Witam, z tym akumulatorem to zwykły zbieg okoliczności... ogrzewanie musiało nie działać poprawnie już przed. Ogrzewanie nie działało poprawnie ponieważ z zapadki która steruje klapkami spadło cięgno i niepoprawnie otwierało klapki od powietrza zimne/ciepłe .
Zerwany mechanizm cięgien przy pokrętle lub przy klapie sterującej powietrzem.
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Witam Sprawdź zawór sterujący doprowadzeniem płynu do nagrzewnicy. Cięgno może nie otwierać go do pełnego przepływu. Również zawór może być niedrożny.
Jeżeli jest climatronic to powinna być elektroniczne sterowana klapka w kanale nawiewu, jeżeli jest to wersja manualna to klapką steruje cięgno. Jeżeli jest sterownik klimatyzacji to Clip może pokazać błąd tego silniczka klapki ale warto zacząć od rozebrania i sprawdzenia.
Pamiętam jak stary się wpieniał, nawet kupił zawór za 30 zł sterowany cięgnem i oznajmił: wszystkie przerabiamy na takie! ale zadałem mu pytanie: gdzie reszta?- cięgno z pancerzem i cały układ napędowy z pokrętłem.. Zawór leży do dziś, eh ta krewkość i pogoń za darmowizną.
wlot i wylot sa gorace znaczy ze obieg w nagrzewnicy jest dobry wiem na 100% ze to nie jest wina nagrzewnicy,bo ją czyscilem lecz chyba jest to cos ze sterowaniem zimnego i cieplego powietrza jak sie tam dostac zeby zobaczyc czy jak ustawie na cieple powietrze to czy nie leci tez zimne Myślę, że doskonale wiesz w czym jest problem. Znajdź klapę sterującą...
Witam. Na wiosnę postanowiłem zamontować klimatronik w miejsce standardowej nagrzewnicy. Nie polecam nikomu takiej zabawy, ale do rzeczy. Po nagrzaniu pojazdu i ustawieniu temperatury na ,,HI" z nawiewów leci lekko ciepłe powietrze. Przewody aluminiowe idące do nagrzewnicy znajdujące się w przedziale pasażerskim są piekielnie gorące. Wyjąłem nagrzewniczkę...
Odpowiadam sam sobie: Włączyć na max ogrzewanie wyłączyć auto i odłączyć klemy akumulatora (najpierw minus). Należy wykręcić 2 wkręty (torx 15) z osłony nad nogami kierowcy i ja wyjąć z umocowań sama wychodzi wyjąć z niej gniazdo do podłączenia skanera diagnostycznego. Dodatkowo odkręciłem jeden wkręt z osłony trzymającej pozostałe osłony górną z boczną...
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
WF0HXXWPBHCR32331 Marka:FORD Model:Focus C-Max CB7 2011-2015 Region:Europe Od Rok Modelu:2011 Do Rok Modelu:2015 Rok produkcji:2012 Data produkcji:15/02/2012 Nadwozie:5-drzwiowy MAV Emisja spalin:Emisja Etapu V Napęd:LHD FWD Skrzynia Biegów:6-bieg.przekl.mechan. - B6 Vehicle_line:C-Max 2010-2015 Version:Seria 45 Territory - kraj pochodzenia:(+)"NL"...
W Internecie panuje zwyczaj określania mianem "silnika krokowego" każdego elementu nastawczego, a szczególnie elementu wykonawczego elektrycznego układu regulacji wolnych obrotów, ogólnie zwanego nastawnikiem/aktuatorem/regulatorem wolnych obrotów (IAV/IACV). Jest to błędne i należy tego unikać. Silnik krokowy jest jednym (ale nie jedynym) z rodzajów...
cięgno ogrzewać cięgno turbiny cięgno zamek
niebieski matryca blaupunkt przekaźnik kamery rower przekładnia
napęd somfy problemy mikrotik chateau lte18
Ford Mondeo MK3 TDCi – przerywanie silnika 2500-3500 rpm, biało-szary dym, wtryski Delphi Samsung Galaxy z lombardu – komunikat o haśle po resecie sieci, blokada ekranu, FRP