Jaki silniczek?
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
Podłączyłem swojego seata cordobę 1999r.model [93-99] 1.9 TDI 90KM AHU do kompa i wyszło, że ma aktywny błąd czujnika ciśnienia kolektora ssącego. Zaraz po wykasowaniu byka auto lepiej się zbierało, ale długo to nie trwało - dalej jest mułowate. Dowiedziałem się, że owy czujnik u mnie znajduje się w sterowniku silnika.Czytałem że może być uszkodzony...
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym numer seryjny chyba 39200-2F000 koszt 130 zł - u mnie pomogło
Właśnie widac, że masz nie podpięte podciśnienie z kolektora do reduktora (do tego mosiężnego króćca z otworem fi 4). Połączyć z wężykiem (poprzez trójnik), który łączy prawy króciec MAP na czujniku i idzie do kolektora, oznaczony poglądowo na niebiesko, lub bezpośrednio do kolektora ssącego. Dlatego ciśnienie 1,8 ale i tak w jakimś zakresie powinno...
Podstawowe pytanie: Jaka wartość napięcia dochodzi do czujnika? Jak wygląda charakterystyka jego pracy? Należy pamiętać, że sam czujnik jest zapewne dobry, lecz, np. zapchany filtr powietrza, czy nieszczelności w układzie dolotowym, mogą zakłócać jego pracę!
Kolejna kwestia to jak bardzo ta Scania kopci bo ogólnie to Scania lubi se zakopcić np przy zmianie biegów. Turbosprężarka zregenerowana?? Pierwsze pytanie: dlaczego była regenerowana a drugie pytanie to czy jest zregenerowana poprawnie?? Pasowałby po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu i intercoolera (baaaaaaaaardzo częsta usterka w Scanii) i podmienić...
Sprawdź czujnik ciśnienia kolektora ssącego (map sensor).
Z16XEP nie ma przepływomierza.Te dwa przewody to czujnik temperatury zasysanego powietrza.Do obliczenia dawki korzysta z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym i jeszcze paru parametrów.Pozdrawiam.
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
(Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym) (montowane opcjonalnie). Podzespół <Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym> znajduje się przy kadłubie silnika, od strony zasysania. Według bosch esitronic.
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego(czujnik przymocowany jest na ścianie grodziowej)
Może inne modele z TME http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.ph...
Witam potrzebuje sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i jakie ma mieć wartości mam bmw 530d e-39 2002r 193km w automacie
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Kolego ona chyba nie ma przepustnicy. Ma czujnik ciśnienia kolektora ssącego i czujnik temperatury powietrza dolotowego. Nie mam pojęcia jakie powinny być prawidłowe wartości
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego.
Czujnik map jest uszczelniony za pomocą o-ringa, otwór o średnicy bodajże 8mm, jaka tam musiała by być dziura, żeby było czuć opary paliwa ? Ja bym szukał przyczyny gdzie indziej: węże odmy, miejsca jej łączenia z kolektorem http://obrazki.elektroda.pl/8869093700_1...
Ile masz tam pinów
P0070 — czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale on jest w przepływomierzu P1105 — tu nie jestem pewien, bo to czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, lub czujnik ciśnienia atmosferycznego który w niektórych wczesnych wersjach był montowany oddzielnie (wg. schematu wraz z przewodem od przepływomierza). Trzeba sprawdzić jaki wartości...
Podglądnij na zgaszonym silniku jak i na odpalonym jakie ciśnienie widzi sterownik, czytając sygnał z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym. Rozumiem że okablowanie sprawdzone żadna kostka nie wypadła, wszystkie podciśnienia na swoim miejscu? Nie słychać charakterystycznego syczenia w okolicach kolektora ssącego kiedy silnik uda się w...
Elektrozawór podłączony, wtyczka do ECU przerobiona, nie mogę tylko znaleźć podłączenia pod czujnik ciśnienia-kolektor ssący. Czy powinno to być połączone przez trójnik? Druga sprawa pod lewą lampą przednią znalazłem takie oto kostki, czy orientujecie się do czego to?
Renault Megane 1.6 16 V rok 2005 Mam problem z falowaniem obrotów, może ktoś pomoże. Została wymieniona przepustnica na nową oryginalną, jest zaadoptowana. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z fazatorem i kołem pasowym. Wymieniony kanister oparów, zawór odpowietrzenia par paliwa, czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Sody lambda obydwie też wymienione,...
Witam Mówisz i masz... Czujnik powietrza doładowującego (ciśnienia i temperatury). Czujnik temperatury to czujnik typu NTC (jego opór zależy od temperatury). Jeśli temperatura wzrasta, rezystancja czujnika maleje. -20 stopni Celsjusza: 11,8-14,9 kiloomów +/-0 stopni Celsjusza: 4,5-6,3 kiloomów +20 stopni Celsjusza: 2,2-2,6 kiloomów +40 stopni Celsjusza:...
Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku sekundach. Aktualnie po wymianie filtra paliwa i podmianie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym auto odpala i chodzi na wolnych obrotach, ale jak doda się gazu, to gaśnie, i jeszcze jakby coś strzelało w kolektorze. Dodano po 50 Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku...
Ale zaraz... Silnik 90 KM wyposażono w soft-turbo bez sterowania elektronicznego. Tam nie ma elektrozaworu sterującego turbo i czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Były one stosowane w mocniejszych silnikach.
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym posiada. Chyba to jest to ?
Moc odcinało, magicy już doszli dlaczego. Mam nadzieję, że to jest to i nie będzie już niespodzianek. Zepsuty był Czujnik doładowania ciśnienia i Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym . Na razie temat do zamknięcia. Dziękuję wszystkim za chęć pomocy
Sprawdź lambdę, wężyk do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik temp.
Czujnik jest i ma dwa kable, opisywany to czujnik ciśnienia oleju, stukowy jest z tyłu silnika zasłonięty kolektorem ssącym
Wyczyść z oleju czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ten na dozowniku powietrza . Zachodzi olejem i pokazuje przeładowanie co jakiś czas.
Taką sytuację może stworzyć brak masy pomiędzy czujnikami a ECU. Masa czujników jest zawsze prowadzona osobno do ECU i dopiero w ECU łączy się z całą masą (sterownika, silnika, pojazdu). Napięcie 0.7 V by oznaczało że gdzieś jeszcze ta masa się zamyka poprzez inny czujnik, albo np. diodę zabezpieczającą przez odwrotnym podłączeniem do zasilania +5V...
Ten zaznaczony w niebieskim kołki na rysunku poniżej, wymieniałem i jest sprawny. Tego w czerwonym kółku nie wymieniałem. Czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym wymieniałem, sprawny. Turbina regenerowana sprawna. https://obrazki.elektroda.pl/7894793400_...
18047 - czujnik 1/2 położenia pedału przyśpieszenia g79/g185 19647 - klapa kolektora ssącego 16576 - czujnik ciśnienia paliwa g247 16706 - czujnik obrotów silnika g28 16788 - system recyrkulacji spalin 16486 - Miernik masy powietrza g70 ( sygnał za wysoki ) 16492 - czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym 16486 - miernik masy powietrza g70 ( sygnał za...
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czy nie leci paliwo z regulatora do kolektora ssącego, niebieski czujnik temperatury, tyle
Witam. Czujnik doładowania zwany czujnikiem ciśnienia bezwzględnego, MAP sensor, czujnik kolektora ssącego w tym wykonaniu jest zespolony z czujnikiem temperatury powietrza, dlatego ma 4 wyprowadzenia. To są dwa czujniki w jednym. Na 1 rys. schemat tego czujnika (piny 1,2,3,4), a 73,31,71,52 to piny do ECU Rys.2 kolejność pin w czujniku. W zał. dokładny...
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik iglicy na wtrysku.
o ile dobrze pamiętam to uszkodzony był czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym
34 - Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym
Na początek na zimnym silniku wypsikaj trochę plaka do tapicerki do kolektora ssącego , jeżeli zapali chętniej to zainteresowałbym się jeszcze takimi zagadnieniami jak: Ciśnienie paliwa. Wskazania czujnika temperatury silnika na zimnym silniku. Fałszywym powietrzem.
Sorry, że tak długo wymieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i na razie jest cisza.
Jak nie było nic grzebane w sterowniku to sprawdź wartości rzeczywiste - jaki to silnik DTI, DTL, sprawdź podciśnienia, sprawdź EGR, przepływomierz ze sprawnego auta /nie podróbka/, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, turbinę.
Myślę że do podciśnienia z kolektora ssącego silnika. Mam inną instalację ale też sekwencję (w takim samym silniku) i parownik posiada również króciec podciśnienia. Jednak jest podpięty poprzez czujnik ciśnienia z kolektorem ssącym silnika
Koledzy moze ktoś pomoże VOLVO FH 460 strasznie duzo pali wymieniłem pompowtryski i czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym.
Kod 33 - nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym MAP. Sygnał czujnika ciśnienia odpowiada wartościom przekraczającym 84kPa. Przyczyna: uszkodzony czujnik, wadliwe jego podłączenie elektryczne lub niesprawny przewód podcisnieniowy łączący czujnik z kolektorem (zatkany lub nieszczelny)
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Witam.Potrzebna pomoc Freelander 1.8 gdzie znajduje się czujnik ciśnienia bezwzglednego na kolektorze ssącym go nie ma, czy możliwe że jest w sterowniku?
Błąd p0243 w tym silniku może być wygenerowany przez wiele czynników. Poza ewidentnymi przypadkami typu nieszczelność układu czy uszkodzenie turbiny , najczęstszą przyczyną z mojego doświadczenia jest zapchanie substancjami smolistymi układu dolotowego a w szczególności zaworu egr, klap zawirowań, czujnika ciśnienia i tej rury metalowej idącej do kolektora...
Do kolektora ssącego
skyliner91 jak by się rozjechały mapy to chodził by na benzynie a nie chodzi i na pb i lpg. a tak do servislaser, sprawdź ( nie pamiętam jakie czujniki ma ) map sensor( czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym) , czujnik temperatury płynu, szczelność kolekrora ssącego, przepływomierz , i czujnik tem. pow. zasynanego. i jeszcze jedno, morze ci podawać gaz...
Był nieszczelny (pęknieta była harmonijka gumowa między przeplywką a rurą dolotową) ale już wymieniłem. A może walniety jest czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. To jest silnik po lifcie, który ma już czujnik.
Chyba trafiłem, po przeczytaniu wielu stron o podobnych problemach, zacząłem szperać we wszystkich czujnikach które są na wierzchu, wszystko wskazuje na czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, rano po długim postoju okaże się, teraz po odpięciu go mimo komunikatu "sprawdź wtryski" auto pali idealnie i przyspiesza dobrze, ale będzie śmiechu...
Już jakiś czas zastanawiam się jak podłączyć manometr do układu ssącego albo jak zmierzyć rzeczywiste ciśnienie w kolektorze ssącym? Po to właśnie masz czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. A co do ciśnienia 2 bary przy 1800 obr to w kolektorze a nie ciśnienie doładowania. A to nie to samo?? Pewnie mój błąd. Chodzi mi o to że w trakcie wzrostu...
Opis tego błędu znajdziesz w diagnostyce silnika. Najczęstszy błąd ESP, to czujnik G71 - czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym
Nie to czujnik różnicy ciśnień od filtra cząstek. Szukaj czujnika na rurze która podaje powietrze do kolektora ssącego - rura o średnicy ok 60mm. Pokaż zdjęcia pod maską.
Witam wszystkich a może jest uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym????? o tym nikt nie pomyślał , immo może być też przyczyną ale nie na 99 procent właśnie taki sam objaw daje uwalony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ,mówię o tym bo nie dawno sam miałem taki problem w t4 ale benzyna .Moim zdaniem to może być też to .Rada:proszę sczytać...
Witam! Czy ktoś wie co to za błąd lub może przetłumaczyć? Output device: collecteur admission S1042 Status DTC : panne presente et memorisse - signal incoherent Niewłaściwy sygnał ale czego? Kolektora ssącego? Przepustnica się inaczej nazywa (papillon collecteur admission) Ciśnienie w kolektorze Pression collecteur admission mam 408,20 (mb) przy 1000obr...
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
Witam. Mam dość dziwną sytuację z autem Audi A3 2.0 FSI AXW. Mianowicie nagle przestał odpalać i nie pojawia się ciśnienie na listwie wtryskowej. Wcześniej wszystko działało i auto miało moc. Auto raz na tysiąc prób odpali, ale kompletnie nie ma mocy. Pierwszym błędem, który się pojawił, to P0193 - czujnik ciśnienia paliwa G247 (zwarcie z plusem)....
Ciśnienie paliwa jest ok 1 bara na wejściu do wtrysku? Jakie wskazania w programie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (MAP) przed odpaleniem i po? Tak samo strzela na gazie jak i na benzynie?
Wiesz co przeczytałem cały post jeszcze raz i zapytam czy ty sprawdziłeś ciśnienie kolektora ssącego na compie i czy sprawdziłeś przewód od map sensor do kolertora ssącego ( taki wężyk od kolektora do czujnika który jest na przegrodzie, kontrolka będzie migać) i wszystkie inne podciśnienie, objawy są podobne
Ogólnie te turbiny są ciężkie do 100% diagnozy.Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym nie przekłamuje?ew. wymień koszt 200zł.Masz może wydruki z testów?
Przyjrzałbym się czujnikowi ciśnienia w kolektorze ssącym. Dwa razy mi się zdarzyło, że niby był OK, a po wymianie wszystko wróciło do normy.
Przyczyn może być wiele: padła sonda lambda przed katalizatorem, brudna przepustnica, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym itp. Miałem z tym kłopoty, dlatego wymieniłem te elementy. Tylko VAG odpowie w miarę poprawnie.
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
Wczoraj oprócz wymiany regulatora na pompie wymieniłem jeszcze raz filtr paliwa oraz czujnik na kolektorze ssącym. Czujnik ciśnienia na listwie podmieniany był wcześniej (bez zmian), pompka w ramie jest nowa i działa dobrze. Zauważyliśmy jeszcze ze zanim wtrysk zacznie migać auto dużo słabiej przyspiesza a dżwignia w gruszce po przekręconym zapłonie...
mam pytanie czy czujnik map to to samo co czujnik doładowania? Zadałeś kolego świetne pytanie Bo MAP Sensor to czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym. Jego zadaniem jest dostarczanie informacji na temat pracy jednostki napędowej. A konkretniej: pewnego wąskiego zakresu informacji dla ECU A Czujnik ciśnienia doładowania mierzy ciśnienie...
Zbyt bogata mieszanka oraz nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia. Błędy mieszanki mogą być spowodowane złym odczytem z czujnika ciśnienia. Szukaj w kolektorze ssącym. Może ciągnąć lewe powietrze przez co oszukuje czujnik i wzbogaca mieszankę.
W tych modelach zatykał się wężyk idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowywania na nadkolu lub padał sam ten czujnik. Sprawdź ten wężyk potem odłącz i przejedź sie bez czy jest różnica czy to samo,jak bedzie słabszy to masz dobre jesli nie bedzie różnicy to tam tkwi usterka. Jest jeszcze ustawienie nastawnika w pompie jeśli bedzie nieprawidłowe...
Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy Ile Ci map pokazuje ? dubel ;)
A w sterowniku nie zapisuje się błąd? Może odłącz przepływkę i/lub czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Może widzi za dużo powietrza? Jeszcze spójrz na temperatury. A sterownik czytany i zapisywany przez OBD?
witam,jak sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym(G71)???po odłączeniu go,na vagu w grupie 10 wartość się nie zmienia a powinna chyba maleć???Autu brakuje mocy,na vagu błedów niema.
Diagnostyka była robiona, brak usterek. Silnik pracuje równo. Jutro postaram się sprawdzić czujnik temperatury na komputerze.. Może coś nie tak z ciśnieniem w kolektorze ssącym lub czujnikiem ciśnienia? Zmieniałem też stacje benzynowe, ale to nie to.
Witam A ja się bym skupił nad tym grzejącym się do czerwoności kolektorem wydechowym . 1. Wyeliminować katalizator i ogólnie cały wydech - przytkanie nie musi być ciągłe . 2. Jeśli kat ok to : dlaczego rozgrzewa się kolektor, jeśli spaliny mają swobodny ruch? a może to nie spaliny tylko dawkowanie powietrza lub coś co na to ma wpływ !!! Co ma wpływ...
Witam.Audi A4 110 km . Problem polega na tym że cały czas jest załączony zawór n75 od turbiny. Zacznę od początku. uszkodziła się turbina , po wymianie na nową samochód nie wchodzi na obroty. Na warsztacie podmienili na nowe : elektrozawór od turbiny , od EGR-u , przepławkę posprawdzali wszystkie węże ciśnieniowe i podciśnieniowe ,efekt turbina dalej...
Witam Proszę o pomoc w wykryciu przyczyny błedu "check engine" (niskie ciśnienie w kolektorze ssącym), błąd sporadyczny, po wykasowaniu wraca po kilku tys km, co zostało zrobione: -wymieniony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym -sprawdzony intercooler -sprawdzone przewody ciśnieniowe turbo-intercooler-dolot, oraz obejmy łączące -sprawdzone turbo,pompuje...
W tym modelu były trzy rodzaje silników silników 3,0Hpi ten który jest tutaj nie posiada EGR ani też katalizatora a turbina sterowana jest podciśnieniem bez elektrozaworów sterujących ,myślałem szczerze o tym czujniku ciśnienia w kolektorze ssącym i jutro porównam te ciśnienia Dziękuję za podpowiedzi i sugestie oraz oczekuję na kolejne podpowiedzi....
Problem rozwiązano w moim przypadku był to zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania
Witam. Ja bym sugerował uszkodzenie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Objaw by pasował.Najlepiej wykonaj test komputerowy.W pamięci sterownika powinna być usterka,którą spowodowało zdjęcie tego wężyka ,a w parametrach rzeczywistych dla tego czujnika powinno być nie prawdziwe wskazanie. Pozdrawiam.
Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duzy opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje maly opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. Przy 40°C napięcie skacze z niskiego na wysokie.napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 500 - 3 500 omów / 20 °C opór: 300 - 350 omów...
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
rozrząd jest ustawiony idealnie,pompa prawdo podobnie była regenerowana,zawór egr przekładałem ,przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania ,kolektor ssący wyczyściłem,katalizator i wtryski wątpie bo powyżej 1800obr idzie bardzo dobrze.filtr paliwa nowy,powietrza też .Moim zdaniem jest coś z turbina ze za póżno się załancza ,można coś zrobić żeby...
1. Zmień mechanika. 2. Jak wspomniał mickemaster wymień intercooler. 3. Winny może być również przepływomierz lub czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Diagnostyka komputerowa może całej prawdy nie powie, ale dużo podpowie ;) Powodzenia!
Dziś auto odpaliło od tak, po podłączeniu do komputera wyskoczyły błędy czujnika temperatury, ciśnienie na kolektorze ssącym i sygnał autoryzacji kierowcy.
Jest to Map Sensor. Czujnik zliczający ciśnienie w kolektorze ssącym. Może być uszkodzony, lub nieszczelny jest.
Po wymianie silniczka krokowego i zaadoptowaniu go na komputerze samochód zaczął chodzić na wolnych obrotach, ale potrafił jeszcze niekiedy zgasnąć. Więc udałem się jeszcze raz na stację diagnostyczną w celu podłączenia pod komputer. Komputer wykrył błąd czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (ciśnienie było zadurze wahało się w granicach od 300-700...
Witam, Tak pod maską jest czarny prostokątny czujnik MAP-sensor (made in USA). Wymieńcie go. Zrobiłem tak u siebie po długich testach. 1. Po wyłączeniu zapłonu odczekaj od 3 do 5 minut, trzymając kartę w "dłoni". 2. Odepnij klemę plusowa akumulatora (upewnij się czy masz kod radia) 3.- odepnij wtyczkę i delikatnie jak umiesz (prosto do góry, nie na...
dzieku za reakcje. siedze własnie w tym gracie i sprawdzam jeszcze to i owo. wychodzi mi kurde że albo czujnik doładowania szwankuje albo turbina za mało daje. sprawdzałem organoleptycznie i jak zdejme rure to czuć że pompuje ale reką ciśnienia nie sprawdzisz. komputer pokazuje że cisnienie na wolnych obrotach to około 950 hpa i powinno rosnąć wraz...
Na rurze plastikowej jest czujnik ciśnienia w masterach bez przepływomierza. W tej wersji go tam nie ma. Dlatego pytam czy w tej wersji jest ten czujnik (może być gdzieś schowany).Ta ta turbina jest sterowana CIŚNIENIEM bezpośrednio z kolektora. Nie ma żadnego elektrozaworu. Wszystko z zewnątrz wygląda na szczelne. Zastanawiam się czy nie wydmuchało...
Podczas jazdy i redukcji biegu lub wrzucenie na luz, przy ASTRZE II G spadają obroty poniżej 500 i samochód gaśnie (motor Z16SE)Nie zawsze tak się dzieje lecz czasami, zimą bardzo często. Byłem na stacji diagnostycznej, komputer wykrył błąd PO 105 (został oczywiście skasowany). Mechanik powiedział że prawdopodobnie do wymiany jest czujnik ciśnienia...
ciśnienie kolektora ssącego czujnik kolektora ssącego czujnik ciśnienia kolektora ssącego
pianka klimatyzacja kyocera m2035dn zasilacz domofonu elfon
fartuch ps663 dloadx konfiguracja
Perspektywy telewizji i telewizorów 8K i 16K w przyszłości Najlepsze środowisko do programowania STM32: STM32CubeIDE, Keil, IAR