwałtownym zdejmowaniu nogi z gazu na zapiętym niskim biegu, gdy silnik gwałtownie hamuje auto. Na neutralu...
Żeby ci pomóc podpowiem ci mój system .Jadę na stację diagnostyczną i puszczam auto na szarpaki do amortyzatorów ,wtedy słucham skąd tan hałas.To pozwoliło mi na zdiagnozowanie wielu aut.Spróbuj
Jednym słowem do sprawdzenia cały układ kierowniczy, nie wiem co chciałeś osiągnąć pisząc takie pytanie, że ktoś Ci powie: wymień prawą końcówkę drążka? Trzeba samemu zakasać rękawy i posprawdzać luzy, najlepiej pojechać na stację diagnostyczną, mają tam "szarpaki" podnośnik itd. Koszt kilkunastu złotych lub bezpłatnie.
Szarpaki juz byly. Bylem na trzech roznych stacjach diagnostycznych i wszedzie to samo : Tutaj jest wszystko ok. Przegub sprawdzalem. Jezdzilem na placu na skreconych kolach w prawo w lewo i cisza. Mowiac ze stuk slyszalny jest na zakrecie mam na mysli nagly ostry zakret.
Panowie, remont zawieszenia za ponad 1000 zł, w tym przednie amortyzatory, sporo części się zużyło, wyszło po dokładnymsprawdzeniu na szarpakach i innych przyrządach na stacji diagnostycznej. Zrobiłem mały sondaż wśród użytkowników e46 i niestety codzienne używanie tego auta w Łodzi tak się kończy. Dość powiedzieć że dwóch kolegów po roku ma zawieszenie...
To co piszesz to znak, że śmierć zagląda Ci w oczy. Czym predzej jedź na stację diagnostyczną, niech sprawdzą na szarpaku luzy i geometrię w twoim bolidzie. Znając polskie drogi to Twoje autko jest zagrożeniem dla Ciebie samego i innych użytkowników dróg i poboczy.
Nie wyobrażam sobie płacić za wielogodzinne jazdy próbne mechanika. Mając zaufanie do mechanika nigdy nie targowałem się o cenę. Jeżeli stracę zaufanie zmienię mechanika. Nie rozumiesz. Często usterka pojawia się albo sporadycznie - i trzeba szczęścia, żeby wyszła od razu, albo za defekt odpowiadać może w jednakowym stopniu kilka różnych podzespołów....
Pojedź na stację diagnostyczną i niech wezmą auto na szarpaki. Jeżeli będą jakieś luzy to będzie stukało. Co do hamowania to nie włączył Ci się ABS ? to by tłumaczyło drganie pedału hamulca jak to napisałeś.
Cóż wymyślimy na odległość? Wysupłaj parę złotych, jedz na stację diagnostyczną i poproś diagnostę, aby cię wziął na szarpak. Od razu będzie wiadome co jest nie tak. W zawieszeniu mogło się coś odkręcić lub zepsuć - to nie ma znaczenia ze było robione. Albo stuka coś, co akurat nie było wymienione.
Stuki przy skręcaniu mogą być spowodowane różnymi przyczynami. Jedź na stację diagnostyczną na szarpaki ;u mnie w całej okolicy diagnoza jest bezpłatna ( a także ustawianie świateł ) a płaci się dopiero jeśli zdecyduje się klijent na naprawę w tym zakładzie. Ja stawiam na końcówki drążków lub luzy na ukladzie kierowniczym. W moim VW golfie jak kupiłem...
Witam, mam dość ciężki problem w moim Lwie, otóż nie wiem co to może być na szarpakach niby wszystko okej byłem już na dwóch stacjach diagnostycznych. Auto jest po wymianie gum stabilizatora, łączników stabilizatora, końcówek i drążków kier oraz łożysk amortyzatora. Stuki dochodzą z prawej strony na nierownosciach a na bruku to strasznie puka, jakby...
Byłem na szarpakach na dwóch różnych stacjach diagnostycznych. A silnik to 1,6 8V. Dodano po 34 (...) Albo wysypały się igiełki z przegubu wewnętrznego(...) Lewa półoś była wyjmowana, tripod wyglądał na kompletny, w spuszczonym ze skrzyni oleju tez nie było żadnych igiełek. Zresztą czy w takim przypadku przejechałbym ze 3000 km? :) Skrzynia wytrzymałaby...
No to się nie spieraj. Ja nie mówię o diagnostach, którym się ręki nie chce przyłożyć do wahacza. Dlaczego porównujesz badanie diagnostyczne do sprawdzania luzów na tzw. szarpaku? To że Ty nie wiesz jak to zrobić, nie znaczy tego, że tu nikt nie ma o niczym pojęcia. Koła w dół i sprawdzamy luzy. W głupim uno tak nie znajdziesz luzu na wahaczu.
Byłem przed chwilą u tego Pana co robił mi zawieszenie i próbował auto i patrzyliśmy my na te wahacze, koła zmieniłem na zimowe teraz bo myśleliśmy że to koła ale jednak nie.Zostaje stacja diagnostyczna w następnym tygodniu pojadę na szarpaki żeby się dobrze przyjrzeli tym wahaczom bo ja już nie mam siły. Mam nadzieje że nie wyrzuciłem pieniędzy w błoto...
Jedź najpierw na stacje diagnostyczna niech Ci koleś weźmie go na szarpaki. Jak radzą. Jak coś masz luźne (np silent blocki) to nigdy tego dobrze nie zrobisz. Tak jak piszą u góry mocowana wahacza lubią się wyrywać. Możesz dokręcić ale nic to nie da bo i tak będzie latać Nie było spawane mocowanie wahacza z przodu? Nie demontowałaś? Tam nie bez kozery...
Witam mam problem z vectrą b tak jak w temacie przeglądałem podobne tematy ale mojego problemu nie znalazłem. Moja vectra trzeszczy po prawej stronie przy hamowaniu lekkim, gdy mocno hamuje to nie. Skręt ostry w lewo w czasie jazdy to trzeszczy, na postoju cisza ani razu nie skrzypnie, oraz jak ruszam na wstecznym też skrzypi. Na stacji diagnostycznej...
To normalne że z czasem eksploatacji geometria kół się rozjeżdża - proponuję koledze założycielowi przyjrzeć się z bliska tzw. ścieżce diagnostycznej - na dzień dobry z reguły jest płyta do pomiaru zbieżności, potem rolki, a na końcu szarpaki.
Witam wszystkich. Chciałem się poradzić, może się ktoś spotkał z czymś takim, czuję na kierownicy luz jak podjeżdżam pod krawężniki, przejeżdżam przez torowisko itp. co najśmieszniejsze nie słychać tego tylko czuć na kierownicy. Tak się dzieje tylko przy wolnej jeździe, podczas prędkości ponad 30 km/h wszystko wraca do normy. Byłem dzisiaj na stacji...
He, kriso221 i daniel_osial_1990 - fajny duet. Razem możecie stworzyć niepowtarzalny serwis samochodowy. RobertLodz09 - Ty tak serio wszystko wszystkim diagnozujesz darmo? Dzień dobry, chciałem coś zdiagnozować za darmo u Pana. Czy mogę skorzystać z Pana podnośnika i wysłuchać Pana opinii na temat mojej usterki? Czy mogę się przejechać po "ścieżce diagnostycznej"...
najlepsza była by byle jaka stacja diagnostyczna - tam gdzie standardowo wykonuje się przeglądy auta. Auto będzie sprawdzone na "szarpakach" oraz dowiesz się jak z twoimi amortyzatorami i reszta zawieszenia (mają tam odpowiednie urządzenia do sprawdzenia) . W twoim przypadku czego w amoku nie napisałem wcześniej trzeba by zwrócić uwagą na drążki kierownicze...
byłem na szarpakach amorki po 65% wszystkie Takie badanie na stacji diagnostycznej nie jest miarodajne, bo bada sprawność całego zawieszenia - sprężyny, wahaczy, amortyzatorów... osłona przegubu wewnętrznego z lewej strony jest cała ale smar wypływa tak jakby z pod opaski ( czy to może być obiaw rozlatującego sie przegubu wewnętrznego ) Tak. Generalnie...
Hamulce sprawdza się na rolkach lub specjalnej płycie najazdowej ( w zależności od konfiguracji stacji diagnostycznej), plus wizualna kontrola całego układu hamulcowego. Zawieszenie sprawdza się na szarpakach oraz przy pomocy łyżki do zdejmowania opon, oraz oczywiście kontrola wzrokowa. A zbieżności raczej nie jest w stanie sprawdzić przy pomocy rolek...
Witam. Piszę ten temat ponieważ już wszyscy rozłożyli ręce. Samochód jak w temacie, Astra G, 2007r silnik 1.6 Twinport, wersja 5d. Coś mi stuka w przednim zawieszeniu. Stuk dochodzi raczej z prawego koła (od trony pasażera). Samochód sprawdzało już 3 mechaników, dwie stacje diagnostyczne na szarpakach. Wszyscy potwierdzają zgodnie że coś puka ale nikt...
Zawsze jak uznam, że coś "dolega" zawieszeniu, jade na stację diagnostyczną i oni w ramach przeglądu (bezpłatnie) sprawdzają na "szarpaku" całe zawieszenie - luzy na końcówkach, amortyzatory, zbieżność... Po takiej wizycie wiadomo, co się dzieje - jedzie się do mechanika i po kłopocie. Czy w Twoim przypadku taka usterka zostanie naprawiona w ramach...
Sprawdzenie luzów zawieszenia na stacji diagnostycznej kosztuje 20zł (przynajmniej w lublinie) więc mimo, że ja wszystko robię sam i jestem strasznym "żydem" to i tak wole pojechać i popatrzeć w kanale na szarpakach z gościem robiącym to codziennie i zobaczyć co i jak i potem sobie kupić części i wymienić, niż ściągać jedno koło, szarpać się z łomem,...
Witam. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Opla Corsy C 1.2 z 2002 r. Z autem nie było większych problemów aż do teraz. Z dnia na dzień zauważyłem dziwny objaw. Wspomaganie elektryczne zaczęło działać wyjątkowo mocno, kierownicę da się obracać dosłownie jednym palcem. Byłem na stacji diagnostycznej. Panowie wykluczyli usterkę mechaniczną. Posprawdzali...
Dzień dobry Mam następujący problem z moim passatem b6 2007rok: Co jakiś czas w trakcie jazdy pojawia się najpierw lekkie drganie kierownicy które się następnie nasila. Miałem taką sytuacje jak narazie 3 razy. Za pierwszym razem jak jechałem do pracy myślałem że odkręca mi się koło (kiedyś miałem taką sytuacje i objawy były podobne) ale zatrzymałem...
Dokładnie tak. Ewentualnie: pojechać na SKP jeżeli cokolwiek Cię niepokoi i chcesz sprawdzić o co chodzi aby nie robić wymian w ciemno. Osobiście tydzień temu miałem taki przypadek: auto przy hamowaniu z większej prędkości zaczęło lekko szarpać. Moim zdaniem lewa strona. Ja zakwalifikowałem to jako NIEBEZPIECZNE. Podejrzewając luz w zawieszeniu (np:...
No to słucham, który model pilarki ma moduł zapłonowy pod siedzeniem? W przypadku braku odpowiedzi, sankcje jak kilka postów wyżej. Regulacja punktu KWZ w zapłonach CDI Nie pisałeś, jak widać, o pilarce tylko o zapłonach CDI ! Chyba że ja czytać nie umiem. A strachliwy nie jestem i konsekwencji się nie boję. Tym bardziej gdy będą tak bezpodstawne jak...
Wybite końcówki drążków kierowniczych objawiają się delikatnymi stukami, które słychać podczas jazdy na pozornie, zdawałoby się, równej drodze. Innym objawem jest głośniejsza praca zawieszenia i głuche odgłosy przy najechaniu na dziurę. Po podniesieniu samochodu, szarpiąc za koła w różnych kierunkach możemy zaobserwować luzy na przegubach. Natomiast...
Tutaj co najwyżej możemy wróżyć, na czym polega uszkodzenie tejże kolumny kierowniczej. Poza tym kolumna kierownicza to jest określenie tylko niewielkiej części układu kierowniczego, który składa się z koła kierowniczego (tzw. kierownicy), kolumny kierowniczej, to jest taka długa oś z dodatkowymi przegubami, następnie maglownicy, wychodzących z maglownicy...
Witam.Dziwni są ci goście ze stacji diagnostycznej,bo problem leży w tulejach.Zaciągnij ręczny załóż klucz do kół na szpilkę i rusz na dokręcanie i odkręcanie i zobacz czy koło nie przesuwa się w przód i tył. No właśnie to jest dziwne bo auto 5-6 min było targane na szarpakach, do tego gość brał łom i sprawdzał, potem podniósł auto i ruszał kołem w...
Witam wszystkich Dokładne sprawdzenie zawieszenia w VW Passat 3B6 1.9TDI 130KM 2003r Od m-ca słyszę stuki w zawieszenie mojego auta. Będąc 5 dni temu na wymianie rozrządu poprosiłem Pana mechanika o sprawdzenie zawieszenie mojego auta. Gość stwierdził że najlepszym rozwiązniem będzie gdy podjadę na szarpaki. Na obecną chwilę żadnych luzów nie wyczuwa....
Witam wszystkich mam problem z moim golfikiem już od ok roku drży mi kierownica(lata na boki 0,3 do ok1cm prawo lewo) od 80km/h wzwyż i przy lekkim hamowaniu przy różnych prędkościach, zrobiłem już wszystko co mi przyszło do głowy i mechanikom u których byłem. A do rzeczy, wymieniłem: -drążki kierownicze -końcówki drążków -maglownicę -gumy i sworznie...
Co do zderzaka i haka to przy dzisiejszych autach mała stłuczkę jest w stanie hak zminimalizować a przy większej i tak specjalnej różnicy wg mnie nie ma bo całe auto jest tak skonstruowane żeby energie pochłaniać. Poza tym dobry hak też trochę pochłonie gnąc się. Stacja jak stacja ale są takie co do roboty podchodzą rzetelnie i z usług takich należy...
a gdzie znajduje sie to gniazdo diagnostyczne?? na przednim nadkolu
jezeli wywala ci bledy to zewzyj sobie a i b w zlaczu diagnostycznym i sam zobaczysz jakie to sa , program diagnostyczny niewiele wiecej moze, czsem zeby zresetowac komp trzeba odlaczyc minus akum na kilka minut wez to pod uwage,pozdrawiam
No to zacznij od wymiany filtra paliwa. Dobrze by było, żebyś przeprowadził diagnostykę specjalnym urządzeniem diagnostycznym, bo skoro kontrolka silnika się zapala, to wiele tak owe urządzenie może Ci podpowiedzieć.
Autor chyba nie czyta podpowiedzi i nawet nie opisuje jakie czynności sprawdzające - diagnostyczne wykonał.
Sitko, nowe ciśnienie mogę zmierzyć w poniedziałek, o ile auto nie pojedzie w trasę
Współczuje ,że jesteś bez pracy , dlatego masz bardzo wąskie pole manewru! Próbuj sam , jeżeli potrafisz. Wcześniej dowiedź się jak sprawdzić sondę pierwszą i drugą. Wpisz w nasza wyszukiwarkę "sonda lambda" i drugie hasło "sonda diagnostyczna". Zapoznaj się z ich zasadami działania , następnie pomierz ich pracę i jak będziesz miał wątpliwości zadaj...
Błędy odczytane z komputera diagnozstycznego!!!!!!!!
"Do kanału powinny prowadzić schody umieszczone na końcu kanału. Kanały powinny być oświetlone oświetleniem o bezpiecznym napięciu 24 V, gniazda elektryczne w kanale również powinny być z doprowadzonym bezpiecznym napięciem 24 V. W kanałach powinny być półki (wgłębione w ścianę) na narzędzia, ściany powinny być zmywalne i czyste, do kanału powinno...
od czego jest ten czujnik na dwa piny co wpinam na zakrętkę od zbiornika płynu chłodzącego od kontrolki poziomu płynu kabel i wpięty w plastikową wtyczkę ale od niej nic dalej nie idzie jak 3 pin to korektor oktanowy, z jednej strony na plastikowej zaślepce (w środku jest opornik) jest napisane 95, z drugiej 98. Jak 10pin to złącze diagnostyczne
Moja wersja nie ma klapy o której mówisz, mam tylko jedną kapę gaszącą (jak na zdjęciu). Nie patrzyłem na to czy wszystko z nią w porządku. https://obrazki.elektroda.pl/7044152100_... FAP tak jak pisałem, na miejscu, tyle że nie wiem czy już nie jest zatkany. EGR na pewno wpływa na szarpanie bo jak jest poniżej 10 stopni Celsjusza to...
Jaki polecacie interfejs diagnostyczny dla ciężarowych w cenie do 8000? Kupi się coś za tyle żeby szarpał ciężarowe i maszyny budowlane?
Echhh, powiedz mi teraz - co komu z urządzenia diagnostycznego, jeśli nie potrafi z niego korzystać? Masz odczyt MAF rzędu 8kg/h - silnik na biegu jałowym pobiera 6 kg na każdy litr pojemności. Czyli jakby nie patrzeć, powinieneś mieć wartość w okolicach 11kg/h, żeby było dobrze. Wniosek - albo przepływomierz zaniża, albo masz dziurę w dolocie - to...
Witam, Dziękuję za odpowiedź. Suzuki ma założone nowe sprzęgło i zrobioną adaptację około 10 tys. temu. Obecnie czuć już lekkie szarpanie przy zmianie biegów.
elektryczny szarpak naprawa szarpak szarpak zawieszenia
multimetry radzieckie volvo check zamel kabel
whirlpool błędy płyta indukcyjna stm32h7 cache
Zamiennik tranzystora SMD FQT1N60C - STN1NK60Z, IPDN60R3K0CE Jak rozebrać blender Silvercrest SSMD600A1 - instrukcja krok po kroku