Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
Jeśli myślę logicznie to zanieczyszczony DPF spowoduje wzrost ciśnienia spalin co za tym idzie wtłaczanie ich do kolektora przez EGR ,zamulenie silnika i ograniczenie doładowania .Zawór EGR reguluje na podstawie różnic przepływomierza przez uchylanie zaworów bo są tam 2 połączone sprężyną a impulsy PWM wypychają rdzeń cewki programowo,gazy pod większym...
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
Cześć jeśli silnik rzeczywiście pracuje tylko na 3 4 cylindrach proponuję podać mu trochę samostartu do kolektora ssącego jeśli praca silnika się poprawi to prawdopodobnie jest jakiś problem z impulsami do wtrskiwaczy. Jeśli nie będzie znacznej poprawy proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania. Zakładam oczywiście ze układ zapłonowy jest ok i silnik pali...
Kolego na początek - opis jest nieprecyzyjny: Problem jest taki, że po pierwszym przełączeniu z PB na LPG auto gaśnie. Za chwilę zaczyna pracować bardzo nierówno, gaśnie, obroty szaleją. sam się uruchamia i pracuje na gazie czy na benzynie?, bo jeżeli na benzynie, a tak powinno być po uruchomieniu, to nie powinien szaleć tylko równo pracować. Reduktor...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
No właśnie, patrzyłem na ściany, jak to tam wygląda, i na górnej części wygląda dobrze. Jak jeździłem palcem, to nie czułem żadnej ryski, jedyne co jest https://obrazki.elektroda.pl/5742355400_... zaznaczone kółkiem, ale te powierzchnie docisnęła uszczelka głowicy, jak patrzyłem na starą uszczelkę. Dodano po 3 Coś mi przyszło do głowy,...
Jakie ciśnienie na rampie podczas kręcenia?
Zrobiłem dziś rano kolejny test po nocy. Odpiąłem pierwszą sondę, temperatura cieczy 18 stopni. Odpaliłem silnik i pozwoliłem się rozgrzewać na biegu jałowym. Silnik cały czas w open loop, korekta krótkoterminowa paliwa na sztywno zadana 0,78%. Rozgrzałem silnik do 80 stopni, motor pracował cały czas równo, nie było szarpań czy nierównej pracy silnika....
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Witam. Mam dość dziwną sytuację z autem Audi A3 2.0 FSI AXW. Mianowicie nagle przestał odpalać i nie pojawia się ciśnienie na listwie wtryskowej. Wcześniej wszystko działało i auto miało moc. Auto raz na tysiąc prób odpali, ale kompletnie nie ma mocy. Pierwszym błędem, który się pojawił, to P0193 - czujnik ciśnienia paliwa G247 (zwarcie z plusem)....
Z prostszych rzeczy, to odłącz od kolektora wszystko za przepustnicą i zaślep, evap serwo wszelkie podciśnienia. Tak już było robione + dmuchanie dymu + zalanie benzyną gdy był odkręcony Będę musiał zdemontować znowu lpg bo tylko przeszkadza i ponownie czymś "psikać" bo od tego plaka wszystko jest śliskie No i muszę zbadać kwestię rozrządu względem...
W tym samochodzie nie ma pompy paliwa w zbiorniku. Sytuacja z powietrzem w paliwie opanowana. Wyciągnąłem 3 wtryski, które za dużo paliwa puściły na przelew. Po rozebraniu całych wtrysków i umyciu w myjce, dwa się udało naprawić, trzeci praktycznie jest taki sam jak był. Po tym zabiegu ładnie zapala i ładnie pracuje, ale nic to nie zmieniło jeśli chodzi...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Ciśnienie pomyliłem się od 25 000do 30000 hpa
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Zapchany kat, wykręć sondę i zajrzyj do środka - widać pięknie niedrożność i uszkodzenia . Jeśli zaślepienie EGR zniweluje szarpanie to patrz wyżej. Wzrasta ciśnienie spalin w kolektorze co powoduje nadmiar spalin podawanych do kolektora ssącego przez EGR, mieszanka się nie spala bo jest jej za mało. Do tego spadek mocy wynika z niedrożności układu...
Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie?
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
Wiesz co przeczytałem cały post jeszcze raz i zapytam czy ty sprawdziłeś ciśnienie kolektora ssącego na compie i czy sprawdziłeś przewód od map sensor do kolertora ssącego ( taki wężyk od kolektora do czujnika który jest na przegrodzie, kontrolka będzie migać) i wszystkie inne podciśnienie, objawy są podobne
A jak można sprawdzic turbine? Nie jest zatarta, lekko się kręci. Natomiast na wejściu do kolektora ssącego są ślady oleju.
Diagnosta zaślepił wężyk idący do zaworu egr ale błąd nadal wyskakiwał. Żałosny ten diagnosta. Nawet biedak nie ma pojęcia, że układ EGR jest sterowny podciśnieniem i nie ma nic wspólnego z układem sterowania ciśnieniem doładowania. Jeśli zostały sprawdzone trzy wężyki wychodzące z elektrozaworu N75 na ich drożność (ten wychodzący do rury dolotu powietrza...
pytanie jak byście podłączyli podciśnienia w silniku i jak zwiększyć moc takiego czegoś Nijak, bo nie mają tam już racji bytu. jak zwiększyć moc takiego czegoś Dokładając paliwa na pompie i ciśnienia na turbinie. Ogólnie trzeba by zrobić sterowanie LDA i cisnieniem turbiny jak było w AAZ, czyli Przewód od kolektora ssącego do LDA, a drugi z muszli...
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
Jeżeli to dobrze rozumiem a specem od BMW nie jestem to z tych sześciu błędów tylko dwa pierwsze są aktywne. 121xxx to chyba przebieg przy jakim wystąpiły. Pierwszy błąd mówi o usterce zaworu regulacji wydajności kompresora klimatyzacji - prawdopodobnie uszkodzona instalacja lub zawór. Drugi to najprawdopodobniej nastawnik klap wirowych w kolektorze...
Podglądnij na zgaszonym silniku jak i na odpalonym jakie ciśnienie widzi sterownik, czytając sygnał z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym. Rozumiem że okablowanie sprawdzone żadna kostka nie wypadła, wszystkie podciśnienia na swoim miejscu? Nie słychać charakterystycznego syczenia w okolicach kolektora ssącego kiedy silnik uda się w...
Witam. Mam problem z wypadaniem zapłonu i mam pytanie do czego zajrzeć w przypadku takich błędów. Błąd pojawił się przy wyprzedzaniu, przeciągnąłem auto z samego dołu do górnych obrotów w pełnym obciążeniu(gaz w podłogę), 4 bieg. Check engine zapalił się na wysokich obrotach, czuć było szarpnięcie silnikiem, zapalił się check i potem zaczął mrugać z...
sprawdź czy cewki działają ,jeżeli tak to jest inny problem(wyciągaj cewki osobno i słuchaj czy dają iskrę), co do cewek wsadziłeś najlepsze jakie są i nie robi to różnicy dla kompa, sprawdź ciśnienie kolektora ssącego i rezystor pedału gazu . Jeżeli chodzi o sterownik to czasem padały końcówki mocy na cewki ale przy dodaniu gazu nie gasł tylko gubił...
Sprawdź filtr powietrza , i ciśnienie sprężania.
17964 - Charge Pressure Control Zrób poprawne logi turbo i przepływki bo te nic nie wnoszą !!! Wartość obrotów masz sugerowaną 2850-3150 obr/ min a u Ciebie 1407 Logi robiłem na 3 biegu od 1500 obr i pedal gazu w podłogę... Znam tylko ten sposób... Jak inaczej? Dodano po 5 Z logów widać dwie rzeczy. Turbo daje tylko 1400 mbar a powinno 2200 mbar. Druga...
to nie pompa, właśnie ją zdemontowałem i jest w dobrym stanie, poza silikonem którego poprzedni właściciel nie żałował ;/ edit: Podgotowałem teraz termostat- otwiera się. Panowie pomóżcie bo pomysły się mi kończą ;/ Edit2: zmontowałem wszytko do kupy i nic się nie zmieniło: węże od nagrzewnicy do połowy gorące, węże od kolektora ssącego ledwo letnie,...
Jeśli to jest ten model silnika co myślę a z opisu usterki wynika , że tak to w pokrywie zaworów jest zawór który upuszcza ciśnienie ze skrzyni korbowej do kolektora ssącego . U ciebie ten zawór jest uszkodzony , niestety żadnej reperaturki tego zaworu nie spotkałem , więc jedyne wyjście to wymiana całej pokrywy (może być używka byle sprawna) .
Filtr paliwa won , pompa może pompować ciśnienie ale robić to za wolno jak jest zatkany filtr paliwa . Poza tym w autach z gazem bardzo częstą usterką jest zapychanie się wtrysku benzyny bo paliwo odparuje ale syf w nim zostaje i jeśli nie używasz benzyny po pewnym czasie rozruch na benzynie i praca jest beznadziejna. Spotkałem się też z sytuacją gdy...
Witam. mam podobny problem, auto 2.0 125 KM(w 2.0 byly dwie wersje 125 i 158,ta mocniejsza na przepławce,przepustnica elektroniczna ,pojedyncze cewki zapłonowe itp...) na sterowniku silnika podpinając OBDII pokazuje 10V a mierząc na akumulatorze 14V (nie wiem czy te 10V to nie jakiś problem) jeśli masz bogatą mieszankę to proszę sprawdzić czy regulator...
dzieku za reakcje. siedze własnie w tym gracie i sprawdzam jeszcze to i owo. wychodzi mi kurde że albo czujnik doładowania szwankuje albo turbina za mało daje. sprawdzałem organoleptycznie i jak zdejme rure to czuć że pompuje ale reką ciśnienia nie sprawdzisz. komputer pokazuje że cisnienie na wolnych obrotach to około 950 hpa i powinno rosnąć wraz...
żadnej siatki niema. jest czysto cala średnica. to tylko reguluje ciśnienie pod i nad tłokami. jak się dostaje olej do kolektora ssącego i następnie go spala? Dodano po 1 już znalazłem trzeba nowa pokrywę zaworów jedna pociolem na części pierwsze i jest tam taka membrana (pod takim kółkiem na pokrywie) którą wypuszcza nadmiar powietrza do kolektora...
Witam. Posiadam Vectrę B 2.0 DTI po lifcie, 101 KM. Z samochodem tym było dużo różnych przygód (usterek), ale do rzeczy. Samochód był u mechanika na wymianie turbosprężarki po regeneracji (650zł za turbo), samochód sobie jeździł i jeździł, w międzyczasie były wymieniane wtryskiwacze, przegląd rozrządu i oględziny pompy wtryskowej. Przy odbiorze samochodu...
Sprawdź szczelność kolektora ssącego czy nie zaciąga lewego powietrza ciśnienie paliwa.
Dzień dobry wszystkim. Jako ,że jestem nowym użytkownikiem forum , to proszę o wyrozumiałość , gdybym pytał nie tu gdzie trzeba lub cokolwiek pomieszał . a więc do sedna ... Mam problem Z MB CLK 2004r 270 CDI 170-konny. Sytuacja wygląda następująco : Na biegu jałowym nie falują obroty. Silnik chodzi równo. Odpala od strzała. Auto od samego dołu ma odpowiednią...
Sterowanie w silniku 1,3 L NZ jest proste ale , żeby działało jak należy muszą być spełnione różne warunki ; szczelność dolotu do przepustnicy włącznie z odmą , szczelność wszystkich uszczelek kolektora ssącego , dobrze wyregulowany zapłon - jak pamiętam około 6-8 stopni , kontrola i regulacja zestyku biegu jałowego - jest zamontowany na przepustnicy...
To jest ciśnienie w kolektorze ssącym.
Sprawdziłem pracę sztangi i tam wszystko jest ok, skok sztangi ok 2cm, jej ruch jest płynny bez przycinek. Co do wężyków to rura od intercoolera taka gruba gięta jest cała, lekko ją tylko poprawiłem bo jeden z końców był nie do końca wciśnięty, ale nie sądzę żeby to miało wpływ, gdyż to były max 2mm. Ogólnie sprawdziłem wszystkie wężyki i nie znalazłem...
Na rurze plastikowej jest czujnik ciśnienia w masterach bez przepływomierza. W tej wersji go tam nie ma. Dlatego pytam czy w tej wersji jest ten czujnik (może być gdzieś schowany).Ta ta turbina jest sterowana CIŚNIENIEM bezpośrednio z kolektora. Nie ma żadnego elektrozaworu. Wszystko z zewnątrz wygląda na szczelne. Zastanawiam się czy nie wydmuchało...
Szybko kręci bo prawdopodobnie kompresja niska. Małe ciśnienie sprężania to niska temperatura powietrza po sprężeniu i kłopot z odpaleniem. Głowica jeśli to cieknąca prowadnica cała do regeneracji, nowe zawory, gniazda, prowadnice. Co jeszcze zużyte ciężko powiedzieć.
Hej! Czy przed wymianą uszczelki było to samo ? Jeśli pali się kontrolka silnika to może jednak sprawdzić błędy. Tu był post jakie masz ciśnienie w kolektorze ssącym, pewnie nie masz jak tego sprawdzić (potrzebny komputer), ja bym szedł tym tropem a dokładniej, że być może bierze lewe powietrze. Być może przy składaniu podwinęła się uszczelka kolektora...
Teraz czytam i widzę (z opisu), że kolektor ssący zawalony nagarem przez zawór EGR - demontaż i czyszczenie kolektora ssącego oraz wnętrza obudowy EGR - kopci bo brakuje mu powietrza.
Cześć samochód to fiat Bravo 2 z silnikiem 1.6 M-jet diesel. W samochodzie stopił się tłumik drgań na kole pasowym wału od napędu osprzętu, samochód został zgaszony i przy próbie ponownego uruchomienia już nie odpalił. Samochód został ściągnięty a wstepne oględziny nie wykazały uszkodzeń w instalacji elektrycznej samochodu. Po podłączeniu komputera...
Jeśli ciśnienie sprężania ok sprawdz plakiem czy nie podsysa powietrza uszczelką kolektora ssącego lub wkrętkami lpg
W silnikach z wtryskiem elektronicznym nie ma stalego cisnienia paliwa a zmienia sie ono wraz z obciazeniem tj zalezy od podcisnienia. Przyklad: Bieg jalowy - 2.5 bara natomiast wcisniecie pedalu do oporu powoduje wzrost cisnienia chwilowy nawet do 5 bar (malutka chwila zapobiega zubozeniu sie mieszanki przy intensywnym doplywie powietrza a musi byc...
Jak powietrzem to normalna sprawa bo musi być odpowietrzanie z komory silnika przez odmę do kolektora ssącego .Tak więc jak nie kopci ci z rury to nie masz się co obawiać to jest normalne w tych silnikach .
Na początek na zimnym silniku wypsikaj trochę plaka do tapicerki do kolektora ssącego , jeżeli zapali chętniej to zainteresowałbym się jeszcze takimi zagadnieniami jak: Ciśnienie paliwa. Wskazania czujnika temperatury silnika na zimnym silniku. Fałszywym powietrzem.
LI02 to reduktor nadciśnieniowy prod. Landi Renzo do instalacji sekwencyjnych. Nie ma króćca , który ma być niepodłączony - chodzi zapewne o króciec podciśnienie (φ 5mm) , który powinien być podłączony do kolektora ssącego , bo reduktor ma stabilizować ciśnienie względem miejsca wtrysku a nie atmosfery. Chyba ,że sterownik ma taką opcję podłączenia...
Witam. Pompa pompuje ok 40s ale ciśnienie w zasobniku ciśnienia powinno narosnąć po 1 s kręcenia rozrusznikiem. Częstą przyczyną trudności z rozruchem jest zacięty zawór EGR wskutek czego osadzające się nagary na wejściu do kolektora ssącego ograniczają dopływ powietrza. Proponuje zdjąć przepustnice gaszącą i obejrzeć wlot do kolektora. Silnik odpalamy...
To sprawdź czy się obraca, i jeszcze powinien być przewód z kolektora ssącego do pompy wtryskowej który steruje dawką paliwa poprzez ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym.
Kolego nie ma się co żołądkować, ja tylko staram się wyciągnąć sens z tego co piszesz, może to opacznie czasem wg Ciebie robię - trudno. A to ze masz prinsa pierwszej genaracji tyle lat to nie znaczy zeVSI 2 musi działać tak samo Tu masz rację i ja to też zaznaczyłem. i wszystko musi opierać się o reduktor . Ale niestety tak jest, że jak reduktor nie...
wygląda to dokładnie tak: http://obrazki.elektroda.pl/3065368400_1... A tu ta rurka od recyrkulacji. http://obrazki.elektroda.pl/7550105100_1... Czy najbardziej prawdopodobne są te oringi? Ciężko chyba sprawdzić ich stan, szczelność bez demontażu, chyba że są jakieś metody? Czy ta nieszczelność - ciśnienie 0,6 bar - jest...
Dla kolegi Rysia: Witaj! Ja w swojej P10 jeździłem z uszkodzonym około 6 m-cy. Szarpanie nie jest związane z tym czujnikiem. Sprawdz również bardzo dokłanie szczelność połączeń dolotowych do przepustnicy po przepływomierzu (poł. gumowe, rurki itd.) NA WOLNYCH OBROTACH MOŻE nie działać właściwie regulator ciśnienia paliwa który sterowany jest podciśnieniem...
Coś mi tu koszmarną bzdurą zajeżdża. Ciśnienie prawidłowe, iskra jest, a cylinder nie pracuje - i jeszcze do tego czysta świeca. Zrób jeszcze dwie rzeczy: weź plaka, zmywacz do hamulców lub tp spray i popsikaj przy pracującym silniku w okolicach uszczelki kolektora ssącego (na styku z głowicą). Obroty by głupiały, mówiąc kolokwialnie - w końcu to dodatkowe...
Jeszcze jedna sugestia. Nie pamiętam dokładnie tego silnika ale o ile się nie mylę na końcach każdej listwy zasilające w paliwo ( rurka w której obsadzone są wtryskiwacze) powinny znajdować się regulatory ciśnienia sterowane podciśnieniem z kolektora ssącego jeśli jeden jest walnięty to może to wpłynąć na ciśnienie paliwa jeśli jest go za dużo sterownik...
Sprawdź ciśnienie paliwa, przepustnice a przede wszystkim szczelność pod ciśnień i układ dolotowy od filtra powietrza do kolektora ssącego lubi też szwankować regulator wolnych obrotów.
Witam Mam problem z uruchomieniem silnika od Forda Galaxy 2,0 TDCI 2008r. Silnik zagrechotał podczas jazdy , zgasł i nie można go uruchomić Podczas kręcenia rozrusznikiem silnik zaczyna zapalać i natychmiast pojawia się czarny dym z rury wydechowej , jak i z filtra powietrza . Czasami podczas kręcenia słychać wystrzały w kolektor ssący . Ciśnienie paliwa...
Witam! Prowadzę zakład montażu instalacji gazowych w samochodach i miałem przypadki jakie opisujecie z BMW E-36 . Nie montowałem tzw. zaworu "stop", natomiast pomagała dokładna regulacja systemu zasilania gazem. Ważne jest miejsce zamontowania reduktora tzn. jego odległość od miksera . Chciałbym jednak przestrzec przed zbytnim lekceważeniem "strzałów...
wcześniej miałem 2.0 16v na k-jetronicu. Pompy nie wymieniałem bo na 2.0 ma większe ciśnienie wiec powinien odpalić.
Geometria turbiny do sprawdzenia. Przepływ powietrza też ,trzeba się przejechać z kompem. Zerknij do kolektora ssącego , bo może być sadzą zawalony. Sprawdź też EGR . Ciśnienie paliwa, czy nie odbiega od żądanego . Jak tam sytuacja z przedmuchami ze skrzyni korbowej.
Witam wszystkich może tutaj mi ktoś pomoże z tym samochodem A mianowicie jest tak wyżej wymienione auto nie odpala na zimnym silniku i co najciekawsze odpali w momecie zatkanego kolektora dolotowego w samochodzie została wymieniona pompa paliwa bo padla ciśnienie na listwie wtryskowej ma prawidłowe kable oraz swiece wymienione na nowe bo były wypalone...
Miałem nadzieję że ktoś napisze że to wina pompy paliwa. Walczę z tym już 1,5 roku. Oto co zostało zrobione i sprawdzone. Wszystko na przestrzeni ostatnich 15.000 km. Niektóre mogą nie mieć związku ale także je wypiszę: Zostało wymienione: 1. Wymiana rozrządu 2. Wspawanie nowego łącznika elastycznego na wydechu 3. Wymiana filtra powietrza 4. Wymiana...
Mam następujący problem, odstawiłem samochód do mechanika w celu wyczyszczenia kolektora ssącego bo samochód stracił na mocy. Po jego demontażu, wymyciu i ponownym zamontowaniu samochód podobno odpalił, po chwili zgasł i za boga ojca nie zapali. Po wpięciu komputera występują błędy, których nie da się skasować. Mechanior twierdzi, że padła pompa wtryskowa,...
Sprawdż ciśnienie paliwa na magistrali paliwowejy. Ponadro wlej trochę paliwa do kolektora ssącego zabacz czy zareaguje wzrostem obrotów. Zobacz czy w czasie otwieraia przepustnicy na przcującym silniku wydłuża się czas otwarcia wtryskiwaczy. Ciśnienie 8 to mało , przy pomiarze ciśnienia sprężania zrób próbę olejową aby ustalić, czy uszkodzone są pierścienie...
Witam Szanownych pasjonatów motoryzacji Otworzyłem temat by pomóc tym, którzy mają problemy przy naprawie samochodów z silnikami crdi, oraz by zorientować się czy na forum udzielają się profesjonalni mechanicy. Opisałem skrótowo problem, który miałem przy naprawie samochodu Hyundai i czekałem mądrej podpowiedzi. Poświęciłem na to kilkadziesiąt pkt i...
Ciśnienie wypchalo zalegający ojej w cylindrze? Jego nie powinno tam być. Olej był do koła otworu do wkręcania świecy. Tam są takie tulejki i w nich są świece i tam był olej. Dziwne żeby komuś się wlał bo wlew jest wcześniej. Oleju z cylindra raczej nie wypchało, bo go tam nie ma w takiej ilości, a poza tym musiałbyś mieć luźną świecę na tym cylindrze....
Witam podmień kolego N75 co do turbiny to mogły zatrzeć prowadnice lub jak to woli kierownica turbiny. Jeśli chcesz sprawdzić (tak na oko) czy turbina podaje ciśnienie to złap za wąż idący od intercuoler do kolektora ssącego czy twardnieje przy dodaniu gazu.
ciśnienie sprawdzałeś przy wszystkich świecach wykręconych? sprawdź czy lewe powietrze się nie dostaje do silnika (uszczelka kolektora ssącego przewód od serwa itp.
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
witam Zacząłem regulować instalację Landi Renzo Omegas. Przypomnę, że mój problem polega na tym że po zjechaniu z górki na biegu np. 4 wciskam sprzęgło i silnik powinien zatrzymać się na ok 800 obr/min (bieg jałowy) a on spada do tej prędkości czasami wskazówka podskoczy do 1100obr/min i po tym gwałtownie spada do 0 i silnik gaśnie. Co może być powodem....
Moment!Nie jest do końca prawdą to co pisze przedmówca.Silniki typu Turbo Diesel mają turbinę sterowaną cisnieniowo od kolektora ssącego,czyli w sposób mechaniczny(nie posiadają komputera sterującego)Od kolektora ssącego wychodzo węzych do zaworu ograniczającego cisnienie(tzw.by-pass).W skutek wzrostu ciśnienia powyżej zadanej wartości,zawór mechaniczny...
Od czerwca br. walczę z usterką. Wiele rzeczy już sprawdzonych. Te co podajesz też aczkolwiek za tydzień będzie demontaż kolektora (mam nowy z gruchą). Nie można zignorować tych pików napięcia do 0V bo to jest nieprawidłowe. Teraz pytanie czy to nie wina sterownik silnika... Sprawdzenie EGR i zaworu ssącego w dolocie też robiłem. Ciśnienie doładowania...
Jaki silniczek?
Świece są nówki NGK, kable również nowe SENTECH do tego jak pisałem na początku nowa cewka - stara miała za dużą oporność uzwojenia pierwotnego , kopułka i palec zapłonowy - kopułka była już przez kogoś szlifowana i piłowana a palec zapłonowy przypalony (tylko tego modułu cewki nie jestem pewien bo jest naprawiony a nie wymieniony - choć zapewniano...
2,5 bara jest to ciśnienie bezwzględne jakie widzi EDC korzystając z czujnika ciśnienia doładowania. W rzeczywistości masz 1,5 atm (ciś. względne) Silnik by kopcił jeżeli czujnik kłamał by w górę. Musisz sprawdzić czy czujnik ciśnienia działa prawidłowo (liniowo) czyli manometr w dłoń od kolektora ssącego i porównujesz wartości z komputera odejmując...
Ok, zamienię kawałek kolektora ssącego razem z wtryskami (mam golfa z silnikiem APF), sprawdzę ciśnienie na listwie paliwowej,regulator podciśnienia reż opanuję, czujnik wału oraz koło też do podstawienia - ale to kłopotliwe więc na koniec. W sterowniku silnika zero błędów, auto nie kuleje "CIĄGLE" robi to krótkimi dynamicznymi czasami
Po podłączeniu odbII program pokazał ciśnienie 35 kPa, czyli 0,35 bara, co potwierdzałoby teorię o różnicy wynikającej z podciśnienia w kolektorze ssącym. Nadal jednak nie jestem do tego przekonany. Po pierwsze ta instalacja nie jest podłączona do kolektora ssącego (nie licząc wtryskiwaczy). Wcześniej zawsze ustawiałem tak, że na komputerze było w ok...
Po pomiarach 1-12,5, 2-13, 3-13 ,4-3 ,5-12,5 (bary) na cylindrze 4 bardzo kiepsko, silnik chodził nie tak jak powinien zły dźwięk i zła moc ale to pewnie też przez źle wyregulowany mechaniczny wtrysk. Zdjęta głowica w celu sprawdzenia czemu no i tu zaczynają się schody bo nic nie widać typowych uszkodzeń zawory sprawne głowica sprawna uszczelka nie...
System KE potrafi funcjonować nawet z wyłączonym komputerem. Wlej trochę benzyny do kolektora ssącego silnik powinien się odezwać . Jeżeli tak się stanie sprawdż ciśnienie paliwa, oraz zobacz czy nie jest zacięty tłoczek od zaworu sterującego dawką (pod końcem dżwigni od płytki spiętrzającej).
Sprawdź ciśnienie doładowania . http://obrazki.elektroda.pl/2372381200_1... Sprawdzić/zweryfikować wzrokowo Przed rozpoczęciem badania ciśnienia doładowania sprawdzić, czy cały układ ssania znajduje się w nienagannym stanie. Odłączyć giętki przewód ciśnieniowy prowadzący od kolektora ssącego do siłownika rozdzielczej pompy wtryskowej....
najprawdopodobniej jest uszkodzony zawór trzymający ciśnienie na listwie wtryskowej, po wpięciu manometra w wężyk który idzie od pompki powinno być ciśnienie większe jak 3 bary na nowej pompce coś około 5- 6 bar jeżeli wstawisz trójnik pomiędzy listwę wtryskową a wężyk idący od pompki wyjdzie ciśnienie na listwie ma ono wynosić 3 bary tak bynajmniej...
Witam, Od pewnego czasu świeci się pomarańczowa kontrolka silnika, na komputerze pokazuje się błąd P0171. Nie odczuwam żadnych zmian co do pracy auta, pali w normie, tylko przez cały czas się świeci pomarańczowa kontrolka. Na przeglądzie robiłem analizę spalin i wszystko jest OK. Poniżej wklejam dane z zamrożonej ramki, pierwsze dane na postoju, drugie...
witam! Od jakiegoś czasu bawię się komputerem do sterowania pracą silnika Megasquirt3 mam kilka dodatkowych wyjść pwm i zastanawiam się czy nie dałoby rady podebrać jakiegoś elektrozaworu do: -wtrysku wody myślałem żeby dać zbiornik na wodę, pociągnąć do niego wężyk z kolektora ssącego (auto posiada turbosprężarkę) i w momencie gdy auto jest już doładowywane...
Reduktor jest uszkodzony , albo uszkodzony/zerwany/pęknięty jest przewód ( taki cienki) łączący reduktor z podciśnieniem ( wprost do kolektora ssącego lub czujnika ciśnienia). Jeśli wszystko jest OK w podłączeniu to uszkodzona jest membrana reduktora . Gaśnie Ci bo jak zmniejszysz ciśnienie to przy tych nastawach jest wtedy z kolei za ubogo - nie przemyślałem...
Pacjent: Porsche Cayenne 2010 r. 4,8 V8 293 kW. Objawy: Nierówna praca silnika na wolnych i podwyższonych obrotach. Wibracje wyczuwalne zwłaszcza w zakresie 1800-2000 rpm. W sterowniku ECU zapisuje błędy: P1361 P1362 P1363 sporadycznie P0304 oraz P1372 Według kodów Audi jest to problem z trzecią cewką zapłonową, ostatni dotyczy cewki 6 cylindra. Cewki...
Cieszę się, że udało ci się namierzyć ten zaworek. Niestety błąd może pochodzić z zaworu przy zbiorniku par paliwa (nie kojarzę twojego autka, ale w większości znajduje się w bagażniku lub w okolicy zbiornika paliwa pod autem) wyrównującego ciśnienie w układzie EVAP. Co do spalania to odepnij wężyk od kolektora ssącego (ten na którym jest zielona zakrętka)...
Golf v 1.6 102 km lpg . Przy uruchamianiu auta auto złapie zgaśnie nie chce się wkręcić na obroty. Po malej przegazówce wkręci się na obroty przy okazji prychnie,strzeli. Na lpg chodzi normalnie. Ciśnienie paliwa na zgaszonym silniku na listwie 3 bar przy odpalonym 3,5 Jeśli to dzieje się rano to: Po pierwsze plak w rękę i psikanie w okolicy kolektora...
czujnik ciśnienie kolektora ssącego wymiana kolektora ssącego kolektora ssącego objawy
ubuntu środowisko graficzne tabela dobór bezpiecznik zasilanie wycieraczki
pralka miele mikser zelmer predom
Jak wyjąć turbinę z Toyoty Avensis Verso 2.0 D4D Płytka sterująca Jess Welding WIG 165i INV SEK V2.0