https://obrazki.elektroda.pl/1783283800_... Dziękuję, właśnie mam tą linkę przy pokrętle , tylko bez plastikowego mocowania na niej, ktoś po prostu u mnie wyrwał całą że tak powiem konsolę. Na górze mam dwie dźwignie i dzięki wam wiem od czego, skoro one są sterowane podcisnieniowo to muszę poszukać "gruszek"od nich, cięgien żadnych...
Witam, z tym akumulatorem to zwykły zbieg okoliczności... ogrzewanie musiało nie działać poprawnie już przed. Ogrzewanie nie działało poprawnie ponieważ z zapadki która steruje klapkami spadło cięgno i niepoprawnie otwierało klapki od powietrza zimne/ciepłe .
Witam, może ktoś wie, gdzie coś takiego dostanę???
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Kierunek nadmuchu to banał, sztywne cięgno i serwo modelarskie.
Witam. W moim Mercedesie przestało działać ogrzewanie na postoju. Zdarzyło mi się to kiedyś podczas jazdy, ale przy skręcie na nierówności, zaskoczyło. Wygląda na to, że dźwigienka (chyba) zeskoczyła z cięgna biegnącego od panela sterowania ogrzewaniem (jest to stalowe cięgno w niebieskiej osłonie). Może się mylę. ale tak podpowiada mi intuicja. Pomóżcie....
wyjmij radio, potem konsolke do sterowania ogrzewaniem i za nią jest takie cięgno, które uwielbia spadać, mocowane jest w dwóch miejscach jedno zakończone oczkiemdo dźwigni, a drugie przy pomocy plastyku w element deski rozdzielczej żeby było naciagnięte spójrz...ja się zainteresowałem dopiero po zimie :P
Jeżeli jest climatronic to powinna być elektroniczne sterowana klapka w kanale nawiewu, jeżeli jest to wersja manualna to klapką steruje cięgno. Jeżeli jest sterownik klimatyzacji to Clip może pokazać błąd tego silniczka klapki ale warto zacząć od rozebrania i sprawdzenia.
Nie wiem jak jest u ciebie, ale ja mam na zasilaniu mała nakrętkę plastykową,i to jest właśnie odpowietrzenie nagrzewnicy, dodatkowo musisz mieć gdzieś na wężu zasilającym nagrzewnice zawór odcinający i sterowany bądź cięgnem lub podciśnieniem, po to żeby latem nie dogrzewać kabiny i sterować otwarciem temperaturę.
A poziom płynu chłodzącego jest ok ? Nie było żadnych napraw związanych z układem chłodzenia? Pytam ponieważ problem może być związany z zapowietrzonym ukladem W B3 o ile pamiętam płyn przepływa stale przez nagrzewnice i sterowanie zdrodłem powietrza jest za pomocą cięgna
W Mercedesie W123 zamarzła mi kiedyś nagrzewnica a było -28 do dziś pamiętam tę podróż 200km. Całe szczęście jak postał z nagrzanym silnikiem 30 minut to nagrzewnica "puściła" i wracając mogłem się rozebrać :) Klapki albo zamarznięta nagrzewnica. Dmuchawa klapki i nagrzewnica znajdują się przeważnie pod środkową konsolą - sporo rozbierania - więc na...
Pamiętam jak stary się wpieniał, nawet kupił zawór za 30 zł sterowany cięgnem i oznajmił: wszystkie przerabiamy na takie! ale zadałem mu pytanie: gdzie reszta?- cięgno z pancerzem i cały układ napędowy z pokrętłem.. Zawór leży do dziś, eh ta krewkość i pogoń za darmowizną.
wlot i wylot sa gorace znaczy ze obieg w nagrzewnicy jest dobry wiem na 100% ze to nie jest wina nagrzewnicy,bo ją czyscilem lecz chyba jest to cos ze sterowaniem zimnego i cieplego powietrza jak sie tam dostac zeby zobaczyc czy jak ustawie na cieple powietrze to czy nie leci tez zimne Myślę, że doskonale wiesz w czym jest problem. Znajdź klapę sterującą...
Termostat wymieniłem kilka tygodni temu na nowy i sprawuje się prawidłowo. Czy to znaczy, że silnik auta osiąga właściwą temperaturę pracy? Przyczyną niedostatecznego ogrzewania nie jest raczej niesprawność dodatkowych świec w króćcu - są przecież silniki TDI 1Z nie posiadające takiego wyposażenia, modele te mimo to osiągają właściwą temperaturę pracy,...
>> wezyku sterowania hmm, no ale czy ten wezyk moze powodowac ze ogrzewanie gory dziala a ogrzewanie dolu juz nie? zastanawia mnie fakt ze jak przelacze na "ogrzewanie na nogi" to z dyszy nie leci zaden podmuch a w pozycji "ogrzewanie góry" leci bardzo silny strumien powietrza. moze cos z cięgnami albo cos w ten desen? Czy ktos z forumowiczow mial doswiadczenie...
Witam. Na wiosnę postanowiłem zamontować klimatronik w miejsce standardowej nagrzewnicy. Nie polecam nikomu takiej zabawy, ale do rzeczy. Po nagrzaniu pojazdu i ustawieniu temperatury na ,,HI" z nawiewów leci lekko ciepłe powietrze. Przewody aluminiowe idące do nagrzewnicy znajdujące się w przedziale pasażerskim są piekielnie gorące. Wyjąłem nagrzewniczkę...
Nie wiem na ile jesteś biegły w elektrycznym majsterkowaniui i czy masz choćby najprostszy miernik. Jeśli nic się nie znasz na szukaniu i usuwaniu usterek elektrycznych to nie jest dobre miejsce na skrócony kurs. W tamtych latach instalacje elektryczne to jeszcze prymityw w porównaniu z dzisiejszymi, więc jechać śmiało po kabelkach, szukać "+" i "-"...
Regulacja temperatury jest taka jak napisał milejow - cięgnem z linką sterujesz ilością powietrza przepływającą przez nagrzewnicę. Natomiast elektrozawór również jest (w wersjach z klimą) - na wejściu nagrzewnicy w kształcie litery H - przy pokrętle temperatury ustawionym na minimum i włączonej klimie, odcina nagrzewnicę.
Rozbieralem caly zespol grzania i klimy w touranie rok temu. Te klapki cieplo zimno sterowane silniczkami v158 i v159 byly odksztalcone i zawadzaly o obudowe. Na koncu każdej byl spoiler i to on haczyl, obcialem go, zlozylem i problemy się skończyły. Ale wtedy nie pracowaly by tak jak na filmiku. Gdyby udalo Ci się zdjąć cięgno z prawej lub lewej strony...
Co do nagrzewnicy , to bym się pokusił o jej zdemontowanie i jeszcze raz odkamienienie Chyba żartujesz. Po to demontować nagrzewnicę żeby ją odkamieniać. Jeśli miałbym stracić cały dzień żeby zdemontować nagrzewnicę to wymieniłbym ją na nową. Myślę że układ chłodzenia z nagrzewnicą jest odpowietrzony. poświęciłem na to trochę czasu i przyłożyłem się...
Zerwany mechanizm cięgien przy pokrętle lub przy klapie sterującej powietrzem.
Witam serdecznie od kilku dni zauważyłem spadek temp nagrzewania kabiny wczoraj wymieniłem płyn chłodniczy, odpowietrzyłem układ i zero rezultatu dodam ze termostat jest sprawny niedawno wymieniany. sprawdzałem wkładając go do wrzącej wody. układ szczelny zero wycieków, ani braków płynu. Płyn tez w normie na początku odczuwałem spadek gdy wieje na szybę...
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
tutaj znajduje sie schemat jak rozebrać autko aby sie dostać do dmuchawy i tych wadliwych oporników, a tutaj jest opis jak to zrobić: http://obrazki.elektroda.net/30_11493663... Wlot powietrza do przewietrzania i ogrzewania wnętrza kabiny znajduje się pod szybą przednią. Wpadające powietrze trafia do rozdzielacza i jest rozprowadzane przez różne...
Witam Panowie ogrzewam temat bo problem ciągle występuje. Nie ma mądrego, który by na temat zaradził. Mimo wielu zmian, wymian i poszukiwań dalej jest to samo - do 140 auto śmiga idealnie powyżej błąd przeładowania i tyle. Podsumuję jeszcze raz co zostało zrobione/sprawdzone : - wymieniony czujnik MAP - wymieniony przepływomierz razem z wężami i obudową...
Witam Sprawdź zawór sterujący doprowadzeniem płynu do nagrzewnicy. Cięgno może nie otwierać go do pełnego przepływu. Również zawór może być niedrożny.
WF0HXXWPBHCR32331 Marka:FORD Model:Focus C-Max CB7 2011-2015 Region:Europe Od Rok Modelu:2011 Do Rok Modelu:2015 Rok produkcji:2012 Data produkcji:15/02/2012 Nadwozie:5-drzwiowy MAV Emisja spalin:Emisja Etapu V Napęd:LHD FWD Skrzynia Biegów:6-bieg.przekl.mechan. - B6 Vehicle_line:C-Max 2010-2015 Version:Seria 45 Territory - kraj pochodzenia:(+)"NL"...
witam, Temat odbiorników radiowych jest dość kontrowersyjny. Wszak po wyjęciu tracą swoje właściwości. Bo brak jest kodu producenta. Często dokumentacja nie idzie wraz z autem. Wiadomo, że szereg informacji na ten temat jest objęta tajemnicą, choć wcale nią nie jest. Materiał zawiera tylko opis demontażu odbiornika radiowego. Może posłużyć również do...
Firma Legrand wychodzi naprzeciw najbardziej wymagającym klientom. Łączniki i gniazda z serii SUNO pozwalają na wykończenie każdego wnętrza, dostosowując się do preferencji użytkownika, zarówno w kwestii ich funkcjonalności, jak i designu. Znajduje swoje zastosowanie w domach tradycyjnych, a także w tych, które wykorzystują nowe technologie do stworzenia...
Mam Chryslera Stratusa 2,0 z roku 1999. Odkąd go kupiłem jest problem z obiegiem wewnętrznym. Klapki są sterowane ręcznie, poprzez obrócenie pokrętła i dalej poprzez cięgno giętkie. Od zakupu nie dało się zamknąć dopływu powietrza z zewnątrz. Dzisiaj zdemontowałem prawie całe wnętrze żeby dostać się do klapek, okazało się że pracują z dużym oporem....
W Internecie panuje zwyczaj określania mianem "silnika krokowego" każdego elementu nastawczego, a szczególnie elementu wykonawczego elektrycznego układu regulacji wolnych obrotów, ogólnie zwanego nastawnikiem/aktuatorem/regulatorem wolnych obrotów (IAV/IACV). Jest to błędne i należy tego unikać. Silnik krokowy jest jednym (ale nie jedynym) z rodzajów...
cięgno ogrzewać cięgno turbiny regulacja cięgno
czyszczenie mechanizmu lasera chinch video chinch audio transformator szczeliną
harmonogram dahua harmonogram dahua
Schemat wtyczki 15-pin SAM Mercedes Sprinter 2002 Zablokowany hamulec ręczny w Peugeot e-Expert: przyczyny i rozwiązania