Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Czy wymienić trzeba cały ten element magistrali wodnej? Tak. Ten, w którym są uszczelki. Czy taki stan rzeczy jak na fotografii powoduje niższe ciśnienie na zraszaczach myjących (chodzi o te ramiona pryskające wodą) Tak.
błąd przekaźnika podgrzewaczy. Czemu nie piszesz czy odpowietrzony, jakie ciśnienie na magistrali podczas próby rozruchu? To nie forum dla jasnowidzów.
Kolego, te trzy literki-CDI są istotne. To nie jakiś sznuk na pompie, a common rail. Jechać, niech sprawdzą jakie jest ciśnienie na magistrali w czasie startu...
Niskie ciśnienie na magistrali
Witam, a co ma czy dobrze ustawiony rozrząd czy nie? skoro zapalił i pracuje poprawnie? a w czasie montażu popychy były wcisnięte? na max, by opróżnic je z oleju, jakie masz tam ciśnienie oleju na magistrali ili barów, mam pewne podejrzenie ale zmierz ciśnienie spreżania, a poszukałeś czemu wydmuchało tą uszczelke, powodzenia
Ciśnienie sprężania nie ma nic do trzymania ciśnienia oleju, zajeżdżony wał korbowy, panewki i olej wylewa się przez ułożyskowanie wału zamiast lecieć po magistrali i trzymać ciśnienie. Na zimnym pewnie kontrolka gaśnie zaraz po odpaleniu ale jak złapie temperaturę to na jałowym świeci-masz zajeżdżony silnik i tyle w temacie.
Ale po pierwsze "primo", nie uruchamiałbym agregatu z obecną w układzie jedną uszkodzoną sprężarką, nie wiedząc jak jest uszkodzona i dlaczego, olej miał wyr. ciśnienie też (z magistrali ssania)
W barach to może być mało dokładny. Do ilu bar wyskalowany. Najlepiej do 6 żeby był. Jak długi przewód do zegara. Czasem powietrze w grubym i długim przewodzie może zafałszować wynik. Jeśli jest możliwość wkręć bezpośrednio. Kolejna rzecz. Umiejscowienie czujnika ciśnienia oleju w każdym aucie jest różne i jego lokalizacja nie jest odpowiednia do pomiaru...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Jeśli wał jest dobry to jest sens, jeśli nie to zawsze można kupić zdrowy używany, kpl nowych panewek wychodzi 90zł, 2 kpl pierścieni około 45zł, w cenie remontu tej sprężarki nie kupisz nic o tej wydajności i wytrzymałości... Ja zrobiłem 3x hs31 wszystkie 1450obr. smarowanie ciśnieniowe i zabezpieczenie, sprężarki ruszają dopiero jak ciśnienie oleju...
Jakie masz to ciśnienie? Jak nie osiągnie minimalnego to nie odpali w ogóle.
Obroty pokazuje w granicach 500, diagnoistyka pokazuje słabe ciśnienie na magistrali. Pompa cr włacza sie tylko po załapaniu chwilowym silnika. Dodano po 1 A ten dzwięk z okolic pompy cr czy nie są to oznaki zacierania się pompy?
Ciekawa sytuacja, ale nie zazdroszczę. Jeśli dobrze czytam to samochód prawie nowy. Jeśli nie było karygodnych zaniedbań to ma być sprawny. Wprawdzie daleko od wymiany, ale spytam, czy na pewno dobrze zamontowany wkład filtra oleju (chyba taki posiadasz). W innym przypadku można zakładać zawieszanie zaworu regulacyjnego "nieistniejącej" pompy oleju....
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
Odkręć rurkę do wtryskiwacza i zobacz czy sika, jak tak to zmierz ciśnienie magistrali, ma być ponad 3,4bar bo tyle wynosi ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, jak nie sika to sprawdzić czy łazi kalpa spietrzajca.
Może zawiesza się zawór przelewowy , który ustala ciśnienie w magistrali .
Ten zawór chyba upuszcza ciśnienie z magistrali kiedy nie trzeba go dużo. Np. na wolnych obrotach. Później się zamyka i ciśnienie wzrasta. Taki wymysl na oszczędność energii i paliwa. Dodano po 5 A weź po dłuższym postoju wykręć filtr oleju i zobacz czy nie spłynął obudowy olej. Może dolne oringi przepuszczają. W motocyklach Yamaha od dawna też jest...
Źle złożona skrzynia. Uszczelniacze wszelkiej maści były nowe? SpeedShift poprawnie złożony? Jakie panuje ciśnienie na magistrali 17 bar? Mogę powiedzieć jak wrzucić na "zajączka", jednak możesz uszkodzić skrzynie. A tak by było, bo remont został źle przeprowadzony.
Witam, Posiadam Mercedesa w220 3.2 cdi z 2003r. Mam bardzo meczący mnie problem na wyświetlaczu mojej eski pojawia się błąd "el power kontrol EPC visit workshop. Błąd pojawia się tylko przy naciśnięciu pedału gazu i traci moc, wchodzi w tryb awaryjny i kręci tylko do 3 tyś. Wymieniłem juz pompę która znajduje się z tyłu samochodu przy lewym kole i zawór...
Sprawdź ciśnienie w magistrali, bo może masz zbyt wysokie i filtr zaczyna mieć problem z przepustowością.
Sprawdź ciśnienie na magistrali.
Sprawdź ciśnienie w magistrali podczas kręcenia na zimnym i na ciepłym , jak szybko zwrasta.
Wężyki nie są pomylone, a chodzi tu o zbyt duże ciśnienie w magistrali, podmieniałem zawór bezpieczeństwa z drugiego sprawnego, czujnik ciśnienia magistrali, regulator na pompie. To nie strzela z przelewu tylko otwiera zawór bezpieczeństwa. błąd 89 kontrola ciśnienia w magistrali, wiązka sprawdzona, od czujnika i regulatora, a jeszcze się zapisuje błąd...
Mam rozumieć że to benzyna. Spada ciśnienie w magistrali paliwowej a działanie pompy przed odpaleniem jest zbyt krótkie i dopiero przy drugim odpalaniu jest właściwe ciśnienie paliwa. Zawór w pompie paliwowej nie utrzymuje ciśnienia.
witam. pompa wysokiego ciśnienia swoją drogą, ale najpierw należy dokładnie sprawdzić szczelność układu paliwowego (nie może być żadnych baniek powietrza w tych przeźroczystych przewodach). Należy zwrócić uwagę na stan o-ringów, szczególnie na końcach magistrali rail i przy filtrze paliwa. Jak przelewają wtryskiwacze? Jakie jest ciśnienie na magistrali?
Kolego szanowny, proszę zmierzyć ciśnienie na magistrali . Bez tego dalej nie pójdziesz. To ciśnienie wcale nie jest potężne.
P1191 odnosi się do usterki w układzie paliwowym, to obwód czujnika ciśnienia magistrali paliwa, który może być poza zakresem (wymaganym) lub jego za wysoki bądź za niski sygnał lub jest to usterka układu ciśnienia paliwa, niestety z z pompą włącznie.
Jakie jest ciśnienie ma magistrali-wartość zmierzona odpowiada oczekiwanej?
Zrób na początek próby przelewowe na wtryskach. Możliwe, że któryś leje i gubisz przez to ciśnienie na magistrali wtryskowej.
Jakie ma ciśnienie na magistrali w momencie kręcenia rozrusznikiem?
Mogli zakręcić, gaz a Kolega kożystał z tego co było w magistrali. Mogło w jakimś stopniu spaść ciśnienie w magistrali (zależy jaka jest objętość magistrali za zaworem który zakręcili).
Zmierz ciśnienie,na magistrali ma być około 2,8 bara
Gdybyś miał manometr, to byś zobaczył jak spada ciśnienie na magistrali paliwowej.
Filtr nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli nie będzie drożny to otworzy się w nim zawór a olej i tak popłynie do magistrali. Ciśnienie oleju mierzy się i na niskich i na wysokich obrotach. Wartości minimalne dla sprawnego, zdrowego silnika są podane w instrukcji. W twoim przypadku można powiedzieć że nie ma ciśnienia. Według instrukcji w całym zakresie obrotów...
A ciśnienie na magistrali podczas kręcenia do ilu dochodzi?
Witam, Jest to na 100% czujnik ciśnienia, który reguluje ciśnienie na magistrali wtrysków, znajduje się on na pompie wysokiego ciśnienia. Na allegro te czujniki chodzą między 150 a 300pln
Sprawdź wtryskiwacze, Jakie jest ciśnienie na magistrali w momencie odpalania silnika?
Teraz vito juz nieodpala wcale i cały czas wyświetla takie błędy wtryskiwacz cylindra 4lub3lub2lub1 nr wtrysków wyświetla za każdym razem inny i opis pod błędem spadek obciążenia czy ktoś podpowie jak zinterpretować ten błąd wszystkie inne wartości są o.k. ciśnienie magistrali podczas kręcenia 25Mbar, na próbe podkręciliśmy na zewnątrz inne wtryski...
Co to znaczy O.K.? Jak szybko wzrasta ciśnienie w magistrali? Jaka była wartość ciśnienia po uruchomieniu? Jak długo po wyłączeniu silnika utrzymuje się ciśnienie i o jakiej wartości?
Sprawdź jeszcze ciśnienie na magistrali przy kręceniu na zimnym , jak bedzie za niskie też nie odpali mimo sprawnych świec .
sprawdz cisnienie na magistrali testerem oczywiscie jak bedzie za duze czujnik na listwie do wymiany jest boscha i wystepuje osobno i nie w serwisie A dlaczego myślisz ze winę za zbyt wysokie ciśnienie na listwie ponosi czujnik? Przeciez on tylko odczytuje, a steruje zawór.
Szkoda że nie ma endoskopu aby podejrzeć jak spryskiwane są tłoki od spodu Tak endoskop z malutką wycieraczką olejoodporną. Ale serio skoro jest ciśnienie na magistrali to i natrysk powinien być prawidłowy.
Wypadałoby dociec czemu to ciśnienie na magistrali jest niewłaściwe. Jako że to dość nowoczesny silnik, to wszelkie naprawy i wymiany na "oko" mogą" iść w tysiące złotych.
Ciśnienie na magistrali ok 220 czyli ok , rozrząd na znakach czyli też raczej ok ścięcia klina nie podejrzewam dlatego że moc jest też ok , zmieniam czujnik położenia wałka rozrządu .
Nienajlepsze czyli jakie.. ?? Zacięty zawór , wysokie ciśnienie w magistrali , zbyt mocno napiety łańcuch ulega wyciągnięciu.. Ale jeżeli faktycznie części lipa i nie wszystko wymienione to nie ma o czym pisać.
Stek bzdur. Nie ma czegoś takiego jak "ssanie" w silniku z wielopunktowym, elektronicznym wtryskiem paliwa.Skoro auto zapala i jedzie, to czego więcej trzeba? Proponuję zadbać o nie na początek. Wymienić świece, sprawdzić stan pompy paliwa (dokładnie zmierzyć ciśnienie na magistrali), odczytać parametry sterownika na zimno, bez odpalania.
Sprawdz cisnienie powietrza na kompresorze i ciśnienie paliwa na magistrali pompa -wtrysk oraz jego stabilność .
Przeczytałem że przyczyną gaśnięcia może być zawór dławiący w pompie CR Czy wymienia sie go czy można go ewentualnie przeczyścić? Marcin Liberda
kolego, w pompie wysokiego ciśnienia jest zawór regulujący ciśnienie w magistrali, jeżeli jest uszkodzony, to auto za żadne skarby nie zapali. Konieczne jest sprawdzenie "mądrym" diagnoskopem ciśnienie podczas rozruchu, lucik już o tym wspominał pozdrawiam
mierzyłeś ciśnienie paliwa na magistrali?
Może być nieduża nieszczelność zaworu ciśnienia paliwa i przez krótki czas postoju ciśnienie nie zdąży opaść z magistrali a przy długim czasie całkowicie zleci paliwo po stronie powrotu i wtedy samochód na chwlę zapali ale gdy uchyli się membrana w zaworze ciśnienia w calej magistrali nagle spada ciśnienie do tego stopnia że samochód zgaśnie.Następne...
Przy odrobinie szczęścia uszkodzony jest tylko czujnik ciśnienia na magistrali, który daje złe odczyty, przez co sterownik gasi silnik żeby nie uszkodzić pompy.
Tu wyszedł mi wielki plus zastosowania oryginalnego zaworu zwrotnego: on ma wyprowadzenie do podłączenia presostatu, Wyprowadzenie jest przystosowane do zaciśnięcia 6mm wężyka z tworzywa, ja zaś miałem wychodzącą z termostatu 2mm miedzianą rurkę. Potrzebny był konwerter :) Zastanawiam się czy nikt z was nie zauważył iż króciec w zaworze zwrotnym który...
nie jestem sąsiadem. Ale standardowo ciśnienie w magistralach zasilających tyle wynosi, chyba że kolega ma własne ujecie wody. zgodnie z przepisami nie mniej niż 0,5 bar i nie więcej jak 6 bar
Panowie o czym Wy piszecie, przecież to standardowa usterka w mazdach. Lepiej sprawdź ciśnienie oleju i czy nie masz zapchanej magistrali olejowej. Tą pompę doszczelnia olej. Brak ciśnienia oleju powoduje takie anomalia. Podkładki pod wtryskami wymianiałeś kiedyś? Czyściłeś smok olejowy?
Ciśnienie na magistrali spadało czasami do 150 barów, skakało strasznie. Akurat trafiła się okazja na chwilową podmianę tego zaworu upustowego co jest na szynie i wszystko wróciło do normy, adaptacji nie robiłem. Chodziło koledze o adaptację czujnika ciśnienia czy adaptacje tego właśnie zaworu? Kupować oryginał, czy możecie polecić jakiś sprawdzony...
To będzie lepsza. Patrzysz jakie są ustawione korekty dla wtryskiwaczy, być może jest osiągnęta granica nastaw przez PCM. Oprócz tego ciśnienie na magistrali CR. A może wystarczy dopisać wtryskiwacze na nowo? Już cacy?
Witam doszłem do wniosku skoro odłączyłeś akumlator i nie pomogło to w twoim przypadku przekaznik nic nie pomorze , proponuje sprawdzić ciśnienie na magistrali paliwowej najlepiej zaraz za filtrem ciśnienie powinno wynosić 2,7 bara, wim że wymieniałeś pompę ale sprawdz to ciśnienie (nieraz nowa pompa dawała zaniskie ciśnienie
Witam Czujnik ciśnienia jest na magistrali(3-piny),0191-brak sygnału lub sygnał niewłaściwy,0402-zawór EGR,sterowanie przepustnicą EGR(jest sterowana podciśnieniem za pomocą elektrozaworu,zawór EGR też jest sterowany podciśnieniem i elektrozaworem)Proponuję sprawdzić przewody układy podciśnienia.
Czy silnik pracuje na właściwym oleju, tj. sugerowanym przez producenta auta. Rozgrzany olej jest jak wiadomo rzadszy, więc ma też wpływ na ciśnienie w magistrali olejowej silnika. Zamontowano czujnik i filtr oleju sprawdzonego producenta, czy podróbkę.
Więc sprawa wygląda tak: KZFR mam poprawnie dobrane. Tak jak opisałem wpiałem się miernikiem ciśnienia oleju w mostek i już wszystko jasne: Na zimnym silniku ciśnienie na mostku 2,5 bara, potem spada aż do zera kiedy silnik gorący, przepływ oleju niemal zerowy- widac to na filmiku . Dla tych co nie czytali powyżej podkreslę, że KZFR ma własną magistralę...
Witam. Wiem, że temat się przewija, ale błagam o pomoc, problem polega na tym że podczas jazdy (gdy się nagrzeje) samochód zaczyna szarpać, przerywać, nie reaguje na pedał przyśpieszenia czasami sam się wkręca na obroty. Po chwili wyskakują błędy. Na wyświetlaczu pokazuje ABS/ESP i antipollution fault. Komputer diagnostyczny pokazuje błędy: zasilania...
Sprawdź ciśnienie paliwa w magistrali paliwowej, prawdopodobnie wymienisz pompę i będzie ok.
Właśnie zero błędów było na komputerze. Za niskie ciśnienie w magistrali jest. Ale auto odpaliłem niedawno. Był przerwany przewód paliwowy który idzie do gruszki(Siemens nie Bosch). Ale czemu temat został przesunięty do forum początkujących?
No to jest już jakaś podpowiedź. Brak kodów to należy wykonać zwykłe czynnosci sprawdzające. Czy zawsze 52 stopnie? Przy takiej usterce to mierzył bym ciśnienie w magistrali wtrysku. ale ten pomiar 52 stopnie? czy zawsze 52 stopnie?
Witam! Ciśnienie w magistrali zasilającej : 5.2 - 5.9 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu : 3.7 - 4.8 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu rozruchowym : 3.4 - 3.8 bar Wydatek pompy paliwa bez obciążenia 1500 cm³ /min Wydatek pompy paliwa w układzie 160 - 240 cm³ / min wydatek mierzony przy zasilaniu co najmniej 11.5 V link do opisu i napraw (english version)...
Miszczuniu, a może by się tak przyjrzeć układowi paliwowemu wpierw? Pompka, filtr, regulator, ciśnienie na magistrali paliwowej, wylać z baku to co tam w tej chwili się znajduje i zalać świeżym paliwem, a dopiero potem robić kabarety z resetem kompa ?
Jakie jest ciśnienie paliwa w magistrali, jaka temperatura silnika. Tak nie śmiało spytam a paliwo w baku masz.
witam mam mały problem z vectra c z 2006 roku z silnikiem 2.2 direct a mianowicie samochód nie wkręca sie na obroty jego maksymalny zakres nawet na postoju to 3000 rpm podłączyłem go do swojego luncha i wyszło wypadanie zapłonów na 4 cylindrze świeca rzeczywistości lekko okopcona. Natomiast po wymianie cewki zero poprawy wyskoczył kolejny błąd tym razem...
Ciśnienie dociera do napinacza lub nie-zwróć uwagę w którym miejscu mierzy się w tym silniku ciśnienie-na głównej magistrali przy filtrze,a do głowicy jeszcze daleko.
A ile jest ciśnienia na magistrali CR?
To jedzie się do warsztatu gdzie naprawiają diesle i wiedzą jak one działają, a nie do stodoły, gdzie tanio Polonezy naprawiali. Oprócz sprawdzenia błędów, patrzy się w parametry - czy ciśnienie na magistrali rośnie w trakcie kręcenia i czy osiąga wartość wymaganą do startu, potem jak zachowuje się w trakcie obciążenia silnika. Bo równie dobrze może...
Różnica w smarowaniu między ciśnieniem 2 bary a 6 jest znikoma żeby nie powiedzieć że żadna bo za smarowanie układu odpowiada przede wszystkim olej a nie jego ciśnienie. No nie tak to działa. O ile na biegu jałowym nacisk stopy korbowodu na czop wału jest minimalny, o tyle im szybciej, tym bardziej zaczyna się robić ciężko - olej jest wyciskany spomiędzy...
Na jakiej podstawie twierdzisz że są impulsy otwierające wtrysk. Sprawdziłeś oscyloskopem? Ja ci napisałem kolega ci pisze a ty uparcie wyważasz otwarte drzwi. Za niskie ciśnienie w magistrali i komputer nie otworzy wtrysków choćbyś go holował 150km/h.
Myślę, że obciążenie pomp w zakładach wodociągowych wcale by się nie zwiększyło, nawet jakby każdy założył sobie taką turbinkę. Ciśnienie na magistrali pozostałoby bez zmian, dopiero w kranach, po przejściu przez ową maszynkę byłoby bardzo niskie. Nie zmienia to faktu, że ilość produkowanej energii będzie bardzo znikoma, nawet dla przysłowiowego LEDa...
2 i 3 odpowiedź, czyli test przelewów, + wykres ciśnienia magistrali + co ci skacze w ciśnieniu paliwa i w jakich granicach? Pozatym przed samą pompą zastosuj kawałek przezroczystego węza i zobacz czy nie ciągnie powietrza!!! I w 40minut masz odpowiedź.
Jak wyglada ciśnienie na obwodach sprzęgla kierunku jazdy gdy występuje problem? Interesuje mnie ciśnienie na sprzegle a nie na magistrali.
Zwróć uwagę na te wszystkie adaptery pod filtry puszkowe do czujników. Człowieku, nawet 100000000000 much nie ma racji co dobre, czujnik ma mierzyć ciśnienie oleju na magistrali smarowania a nie na pompie, wiesz o tym że są filtry z różnymi zaworkami i innym g...... .
Witam Mam problem ze zmywarką jak w tytule. Na górne śmigła nie podaje ciśnienia więc się nie obracają i nie myją. Dolne śmigło jest ok. Na dole zmywarki są dwa otwory. W jedno wkłada się dolne śmigło i tam jest duże ciśnienie. Obok z tyłu jest drugi otwór do którego jest podłączona magistrala wodna do górnego śmigła i górnego zraszacza - i tam woda...
Podziwiam serwisy które kupują testery za parenaście tysiaków ,a takiej pierdoły jak nieodpalanie na zimnym nie potrafią naprawić i to jeszcze w reni czy oplu .Do tej naprawy wcale nie jest potrzebny taki sprzęt ,wystarczyło zmierzyć przelewy i ciśnienie na magistrali, ewentualnie podejżeć obroty wału . Osobiście podejżewam wtryskiwacz przelewa
Zapewne jest to jeden z tych samochodów którymi niemieccy dziadkowie jeżdżą raz w tygodniu do kościoła. Czarno to widzę. Tak, czy inaczej ciśnienie w magistrali olejowej ma być odpowiednie. Nie przekonuje mnie zatkanie smoka, ponieważ gęsty olej jakoś można zaciągać a rzadkiego niby już nie. Czyli albo brak możliwości wytworzenia właściwego ciśnienia...
To co pokazałeś to wina oleju, pewnie castrol :D Mogę Tobie pokazać zdjęcie takiego samego smoka z innego silnika i auta i producenta. Skoro ciśnienie jest, olej najpierw przelatuje przez filtr dopiero później do magistrali i do turbo, więc może być piasek w misce a do turbo nie powinien dotrzeć. Syf wszelki z odmy rozwali łopatki a nie uszczelnienie.
Sprawdzić ciśnienie oleju w magistrali. Może skończyły się panewki albo pompa oleju silnika. Sprawdzić w całym zakresie: od zimnego porannego rozruchu po temp. roboczą i gaszenie - co tam się dzieje. Koła od vanosa też już mogą mieć dość. Ale to już by musiał jakiś spec od BMW ocenić. Jeżeli wszystko będzie w normie - głupieje czujnik ciśnienia oleju.
wymienia łańcuch rozrządu w niektórych samochodach nawet przed 50kkm. Widziałem dwa przypadki że już jednak było za późno... zastanawiałem się nad napinaczem. Ale stwierdziłem, że to jest tak prosty element (zwykły tłoczek na ciśnienie oleju), że ciężko uwierzyć w jego awarię. To nie tylko tłoczek. Napinacz jest tak skonstruowany, że "wysuw" utrzymuje...
... Opiszę co udało się ustalić: -stan oleju podnosi się i czuć w nim woń benzyny, już pierwszego dnia po wymianie olej bardzo ściemniał, -czerwona kontrolka ciśnienia oleju zapala się dopiero po osiągnięciu przez silnik temperatury 90 stopni i dzieje się to poniżej 2tys obrotów, po dodaniu gazu do ok 3tys gaśnie na jakieś 20-30sek -odpalając auto...
To już chyba wszystko wiadomo. Ale dla pewności podłącz na ostro rozrusznik, podepnij komputer włącz zapłon i wtedy przekreć tak bezpośrednio z akumulatora. w ten sposób sprawdzisz ciśnienie w magistrali czy jest ok. Powinno bqardzo szybko urosnąć ponad 200 bar, praktycznie po 2 obrotach wału, jeżeli nie zrobi minimum 150 bar auto nie zapali
Może ale LPG wprowadza takie anomalie że czasem trudno to racjonalne zrozumieć. A nie ma tam jakiegoś zaworu na magistrali benzynowej co reguluje ciśnienie i upuszcza nadmiar do baku. Często sterowane one są podciśnieniem z kolektora dolotowego i czy tam nie ma jakieś małej nieszczelności. A na wyższych obrotach podciśnienie większe i trzyma. To tylko...
mialem dwa przypadki w których ciśnienie gubiło sie na magistrali jak to nazywasz pająku dobrze tam popatrz
Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, filtr paliwa wymieniony. Reduktor ciśnienia paliwa na magistrali, wężyk podciśnieniowy na reduktorze paliwa, wyjdzie jak zmierzysz ciśnienie paliwa na chodzie auta.
Zmierz ciśnienie w magistralach (powinno wynosic ok 4 bar) pomiar przeprowadź w ten sposób, że do zaworka kontrolnego podłącz manometr, a druga osoba niech zastartuje. Pompa paliwa pracuje ok .5 sekund przy braku sygnalu do ECU o pracy silnika z poszczególnych czujników i się wyłącza mimo włączonego zapłonu.
witam mam lagune 1.9 dci 2002 rok.mam taki problem po przejechaniu około 50-80 km auto samo gaśnie ,wyswietla się stop i czek a jak wyciagne karte i spowrotem włożę to gaśnie i można odpalic auto ale trzeba długo kręcic .proszę o pomoc z góry dzieki "_
Po mojemu masz problem w ciśnieniu magistrali CR...
Kolego tylko diagnostyka komputerowa może podpowiedzieć co tak na prawdę dzieje się u Ciebie.Silnik wpada w tryb awaryjny i dla tego nie ma mocy.Często tak się dzieje gdy układ adblue się psuje,ale falujące obroty wskazują na pewno jakąś inną usterkę.Zresztą wywaliło by ci błąd ad blue. Tryb awaryjny??? a gdzieś ty to wyczytał??? Jedyna sytuacja, gdy...
Zmierzyć ciśnienie paliwa na magistrali. Sprawdzić impulsy na wtryskiwaczach (nawet małą żarówką). Przy zablokowanym immo brak impulsów masowych na wtryski. Sprawdzić synchronizację łańcuchów rozrządu.
Witam 0077 problem z wtryskiem nieokreslony ktory (uwazam ze 3),0047 bledne dzialani sensora polozenia walka rozrzadu,0037 za niskie cisnienie na magistrali zasilania paliwem (sporadyczne).Pozdrawiam
Oscyloskopem sprawdzić wysterowanie wtrysków. Po drugie sprawdzić na magistrali ciśnienie manometrem.Podpiąć do kompa i w wartościach rzeczywistych sprawdzić parametry silnika na rozgrzanym silniku. I oczywiście zmienić mechanika.
Auto przejechało na gazie tylko ok 30000 KM. Były już czyszczone dysze i wymienione filtry. Była także przeprowadzona regulacja. Skończyło sie na razie tym że gazownik zmniejszył ciśnienie w magistrali gazowej przy którym auto przełącza się samoczynnie na benzynę. Dzięki temu nie szarpie powyżej 4500RPM ale znacząco słabnie. Problem że teraz nie chce...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
ciśnienie magistrali paliwa ciśnienie magistrali oleju zwarcie magistrali
thunderbird konfiguracja bascom input bajty arduino przycisk funkcji
Brak komunikacji w amplitunerze - przyczyny i diagnostyka Schemat instalacji elektrycznej Setra S 415 NF