Ten sam problem co 1,5 roku temu..
Sprawdziłeś wszystkie podpowiedzi z poprzedniego tematu...podmieniałeś MAP sensor, manometrem sprawdzałeś ciśnienie doładowania....?
Dobra, jak krowie na rowie: -wojtek250590: "poczytaj w internecie o notlauf" notlauf czyli za małe ciśnienie doładowania, czyli "błąd 17964" Więc do sprawdzenia: "Na forum znalazłem na razie następujące elementy mogące powodować powyższą niedogodność: - zawór N75 - wąż od turbiny] - elementy turbiny - układ doładowania - wężyki sterowania podciśnieniem...
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
P1236 - ciśnienie doładowania powyżej zastrzeżone. Należy sprawdzić układ ciśnienia doładowania.
EDC 4591 - kontrola ciśnienia doładowania. Wysokie ciśnienie. Sprawdź zawór Pierburg nr 51094130022 TCU 556 - może źle odczytany, ale błąd 0556 jest przyporządkowany tylko do zbr i mówi o usterce retardera.
Sprawdź pod obciążeniem ciśnienie doładowania zadane i faktyczne
Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
Sprawdź zaworek regulujący ciśnienie doładowania i siłownik.
No i bardzo dobrze osiąga na 5 biegu 2.8bar - atmosferyczne czyli realne ciśnienie doładowania na poziomie 1.8, błąd masz ewidentnie ciśnienie za niskie i takowe potwierdzenie dostajesz w wartości rzeczywistej ~2.4bar, jak dla mnie ewidentnie problem z doładowaniem, jeżeli układ jest szczelny to posprawdzałbym regulację na sztangach
czy udało się rozwiązać problem? Mam dwa sprinterki 906 316 z tym samy błędem....
Żeby była jasność. W kanale 11 kolejność jest następująca: 1 - obroty, 2 - wartość wymagana ( u ciebie 1950), 3 - wartość rzeczywista (2150) i 4 - wsp. trwania impulsu N 75. Wydaje się, że u ciebie wpada w tryb awaryjny na skutek przeładowania ciśnienia. Stawiam na uszkodzony N 75, zawór ograniczający ciśnienie doładowania.
Dzień dobry wyskoczył mi dziś Błąd 16683 doładowanie regulacji ciśnienie.Turbo po regeneracji,n75 wymieniony.zaworek doładowania ciśnienie,dv też.Może macie jakieś propozycje?
194 =Zwiększona wydajność (moc) turbosprężarki to opis błędu dla Iveco daily czyli przeładowanie.
Witam.Gdzie się znajduje zawór Wastegate w man tgx 460 e6. Mam wysokie ciśnienie doładowania wg kodu błędu edc 5 04591-02.
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
Układ doładowania,dane ważne ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Czujnik prędkości obrotowej turbosprężarki może być uszkodzony lub podawać niewłaściwe wskazania do turbosprężarki, czego konsekwencją jest niskie ciśnienie powietrza doładowującego. Łopatki w turbosprężarce VGT blokują się w jednym położeniu, którego kąt jest za duży, co sprawia,...
Zawór, cięgno chłodnicy EGR lub sama chłodnica EGR. Brak błędu? Ciśnienie doładowania równo z oczekiwanym przez sterownik?
Skoro nie mam, to dlaczego podaję ciśnienie na turbinę?
Sprawdzałeś błędy?
Według mnie potrzeba więcej testów: -sprawność układu EGR - widać, że jest zamknięty na jałowych a powinien być otwarty - podciśnienia, zaworek oraz sam zawór mechanicznie czy nie stoi -sprawność nastawnika turbiny -szczelność układu dolotowego. Większość zrobisz z SD, ale do reszty i tak będziesz musiał mocno pobrudzić ręce.
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
Zapomniałem dodać, komputer odczytywał błąd 17964 - Ciśnienie doładowania-nie osiągnięta granica regulacji Silnik AXR
Niewłaściwa korelacja cisnień i sterownik wywala błąd. Ciśnienie doładowania nie może być nizsze od atmosferycznego. Miałem taki przypadek uszkodzony był czujnik cisnienia doładowania.
Witam! Mam problem z Audi A4 1.9 Tdi 110Km AFN rok 97. Auto na wyższych obrotach traci moc. Po zgaszeniu go i ponownym odpaleniu jest wszystko OK aż do momentu osiągnięcia wyższych obrotów Wymieniłem sterownik silnika, przepływomierz, zawór N75 i dalej nic. Po podpięciu komputera wyskakuje błąd: Czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze ssącym zwarcie...
Volvo XC70 2.4 D5 brak mocy, błąd P2173 - siłownik przepustnicy, stwierdzona za duża ilość powietrza. Był jeszcze błąd P0299 za niskie ciśnienie doładowania ale nie wraca. Na jakiej podstawie przepustnica generuje taki błąd ? Sprawdziłem dokładnie cały dolot maszyną do dymu i jest szczelny. Błąd skasjue i mam moc na chwilę, znowu tryb awaryjny.
Pytałem bo diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów i tyle. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste które pokazują np. ciśnienie doładowania, przepływ powietrza i jeszcze kilka co ma wpływ na doładowanie. Wymiana elementów w ciemno to głupota.
Przy 1400 mbar powinien być w granicach 600 a nie 700 ale to nie zmienia faktu że głównym problem jest ciśnienie doładowania które jest na poziomie 0,4 bara nadciśnienia a powinno być 1,2 a to spora różnica.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Pasuje zrobić logi i będziesz wiedzał czy ciśnienie doładowania jest za niskie ,czy zawysokie czy uszkodzony jest czujnik doładowania. Co do pinu są odpowiednie programy do jego odczytania lub serwis za opłatą też ci podadzą
Sprawdź hamulec wydechowy. Jak się zacina, to dławi przepływ spalin co ma ujemny skutek na ciśnienie doładowania i stąd ten błąd. Najlepiej odłacz i zaślep rurkę powietrza do siłownika a samą klapę zablokuj w pozycji otwartej drutem
Zgadzam się z panem w 100%. Jednak gdybym chciał zwiększyć ciśnienie doładowania poprzez błąd pomiaru czujnika. Zastanawiam się czy coś by z tego wyszło. Jest na forum podana jedna opcja zwiększenia dawki paliwa w podobny sposób w 100% działa. Jednakże jak wiadomo zwiększenie dawki paliwa bez dawki powietrza w dieslu powoduje zwiększenie temperatury...
Ciśnienie doładowania, uszkodzony czujnik lub okablowanie.
Kiedys mialem przypadek, że uszkodzona była dolna turbina. Objawy takie jak u Ciebie, błędów żadnych A jednak ciśnienie doładowania małe. Jeżeli nie masz w silniku żadnych błędów, zajrzyj do tej turbiny
Coś się nie zgadza numer błędu z opisem... P0328 to wypadanie zapłonów/czujnik spalania stukowego. Wykresów jest za dużo na raz ale widać, że powietrza jest dużo mniej niż oczekiwane. Brakuje odczytu z ciśnienia w kolektorze, jest tylko masa powietrza.
Jaki ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste?
A nadal nie wiesz czy problem to ciśnienie doładowania czy ciśnienie paliwa. Diagnostyka komputerowa podaczs jazdy wskaże błąd.
Potrzebna jest diagnostyka w czasie rzeczywistym czyli mechanik wpina komputer i jazda na obwodnicę wywołać błąd. W tym czasie sprawdza parametry w tym przypadku ciśnienie doładowania.
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Ciśnienie doładowania może być błędem i problem z jego regulacją. Jeżeli jest problem z włącznikiem Stop to należy go wymienić. Proponowałbym też podjechać nie do jakiegoś mechaniura tylko do elektronika co zna się na mercach.
ale prawdopodobnie błąd wentylatora powoduje odcięcie mocy To nie jest powodem odcięcia, pojeździć z podglądem parametrów-ciśnienie rail, doładowanie, EGR. To silnik f9q 1.9 dci z Renówek więc ma te same czkawki
jeśli jest tak jak piszesz, że ciśnienie doładowania "zanika" to sterownik silnika powinien to "widzieć" i tym samym zapisać błąd dotyczący nieprawidłowości ciśnienia doładowania... program w sterowniku oryginał?.. czy Panowie z tunningu tam byli?..
Błąd wskazuje na za duże ciśnienie doładowania
To nie czujnik tylko zawór, numery miałeś podane w drugim poście. Na moje to ten mechanik popełnia jakiś błachy błąd. Co pokazują parametry rzeczywiste ciśnienie doładowania na biegu jałowym? Jaki masz teraz błąd/błędy?
Po drugie szczelność egr i ciśnienie doładowania do pomiaru.
No to nie rozumiem, normalnie schodzi przy 0,6 a przy 0,8 w aucie nie? Wpinasz się przez trójnik w gruchę?
(at)lucass86 Hej udało Ci się znaleźć przyczynę tego błędu? Mam drugiego Trafica i w nim identyczna sytuacja od miesiąca, zaczęło wywalać błąd zbyt niskiego ciśnienia doładowania właśnie podczas trasy. Będę wdzięczny za info zwrotne.
Podaj nr. podwozia na początek. Wpiąłem auto w komputer i wychodzi na komputerze błąd 194 - ciśnienie doładowania. Raczej nie diagnozujesz tego EASY skoro podałeś błąd 194. Ale jeśli błąd mówi o niskim ciśnieniu doładowania to musisz sprawdzić turbo, po pierwsze to podciśnienie a po drugie kable do zaworka turbo sprężarki. bo wymieniłem już chłodnice,...
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
Witam pojawił się nowy błąd 194 niskie ciśnienie w kolektorze ...coś komuś dzwoni ? EGR nowy , czujnik ciśnienia doładowania nowy , błąd zapala się przy 1200-1800 obrotów przy stałej prędkości , jeśli jeżdzimy dynamicznie brak błędów ....
Podejrzewam że szukasz przeładowania, ale one też odcinają gdy ciśnienie jest niższe niż oczekiwane.
Sprinter 906 OM646 313. Błąd niskie ciśnienie doładowania 2359-001. Błąd pojawia się na 5 i 6 biegu. Ciśnienie zadane 24.. ciśnienie osiągnięte 21.. Auto przechodzi w tryb awaryjny i nie jedzie do ponownego odpalenia. Podmienione na nowe elektrozawory od sterowania turbinami. Wymieniona turbosprężarka na regenerowaną - Mielec Podmieniony EGR z innego...
Błędów brak, bo pewnie wraz z dpf poszła cała tablica dtc. Odłącz mu coś i zobacz czy wystawi błąd. Zdejmij sztangę z nastawnika, otwórz kierownice i zobacz czy ładuje ciśnienie.
Jak nie błędu względem czujnika ciśnienia doładowania nic bym nie robił.
W moim przypadku MB przez ostatnie 8tyś.km. nie miał żadnego błędu,ciśnienie doładowania w okolicach 3bar pod pełnym obciążeniem wiec sugeruję sprawdzenie dawek jeśli cała reszta jest ok.
miałem tak kiedyś tylko że turbo było po regeneracji i to była jego wina każda turbina przeładowuje na ułamek sekundy w mojm przypadku ten ułamek był dłuższy ale błędu nie wywalała tylko szarpala sprawdz ile u ciebie pokazuje doładowanie to znaczy ile czasu chodzi mo o to ze komp pokazuje wymagane ciśnienie powiedzmy 1900mbar a tyrbina ładuje 2100mbar...
dlaczego wprowadzasz nowe metody diagnozy Wynika to z doświadczenia !!! Kolega pojedzie na diagnostykę komputerową do nieogarniętego diagnosty i jeżeli np. zawory będą podstawione może mieć różne przekłamane parametry i błędy np. 'misfire' lub ciśnienie doładowania będzie uciekać przez zawory na cylinder i będzie błąd słabego ciśnienia doładowania....
Diagnostyka, jakie jest ciśnienie doładowania? Dolot sprawdzony? Dpf jest w samochodzie? Jakieś kopcenie występuje?
hey, gdzie regenerowałeś ten katalizator? i czy po tym zabiegu turbina ładuje już dobrze? mi cały czas pompuje do max 1.7bara przy obciążonym silniku a pod długą górę wali błędem niskie ciśnienie doładowania, volvo fh 480 08r
Błąd mi wyskakuje 17958 ciśnienie doładowania - odchyłka sterowania. Więc to może być turbina?
Witam. Wczoraj w Passacie włączył mi się tryb awaryjny i wyskoczył błąd silnika. Po zdiagnozowaniu był błąd: P0299 niskie ciśnienie doładowania. Po wykasowaniu auto jeździ, błąd nie wyskoczył. Znalazłam jedynie mała dziurkę w wężu podciśnieniowym i go wymieniłem. Ale auto jedzie bardzo słabo. Zrobiłem logi> proszę o ocenę logów http://vaglogi.pl/log-003_011_JlGW2.html
Ja mam 182 na liczniku. Na liczniku czyli przypadkowy ciąg cyfr. jak turbina jest uszkodzona to powinno pokazać błąd Jeśli jest prawidłowe ciśnienie doładowania to może sobie gwizdać do ......... śmierci a błędu żadnego nie pokaże.
Może napisz jaki błąd wyrzuca ? Ciśnienia doładowania ? Że turbo wymienili ? Zmierzyli wcześniej jakie ciśnienie pompuje? Skoro dolot sprawdzali to zapewne błąd odnośnie doładowania.... Jeśli tak to obstawiam na wydmuchaną uszczelkę między głowicą a rurą, króćcem idącym do harmonijki intercoolera. Poprawiłem.
Parametry sprawdzone na razie tylko na postoju .Ciśnienie wymagane i rzeczywiste są zgodne. Kod błędu p0299 mówi wyraźnie niskie ciśnienie doładowania. Dziwne tylko , że pojawia się po nagrzaniu silnika i tylko podczas jazdy.
Zaślepienie EGR zawsze wpłynie na zaburzenie składu mieszanki albo błąd przepływomierza. 1000mbar to ciśnienie atmosferyczne, czyli brak doładowania. Wielkości otwarcia zaworów są wielkościami zadanymi, nie mierzonymi więc skoro jest 0% to tego oczekuje ECU. Problem w tym, że zrobiłeś pomiary statyczne, na postoju, a nie logi dynamiczne podczas jazdy....
Sam błąd już jest podpowiedzią - ciśnienie doładowania granica nie osiągnięta. Brak powietrza z dołu, Coś z sterowaniem turba , dziura w dolocie.
Cześć. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam identyczny problem w Peugeot 1.6 HDI 2013r. ~170 000km Na razie jestem na etapie diagnostyki. Zauważyłem, że na zimnym silniku, ciśnienie doładowania nie osiąga wartości zadanej. Podczas jazdy, wartość doładowania pokrywa się z zadaną. Natomiast (na ciepłym), podczas hamowania silnikiem i później po zatrzymaniu,...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
witam ja jeszcze raz po prośbie kolego gerri-czteroośka actros nr wdb 9523141-wyświetla mi błąd mr 1417 i "czujnik!" status żółty oraz dodatkowo spadek mocy silnika- Czujnik ciśnienia doładowania powietrza. Błędnie mierzy ciśnienie. Z praktyki podpowiem. Jakiekolwiek błędy czujnika doładowania wiążą się ze sprawdzeniem reszty silnika. Musisz przy okazji...
Czas nie ma tu znaczenia, ma to robić cyklicznie. 1 błąd - odczytać błędy w liczniku 2 błąd - ciśnienie doładowania zbyt małe - o tym już wiemy 3 błąd - Otwarty obwód przepływomierza. Nie odpinałeś czasem od niego wtyczki na włączonym zapłonie. Błąd jest przejściowy czyli usterka nie występuje aktualnie. Dalej nic nie wiemy odnośnie szczelności gruszki...
Na postoju więcej jak 2500 obr.min nie wykręcisz bo komputer odcina, a drugie - jak sprawdzałeś ciśnienie doładowania? Pewnie na postoju, a to jest błąd, bo wtedy nigdy nie wyjdzie rzeczywiste ciśnienie, musisz przeprowadzić jazdę najlepiej na 3 biegu i z gazem w podłodze patrzysz jak się rozwija sytuacja. Z doładowania odejmij też bar, bo pamiętaj...
038 906 018 Zerknie ktoś czy jest ok? podstawowy błąd ..nie ruszone ciśnienie doładowania o reszcie już nie wspomnę jest zrobione fatalnie ..także soft nie jest zrobiony ok.
Konrad sprawdź ciśnienie doładowania, pewnie masz uszkodzony zawór pietburg a, Dobrze było by podłączyć komputer Chyba ze w ciemno kupisz zawor i wymienisz☺
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Dzień Dobry. Podepnę się pod temat, bo widzę, że podobny mam problem. W moim przypadku chodzi o silnik 3.0 w IVECO 2008r. (z turbiną bez zmiennej geometrii). Po odpaleniu (na biegu jałowym) przepustnica się zamyka i powstaje podciśnienie w kolektorze ssącym. Po paru sekundach sterownik wykrywa to jako błąd (194 niskie ciśnienie doładowania), wskakuje...
575 - ciśnienie doładowania - ten błąd ma bardzo duży powiązanie z usterką. 17978 - nie ma nic wspólnego z problemem - zapisuje się gdy np puszka immo nie zobaczy kodu transpondera po włączeniu zapłonu, objaw to zgaśniecie silnika po ok 1 sekundzie. 65535 - uszkodzenie zawartości pamięci w sterowniku - może mieć to wpływ ale nie musi. Należało by błędy...
Nie przejdzie, bo zobaczy przyrost obrotów i natychmiast zbije korekcją wtrysku. Dodatkowo w sytuacji krytycznej uruchomi tryb ochrony układu CR poza ingerencją z Twojej strony. Możesz wtedy wyjąć klucz ze stacyjki, a motor jeszcze chwilę pochodzi zbijając ciśnienie w trakcie wygaszania w trybie ochrony :wink: Tak się składa, że JTD wyśmienicie to robi....
"Podczas jazdy przy podłączonym VAGu turbina pracowała dobrze przy około ~2500 rpm po dodaniu gazu do podłogi niestety zaczeła już podawać jakieś złe wartości" I sam sobie odpowiedziałeś. Nie działa układ ograniczający ciśnienie doładowania. Jeżeli wężyki podciśnieniowe są całe jak piszesz to albo są przytkane albo nie działa zaworek N75. Sprawdzić...
Co z czujnikiem doładowania? Instalacja cała ?,po odłączeniu czujnika wali błędem?
Witam. Ten wynalazek przy kole to może być złącze kabli do czujnika ABS lub czujnika zużycia okładzin. Fotka z kolejnymi luźnymi wtyczkami nic mi nie mówi. Błąd MID 128; ciśnienie powietrza doładowania nieprawidłowe dane. Sprawdź czujnik doładowania w kolektorze ssącym i jego okablowanie. MID 144; nieprawidłowe sygnały prędkości z tachografu - uszkodzony...
Stal sobie i pracował, później przejechałem nim z 20km i różnica taka że nie wyskakuje błąd, ale czuc czasami szarpanie, zwłaszcza przy przyspieszaniu powyżej 3tys.obrotow. wszelakie parametry jak ciśnienie paliwa, przepływ powietrza, ciśnienie doładowania w normie
Sprawdź czy po odłączeniu przepływomierza masz ten sam błąd, sprawdź ciśnienie doładowania z żądanym, i jak jest wszystko ok to masz przeciek na egr albo gdzieś tam
W załączniku schemat sterowania silnikiem - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Tam jest silnik CAYC a nie CYAC. Trzeba sprawdzić przewody przepływomierza G70 oraz czujnika ciśnienia doładowania G31. Przydało by się zrobić logi by było widać odczytu z tych czujników. Z błędów widać że czujnik ciśnienia doładowania łapie błąd po włączeniu zapłonu....
Czujnik doładowania wykręć jak jest cały ulepiony szambem to do benzyny i go wymyj bo zawsze są zasyfione, wtedy jak błąd wywali ponownie to diagnostyka i sprawdzać ciśnienie doładowania.
Tryb awaryjny zawsze wystąpi jeśli rzeczywiste ciśnienie doładowania będzie odbiegać od zadanego (w znacznej odchyłce) dłużej niż 5 sekund a jeśli chodzi o jego sygnalizowanie to niejednokrotnie jest również i tak, że sterownik silnika nie pokaże żadnego błędu związanego z przeładowaniem bądź niedoładowaniem mimo, iż takowe występuje a zwłaszcza nie...
VW Transporter z 2000r. 2.5TD po przejechaniu ok. 100 km. zapala się kontrolka oleju i załącza brzęczyk. Wystarczy wyłączyć na chwilę zapłon i po włączeniu wszystko wraca do normy. Po diagnozie vagiem wyświetla błąd 17965 ciśnienie doładowania ale to chyba nie ma nic wspólnego z kontrolką oleju
Sprawdź doładowanie map ile pokazuje bo może ciśnienie za małe i widzi otwarty egr taka sugestia
Zerknij na czujnik ciśnienia doładowania. Może być zabrudzony lub uszkodzony elektrycznie. Po podpięciu kompa na włączonym zapłonie czujnik doładowania powinien pokazywać 1bar/1000mbar/1000hpa. Po przygazówce ciśnienie musi iść do góry. Warto też zerknąć czy fizycznie geometria nie stanęła.
A może czas w końcu zacząć badać co jest nie tak a nie wymieniać wszystko po kolei jak leci? Bo w końcu karoseria zostanie tylko ze starego auta. W jakich warunkach masz ten błąd (wszystkie dane rzeczywiste w momencie wystąpienia błędu) czy da się go wywołać czy jest bardzo randomowy? Interesuje mnie ciśnienie paliwa na listwie zmierzone i wymagane,...
0400egr błąd przepływu 1125 zawor ciśnienia doładowania 1100 błąd krytyczny systemu 0105 ciśnienie w kolektorze dolotowtm Dodam że nie jestem mechanikiem, uczę się na bieżąco. Dodano po 1 Dodam że jak wyjałem egr to było dużo oleju
Te logi są mało pomoce ale nic.No i jak według ciebie to ciśnienie doładowania?Czy napięcia już pomierzone na wtyczce czy nie?
Witam mam problem z Renatka, po gruntownym remoncie silnika, auto po rozbieganiu, no wszystko niemalże wymienienione, a podczas jazdy wyskakuje błąd p2263 zbyt wysokie ciśnienie doładowania, występuje różnie, czasem od razu po ruszeniu czasem po przejechaniu 20 km. Czujnik na rurce dolotowej zmieniony i to samo. Jakieś sugestie co może być przyczyną?
A błędu nie pokazuje? Jeśli jest nieszczelny dolot to chyba powinien pokazać błąd że małe ciśnienie doładowania.
Najdziwniejsze jest to, że nawet jak odłączę wężyk od podciśnienia do gruszki - czytaj turbina permanętnie odłączona, dźwignia maksymalnie na górze, dalej jest tak samo czyli do 140 wszystko ok a powyżej gdy ciśnienie doładowania jest w okolicy 200kPa wywala błąd i dupa. No to tu masz problem. Skad 2 bary przy "odciążonej" turbinie. Turbina do wymiany.
Pomiary rób na podpiętych wtyczkach a nie odpiętych. Na schemacie widać że EGR ma raczej 2 pinową wtyczkę czyli raczej EGR podciśnieniowy ale coś tutaj nie pasuje bo pisałeś coś o elektromagnesie. Przy podciśnieniowym EGR nie ma zazwyczaj sygnału zwrotnego a na schemacie go nie widać. W jaki sposób sterownik silnika miałby regulować doładowanie jeżeli...
Coraz częściej podczas jazdy silnik wchodzi w tryb awaryjny tzw. notlauf. Dołączam logi z grupy 003, 011 , 005 w logu podczas jazdy wystąpił notlauf. Grupy: 003,011,005 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_103548... 17948Sygnał prędkości jazdy - sygnał za duży brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17958Ciśnienie doładowania -...
em który się pojawia to błąd p0236 ciśnienie doładowania i czy powodem może być źle wyregulowana gruszka turbiny i dlatego samochód ma moc do 2500 obr/min i kopci?
Witam czy udało Ci się ogarnąć ten problem też mam błąd 5168 błąd P1592 sygnał czujnika wysokosci /ciśnienie doładowania sporadyczne?
Ogólnie sztanga się rusza i na zimnym mogę ja spokojnie podniesc palcami do góry A logi spróbuje zrobić jak najszybciej Dodano po 5 Zapomniałem dodać że wyskakuje błąd 17958 Ciśnienie doładowania odchyłka sterownika
Volvo 1.6 Hdi gdy sie mocniej depnie na 4,5 biegu wyskakuje błąd niskie ciśnienie doładowania i wpada w tryb awaryjny a jak się rusza to tak jak by nie załączała się turbina.Turbina po regeneracji jakieś 4 miesiące zawór podciśnienia wymieniony od turbiny
błąd niski ciśnienie doładować błąd czujnik ciśnienie doładować błąd doładować
kasowanie stanu licznika termostat lodówka turystyczna motogodzina zetor
Przetwornik DAC z Bluetooth do TV i wzmacniacza Mercedes Atego 15.230 - Problemy z odpalaniem silnika