https://obrazki.elektroda.pl/1783283800_... Dziękuję, właśnie mam tą linkę przy pokrętle , tylko bez plastikowego mocowania na niej, ktoś po prostu u mnie wyrwał całą że tak powiem konsolę. Na górze mam dwie dźwignie i dzięki wam wiem od czego, skoro one są sterowane podcisnieniowo to muszę poszukać "gruszek"od nich, cięgien żadnych...
Witam, z tym akumulatorem to zwykły zbieg okoliczności... ogrzewanie musiało nie działać poprawnie już przed. Ogrzewanie nie działało poprawnie ponieważ z zapadki która steruje klapkami spadło cięgno i niepoprawnie otwierało klapki od powietrza zimne/ciepłe .
Witam.Po rozgrzaniu samochodu ogrzewanie bardzo słabe.Wymieniony termostat,węże do nagrzewnicy gorące, cięgna pracują normalnie.Zespół nagrzewnicy wymontowany i sprawdzony przez mechanika i niby ok.Proszę o poradę
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Nie wiemy czy masz instalację gazową czy też nie. Ale skoro na wodzie było w porządku to musi być dobrze na płynie. Istnieje możliwość zapowietrzenia układu podczas wymiany płynów. Teoretycznie układ z czasem powinien się odpowietrzyć po kilku grzaniach i studzeniach, jeśli poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym odpowiedni. Może sią zdarzyć rozłączenie...
Zerwany mechanizm cięgien przy pokrętle lub przy klapie sterującej powietrzem.
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
Witam. W moim Mercedesie przestało działać ogrzewanie na postoju. Zdarzyło mi się to kiedyś podczas jazdy, ale przy skręcie na nierówności, zaskoczyło. Wygląda na to, że dźwigienka (chyba) zeskoczyła z cięgna biegnącego od panela sterowania ogrzewaniem (jest to stalowe cięgno w niebieskiej osłonie). Może się mylę. ale tak podpowiada mi intuicja. Pomóżcie....
nagrzewnica była sprawna , wina leżała po stronie cięgien pozdrawiam i zamykam
Mam podobny problem termostat OK, nagrzewnica nie jest zamulona jak dotknę rurek nagrzewnicy pod kokpitem w samochodzie to wrzątek a powietrze leci zimne. W tym samochodzie nie ma żadnego zaworka na wlocie ciepłego płynu z silnika. Wszystkie cięgna na miejscu a ogrzewania nadal nie ma. Nikt się nie spotkał z podobnym problemem???
Witam Ja juz problem z brakiem ogrzewania zlokalizowałem. Okazało się, że cięgno do zaworu nagrzewnicy zamyka tylko ten zawór (stąd brak ogrzewania) natomiast już go nie otwiera tzn. po przesterowaniu na pokrętle na gorące powietrze cięgno nie przesuwa się i nie otwiera zaworu nagrzewnicy. Zawór nagrzewnicy można tylko otworzyć ręcznie i wtedy jest...
Kierunek nadmuchu to banał, sztywne cięgno i serwo modelarskie.
Witam, może ktoś wie, gdzie coś takiego dostanę???
Proponuję jeszcze zdemontować środkową kratkę nawiewu i sprawdzić cięgna klap nad nagrzewnicą bo gdy się posypią/rozłączą to mogą dać podobny efekt.
U mnie z kolei jest ogrzewanie ale nie mogę regulować kierunku nawiewu. Dmucha tylko na środkowe kratki a nie mogę ustawic na dół lub szybę. Niby linka chodzi i cięgno przy rozdzielaczu też, czy mozliwe ze cos w nim w środku się rozpięło?
Przepraszam najwyraźniej źle się wyraziłem pisząc "Przepraszam zapomniałem dodać odnośnie ogrzewania że cięgna przestawiające nadmuch ciepłego i zimnego powietrza działają prawidłowo, a z nawiewu leci ciepłe powietrze ( tylko ciepłe )." chodziło mi o to że nie leci gorące na maksymalnym odkręceniu ciepłego. Dziękuję za informacje odnośnie kabla USB...
witam, sorki że dopiero teraz odpisuje ale nie miałem czasu aby sie za to zabrać, wystarczyło po prostu założyć to cięgno na te połamane uchwyty i odziwo się trzyma :) Dzięki wielkie za pomoc, pozdrawiam.
>> wezyku sterowania hmm, no ale czy ten wezyk moze powodowac ze ogrzewanie gory dziala a ogrzewanie dolu juz nie? zastanawia mnie fakt ze jak przelacze na "ogrzewanie na nogi" to z dyszy nie leci zaden podmuch a w pozycji "ogrzewanie góry" leci bardzo silny strumien powietrza. moze cos z cięgnami albo cos w ten desen? Czy ktos z forumowiczow mial doswiadczenie...
tak są dwa z niebieskim i czerwonym cięgnem i oba reagują przy manipulacji climatronikiem
Witam Sprawdź zawór sterujący doprowadzeniem płynu do nagrzewnicy. Cięgno może nie otwierać go do pełnego przepływu. Również zawór może być niedrożny.
Rozpoławiasz jak każdy inny ciągnik.Zaczynasz od odłączenia akumulatora,spuszczasz płyn z chłodnicy bo musisz odłączyc weże od ogrzewania kabiny.Odłączasz przewody wspomagania, kabel od rozrusznika,obrotomierz,instalacje el.,cięgno gazu itd. Potem sruby łączące silnik ze skrzynią i rozsuwasz. 23 kwietnia jestem w Polsce to moge Ci wysłac serwisówke...
Zrobiłem masę golfów 4 i siłowniki uniwersalne pasują, nie trzeba ściągać blachy tylko przykręcasz do szyny z dziurkami (w komplecie z zamkiem) a tą szynę razem z siłownikiem do blachy orginalnymi śrubami mocującymi blachę. Można też dostać siłowniki o skoku 30% mniejszym i wtedy gra idealnie niestety tylko MERA BŁONIE 35zł za szt. Kabli w drzwiach...
wyjmij radio, potem konsolke do sterowania ogrzewaniem i za nią jest takie cięgno, które uwielbia spadać, mocowane jest w dwóch miejscach jedno zakończone oczkiemdo dźwigni, a drugie przy pomocy plastyku w element deski rozdzielczej żeby było naciagnięte spójrz...ja się zainteresowałem dopiero po zimie :P
Zamocowany jest na pompie koło linki gazu przewód połączony jest do zapłonu(w środku jest grzałka i po zapłonie ogrzewa masę w środku powodując ruch cięgna i obniżając obroty) świeca ma sterownik na prawym błotniku(chodliwy towar) z wbudowanym termistorem. pompa paliwa membranowa prawa strona silnika + akumulator ciśnienia utrzymują stałe ciśnienie...
witam posiadam samochód VW polo hatchback z silnikiem 1,6 benzyna z 1997 , problem moim jest brak ogrzewania wnętrza samochodu zaznaczam że zostały wymienione : nagrzewnica , termostat , sprawdzone wszystkie cięgna , dmuchawa chodzi na wszystkich stopniach , przewody ( wchodzący jak i wychodzący są gorące ) już trzech mechaników sprawdzało i żadnemu...
Witam . Nic nie pisałeś o temp. silnika czy jest tak jak było czy jest zaniżona to jest bardzo ważne . Należałoby też sprawdzić cięgna od reg. temp. nagrzewnicy no i jest jeszcze zawór nagrzewnicy . to tyle Pozdrawiam
Pamiętam jak stary się wpieniał, nawet kupił zawór za 30 zł sterowany cięgnem i oznajmił: wszystkie przerabiamy na takie! ale zadałem mu pytanie: gdzie reszta?- cięgno z pancerzem i cały układ napędowy z pokrętłem.. Zawór leży do dziś, eh ta krewkość i pogoń za darmowizną.
I jak w temacie, ktoś wogóle podjął temat? Mam dokładnie takie same zjawisko i podejrzewam, że to jakiś zawór/przekładka, która spadła z cięgna, tylko nie wiem jak to jest w Astrze zbudowane...może ktoś pomoże?
A poziom płynu chłodzącego jest ok ? Nie było żadnych napraw związanych z układem chłodzenia? Pytam ponieważ problem może być związany z zapowietrzonym ukladem W B3 o ile pamiętam płyn przepływa stale przez nagrzewnice i sterowanie zdrodłem powietrza jest za pomocą cięgna
Od strony pasażera jest cięgno. Po drugie nie wyobrażam sobie czyszczenia nagrzewnicy w lagunie bo ona ma w rurkach kręcone blaszki i czyszczenie g..... daje.
Ruszałem ręcznie ściągając cięgno i nie ma żadnej różnicy oparzyłem tylko ręce od rurek nagrzewnicy
Jeżeli jest climatronic to powinna być elektroniczne sterowana klapka w kanale nawiewu, jeżeli jest to wersja manualna to klapką steruje cięgno. Jeżeli jest sterownik klimatyzacji to Clip może pokazać błąd tego silniczka klapki ale warto zacząć od rozebrania i sprawdzenia.
Nie jest t o klimatronik a zwykłe Audi . Zaznaczam że odpowietrzony układ na końcach przewodów zasilających jest dobrze. może któreś cięgno spadło. Więc proszę o poradę jak dostać się do nagrzewnicy i sprawdzić cięgna. Było by fajnie gdyby ktoś podesłał mi fotki bo nie chcę pourywać zatrzasków.
Mam problem z ogrzewaniem:na wolnych obrotach i w czasie umiarkowanej jazdy dmucha tylko letnie a czasem nawet zimne powietrze,troche cieplej robi sie gdy autko dostanie troche po garach-powyżej 4tyś,płyn w zbiorniku-ok,przewód wchodzący i wychodzący z nagrzewnicy-ciepłe,wentylator chłodnicy się załącza,cięgno ciepło-zimno też jest ok zabrakło mi już...
Witam. Na wiosnę postanowiłem zamontować klimatronik w miejsce standardowej nagrzewnicy. Nie polecam nikomu takiej zabawy, ale do rzeczy. Po nagrzaniu pojazdu i ustawieniu temperatury na ,,HI" z nawiewów leci lekko ciepłe powietrze. Przewody aluminiowe idące do nagrzewnicy znajdujące się w przedziale pasażerskim są piekielnie gorące. Wyjąłem nagrzewniczkę...
Witam - jaki masz silnik(chodzi o naczynie wyrównawcze),zeżeli masz silnik gorący a nagrzewnica jest ciepła to sprawdz czy w naczynku po dodaniu gazu jest powrót płynu lub wody do zbiornika przez cienki węzyk. Jak nie idzie woda to najprawdopodobniej nie masz obiegu wody,prawdopodobnie masz pompe wodną uszkodzoną(turbina sie nie obraca ) . Ja tak miałem...
Najbardziej ekonomiczna i najtańsza w wykonaniu jest podłogówka w garażu. I wówczas rzeczywiście może być niewielkie podgrzewanie do 10°C. A jak się poczyta tu i ówdzie to dla auta jest to też zalecane. Auto jest równomiernie podgrzane, szybciej odparowuje wilgoć, równomiernie ogrzane smary, oleje, zawieszenie, opony to też spora zaleta. A grzejnik...
Nie wiem na ile jesteś biegły w elektrycznym majsterkowaniui i czy masz choćby najprostszy miernik. Jeśli nic się nie znasz na szukaniu i usuwaniu usterek elektrycznych to nie jest dobre miejsce na skrócony kurs. W tamtych latach instalacje elektryczne to jeszcze prymityw w porównaniu z dzisiejszymi, więc jechać śmiało po kabelkach, szukać "+" i "-"...
Się mylisz. Obieg wewnętrzny pomaga ogrzać/schlodzić auto, bo zaciąga powietrze już raz podgrzane/schlodzone. Brak ogrzewania może być spowodowany wieloma rzeczami; linki, klapki, cięgna, silniczki, zarośnięta nagrzewnica, acięty zawór, czy w niektórych autach wręcz niski poziom płynu chłodniczego. Wybierz co pasuje do twojego auta. Zapomniałem o uszkodzonych...
Nie wiem jak jest u ciebie, ale ja mam na zasilaniu mała nakrętkę plastykową,i to jest właśnie odpowietrzenie nagrzewnicy, dodatkowo musisz mieć gdzieś na wężu zasilającym nagrzewnice zawór odcinający i sterowany bądź cięgnem lub podciśnieniem, po to żeby latem nie dogrzewać kabiny i sterować otwarciem temperaturę.
Odpowiadam sam sobie: Włączyć na max ogrzewanie wyłączyć auto i odłączyć klemy akumulatora (najpierw minus). Należy wykręcić 2 wkręty (torx 15) z osłony nad nogami kierowcy i ja wyjąć z umocowań sama wychodzi wyjąć z niej gniazdo do podłączenia skanera diagnostycznego. Dodatkowo odkręciłem jeden wkręt z osłony trzymającej pozostałe osłony górną z boczną...
Nie wiem jak jest w Astrze bo nigdy nie rozbierałem, ale żeby mieć zimny nadmuch trzeba zasłonić nagrzewnicę i do tego służy cięgno regulacji, które prawdopodobnie nie domyka do końca klapy zimnego nawiewu. Część powietrza idzie obok nagrzewnicy gdy nie domknięta jest klapa, lub nieszczelna i ogrzewanie jest słabe. Proponuję zakupić nową nagrzewnicę...
W Mercedesie W123 zamarzła mi kiedyś nagrzewnica a było -28 do dziś pamiętam tę podróż 200km. Całe szczęście jak postał z nagrzanym silnikiem 30 minut to nagrzewnica "puściła" i wracając mogłem się rozebrać :) Klapki albo zamarznięta nagrzewnica. Dmuchawa klapki i nagrzewnica znajdują się przeważnie pod środkową konsolą - sporo rozbierania - więc na...
dodaje,ze islabo dmucha i slabo grzeje No tak, to już wiemy więcej... Zaczynając od słabego dmuchania: od strony komory silnika jest przesłona uruchamiana mechanicznie cięgnem połączonym z suwakiem regulatora silnika dmuchawy - pomiędzy pozycją "0" i "I" zostaje uchylona przesłona odcinająca dopływ powietrza z zewnątrz. Czasami cięgno się zagina (od...
Skoro wszystkie cięgna i silniki działają to może poprostu masz za malo płynu chłodniczego w układzie.Pamiętam też że w panelu klimatronika pojawiały się zimne luty ale skoro tam wszystko jest ok to bym nie ruszał.
jak pod półką ruszałem cięgnem od klapki to zdawało mi się, że ona chodzi ok. jest jakiś otwór inspekcyjny w półce aby sprawdzić, czy zostaje wyciągnięcie jej? pompka dobra - płyn krąży jak się należy.
Termostat wymieniłem kilka tygodni temu na nowy i sprawuje się prawidłowo. Czy to znaczy, że silnik auta osiąga właściwą temperaturę pracy? Przyczyną niedostatecznego ogrzewania nie jest raczej niesprawność dodatkowych świec w króćcu - są przecież silniki TDI 1Z nie posiadające takiego wyposażenia, modele te mimo to osiągają właściwą temperaturę pracy,...
Witam -może masz pompę uszkodzoną , cięgno(ciepło zimno) nie wyregulowane ,przypchana pyłem-liśćmi nagrzewnice , jeśli chodzi o pompe to miałem to(turbinka sie nie obracała) wszystko było ok. ale jak wł. dmuchawę to nie było rewelacji a jeszcze jak był mrozik ojj bolało
Witka, mam pytanko, rozebrałem deskę w celu wymiany cięgna od zaworu do nagrzewnicy (zawór jest w komorze silnika). W środku auta, do czerwonej dźwigienki przyczepione sa 2 linki. Nigdzie nie mogę znaleźć do czego jest ta druga linka??? Może ktoś wie :) i się podzieli. Dzieki pozdro.
Witam, mam taki problem z autem, mianowicie, coś słabo grzeje, po rozgrzaniu silnika ciepłe <no może bardziej letnie niż ciepłe> powietrze leci z nawiewów pod przednią szybą, a równocześnie z nawiewów tych pod radiem i po bokach leci zimne <jak przesunę cięgno temperatury powietrza to leci zimniejsze jeszcze>, nagrzewnica była wymieniana...
Wyjście z nagrzewnicy jest minimalnie chłodniejsze od wejścia, ale raczej bardzo minimalnie. Pokrętło ciepło/zimno obraca się od deski do deski bez zbędnego oporu - powiedział bym wręcz, że bez żadnego oporu. Jak zdjąłem cięgno z ramienia klapy ciepło/zimno i poruszałem klapą ręcznie to wydaje mi się, że się otwierała od początku do końca - więc wygląda,...
Regulacja temperatury jest taka jak napisał milejow - cięgnem z linką sterujesz ilością powietrza przepływającą przez nagrzewnicę. Natomiast elektrozawór również jest (w wersjach z klimą) - na wejściu nagrzewnicy w kształcie litery H - przy pokrętle temperatury ustawionym na minimum i włączonej klimie, odcina nagrzewnicę.
no cześć,nagrzewnice to zostaw w spokoju,tylko zobacz sobie ci.ęgna z lewej strony czyli od kierowcy ,wystarczy się schylić koło pedałow i latarką poświecić na cięgna i poruszać pokrętłem od zmiany położeń. zobaczysz wtedy że jeden cyypel wypadł z prowadnicy.wszystko słyszysz że przełącza ale klapka od ciepłego powietrza i nadmuchu na szybę nie jest...
możesz od strony radia albo zdjąć środkowe pokrętło pod nim jest 1 żaróweczka Chodzi o pokrętło regulacji prędkości obrotów wentylatora nawiewu (1,2,3) ?? sorki rypło mi się z golf III w golfie II musisz pociągnąć do siebie za dwa cięgna regulacji nawiewu i dopiero wychodzi cały panel odepnij wtyczkę od przełącznika prędkości silnika wentylatora i...
Witam. "nak71" przecież przez nagrzewnicę zawsze płynie płyn, niezależnie czy jest otwarty termostat. Termostat powoduje otwarcie obiegu na chłodnicę po osiągnięciu tych 87 stopni. Ja bym sprawdził cięgno od przełączania ciepło- zimno. U mnie w golfie 3 nie otwierała się przegroda- klapka i leciało zimne. A i układ sam sie odpowietrzy (jeżeli wszystko...
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
Witam wszystkich forumowiczów. Odkąd zawitały do nas mrozy i śniegi pojawił się problem z ogrzewaniem mojej srebrnej strzały. Jestem zmuszony poprosić o pomoc forumowiczów, ponieważ nie mogę zlokalizować usterki. Otóż temperatura silnika jest prawidłowa, szybko się nagrzewa czyli termostat jest sprawny(wczoraj wymienialem termostat w moim drugim Volvo...
Witam. Posiadam Lagunę '96 wersja RT silnik 2.0 8v (bez klimatronik ani klimatyzacji) Mam problem z podświetleniem środkowego panela (tego nad radiem). Od zeszłej zimy przestało działać podświetlenie. Wiem że minęło sporo czasu ale postanowiłem zadbać o Lale. Na innej stronie znalazłem jak zmienić żarówkę i oczywiście żarówka została zmieniona na nową...
Witam! Sprawa wygląda tak: Zimny silnik odpala bez problemu, praktycznie od razu po przekręceniu kluczyka, natomiast po któtkiej jeździe gdy silnik jest już rozgrzany żeby odpalić trzeba dłuższy czas krecić rozrusznikiem, nawet do 10-ciu sekund. Druga rzecz ogrzewanie: Z bocznych nawiewów, tych przy przednich drzwiach, jak i tych przy przedniej szybie,...
Więc tak! Co do termostatu, nie wydaje mi się aby tu był problem. Silnik rozgrzany jest prawidłowo. Wskazówka temperatury silnika stoi w miejscu, nie faluje. Nic się nie dzieje. Chyba że, wziąć pod uwagę bezwładność elementów. Silnik ma większą bezwładność niż nagrzewnica, więc jakiekolwiek zmiany w układzie chłodzenia będą odczuwalne właśnie na nagrzewnicy....
...auto ma bardzo słabe ogrzewanie, przewód od nagrzewnicy jest gorący natomiast powrotny chłodny. Opisane objawy wskazują jednak na nagrzewnicę. Skoro nagrzewnica była już wymontowana, proponuję rozważyć ponowne płukanie - tym razem chemiczne. Można użyć roztworu kwasku cytrynowego (usuwa kamień, jeśli w układzie były dolewki wody złej jakości). Można...
Sprawdz pod maska, czy sa cieple weze do nagrzewnicy. Te na scianie grodziowej. Jezeli tak, to moze ktores ciegno od klap jest mechanicznie uszkodzone.
Witam Problem bardzo ciekawy, nie spotkałem się jeszcze z takim Prawa strona wogole nie grzeje, ani nogi, ani kratka ani szyba. W sterowniku brak błedów, wcześniej nie chodził potencjometr od sprzetrzania powietrza v71 i silnik lewy cieplo zimne v158, zamienilem potencjometry, zrobilem adaptacje, w testach wszystkie klapki chodza od min do max plynnie,...
Witam Vectra wróciła , wziąłem się do roboty: Został wymieniony katalizator na sportową strumienicę od Calibry i tłumik środkowy i końcowy Efekt jest -> Auto zbiera się super ale tak od około 1200-1400 obrotów i dalej rwie jak szalone ale brakuje tego dołu tak jakby coś go dławiło lub miał za mało. Po wymianie tłumków lepiej odpala na gazie - czuć różnicę,...
tutaj znajduje sie schemat jak rozebrać autko aby sie dostać do dmuchawy i tych wadliwych oporników, a tutaj jest opis jak to zrobić: http://obrazki.elektroda.net/30_11493663... Wlot powietrza do przewietrzania i ogrzewania wnętrza kabiny znajduje się pod szybą przednią. Wpadające powietrze trafia do rozdzielacza i jest rozprowadzane przez różne...
Wiesz, jak ktoś nie dba, to normalka. Skoro masz prawie 90°C to dobrze. Jeśli oba węże zą gorące to znaczy, że zawór jest otwarty. Może być zasyfiona nagrzewnica z zewnątrz a wtedy pomoże jej wymontowanie i przedmuchanie sprężonym powietrzem radiatora z każdej strony. A może masz zamkniętą na stałe klapkę otwierającą i zamykającą przepływ powietrza...
Tunel zdemontowałem i odkręciłem wkręty które trzymają dolną obudowę nagrzewnicy ale za cholere nie mogę wyjąć tej obudowy bo coś jeszcze blokuje od strony pasażera przy ściance grodziowej ! jakby jakiś zatrzask czy co ? jak to odczepić ? Obudowa opadła trochę w dół i widać nagrzewnice. Zapaliłem auto (zimny silnik) i zaczeła się stopniowo nagrzewać...
Witam, proszę o pomoc: nie mam ogrzewania w skodzie favorit 91 r. benzyna z gazem 90 000 przebiegu oryginalny.( na gazie przejechane ok. 45 tyś) - płynu chłodzącego nie ubywa - nie przybywa oleju i odwrotnie - sprawdziłem nagrzewnicę przelot jest idealny - cięgno działa i zawór w nagrzewnicy też otwiera - termostat wymieniony na nowy - układ teoretycznie...
Widzę że sporo ludzi odpowiedziało na temat, głównie odnosząc się krytycznie do tego projektu. Jak wspomniałem na początku celem projektu było jego ewolucja w oparciu o Wasze doświadczenia, więc cel poniekąd został spełniony. Może po krótce odpowiem na zapytania i sugestie: Stara klapka którą wyciąłem odkąd sięgam pamięcią zawsze była zimna, chodzi...
Ja mam w golfie taki silnik i mi w zimie trzyma zawsze 70 stopni.a w lecie jak jest ponad 25 stopni to nawet jak stoje na skrzyzowaniu w korku na przyklad to czasami skoczy do 80 stopni ale nigdy nie mialem tak ze temp.dochodzila do 100 stopni.Dodam tez ze wczesniej jezdzilem fiatem uno tez w dieslu i tez temperatura nie przekraczala 80 stopni nawet...
Witam Panowie ogrzewam temat bo problem ciągle występuje. Nie ma mądrego, który by na temat zaradził. Mimo wielu zmian, wymian i poszukiwań dalej jest to samo - do 140 auto śmiga idealnie powyżej błąd przeładowania i tyle. Podsumuję jeszcze raz co zostało zrobione/sprawdzone : - wymieniony czujnik MAP - wymieniony przepływomierz razem z wężami i obudową...
A w ogóle co to za terminy na 3 lutego na 10:00. Ja robię 95 % od ręki tzn w tym samym dniu, Podziwiam, i nie jestem w stanie sobie wyobrazić ile osób musiał bym zatrudnić żeby to wykonać.... (jest nas trzech na tą chwile i trzy stanowiska) Robię razem z synem, nieraz za dzień przerabiamy 15 do 18 samochodów, a 10 to na luzaku (robimy tylko elektrykę...
Witam, dzis pisze w sprawie Corsy D. Silnik 1.3 CDTI ( 90 pes ) 2007 Posiadam klime automatyczna. Wczoraj pojawil sie problem... niby male zebate plastikowe kolko, ale do sedna. Nie dziala regulacja temperatury ( caly czas wieje zimne powietrze ). Popatrzylem do silnika, rury cieple, silnik cieply, rury do nagrzewnicy cieple, wiec sprawdzamy dalej......
Witam, miałem ostatnio podobny problem w jednej z hond , w sterowaniu klapą która zasłania nagrzewnice ciegno chodziło ale plastik sie wyrobil i klapa sie nie przesuwała. Sprawdz dokladnie czy te zółte plastiki od spodu ruszają sie razem z mocowaniami.
WF0HXXWPBHCR32331 Marka:FORD Model:Focus C-Max CB7 2011-2015 Region:Europe Od Rok Modelu:2011 Do Rok Modelu:2015 Rok produkcji:2012 Data produkcji:15/02/2012 Nadwozie:5-drzwiowy MAV Emisja spalin:Emisja Etapu V Napęd:LHD FWD Skrzynia Biegów:6-bieg.przekl.mechan. - B6 Vehicle_line:C-Max 2010-2015 Version:Seria 45 Territory - kraj pochodzenia:(+)"NL"...
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w samochodzie. W panelu sprawdzone wszystko działa. Okazało sie, ze brakuje jednej małej części która obraca zapadki ciepło zimno. Mam cale cięgno idące od panelu i brakuje tej części na koncu ktora przestawia z ciepla zimna i dalej łączy sie z nagrzewnica. Przewertowałam caly internet i nie mogę nic znaleźć tak naprawde...
witam, Temat odbiorników radiowych jest dość kontrowersyjny. Wszak po wyjęciu tracą swoje właściwości. Bo brak jest kodu producenta. Często dokumentacja nie idzie wraz z autem. Wiadomo, że szereg informacji na ten temat jest objęta tajemnicą, choć wcale nią nie jest. Materiał zawiera tylko opis demontażu odbiornika radiowego. Może posłużyć również do...
Mam Chryslera Stratusa 2,0 z roku 1999. Odkąd go kupiłem jest problem z obiegiem wewnętrznym. Klapki są sterowane ręcznie, poprzez obrócenie pokrętła i dalej poprzez cięgno giętkie. Od zakupu nie dało się zamknąć dopływu powietrza z zewnątrz. Dzisiaj zdemontowałem prawie całe wnętrze żeby dostać się do klapek, okazało się że pracują z dużym oporem....
Firma Legrand wychodzi naprzeciw najbardziej wymagającym klientom. Łączniki i gniazda z serii SUNO pozwalają na wykończenie każdego wnętrza, dostosowując się do preferencji użytkownika, zarówno w kwestii ich funkcjonalności, jak i designu. Znajduje swoje zastosowanie w domach tradycyjnych, a także w tych, które wykorzystują nowe technologie do stworzenia...
W Internecie panuje zwyczaj określania mianem "silnika krokowego" każdego elementu nastawczego, a szczególnie elementu wykonawczego elektrycznego układu regulacji wolnych obrotów, ogólnie zwanego nastawnikiem/aktuatorem/regulatorem wolnych obrotów (IAV/IACV). Jest to błędne i należy tego unikać. Silnik krokowy jest jednym (ale nie jedynym) z rodzajów...
cięgno turbiny regulacja cięgno cięgno zamek
uszczelka popychacz przelacznik swiatla esp8266 integra
wentylator voltano wincor nixdorf
Komunikat Risco w systemach alarmowych i Peugeot Kompatybilność RX 470 4GB z Gigabyte GA-970A-DS3