Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
Witam. Chialbym zapytać czy to normalna sytuacja. Posiadam układ otwarty.. I wszystko OK bo dlaczego ciśnienie mało by wzrastać?
Ciśnienie wody musi wystarczyć
Matiz tak ma ponad 3,5 bar. Ale to nie jest powodem. Musiał byś sie wpiąć w dojscie paliwa i obserwować czy zanika ciśnienie tuż przed zgaśnięciem.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Czujnik zwiera styki bez ciśnienia oleju, podając masę z silnika na kontrolkę i ta świeci, ciśnienie rozwiera styki i przerywa obwód, i gaśnie. Zwarty z masą przewód powinien zaświecić kontrolkę. Sprawdź jeszcze pola stykowe dla oprawki żarówki, czy ta dziurka na oprawkę w liczniku nie jest nadpalona > nie kontaktuje sama oprawka żarówki do licznika....
Kopułka wiem gdzie jest. jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Ciśnienie jakby trochę mało przy nowej pompie, może warto spróbować z bezpośrednio z bańki i wtedy zobaczyć ciśnienie. Na ciepłym (86 stopni temperatura )pewnie jeszcze spadnie, nie wiem jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach.
A jest ciśnienie paliwa?
Ciśnienie paliwa sprawdź.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Albo masz zły manometr albo silnik szrot już ci pisałem.Po prosty ucieka po całości.Trochę na panewkach trochę na wałkach.Tak czy tak 0,3 to za mało.
Najprawdopodobniej siada pompa paliwa, i dlatego długo wyrównuje ciśnienie paliwa.
Witam. Myślę że żadna fabryka nie projektuje silników z założeniem na pewien przebieg, ponieważ warunki eksploatacji są bardzo różne. Jeśli martwisz się o silnik to wystarczy wymontować świece i zmierzyć ciśnienie.
Witam Czy ten samochód jest na gwarancji. Mogli założyć inną pompę paliwa,wkład pasuje od innego auta,lecz ma mniejsze ciśnienie.
Pierwszy zegar pokazuje ciśnienie na butli mało istotne gdyż w przypadku dwutlenku węgla sprzedaje się go na kilogramy i ciśnienie nie jest miernikiem ilości. drugi zegar pokazuje przepływ gazu teoria mówi aby ustawić go np dla drutu 0,8 pomnożyć przez 10 co daje 8litrów oczywiście nie trzeba tego przestrzegać rygorystycznie i jeśli da Pan 10litrów...
Mam pytanie jaki najlepiej dać średnicę dysz w tym autku? Ciśnienie 1bar.
Rozrząd sprawdź,ciśnienie ,wydech drożny?
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (at)ElektrodaBot
Zmieniałeś sam zbiorniczek czy razem z korkiem ?
z tego co widze to pali na jeden gar, bo po odłączeniu pierwszych dwóch fajek z świec nie widać różnicy. Nadal nie wiemy czego brakuje. Sprawdź iskrę na cylindrach dodatkową świecą , zmierz ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej.
Ciśnienie mierzyłeś na gorącym silniku? Ten manometr jest mało dokładny. Od 0,4 bara zaczyna migać kontrolka ciśnienia. Sądzę że jakbyś nim tak ostrzej pojeździł to zacznie migać. Jaki masz zalany olej?
Ciśnienie 5 Bar to za mało. Tak jak pisałem zrobić trzeba jeszcze pomiar z próbą olejową , jak po nalaniu oleju na tłok ciśnienie podskoczy to znaczy ze problem jest po stronie tłoka , pierścieni , gładzi na cylindrze. Jeżeli nie ulegnie zmianie , tudzież zmieni się minimalnie na wyższe , to problem jest z którymś z zaworów.
Ciśnienie sprawdź na cylindrach.
Mało powietrza -> ciśnienie spada szybko. Czyli jest 3.5Atm. Pobierasz wodę i w 1 minutę spada do 2Atm. I te 2 Atm to jest mało. Woda powili leci z kranów. Ale szybki spadek ciśnienia przy dalszym poborze wody spowoduje spadek do 1.5Atm i włączenie pompy. Dużo powietrza -> ciśnienie spada powoli. Czyli jest 3.5Atm. Pobierasz wodę i w godzinę spada do...
Jakie ciśnienie w instalacji? Prawdopodobnie mało wody.
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
zasilanie jest ciśnienie 12 i to pompa, bo z inną działa
Kupiłem dziś przewody, palec i kopułkę zobaczymy czy coś pomoże. A ciśnienie ma 12 Barów
Jak dla mnie to sprężarka skończyła się. Gdyby było za mało czynnika to na ssaniu szło by ciśnienie bardzo w dół. Jak chcesz możesz dobić samego olejku, jak ciśnienia będą się bardziej "rozjeżdżały" to na 100 % sprężarka padaka.
a nie ,,leją" ci wtryski ? albo moze masz za duze ciśnienie w układzie paliwowym ...
Podejrzewam, że chodzi właśnie o ciśnienie. Zero to o wiele za mało do prawidłowej pracy kotła. Jeśli dopuszczenie wody nie pomoże poproś serwisanta. niech on się zmaga z problemem
Mogą być różne przyczyny: -uszkodzone lub puste naczynie wzbiorcze, wtedy będą skoki ciśnienia -na zimnym układzie małe, na ciepłym duże ciśnienie. -uszkodzony zawór dopuszczania wody,mało możliwe ale zdarza się. -uszkodzony wymiennik wtórny - najbardziej bolesne (kosztowne). Trzeba sprawdzić te możliwości. Wodę (ciśnienie) można spuścić poprzez króciec...
Ten problem występuje tylko przy mocy kotła 20 kW, serwis zaleca obniżenie mocy startowej do 15-20% i zwiększenie ilości gazu przy mocy minimalnej do poziomu 3,5-4% tlenu w spalinach zamiast prawidłowych 5%. Z moich obserwacji wynika, że problem występuje w instalacjach z reduktorem gazu, tzn. w momencie podania gazu na chwilę jest zbyt małe ciśnienie...
gubbe25 Jak się dobrze zorganizujesz ... dwa wieczory - chyba, że masz całe dzionki do dyspozycji :-) Dodano po 6 Podstawa to wybór dyszy - albo na zasadzie kolegi pabla albo delavan. Sprężarka! Pablo - duże ciśnienie - +/- 3,5, ale mało ilościowo Delavan - małe ciśnienie - +/- 0,5 - 1 - ale dużo ilościowo. Chyba jakoś tak :-]
Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
Albo za mało, jeśli chodzi o niskie ciśnienie.
czy zawór aquastop może dawać zbyt mało wody lub zbyt małe ciśnienie Może.
Może być mało gazu Nawet jak będzie 1/3 gazu to ciśnienie będzie takie samo na postoju i czujnik pozwoli na załączenie. Ale gazu będzie na tyle mało że przechłodzenie będzie zbyt duże i z klimy nici. ciśnienia i wziernik prawdę Ci powiedzą
Pod pokrywą zaworów jest wszystko ok. I ciśnienie na cylindrach też jest w porządku
Czytając odpowiedzi na zapytania AI uważam, że same chęci to za mało.
Witaj kol. alarmy od 11 do 28 to są sygnały niebezpiecznych trybów pracy krytyczne, w dokumentacji wektora którą przeglądam w formie papierowej brak kodu 21, dobra znalazłem. zapisany ołówkem. i tak 11. niskie ciśnienie oleju ... na razie mało ważny bo silnik nie pracuje. 21. Wysoke ciśnienie ssania. i tu kropka. to jest pewnie to które go trzyma przed...
Ale małe ciśnienie to mało, bo ciśnienie to można regulować, ważne by było stabilne i za bardzo nie spadało przy większym obciążeniu (poborze gazu).
To trzeba podpiąć urządzenie diagnostyczne i patrzeć co się dzieje podczas jazdy gdy występuje usterka. Jakie jest ciśnienie paliwa podczas występowania usterki.
Pewnie niskie ciśnienie paliwa albo zapchany wydech. Do drugiego stacyjka choć nie jest to wcale takie oczywiste.
ja jeszcze zadam proste pytanie, jakie masz ciśnienie w gumach? ja miałem podobny przypadek w ibizie, mało nie odfrunęła , okazało się, że jakiś życzliwy nabił po 2.8 w każde koło. No i oczywiście przychylę się do tego co robokop napisał, jak ciśnienie jest ok to pełna geometria do sprawdzenia.
To że śmierdzi to o niczym nie świadczy musi być ciśnienie.P
A może by kolega zmierzył ciśnienie paliwa nie od razu wszystko wymieniać. Uboga znaczy za mało paliwa.
Wymaga, nie wymaga orbitrole nie bez powodu mają zawory na 190 bar ustawione. W mtz-cie z balastem 470 kg na przodzie na szutrze trzeba około 50 bar, w orce raz tyle. Wuzek z balastem też swoje będzie potrzebował. Zobaczymy ale dla układu kierowniczego z orbitrolem 85 bar to mało jak na maksymalne ciśnienie. Cieknący siłownik można wyłapać po prostu...
Zabezpieczenie nie trzyma lub masz co wyłupane. Tak to przewód powietrzny. Każde turbo puszcza olej. Pytanie ile tego jest. Ty sam nie ocenisz czy dużo czy mało.
ja bym radził żebyś wziął pod uwagę jakie ciężary będziesz nią woził , bo jak na pusto będzie stała to wystarczy nawet 2 bary ale jak załadujesz ją zbożem albo ziemią lub coś takiego to gwarantuję że te 4.7 bara będzie za mało.
Druga sprawa, to że ten twój wskaźnik to chyba pochodzi od T25 prawda? Takie wskaźniki są mało dokładne i być może ciśnienie masz prawidłowe tylko wskaźnik daje błędny odczyt. Próbowałeś to mierzyć manometrem do pomiaru ciśnienia oleju takim jak używają w warsztatach? Ewentualnie podjedź do pobliskiego mechanika niech zmierzy ci ciśnienie dedykowanym...
Ten palnik nie ma regulowanej tarczy. Napisałeś jakie jest ustawione ciśnienie oleju i jaka temperatura. Nie napisałeś jakie były parametry na analizie spalin. Przymknij powietrza trochę. Palnik powinien wystartować. Napisz jaką masz dyszę zamontowaną. 150*C na spalinach to trochę mało. Ciśnienie na pompie można obniżyć nawet do 8 bar. Im niższe tym...
Kurcze sprawdź to ciśnienie bo to jest chyba mało a ciśnienie ucieka na panewkach luzy po prostu remont mało opłacalny jeździć póki się da ew załóż czujnik który ma niższy zakres pomiarowy
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
0.8 na wolnych obrotach przy zimnym silniku to za mało. Minimalne ciśnienie przy 80⁰ C to 0.8-1.2 bar. Przy 3.5 tyś obrotów mają być 4 bary.
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
Kody błędów zmywarek Beko: H2 - błąd czujnika zmętnienia wody H3 - awaria zaworu trójdrożnego H4 - awaria NTC H5 - błąd dopływu wody H6 - zbyt mało wody, zbyt niskie ciśnienie lub brak wody H7 - awaria systemu grzania Nie potrzeba schematu do tego ponieważ wszędzie są takie kody błędów akurat mam taką samą zmywarke i w instrukcji znalazłem te kody błędów.
1. Jakie powinny być prawidłowe ciśnienia wysokie i niskie. Jest cały wachlarz prawidłowych ciśnień. Bo są zależne od temperatury skraplacza i parownika. 2. Jakie powinny być temperatury podczas pomiaru. Chyba jedyna prawidłowa odpowiedź to: temperatury zastane. Nie masz za bardzo wpływu na temperaturę parownika, na skraplacz jeszcze jakoś można wpłynąć...
Nie wygląda mi to na pompę hydroforową, mało tego wysokość podnoszenia 13 m wskazuje że pompa daje ciśnienie 1,3 bara, u Ciebie nabiła 1,9 co jest możliwe gdy nabijała do zamkniętego zbiornika jakim jest hydrofor i wskazywałoby na inne przeznaczenie pompy.
Już myślałem o pompie CO. Podłączył bym ją do korka spustowego basenu. Same ciśnienie wody wypcha wodę do pompy.
Skąd pewność, że to iskra zanika? Zająłbym się w pierwszej kolejności paliwem, ciśnienie paliwa i kluczowanie wtryskiwaczy sprawdź.
przy zdjętej kopułce na chwilę zapalił podczas sprawdzania ciśnienia Paliwo zapala się od rozgrzanego nagaru w komorze spalania, to normalne Oglądnij wałek rozrządu
Może czujnik ciśnienia ale mówisz, że podmieniałeś. Może być uszkodzony zaworek pod czujnikiem. Jak nie będzie widział sterownik ciśnienia to nie ruszy. Zawsze można odkręcić czujnik i na ułamek sekundy wcisnąć zaworek czy jest ciśnienie. Oczywiście jest ubędzie trochę czynnika ale na tyle mało, że nie ma to znaczenia. Możesz podmienić czujnik i zrobić...
Wszystko też zależy jak woda leci z tego elektrozaworu jaj za mało to też problem może być.
Zmierz ciśnienie pompy tandem. I nie czytaj tych bajek o sprzęgle i kole dwumasowym. Masz za mało dostarczonego paliwa do pompowtryskiwaczy i masz szarpajewa.
Błąd poniekąd jest kwestią regulacji, ale bardziej tego, że elementy instalacji nie są w stanie zapewnić stabilnych warunków pracy (niestabilne ciśnienie, mało precyzyjne sterownie dawką). Jak lubisz to możesz jeździć co 10 tys. km na regulację... Przy mało stabilnym temeraturowo reduktorze mapa LPG zrobiona przy +20*C spowoduje rozjechanie adaptacji...
Ten silnik powinien zapalać z łatwością bez działających świec nawet poniżej zera. Jeśli źle zapala na ciepło, to na pewno świece nie mają wpływu. Ciśnienie 17 - 18 barów to zdecydowanie za mało na diesla! Powinno być minimum 25 barów. Proponuję skupić uwagę na kontroli szczelności. Pozdrawiam.
Nie wolno jeździć ze zmostkowanym presostatem. Widzę że całkowicie nie rozumiesz zasady działania klimy. Klima ma dwa presostaty, jeden na niskie ciśnienie i nie pozwoli właczyć klimy jeśli gazu jest za mało lub ciśnienie za niskie. Drugo wysokiego ciśnienia i ten zabezpiecza układ przed rozerwaniem. Normalnie działa tak: Włacza się sprężarka i po jednej...
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania, rozrząd i ciśnienie paliwa. Nie zaszkodzi najpierw wymienić filtra paliwa.
po sprawdzeniu luzu zaworu i kompa zobacz ciśnienie na garach. Morze być wina immo, sprubuj na samostart
Mam wrażenie, patrząc na zdjęcia, że ten biały zbiornik wyrównawczy jest do ciepłej wody, a nie do obiegu co. A dodatkowo ciśnienie na manometrze na tym zdjęciu wynosi około 6 barów. Pewnie nie ma, albo mało jest powietrza w tym białym zbiorniku.
Sprawdź jakie ciśnienie daje pompa paliwa i czy w ogóle działa
Przelewowy zostaw na tych 120 bar, a może wystarczy ci mniej do lekkiego kręcenia i pompa będzie mieć lżej. Jeśli nie masz tura, to na pewno wystarczy niższe ciśnienie. Szokowy możesz zostawić jak jest, jeśli masz węże na co najmniej takie ciśnienie. Choć mało możliwe żeby doszło w ogóle do sytuacji jego zadziałania.
przy pełnym bucie maksymalne ciśnienie paliwa jakie zanotowałem to okolice 140 bar O jedno 0 za mało.
Odejście na ogród 16mm to zdecydowanie za mało, min.20, albo 25/26, przy podlewaniu będą spadki przepływy i marne ciśnienie przy intensywnym podlewaniu.
Sprawdź wtyczkę od czujnika ciśnienia oleju.
jak sprawdzić ciśnienie sprężania ?
Kolega dobrze wyjaśnił lecz proponuje pojechać chociażby na diagnozę do serwisu, nie są to błędy które mozna ignorować. texa podaje bardzo mało inforamcji w tga. pozdrawiam
A czy posiada kontrolę przy pobieraniu? Czy pobiera odpowiednio dużo? Może bierze za mało? Słabe ciśnienie instalacji? może mieć wpływ?
pompa podaje paliwo Pod jakim ciśnieniem?
Czujnik temp.silnika (do zegarów),tuż obok masz czujnik temp.do ECU. Czy już zdążyłeś sprawdzić czy zanika iskra?Dolot szczelny?Ukl.przepustnicy czysty i sprawny?Ciśnienie paliwa i w cylindrach w normie?
Skoro jest iskra to układ zapłonowy jest dobry.Wymienić fiktr paliwa,sprawdzić ciśnienie paliwa i drożność ukł. wydechowego.
Zrób mu próbę ciśnieniową wodą sieciową. Woda w karanie ma około 4 barów. Bardzo szkodliwa porada. Jeśli ten kocioł ma tabliczkę znamionową to podane być powinno ciśnienie pracy i próby. Mało kotłów było na max 3 bary, a tym bardziej 4 bary, z reguły było 1,6 bara dla kotłów do instalacji otwartej.
Niestety bez skanera ani rusz. Trzeba wiedzieć jakie ciśnienie widzi sterownik. Co z tego że na manometrze bedzie dobrze jak ster będzie myślał że ma za mało i nie zakluczuje wtrysków. Na plaku próbowałeś go pognać?
Gdzie masz czujnik a gdzie mierzyłeś ciśnienie? Mało prawdopodobne, żeby na jednym oleju kontrolka świeciła (jak dobrze pamiętam ok 0,3 bar) a na drugim oleju było 2 bar, tym bardziej że mają ten sam indeks lepkościowy. Olej jak woda to też nało miarodajne-mam stary silnik, wyjeżżdzony, i wlewam 5W50, konsystencję ma znacznie bardziej wodnistą niż wcześniej...
W takim razie za mało czynnika, przy temp 25st powietrza ciśnienie ok 6-7bar powinno być na postoju.
Ciśnienie 12 Bar to mało, jakie było po wymianie filtra? Wygląda to na sypiące sie tarcze hamulcowe.
Jeżeli się mylę, ale ciśnienie zależy od Tskr., i od Tskr. liczymy dochłodzenie (przed TZR), a tu naprawdę i jestem gotów założyć się o grubszą kwotę, że korzystne ZAWSZE, nawet Nie całkiem. Dochłodzenie liczymy tak jak przegrzanie. Temperatura to za mało! Potrzebne ciśnienie. Możemy mieć to samo dochłodzenie przy ciśnieniu 25 Bar jak i przy 5 Bar....
Po co nowy wątek odnośnie tego samego auta? Tamten przestał się podobać? Do sprawdzenia ciśnienie paliwa - mało istotne że pompka i filtr są nowe.
Sprawdzić ciśnienie to trochę mało, bo może być jak uszkodzony czujnik widzi nieprawdę. Powiedzmy jak komunikaty na desce gasną nie w porę, to w zależności od stopnia przekłamań z czujnika sterownik ma prawo błędu nie generować.
A czy nie warto by było sprawdzić przed wymiana uszczelki ciśnienie w cylindrach?
Zmierz ciśnienie paliwa jakie dostarcza pompa do listwy wtryskowej, może już się kończyć pompa, albo zawór ciśnienia paliwa upuszcza zbyt wcześnie paliwo.
Witam. Zmywarka pobiera najprawdopodobniej za mało wody i jest za małe ciśnienie i nie załącza też grzałki. Zatkany wąż idący od pływaka (tego czerwonego do komory). Zatem woda z sieci wpływa szybko podnosi pływaki, uruchamia pompę wypompowywującą i wyrzuca część wody. Zatrzymuje się na jednej minucie i nie kończy, ponieważ nie grzeje wody nie jest...
1.6 bara na nagrzanym silniku tak jak mam w tej chwili to jest jeszcze dobrze czy już za mało ?
Czy jest możliwość ze pompa podaje za mało wody i wytwarza za słabe ciśnienie , co może być powodem że w trakcie pobierania wody przerywa i pojawia się ten komunikat . Proszę o podpowiedź.
Sprawdź ustawienie rozrządu i ciśnienie sprężania. Czarny dym to za dużo paliwa albo za mało powietrza, jesteś pewny że egr jest sprawny? Po wymianie rozrządu pompa epic powinna być ustawiona statycznie, tester pokaże ci parametry w normie po mimo złego ustawienia pompy.
matiz ciśnienie matiz ciśnienie paliwa immobilizer matiz
filtr oleju schemat bydgoszcz trzeciewiec obrazu niebieska dioda
Kody błędów przy uszkodzonej grzałce w pralce Miele Oleo-Mac 937: Lokalizacja i Diagnoza Odpowietrznika