Czujnik zwiera styki bez ciśnienia oleju, podając masę z silnika na kontrolkę i ta świeci, ciśnienie rozwiera styki i przerywa obwód, i gaśnie. Zwarty z masą przewód powinien zaświecić kontrolkę. Sprawdź jeszcze pola stykowe dla oprawki żarówki, czy ta dziurka na oprawkę w liczniku nie jest nadpalona > nie kontaktuje sama oprawka żarówki do licznika....
Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
Albo masz zły manometr albo silnik szrot już ci pisałem.Po prosty ucieka po całości.Trochę na panewkach trochę na wałkach.Tak czy tak 0,3 to za mało.
Ciśnienie wody musi wystarczyć
Matiz tak ma ponad 3,5 bar. Ale to nie jest powodem. Musiał byś sie wpiąć w dojscie paliwa i obserwować czy zanika ciśnienie tuż przed zgaśnięciem.
Witam. Chialbym zapytać czy to normalna sytuacja. Posiadam układ otwarty.. I wszystko OK bo dlaczego ciśnienie mało by wzrastać?
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Zmieniałeś sam zbiorniczek czy razem z korkiem ?
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
Ciśnienie jakby trochę mało przy nowej pompie, może warto spróbować z bezpośrednio z bańki i wtedy zobaczyć ciśnienie. Na ciepłym (86 stopni temperatura )pewnie jeszcze spadnie, nie wiem jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach.
Mało powietrza -> ciśnienie spada szybko. Czyli jest 3.5Atm. Pobierasz wodę i w 1 minutę spada do 2Atm. I te 2 Atm to jest mało. Woda powili leci z kranów. Ale szybki spadek ciśnienia przy dalszym poborze wody spowoduje spadek do 1.5Atm i włączenie pompy. Dużo powietrza -> ciśnienie spada powoli. Czyli jest 3.5Atm. Pobierasz wodę i w godzinę spada do...
ja bym radził żebyś wziął pod uwagę jakie ciężary będziesz nią woził , bo jak na pusto będzie stała to wystarczy nawet 2 bary ale jak załadujesz ją zbożem albo ziemią lub coś takiego to gwarantuję że te 4.7 bara będzie za mało.
Ten palnik nie ma regulowanej tarczy. Napisałeś jakie jest ustawione ciśnienie oleju i jaka temperatura. Nie napisałeś jakie były parametry na analizie spalin. Przymknij powietrza trochę. Palnik powinien wystartować. Napisz jaką masz dyszę zamontowaną. 150*C na spalinach to trochę mało. Ciśnienie na pompie można obniżyć nawet do 8 bar. Im niższe tym...
Kopułka wiem gdzie jest. jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Pierwszy zegar pokazuje ciśnienie na butli mało istotne gdyż w przypadku dwutlenku węgla sprzedaje się go na kilogramy i ciśnienie nie jest miernikiem ilości. drugi zegar pokazuje przepływ gazu teoria mówi aby ustawić go np dla drutu 0,8 pomnożyć przez 10 co daje 8litrów oczywiście nie trzeba tego przestrzegać rygorystycznie i jeśli da Pan 10litrów...
Ciśnienie paliwa sprawdź.
Albo za mało, jeśli chodzi o niskie ciśnienie.
czy zawór aquastop może dawać zbyt mało wody lub zbyt małe ciśnienie Może.
Jak dla mnie to sprężarka skończyła się. Gdyby było za mało czynnika to na ssaniu szło by ciśnienie bardzo w dół. Jak chcesz możesz dobić samego olejku, jak ciśnienia będą się bardziej "rozjeżdżały" to na 100 % sprężarka padaka.
0.8 na wolnych obrotach przy zimnym silniku to za mało. Minimalne ciśnienie przy 80⁰ C to 0.8-1.2 bar. Przy 3.5 tyś obrotów mają być 4 bary.
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (at)ElektrodaBot
Czytając odpowiedzi na zapytania AI uważam, że same chęci to za mało.
A jest ciśnienie paliwa?
Mam pytanie jaki najlepiej dać średnicę dysz w tym autku? Ciśnienie 1bar.
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
Ciśnienie mierzyłeś na gorącym silniku? Ten manometr jest mało dokładny. Od 0,4 bara zaczyna migać kontrolka ciśnienia. Sądzę że jakbyś nim tak ostrzej pojeździł to zacznie migać. Jaki masz zalany olej?
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Najprawdopodobniej siada pompa paliwa, i dlatego długo wyrównuje ciśnienie paliwa.
Ciśnienie 5 Bar to za mało. Tak jak pisałem zrobić trzeba jeszcze pomiar z próbą olejową , jak po nalaniu oleju na tłok ciśnienie podskoczy to znaczy ze problem jest po stronie tłoka , pierścieni , gładzi na cylindrze. Jeżeli nie ulegnie zmianie , tudzież zmieni się minimalnie na wyższe , to problem jest z którymś z zaworów.
Wymaga, nie wymaga orbitrole nie bez powodu mają zawory na 190 bar ustawione. W mtz-cie z balastem 470 kg na przodzie na szutrze trzeba około 50 bar, w orce raz tyle. Wuzek z balastem też swoje będzie potrzebował. Zobaczymy ale dla układu kierowniczego z orbitrolem 85 bar to mało jak na maksymalne ciśnienie. Cieknący siłownik można wyłapać po prostu...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Tylko pół atmosfery? Myjka ciśnieniowa to to nie jest, ale w kranie jest 10 razy więcej! Aby nie za mało?
Rozrząd sprawdź,ciśnienie ,wydech drożny?
A czy posiada kontrolę przy pobieraniu? Czy pobiera odpowiednio dużo? Może bierze za mało? Słabe ciśnienie instalacji? może mieć wpływ?
Może być mało gazu Nawet jak będzie 1/3 gazu to ciśnienie będzie takie samo na postoju i czujnik pozwoli na załączenie. Ale gazu będzie na tyle mało że przechłodzenie będzie zbyt duże i z klimy nici. ciśnienia i wziernik prawdę Ci powiedzą
zasilanie jest ciśnienie 12 i to pompa, bo z inną działa
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej.
Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
Druga sprawa, to że ten twój wskaźnik to chyba pochodzi od T25 prawda? Takie wskaźniki są mało dokładne i być może ciśnienie masz prawidłowe tylko wskaźnik daje błędny odczyt. Próbowałeś to mierzyć manometrem do pomiaru ciśnienia oleju takim jak używają w warsztatach? Ewentualnie podjedź do pobliskiego mechanika niech zmierzy ci ciśnienie dedykowanym...
Witam Czy ten samochód jest na gwarancji. Mogli założyć inną pompę paliwa,wkład pasuje od innego auta,lecz ma mniejsze ciśnienie.
gubbe25 Jak się dobrze zorganizujesz ... dwa wieczory - chyba, że masz całe dzionki do dyspozycji :-) Dodano po 6 Podstawa to wybór dyszy - albo na zasadzie kolegi pabla albo delavan. Sprężarka! Pablo - duże ciśnienie - +/- 3,5, ale mało ilościowo Delavan - małe ciśnienie - +/- 0,5 - 1 - ale dużo ilościowo. Chyba jakoś tak :-]
Kody błędów zmywarek Beko: H2 - błąd czujnika zmętnienia wody H3 - awaria zaworu trójdrożnego H4 - awaria NTC H5 - błąd dopływu wody H6 - zbyt mało wody, zbyt niskie ciśnienie lub brak wody H7 - awaria systemu grzania Nie potrzeba schematu do tego ponieważ wszędzie są takie kody błędów akurat mam taką samą zmywarke i w instrukcji znalazłem te kody błędów.
Jeżeli się mylę, ale ciśnienie zależy od Tskr., i od Tskr. liczymy dochłodzenie (przed TZR), a tu naprawdę i jestem gotów założyć się o grubszą kwotę, że korzystne ZAWSZE, nawet Nie całkiem. Dochłodzenie liczymy tak jak przegrzanie. Temperatura to za mało! Potrzebne ciśnienie. Możemy mieć to samo dochłodzenie przy ciśnieniu 25 Bar jak i przy 5 Bar....
Witam. Myślę że żadna fabryka nie projektuje silników z założeniem na pewien przebieg, ponieważ warunki eksploatacji są bardzo różne. Jeśli martwisz się o silnik to wystarczy wymontować świece i zmierzyć ciśnienie.
Zabezpieczenie nie trzyma lub masz co wyłupane. Tak to przewód powietrzny. Każde turbo puszcza olej. Pytanie ile tego jest. Ty sam nie ocenisz czy dużo czy mało.
Nie wolno jeździć ze zmostkowanym presostatem. Widzę że całkowicie nie rozumiesz zasady działania klimy. Klima ma dwa presostaty, jeden na niskie ciśnienie i nie pozwoli właczyć klimy jeśli gazu jest za mało lub ciśnienie za niskie. Drugo wysokiego ciśnienia i ten zabezpiecza układ przed rozerwaniem. Normalnie działa tak: Włacza się sprężarka i po jednej...
Mogą być różne przyczyny: -uszkodzone lub puste naczynie wzbiorcze, wtedy będą skoki ciśnienia -na zimnym układzie małe, na ciepłym duże ciśnienie. -uszkodzony zawór dopuszczania wody,mało możliwe ale zdarza się. -uszkodzony wymiennik wtórny - najbardziej bolesne (kosztowne). Trzeba sprawdzić te możliwości. Wodę (ciśnienie) można spuścić poprzez króciec...
Ciśnienie sprawdź na cylindrach.
Kurcze sprawdź to ciśnienie bo to jest chyba mało a ciśnienie ucieka na panewkach luzy po prostu remont mało opłacalny jeździć póki się da ew załóż czujnik który ma niższy zakres pomiarowy
Jakie ciśnienie w instalacji? Prawdopodobnie mało wody.
Ale małe ciśnienie to mało, bo ciśnienie to można regulować, ważne by było stabilne i za bardzo nie spadało przy większym obciążeniu (poborze gazu).
Podejrzewam, że chodzi właśnie o ciśnienie. Zero to o wiele za mało do prawidłowej pracy kotła. Jeśli dopuszczenie wody nie pomoże poproś serwisanta. niech on się zmaga z problemem
Ubogo... za mało paliwa. Ciśnienie paliwa prawidłowe, ale może być problem z wtryskiwaczami, za mała przepustowość. Osad z paliwa, przytkane filterki, zużycie.
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Czyli bez obawy kupować, przesteru nie będzie, tylko nie wykorzystam ich w 100%? A jak będzie z basem? Wzmacniacz 2x80w 8ohm, raczej nie wzruszy tak łatwo głosnika, jakim jest GDN 30/100/1, a więc będzie wytwarzał małem ciśnienie akustyczne :(
Kupiłem dziś przewody, palec i kopułkę zobaczymy czy coś pomoże. A ciśnienie ma 12 Barów
Pewnie niskie ciśnienie paliwa albo zapchany wydech. Do drugiego stacyjka choć nie jest to wcale takie oczywiste.
z tego co widze to pali na jeden gar, bo po odłączeniu pierwszych dwóch fajek z świec nie widać różnicy. Nadal nie wiemy czego brakuje. Sprawdź iskrę na cylindrach dodatkową świecą , zmierz ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa
ja jeszcze zadam proste pytanie, jakie masz ciśnienie w gumach? ja miałem podobny przypadek w ibizie, mało nie odfrunęła , okazało się, że jakiś życzliwy nabił po 2.8 w każde koło. No i oczywiście przychylę się do tego co robokop napisał, jak ciśnienie jest ok to pełna geometria do sprawdzenia.
Witaj kol. alarmy od 11 do 28 to są sygnały niebezpiecznych trybów pracy krytyczne, w dokumentacji wektora którą przeglądam w formie papierowej brak kodu 21, dobra znalazłem. zapisany ołówkem. i tak 11. niskie ciśnienie oleju ... na razie mało ważny bo silnik nie pracuje. 21. Wysoke ciśnienie ssania. i tu kropka. to jest pewnie to które go trzyma przed...
Nie wygląda mi to na pompę hydroforową, mało tego wysokość podnoszenia 13 m wskazuje że pompa daje ciśnienie 1,3 bara, u Ciebie nabiła 1,9 co jest możliwe gdy nabijała do zamkniętego zbiornika jakim jest hydrofor i wskazywałoby na inne przeznaczenie pompy.
Pod pokrywą zaworów jest wszystko ok. I ciśnienie na cylindrach też jest w porządku
a nie ,,leją" ci wtryski ? albo moze masz za duze ciśnienie w układzie paliwowym ...
przy zdjętej kopułce na chwilę zapalił podczas sprawdzania ciśnienia Paliwo zapala się od rozgrzanego nagaru w komorze spalania, to normalne Oglądnij wałek rozrządu
A może by kolega zmierzył ciśnienie paliwa nie od razu wszystko wymieniać. Uboga znaczy za mało paliwa.
Wszystko też zależy jak woda leci z tego elektrozaworu jaj za mało to też problem może być.
No i stanęło na Makicie HW151. Na+: Ciśnienie gdy gałka skręcona jest d oporu przy dyszy regulowanej, wskazywane przez zamontowany manometr to 160 bar, Dwa dozowniki do płynów, Praca w pionie. Na -: Lance/dysze dokręcane a nie wtykane na bagnet. Wąż dokręcany do uchwytu zamiast połączenia wtykowego. Tyle na początek po krótkim użyciu próbnym. W miarę...
Ten problem występuje tylko przy mocy kotła 20 kW, serwis zaleca obniżenie mocy startowej do 15-20% i zwiększenie ilości gazu przy mocy minimalnej do poziomu 3,5-4% tlenu w spalinach zamiast prawidłowych 5%. Z moich obserwacji wynika, że problem występuje w instalacjach z reduktorem gazu, tzn. w momencie podania gazu na chwilę jest zbyt małe ciśnienie...
Sprawa załatwiona. Zaworki zwrotne w 2ch wtryskach. Wymienione 4ry wtryski na regenerowane. Wcześniej zrobiony test przelewowy który pokazał uszk. przelewów. Przelewały na ciepłym silniku (czyli ciepłym paliwie) , na zimnym nie. Objawem było gaśniecie podczas przyspieszania , potem doszedł brak zapłonu ciepłego silnika. Podczas rozruchu ciepłego ciśnienia...
1.6 bara na nagrzanym silniku tak jak mam w tej chwili to jest jeszcze dobrze czy już za mało ?
1. Jakie powinny być prawidłowe ciśnienia wysokie i niskie. Jest cały wachlarz prawidłowych ciśnień. Bo są zależne od temperatury skraplacza i parownika. 2. Jakie powinny być temperatury podczas pomiaru. Chyba jedyna prawidłowa odpowiedź to: temperatury zastane. Nie masz za bardzo wpływu na temperaturę parownika, na skraplacz jeszcze jakoś można wpłynąć...
W takim razie za mało czynnika, przy temp 25st powietrza ciśnienie ok 6-7bar powinno być na postoju.
Zobaczymy jak mi ta moja andrychowska się sprawdzi. Czekają mnie przeróbki. Zamierzam osadzić pompę z silnikiem na wibroizolatorach a połączenia wykonać z PEX 40. Niestety pompa jest w piwnicy pod sypialnią i hałas nam przeszkadza (mamy małe dzieci). Mam nadzieję że te zabiegi skutecznie ją wyciszą. Zastanawia mnie fakt, bo ta moja 3 stopniowa pompa...
Kolega dobrze wyjaśnił lecz proponuje pojechać chociażby na diagnozę do serwisu, nie są to błędy które mozna ignorować. texa podaje bardzo mało inforamcji w tga. pozdrawiam
przy pełnym bucie maksymalne ciśnienie paliwa jakie zanotowałem to okolice 140 bar O jedno 0 za mało.
Odejście na ogród 16mm to zdecydowanie za mało, min.20, albo 25/26, przy podlewaniu będą spadki przepływy i marne ciśnienie przy intensywnym podlewaniu.
Sorry że sie tak trochę wtryniam w temat ale mam podobny problem. Dopuszczam wody do układu bo mało - ciśnienie ok zapalam piec wszystko niby działa jak należy- jednak po chwili pracy ciśnienie zaczyna rosnąć a z zaworu bezp. woda zaczyna się lać i tak aż ciśnienie spadnie do zera, czy to wina zaworu bezpieczeństwa? czy może jeszcze coś? No i jak dopompować...
Czy jest możliwość ze pompa podaje za mało wody i wytwarza za słabe ciśnienie , co może być powodem że w trakcie pobierania wody przerywa i pojawia się ten komunikat . Proszę o podpowiedź.
To trzeba podpiąć urządzenie diagnostyczne i patrzeć co się dzieje podczas jazdy gdy występuje usterka. Jakie jest ciśnienie paliwa podczas występowania usterki.
16 bar ? na pewno nic nie pomyliłeś ? Strasznie mało....
Witam. Zmywarka pobiera najprawdopodobniej za mało wody i jest za małe ciśnienie i nie załącza też grzałki. Zatkany wąż idący od pływaka (tego czerwonego do komory). Zatem woda z sieci wpływa szybko podnosi pływaki, uruchamia pompę wypompowywującą i wyrzuca część wody. Zatrzymuje się na jednej minucie i nie kończy, ponieważ nie grzeje wody nie jest...
pralka pobiera za mało wody ... Ciśnienie wody zimnej w całej nowej łazience jest niezbyt duże Poziom wody nie zależy od ciśnienia. Może przedtem też taki był, tylko nie zwróciłaś uwagi. Albo koniec węża spustowego za nisko.
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
Zmierz ciśnienie pompy tandem. I nie czytaj tych bajek o sprzęgle i kole dwumasowym. Masz za mało dostarczonego paliwa do pompowtryskiwaczy i masz szarpajewa.
Już myślałem o pompie CO. Podłączył bym ją do korka spustowego basenu. Same ciśnienie wody wypcha wodę do pompy.
Weź dobrego hydraulika, bo naprawa polegająca na wymianie uszczelek(gdzie? ) i sprawdzeniu wzrokowo, czy wszystko szczelne, to za mało.
Tak. Dokładnie sprawdzić naczynie przeponowe. Odkręcić naczynie od instalacji. Wykręcić zaworek wentyla. Sprawdzić czy nie pozostała woda w naczyniu. Jak pozostała w nim woda to naczynie bedzie ciężkie. Przechylić naczynie i sprawdzić czy poprzez wentyl nie wypływa woda. Jeżeli naczynie będzie ciężkie co może świadczyć o tym, że jest w nim woda to wpompować...
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
Może czujnik ciśnienia ale mówisz, że podmieniałeś. Może być uszkodzony zaworek pod czujnikiem. Jak nie będzie widział sterownik ciśnienia to nie ruszy. Zawsze można odkręcić czujnik i na ułamek sekundy wcisnąć zaworek czy jest ciśnienie. Oczywiście jest ubędzie trochę czynnika ale na tyle mało, że nie ma to znaczenia. Możesz podmienić czujnik i zrobić...
Próba przelewowa? 1 bar doładowania to trochę mało. Jakie ciśnienie na listwie? Odpowiedź "ok" mnie nie satysfakcjonuje.
1,4 bara? Mało trochę.
Mam wrażenie, patrząc na zdjęcia, że ten biały zbiornik wyrównawczy jest do ciepłej wody, a nie do obiegu co. A dodatkowo ciśnienie na manometrze na tym zdjęciu wynosi około 6 barów. Pewnie nie ma, albo mało jest powietrza w tym białym zbiorniku.
Przepraszam ale za mało danych, ciśnienie ok. za małe, brak mocy (parametry ,kopcenie itd.) ,?????? za dużo tych??? ciśnienie tak ja ci napisał poprzednik, ale to jest tylko ciśnienie wstępne, może filtr paliwa??. przy braky paliwa samochód by przerywał czasami.
mój na kopke bije 8bar a na rozrusznik 6.5bar Mało. Minimum 10 żeby odpalił,
Skąd pewność, że to iskra zanika? Zająłbym się w pierwszej kolejności paliwem, ciśnienie paliwa i kluczowanie wtryskiwaczy sprawdź.
Ten silnik powinien zapalać z łatwością bez działających świec nawet poniżej zera. Jeśli źle zapala na ciepło, to na pewno świece nie mają wpływu. Ciśnienie 17 - 18 barów to zdecydowanie za mało na diesla! Powinno być minimum 25 barów. Proponuję skupić uwagę na kontroli szczelności. Pozdrawiam.
yyy, chyba nigdy? No może w fabryce ale to był o jakieś 11lat temu :) Anoda jest przeciwko rdzewieniu czy osadzaniu kamienia? Ogólnie kamienia w kranach mam bardzo mało.
Czyli za mało turbo.
Albo zatkane w baku albo ta przeróbka (bo to chyba nie ori) jakaś mało skuteczna. Ogólnie co się dzieje że było mierzone ciśnienie?
ciśnienie matiz matiz ciśnienie paliwa immobilizer matiz
medion instrukcja obsługa schemat skrzynka bezpiecznikowy regulacja turbo
unitra merkury merkury schemat
Napięcie na wtyczce czujnika ABS Ford Ka 2009 Lodówka Samsung SR-L 39 - lód pod szufladą zamrażarki