na drugim cylindrze tylko tyle, o ile widać, że przepływa Wszystko wskazuje na to, że jest nie w pełni drożna arteria olejowa na odcinku smarowania drugiej szklanki. Drutem miedzianym, spróbować udrożnić!
Witam jakie macie ciśnienie oleju w c360 3p chodzi mi oczywiście na rozgrzanym silniku po ok godzinie pracy traktora z pługiem lub talezówką
Ja stawiam na wałek rozrządu a ciśnienie to nawet wyrobiona klawiatura może trochę obniżyć
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Końcówka wtryskiwacza co najmniej leje albo uszkodzona. Jeśli wtryskiwacz nie rozpyla dobrze to ON spływa po ściankach cylindra. Wtryskiwacze do sprawdzenia, także ciśnienie otwarcia. Post do innego działu.
witam mam taki problem z swoją c360 po kapitalnym remoncie po odpaleniu ciśnienie oleje prawie 4 gdy ciągnik pochodził 2 dni Ciśnienie spadło na 2 na zimnym silniku gdzie szukać przyczyny
Sprawdż ciśnienie oleju, obok pompy też jest filterek.
Witam, czy ktoś może mi wytłumaczyć jak podkręcić ciśnienie na pompie oleju w c360 3p ? Gdy ciągnik się nieco zagrzeje, miga kontrolka i ciśnienie spada poniżej 1 bar. Chcę to podkręcić bo nie zamierzam na razie robić remontu (ciągnika używam hobbystycznie), a nie chcę żeby coś się zatarło. Z góry dzięki za pomoc!
pompa z C360
inny miałem ruski był
Słyszałem, że gdy zaślepi się obieg oleju to może tworzyć się zbyt wysokie ciśnienie oleju na klawiaturze, czy nie lepiej zrobić obieg oleju?
Jak ciśnienie oleju ok i trzyma wartość nawet po rozgrzaniu to ok. Ja do C360 zalałem po remoncie PMO 5w40 Max Millage i ciśnienie minimum 2,5-3 Bar na wolnych 560 RPM ) silnik wpłeni rozgrzany.
Skoro silnik świeżo po remoncie to najlepiej jak osoba która go składała niech rzuci okiem. Co to znaczy wysokie ciśnienie oleju? Jaka dokładnie wartość? Co to za dym, para wodna?
Witam mam problem wycieka mi w ursus c360 płyn przy wtryskiwaczu i po rozgrzaniu silnika słabnie ciśnienie oleju kiedyś było4 a teraz jest 2.
Zawór zwrotny pół calowy do dwóch sprężarek z jelcza jest to trochę za mały . Gotowy reduktor ciśnienia trudno znaleźć , ja mam zawór pompy oleju silnika c360 ,oraz specjalną wykonaną do niego obudowę w połączeniu z pompą od wspomagania z auta spisuje się dobrze . Po pierwszych testach jakie wykonałem na wyjściu utrzymuje stałe ciśnienie 4,2 bara .
Nie wolno tego silnika odpalać przed pomiarem ciśnienia oleju.
Mierz w warunkach takich, w jakich pracuje silnik, czyli temperatura 80-90 stopni, obroty odpowiednie dla mocy maksymalnej. W instrukcji ciągnika C360 jest podany zakres ciśnień i być może warunki pomiaru. Jeśli dobrze pamiętam jest tam podane od ok. 1 atm na biegu jałowym do 5 czy 6 atm przy obrotach maksymalnej mocy i nagrzanym silniku (oba pomiary).
Witam. Jak dla mnie sam w sobie pomysł zrobienia łuparki pod c360 nie jest rozwiązaniem ekonomicznym biorąc pod uwagę obecne koszty oleju napędowego i szybkości działania łuparki. Lecz tak jak pisali państwo wyżej rozdzielacz przy samym siłowniku możesz dać, w zupełności wystarczy podstawowy 40L. Pamiętaj jednak, że przy hydraulice ciągnikowej nie uzyskasz...
Na pewno było tam więcej ropy niż oleju,czyli jedna (przynajmniej) sekcja puszcza.
Być może zawór ten przy pompie zbyt szybko puszcza, zmierz ciśnienie na wyjściach hydrauliki
Czy chodzi o wymianę pompy oleju w silniku ? Z tego co pamiętam bo sam kiedyś chciałem dokonać takiej zmiany pompa oleju w c360 ma zawór ograniczający ciśnienie wkręcany w pompę i przyłącza do podłączenia smoka i rury ciśnieniowej z tyłu i boku pompy. Pompa z c4011 nie posiada zaworu (znajduje się on w filtrach oleju , 2 "kubki" ) a przyłącza do smoka...
z tym remontem to powoli, nie strasz.Miskę olejowo odkręć, głowice też i zalej blok wodą ,jeśli jest uszkodzenie to pod spodem będzie kapać,odnośnie wału- jeśli ma ciśnienie to panewki na pewno dobre a przeciwwagę przykręcić.
Witam Sprawdź czy dobrze daje olej na wywrot [ na wolnych obrotach powinno czuć lekkie obciążenie silnika ] , o ile jest słabe ciśnienie , wina leży w zużytej pompie oleju lub w ogóle w talerzu [ zawór ,przewody , pompa , sitko ] , no chyba że pękł przewód pomiędzy talerzem a podnośnikiem , ponieważ już miałem taki przypadek . Pozdrawiam
To nie jest czasem ten zawór, który jest w korpusie pompy? Jak patrzyłem na starą pompę ten zawór tam jest, wiec przy zakupie nowej pompy ten zawór raczej też tam powinien być od razu. To ciśnienie 5.5 atm to ciśnienie otwarcia właśnie tego zaworu przelewowego?
Potwierdzam słowa kolegi ftp.kowal. Mianowicie jakieś 50 mtg temu wymieniałem pompę olejową w moim c360 z silnikiem 4003 (taka sama jest do 3p czy mf) i tam zawór był wbudowany w korpus pompy zarówno w demontowanym jak i nowym.Te podkładki pod sprężyną to było "lekarstwo" mechaników w dawnych PGR'ach czy POM'ach na świecenie się kontrolki od ciśnienia...
Górny przewód to odprowadzenie oleju. Nie wiem dlaczego. W innych bąkach np; zetor tego niema . A poważnie. To dlaczego zachciało ci się wywalić wirowy filtr. Przecież to najlepszy jaki wymyślono. No owszem jak wsadzisz np: do C360 nowy filtr z wymiennym wkładem. To od razu podskoczy ci ciśnienie oleju na wolnych obrotach. I CUDO. Jaki dobry silnik....
Dzięki za poparcie. Dodam jeszcze, że klienci często życzą sobie aby założyć lampkę kontrolną w ciągnikach, które wypasażone są tylko w manometr. To naprawdę ułatwia życie. Tak jak napisał (at)seweryn7701: zapala się czerwona lampka=silnik stop. Dopiero później szuka się przyczyny. Prościej się nie da. w czasie pracy silnika nie jest istotne czy ciśnienie...
Na pewno ciśnienie to jedna z przyczyn powstania wycieku, ale gdzie jest odpowietrznik na prawde nie wiem.
A czy może być tak że jak kręcę kierownicą wolno to pompa wytwarza za małe ciśnienie i stąd pojawia się to syczenie? Bo to akurat sprawdziłem i jest prawdą. Pompa pompuje tyle oleju w zależności od obrotów silnika. Małe ciśnienie jest dlatego że do powolnego skrętu kół przy normalnym obciążeniu przodka nie trzeba więcej. Gdy kręcisz powoli, to np 20%...
Mogą. Inne wycieki na tłoku podnośnika, zaworach przelewowych, pęknięta rurka idąca od pompy, padnięta pompa, rozdzielacz, mało oleju. Sprawdz ciśnienie na wyjściu zewnętrznym. Parę możliwości wykluczysz.
Najpierw sprawdź ciśnienie oleju na hydraulice zewnętrznej jeśli będzie ok to na pewno nie wina pompy. Później sprawdzenie stanu uszczelniaczy na tłoku podnośnika, wiec on sam do ściągnięcia i weryfikacja co jest do wymiany. Rozdzielacz będziesz miał sam ciężko sprawdzić, a jeszcze gorzej będziesz miał z całym mechanizmem. wracając do ciśnieni jeśli...
Witam Posiadam podłączonnego tura w c360 do wyjsc standartowych z tyłu, Po zasterowaniu dzwignia boczną czasami nie pojawia się ciśnienie, a czasami pracuje bez problemów. Co może być przyczna zawieszania sie ukłądu- oleju jest dość Pozdrawiam Tadeusz
Szukając na szybko, to zawór z hylmetu do pomy olejowej silnika c360 ma parametry: Ciśnienie otwarcia: 0,42MPa Gwint: M18x1,5 Długosć: 67mm Producent: Hylmet Dla 4011 wygląda to pewnie podobnie. 7 bar nie jest do szczęścia potrzebne.
Odkręcenie termostatu w 60-ce nic nie da bo wisi on na wężach i nigdzie nie zajrzysz. Odkręć michę i szukaj. Jak będziesz miał szczęście to znajdziesz. Możesz nabić do chłodnicy niewielkie ciśnienie. Ale ogólnie podzielam zdanie kolego Robokop.
Powiem tak z własnego doświadczenia: miałem ładnego 3P z pewną historią (od nowości w lokalnym klubie sportowym) http://jarekstryszawa13.w.interiowo.pl/c... i też borykałem się z podobnym problemem. Zmieniałem olej na Turdus (Superol to takie absolutne minimum jeśli chodzi o parametry) i to nic nie dawało. Oczywiście kontrolowałem ciśnienie na...
teraz nie dymi z korka wlewu oleju zawory ustawione na 0.20 i0.30 ciśnienie 22 a ale przedtem było ok
witam! Zgadzam się z przedmówcą, proponuje spr. ciśnienie a następnie zabrać się za regenerację pompy oraz sprawdzić stan oleju przed wymianą. Pozdrawiam! Daniel
Nigdzie nie mogę znaleźć innej uszczelki. Jest tylko papierowa. Może link? Bo jako tako na rynku nie ma innych, podobnie jak do połączenia między skrzynie a most do C360. Jedyne jakie znajdziesz to te sygnowane znakiem Ursus. W zestawach tedela kiedys były uszczelki z tego lepszego materiału ale nie wiem jak teraz.
Może ktoś wie czy pompa od mercedesa taka jak wyżej na zdjęciach da większe ciśnienie i wydajność od pompy wspomagania fort eskort?
Ale właśnie te tzw wzmocnione tłoki i cylindry do C360 to głównie te zetoroskie o średnicy 90mm. Oryginalny w C360 ma 80mm. Natomiast udało mi się znaleźć w jednym sklepie tłok o średnicy 80mm na 4 pierścienie. Dwa gumowa, dwa metalowe. Gumowe oczywiście jak tu ktoś wyżej napisał, daję niebieskie. Także wezmę chyba ten tłok na 4 pierścienie i zwykły...
Akurat tutaj posiadanie ciągnika można liczyć w dniach gdyż poprzedni właściciel zmarł i nie wiem co i jak była z tą maszyną. to raczej istotne info bo znaczy tyle, że trzeba zaczynać poszukiwania od zera. Zastosuj się do wszystkiego póki co wymienionego w temacie. Postaraj się określić czy ciągnik ma mniej więcej swoją moc, czy się nie dusi, czy nie...
U mnie w c360 wydobywał się dym (sporo) i olej po rozebraniu okazało się że pękł drugi tłok. Pierścienie jak również uszczelki , panewki były ok. ciśnienie również było dobre. Po odkręceniu bocznych pokryw zewsząd leciał dym wiec trzeba było zrzucać górę.
sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów, czy oba wymienione siłowniki są dwustronnego działania? jeśli tak to nie obejdzie się bez dodatkowego rozdzielacza , najlepiej podaj dane techniczne dotyczące kosiarki.
No chyba, że przy niskich obrotach niska wydajność to też będzie niskie ciśnienie a pompa będzie mieliła w miejscu. Dokładnie tak jest, pompa na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do pokonania oporów koła stąd nic się nie dzieje. Podnieś przód do góry i sprawdź czy koła będą skręcać ;) A co do ewentualnej wymiany pompy to ta oryginalna...
Poszukaj oryginalnego czujnika ciśnienia oleju do MF 255 (taki sam silnik jak w C360-3P). Mam MF 255 i miałem podobny problem, kilka czujników fabrycznie było niesprawnych (niektóre nawet udało się wymienić w sklepie na inne, ale to tylko dzięki dobrej znajomości sprzedającego), potem trafiłem na oryginalny angielski czujnik ciśnienia oleju i od kilku...
To dobrze .że nie ma oleju w chłodnicy, ale masz w niej ciśnienie które wyrzuca wodę więc trzeba znależć przyczynę. Ja stawiam na uszczelkę pod głowicą a jeśli jakimś cudem udało ci się zamrozić silnik to możesz spodziewać się wszystkiego. A w oleju nie ma wody?
To sprawdź sobie olej czy czasem nie rozrzedzony przez paliwo. Bo jak leją ekstremalnie to ropa spływa do oleju.
Dzięki za dobre rady. Mam jeszcze pytanie, odnośnie wałka rozrządu. Ma w znacznym stopniu wytarte krzywki i chciałbym go wymienić na nowy. Czy mogę wyjąć stary wałek i wsunąć nowy, czy konieczne jest szlifowanie bloku pod nowy wałek. Nie chciałbym wyjmować bloku tylko dlatego, aby móc wymienić wałek rozrządu. Ciśnienie oleju 4,0 atm. Głowice 3 po regeneracji,...
Dokładnie. Sprawdz ciśnienie na gorącym oleju. W sumie to nie ma juz wielu mozliwości gdzieś musi byc ubytek. Albo kiepska regeneracja rozdzielacza, nieszczelny siłownik, przetaczanie się oleju z jednej strony tłoczyska na drugą, albo jakieś niedopatrzenie przy skręcaniu hydrailiki. Zdarza się że pękają rórki idące z dolnej części mostu od pompu do...
W C360 jest 60 litrów oleju w układzie napędowym ? Dziwne ? Ale z hamulcem masz rację czasem trza podkładki czy sprężynkę przy dźwigni wymienić. Ze słabą hydrauliką najlepiej podjedź do kogoś niech zakręci manometr i sprawdzi jakie jest ciśnienie .
Witam. Dzisiaj w mojej c360 zaczął wylatywać olej przez zabezpieczenie dźwigni właczajacej sprężarke po zgaszeniu silnika jeszcze przez około pół minuty ucieka tamtędy ciśnienie wcześniej delikatnie wyrzucało przez korek wlewu oleju ale zmieniłem na nowy myśląc że nie trzyma i dlatego olej ucieka a teraz zaczęło z tego zabezpieczenia wyrzucać jaki może...
Witam wszystkich jak widać macie problemy z jednym cylindrem który nie pali tak dla sprostowania napisze bo kolega wyżej napisał że głowicę można sprawdzić podłączając ciśnienie do gniazda wtrysku otóż nie bardzo dlatego że ciśnienie może uciekać przez pierścienie moja propozycja jest nie kombinować skoro wtrysk jest wyjęty sprawdzić ciśnienie sprężania...
Kolego wajktor123 - ja nie pytałem i ciśnienie oleju. Pytałem czy robiłeś pomiar ciśnienia sprężania (kompresji) połączony z próbą olejową. I ile wtedy miałeś bar. Cały czas uważam, że problem jest w zbyt niskiej kompresji. Zakładam, że paliwo które w nim masz jest rzeczywiście olejem napędowym. Wszystko inne sprawdziłeś i ustawiłeś dobrze, a te 25...
6 tyś godzin to mało, jak stare silniki w ciągnikach rolniczych c360. Standardem w tych sprzętach jest jakiś problem z rozrusznikami? Bo tu rozrusznik nie ma siły, żeby okręcić, pstryka, trzeba dużo prądu. Nie wiem czy przegrzany, czy szczotka nie kontaktuje... Czy w w pompach przy pierwszym starcie załącza się jakaś dawka rozruchowa? i czy są jakieś...
Rozwiązanie z trójdrożnym zaworem jest totalnie upierdliwe. Możesz podłączyć trzy siłowniki jednostronnego działania lub jeden dwustronnego z jednym jednostronnym. Wada to wściekniesz się przy sterowaniu, nie masz pozycji pływającej a przynajmniej jest to ograniczone, musisz tak podłączyć żeby podnosząc jeden nie spadał drugi są sytuacje kiedy jest...
Pewnie macie rację z tymi korbowodami :( ALE to miał być mały remont "góry" silnika (bo ciśnienie oleju miał dobre na "gorącym") a jak zawsze robi się z tego pełna kapitalka :( Zwlaszcza że jedna tulejka jest uszkodozna a na pozostałych nie czuć luzu na nowych sworzniach - swoją droga jak się mierzy luz w tym miejscu? - instrukcja podaje że dopuszczalny...
Idź do pierwszego napotkanego sklepu z częściami do maszyn rolniczych i powiedz, że chcesz czujnik ciśnienia oleju do c330 lub c360 (są takie same). Lub kup przez internet: https://www.google.com/search?q=czujnik+...
Podpowiem tylko, że siłownik dwustronny zawsze jest mocniejszy przy wysuwie, niż przy chowaniu. Tego nie byłem pewny choć podejrzewałem że tak jest Ciekawe dlaczego tak jest Tak jest, bo przy chowaniu tłoczyska od powierzchni roboczej tłoka musisz odjąć powierzchnię przekroju tłoczyska, czyli ciśnienie oleju działa na mniejszą powierzchnię. Przy wysuwie...
Tam mu wszystko działa tylko olej do rozdzielacz tura dociera dopiero jak zasteruje rozdzielaczem 60-ki. Czyli wszystko prawidłowo. Trzeba dźwignię rozdzielacza 60-ki zablokować w takim położeniu by jedno złącze dawało ciśnienie na zasilanie rozdzielacza tura a na drugim był powrót oleju do skrzyni. Czyli albo max w tył albo max w przód i zablokować....
Dzięki sewo.k, każda odpowiedz ważna , lepiej wiedzieć zawczasu to będzie lepiej można podejść pod temat. Dzisiaj nie dam rady bo czasu brak i pizdzi jak w kieleckim. Myślę że w przyszłym tygodniu jak się ociepli to będziemy wiedzieć na czym stoję. Gdyby to były pierścienie to chyba nie ma sensu robić wymiany samych pierścieni , gdy już będzie rozgrzebany...
Włącz pompę na napęd zależny i sprawdź czy podnosi prawidłowo. Jeśli tak możliwe że masz oberwane nity tarczy drugiego stopnia. I pytanie jaka jest temp. oleju w skrzyni? Bo jeśli minusowa to na wysokich obrotach lubi kiepsko podnosić bo rozchlapany gęsty olej po skrzyni pomału spływa obniżając poziom i odsłaniając filtr oleju. Na zależnym też nie...
Ten traktor masz od wczoraj, czy już jakiś czas i teraz się problemy pojawiły? Tylne mosty w sześćdziesiątkach hałasują i to jest niestety ich cecha charakterystyczna. Nieraz jeździłem C-4011, który kopcił jak lokomotywa. Ani specjalnie wielkich ilości ON nie spalał, ani oleju silnikowego. Pompa niby po regeneracji, końcówki wtryskiwaczy wymienione...
Myślę, że wtedy całe ciśnienie idzie na siłownik otwierający łyżkę (praktycznie bez oporu) kosztem ciśnienia w siłowniku podnoszącym powodując opadniecie. Nie wiem jak to rozwiązali w fabrycznych konstrukcjach i czy w ogóle istnieje na to sposób. Na pewno jest to rozwiązane bo u mnie takie problemy nie występują. A nie należałoby na drodze oleju hydraulicznego...
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
Najpierw trzeba dużo przeczytać, aby zrobić możliwie tanio i dobrze. Na początek polecam lekturę: [url=http://www.racingforum.pl/index.php... Polską książkę: Doładowanie silników-Mysłowski Janusz Ewentualnie anglojęzyczne: Maximum boost -Bell'a Street turbocharging - Warner'a Potem trzeba wyznaczyć sobie cel i znaleźć najlepsze...
Nie zawsze da się zmienić obroty pompy dla tego jest prawa i lewa. Ośka napędowa jest smarowana olejem który bierze się tam od strony ssącej. Przy zmianie obrotów będzie tam ciśnienie które może wycisnąć uszczelnienie. Następna sprawa to nie w każdej pompie ośkę napędową możesz obciążyć napiętym paskiem. To tez musisz uwzględnić i do takiej dorobić...
W c330 można spokojnie wykręcić wtryskiwacz/e i manewrując rurkami podłączyć je tak były poza cylindrem ale z podłączoną rurką od pompy. Wtedy po zakręceniu wałem ładnie widać co wtryskiwacz z siebie daje (mgła czy krople lub połączenie obu). Dwa czy jest ciśnienie sprężania na obu? Zawory wyregulowane (lepiej na początek dać większe luzy zaworowe?...
Pług waży około 500 kg. Ciśnienie na wyjściu to 120 Bar. Po podniesieniu powyżej 80% możliwości podnośnika ciśnienie to około 20Bar. To fakt pług jest długi. Mam zamiar włożyć dodatkowe 2 siłowniki. Wydajniejszą pompę dopiero wtedy gdy zobaczę jak ta podnosi i ile będę musiał czekać aż podniesie na maksa. Dodatkowe siłowniki, większa powierzchnia do...
Zawór proporcjonalny to taki, który otwiera się proporcjonalnie do podanego napięcia lub prądu. Tego typu zawory mają tylko "jedną" cewkę, steruje ona suwakiem tak aby otrzymać odpowiedni przepływ lub ciśnienie czynnika (tu oleju). Taki zawór nie potrafi zmienić (rozdzielić) strumienia oleju na różne drogi w celu zmiany kierunku pracy urządzenia końcowego....
poluzowana była mocno śruba na dekielku od pompy - czy mogło to być przyczyną braku ciśnienia? Mogło to być jedną z przyczyn. Ojej pod ciśnieniem mógł wypływać nie doćiśniętym ''dekielkiem''. zmienione zostały wszystkie pierścienie na wszystkich tłokach i panewki Czy zmieniałeś panewki główne? Jeśli tak to mósiałeś wymontować pompę. Czy było z nią...
No właśnie jedną z trzech(wizualnie zuzytą) z złomu zalalem zużytym olejem silnikowym, zatkalem wylot, zakrecilem koleem napędowym pompy w kierunku lewym no i stawia duży otwór, wytwarza ciśnienie ale z tych otworów olej leci no i dlatego pytam aby wiedzieć czy ewentualne zaslepjenie tych otworów nie zaszkodzi jej, czy może pracować w środowisku nie...
Ale a170 ma napęd bezpośredni na wał, stąd te 22kw. Inne PRLowskie konstrukcje mają silniki 1400 i to jeszcze na wyrost..... Możesz śmiało zastosować silnik 11kw 2800obr i on spokojnie da rady sobie z dużym blokiem, akurat to mam spraktykowane bo znam jedną A170 która pracuje na takim silniku. Kluczem jest tu drugi stopień sprężania i ciśnienie, nie...
Cześć, może ktoś z Was miał podobny problem i pomoże zdiagnozować usterkę. Od jakiegoś czasu ubywał mi płyn chłodniczy przez przewód. Przewód wymieniłem i już nie cieknie. Jednak nadal ubywa płynu w zbiorniczku. Codziennie dolewam ok. 1l. Jak otworze zbiorniczek to robi się duże ciśnienie. Czuć trochę spalinami ale śladów oleju nie ma. Oleju w misie...
Kiedy robiłeś remont? Jak z ciśnieniem oleju. Mogło obrócić panewkę na wale. Nic dziwnego że bez paliwa nie stuka.
Witam! mam problem, ostatnio podczas koszenia c360 zauważyłem ze kontrolka ciśnienia oleju swieći, sprawdziłem oleju nie brakuje, ciągnik nie grzeje się, nie traci mocy nie wiem o co chodzi, myślałem ze to czujnik, ale nie wiem jak wygląda i gdzie jest, proszę o pomoc to bardzo pilne. z góry dziękuje.
Witam, Chcę wymienić filter w ursusie c360 z bąka na zwykły i pompę oleju na nowy typ czy jeszcze muszę coś zmienić żeby wszystko było dobrze?
Niewiem czy dobrze mysle ale przydała by sie wydajniejsza pompa oleju. Ta jest wystarczająco wydajna, pozostaje tylko kwestia zwiększenia ciśnienia, no i wiercenie korbowodów do natrysku oleju na denka tłoków.
Plusy tych 2 filtrów to napewno lepsze czyszczenie oleju, wzrost ciśnienia tylko je trzeba wymieniac jak w c360 czy c330. Natomiast bąka wystarczy umyc tzn sitko w nim. Minus bąka to to że tzw. Dysza się w nim wyrabia, a zwykłe filtry to koszt kilku złotych. Przystawka z filtrami to koszt około 300zł
Witam Chciałbym sobie kupić pompę hydrauliki siłowej wraz z multiplikatorem - potrzebuje używać jej w 2 różnych ciągnikach do 2 różnych celów. Pierwszy ciągnik to claas z 2013r (olej utto 10w30) wraz z wiertnicą ziemną hydrauliczną (zdjęcie poniżej) - ,drugi to ursus c360 (olej hipol 80w90) z TURem 3b. Chce pompy używać zamiennie do tych 2 celów, a...
Z drugiej strony potrzebuję z lewym gwintem. Do tej pory kupowałem takie same wszystkie i z dwóch starych lewych obcinałem gwint i przyspawałem do nowych. Dzisiaj chłopaki kazali mi kupić od c360/bizon z gwintem 24mm i będą gwintować na 20mm calowy jakim cudem zapną to w tokarkę nie wiem. W każdym bądź razie ma nie być to spawane. A może znacie końcówki...
Witam Chciałbym zamontować wskaźnik ciśnienia oleju INTERCONTI w ursusie c360. Na obudowie są oznaczenia „+” „-” „S”. Czyli plus, minus i jak mniemam sygnał z czujnika. Po spięciu na krótko wszystkiego wskazówka na wyłączonym silniku wskakuje poza max. Czy to spiąć przez jakiś opornik aby działało jakoś i później...
No to jak już były braki mocy i na niebiesko dymi to może świadczyć o zużyciu silnika, który może wymagać generalki. Tak czy siak do gruntownej diagnozy bo nic nie wiadomo, tylko, że dymi, słaby i brudny. jakby paliwo przez pompę się lało do silnika to w pompie zamiast oleju będzie pewnie praktycznie sama ropa. Mogą też być podparte zawory, zapieczone...
otóż mój problem polega na tym że jak wyciągnę ze stacyjki kluczyk to się palą kontrolki ładowania i ciśnienia oleju dodam że zamówiłem 2 nowe stacyjki i problem nie zniknął wszystko zrobiłem tak jak na schematach
Sprawa rozwiązana. CZUJNIK! Miałem takiego pecha że nowy zegar (barometr) do mierzenia ciśnienia był uszkodzony i źle wskazywał cisnienie, ale tak wskazywał identycznie jak uszkodzony czujnik, że wykluczyłem wine czujnika. Aż mnie tchneło i wziełem wszystkie zegary z pistoletów do pompowania i dopiero się okazało że cisnienie jednak jest. Lekcja niesamowita,...
Jest to sprężarka o ile się nie mylę z ciągnika C360 3P. Jest smarowana ciśnieniem oleju z magistrali silnika. Wlot oleju od tyłu, tam gdzie masz dekielek na wale korbowym- ktoś zaślepił wlot tą sróbą u samej góry. Powrót oleju tam gdzie masz tę rurkę w kształcie litery "L". Do tej rurki wyczaruj jakiś zbiornik na olej, tzn. zamontuj tak by był nad...
Witam jak w temacie chcę założyć turbinę do Ursusa C360 i nie wiem z kąt podpiąć doprowadzenie oleju słyszałem ,że ludzie kupują od Ursusa C330 czujnik ciśnienia oleju i przy nim jest jeszcze taki wężyk z manometrem i właśnie z tego biorą doprowadzenie oleju ,ale nwm czy to prawda, a odprowadzenie słyszałem ,że po prawej strony silnika w bloku pod głowicami...
Ta sprężarka ma tylko smarowanie rozbryzgowe w Ursususie C360 3P z silnikiem Fergusona. Nie ma wtedy bagnetu a w miejscu górnej śruby mocującej dekiel tylni jest podłączony przewód ciśnienia oleju. Jednak to tylko pseudo smarowanie ciśnieniowe gdyż olej jest tylko rozpylany w postaci mgiełki, a cała sprężarka jest na łożyskach tocznych, a nie tak jak...
Pompa ma obroty takie jak silnik. Zbigniew125 możesz napisać bardziej zrozumiale Jeżeli któryś z przewodów będzie miał mniejszy przepływ oleju , to olej będzie tłoczony pod większym ciśnieniem , w małej ilości , w orbitrolu w tym momencie będzie słychać duży szum przepływającego oleju , a skręt będzie się odbywał powoli i z oporem . Kryzy montuje się...
Pierwszy raz widzę gwint metryczny stożkowy... Gdzie taki gwint w angielskim silniku? Na pewno to gwint 3/8 cala, ale jaki skok (zwojów na cal) to musiałbym zmierzyć. Czujnik PAFAL CSC-3. Numer katalogowy MF jaki znalazłem to: 1877721M91 Mam błędnie wykonany czujnik CSC-2 z gwintem od CSC-3. Co prawda czujnik CSC-2 był stosowany fabrycznie w "emce"...
Witam. W ursusie c360 posiadam ładowacz czołowy 2 sekcyjny. Jego szybkość działania i wykorzystanie nie są powalające - tempo pracy i udźwig. Zastanawiam się nad pompą napędzaną z wału korbowego. Ciekawe sposoby mocowań i przekazania napędu oferowane są przy układach wspomagania kierowniczego. Moje pytanie czy zamocowanie i napędzenie z wału korbowego...
Co ma kontrolka ciśnienia oleju do kierunkowskazów i świateł awaryjnych. To są zupełnie oddzielne obwody. Masz taki wskaznik zespolony ? https://obrazki.elektroda.pl/1629233800_...
Na wysokich obrotach silnik ma wysokie cisnienie oleju i stuka w silniku a po rozgrzaniu silnika dymisji z wlewu oleju
Na dzielniku jest spadek około 20 bar na bez ruszania rozdzielaczy Jak pomnożysz to przez przepływ, to wynik jest ilością energii cieplnej do grzania oleju. Podczas dużych różnic ciśnień między wyjściem pierwszym i drugim ta ilość energii będzie większa niż podczas pracy na pusto. Dzielnikiem na wyjściu pierwszym tak naprawdę ustawiasz przepływ niezależnie...
Witam posiadam c360 nowe filtry pompa wtryskowa po regeneraci wtryski tez cisnienie spreżania 20 baruw na pierwszym i i czwartym cylindrze na dwóch pozostałych 21 a cisnienie oleju 4 na wolnych obrotach i mam pytanie czy cisnienie sprezania nie jest za niskie czy cos innego morze byc przyczyna pomocy jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałosc w przypadku...
Silniki w c360 mają największą prędkość obrotową 2200obr./min. Wyższe obroty to kombinowanie z pompą wtryskową. Zapewne popękane pierścienie tłokowe. A wzrost temperatury to przedmuchy do skrzyni korbowej. Silniki S4003 ze sprawnym układem chłodzenia nie uzyskiwały 100st.C.
Cały czas zajmujemy się podłączeniami, za pewnik biorąc sprawność (brak uszkodzeń) w alternatorze. Skoro połączenia są ustalone jako "dobre' - pozostaje uszkodzona dioda wzbudzenia w zespole prostownika (tzw. "mostku"). Ideałem byłoby przełożyć na próbę inny taki alternator- czy żarzenie ustąpi. Inaczej musi nastąpić pomoc elektryka: rozbiórka i weryfikacja...
Albo to jakiś idiota, a nie mechanik, albo pomiar robiony był na oko, bez sprawnego manometru - przy takich ciśnieniach, silnik w ogóle już by nie odpalał. A że dmucha w odmę i ubywa oleju? To tylko strupieszały, ponad 20-to letni Opel. Przebieg pewnie z 0,5mln km, wszystkie uszczelniacze stwardniałe i popękane ze starości. Pozostaje dorżnąć póki jeździ,...
Sprawdź jeszcze odpowietrzenie korka zbiornika paliwa. Lub gdy wystąpi usterka to odkręć korek. Pompując ręczną pompką czujesz opór i słychać powrót paliwa do baku? Jeśli na 100% układ paliwowy niskiego ciśnienia sprawny to winna jest pompa wtryskowa. Sprawdź czy jest w niej olej. Jak dużo oleju napędowego to zmień na świeży olej silnikowy. Jeśli nie...
Oto taki sam typ czujnika. Być może że to wina nieprecyzyjnego wskaźnika. Pożyczę od sąsiada wskaźnik i przetestuje. http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-ole... Dodano po 11 niestety to samo się dzieje.
Na 5 biegu pracuje na za wysokich obrotach, takich że przekracza i to znacznie jej nominalne obroty i to chyba dwukrotnie. Nawet na niskich obrotach silnika osiąga już swoje maksymalne obroty. Na wstecznym kręci się po prostu do tyłu, a w tedy nie pompuje oleju-nie wytwarza ciśnienia. Jest w tedy bezużyteczna na dłuższą metę zapewne zużyje się z powodu...
ciśnienie oleju manometr ciśnienie oleju turbina bezpiecznik ciśnienie oleju
whirlpool szron konica minolta drukuje mierzenie pulsu
Podkaszarka spalinowa gaśnie po naciśnięciu gazu Błąd U121A00 w Mercedes W222 2015 - co oznacza?