P1191 odnosi się do usterki w układzie paliwowym, to obwód czujnika ciśnienia magistrali paliwa, który może być poza zakresem (wymaganym) lub jego za wysoki bądź za niski sygnał lub jest to usterka układu ciśnienia paliwa, niestety z z pompą włącznie.
Sprawdz cisnienie powietrza na kompresorze i ciśnienie paliwa na magistrali pompa -wtrysk oraz jego stabilność .
Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, filtr paliwa wymieniony. Reduktor ciśnienia paliwa na magistrali, wężyk podciśnieniowy na reduktorze paliwa, wyjdzie jak zmierzysz ciśnienie paliwa na chodzie auta.
Zmierz ciśnienie paliwa w magistrali wtryskiwaczy. Spróbuj kilkakrotnie włączyć zapłon przed uruchomieniem silnika.(tak żeby podpompować paliwa)
mierzyłeś ciśnienie paliwa na magistrali?
Jakie jest ciśnienie paliwa w magistrali, jaka temperatura silnika. Tak nie śmiało spytam a paliwo w baku masz.
Sprawdź ciśnienie paliwa w magistrali paliwowej, prawdopodobnie wymienisz pompę i będzie ok.
Sprawdż ciśnienie paliwa na magistrali paliwowejy. Ponadro wlej trochę paliwa do kolektora ssącego zabacz czy zareaguje wzrostem obrotów. Zobacz czy w czasie otwieraia przepustnicy na przcującym silniku wydłuża się czas otwarcia wtryskiwaczy. Ciśnienie 8 to mało , przy pomiarze ciśnienia sprężania zrób próbę olejową aby ustalić, czy uszkodzone są pierścienie...
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
Kolego sam odczyt zapamiętanych defektów to stanowczo za mało. Trzeba odczytać parametry pracy silnika w chwili rozruchu. Sprawdź czy sterownik silnika nie jest zablokowany i jakie jest ciśnienie paliwa w magistrali.
Zmierzyć ciśnienie paliwa na magistrali. Sprawdzić impulsy na wtryskiwaczach (nawet małą żarówką). Przy zablokowanym immo brak impulsów masowych na wtryski. Sprawdzić synchronizację łańcuchów rozrządu.
Stek bzdur. Nie ma czegoś takiego jak "ssanie" w silniku z wielopunktowym, elektronicznym wtryskiem paliwa.Skoro auto zapala i jedzie, to czego więcej trzeba? Proponuję zadbać o nie na początek. Wymienić świece, sprawdzić stan pompy paliwa (dokładnie zmierzyć ciśnienie na magistrali), odczytać parametry sterownika na zimno, bez odpalania.
Podłączyłem do kompa KTS błąd 0340 Czujnik hala wałka rozrz. brak synchro. z czujnikiem wału. Obydwa wymienione bez zmian. Ciśnienie paliwa w magistrali w czasie kręcenia rozrusznikiem 4-7 Mpa. Chyba będzie pompa.
Wielkie dzieki za porade:) a co powoduje to ze rozpycha gore filtra paliwa gdzie jest czujnik
A ile jest ciśnienia na magistrali CR?
Witam. Espace 1,9 dci, normalnie pracuje, odpala, zero błędów. Wszystko do czasu gdy zaczynam przyspieszać. Wtedy nagle gaśnie i pojawia się błąd 1882 o zbyt niskim ciśnieniu paliwa na magistrali CR. Autko przyjechało do mnie z innego warsztatu. Wymienili już zawór i czujnik ciśnienia, filtr, sprawdzone wtryski, pompa i wszystko co możliwe (tak przynajmniej...
witam. pompa wysokiego ciśnienia swoją drogą, ale najpierw należy dokładnie sprawdzić szczelność układu paliwowego (nie może być żadnych baniek powietrza w tych przeźroczystych przewodach). Należy zwrócić uwagę na stan o-ringów, szczególnie na końcach magistrali rail i przy filtrze paliwa. Jak przelewają wtryskiwacze? Jakie jest ciśnienie na magistrali?
Witam 0077 problem z wtryskiem nieokreslony ktory (uwazam ze 3),0047 bledne dzialani sensora polozenia walka rozrzadu,0037 za niskie cisnienie na magistrali zasilania paliwem (sporadyczne).Pozdrawiam
Z pompą paliwa. Zmierz ciśnienie, jakie wytwarza na magistrali paliwowej, w przypadku jeśli będzie niższe niż 2,5-3 atm, bezwzględnie do wymiany.
To nie jest aparat zapłonowy, tylko moduł DIS, zintegrowane dwie cewki z tzw. wzmacniaczem iskry, czyli układem formującym impuls zapłonowy. Tak naprawdę to masz w pierwszej kolejności do sprawdzenia ciśnienie paliwa na magistrali. I nie słuchaj kolegi SpeakerMan, ponieważ w życiu jakiegokolwiek silnika na oczy nie widział.
Czujnik na listwie mam już nowy.Jego wymiana nic nie dała. A co miała dać, skoro czujnik pokazuje dobrze? Przekroczona wartość krytyczna na magistrali = natychmiast wyłącz silnik. Uszkodzony regulator.
2 i 3 odpowiedź, czyli test przelewów, + wykres ciśnienia magistrali + co ci skacze w ciśnieniu paliwa i w jakich granicach? Pozatym przed samą pompą zastosuj kawałek przezroczystego węza i zobacz czy nie ciągnie powietrza!!! I w 40minut masz odpowiedź.
Błąd 12 - Czujnik obrotów główny (sygnał nieczytelny lub brak) Błąd 13 - Czujnik obrotów pomocniczy (sygnał nieczytelny lub brak) Błąd 51 - Pompowtryskiwacz 1-go cylindra. Dwa pierwsze błędy lubią się pojawiać gdy rozrusznik słabo kręci lub słaby akumulator. Natomiast co do pompowtryskiwacza to najpierw trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie/magistrali.
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Mam rozumieć że to benzyna. Spada ciśnienie w magistrali paliwowej a działanie pompy przed odpaleniem jest zbyt krótkie i dopiero przy drugim odpalaniu jest właściwe ciśnienie paliwa. Zawór w pompie paliwowej nie utrzymuje ciśnienia.
Witam, wygląda na książkowy przypadek niesprawnego krokowca, podaj kod silnika i rocznik auta, te zmiany kata zapłonu mogą wynikać z odczytu prędkości obrotowej i kalkulator myśli (he he), że przyspieszasz, jakie masz ciśnienie paliwa na magistrali? I czy w czasie przyspieszania nie spada? Bo nie ma prawa, podaj kod silnika to po ślipie się w papierzyskach...
Może być nieduża nieszczelność zaworu ciśnienia paliwa i przez krótki czas postoju ciśnienie nie zdąży opaść z magistrali a przy długim czasie całkowicie zleci paliwo po stronie powrotu i wtedy samochód na chwlę zapali ale gdy uchyli się membrana w zaworze ciśnienia w calej magistrali nagle spada ciśnienie do tego stopnia że samochód zgaśnie.Następne...
Witam wedlug zalacznika to za niskie cisnienie na magistrali paliwa,uszkodzony czujnik cisnienia na magistrali,postaraj sie sprawdzic cisnienie paliwa.Pozdrawiam
Jak się domyślam to ty nie masz gaźnika a układ wtryskowy , a to co nazywasz gaźnikiem to gardziel . Powinieneś sprawdzić ciśnienie w magistrali zasilającej paliwa . Jest to bardzo proste , Należy poszukać wtryskiwaczy , Na jednym końcu jest przewód zasilania na drugim powrót nadmiaru paliwa do baku . Powrót paliwa można rozpoznać po tym ze przed przewodem...
Ten zawór chyba upuszcza ciśnienie z magistrali kiedy nie trzeba go dużo. Np. na wolnych obrotach. Później się zamyka i ciśnienie wzrasta. Taki wymysl na oszczędność energii i paliwa. Dodano po 5 A weź po dłuższym postoju wykręć filtr oleju i zobacz czy nie spłynął obudowy olej. Może dolne oringi przepuszczają. W motocyklach Yamaha od dawna też jest...
Kolego tylko diagnostyka komputerowa może podpowiedzieć co tak na prawdę dzieje się u Ciebie.Silnik wpada w tryb awaryjny i dla tego nie ma mocy.Często tak się dzieje gdy układ adblue się psuje,ale falujące obroty wskazują na pewno jakąś inną usterkę.Zresztą wywaliło by ci błąd ad blue. Tryb awaryjny??? a gdzieś ty to wyczytał??? Jedyna sytuacja, gdy...
to raczej nie wina czujnika, bez tego czujnika silnik pali! Zobacz jaka będzie sytuacja gdy odłączysz czujnik. Powinna renóweczka palić. Gdy bedzie gasła nadal to wina w braku paliwa co raczej mało prawdopodobne, jak nie bedzie gasła to zawór reg ciśnienie. I finał.
Rozrząd zrobiony był, bo już mi się uwalił i ogarniałem ten niezbyt fajny temat (lipiec 2012), zapomniałem napisać , że napięcie dochodzi do pompy, także zostaje mi sprawdzenie czujnika wału korbowego. Sprawdź od razu koło zapasowe. Większego steku bzdur dawno nie czytałem. Co z tego że dochodzi napięcie do pompy paliwa? Wysiliłeś się żeby sprawdzić...
Wtryski jak są odkręcone to pylą A kogo to interesuje? Informacja równie przydatna co opis koloru tapicerki. Pytałem jakie jest ciśnienie paliwa mierzone na magistrali i czy są impulsy wtrysku. Bez tego ani rusz. dodatkowo sprawdzę immobilizer A jak go sprawdzisz? Wyjmiesz i obejrzysz czy co? Zostaw go w spokoju.
Witam, Posiadam Mercedesa w220 3.2 cdi z 2003r. Mam bardzo meczący mnie problem na wyświetlaczu mojej eski pojawia się błąd "el power kontrol EPC visit workshop. Błąd pojawia się tylko przy naciśnięciu pedału gazu i traci moc, wchodzi w tryb awaryjny i kręci tylko do 3 tyś. Wymieniłem juz pompę która znajduje się z tyłu samochodu przy lewym kole i zawór...
Mam opla z silnikiem c20ne i mam regulator ciśnienia przy pompie paliwa.dowiedziałem sie że rozkręcając go wzrośnie moment a kolejną operacją jest rozwiercenie wtrysków. Regulator ciśnienia masz na magistrali paliwa przy kolektorze dolotowym, i nic się w nim nie reguluje (na szczęście). Nie robi się czegoś takiego jak rozwiercanie wtryskiwaczy. Gdzie...
Sprawdziłem wtryski, pompę CR, zamieniałem czujnik ciśnienia magistrali, założyłem nowy regulator ciśnienia, jest nowy filtr paliwa, i odpalam silnik i puki nie złapie temperatury to chodzi, jak złapie temperaturę to strzela w zawór bezpieczeństwa magistrali, nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania, przewody wszystkie są drożne.
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Informacje o chwilowym spalaniu nie latają po CANie. Trzeba by je było wyliczyć z czasów otwarcia wtryskiwaczy i prędkości pojazdu. Jeżeli silnik ma zmienne ciśnienie paliwa to trzeba to uwzględnić i skorygować.
Zmierz ciśnienie,na magistrali ma być około 2,8 bara
W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. A po drodze jest jeszcze filtr i 4 metry tekalanu. Jesteś pewien że do magistrali dociera tyle paliwa ile powinno?
Co do odłanczania pompy paliwa przy instalacjach gazowych to bym sie zastanowił bo w instalacjach LPG IV generacji ciśnienie paliwa wytworzone przea pompke jest bardzo potrzebne - automatyczne przełanczanie sie na benzyne przy spadku ciśnienia gazu - a ponadto komp gazowy ma jakiś czujnik podpięty pod magistrale wtrysków benzynowych czyli też mu potrzebne...
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
Odkręć rurkę do wtryskiwacza i zobacz czy sika, jak tak to zmierz ciśnienie magistrali, ma być ponad 3,4bar bo tyle wynosi ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, jak nie sika to sprawdzić czy łazi kalpa spietrzajca.
Witam! Ciśnienie w magistrali zasilającej : 5.2 - 5.9 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu : 3.7 - 4.8 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu rozruchowym : 3.4 - 3.8 bar Wydatek pompy paliwa bez obciążenia 1500 cm³ /min Wydatek pompy paliwa w układzie 160 - 240 cm³ / min wydatek mierzony przy zasilaniu co najmniej 11.5 V link do opisu i napraw (english version)...
Problem z uzyskaniem wymaganego ciśnienia paliwa w magistrali. Z plaka też by odpalił bez pchania.
Tam jest ewidentny problem z ciśnieniem i magistrala paliwa. Robione kilka razy i po tym zabiegi działa jak ta fabryka przykazała. Dajcie sobie powiedzieć. Czekam na post gdzie ktoś napisze że wał korbowy po dłuższym postoju zmienia geometrię. - To zaczyna być śmieszne. Bardzo proste do diagnozy - jak będzie pewniak że nie odpali po postoju do dolotu...
Kluczyk w stacyjkę i przekręcić w I położenie - działają wtedy m.in. światła - pompka paliwa też. I tu się mylisz. W Galantach pompa paliwa nie pracuje nawet po włączeniu zapłonu dopiero jak zacznie się obracać wał korbowy. Jaki to dokładnie galant E33, E52 ? Jeżeli to E52 do podłączasz +12V do złączki zaznaczonej na foto poniżej. Złączka znajduje...
Mam już ogólny schemat magistrali. Wynika z niego że czujnik poziomu płynu spryskiwaczy, poziom wody, poziom paliwa, temperatura zewnętrzna, poziom oleju, zużycie okładzin, czujnik hamulca ręcznego, ciśnienie oleju i poziom płynu hamulcowego mają swoją własną osobną magistralę która wchodzi do licznika nie przechodząc przez żadne inne moduły. Jednak...
Tak, ale silnik zassie sporo powietrza i do tego ładunku nie będzie paliwa bo ograniczymy ciśnienie na magistrali przed wtryskiwaczami. Chodzi o to nie rozregulować silnika na tyle, by po zwolnieniu pedału gazu, podjął on pracę na wolnych obrotach. Poza tym wydaje mi się że opisany przeze mnie sposób ograniczenia podawania benzyny jest stosunkowo prosty...
Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk. Ano nie jest. Żaden 202 nie miał mechanicznego wtrysku. Były dwie wersje: PMS (sterowany ciśnieniem) i HFM (sterowanie przepływem powietrza). Specjalny manometr do podpięcia się do listwy a nie do węży paliwowych. Na magistrali jest zaworek specjalnie przeznaczony do pomiaru ciśnienia...
Wypadałoby dociec czemu to ciśnienie na magistrali jest niewłaściwe. Jako że to dość nowoczesny silnik, to wszelkie naprawy i wymiany na "oko" mogą" iść w tysiące złotych.
Witam. Peugeot 406 2.0 HDI wersja 90KM, 1999 rok produkcji - polift. Problem to że gaśnie sporadycznie w czasie jazdy, kilka razy w ciągu pól roku się zdarzyło. Filtry wszystkie wymienione, paliwowy razem z obudową. Miałem przetarte kable do wtrysków do gołych żył - zaizolowane. Wyczyściłem przepływkę, EGR w nitro. Gaśnięcie odbywa się na zasadzie:...
Witam. O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Bzdura, w żadnym samochodzie tak nie działa. Znowu zmyślasz swoje teorie z pupy. Nie obrażaj kolego innych. Mondeo Mk2 1,6 na pewno ma czujnik ciśnienia magistrali i steruje pompą. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy....
Pomiar ciśnienia paliwa w tym silniku jest prosty-na magistrali jest zaworek Schradera, taki sam jak w kole.
Ciśnienie należy zmierzyć , ma być rzeczywoście ok. 4bary , tylko nie wiem czy masz regulator cińienia paliwa w koszu pompy( w samej pompie) czy na magistrali wtysków.? Jak palisz maszynę , to dwa razy przekręć na zapłon , aby pompa odezwała się dwa razy i wtedy na rozruch.
Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Niedobór płynu do mycia 2 - Niedobór płynu chłodzącego 3 - Czujnik poziomu paliwa 4 - Temperatura płynu chłodzącego 5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji 7 - Gałąź przycisków x Telematik 8 - Przełącznik menu 9 - wolne 10 - Przełącznik osłony silnika 11 - Czujnik poziomu paliwa...
Witam, mam na warsztacie Opla Corse C z silnikiem 1,7 CDTI. Auto zostało przywiezione z Francji. Nie chce odpalić, ponieważ: immobilajzer , który jest przy stacyjce został wyrwany i skradziony, a wtyczka która do niego prowadziła jest obcięta. Autko kręci, pompa paliwa w zbiorniku oczywiście nie chodzi (po zmostkowaniu na przekaźniku pompie paliwo),...
witam mam mały problem z vectra c z 2006 roku z silnikiem 2.2 direct a mianowicie samochód nie wkręca sie na obroty jego maksymalny zakres nawet na postoju to 3000 rpm podłączyłem go do swojego luncha i wyszło wypadanie zapłonów na 4 cylindrze świeca rzeczywistości lekko okopcona. Natomiast po wymianie cewki zero poprawy wyskoczył kolejny błąd tym razem...
... Opiszę co udało się ustalić: -stan oleju podnosi się i czuć w nim woń benzyny, już pierwszego dnia po wymianie olej bardzo ściemniał, -czerwona kontrolka ciśnienia oleju zapala się dopiero po osiągnięciu przez silnik temperatury 90 stopni i dzieje się to poniżej 2tys obrotów, po dodaniu gazu do ok 3tys gaśnie na jakieś 20-30sek -odpalając auto...
Witam. Mój problem jest następujący, rozrywa mi przewód zasilający paliwa. I to już kilkakrotnie,polecono mi wymienić na przewody firmy Gates i dalej to samo,znów przewód pękł :-( Wykonałem pomiar ciśnienia i moje wyniki następujące: Wydajność pompki paliwa - 6 bar Ciśnienie pracującego silnika -3.2bar a przy przegazowaniu dochodzi do 3.6bar. Z tego...
W silnikach 16 zaworowych Daewoo, czujnik ciśnienia oleju steruje pompką paliwa. Nie słyszeliście nigdy o tym? Pompka załączana jest na kilka sekund po włączeniu zapłonu do nabicia ciśnienia w magistrali, potem uruchamiana jest znowu po pojawieniu się ciśnienia oleju. Ot taki patent żółtych braci.
Podłączyłem auto pod kompa przy włączonym silniku i na magistrali CR ciśnienie jest dobre, nie ma jakiś zaniżonych wartości. Więc nie wiem czy to nadal nie problem ze zbiornikiem. I czy po czyszczeniu baku wymieniać pompkę paliwa dla pewności? Nie pracuje głośno.
Cześć. Mam pytanie panowie.Chodzi o elektro zawór na pompie wtryskowej silnik 1,9 dci Scenic 2 2004r. Pewien elektronik powiedział mi ze moje kłopoty z komunikatem 'INJECTION DEFILANTE' to przez zawór pompy wtryskowej, prubuje ustalić czy aby to wogóle możliwe. Czy to wogóle jest zawór czy czujnik , czy regulator ciśnienia? W clipie komunikat ten pokazuje...
czujnik doładowania ciśnienia paliwa na magistrali podpięty jest czerwoną wtyczką, Simens
Z tego co kojarzę, żeby silnik dobrze odpalił musisz mieć dobre ciśnienie oleju. Z rana bardzo możliwe, że masz przez chwile jego brak w magistrali. Jak zachowa się silnik gdy przytrzymasz go chwilę dłużej na rozruszniku?
Była robiona jakaś diagnostyka komputerowa? Czujnik ciśnienia paliwa na magistrali może zgasić silnik. Przekroczenie temperatury, w pierwszej kolejności, powinno tylko ograniczyć moc, choć nie wiem jak jest w tym konkretnym modelu samochodu.
Witam Nie wiem czy masz jeszcze ten problem , ale odpowiadam na wszelki wypadek. Mialem ten sam problem , samochód najpierw zgasl przy predkości pow. 120 km/h. a potem zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu-zapalal bez problemu po odczekaniu parunastu sekund - komp. wyświetlal błąd P1130 !! - czyli wg instrukcji serwisowej 1-zbyt niskie ciśnienie na listwie....
Ciśnienie na magistrali spadało czasami do 150 barów, skakało strasznie. Akurat trafiła się okazja na chwilową podmianę tego zaworu upustowego co jest na szynie i wszystko wróciło do normy, adaptacji nie robiłem. Chodziło koledze o adaptację czujnika ciśnienia czy adaptacje tego właśnie zaworu? Kupować oryginał, czy możecie polecić jakiś sprawdzony...
Te 338mbar to parametr z MAP, a może wężyk dziurawy albo zapchany albo MAP martwy, nie wiem w jakich granicach musi się zmienić ale zmieniać się musi po dodaniu gazu. A ciśnienie na pompie jak, najlepiej sprawdź ciśnienie na magistrali wtrysków podczas pracy silnika. Pociągnike mu samostartem na ciepłym silniku na zdjętym filtrze w momęcie dodawania...
Słuchaj-na magistrali paliwowej jest regulator cisnienia paliwa.Ma on 3 odgałęzienia-wlot,wylot,i podciśnienie.Kapilara podciśnienia jest połączona z kolektorem dolotowym szlauchikiem.Chodzi o to ze jak silnik bangla,to żeby ciśnienie paliwa kapke zmalało.Ale nie w tym rzecz.Dzieje się tak że uwala się membrama w tym regulatorze i wali on paliwo do...
Zmierz ciśnienie w magistralach (powinno wynosic ok 4 bar) pomiar przeprowadź w ten sposób, że do zaworka kontrolnego podłącz manometr, a druga osoba niech zastartuje. Pompa paliwa pracuje ok .5 sekund przy braku sygnalu do ECU o pracy silnika z poszczególnych czujników i się wyłącza mimo włączonego zapłonu.
Witam Problem dotyczy scani 114 380 z 2002 r. Otoz samochod zaczyna slabnac po ok 4h jazdy i z kazda kolejna godzina jest coraz gorzej. Auto zachowuje sie tak jakby brakowalo my paliwa dochodzi do pewnych obrotow i "dudni", edc nie zapala sie. Wymienione zostaly pompa zasilajaca i zawor od cisnienia magistrali paliwowej. Cisnienie na wolnych obrotach...
pierwsze co bym zrobił to sprawdził ciśnienie paliwa i sprawdził przekażnik sterujący pompą wspomagającą która jest w baku. zostalem poinformowany, ze ten model nie ma pompy w zbiorniku mechanik powiedzial, ze to albo pompa albo czujnik cisnienia na magistrali i ze on tego nie wymieni bo to trzeba jechac do serwisu zeby przeprogramowali
Witam, ciśnienie na magistrali prawdopodobnie 0 ponieważ pompka która jest w baku prawdopodobnie nie podaje wcale paliwa. Przekaźniki i bezpieczniki wszystkie sprawne - czym może być spowodowane to że nie kręci rozrusznik i nie zostaje podawane paliwo ? cały czas wyświetla się błąd przekaźnika podgrzewaczy na tech-u pomimo tego że przekaźnik ten jest...
Tak byłam na diagnostyce wyskoczył błąd ciśnienia paliwa w magistrali. Nie wiem co to oznacza. W środę mają sprawdzać. Znajomy zauważył że zawór"Gruszka" od kolektora ssącego jest odłączona. Nie wiem kto to zrobił i dlaczego.
Dzień dobry mam problem z silnikiem mitsubishi 1.5 12V z 1994r , na gazie chodzi jak marzenie natomiast na paliwie bardzo ciężko wchodzi w obroty. Po dodaniu gazu, (nawet powolnym), dławi się, po chwili pompowania pedałem osiąga maksymalne obroty. Podczas jazdy szarpie przy zmianie biegów, natomiast jak już wejdzie w obroty to już jakoś jedzie, ale...
Witajcie Mam problem z Łądą Nivą – wtrysk wielopunktowy BOSCH. Na początku objawy wskazywały na uszkodzoną pompę paliwa, silnik dusił się pod obciążeniem i po jakimś czasie odzyskiwał moc. Powiedziałem więc, że na 100 % wydatek pompy paliwa jest zbyt mały na skutek jej uszkodzenia i wymieniłem wkład na Magnetti Marelii. Niestety pomimo chwilowej...
Nie męczyć, tylko wziąć się porządnie za robotę. Po pierwsze -ustalić wartość ciśnienia paliwa na magistrali. Po drugie ten system daje się odczytać pierwszym lepszym fejsikiem za 20zł - można podejrzeć i przepływomierz i wskazania lambdy i działanie czujnika temp. silnika.
Witajcie. Podłączyłem dziś autko pod kompa i wyszło wahanie na listwie w granicach 20 - 6500 bara. Ponadto korekcja biegu jałowego bez przerwy wskazuje 0 obr/min. Co najprawdopodobniej jest przyczyną takich skoków wartości? czy regulator na pompie?czujnik na listwie CR?czy lewe powietrze? EGR odpada - sprawdzony Pomiar robiłem u mechanika programem...
Jesli pasek przeskoczy o jeden zabek to tez moze byc zamulony, ale łączyło by sie to ze znacznym wzrostem spalania, wg mnie sprawdz przepływke to na poczatek, wyczysc ją potem zajmij sie węzykami podcisnienia ktore rez sa wazne. kat raczej odpada bo to młode auto, ale odpal je i zobacz ręką z tyłu czy mocno dmucha z tłumika. Jeszcze mozesz sprawdzic...
To już chyba wszystko wiadomo. Ale dla pewności podłącz na ostro rozrusznik, podepnij komputer włącz zapłon i wtedy przekreć tak bezpośrednio z akumulatora. w ten sposób sprawdzisz ciśnienie w magistrali czy jest ok. Powinno bqardzo szybko urosnąć ponad 200 bar, praktycznie po 2 obrotach wału, jeżeli nie zrobi minimum 150 bar auto nie zapali
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Czekaj, zaraz, nie tak szybko. Pod kolektorem ssącym jest pokrywa, pod tą pokrywą siedzi zawór zwrotny, który zapobiega ściekaniu oleju z magistral głowic. Jeśli padnie to właśnie takie daje objawy. Sprawdzenie tego polega na tym, że rano wyciągasz bezpiecznik pompy paliwa, albo wtyczkę z czujnika wału i kręcisz rozrusznikiem bez odpalania kilka sekund,...
Witam. Wiem, że temat się przewija, ale błagam o pomoc, problem polega na tym że podczas jazdy (gdy się nagrzeje) samochód zaczyna szarpać, przerywać, nie reaguje na pedał przyśpieszenia czasami sam się wkręca na obroty. Po chwili wyskakują błędy. Na wyświetlaczu pokazuje ABS/ESP i antipollution fault. Komputer diagnostyczny pokazuje błędy: zasilania...
jaki silnik masz robert? jezeli hdi to niestawiał bym na wtryski, czy pompe to są elementy najmniej awaryjne, chyba że jeżdziłeś bez filtra, sprawdż dolot, były jeszcze jakieś naprawy np. blacharskie? regulator ciśnienia (pompa cr?) jak cr to na rozruchu min 300-350 bar, a może immo Ci szwankuje, mam taki własnie samochód w naprawie , nie chciał zapalić...
Wtryski regenerowane w Niemczech w Boschu,dają na nie rok gwarancji,jak sprawdzam je na przelewach to zawsze któryś przelewa dużo więcej paliwa niż inne,za każdym razem na innym cylindrze,tego wysterowania wtrysków nie jestem w stanie sprawdzić bo nie mam oscyloskopu,a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na magistrali i sprawdzać na zimnym czy na...
Witam. Golf ma dwa czujniki ciśnienia oleju.Jeden jest przy filtrze kontroluje ciśnienie oleju za pompą olejową,a drugi jest na końcu magistrali olejowej i kontroluje ciśnienie rozrządu.Jeśli odzywa się sygnalizacja spadku ciśnienia,to w pierwszej kolejności powinno się sprawdzić ciśnienie oleju manometrem żeby uniknąć zatarcia silnika,jeśli jest dobre...
Co do UEC to brak błędów, nawet przełożyłem z innego auta i dalej to samo, Sprawdziłem tez wspomaganie wyciągając wtyczkę i mostkując magistrale i dalej auto gasło po kilku minutach jazdy. Co do paliwa to wszystko jest ok sprawdzałem odczyty onnline w momencie kiedy auto nie pali i op-com wyświetla prawidłowo ciśnienie prędkości wałka i wału itd. Wtyczkę...
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDI 136KM Silnik raz jest zamulony tak jak by miał 70KM ,a raz turbo chodzi tylko ,że szarpie, świeci mi czek, po podpięciu do kompa wyszedł błąd: Sygnał kopiowania połorzenia Turbo ,Sygnał zbyt silny. Co to może oznaczać?? a na innym kompie czujnik ciśnienia doładowania paliwa na magistrali. wymieniłam ten czujnik...
Jakie masz cisnienie na magistrali?
Dzięki za info, wiem że to francuzowaty, zczytałem go euroscanem pokazał mi błąd FUEL PRESSURE SIGNAL, błąd wykasowałem ale auto jak jest ciepłe to pali, ciśnienie paliwa na biegu jałowym wacha się w granica od 230 do 260 bar jak lekko przygazuje to 320bar. Nie wiem wydaje mi się że to czujnik się psuje bo jak go wykręce z magistrali i przekręce kluczyk...
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Turbo bez zmiennej geometrii. Jak to masło maślane? Opisuje jak jest , to nie matematyka . Jak mam to opisać? Auto teraz jeździ tak samo czy to z przeplywka podlaczona czy rozłączona. Nie rozumiem już tego auta , albo to jakiś zbieg okoliczności albo mało w nim przewidywalności ... Zrobiłem logi przez DDT2000 ponownie ( z podłączoną przepływką ) : https://obrazki.elektroda.pl/3814651700_...
cisnienie paliwa(wystarczy zdiac wezyk paliwa z magistrali,taki plastikowy zaczep i wlozyc go do buteli,nastepnie polaczyc z "+" akumulatora fioletowy kabelek,ktory jest schowany w okolicy glowicy z przodu silnika).Paliwo poinno leciec z pewnym cisnieniem(nie powinno sie powoli saczyc ani kapac). a jak mu puszcza regulator to co w ten sposób sprawdzi???...
Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 9 Zacisk 31, Masa 10 Ciśnienie oleju 11 Sygnał obrotomierza 12 Wskaźnik sygnału...
Widzę że dalej wałkujecie ten temat szkoda czasu. 11111olo -masz cierpliwość no ale szkoda że nie szukasz tylko czekasz jak ktoś ci powie cały wykład na temat instalacji. No dobra w mieszalniku elektrozawory zostają włączone w momencie przejścia silnik na gaz. W sekwencji zostaną załączone do momentu uzyskania właściwego ciśnienia w magistrali gazowej...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam wszystkich użytkowników Omegas. Z racji doświadczenia, chciałbym odnieść się do gaśnięcia w/w instalacji. Wtryskiwacze MED, jako jedyne na rynku (przynajmniej taka jest moja wiedza) realizują peak and hold, czyli upraszczając - są w stanie najszybciej podać paliwo na rynku. Liniowość osiągają na poziomie 1 MS czyli realnie nie ma silnika, którego...
Quiz na usterkę urządzasz, czy czekasz aż się od samego pisania na forum naprawi? Zmierzyłeś wartość ciśnienia na magistrali?
ciśnienie magistrali ciśnienie magistrali oleju zwarcie magistrali
prostownik pierwotnej blaupunkt uderzenia zacisk hamulcowy ręczny
zasilanie festynu zamrazarka przekaznik
John Deere GT 242 KR – wymiana łożyska napędu, typy łożysk, instrukcja krok po kroku Szczotki węglowe 6x10x15 mm do pilarki CMI-TKS-1600 – dobór i wymiana